ثبت نام
کلاس اسکرچ جونیور

کلاس اسکرچ جونیور آنلاین

سرفصل‌های مقاله

قبلاً کلاس‌های ثابت وجود داشت، اسکرچ جونیور آنلاین کلاس اسکرچ جونیور کارگاه‌های آنلاین برگزار شد، کلاس اسکرچ جونیور این بار با دوره‌هایی در پلتفرم آموزش الکترونیکی OSE IT-Szkoła بازگشته‌ایم.

اگر می خواهید برنامه نویسی را کلاس اسکرچ جونیور شروع کنید اسکرچ جونیور آنلاین حتما باید به ما بپیوندید. در طول هشت جلسه، مربیان باشگاه برنامه نویسان جوان شما را از مهم ترین کلاس اسکرچ جونیور قابلیت های زبان برنامه نویسی معروف و محبوب اسکرچ در بین مبتدیان راهنمایی می کنند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه اسکرچ جونیور بپردازید.

همچنین یک ایده عالی کلاس اسکرچ جونیور برای آموزش از راه دور است. امروزه هر معلمی می‌تواند اسکرچ جونیور آنلاین برای دانش‌آموزان خود حساب راه‌اندازی کند و یک دوره برنامه‌نویسی را با آنها برگزار کند و علاوه بر آن توانایی نظارت بر پیشرفت آنها را نیز داشته باشد.

دوره ها کاملا رایگان است و می تواند هم به صورت انفرادی توسط کودکان 6 تا 12 ساله و هم در مدرسه کلاس اسکرچ جونیور در کلاس های تلفیقی (در کلاس های 1-3) یا در درس های علوم کامپیوتر (در کلاس های 4-6) انجام شود.

کلاس اسکرچ جونیور آنلاین چگونه است؟

اسکرچ جونیور آنلاین

با فکر کردن به رده های سنی مختلف، نه یک، که دو دوره را آماده کرده ایم! آنها هستند:”برنامه نویسی در اسکرچ جونیور با باشگاه برنامه نویسان جوان” – برای کودکان کوچکتر (6 تا 9 سال) و کلاس اسکرچ جونیور همه کسانی که هنوز این فرصت را نداشته اند که دست خود را در کدنویسی امتحان کنند.

“برنامه نویسی در اسکرچ 3.0 با باشگاه برنامه نویسان جوان” – ما عمدتاً از دانش آموزان دبستانی مسن تر (کودکان 9 تا 12 ساله) و کسانی که احساس می کنند Scratch Juniors می توانند حتی با چشمان بسته برنامه ریزی کنند به این دوره دعوت می کنیم.

هر دو دوره دانش آموزان را با دنیای برنامه نویسی بلوک به روشی روشمند و اساسی آشنا می کنند. اسکرچ جونیور آنلاین از ابتدا، گام به گام، شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که ابتدا برنامه‌های کمتر و سپس کمی پیچیده‌تر را در زبان برنامه‌نویسی بصری Scratch ایجاد کنند.

آنها یاد خواهند گرفت که ساختارهای شرطی، حلقه ها، کلاس اسکرچ جونیور توابع و متغیرها در برنامه نویسی چه نقشی دارند. آنها همچنین با تهیه انیمیشن ها و بازی های کوتاه در Scratch Junior و Scratch 3.0، اشکال زدایی باگ ها را نیز یاد خواهند گرفت. باید اینو امتحان کنی!

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دوره اسکرچ جونیور بپردازید.

در ضبط‌ها، با مربیان باشگاه برنامه‌نویسان جوان – Anna Świw و Rafał Mitkowski آشنا می‌شوید، که شما را از طریق ماژول‌های بعدی به روشی قابل دسترس راهنمایی می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند دنیای برنامه‌نویسی را افسون “کلاس اسکرچ جونیور” کنید.

این دوره شامل فیلم های آموزشی اسکرچ جونیور آنلاین و مطالب اضافی برای دانش آموزان و معلمان (یا والدین) است. مدت زمان یک فیلم آموزشی با سن و توانایی های رشد کودکان تنظیم می شود. همچنین طول یک درس معمولی را در نظر می گیرد.

ویژگی های کلاس اسکرچ جونیور

کلاس اسکرچ جونیور پس از اتمام دوره، شرکت کنندگان می توانند در آزمون تایید دانش و مهارت های کسب شده شرکت کنند اسکرچ جونیور آنلاین که راه حل صحیح آن به آنها اجازه می دهد تا گواهی پایان دوره آموزشی را دانلود کنند.

دوره ها را می توان در وب سایت OSE IT-Szkoła یافت. این یک پلت فرم آموزشی با دسترسی به مطالب و دوره های آموزش الکترونیکی رایگان در زمینه، از جمله، برنامه نویسی، استفاده ایمن از اینترنت و هوش مصنوعی کلاس اسکرچ جونیور که هم دانش آموزان و هم معلمان را هدف قرار می دهند.

شما می توانید کلاس اسکرچ جونیور در هر مکان و زمان و با دستگاه دلخواه خود در دوره ها شرکت کنید.این دوره ها دانش آموزان را به شیوه ای جالب با دنیای برنامه نویسی آشنا می کند، آنها همچنین با برنامه درسی اصلی سازگار هستند.

آنها نه تنها توسط کلاس اسکرچ جونیور معلمان بلکه توسط والدین نیز قابل استفاده هستند!اگر معلم یا والدین هستید و می خواهید دانش آموزان / فرزندان شما در دوره های ما شرکت کنند – به پلت فرم OSE IT بروید و یک حساب کاربری ایجاد کنید.

سپس بسته به گروه سنی به دوره آموزشی بروید:”برنامه نویسی در اسکرچ جونیور با باشگاه برنامه نویسان جوان” -> به دوره آموزشی بروید”برنامه نویسی در اسکرچ 3.0 با باشگاه برنامه نویسان جوان” -> به دوره آموزشی برویددر آنجا تمام اطلاعات را خواهید یافت

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.

دستورالعمل هایی برای پیمایش پلت فرم OSE IT-School برای کلاس اسکرچ جونیور معلمان، و همچنین راهنمایی که به شما کمک می کند دوره را با فرزندان خود طی کنید و نحوه مدیریت گروه های دانش آموزان و نظارت بر پیشرفت آنها را توضیح دهید.

یادگیری برنامه نویسی می تواند از مهد کودک شروع شود. اسکرچ جونیور آنلاین وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل زیادی وجود دارند که به شما امکان می دهند از سنین پایین شروع به کدنویسی کلاس اسکرچ جونیور کنید.

بیشتر اوقات ، اینها بازی های ساده ای هستند که در آنها باید بلوک مناسب را با دستوری که شخصیت کار را انجام می دهد انتخاب کنید. به لطف این راه حل، امکان ساخت برنامه های طولانی تر وجود دارد.یکی از محبوب ترین و بهترین برنامه های کاربردی از این نوع ScratchJr است.

ScratchJr یک نسخه بسیار ساده شده از برنامه کامل Scratch است. با این حال، شباهت زیادی به نمونه اولیه حفظ شد. در هر دو نسخه برنامه، هدف ما ایجاد یک برنامه با استفاده از بلوک های مناسب با دستوراتی است کلاس اسکرچ جونیور که از لیست آماده انتخاب می شوند.

با این حال، ScratchJr تعداد بلوک ها را فقط به ساده ترین دستورات محدود می کند. این رویکرد تضمین می کند که وقتی یک کودک امکانات ارائه شده توسط ScratchJr را تمام می کند، طبیعتاً قادر خواهد بود دانش برنامه نویسی خود را در برنامه Scratch عمیق تر کند.

کدنویسی (یا برنامه نویسی کامپیوتری) نوع جدیدی از سواد است. همانطور که نوشتن اسکرچ جونیور آنلاین به شما کمک کلاس اسکرچ جونیور می کند تفکر خود را سازماندهی کنید و افکار خود را بیان کنید، کدنویسی نیز همینطور است.

در گذشته، کدنویسی برای اکثر مردم بسیار دشوار تلقی می شد. با این حال، ما معتقدیم که کدنویسی باید برای همه باشد و نوشتن نیز همینطور است.برنامه نویسی برای جوانان مبتلا به Scratch JrScratchJr زبان برنامه نویسی مناسب برای کودکان 4 تا 7 ساله است.

با استفاده از ScratchJr و تبلت، بچه ها می توانند کلاژهای تعاملی، داستان های متحرک و بازی های خود را بسازند. با کدنویسی با ScratchJr، کودکان خردسال یاد می‌گیرند که کلاس اسکرچ جونیور خلق کنند و خودشان را در تبلت بیان کنند، نه فقط با آن تعامل کنند.

در طول این فرآیند، کودکان یاد می‌گیرند که مسائل را حل کنند اسکرچ جونیور آنلاین و پروژه‌ها را طراحی کنند، و مهارت‌های ترتیب‌دهی را توسعه دهند که برای موفقیت آتی آنها در آینده در یادگیریشان ضروری است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله نصب اسکرچ جونیور بپردازید.

آنها همچنین از ریاضیات و لهستانی در زمینه ای معنادار و انگیزشی استفاده می کنند و از رشد مهارت های اعداد و خواندن در اوایل کودکی حمایت می کنند. با ScratchJr، بچه ها نه تنها برنامه نویسی را یاد می گیرند، بلکه خودشان نیز برای یادگیری برنامه ریزی می کنند!

برنامه درسی ما با اسکرچ جونیور ایده های کلاس اسکرچ جونیور قدرتمندی را در مهندسی و علوم رایانه معرفی می کند که معمولاً در آموزش دوران کودکی بر آنها تأکید نمی شود. ما معتقدیم که بچه‌ها باید در برنامه‌ای بیاموزند که در طول زندگی به آنها خدمت کند، صرف نظر از حرفه‌ای که دنبال می‌کنند.

دانش به دست آمده توسط دانشجویان در طول دوره می تواند در بسیاری از رشته ها کاربرد داشته باشد و مطمئنا هم در آینده تحصیلی و هم در زندگی شخصی مفید خواهد بود.

فعالیت های آموزشی scratch jrبرنامه درسی بر اساس کلاس اسکرچ جونیور سه ژانر پروژه تعاملی بر اساس ScratchJr به سه ماژول تقسیم می شود. اسکرچ جونیور آنلاین این ژانرها کلاژ، داستان و بازی هستند.

هر یک اسکرچ جونیور آنلاین از این ماژول ها از دو مجموعه تشکیل شده است:1. مجموعه ای از دروس معرفی ویژگی های ScratchJr و بلوک های برنامه نویسی.

2. امکان ایجاد پروژه های خود توسط کودکان با به کارگیری مفاهیم به دست آمده در طول درس های مدولار.گاهی اوقات در طول کلاس ها از مواد اضافی استفاده می کنیم که در صورت نیاز از قبل در مورد لزوم آوردن آنها به کلاس ها به شما اطلاع خواهیم داد.

برنامه درسی ما برای 30 جلسه حداکثر یک ساعته طراحی شده است، تعداد جلسات ممکن است یک یا دو بار در هفته ثابت شود. کلاس کلاس اسکرچ جونیور هایی با برنامه Scratch Jr مقدمه ای عالی برای دوره زبان برنامه نویسی Scratch است که برای کودکان 8 تا 16 سال در نظر گرفته شده است.

Scratch Junior اپلیکیشنی است که برای برنامه نویسی بصری برای کودکان 5 تا 8 ساله طراحی شده است، اما می توانید تا پایان دوره ابتدایی دوران کودکی نیز با آن کار کنید.نسخه سنتی آن بر روی تبلت ها به صورت لمسی فعال است،

اما اخیراً نسخه رایانه شخصی نیز منتشر شده است، بنابراین کلاس اسکرچ جونیور می توان از آن در مدرسه، در اتاق کامپیوتر استفاده کرد و در عین حال اصول برنامه نویسی را در کلاس های I-III با استفاده از رایانه یاد گرفت.

آیا برنامه نویسی ارزشش را دارد؟ مطمئناً این کار را انجام می دهید، زیرا برنامه نویسی به شما امکان می دهد اسکرچ جونیور آنلاین افکار را دقیقاً فرموله کنید و توانایی تجزیه و تحلیل مسائل مختلف را بهبود می بخشد.

کودکی که برنامه‌اش را می‌سازد و بعداً این کلاس اسکرچ جونیور فرصت را پیدا می‌کند که اثر کارش را ببیند، اعتماد به نفس و ایمان به نیروی خود پیدا می‌کند. او از طریق برنامه نویسی یاد می گیرد

که افکار خود را به وضوح بیان کند. ساختن الگوریتم‌ها، اسکرچ جونیور آنلاین در ابتدا به شکل بلوک‌هایی با پیکتوگرام، به شما یاد می‌دهد که پیامدها را برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کنید و مهم‌تر از همه، خلاقانه فکر کنید.

کدنویسی اسکریپت ها نیازمند حوصله و پشتکار یک برنامه نویس جوان است، زیرا جستجوی یک باگ، زمانی که مشخص شد اثر با آنچه در نظر گرفته شده متفاوت است، نیاز به کلاس اسکرچ جونیور زمان و اصلاح دارد.

برای مثال، اجرای زودهنگام برنامه نویسی با برنامه Scratch Junior به موفقیت بیشتر مدرسه کمک می کند. حتی اعتقاد بر این است که یادگیری برنامه نویسی کسب یک مهارت کلیدی برای آینده در دنیای کامپیوتری است.Scratch Junior یک برنامه کاربردی آسان است.

نوشتن فیلمنامه برای شخصیت‌های خاص با کمک بلوک‌هایی با پیکتوگرام بصری است، که برای کودکی که هنوز مهارت‌های خواندن را تسلط ندارد کاملاً قابل خواندن است.

این برنامه همچنین دارای یک ویرایشگر متن است که به نوبه خود می تواند با اسکرچ جونیور آنلاین موفقیت توسط کودکان کلاس 1-3، کسانی که قبلا توانایی کلاس اسکرچ جونیور خواندن و نوشتن را به دست آورده اند،

استفاده کند.خراش Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری برای کودکان است که توسط MIT (MIT Media Lab – Lifelong Kindergarten Group) توسعه یافته است.

ویژگی متمایز آن عدم نیاز به نوشتن کد کامپیوتری است – عناصر نحوی این زبان دستورات نوشته شده نیستند، بلکه عناصر بصری / “بلوک های” کد، که فقط باید به یکدیگر متصل شوند. زبان اسکرچ – که در مورد آموزش کودکان بسیار کلاس اسکرچ جونیور مهم است

– به شما امکان می دهد خیلی سریع به نتایج برنامه نویسی دست یابید – یک بلوک واحد را می توان “ساخت” (که در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی یک ویژگی غیر معمول است).

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله پروژه اسکرچ جونیور بپردازید.

علاوه بر این، برای اجرای محیط زبان Scratch نیازی به نصب هیچ برنامه اضافی نیست – تنها چیزی که نیاز دارید یک مرورگر وب است که روی رایانه با هر سیستم عاملی کار می کند.

علاوه بر این، کودکان می توانند حسابی راه اندازی کنند اسکرچ جونیور آنلاین که به آنها امکان می دهد پروژه ها را در “ابر” ذخیره کنند، که به لطف آن از خارج از مدرسه نیز به راحتی به کارهای خود دسترسی دارند.

اسکراچ جونیور حتی دانش‌آموزی که روان نمی‌خواند می‌تواند برنامه‌نویسی را در Scratch انجام دهد – دستورات کوتاه و بلوک‌های چند رنگ برنامه‌نویسی را برای دانش‌آموزانی که در درک متون طولانی‌تر مشکل دارند، آسان‌تر می‌کنند.

اما اگر بخواهیم زبان اسکرچ را در گروهی معرفی کنیم که تازه حروف را یاد می‌گیرند کلاس اسکرچ جونیور یا دانش‌آموزان زیادی هستند که سرعت خواندنشان برگزاری کلاس‌ها را بسیار دشوار می‌کند؟

سازندگان برنامه اسکرچ چنین موقعیت هایی را پیش بینی کردند و سال گذشته زبان اسکرچ جونیور را خطاب به کودکان 5 تا 7 ساله ایجاد کردند.

scratch jr cat coding

تفاوت این دو برنامه چیست؟Scratch Junior نسخه ساده شده Scratch است. تفاوت اصلی این است که به جای دستورات، بلوک هایی با پیکتوگرام داریم که آنها را نشان می دهد.

دستورات در یک خط افقی زیر تصویر قرار کلاس اسکرچ جونیور می گیرند (نقشه خطی در مورد یک اسپرایت). Scratch Jr همچنین دستورات کمتری در دسترس دارد.

به عنوان مثال، هیچ دستوری وجود ندارد که از متغیرها استفاده کند، به همین دلیل به عنوان مثال. امکان تنظیم زاویه چرخش اسپرایت وجود ندارد (به طور پیش فرض روی 15 درجه تنظیم شده است).

از آنجایی که در این سن توضیح دادن مفهوم محورهای مختصات کلاس اسکرچ جونیور (و مختصات موقعیت) برای کودکان دشوار بود، Scratch Jr هیچ کارکردی برای تعیین موقعیت خاص اسپرایت ندارد.

به کلاس اسکرچ جونیور همین ترتیب، حلقه ها برای کل اسکریپت اعمال می شود، نه برای بخش های جداگانه آن. اسکرچ جونیور آنلاین این محدودیت‌ها استفاده از برنامه را برای کاربران جوان‌تر آسان‌تر می‌کند

کلاس‌ها در تمام پروژه‌های آموزشی در مدارس زیرمنطقه‌های گلیویس، ولوکلاوک و وروتسواو دوباره توسط کالج Humanitas در Sosnowiec برگزار می‌شود.علیرغم بیماری همه گیر رایج، سرعت ما کم نشده است!

ما فعالیت‌هایی را انجام دادیم که در نتیجه آن سناریوهای کلاس اسکرچ جونیور بعدی را با کلاس‌های جذاب آنلاین تطبیق دادیم.در بهمن ماه اولین دوره آموزش آنلاین برنامه نویسی و یادگیری برنامه نویسی آغاز شد. 224 معلم از 42 مدرسه واقع در Wrocław مشارکت خود را آغاز کردند.

معلمان زیر نظر مربیان شایستگی های خود را بهبود می بخشند. پس از اتمام آموزش، آنها دقیقاً خواهند دانست که چگونه با استفاده از فناوری های روز دانش برنامه نویسی را در اختیار دانش آموزان خود قرار دهند!

ما از دانش آموزان مدارس ابتدایی در Wrocław می خواهیم که آماده باشند، ما به زودی کلاس ها را شروع خواهیم کرد!ما به شما اطمینان می‌دهیم که تمام کلاس اسکرچ جونیور فعالیت‌های کلاس درس با احتیاط‌های لازم، مطابق با توصیه‌های قابل اعمال معرفی شده.

در رابطه با مقررات نخست وزیر مبنی بر تعلیق تحویل در مؤسسات قانونی از دوره های کلاس در تأسیسات ویروس کرونا و توصیه های ناشی از مقررات قانونی، مقامات دانشگاه Humanitas تصمیم گرفتند

اجرای کلاس های واقعی کلاس اسکرچ جونیور پروژه ها را متوقف کنند.شما را به طور مستمر در مورد تصمیم گیری از جمله اشغال مجدد و سفرهای آموزشی برنامه ریزی شده مطلع می کند.برای سخنانی که خارج اسکرچ جونیور آنلاین از اختیار ماست، صبر و بردباری شما را مسئلت داریم.

یادگیری مهارت های پیرامون برنامه و تفکر مبتنی بر نقطه در تصادفات، دیجیتال بسیار مهم است. معلمان پایه‌هایی را برای کاربرد خلاقانه فناوری‌های جدید ایجاد می‌کنند، شایستگی‌های دیجیتالی ایجاد می‌کنند،

به طوری که کودکان آینده در آینده کاربران منفعل نباشند، بلکه خالقان خلاق آینده، واقعیت دیجیتال باشند اسکرچ جونیور آنلاین مربی متخصصان برنامه‌نویسی.

اولین دوره آموزشی برای معلمان در ویرایش بعدی پروژه کارشناسان برنامه نویسی پشت سر گذاشته شد. ما در منطقه Wrocław شروع کردیم. پنجاه معلم آموزش در دوران کودکی مهارت های تکنولوژیکی، دیجیتالی، رسانه ای و محیطی خود را گسترش دادند.

آنها زیر نظر مربیان، دانش مهارت های اولیه، کلاس اسکرچ جونیور مهارت های برنامه نویسی، نوشتن در آغاز، املا، املا یا برنامه نویسی را کشف کردند. آنها با تشک های آموزشی، ربات های Lego WeDo 2.0، برنامه آموزشی Scratch Junior و Lego WeDo2 کار کردند.

مربیان بعدی در تنظیم هفته ها نیز صلاحیت های خود را در این زمینه گسترش خواهند داد. کلاس اسکرچ جونیور و در مرحله بعدی پروژه، دروس پایه برنامه نویسی آموخته شده را به دانش آموزان خود منتقل می کنند.

دانش و مهارت های برنامه نویسی که اسکرچ جونیور آنلاین در نسخه بعدی این پروژه وجود دارد، توسط معلمان و کودکان از سه منطقه – Wrocław، Włocławek و Gliwice به دست آمده است.ما قبلاً از ورود این پروژه به مناطق فرعی جدید در سال گذشته خبر داده بودیم.

امروز می توان گفت که اولین قدم ها پشت سر ماست. مدارس از مناطق فرعی Gliwice، Włocławski و Wrocław ارسال برنامه های کاربردی بهمن. اولین کلاس اسکرچ جونیور استعلام تجهیزات و وسایل کمک آموزشی مدارس و معلمان نیز راه اندازی شده است. اولین جلسات تمرینی به زودی آغاز خواهد شد.

کنفرانس صلاحیت های کارشناسان برنامه نویسی آینده برای شروع در حال حاضر پشت سر گذاشته شده است. چطور بود؟ اول از همه، خلاقانه و اساسی. حضور زیاد علاقه به پروژه و اجرای بیشتر آن در سیستم آموزشی دوران کودکی را تأیید می کند.

این اطلاعات برای ما مهم است. به همین دلیل ما به کار خود ادامه کلاس اسکرچ جونیور می دهیم. اسکرچ جونیور آنلاین صلاحیت های کارشناسان برنامه نویسی آینده برای شروع.ما دامنه کارهایی را که می توانند در مسابقه شرکت کنند گسترش می دهیم و زمان توسعه آنها را افزایش می دهیم!

کارشناسان برنامه نویسی وارد سه منطقه فرعی بعدی شدند: Gliwice، Włocławski و Wrocław. این پروژه شامل 20 شهرداری و 66 مدرسه خواهد بود. بدین ترتیب ماجراجویی با برنامه نویسی با 290 معلم و 2610 دانش آموز آغاز کلاس اسکرچ جونیور می شود،

در مجموع 8670 ساعت کلاس اضافی برای دانش آموزان کلاس های آموزش ابتدایی و 10860 ساعت آموزش آموزشی برای معلمان انجام می شود.سفر به بهترین وجه آموزش می دهد. به همین دلیل است که برنامه نویسان جوان به دنبال فناوری در خارج از مدارس خود هستند.

برگزاری کلاس اسکرچ جونیور

در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری. دانش آموزان سه مدرسه شرکت کننده در طرح «کارشناسان برنامه نویسی» در رکاب فناوری اطلاعات به سفر رفتند.

تجربیات جذاب و قدرت ارائه کلاس اسکرچ جونیور اطلاعات جذاب بهترین راه برای کشف دنیای جذاب برنامه نویسی است. اسکرچ جونیور آنلاین و چهره های خندان کودکان ثابت می کند که برنامه نویسی می تواند سرگرم کننده عالی باشد.

کتابخانه به عنوان مکانی که عملکرد آن منعکس کننده عملکرد متوالی یک برنامه کامپیوتری است، اسکرچ جونیور آنلاین مقصد متخصصان جوان برنامه نویسی بوده است.

کتابخانه چه ربطی به برنامه نویسی و فناوری های مدرن دارد؟ کلاس اسکرچ جونیور بیشتر از آنچه در ابتدا فکر می کنید. مجموعه های فهرست نویسی، چرخه دقیق توصیف و برنامه ریزی شده سفر یک کتاب از قفسه تا قرض گیرنده و بالعکس

سیستم های فناوری اطلاعات که از مدیریت اسکرچ جونیور آنلاین  حساب های کاربری و کل فرآیند استفاده کلاس اسکرچ جونیور از منابع کتابخانه پشتیبانی می کنند. اجازه دهید اضافه کنیم که کتابخانه‌های آن زمان بیشتر و بیشتر به کتابخانه‌های رسانه‌ای تبدیل می‌شوند که فناوری تقریباً در همه جا وجود دارد.

به طور خلاصه، آنها تعدادی فرصت را کشف خواهند کرد که ابزارهای فناوری اطلاعات می توانند در کلاس اسکرچ جونیور کار خود فراهم کنند.کلاس های پنج ماژول تکمیل کننده دانش مربیان در زمینه دانش فن آوری های جدید و استفاده از آنها در کار روزمره با کودکان است.

بر اساس روش های مدرن انجام می شود، تأکید اصلی بر فرآیند کسب دانش، تأثیر معلمان اسکرچ جونیور آنلاین و جستجوی ارتباط بین محرک ها و واکنش ها است. آموزش مهارت ها را توسعه می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سه =