منو
صفحه اصلی
ثبت نام
کلاس آنلاین اسکرچ

دانلود کلاس آنلاین اسکرچ

سرفصل‌های مقاله

این یک ابزار عالی برای برنامه نویسان مبتدی برای یادگیری کلاس آنلاین اسکرچ اصول برنامه نویسی و درک مهارت های اساسی برای ایجاد یک محصول نرم افزاری است.Scratch که توسط کلاس آنلاین اسکرچ تیم کوچکی از برنامه نویسان در موسسه فناوری ماساچوست توسعه داده شده است، محبوبیت زیادی در کلاس آنلاین اسکرچ زمینه فناوری اطلاعات به دست آورده است.

Scratch با داشتن تمام ابزارهای لازم از جمله ویرایشگر گرافیکی، سیستم راهنما و نمونه پروژه ها به طور فعال در سراسر جهان به عنوان یک زبان برنامه نویسی یادگیری برای کودکان مورد استفاده قرار گرفته است.با وجود استفاده گسترده از برنامه نویسی برای کلاس آنلاین اسکرچ آموزش کودکان و نوجوانان، Scratch به شما امکان می دهد محصولات نرم افزاری کامل ایجاد کنید: کارتون ها، بازی ها، ارائه های تعاملی، کارت پستال های متحرک، مدل های کامپیوتری و برنامه های آموزشی.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش آنلاین اسکرچ بپردازید.

کلاس آنلاین اسکرچ

خود برنامه‌های Scratch از بلوک‌های گرافیکی برای اهداف مختلف تشکیل شده‌اند که به لطف یک رابط کاربری راحت، الگوریتم لازم را افزایش می‌دهند. این ساختار درک فرآیند ساخت یک محصول نرم افزاری را آسان تر می کند و برای درک بهتر کودکان به شکل بازی نزدیک تر است.برنامه نویسی Scratchپس از گذراندن دوره برنامه نویسی Scratch، کودک بر دانش اولیه برنامه نویسی تسلط کلاس آنلاین اسکرچ پیدا می کند، اصطلاحات اساسی را یاد می گیرد و می تواند آنها را در عمل به کار ببرد.

پس از اتمام دوره، دانش آموز مدرک پایان دوره را دریافت می کند.با داشتن دانش برنامه نویسی در اسکرچ، تسلط بر زبان های برنامه نویسی پیچیده تر برای کودک در آینده آسان تر است و می تواند به سطح بعدی آموزش – دوره برنامه نویسی پایتون – ادامه دهد.اگر کودک شما زمان کلاس آنلاین بازی اسکرچ زیادی را در کنار کامپیوتر می گذراند، برای ناراحتی و فحش دادن عجله نکنید. شاید شما در حال پرورش یک برنامه نویس آینده هستید، پس حتما او را با Scratch معرفی کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله هزینه کلاس اسکرچ بپردازید.

Scratch یک پروژه آنلاین چند ساله است که به کودکان و نوجوانان کمک می کند اصول برنامه نویسی را درک کنند و برنامه های خود را ایجاد کنند. این یک منبع رایگان است، برای دسترسی به آن فقط به یک مرورگر و اتصال اینترنت کلاس آنلاین اسکرچ نیاز دارید.و با جزئیات بیشتر امکان پذیر است؟Scratch یک محیط برنامه نویسی رویداد محور بصری است. این بدان معنی است که به جای تایپ خطوط بی پایان کد، مانند برنامه نویسی سنتی، از بلوک های ویژه استفاده می کنید.

ترکیب آنها با هم به ترتیب خاصی فرآیند ایجاد یک برنامه در Scratch است. بنابراین، شما می توانید یک شی اسپرایت (مثلا یک گربه) را انتخاب کنید و یک فیلمنامه برای آن بسازید (مثلاً از گوشه ای به گوشه دیگر راه بروید و میو کنید). اگر بلوک ها به درستی ساخته شده باشند و هیچ تناقضی وجود نداشته باشد، گربه “کلاس آنلاین اسکرچ” طبق اسکریپت عمل می کند، به این معنی که شما یک برنامه واقعی نوشته اید.Scratch که توسط کارکنان MIT (موسسه فناوری ماساچوست) ایجاد شد، در ابتدا برای کودکان پیش دبستانی و مدرسه در نظر گرفته شده بود.

به زودی این منبع توسط یک معلم هاروارد، نویسنده دوره آنلاین معروف “علوم کامپیوتر 50” (که بیشتر به عنوان “CS50” شناخته می شود) پذیرفته شد. برای دانلود اسکرچ کلیک کنید. بنابراین اسکرچ در میان دانش‌آموزان و بزرگسالانی که اولین قدم‌های خود را در علوم کامپیوتر برداشته‌اند، محبوب شد.فرزند من با اسکرچ چه کاری می تواند انجام دهد؟اگرچه Scratch یک زبان برنامه نویسی ساده است، اما به شما اجازه می دهد کلاس آنلاین اسکرچ تا پروژه های متنوعی را ایجاد کنید، از فیلم های متحرک گرفته تا آزمون ها، پازل ها و بازی های آرکید ساده.

البته ایجاد یک Minecraft یا Angry Birds جدید در چنین محیط بصری کارساز نخواهد بود. اما، بر خلاف فرآیند سنتی ایجاد برنامه‌ها، که ممکن است چندین روز کار کنید تا چیزی در صفحه حرکت کند، Scratch به شما امکان می‌دهد تا با کشیدن و رها کردن بلوک‌ها، گرافیک‌های متحرک و صدا را در چند دقیقه کلاس آنلاین اسکرچ ایجاد کنید. کودک نتیجه کار خود را تقریباً فوراً می بیند و این جذاب تر است و انگیزه ادامه کار را ایجاد می کند.کودک چه خواهد آموخت؟

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ رایگان بپردازید.

علیرغم رابط کاربری روشن و اصل عملیات بدون عارضه، Scratch تعدادی مهارت مفید را توسعه می دهد. این شامل:تفکر الگوریتمی و منطقی؛کار با متغیرها برای ذخیره و بازیابی داده ها؛استفاده از عملگرها (حسابی، منطقی، مثلثاتی و غیره)؛درک کلاس آنلاین اسکرچ ترتیب اجرای اسکریپت: چگونه کامپیوتر برنامه را گام به گام اجرا می کند.استفاده از چرخه ها؛برنامه نویسی چند رسانه ای ساده شما علاقه مند خواهید شد: برنامه نویسی Scratch-ONLINE.

البته تفاوت های زیادی بین زبان های اسکرچ و زبان های «بزرگسال» مانند سی یا پایتون وجود دارد. با این حال، در اسکرچ، کودکان این فرصت را پیدا می کنند تا مفاهیم کلاس آنلاین اسکرچ اساسی برنامه نویسی و تفکر منطقی را بیاموزند. این نه تنها فرآیند یادگیری یک زبان برنامه نویسی واقعی را در آینده آسان تر می کند، بلکه باعث بهبود علوم کامپیوتر، ریاضیات و سواد عمومی کامپیوتر می شود.گرایش به افزایش سواد رایانه و تسلط بر فناوری از سنین پایین منجر به این واقعیت شده است.

که والدین بیشتر و بیشتر می خواهند اصول برنامه نویسی را از سنین پایین به فرزندان خود آموزش دهند. بعید است که ایجاد وب سایت یا پروژه های شخصی شما در محیط های توسعه آشنا به یک کودک 7 ساله علاقه مند باشد و برای حل این مشکل، در سال 2003، MIT اولین نمونه اولیه زبان اسکرچ را معرفی کرد کلاس آنلاین اسکرچ که به طور خاص برای آموزش دانش آموزان دبستانی و راهنمایی طراحی شده بود. اصول اولیه ایجاد بازی‌ها، انیمیشن‌ها و کار مشترک روی پروژه‌ها.

خراش.اسکرچ چیستScratch به عنوان کلاس آنلاین اسکرچ ادامه ایده های زبان لوگو و سازنده لگو ایجاد شد. Scratch 1.4 به زبان Squeak نوشته شده است، Scratch 2.0 و 3.0 آنلاین هستند. Scratch 2.0 در Flash و ActionScript بازنویسی شده است. Scratch 3.0 (نسخه فعلی) نسخه بهبود یافته Scratch 2.0 است و در HTML5 با استفاده از موتور WebGL ساخته شده است و آن را با دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها سازگار می کند.

Scratch توسط یک تیم کوچک از برنامه نویسان برای بچه ها در MIT در حال توسعه است. نسخه فعلی Scratch 3.0 است که در ژانویه 2019 منتشر شده کلاس آنلاین اسکرچ است.Scratch یک محیط برنامه نویسی شی گرا بصری است. در آن، دانش آموزان اشیاء جن را کنترل می کنند. برای آنها یک نمایش گرافیکی مشخص شده است که می تواند از هر منبع تصویری وارد شود و یک اسکریپت اکشن که طبق اصل کشیدن و رها کردن از بلوک ها تشکیل شده است. این بلوک ها انواع مختلفی دارند:

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش گام به گام اسکرچ بپردازید.

رایج ترین کاربرد اسکرچ آموزش کدنویسی به کودکان در قالب کارتون یا بازی است. علاوه بر این کلاس آنلاین اسکرچ برنامه ها، Scratch می تواند برای اهداف آموزشی مورد استفاده قرار گیرد و مطالب گویا برای دروس نه تنها در برنامه نویسی، بلکه در تاریخ، زیست شناسی، فیزیک و سایر موضوعات در برنامه ایجاد شود. از نسخه 2.0، یک تابع ویرایشگر صدا اضافه شده است که امکان کار با انواع مختلف داده را گسترش می دهد.نمونه های کاربردی
در اینجا چند نمونه از پروژه های ایجاد شده با استفاده از پلتفرم آورده شده است.

استراتژی قلعه.مقدمه ای بر درس تئوری رنگ.موزیک ویدیو زحل.بازی آموزشی در مورد گروه های خونی.چگونه توسعه را در اسکرچ شروع کنیم.هم در نسخه آنلاین و هم در ویرایشگر آفلاین می توانید از Scratch به طور کاملا رایگان استفاده کنید. همچنین در سال 2014 نسخه ای از Scratch برای کودکان کلاس آنلاین اسکرچ کوچکتر به نام ScratchJr منتشر شد. این یک برنامه تلفن همراه برای اندروید و iOS است که در آن کودکان اسپرایت ها را به روشی ساده تر کنترل می کنند.

بلوک ها از متن استفاده نمی کنند، بنابراین کودکان می توانند قبل از خواندن کدنویسی را یاد بگیرند و می توانند مجموعه محدودی از فعالیت ها را انجام دهند: حرکات ساده جن و کار با صداها و تصاویر.Scratch به پایه ای برای چندین زبان برنامه نویسی بصری دیگر تبدیل شده است. معروف ترین آنها Snap! است که ویژگی اصلی آن امکان ایجاد بلوک های شخصی و استفاده از آبجکت کلاس آنلاین اسکرچ های درجه یک است، بنابراین این زبان برای آموزش و افراد مسن قابل استفاده است.

Scratch همچنین برای برنامه نویسی آردوینو استفاده می شود و این روند را آسان تر می کند.برنامه آموزش تکمیلی برای کودکان با گرایش علمی و فنی “برنامه نویسی سرگرم کننده” بر اساس برنامه نویسنده “وظایف خلاقانه در محیط برنامه نویسی اسکرچ” تدوین کلاس آنلاین اسکرچ شده است که در مجموعه “انفورماتیک” موجود است. ریاضی. برنامه های فعالیت های فوق برنامه برای مدارس ابتدایی و پایه: کلاس 3 – 6 ” / M.S. تسوتکووا، O.B. بوگومولووا. – M.: BINOM. آزمایشگاه دانش، 1392. – 128 ص: ill. برنامه اصلاح شده است.

Otkrytye sistemy. SUBD 1 4591

این برنامه شامل آموزش کودکان 9-13 ساله است.مدت زمان برنامه 1 سال و در مجموع 72 ساعت می باشد.هدف: ایجاد ایده های اساسی دانش آموزان در مورد زبان های برنامه نویسی، الگوریتم، اجرا کننده، روش های نوشتن یک الگوریتم. سازماندهی پروژه های علمی و آموزشی با ماهیت خلاق؛ برای ایجاد علاقه شناختی کلاس آنلاین اسکرچ دانش آموز به مهارت های یادگیری و تحقیق.کلاس ها با هدف حل مشکلات زیر برگزار می شوند.اهداف برنامه:آموزش ها:تسلط بر مهارت های کامپایل الگوریتم ها؛

تسلط بر مفاهیم “شیء”، “رویداد”، “مدیریت”، “مدیریت رویداد”؛برای مطالعه عملکرد ساختارهای الگوریتمی اصلی؛ایده ای از حرفه “برنامه نویس” ایجاد کنید.برای کلاس آنلاین اسکرچ ایجاد مهارت های توسعه، آزمایش و اشکال زدایی برنامه های ساده؛معرفی مفهوم پروژه و الگوریتم توسعه آن؛مهارت های توسعه پروژه را توسعه دهید: داستان های تعاملی، ماموریت ها، بازی های تعاملی، آموزش ها، کارتون ها، مدل ها و ارائه های تعاملی.در حال توسعه:ترویج توسعه تفکر انتقادی، سیستمی، الگوریتمی و خلاق؛

توسعه توجه، حافظه، مشاهده؛ علاقه شناختی؛توانایی کار با برنامه های کامپیوتری و منابع اطلاعات اضافی را توسعه دهید.توسعه مهارت های برنامه ریزی پروژه، توانایی کار در یک گروه.آموزشی:ایجاد نگرش مثبت نسبت به انفورماتیک و ICT.توسعه استقلال و ایجاد توانایی کار در یک جفت، گروه کوچک، تیم.توانایی کلاس آنلاین اسکرچ نشان دادن نتایج کار خود را توسعه دهند.خصوصیات عمومی ursa ما در عصر اطلاعاتی شدن جامعه زندگی می کنیم. فناوری اطلاعات از جهات مختلف در زندگی ما نفوذ می کند.

یکی از شگفت انگیزترین و هیجان کلاس آنلاین اسکرچ انگیزترین فعالیت های زمان حاضر برنامه نویسی است.آموزش اصول برنامه نویسی به دانش آموزان باید با زبان برنامه نویسی ویژه ای انجام شود که برای کودکان قابل درک، یادگیری آسان و سازگار با روندهای مدرن در برنامه نویسی باشد.این دوره قرار است مطالعه برنامه نویسی را به شیوه ای بازیگوش و هیجان انگیز هدایت کند.Scratch یک محیط شی گرا است که در آن بلوک های برنامه از آجرهای رنگارنگ مونتاژ می شوند.

Scratch یک سیستم چند رسانه ای است. هدف اکثر اپراتورهای زبان کار با گرافیک و صدا، ایجاد انیمیشن و جلوه های ویدیویی است. دستکاری با اطلاعات کلاس آنلاین اسکرچ رسانه هدف اصلی ایجاد Scratch است.ویژگی های کلیدی Scratchبرنامه نویسی بلوک برای ایجاد برنامه‌ها در Scratch، به سادگی بلوک‌های گرافیکی را در کنار هم قرار می‌دهید. بلوک ها به گونه ای ساخته شده اند که می توانند فقط در ساختارهای صحیح نحوی مونتاژ شوند، که خطاها را از بین می برد.

انواع داده های مختلف اشکال مختلفی دارند که ناسازگاری را برجسته می کند. می‌توانید حتی زمانی کلاس آنلاین اسکرچ که برنامه در حال اجرا است، تغییراتی در پشته‌ها ایجاد کنید، که اجازه می‌دهد بارها و بارها با ایده‌های جدید آزمایش کنید.دستکاری داده. با Scratch می توانید برنامه هایی ایجاد کنید که گرافیک، انیمیشن، موسیقی و صداها را دستکاری و ترکیب می کنند. Scratch قابلیت های دستکاری داده های بصری را که در فرهنگ امروزی رایج است – برای مثال با افزودن قابلیت برنامه ریزی به فیلترهای فتوشاپ مانند گسترش می دهد.

همکاری و اشتراک گذاری. سایت پروژه اسکرچ الهام و مخاطب ارائه می دهد: می توانید به پروژه های افراد دیگر نگاه کنید، از تصاویر و اسکریپت های آنها استفاده و اصلاح کنید و پروژه خود را اضافه کنید. بزرگترین دستاورد، محیط مشترک و فرهنگ کلاس آنلاین اسکرچ ایجاد شده پیرامون خود پروژه است.Scratch یک طبقه کم را ارائه می دهد – آسان برای شروع. سقف بلند – توانایی ایجاد پروژه های پیچیده؛ و دیوارهای عریض طرح های متنوعی را پشتیبانی می کنند.

در کار روی اسکرچ، توجه ویژه ای به سادگی، گاهی حتی به ضرر عملکرد، اما با هدف دسترسی بیشتر، صورت گرفت.وقتی دانش‌آموزان روی پروژه‌ای در اسکرچ کار می‌کنند، فرصتی برای یادگیری مفاهیم محاسباتی مهم مانند تکرارها، شرایط، متغیرها، انواع داده‌ها، رویدادها و فرآیندها دارند. Scratch قبلاً برای معرفی این مفاهیم به کودکان در سنین مختلف، از مدرسه ابتدایی تا کلاس آنلاین اسکرچ دانشگاه، استفاده شده است. برخی از دانش‌آموزان پس از نمایش برنامه‌نویسی در اسکرچ، از زبان‌های برنامه‌نویسی سنتی و مبتنی بر متن خارج شده‌اند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.

Scratch یک پروژه منبع باز است، اما با یک تیم توسعه “بسته”. کد منبع به صورت رایگان در دسترس است، اما برنامه توسط تیم کوچکی از دانشمندان در آزمایشگاه رسانه MIT در حال توسعه است.یکی از مفاهیم اصلی زبان اسکرچ، توسعه ایده های خودتان با آن است.از یک ایده تا محصول نهایی کلاس آنلاین اسکرچ نرم افزار. برای انجام این کار، Scratch تمام ابزارهای لازم را دارد:- استاندارد برای زبان های نوع رویه ای: دنبال کردن، انشعاب، حلقه ها، متغیرها، انواع داده ها (اعداد صحیح و واقعی، رشته ها، بولی ها، لیست ها – آرایه های پویا)، اعداد شبه تصادفی.

برگزاری کلاس آنلاین اسکرچ

– شی گرا: اشیا (فیلدها و روش های آنها)، ارسال پیام و مدیریت رویداد.- تعاملی: پردازش تعامل اشیاء با یکدیگر، با کاربر، و همچنین رویدادهای خارج از کامپیوتر (با استفاده از یک واحد حسگر متصل).– اجرای موازی: اجرای کلاس آنلاین اسکرچ متدهای شی در رشته های موازی با امکان هماهنگی و همگام سازی.– ایجاد یک رابط کاربری ساده ارتباط و تازگی برنامه.ارتباط این برنامه در این واقعیت نهفته است که محیط چند رسانه ای Scratch به کودکان اجازه می دهد تا علاقه شدیدی به برنامه نویسی داشته باشند و تمام الزامات مدرن برای برنامه نویسی شی گرا را برآورده می کند.

یادگیری یک زبان انتقال بعدی به یادگیری زبان های برنامه نویسی دیگر را بسیار تسهیل می کند. مزیت Scratch در میان محیط های برنامه نویسی مشابه، در کلاس آنلاین اسکرچ دسترس بودن نسخه ها برای سیستم عامل های مختلف است: برای Windows، Mac OS، GNU / Linux. در حال حاضر، منطقی است که برنامه های منبع باز را در نظر بگیریم، که به دانش آموزان اجازه می دهد تا درک وسیع تری از امکانات کار با فناوری دیجیتال داشته باشند.

Scratch یک برنامه رایگان است که می توان آن را دانلود کرد. خراش mit. e du / Scratch 1.4 Downlo a d.جنبه تازگی در این واقعیت نهفته است که Scratch فقط یک زبان برنامه نویسی نیست، بلکه یک محیط تعاملی است که در آن نتایج اقدامات تجسم می شود، که کار کلاس آنلاین اسکرچ با برنامه را قابل درک، جالب و هیجان انگیز می کند.ویژگی محیط اسکرچ که به شما امکان ساخت کارتون، انیمیشن و حتی بازی های ساده را در برنامه می دهد.

برنامه آموزشی «برنامه نویسی جذاب» را کلاس آنلاین اسکرچ عملاً برای یک دانش آموز مدرن قابل توجه می کند، زیرا دیدن هدف عملی الگوریتم ها و برنامه ها را امکان پذیر می کند که به توسعه علاقه به حرفه های مرتبط با برنامه نویسی کمک می کند.در کلاس درس بسته به وظایف تعیین شده از روش های آموزشی مختلفی استفاده می شود. همه وظایف به ترتیب صعودی سختی مرتب شده اند. فعالیت های عملی قابل دسترس برای کودکان به جلوگیری از کار بیش از حد ذهنی کمک می کند.

سازماندهی فعالیت های دانشجویی:اشکال سازماندهی فعالیت های دانش آموزان:گروه،شخصی؛شیوه های آموزش روش های کلامی (سخنرانی، توضیح)؛نمایشی و بصری (نمایش کار در برنامه، طرح ها، اسکریپت ها، جداول)؛روش های پروژه (توسعه پروژه در مارپیچ خلاقیت، مدل سازی، برنامه ریزی فعالیت)کار با جامعه اینترنتی (انتشار پروژه ها در جامعه اینترنتی اسکرچرها).توضیحی کلاس آنلاین اسکرچ – گویا (روش های آموزشی که در هنگام استفاده از آنها، کودکان اطلاعات آماده را درک و جذب می کنند).

روش های جستجوی جزئی آموزش (مشارکت کودکان درجستجوی کلاس آنلاین اسکرچ جمعی، حل مشکل با معلم). روش های آموزشی پژوهشی (کودکان تسلط بر روش های دانش علمی، کار خلاقانه مستقل).ویژگی های متمایز کننده . این برنامه آموزشی بر اساس از مزایای آموزش تکمیلی و به منظور ارائه دانش لازم و مهارت در زمینه مطالعه فناوری های کامپیوتری برای دانش آموزان و همچنین شناسایی کودکان توانا و با استعداد و رشد توانایی های آنها، فرصت های بزرگی را برای رشد خلاق کودکان فراهم می کند و رویکرد فردی به کودک را فراهم می کند.

مصلحت آموزشی این برنامه آموزشی.این است که هنگام مطالعه برنامه نویسی در محیط اسکرچ، دانش آموزان نه تنها تفکر منطقی، بلکه مهارت های چند رسانه ای نیز شکل می گیرد.شرایط برای آموزش فعال، اکتشافی، گسترده ایجاد شده است فرصت هایی برای انواع مدل سازی ثبت نام دانش آموزان به درخواست فرزندان و والدین آنها کلاس آنلاین اسکرچ رایگان است. حالت سازماندهی کلاس:تعداد کل ساعت در سال – 72 ساعت.تعداد ساعت در هفته 2 ساعت.

نتایج پیش بینی شده در نتیجه آموزش، دانش آموزان قادر خواهند بود:به طور مستقل راه های دستیابی به اهداف را برنامه ریزی کنید، آگاهانه مؤثرترین راه ها را برای حل مشکلات آموزشی و شناختی انتخاب کنید. اقدامات خود را با نتایج کلاس آنلاین اسکرچ برنامه ریزی شده مرتبط می کنند، کنترل فعالیت های خود را در فرآیند دستیابی به نتیجه اعمال می کنند.ارزیابی صحت اجرای کار آموزشی، توانایی خود برای حل آن؛ایجاد، اعمال و تبدیل علائم و نمادها، مدل ها و نمودارها برای حل مشکلات آموزشی و شناختی.

داشتن اصول خودکنترلی، خودارزیابی، تصمیم گیری و اجرای یک انتخاب آگاهانه در فعالیت های آموزشی و شناختی.توانایی سازماندهی همکاری آموزشی و فعالیت های مشترک بین معلمان و همسالان؛شکل گیری و توسعه شایستگی در استفاده از اطلاعات و ارتباطات.فن آوری ها .شکل گیری نگرش مسئولانه نسبت به اجبار؛شکل گیری شایستگی ارتباطی در ارتباط و همکاری کلاس آنلاین اسکرچ با همسالان، کودکان بزرگتر و کوچکتر، بزرگسالان در روند فعالیت های آموزشی، خلاقانه و غیره.

در شکل گیری مهارت های رسمی سازی و ساختاردهی اطلاعات، توانایی انتخاب روش ارائه داده ها مطابق با مجموعه وظایف با استفاده از نرم افزار پردازش داده مناسب؛شکل گیری مهارت ها و توانایی های رفتار مصلحت آمیز ایمن هنگام کار با برنامه های رایانه ای و اینترنت، توانایی پیروی از هنجارهای کلاس آنلاین اسکرچ اخلاق و قانون اطلاعات.الزامات برای سطح توسعه مواد.در نتیجه، دانش آموزی که در فعالیت های علمی و شناختی پروژه شرکت می کند.

روش های جداگانه برنامه ریزی فعالیت ها؛ترسیم طرحی برای پروژه آینده در قالب یک نقشه، نمودار.ترسیم طرحی برای پروژه آینده در قالب جدولی از اشیاء، خواص و تعاملات آنها.تقسیم کار به وظایف فرعی؛توزیع نقش ها و وظایف در کلاس آنلاین اسکرچ گروه؛قادر بودن به:طراحی یک طرح پروژه شامل: انتخاب موضوع؛ تجزیه و تحلیل دامنه؛ تقسیم کار به وظایف فرعی؛ تجزیه و تحلیل نتیجه و نتیجه گیری؛پیدا کردن و رفع خطاها؛تهیه گزارش کوتاهی از کار؛ ارائه عمومی؛راه های بیشتر توسعه پروژه را مشخص کنید.

کسب مهارت:کار گروهی؛انجام بحث؛انتقال افکار خود به دیگران این فرصت را به دست خواهد آورد:به تدریج برنامه نویسی را یاد بگیرید.انگیزه های خلاقانه خود را درک کنید؛در فرآیند تعاملی ایجاد بازی ها و انیمیشن سازی داستان های مختلف، چه به صورت فردی و چه همراه با همتایان خود از کشورهای مختلف شرکت کنند.دریافت پاسخ زنده از افراد همفکر. خلاقیت کلاس آنلاین اسکرچ خود را ارزیابی کنیدطرح آموزشی و موضوعی.مقدمه ای بر محیط اسکرچ.

مقدمه ای بر محیط برنامه نویسی Scratch. رابط خراش. منوی اصلی را خراش دهید. مفهوم الگوریتم، روش های نوشتن الگوریتم. مفهوم جن و شیء. مجموعه ای از جن و پس زمینه. استفاده از اینترنت برای وارد کردن اشیا ویژگی های ویرایشگر گرافیکی محیط اسکرچ.کار عملی:نصب برنامه Scratch، ترسیم الگوریتم. کاوش کلاس آنلاین اسکرچ رابط محیط. ایجاد و ویرایش اسپرایت ها و پس زمینه های صحنه، ایجاد اسپرایت ها و صحنه های جدید. جستجو، وارد کردن و ویرایش sprites از اینترنت.

صرفه جویی و افتتاح پروژه ها مدیریت اسپرایت دانش و مهارت های نظری:دستورات و بلوک ها واحدهای برنامه: رویه ها و اسکریپت ها. ناوبری در محیط Scratch. دستگاه مختصات. محورهای مختصات دستورات را کنترل کنید اندازه گیری درجه کلاس آنلاین اسکرچ یک زاویه ابزار طراحی گروهی قلم. آشنایی با اشکال هندسی منظم.کار عملی:تعیین مختصات اسپرایت. جهت گیری بر اساس مختصات پروژه “ربات می کشد”، “سفر دور دنیا ماژلان”.چرخه هادانش و مهارت های نظری مفهوم چرخه.

تکرار فرمان ساخت و ساز همیشه. کنترل مکان نما حرکت دستور چرخش در جهت.کار عملی:طراحی الگوها و زیور آلات. پروژه “مراقب ماشین باشید.” پروژه مسابقه عمودی پروژه پرواز هواپیما ایجاد پروژه های انیمیشن دانش و مهارت های نظری:انیمیشن. مراحل ایجاد یک پروژه تغییر لباس.کار عملی:پروژه “اختاپوس”. پروژه “طناب پریدن دختر”. پروژه “مرد دونده”. ساخت کلاس آنلاین اسکرچ طرح انیمیشن “گربه و پرنده”.الگوریتم های انشعاب دانش و مهارت های نظری:مقدمه ای بر دستورات انشعاب.

مفهوم یک شرط. شرایط ساده و مرکب. حسگرها مسدود کردن اگر . اجرای اسکریپت با انشعاب. کلاس آنلاین اسکرچ دستورات شاخه تو در توکار عملی:پروژه “چاله های احتیاطی”. پروژه “ربات کنترل شده”.بازی “لابیرنت”، “دخمه پرپیچ و خم خطرناک”. پروژه “پیاده روی در امتداد راهرو”. پروژه “گربه کور”. پروژه “مربی حافظه”.تصادفات به سفارش دانش و مهارت های نظری: مولد اعداد تصادفی، حسگرها.کار عملی:پروژه موش و گربه پروژه گل. پروژه  تایمر”در حال اجرا و خود مدیریتی جن.

دانش و مهارت های نظری:راه اندازی sprites با استفاده از صفحه کلید. راه اندازی sprites با ماوس. سیگنالینگ. حسگرهاکار عملی:پروژه “Pererodevaika”. پروژه “Thumbelina”. پروژه لامپ. پروژه “ارائه”متغیرها و اهرم هادانش و مهارت های کلاس آنلاین اسکرچ نظری:متغیرها انواع متغیر اهرم هاکار عملی:بازی گربه گرسنه. پروژه “گل”. پروژه “چند ضلعی های منظم”لیست هادانش و مهارت های نظری:مفهوم فهرست فهرست موارد ایجاد لیست افزودن و حذف موارد به لیست.

کار عملی:پروژه “فال”. پروژه “همکار سرزده”. پروژه “معامل تعاملی”. » پروژه «تست». بازی “حدس بزن کلمه”.موسیقی اعداد.دانش و مهارت های نظری:مقدمه ای کلاس آنلاین اسکرچ بر امکانات موسیقی Scratch. جلد. لحن تایمبر. ضبط صدا. فرمت های فایل های صوتی امتیاز دهی به پروژه های Scratch.کار عملی:پروژه “موسیقی و برنامه “ایجاد بازی” بر اساس برنامه نویسنده “ایجاد بازی با هم” توسط Chepasov P.A. برای سازماندهی فعالیت های فوق برنامه جهت گیری فکری عمومی.

این دوره به گونه ای طراحی شده است که به دانش آموزان کمک می کند تا به طور کلی به برنامه نویسی علاقه مند شوند و پاسخ سوالاتی را که در زندگی روزمره با حجم زیادی از اطلاعات کار می کنند، بیابند. هنگام حل مشکلات عملی و زندگی.اگر قبلاً هنگام سازماندهی فعالیت های فوق برنامه عمدتاً از موادی کلاس آنلاین اسکرچ استفاده می شد که دستگاه رایانه را معرفی می کرد ، ساده ترین برنامه های رایانه ای ، برنامه “Design Games” به شما امکان می دهد برنامه های خود را برای حل یک مشکل خاص ایجاد کنید.

این ویژگی بارز برنامه بازی های طراحی است.تازگی و ارتباط برنامه “ما بازی طراحی می کنیم”Scratch بر اساس یک زبان برنامه نویسی گرافیکی است که به شما امکان می دهد اعمال و تعاملات بین انواع مختلف داده را کنترل کنید. محیط از کلاس آنلاین اسکرچ استعاره آجرهای لگو استفاده می کند که حتی کوچکترین بچه ها نیز می توانند ساده ترین سازه ها را از آن جمع کنند. اما با شروع کوچک، می‌توانید توانایی خود را برای ساخت و برنامه‌نویسی بیشتر توسعه و گسترش دهید.

شکل گیری دیدگاه علمی دانش آموزان، توسعه تفکر از طریق مطالعه برنامه نویسی و مسائل الگوریتم سازی.آماده سازی دانش آموزان برای کلاس آنلاین اسکرچ تسلط موفق به درس پایه و تخصصی “انفورماتیک” در دبیرستان.برنامه “ما بازی ها را طراحی می کنیم” از نظر آموزشی مناسب است. دانش آموزان را با برنامه ای آشنا می کند که به برنامه نویسی اجازه می دهد، برخی از مسائل کار با شاخه ها را ساده می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + یک =