ثبت نام
چگونه کدنویسی کنیم

چگونه کدنویسی کنیم؟

سرفصل‌های مقاله

چگونه کدنویسی کنیم ایده آن، نوشتن آن، حتی تعریف آن – در طول سال ها به شدت تغییر کرده است. چگونه کدنویسی کنیم دیگر فقط برای افرادی که بازی های رایانه ای ایجاد می کنند یا برنامه های وب و تلفن همراه می سازند، چگونه کدنویسی کنیم اختصاص ندارد.

این واقعاً دنیای مدرن ما و فناوری درون آن را شکل می دهد. چگونه کدنویسی کنیم بدون کدنویسی و کارشناسانی که آن را می نویسند، ما پیشرفت های زیادی را که امروزه استفاده می کنیم، نخواهیم داشت.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش کدنویسی را مشاهده کنید.

چگونه کدنویسی کنیم از مقدماتی تا پیشرفته

علاوه بر این، کدنویسی دیگر تمرینی نیست که فقط توسط متخصصان فناوری استفاده شود. تعداد زیادی از صنایع مختلف چگونه کدنویسی کنیم می توانند از داشتن کارکنانی با مهارت کدنویسی در زرادخانه خود سود ببرند.

به علاوه، مهندسان نرم افزار، توسعه دهندگان وب، و انواع دیگر برنامه نویسانی که هر روز با کد کار می کنند، برخی از پردرآمدترین نقش ها در جهان در حال حاضر هستند.

کد نویسی چیست؟

کدنویسی چیست؟

«کد» در واقع مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها است که به رایانه می‌گوید چه کاری انجام دهد. چگونه کدنویسی کنیم کد به زبان هایی نوشته می شود که کامپیوترها می توانند آن را بفهمند.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش کدنویسی پایتون را مشاهده کنید.

کدنویسی ارتباط اساسی بین ورودی انسان و خروجی کامپیوتر است که از آن زبان های برنامه نویسی به عنوان چگونه کدنویسی کنیم بایندر استفاده می کند. اکنون، این یک توضیح فوق‌العاده است، اما اساس چگونگی ایجاد کدنویسی است.

ممکن است در مورد برخی از زبان های برنامه نویسی شنیده باشید: HTML و CSS، جاوا و جاوا اسکریپت که چند نام آشنا هستند. با این حال، موارد دیگری مانند پایتون، روبی، روبی روی ریل، PHP و بسیاری چگونه کدنویسی کنیم دیگر وجود دارند.

کدنویسی، برنامه نویسی و توسعه نرم افزار به جای یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند و از بسیاری جهات شبیه هم هستند. با این حال، «کدگذارها» نیاز به تیزبین کدنویسی صریح دارند، جایی که برنامه نویسان لزوماً نیازی به دانستن نحوه کدنویسی ندارند.

آنها حلال مشکل، متفکران هستند و می توانند فهرستی از دستورالعمل ها را ایجاد کنند که یک کدنویس می تواند سپس در یک زبان برنامه نویسی بنویسد. از سوی دیگر، توسعه، هم شامل ذکاوت کدنویسی و هم حل مسئله چگونه کدنویسی کنیم می شود.

یادگیری کدنویسی به چه معناست؟

ابتدا، بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. یادگیری نحوه کدنویسی فقط یادگیری یک زبان برنامه نویسی نیست. یادگیری نحوه کدنویسی اغلب به یادگیری نحوه یادگیری خلاصه می شود.

در نهایت بیش از 700 زبان برنامه نویسی وجود دارد. اجازه ندهید که شما را بترساند. فقط با یکی شروع کنید برخی از زبان ها برای توسعه وب، برخی دیگر برای علم داده استفاده می شوند، در حالی که برخی دیگر برای برنامه های تلفن همراه، بازی های ویدیویی و نرم افزار بهینه هستند.

هر بار که یک وب سایت، برنامه کاربردی یا پروژه علم داده ایجاد می کنید، هدف شما حل کردن یک نقطه درد است. از آنجایی که صدها زبان برنامه نویسی وجود دارد،

مشکلات بی پایانی برای حل وجود دارد، و فناوری دائماً در حال پیشرفت است، هنگامی که مسیر یادگیری نحوه کدنویسی را شروع می کنید.

متعهد به فرآیند یادگیری مداوم هستید. شما بر مهارت هایی مانند نحوه رفع اشکال، استفاده از چارچوب ها و کتابخانه ها، نحوه تیک زدن یک زبان خاص، نحوه ساختار یک وب سایت یا پروژه داده و روش های خاص مسلط خواهید شد.

چگونه کدنویسی کنیم اما شما همچنین باید با هر پروژه، فناوری یا شغل جدید رشد و تکامل پیدا کنید. با وجود این همه زبان و تخصص برای انتخاب، چگونه می دانید با کدام یک شروع کنید؟ در اینجا یک تفکیک ساده از زبان هایی است که باید ابتدا یاد بگیرید و برای چه استفاده می شود.

پرتقاضا ترین زبان های برنامه نویسی

HTML (زبان نشانه گذاری فرامتن) و CSS (برگ های سبک آبشاری). اینها بلوک های سازنده وب هستند. HTML تعیین می کند که چه چیزی توسط مرورگر وب نمایش داده می شود در حالی که CSS به مرورگر می گوید که محتوا چگونه باید باشد.

جاوا اسکریپت: جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که برای توسعه وب استفاده می شود. می توان از آن برای ایجاد یک وب سایت پویا از طریق گرافیک های متحرک، دکمه ها، نمایش اسلاید عکس، پنجره های بازشو، پیشنهادات متن تکمیل خودکار، فرم های تعاملی و موارد دیگر استفاده کرد.

Ruby: Ruby یک زبان برنامه نویسی back-end است که اغلب با چارچوب Rails برای ایجاد برنامه های کاربردی تحت وب جفت می شود. در پشت صحنه به عنوان رابط بین پایگاه داده و کاربر عمل می کند.

پایتون: پایتون یک زبان برنامه نویسی همه کاره است که چگونه کدنویسی کنیم می تواند برای همه چیز از توسعه وب گرفته تا یادگیری ماشین استفاده شود. در علم داده رایج ترین است.

شما می توانید بین توسعه وب و علم داده یکی را انتخاب کنید و بر اساس تخصص خود انتخاب کنید که کدام زبان را ابتدا یاد بگیرید. اگر می خواهید توسعه وب را یاد بگیرید،

با HTML و CSS شروع کنید، سپس به جاوا اسکریپت یا Ruby on Rails بروید. اگر می خواهید وارد علم داده شوید، با پایتون شروع کنید. هنگامی که اصول اولیه را پوشش دادید، می توانید شروع به پیاده سازی چارچوب ها و کتابخانه ها مانند یک حرفه ای کنید.

یادگیری کدنویسی چقدر طول می کشد؟

سخت است که بگوییم بدون دانستن بیشتر در مورد اهداف خود چقدر طول می کشد تا یاد بگیرید. آیا می خواهید شغل خود را تغییر دهید یا از قبل شغلی دارید و فقط می خواهید مهارت بیشتری کسب کنید؟ آیا قصد دارید به کالج بروید یا می خواهید در اسرع وقت وارد حرفه فناوری شوید؟

اگر به دنبال تغییر شغل هستید، چگونه کدنویسی کنیم می توانید در مدت 3 ماه یا بیشتر از طریق یک بوت کمپ برنامه نویسی یا خودآموزی، در برنامه نویسی برای توسعه وب یا علم داده مهارت کسب کنید.

شاید به دنبال تغییر شغل هستید اما فقط می توانید به یادگیری پاره وقت متعهد شوید. شما می توانید سفر برنامه نویسی خود را در کمتر از شش هفته آغاز کنید، اما تغییر شغل ممکن است تا یک سال طول بکشد.

برای رفتن به دانشگاه آماده اید؟ انتظار داشته باشید که در شش ماه اول مدرسه نحوه کدنویسی را یاد بگیرید، اما برنامه شما حدوداً چهار سال خواهد بود.

دانشجویان دانشگاه معمولاً در سال اول به مهارت بالایی در چندین زبان برنامه نویسی دست می یابند، اما کار و فارغ التحصیلی چند سال تعطیل است.

از قبل شغلی دارید؟ با یادگیری نحوه کدنویسی به یک زبان خاص که به شغل شما کمک می کند، می توانید در عرض چند هفته مهارت خود را ارتقا دهید. اگر با داده ها یا منابع انسانی کار می کنید،

می توانید با یادگیری پایتون شروع کنید. اگر یک طراح یا نویسنده هستید، می توانید HTML، CSS و جاوا اسکریپت را یاد بگیرید تا در طراحی و توسعه وب سرمایه گذاری کنید.

مطمئن نیستید هدف شما چیست؟ اشکالی ندارد! کدنویس ها در بازار امروزی مورد توجه قرار می گیرند و این به معنای فراوانی مشاغل مختلف است. از مشاغل تمام وقت در شرکت‌های بزرگ گرفته

تا مشاغل آزاد، استفاده از کدنویسی در شغل منابع انسانی گرفته تا برنامه‌نویسی کمپین‌های ایمیل برای نقش بازاریابی دیجیتال، احتمالاً می‌توانید مسیری متناسب با علایق خود پیدا کنید.

چگونه و از کجا می توانم کدنویسی را یاد بگیرم؟

شما می توانید به سرعت از طریق یک بوت کمپ برنامه نویسی یاد بگیرید یا با سرعت خود به خود آموزش دهید. با توجه به این گزینه ها، چگونه می دانید کدام یک برای شما بهترین است؟

بیایید مزایا و معایب هر نوع آموزش کدنویسی، هزینه آن و نحوه انتخاب بر اساس اهداف خود را بررسی کنیم.

بوت کمپ کدنویسی
Bootcamp کدنویسی در Lighthouse Labs بوت کمپ های برنامه نویسی کارآمدترین راه برای آماده کردن خود برای شغلی به عنوان یک توسعه دهنده جوان هستند. با یک بوت کمپ برنامه نویسی می توانید ظرف مدت سه ماه یک کدنویس ماهر و آماده کار شوید. شما می توانید انتخاب کنید

e از بوت‌کمپ‌های آنلاین غیرهمزمان یا آنلاین برنامه‌نویسی زنده. اکثر بوت کمپ ها گزینه های تمام وقت و پاره وقت را ارائه می دهند. شما می توانید برای تسریع در یادگیری و افزایش شانس خود

برای یافتن شغل چگونه کدنویسی کنیم پس از فارغ التحصیلی، به پشتیبانی نقشه راه برنامه درسی اثبات شده، مربیان، خدمات شغلی، گروه خود و مربیان تکیه کنید.

بوت کمپ هایی مانند ما چگونه کدنویسی کنیم دائماً برنامه درسی را به روز می کنند تا مرتبط ترین و قابل فروش ترین مهارت ها را برای مشاغل فناوری امروزی به شما آموزش دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 2 =