منو
صفحه اصلی
ثبت نام
پروژه ساده اسکرچ

ساخت پروژه ساده اسکرچ

سرفصل‌های مقاله

شما نمی توانید چیزی را تحت یک پروژه اسکرچ تصور کنید؟ پروژه اسکرچ سپس به این پروژه ساده اسکرچ فکر کنید که با چه نوع پروژه هایی آشنا هستید. زیرا هر جا که چیز جدیدی ساخت پروژه اسکرچ ایجاد شود می توان آنها را یافت.

ما به شما 7 پروژه اسکرچ عالی را معرفی می کنیم که می توانید پروژه اسکرچ به تنهایی یا در دوره های ما انجام دهید.پروژه های اسکرچ چیست؟در این مقاله 7 ایده پروژه ساده اسکرچ عالی برای پروژه های اسکرچ را به شما ارائه می دهیم. ما به شما نشان خواهیم داد که Scratch بسیار سرگرم کننده بازی اسکرچ است و همچنین خلاقیت را ارتقا می دهد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اسکرچ مقدماتی بپردازید.

با ریمیکس می توانید لمس خود را به هر پروژه موجود اضافه پروژه ساده اسکرچ کنید. ساخت پروژه اسکرچ اما ابتدا باید روشن کنیم که پروژه اسکرچ در واقع چیست! می توانید آن را به عنوان یک بسته بزرگ در نظر بگیرید. زیرا حاوی داده ها و دستورالعمل ها است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله سوالات اسکرچ مقدماتی بپردازید.

داده ها شامل مجموعه صحنه ها، شخصیت ها، لباس ها و صداها است. پروژه اسکرچ دستورالعمل ها را اسکریپت نیز می گویند. هر شخصیت یک فیلمنامه دارد. این نشان می دهد که یک شخصیت چه کار می کند، می گوید و به کجا می رود. فیلمنامه همچنین زمان تغییر صحنه و لباس را تعیین می کند: ترتیب را مشخص می کند.

پروژه ساده اسکرچ

محیط گرافیکی.پروژه‌های سخت‌تر نیز با پایتون اجرا می‌شوند. پروژه اسکرچ هر کسی که مایل است قبل از کدنویسی پروژه ساده اسکرچ مهم ترین برنامه های رایانه شخصی را تمرین کند، می تواند از دوره کامپیوتر ما دیدن کند. ساخت پروژه اسکرچ بسته ها را می توان از طریق پست ارسال کرد.

ساخت پروژه اسکرچ

پروژه های Scratch را می توان در اینترنت بارگذاری کرد. اما یک بسته معمولا فقط یک گیرنده دارد. با این حال، وقتی پروژه ای را آپلود می کنید، آن را با افراد زیادی به طور همزمان به اشتراک می گذارید.

چگونه یک پروژه اسکرچ منتشر کنیم؟اگر می خواهید پروژه Scratch شما برای همه قابل مشاهده باشد، پروژه ساده اسکرچ می توانید آن را منتشر کنید. برای این کار باید از Scratch در مرورگر استفاده کنید. شما نیز باید وارد شوید. با این حال، این سریع و رایگان است.

ساخت پروژه اسکرچ انتشار پروژه های اولیه شکل 1: نحوه انتشار یک پروژه اسکرچ اگر می‌توانید خیلی خوب بخوانید و بنویسید، ارزش انتشار پروژه‌های Scratch را دارد. زیرا کاربران با کمک نظرات و توضیحات پروژه به تبادل اطلاعات می پردازند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی و بازی سازی اسکرچ بپردازید.

پروژه اسکرچ همچنین توجه داشته باشید که به آدرس ایمیل نیاز دارید. شاید شما هم بتوانید از پدر و مادرتان استفاده پروژه ساده اسکرچ کنید.وارد سایت شوید ابتدا باید به دانشگاه آمریکایی که در حال توسعه اسکرچ است بگویید که هستید.

شاید شما ترجیح می دهید از والدین خود بپرسید که آیا می توانید این کار را انجام دهید. سپس در منوی وب سایت بر روی “Become a Scratcher” کلیک کنید. شما به خودتان یک نام کاربری می دهید که نام واقعی شما نیست.

پروژه اسکرچ چیست؟

این یک جورهایی شبیه یک نام مستعار است. البته به رمز عبور هم نیاز دارید. پروژه اسکرچ در مرحله بعد، توسعه دهندگان پروژه ساده اسکرچ می خواهند بدانند در کدام کشور زندگی می کنید. اگر در آلمان زندگی می کنید، باید “آلمان” را انتخاب کنید.

همچنین باید ماه و سال تولد خود را ذکر کنید. در نهایت، آدرس ایمیل گم شده است. ساخت پروژه اسکرچ حساب شما آماده است!در سمت راست منوی وب‌سایت یا «ورود» یا «کاربر» شما در صورتی که قبلاً وارد شده‌اید، قرار دارد. آواتار شما با یک گربه شروع می شود.

ساخت داستان با اسکرچ

پروژه اسکرچ با این حال، شما همچنین می توانید آن را تغییر دهید. برای دیدن “موارد من” روی کاربر خود کلیک کنید. در پروژه ساده اسکرچ آنجا همه پروژه های خود را، چه منتشر شده و چه منتشر نشده، خواهید یافت. همچنین دکمه ای برای “پروژه جدید” وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دوره اسکرچ مقدماتی بپردازید.

این همان کاری است که آیتم منوی “Develop” انجام می دهد: شما را به ویرایشگر پروژه می برد.می توانید ویرایشگر را در شکل 2 ببینید. در این مرحله، می توانید پروژه خود را تنها با یک کلیک منتشر کنید. ممکن است بخواهید از قبل آن را با چیزهایی پر کنید. کمی استراحت کنید و بعداً برای ایده های پروژه عالی بخوانید.

ساخت پروژه اسکرچ

ساخت پروژه اسکرچ گر نمی خواهید پروژه خود را منتشر کنید، توصیه می کنیم Scratch Download را انتخاب کنید. پروژه ساده اسکرچ پس از دانلود، Scratch Desktop را دریافت خواهید کرد. می توانید در دوره های ما بیشتر در مورد آن بیاموزید.

اسکرچ نیز در بسیاری از مدارس استفاده می شود. به عنوان مثال در مدرسه جوآن میرو. اما Scratch نه تنها به مدارس، بلکه در دانشگاه ها نیز وارد شده است. دانشگاه کلن از دانشجویان دعوت می کند تا با زبان کدنویسی آشنا شوند.

7 ایده برای پروژه های اولیه.ما شما را با پروژه های اسکرچ از 7 دسته آشنا می کنیم. احتمالاً قبلاً می دانید پروژه ساده اسکرچ که برخی از آنها در مورد چیست. برای دیگران، ممکن است تعجب کنید که این همه چیز در مورد چیست. آیا کنجکاو هستید؟

سپس بیایید شروع کنیم. بسیاری از پروژه ها را می توان گسترش داد، به عنوان مثال در حوزه کودکان رباتیک. برای جهت یابی، برای هر مثال یک تصویر مناسب پیدا خواهید کرد.1. بازی ها چگونه کاری کنیم که بازی ها همیشه پروژه اسکرچ به شما علاقه مند شوند؟

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ایده برای اسکرچ بپردازید.

بازی های اسکرچ می توانند حتی افراد مبتدی را ایجاد کنند. تصور کنید که اختراع مسابقه ماشین های خراش دار خود ساخت پروژه اسکرچ پروژه ساده اسکرچ چگونه خواهد بود. با ما خواهید فهمید که چگونه این کار می کند.

به همین دلیل است که می تواند با Sp شما باشد همچنین می‌توانید به اینجا بروید: موارد ارزشمند را جمع‌آوری کنید، با تاس‌ها خوش شانس باشید، با دقت دقیق کلیک کنید یا از کلیدهای پیکان برای حرکت هوشمندانه شخصیت‌ها در سراسر صفحه استفاده کنید. این عناصر را در یک بازی Scratch Jump’n Run امتحان کنید.

ساخت پروژه ساده

پروژه اسکرچ نیز در مورد جمع آوری است. PacMan یک بازی ساده اما مبتکرانه و شناخته شده است پروژه ساده اسکرچ که در آن شما یک موجود گرسنه و دایره ای شکل را کنترل می کنید و تکه های کوچک زرد رنگی را می خورید.

به عنوان مثال، بازی Scratch Snake از نظر نحوه عملکرد مشابه است.آیا اولین بازی کامپیوتری که تا به حال ساخته شده را می شناسید؟ به Scratch Ping Pong نگاهی بیندازید و با کلیک روی “Look Inside” دقیقاً نحوه ایجاد آن را بررسی کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله نرم افزار اسکرچ مقدماتی بپردازید.

پروژه های اسکرچ: پنگ. شکل 2: نسخه اصلی 2 نفره Pong اسکرچ تتریس در مورد مهارت است. هدف بازی پروژه ساده اسکرچ دستیابی به امتیاز بالا، یعنی “بالاترین امتیاز” است. در مقابل، هدف Scratch Labyrinth این است که یک توپ را با فرمان دقیق وارد سوراخ کنید.

کنترل های موجود در ساخت پروژه اسکرچ را می توان با ماوس و همچنین با صفحه کلید اجرا کرد. آن را با استفاده از بلوک های “رویدادها” نشان داده شده در شکل 2 امتحان کنید. نه؟ آیا از قبل تمایل به کدنویسی دارید؟

داستان 2.آیا در حین بازی با شخصیت‌های خاص اسکرچ، گاهی اوقات یک داستان کامل به ذهنتان پروژه ساده اسکرچ خطور می‌کند؟ عالی! گفتن یک داستان ساده آسان است. بنابراین می توانید ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

تاریخ را بگو شکل 3: می توانید داستانی را برای یک پروژه اولیه تعریف کنید یا فقط یک شوخی کوتاه بسازید اگر می خواهید با داستان خود الهام بخش دیگران شوید، باید از ساختاری پیروی کنید (دمی، آندرس، 2020). شروع، اوج و اخلاق داستان شما چیست؟ برای انجام این کار، 3 مجموعه مرحله مانند شکل 3 ایجاد کنید.

سپس با استفاده از ماوس شخصیت های مورد نیاز داستان خود را روی صحنه قرار دهید. تنها در این صورت است پروژه ساده اسکرچ که با فیلمنامه هایی برخورد می کنید که به شما امکان می دهند مجموعه ها را تغییر دهید و شخصیت ها را وادار به راه رفتن و صحبت کنید.

3. شبیه سازی ما انسان ها نمی توانیم بعضی چیزها را در زندگی واقعی مشاهده کنیم، پروژه اسکرچ مثلاً به دلیل اینکه خیلی بزرگ یا خیلی کوچک هستند. به عنوان مثال، منظومه شمسی ما آنقدر بزرگ است که نمی توانیم سیارات را که به دور خورشید می چرخند، ببینیم.

نحوه ساخت پروژه ساده اسکرچ

با این حال، باکتری ها، ویروس ها و اتم ها بسیار کوچکتر از آن هستند ساخت پروژه اسکرچ که با چشم غیر مسلح دیده شوند.ایجاد پروژه ساده اسکرچ شبیه سازی شکل 4: می توانید فضا را شبیه سازی کنید با این حال، ما می‌توانیم رفتار یک سیستم واقعی را روی کامپیوتر بازتولید کنیم،

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.

پروژه اسکرچ برای مثال با شبیه‌سازی خراش. 4. پروژه های موسیقی در اسکرچ هر خانواده ای فضا، پول و اعصاب برای درام کیت ندارد. نه از آموزش ویولن یا ترومپت و غیره. خوشبختانه فرصتی برای شروع یک پروژه موسیقی اسکرچ وجود دارد.

موسیقی بساز شکل 5: کیت درام مجازی می تواند به این شکل باشد بنابراین می توانید به صورت آنی و پروژه ساده اسکرچ رایگان شروع به ساخت موسیقی کنید. اما بازی کردن با جلوه های صوتی نیز سرگرم کننده است. اما ابتدا باید نحوه استفاده از صداها را بدانید. همچنین می توانید در شکل 5 نحوه عملکرد این کار را مشاهده کنید. همچنین مطمئن شوید که صدای رایانه شما روشن است و هدفون به سر می‌کنید یا بلندگوهایتان متصل هستند.

5. درباره در مدرسه، گاهی اوقات موضوعات پیچیده باید به وضوح توضیح داده شوند. نه تنها معلمان، بلکه پروژه ساده اسکرچ دانش آموزان نیز باید هر از چند گاهی یک سخنرانی ارائه دهند. به عنوان مثال، گزارشی از آخرین تعطیلات شما.

یک ارائه عالی عمدتاً از تصاویر تشکیل شده است – زیرا تصاویر اغلب بیش از 1000 کلمه را بیان می کنند. پروژه های Scratch Info برای ارائه های منحصر به فرد ایده آل هستند.پروژه اسکرچ: اطلاعات شکل 6: این پروژه اسکرچ درباره تعطیلات است.

در مرحله می توانید چندین مجموعه مرحله ایجاد کنید. شما می توانید اینها را خودتان در ویرایشگر پروژه ساده اسکرچ طراحی کنید. پروژه اسکرچ شکل 6 نشان می دهد که چگونه می توانید متن و تصاویر را ترکیب کنید. برای این کار یک طراحی مرحله جدید ایجاد کنید و از ابزار متن استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود اسکرچ بپردازید.

6. پروژه های هنری را با Scratch تحقق بخشید هنر موضوع مورد علاقه شما در مدرسه است؟ عالی! اما آیا می‌دانستید که می‌توانید روی رایانه نیز هنر بسازید؟ چگونگی تناسب هنر با علم کامپیوتر برای بسیاری مشخص نیست (ر.ک. Schulmeister، 2013).

ساخت پروژه اسکرچ اگر در وهله اول برای شما سخت است که به یک هدف متعهد شوید، فقط یک پروژه هنری را شروع کنید و پروژه ساده اسکرچ ببینید چه نتیجه ای از آن حاصل می شود. در اینجا می توانید به سادگی اجازه دهید خلاقیت خود آزاد شود. علاوه بر این، هیچ آشفتگی بزرگی وجود ندارد.

پروژه اسکرچ: هنر شکل 7: اجرای پروژه های اسکرچ و ساخت هنر تعاملی همزمان شکل 7 مثالی را نشان می دهد که می توانید از آن به عنوان نقطه شروع پروژه خود استفاده کنید. همچنین می توانید یک پروژه برای خود در جدول 1 پیدا کنید.

7. انیمیشن اکثر بچه ها قبلا یک فیلم یا سریال انیمیشن دیده اند. اما این انیمیشن ها در واقع چگونه پروژه ساده اسکرچ ساخته می شوند؟ که می تواند بسیار پیچیده باشد.

رای این کار به تعدادی از بهترین طراحان نیاز دارید – e و همچنین زبده ترین متخصصان کامپیوتر. با انیمیشن های خراش می توانید اولین قدم های خود را به سمت فناوری انیمیشن بردارید.

شکل 8: انیمیشن های خنده دار ایده ای برای پروژه های اولیه هستند ایده های مختلف را با هم ترکیب کنید پروژه ساده اسکرچ ما ایده های فوق را به دسته هایی تقسیم کرده ایم. اما برخی چیزها فقط در یک دسته قرار نمی گیرند. ساخت پروژه اسکرچ مثلاً یک بازی می تواند در عین حال هنر هم باشد.

و البته تقریباً همه بازی ها انیمیشن هستند و اغلب از موسیقی استفاده می کنند.همانطور که قبلا ذکر شد، می توانید پروژه ها را با تمام دنیا به اشتراک بگذارید. و نه تنها این، علاوه بر این، همه می توانند پروژه های دیگران را کپی کرده و کپی را تغییر دهند. به این “ریمیکس” نیز می گویند.

اگر نمی توانید دکمه سبز رنگ با مارپیچ را ببینید، باید از قبل ثبت نام کنید.به عنوان مثال، سعی کنید یک بازی پروژه ساده اسکرچ یا داستانی از وب سایت را با صداها غنی کنید. برای انجام این کار، روی «ریمیکس» کلیک کنید پروژه اسکرچ و در ویرایشگر پروژه قرار می گیرید. برای شروع به جدول 1 مراجعه کنید. برای هر دسته، می توانید با یک پروژه آسان شروع کنید و سپس کار سخت تری را امتحان کنید.جدول 1: پروژه های اسکرچ برای میکس پروژه های خراش آسان دشوار است.

بازی پروژه اسکرچ روز تعطیلات بسته شیر داستان ربات شبیه ساز منظومه شمسی طبل موسیقی همه پروژه ساده اسکرچ جوجه اردکهای من الگوریتم های اطلاعات در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند ساخت پروژه اسکرچ هنر نقاشی را چک می کند معلم جایگزین شهر انیمیشن امیدواریم که توانسته باشید پروژه اسکرچ مناسب را در اینجا پیدا کنید.

اما اگر نتوانید بلافاصله تصمیم بگیرید طبیعی است. باید وقت بگذارید و از خود بپرسید که از چه چیزی بیشتر لذت می برید. ما در دوره های خود نکات و ایده های زیادی برای شما داریم – زیرا معمولاً با هم راحت تر است.

ادبیات دمی، آنا-لنا و آندرس، پترا (2020): روایت در محیط چندوجهی اسکرچ، در: MiDU – رسانه در  پروژه ساده اسکرچ درس آلمانی 1. شولمایستر، سونکه (2013): مووینگارت – پروژه بین رشته ای هنر و علوم کامپیوتر در دبیرستان، در: INFOS 2013: علوم کامپیوتر افق ها را گسترش می دهد – پانزدهمین کنفرانس GI در علم کامپیوتر و مدرسه، بن. پروژه اسکرچ چیست؟

Scratch یک پروژه منبع باز مبتنی بر زبان برنامه نویسی به همین نام است پروژه اسکرچ که توسط گروه Lifelong Kindergarten، یک تیم تحقیقاتی در آزمایشگاه رسانه MIT در کمبریج توسعه و نگهداری می شود.

هدف Scratch این است که اصول اولیه برنامه نویسی را برای تازه واردان – به ویژه برای کودکان و جوانان پروژه ساده اسکرچ – ملموس و قابل درک تر کند. برای این منظور، تمام عناصری که دسترسی بصری را دشوار می‌کنند، در Scratch حذف شده‌اند. از سوی دیگر، مؤلفه‌هایی که به‌عنوان محرک ورود و ایجاد انگیزه در نظر گرفته می‌شوند، وزن ویژه‌ای داشتند.

پروژه های تمام شده را می توان در پلتفرم Scratch منتشر کرد و با بقیه افراد جامعه به اشتراک گذاشت. ساخت پروژه اسکرچ یادگیری بازی، که همیشه باید در هنگام برنامه نویسی برای کودکان اولویت اصلی را داشته باشد، عمداً در Scratch مطرح شد.

اطلاع.Scratch در بیش از 150 کشور در سراسر جهان استفاده می شود، با پروژه یا رابط و آموزش های متعددی پروژه ساده اسکرچ که به بیش از 40 زبان موجود است. صرف نظر از اینکه آموزش اسکرچ به عنوان بخشی از دروس مدرسه انجام می شود یا به صورت خصوصی در خانه، همیشه رایگان است.چه چیزی برنامه نویسی با Scratch را متمایز می کند؟Scratch بر اساس یک رابط کاربری گرافیکی است که نیاز به دستور زبان پیچیده یا تایپ کد عمومی را از بین می برد.

ساخت پروژه اسکرچ همانطور که قبلا ذکر شد، اولین اولویت کمک به تازه واردان برای کسب اولین تجربه برنامه نویسی است. بنابراین، پروژه ساده اسکرچ جنبه سهولت استفاده همیشه بر تنوع عملکردها اولویت دارد.

با وجود این محدودیت ها، اسکرچ دارای برخی از ویژگی های مهم پارادایم های برنامه نویسی سنتی است، همانطور که لیست زیر نشان می دهد. آن است:بصری: تمام عناصر Scratch با یک نمایش گرافیکی قابل درک – دستورات برنامه نویسی، به عنوان مثال، توسط نمودارهای بلوکی نشان داده می شوند. علاوه بر این، آنها را می توان به راحتی با استفاده از کشیدن و رها کردن وارد و مونتاژ کرد.

پروژه اسکرچ شی گرا: در برنامه نویسی اسکرچ، نه کلاس و نه سیستم ارثی در دسترس نیست. با این حال، با نقاطی پروژه ساده اسکرچ مانند کپسوله کردن داده ها (دسترسی کنترل شده به داده ها از طریق رابط های تعریف شده) یا چندشکلی (اشیاء می توانند انواع مختلف داده را در نظر بگیرند)، Scratch دارای ویژگی های مفهوم برنامه نویسی شی گرا است.

امری: برخی از اسکریپت هایی که برای برنامه نویسی با Scratch در اختیار شما قرار می گیرد از الگوی برنامه نویسی امری پیروی می کند. توالی های فرمان ترتیبی را که قرار است اقدامات انجام شود را مشخص می کند.

رویداد گرا: هر اسکریپتی که در پروژه Scratch استفاده می کنید به محض وقوع رویداد تعریف شده پروژه ساده اسکرچ در ماژول head آن شروع می شود. با استفاده از یک بلوک “منتظر تا”، بارگذاری یک پروژه نیز می تواند تا زمانی که یک رویداد خاص رخ دهد به تاخیر بیاندازد.

از موازی سازی پشتیبانی می کند: ساخت پروژه اسکرچ تقسیم برنامه های کامپیوتری به اجزای فرعی فردی پروژه اسکرچ که اصل برنامه نویسی موازی را مشخص می کند، از همان ابتدا در Scratch پشتیبانی می شود.

آموزش اسکرچ: برنامه نویسی با اسکرچ را یاد بگیرید همین امر در مورد برنامه نویسی اسکرچ نیز صدق پروژه ساده اسکرچ می کند: تمرین کامل می کند! حتی اگر پروژه برنامه نویسی موانع ورود به طور قابل توجهی کمتری نسبت به زبان های برنامه نویسی کلاسیک داشته باشد، باز هم برای شناختن و درونی سازی رابط کاربری و ماژول های موجود به مقدار مشخصی آموزش نیاز است.

در آموزش اسکرچ زیر نحوه ورود به پلتفرم و سپس معرفی تمامی اجزای مهم رابط کاربری را به شما نشان خواهیم داد. در نهایت، ما برنامه نویسی با Scratch را با استفاده از یک پروژه مثال عینی توضیح می دهیم.

اطلاع.اگر می خواهید کودکان را با برنامه نویسی اسکرچ آشنا کنید، ابتدا باید با پلتفرم متن باز آشنا شوید. پروژه ساده اسکرچ هرچه زبان و رابط کاربری آن را بهتر درک کنید، در اولین قدم ها بهتر می توانید از آنها پشتیبانی کنید.

تبدیل به یک خراشنده شوید: چگونه در پلتفرم برنامه نویسی ثبت نام کنیم برای شروع یک پروژه Scratch، ساخت پروژه اسکرچ به طور کلی نیازی به ایجاد یک حساب کاربری نیست. همچنین می‌توانید با مرورگر انتخابی خود به پلتفرم Scratch بروید و بلافاصله دکمه «شروع ایجاد» را فشار دهید.

برای تبدیل شدن به بخشی از جامعه بزرگ scratch و Vi با این حال، برای اینکه بتوانید پس از تکمیل، دئودورانت ها، بازی ها و غیره پروژه ساده اسکرچ را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید، در هر صورت نیاز به یک حساب کاربری دارید.

بنابراین، ثبت نام منطقی است.برای ایجاد حساب کاربری بر روی دکمه “Scratcher تبدیل شوید” پروژه اسکرچ کلیک کنید و نام کاربری مورد نظر و رمز عبور امن را در منوی زیر وارد کنید:“Become a Scratcher”: پنجره ایجاد حساب کاربری را خراش دهید.

شما آزاد هستید که نام کاربری (اگر قبلاً اختصاص داده نشده است) و رمز عبور حساب اسکرچ خود را انتخاب کنید.پس از کلیک پروژه ساده اسکرچ بر روی “ادامه”، باید برخی از اطلاعات شخصی مانند کشور مبدا یا تاریخ تولد را وارد کنید. برای تکمیل ثبت نام، در مرحله آخر یک آدرس ایمیل معتبر وارد کرده و “Create your account” را فشار دهید.

سپس به صورت خودکار وارد سیستم خواهید شد. همچنین یک پیوند فعال سازی در صندوق پستی خود پیدا خواهید کرد که می توانید از آن برای فعال کردن عملکردهای انتشار و اظهار نظر در مورد پروژه های Scratch برنامه ریزی شده استفاده کنید.

ساخت پروژه اسکرچ نکته.اگر می خواهید از Scratch برای اهداف آموزشی پروژه اسکرچ استفاده کنید، می توانید برای یک حساب کاربری معلم پروژه ساده اسکرچ درخواست دهید. این نوع حساب ویژه امکان ایجاد کلاس‌ها و ایجاد و مدیریت حساب‌های دانشجویی را فراهم می‌کند.

تیم Scratch به صورت دستی همه برنامه‌های حساب معلم را بررسی می‌کند و این فرآیند معمولاً حداکثر 24 ساعت طول می‌کشد.Learning Scratch: بررسی رابط کاربری اگر یک حساب کاربری ایجاد کرده اید و به نمایه خود وارد شده اید، گزینه های مختلفی دارید که می توانید از طریق نوار منوی بالا انتخاب کنید.

در میان چیزهای دیگر، پیوندهایی به مطالب اطلاعاتی بیشتر برای والدین و معلمان و همچنین نکات و پروژه ساده اسکرچ بخش سؤالات متداول را خواهید یافت.درک ویرایشگر اسکرچ: ساخت پروژه اسکرچ برنامه نویسی اسکرچ چگونه کار می کند از بسیاری جهات، محیط توسعه Scratch یادآور یک سازنده وب سایت است، که با توجه به ماهیت بلوک سازنده اسکریپت های موجود، تعجب آور نیست.

علاوه بر این اسکریپت‌ها، پروژه اسکرچ که بخش عمده‌ای از اجزای قابل استفاده ساخت پروژه اسکرچ را تشکیل می‌دهند، می‌توانید لباس‌ها و صداها را نیز به یک پروژه اضافه کنید، که سپس می‌توانید اسکریپت‌نویسی و استفاده کنید.

چه چیزی را می توان با اسکرچ ایجاد کرد؟

Scratch یک پلتفرم کدنویسی رایگان مبتنی بر بلوک است که به شما امکان می دهد بازی ها، داستان ها و انیمیشن های خود را بسازید. در اسکرچ، می‌توانید انواع مختلفی از پروژه‌ها را برنامه‌ریزی کنید، مانند قلم جادویی، بازی برچسب جادوگر، هندسه داش، بازی بسکتبال، Pacman یا Snake.

آیا اسکرچ کدنویسی واقعی است؟

Scratch کدنویسی واقعی نیست. Scratch یک برنامه آموزشی است که برای آماده کردن برنامه نویسان مشتاق برای چیزهای واقعی طراحی شده است.

اسکرچ برای چه سنی است؟

اسکرچ مخصوصاً برای جوانان 8 تا 16 ساله طراحی شده است، اما افراد در هر سنی با اسکرچ ایجاد کرده و به اشتراک می گذارند. کودکان کوچکتر ممکن است بخواهند ScratchJr را امتحان کنند، نسخه ساده شده Scratch که برای سنین 5 تا 7 سال طراحی شده است.

پروژه ساده اسکرچ
پروژه ساده اسکرچ

کارگردان: کودکان

تاریخ ایجاد شد: 2022-07-23 21:03

امتیازدهی ویرایشگر:
4.8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفت =