ثبت نام
کاربرد زبان سی شارپ

کاربرد زبان سی شارپ چیست؟

سرفصل‌های مقاله

عبارات زیر به طور مکرر یک دستور یا بلوک از دستورات کاربرد زبان سی شارپ را اجرا می کنند:عبارت: بدنه را اجرا می کند در حالی که یک عبارت بولی مشخص شده به درستی ارزیابی می شود.عبارت: عناصر یک مجموعه را برمی شمارد و بدنه هر عنصر کاربرد زبان سی شارپ مجموعه را اجرا می کند.دستورالعمل: بدن را به صورت مشروط یک یا چند کاربرد زبان سی شارپ بار اجرا می کند.عبارت: بدن را به صورت شرطی صفر یا چند بار اجرا می کند.

در هر نقطه از بدنه یک دستور تکرار، می‌توانید حلقه را با استفاده از عبارت break بشکنید یا با کاربرد زبان سی شارپ استفاده از عبارت continue به تکرار بعدی در حلقه بروید.آموزش برای دستور for یک دستور یا بلوک از عبارات را اجرا می کند در حالی که یک عبارت بولی مشخص شده به درستی ارزیابی می شود. مثال زیر برای این جمله نشان می دهد که بدن اجرا می کند در حالی که یک شمارنده عدد صحیح کمتر از سه باشد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله زبان برنامه نویسی سی شارپ بپردازید.

 

کاربرد زبان سی شارپ

بخشی از مقداردهی اولیه که فقط یک بار قبل از ورود به حلقه اجرا می شود. به طور معمول، شما کاربرد زبان سی شارپ یک متغیر حلقه محلی را در آن بخش اعلام و مقداردهی اولیه می کنید. متغیر اعلام شده از خارج از دستور for قابل دسترسی نیست.بخش اولیه در مثال قبلی یک متغیر شمارنده عدد صحیح را اعلام و مقداردهی اولیه می کند:بخشی از شرط که تعیین می کند آیا تکرار بعدی در حلقه باید انجام شود یا خیر. خواه درست باشد یا نباشد، تکرار بعدی انجام می شود. در غیر این صورت، چرخه خاتمه می یابد. بخش شرط باید یک عبارت بولی باشد.

بخش شرط در مثال قبلی بررسی می کند که آیا مقدار شمارنده کمتر از سه باشد:بخشی از تکرار کننده کاربرد زبان سی شارپ که مشخص می کند پس از هر اجرای بدنه حلقه چه اتفاقی می افتد.بخش تکرار کننده در مثال قبلی شمارنده را افزایش می دهد:بدنه حلقه، که باید یک دستورالعمل یا بلوکی از دستورالعمل ها باشد.بخش تکرارکننده می‌تواند حاوی صفر یا بیشتر از عبارات عبارت زیر باشد که با کاما از هم جدا شده‌اند:عبارت افزایشی به صورت پیشوند یا پسوند، به عنوان مثال یا i ++.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله پکیج آموزش سی شارپ بپردازید.

کاهش بیان به صورت پیشوند یا پسوند، به عنوان مثال یا i–وظیفه فراخوانی یک روش منتظر بیان کاربرد زبان سی شارپ ایجاد یک شی با اپراتور جدید اگر یک متغیر حلقه را در قسمت اولیه اعلام نکنید، می توانید از صفر یا چند عبارت از لیست قبلی در قسمت اولیه نیز استفاده کنید. مثال زیر چندین کاربرد کمتر رایج از بخش های اولیه و تکرار کننده را نشان می دهد: اختصاص یک مقدار به یک متغیر خارجی در بخش اولیه، فراخوانی یک متد در بخش های اولیه و تکرار کننده، و تغییر مقادیر دو متغیر در بخش تکرار کننده.

تمام بخش‌های بیانیه for اختیاری هستند. به عنوان مثال، کد زیر حلقه for بی نهایت را تعریف کاربرد زبان سی شارپ می کند:دستور foreach به این نوع محدود نمی شود. می توانید آن را با هر نوع نمونه ای که شرایط زیر را برآورده می کند استفاده کنید:یک نوع دارای روش عمومی بدون پارامتر GetEnumerator است. با شروع با C # 9.0، متد GetEnumerator می تواند متد پسوند GetEnumerator باشد.نوع برگشتی متد GetEnumerator دارای ویژگی عمومی Current و متد عمومی بدون پارامترهای MoveNext است که نوع بازگشت آن bool است.

مثال زیر از دستور foreach با نمونه ای از نوع System.Span <T> استفاده می کند که هیچ رابطی کاربرد زبان سی شارپ را پیاده سازی نمی کند:فایل‌ها و فونت‌ها نمونه‌هایی از انواع مدیریت‌شده هستند که به منابع مدیریت‌نشده (در این مورد دسته‌های فایل و زمینه‌های دستگاه) دسترسی دارند. انواع دیگری از منابع مدیریت نشده و انواع کتابخانه کلاسی وجود دارد که آنها را محصور می کند. همه این انواع باید رابط IDisposable یا رابط IAsyncDisposable را پیاده سازی کنند.

هنگامی که طول عمر یک شیء IDisposable به یک متد محدود می شود، باید آن را در دستور use اعلان کاربرد زبان سی شارپ و نمونه سازی کرد. دستور use متد Dispose را بر روی شی به درستی فراخوانی می کند و هنگامی که همانطور که در بالا نشان داده شده است استفاده می شود، به محض فراخوانی متد Dispose باعث می شود که خود شی از محدوده خارج شود. با استفاده از درون بلوک، شی فقط خواندنی است و نمی توان آن را تغییر داد یا دوباره به آن اختصاص داد.

اگر شی به جای IDisposable پیاده سازی شود، دستور use فراخوانی می کند و DisposeAsyncwaits شی کاربرد زبان سی شارپ برگشتی ValueTask.IAsyncDisposable برای اطلاعات بیشتر در مورد IAsyncDisposable، به IAsyncDisposable مراجعه کنید.دستور use تضمین می‌کند که Dispose (یا DisposeAsync) فراخوانی می‌شود، حتی اگر یک استثنا در بلوک استفاده رخ دهد. می توانید با قرار دادن شی در داخل یک بلوک و سپس فراخوانی (یا DisposeAsync) در نهایت یک بلوک، همان نتیجه tryDispose را دریافت کنید.

در واقع دستور use توسط کامپایلر تبدیل می شود. مثال کد قبلی در زمان کامپایل به کد زیر گسترش کاربرد زبان سی شارپ می یابد (به پرانتزهای اضافی برای ایجاد محدوده محدود برای شیء توجه کنید):آخرین دستور استفاده از دستور دستور کد مشابهی را به همراه دارد. بلوک try باز می شود که در آن متغیر اعلام شده است. بلوک نهایی معمولاً در انتهای یک متد به انتهای بلوک شامل اضافه می شود.برای اطلاعات بیشتر در مورد عبارت try-finally، به مقاله try مراجعه کنید.

همانطور که در مثال زیر نشان داده شده است، می توان چندین نمونه از یک نوع را در یک دستور کاربرد زبان سی شارپ با استفاده از آن اعلام کرد. توجه داشته باشید که استفاده از متغیرهای معمولی به طور ضمنی (var) در هنگام اعلان چندین متغیر در یک عبارت واحد امکان پذیر نیست:می‌توانید شی منبع را نمونه‌سازی کنید و سپس متغیر use را به عبارت ارسال کنید، اما این بهترین روش نیست. در این مورد، زمانی که کنترل از بلوک استفاده می‌کند، شی در محدوده باقی می‌ماند، حتی اگر احتمالاً دیگر به منابع مدیریت‌نشده خود دسترسی نخواهد داشت.

به عبارت دیگر، دیگر به طور کامل مقداردهی اولیه نمی شود. اگر سعی کنید از شی خارج از بلوک کاربرد زبان سی شارپ استفاده کنید، خطر ایجاد یک استثنا را دارید. به همین دلیل، بهتر است شیء را در دستور use نمونه سازی کنید و دامنه آن را به بلوک use محدود کنید.مشخصات زبان C# برای اطلاعات بیشتر، استفاده از بیانیه در مشخصات زبان C # را ببینید. مشخصات زبان اصلی ترین مرجع رسمی برای نحو و استفاده از C # است.صدها مورد از آنها وجود دارد، اما تنها 10 مورد در لیست پر درخواست ترین و مورد استفاده ترین زبان های برنامه نویسی در سال 2022 در ایتالیا قرار می گیرند.

کنجکاو هستید بدانید آنها چیست؟زمان را از دست ندهیم!و بخاطر داشته باش:یادگیری زبان های کاربرد زبان سی شارپ برنامه نویسی درخواستی در ایتالیا به شما این امکان را می دهد که مسیری روشن به سمت یک شغل امن داشته باشید.با این لیست، در واقع، بلافاصله می دانید که کدام زبان های برنامه نویسی بیشتر مورد درخواست شرکت های ایتالیایی هستند:به عبارت دیگر، شما فوراً می دانید که چگونه می توانید یک شغل مطمئن و یک حرفه موفق به دست آورید – بسیاری از این زبان ها نیز پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی هستند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله مزایای زبان برنامه نویسی سی شارپ بپردازید.

قبل از مشاهده جزئیات رتبه بندی، یک نشانه کوچک:هر کدام از این زبان ها “بهترین زبان برنامه نویسی سال 2022” هستند. کاربرد زبان سی شارپ چطور ممکنه؟ساده!هر زبان برنامه نویسی ویژگی های خاصی دارد که آن را برای حل موقعیت های خاص عالی می کند، اما برای سایرین نامناسب است.به طور خلاصه، هیچ زبانی وجود ندارد که بتواند همیشه و در هر مناسبتی بهترین باشد. به همین دلیل است که دانستن همه آنها، این زبان ها، عالی است اما بیایید بیش از این زمان را تلف نکنیم و به سراغ دیدن درخواستی ترین زبان های برنامه نویسی برویم!

زبان برنامه نویسی روبی.روبی یک زبان برنامه نویسی متن باز است که بر سادگی و بهره وری تمرکز دارد. کاربرد زبان سی شارپ نحو روبی ساده و ظریف است: این زبان را به زبانی تبدیل می‌کند که نوشتن آن آسان و خواندن طبیعی است. محبوبیت Ruby همچنین به دلیل محبوب ترین چارچوب آن، Ruby on Rails است. به لطف این چارچوب، وب اپلیکیشن ها و وب سرویس های بسیار محبوبی مانند Twich، Zendesk، GitHub، Square، SoundCloud ایجاد شده اند.

TypeScript یک زبان برنامه نویسی متن باز است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است و اساساً کاربرد زبان سی شارپ نسخه توسعه یافته جاوا اسکریپت است.تایپ اسکریپت ابرمجموعه ای از جاوا اسکریپت است: نقطه قوت آن این است که هر برنامه ای که در JS نوشته شود، بدون هیچ گونه تغییری با نحو و معنایی تایپ اسکریپت نیز سازگار است.برنامه های بزرگ با TypeScript توسعه داده می شوند، که سپس به جاوا اسکریپت کامپایل می شوند تا توسط مرورگرها یا برنامه ها تفسیر شوند.

سوئیفت یک زبان برنامه نویسی شی گرا است. زبان سوئیفت توسط اپل توسعه یافته است و کاربرد زبان سی شارپ برنامه نویسان سیستم های اپل را در نسخه های مختلف آن (macOS، iOS، watchOS…) هدف قرار داده است.همه کاره و قدرتمند، سوئیفت برای همزیستی با زبان Objective-C، زبان دیگری که قبلا توسط اپل استفاده می شد، طراحی شده است. یکی از بزرگترین نقاط قوت سوئیفت بهینه سازی عالی است که به شما امکان می دهد نرم افزار بسیار سریعی ایجاد کنید.

Go یک زبان برنامه نویسی است که توسط گوگل توسعه یافته و توسط گوگل و جامعه توسعه دهندگان کاربرد زبان سی شارپ مستقل پشتیبانی می شود زیرا یک پروژه منبع باز است. این یک زبان ساده برای نوشتن است (به سادگی پایتون) و در عین حال بسیار کارآمد (به اندازه C ++ کارآمد).برخی از ویژگی‌های اصلی Go پشتیبانی عالی از برنامه‌نویسی همزمان، بهینه‌سازی زمان‌های کامپایل حتی برای سخت‌افزارهای متوسط ​​و وجود تعداد زیادی ابزار توسعه یکپارچه است.

C و C ++ زبان های برنامه نویسی تاریخی هستند: در دهه 70 توسعه یافتند و از پرکاربردترین زبان ها در کاربرد زبان سی شارپ تاریخ علوم کامپیوتر هستند.انتشار آنها آنها را ضروری می کند. C و C ++ امروزه هنوز زبان های اصلی بسیاری از سیستم عامل ها، مرورگرها و بازی های ویدیویی هستند.نه فقط:تقاضا برای برنامه نویسان C و C ++ به ویژه به لطف توسعه اینترنت اشیا به طور مداوم در حال افزایش است. در واقع، بیشتر تراشه‌های موجود در دستگاه‌های هوشمند به زبان C یا C ++ برنامه‌ریزی شده‌اند که عملکرد مطلوبی را ارائه می‌کنند.

C# (تلفظ C Sharp، به نظر می رسد مانند “see sharp” – see sharp) یک زبان برنامه نویسی شی گرا است. کاربرد زبان سی شارپ این زبان که توسط مایکروسافت توسعه یافته است، خود را به عنوان یک زبان رقیب جاوا معرفی می کند. زبان C # همه کاره است: برای برنامه‌نویسی برنامه‌ها و نرم‌افزارهای Enterprise، برنامه‌های وب و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه استفاده می‌شود، این زبان برنامه‌نویسی برتر دات‌نت فریم‌ورک است.شماره 4 – PHP زبان برنامه نویسی پی اچ پی.

PHP یک زبان اسکریپت نویسی تفسیر شده، با یک نحو ساده و پرکاربرد است. PHP از هر دو رویکرد کاربرد زبان سی شارپ امری و شی گرا پشتیبانی می کند.که برای برنامه نویسی صفحات وب تعاملی و پویا توسعه یافته است، در طول سال ها اغلب توسط بسیاری از توسعه دهندگان مورد انتقاد قرار گرفته و دست کم گرفته شده است. این امر مانع استفاده از آن در بسیاری از پروژه های انتشار در سراسر جهان نشده است: فقط برای ذکر چند مثال، ویکی پدیا، فیس بوک و یاهو با PHP برنامه ریزی شده اند.

تا به امروز، PHP از p استفاده می کند.برای برنامه ریزی برنامه های کاربردی وب سمت سرور، اسکریپت کاربرد زبان سی شارپ های خط فرمان و برنامه های کاربردی مستقل با یک رابط گرافیکی. جدیدترین پیاده‌سازی‌ها، PHP را سریع‌تر و قابل اطمینان‌تر کرده و محبوبیت جدیدی به این زبان برنامه‌نویسی بخشیده است.شماره 3 – پایتون زبان برنامه نویسی پایتون در پایین ترین پله تریبون پایتون قرار دارد:پایتون یک زبان برنامه نویسی ساده برای یادگیری است، کدی دارد که به راحتی قابل خواندن است و بسیار متنوع است.

این زبان در واقع یک زبان چند پارادایم سطح بالا است که برای برنامه نویسی شی گرا، برنامه نویسی ساختاری کاربرد زبان سی شارپ و عملکردی مناسب است.با توجه به این ویژگی ها، پایتون توسط بسیاری از توسعه دهندگان به عنوان یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای شروع برنامه نویسی شناخته می شود.گسترده ترین زمینه کاربرد پایتون توسعه برنامه های کاربردی وب است (مثلاً اینستاگرام از پایتون همراه با فریم ورک جنگو استفاده می کند) اما در زمینه یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل داده ها نیز نتایج بسیار خوبی دارد.

چند کاربرد زبان سی شارپ

جاوا جایگاه دوم را در تریبون بهترین زبان های برنامه نویسی 2022 تضمین می کند.نه اینکه تعجب آور کاربرد زبان سی شارپ باشد:جاوا به لطف ویژگی‌هایی که آن را به یکی از پایدارترین، کامل‌ترین و قابل اعتمادترین زبان‌ها برای ساختن سیستم‌های پیچیده تبدیل می‌کند، فوق‌العاده محبوب است – برای مثال LinkedIn در جاوا نوشته شده است.جاوا نیز با شعار «یک بار بنویس، همه جا اجرا کن» شکل گرفت. هنگامی که کد نوشته می شود، می تواند بدون نیاز به کامپایل مجدد اجرا شود.

ترجمه شده، به این معنی است که جاوا یک زبان مستقل از پلتفرم است که روی آن اجرا می شود. علاوه کاربرد زبان سی شارپ بر این، چارچوب‌های بی‌شماری جاوا، توانایی اکوسیستم جاوا (JSE، J2EE، JVM…) را برای ارائه توسعه سریع و مستحکم انواع برنامه‌ها به برنامه‌نویسان تثبیت می‌کند.علاوه بر این، جاوا زبان برنامه نویسی است که اساساً در پشت سیستم عامل اندروید قرار دارد، به همین دلیل است که پایه ای برای توسعه برنامه ها و بازی ها برای موبایل است. انگار می گوییم، آینده جاوا مطمئن است!

رتبه اول پر درخواست ترین زبان های برنامه نویسی به جاوا اسکریپت می رسد.جاوا اسکریپت پادشاه است.دلایل این برتری کاربرد زبان سی شارپ به زودی بیان می شود: جاوا اسکریپت یک عنصر ضروری برای توسعه وب سایت هایی با عملکردهای پویا، تعاملی یا متحرک است. بنابراین، جاوا اسکریپت در بسیاری از وب وجود دارد.به لطف NodeJS که به شما اجازه می دهد کد جاوا اسکریپت را در سمت سرور اجرا کنید، جاوا اسکریپت برای اجرای برنامه نویسی کلاینت و فرانت اند متولد شده است. همچنین برای توسعه بازی ها و برنامه های دسکتاپ استفاده می شود.

کامل، همه کاره، گسترده، توسعه یافته: با این ویژگی ها، ماندگاری جاوا اسکریپت روی تریبون تا تکامل کاربرد زبان سی شارپ بعدی فناوری اطلاعات تضمین می شود!C# نوشته می شود، “c sharp” می خواند. ما در مورد زبان برنامه نویسی مرجع دنیای Microsoft.NET و فریمورک های آن صحبت می کنیم. دقت، تطبیق پذیری و انعطاف پذیری ویژگی هایی هستند که زبان برنامه نویسی C# را به یکی از درخواستی ترین زبان های دنیای محاسبات تبدیل کرده اند.

“زبانی به آسانی جاوا، به قدرتمندی C ++”: این شعاری است که به نظر می رسد به بهترین وجه کاربرد زبان سی شارپ پتانسیل برنامه نویسی C #، یک زبان شی گرا را توصیف می کند. برنامه نویسی شی گرا (OOP) سبکی از برنامه نویسی است که به شما امکان می دهد اشیاء دنیای واقعی را به راحتی نمایش دهید.مانند هر زبان برنامه نویسی، C# نیز دارای یک محیط توسعه یکپارچه مربوطه (IDE) است که به شما امکان می دهد از آن به طور کامل استفاده کنید. در این مورد ما در مورد Visual Studio IDE صحبت می کنیم.

این به عنوان منطقه ای ارائه می شود که به شما امکان می دهد کد را مشاهده کنید، آن را تغییر دهید، اشکال کاربرد زبان سی شارپ زدایی کنید و به انتشار پروژه در وب، موبایل و کنسول ادامه دهید.ویژوال استودیو تمام ابزارهایی را که برای ساختن هر نوع برنامه ای نیاز دارید، فراهم می کند: کامپایلرها، ابزارهای تکمیل کد، طراحان گرافیک و سایر ویژگی هایی که فرآیند توسعه نرم افزار را بسیار ساده می کند.ویژگی های زبان برنامه نویسی C#زبان C # یک زبان برنامه نویسی همه منظوره است.

بنابراین برای استفاده در یک زمینه خاص طراحی نشده است، بلکه برای مدیریت انواع مختلف کاربرد زبان سی شارپ برنامه ها طراحی شده است.اول از همه مهم است که تأکید کنیم که این یک زبان برنامه نویسی مدرن است که به اکثر قابلیت های مورد نیاز برای کسانی که در دنیای توسعه نرم افزار کار می کنند مجهز است.استفاده از C# شامل نگرانی در مورد استفاده از Ram نیست: این خود زبان است که به طور خودکار حافظه را مدیریت می کند.

برنامه نویسی سی # قادر به توسعه نرم افزارهای مستقل، با یا بدون رابط گرافیکی، و همچنین کاربرد زبان سی شارپ برنامه های کاربردی وب و برنامه های کاربردی تلفن همراه، هم برای اندروید و هم برای iOS است.اگرچه زبان C# در ویندوز متولد شد، اما به زودی زبان C# تبدیل به یک زبان چند پلتفرمی شد: امروزه استفاده از آن با لینوکس و MacOS نیز امکان پذیر است. نه تنها این: به لطف به رسمیت شناختن C# به عنوان یک استاندارد ECMA، اکنون امکان توسعه برنامه های کاربردی برای سیستم های متفاوت وجود دارد.

با مقایسه C # با سایر زبان های برنامه نویسی مانند C ++، می توانیم سرعت بیشتر، کارایی کاربرد زبان سی شارپ بیشتر و مطمئناً تطبیق پذیری بیشتر را مشاهده کنیم.یکی از مهمترین ویژگی های این ابزار کامپیوتری بدون شک ظرفیت تکاملی آن است: C# یک زبان زنده است که به لطف پیشرفت و پشتیبانی مداوم مایکروسافت به سرعت در حال توسعه است.اما مهمتر از همه چیز C# منبع باز است: این بدان معناست که کد منبع آزادانه در دسترس است و توسط هر کسی قابل تغییر است و بنابراین هر برنامه نویسی می تواند زبان را با نیازهای خود تطبیق دهد.

مطمئناً می توان گفت که C # یک زبان برنامه نویسی کامل است، زیرا به شما امکان می دهد کاربرد زبان سی شارپ بیشتر نرم افزارهایی را که به ذهنتان می رسد توسعه دهید، زیرا همه ویژگی های آن به راحتی قابل دسترسی است، زیرا این زبان به تمام ساختارهای داده لازم مجهز است. آن را مدیریت کنید، زیرا به خوبی به یادگیری افراد کم تجربه کمک می کند. به طور خلاصه، به راحتی می توان فهمید که چرا این زبان بسیار محبوب شده است.با زبان برنامه نویسی سی # چه کاری می توان انجام داد.

زمینه های کاربرد واقعاً متفاوت است: می توان برنامه های جدید برای ویندوز طراحی کرد، بر اساس کاربرد زبان سی شارپ نرم افزار عمل کرد و مهمتر از همه، در بخش بازی کار کرد و امکان ایجاد یک بازی ویدیویی را به طور عملی از ابتدا داشت. بیایید با جزئیات ببینیم چه چیزی می توان با استفاده از زبان برنامه نویسی C # ایجاد کرد:بازی های ویدیویی برنامه های موبایل برای iOS / Android / Windowsبرنامه های وب برنامه های ویندوز Microservice و سایر برنامه های سمت سرور در Mac / Linux / Win.

به طور خلاصه، برای برنامه نویسان یا برنامه نویسان مشتاق، زبان C # به عنوان یک کلید کاربرد زبان سی شارپ دسترسی واقعی پیکربندی شده است که قادر است تمام درهای دنیای کامپیوتر را باز کند.با این حال، اگر فکر می کنید که C # یک زبان پیچیده است و یادگیری آن به ویژه دشوار است، در اشتباهید. نحو آن در واقع مشابه زبان های دیگر است و این باعث می شود که مرحله یادگیری سریع و سبک شود. حتی افراد کم تجربه در بخش برنامه نویسی می توانند به سرعت و با موفقیت یاد بگیرند، زیرا در مقایسه با نسخه های قبلی (C و C ++) یک زبان تسهیل شده است.

نحوه یادگیری استفاده از زبان برنامه نویسی C#چگونه یک توسعه دهنده اپلیکیشن شویم؟ چگونه کاربرد زبان سی شارپ در صنعت بازی برنامه نویس شویم؟ پاسخ همه اینجاست، در دانش زبان C #.برای تبدیل شدن به یک متخصص واقعی در برنامه نویسی C # توصیه می کنیم دوره C# را که توسط مرکز آموزش حرفه ای MAC Training برگزار شده است، شرکت کنید که تضمین می کند یک برنامه نویس متخصص واقعی در این زبان شوید.دوره برنامه نویسییون C # در سطوح مختلف دشواری ساختار یافته است تا به همه اجازه یادگیری بدهد.

راهنمای چند درس، آسان و شهودی، که همچنین به کسانی که دانش اولیه کامپیوتر را دارند، این امکان را کاربرد زبان سی شارپ می‌دهد که بتوانند برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مختلف را توسعه دهند، از وب گرفته تا پیچیده‌ترین سیستم‌های سازمانی، عبور از دنیای متنوع اپلیکیشن‌های موبایل و بازی های کنسولی به لطف یادگیری اسرار زبان برنامه نویسی C#، علاقه به علوم کامپیوتر می تواند به شغل رویایی شما تبدیل شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =