منو
صفحه اصلی
ثبت نام

کلاس برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

سرفصل‌های مقاله

ایرانیان سایبر دارای کلاس برنامه نویسی با تاثیر بالا برای کسانی است که به دنبال شروع حرفه ای به عنوان برنامه نویسی هستند و همچنین برای کسانی که می خواهند دانش برنامه نویسی خود را در کلاس برنامه نویسی با مهارت های پیشرفته و زبان های جدید بیشتر کنند.

کلاس برنامه نویسی آنلاین ما توسط یک مربی حرفه ای با یک برنامه عمومی هدایت و پشتیبانی می شود. همچنین کلاس برنامه نویسی ما در 10 دوره با هدف کسب درآمد برای نوجوانان برگزار می شود. از کلاس برنامه نویسی ایرانیان سایبر آموزشی پر تاثیر در قالب یادگیری که برای سبک، برنامه و بودجه شما امروز بهترین است، بهره مند شوید! پیشنهاد می کنیم صفحه ی آموزش برنامه نویسی از صفر تا صد را مشاهده کنید.

ویژگی های کلاس برنامه نویسی

ویژگی های کلاس برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

“کلاس برنامه نویسی” تحت رهبری مربی به صورت آنلاین و مجازی هست. در کلاس برنامه نویسی شما می توانید از هرجای کشور ثبت نام کنید. از طرف دیگر، دوره‌های درخواستی به صورت آموزش‌های ویدیویی، کلاس های رفع تشکال آنلاین و تمرین‌ها با دسترسی 24/7 برای یک دوره چند ماهه هستند.
حداکثر قدرت خرید و انعطاف پذیری را با اعتبارات آموزشی ایرانیان سایبر دریافت کنید. در دو قسط می توانید شهریه ملاس برنامه نویسی را پرداخت کنید. امتیازات یادگیری تا یک سال خوب است و می‌توان از آن در قالب‌های تحت رهبری مربی و خودآموز استفاده کرد. تا یک هفته می توانید از گارانتی بدون قید و شرط استفاده کنید و اموزشگاه شهریه کلاس را عودت می دهد.
راه حل های آموزش گروهی ما می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و هزینه برنامه نویسی تیم کمک کند. گزینه ها می توانند آموزش عمومی یا خصوصی با آموزش مجازی  باشند. ما می توانیم چندین روش یادگیری را ترکیب کنیم و محتوا را برای اهداف، برنامه ها و بودجه های خاص سفارشی کنیم! برای اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت به آموزش گروهی مراجعه کنید.

پیشنهاد می کنم به مشاهده مقاله کلاس برنامه نویسی چیست و چگونه است بپردازید.

 یادگیری سریعتر در کلاس برنامه نویسی

کلاس برنامه نویسی کودکان

یکی از سوالات رایج و اساسی در بین دانش آموزان یا افرادی که می خواهند کد یاد بگیرند این است که “چگونه می توانم سریع کدنویسی را در کلاس برنامه نویسی یاد بگیرم و به عنوان یک برنامه نویس شغلی ایجاد کنم؟”

چه دانشجو باشید، چه فرد تازه کار یا با تجربه ای که سعی می کنید شغل خود را در برنامه نویسی تغییر دهید، قطعاً سعی خواهید کرد نکات و ترفندهایی را برای یادگیری سریع و مؤثر در کلاس برنامه نویسی بیابید. شغل برنامه نویسی یکی از مشاغل پردرآمد در بازار و یکی از جالب ترین مشاغلی است که افراد برای انجام آن پیدا می کنند.

یادگیری کدنویسی و تسلط بر آن برای یک مبتدی سال ها طول می کشد. بیشتر مردم قبل از اینکه واقعاً شروع کنند تسلیم می شوند. در ابتدا، ما در مورد مفهوم یادگیری کدنویسی بسیار هیجان‌زده می‌شویم، اما بعداً در اغلب موارد دانش‌آموزان یا مبتدیان به سرعت تسلیم می‌شوند، زیرا ادامه کار برایشان دشوار است، گیر می‌کنند و در یافتن راه‌حل برای کد با مشکل مواجه می‌شوند.

یادگیری برنامه نویسی یک سفر یک شبه نیست، اما آنقدرها هم که مردم در مورد آن فکر می کنند دشوار نیست، تنها چیزی که نیاز دارد فداکاری، اشتیاق، علاقه و قطعاً صبر است. منابع آنلاین و آفلاین زیادی برای یادگیری کدنویسی آسان، سریع و مؤثر وجود دارد. ما نکاتی را برای یادگیری موثر و سریعتر برنامه نویسی مورد بحث قرار خواهیم داد.

با انجام دادن، تمرین و نه فقط خواندن بیاموزید:

اشتباه رایجی که مبتدیان در حین یادگیری برنامه نویسی انجام می دهند، خواندن یک کتاب یا نگاه کردن به نمونه کد روی دسکتاپ بدون تمرین آن است. خواندن در مورد حلقه ها، متغیرها و به دست آوردن همه چیز در ذهن شما آسان است، اما برنامه نویسی واقعی به این روش کار نمی کند. شما واقعاً باید دستان خود را در کدنویسی کثیف کنید و به طور منظم آن را در کلاس برنامه نویسی تمرین کنید. پیشنهاد می کنم به مشاهده مقاله هزینه کلاس برنامه نویسی بپردازید.

وقتی آموزش را در کلاس برنامه نویسی شروع می کنید با مشکلات زیادی روبرو می شوید، در آنجا گیر می کنید، از شما خواسته می شود که کد را به صورت عملی پیاده سازی کنید و راه حل یک مشکل خاص را پیدا کنید و در آنجا هنگام پیاده سازی کد، سر خود را خارانید.

وقتی کد می نویسید، با کد بازی می کنید، کد خود را تغییر می دهید تا نتایج متفاوتی ببینید، کد را بهینه می کنید و راه حل های مختلف را امتحان می کنید، توانایی تفکر منطقی شما روز به روز بهبود می یابد و در نهایت چیزهای زیادی یاد می گیرید که شما را به برنامه نویس بهتری تبدیل می کند.

هنگامی که شروع به کدنویسی می کنید، همان کد یا نمونه را بارها و بارها تمرین کنید تا زمانی که نیازی به مراجعه به همان کتاب یا منبعی از جایی که یاد گرفته اید نباشید. همچنین پروژه خود را بسازید، در چالش های کدنویسی شرکت کنید، بازی های مربوط به کدنویسی را انجام دهید، هر روز آن را در انتهای خود تمرین کنید.

استراحت کنید:

اگر می خواهید برنامه نویسی را در کلاس برنامه نویسی به خوبی یاد بگیرید، خوب نیست که ساعت ها و ساعت ها جلوی کامپیوتر بنشینید و سعی کنید همه چیز را یکجا درک کنید. با انجام این کار خسته خواهید شد، بنابراین بهتر است کدنویسی را به صورت تکه تکه یاد بگیرید.

چند استراحت کوتاه داشته باشید تا سرحال شوید. شما همچنین باید این مورد را در هنگام اشکال زدایی کد خود در نظر داشته باشید. گاهی اوقات ساعت‌ها و ساعت‌ها را صرف پیدا کردن باگ می‌کنید، اما راه‌حلی برای کد خود پیدا نمی‌کنید، بنابراین خوب است کمی استراحت کنید، ذهن خود را پاک کنید و کار دیگری انجام دهید.

تمرکز شما را باز می گرداند و ممکن است راه حلی برای کد خود در جایی که گیر کرده اید بیابید. همچنین سعی کنید انواع حواس پرتی را از بین ببرید. اعلان های تلفن، اعلان های ایمیل خود را خاموش کنید و سعی کنید خود را منزوی کنید تا تمرکز کنید. با این کار در زمان زیادی صرفه جویی می کنید و از سردرد یا ناامیدی دور می شوید.

آموزش استفاده از دیباگر:

اشتباه در کدنویسی بسیار رایج است و در کلاس برنامه نویسی کاملاً قابل قبول است. در ابتدا خطاهای زیادی در کد خود پیدا خواهید کرد، بنابراین خوب است از دیباگرها برای یافتن خطاها، تأثیرات روی نتیجه خود و بررسی اینکه کجا اشتباه کرده اید استفاده کنید.

با استفاده از یک دیباگر یا ابزاری برای رفع خطاهای کد خود در زمان زیادی صرفه جویی خواهید کرد. اگر در اشکال زدایی مهارت دارید، یادگیری برنامه نویسی آسان تر خواهد بود. بنابراین یاد بگیرید که از چند تکنیک خوب اشکال زدایی استفاده کنید یا از ابزارهایی برای بررسی کد خود استفاده کنید.

در پایان، آخرین نکته این است که وقتی سفر خود را در کلاس برنامه نویسی شروع می کنید، دست از کار نکشید. ممکن است این وسط فکر کنید که برای کدنویسی به اندازه کافی باهوش نیستید، اما به خاطر داشته باشید که برای اینکه مانند یک کدنویس فکر کنید کمی زمان و حوصله نیاز است، اما برای یادگیری سریع آن، فقط باید مسیر درست را دنبال کنید و ثابت قدم باشید.

همه چیز را گام به گام دنبال کنید در کلاس برنامه نویسی ، ابتدا اصول خود را روشن کنید، به تمرین آن ادامه دهید و پس از پایان کار با اصول، چالش ها را قبول کنید و در برنامه نویسی رقابتی در سایت های مختلف شرکت کنید تا در آن بهتر شوید، توانایی منطقی خود را تقویت کنید و فکر کنید. مانند یک رمزگذار بعداً با تمرین هر روز متوجه خواهید شد که چقدر کدنویس خوبی شده اید.

پیشنهاد می کنم به مشاهده مقاله کلاس های برنامه نویسی در تهران بپردازید.

ابتدا چه کدی را یاد بگیرم؟

پایتون بدون شک در صدر این لیست قرار دارد. به طور گسترده ای به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری در ابتدا پذیرفته شده است. پایتون یک زبان برای  کلاس برنامه نویسی سریع، کاربردی و آسان برای استقرار است که به طور گسترده برای توسعه برنامه های کاربردی وب مقیاس پذیر استفاده می شود.

چگونه یک کلاس برنامه نویسی برای بچه ها شروع کنم؟

در اینجا هفت نکته و منبع برای کمک به آموزش کدنویسی به فرزندتان آورده شده است.کدگذاری را تعریف کنید. در مورد زبان های کدنویسی صحبت کنید. بچه ها را به یادگیری کدنویسی علاقه مند کنید.

آیا 14 سالگی سن خوبی برای شروع کدنویسی است؟

آشنایی کودکان با کد نویسی در سال های ابتدایی ابتدایی بهترین سن برای کودک برای شروع کدنویسی است. به این ترتیب، آنها از لحظه شناختی کامل برای کاشت بذر برای دانش پیچیده‌تر بعد استفاده خواهند کرد. بسیاری از کدنویسان بزرگ در حدود سن 5 یا 6 سالگی شروع به یادگیری کردند.

آیا کدنویسی برای بچه ها خوب است؟

با توجه به زندگی در دنیایی که به طور فزاینده دیجیتالی شده است، برنامه نویسی کامپیوتری برای کودکان در آینده مهم است. این مهارت های قابل انتقال به کودکان امکان می دهد مهارت های مرتبط و رقابتی را بیاموزند و در عین حال از سنین پایین ذهنیت حل مسئله را توسعه دهند.

کلاس برنامه نویسی
کلاس برنامه نویسی

کارگردان: 1798 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2021-12-05 09:50

امتیازدهی ویرایشگر:
4.8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 18 =