ثبت نام
آدرس سایت اسکرچ

آدرس سایت اسکرچ چیست؟

سرفصل‌های مقاله

این شرایط استفاده شامل توافقی بین شما و تیم اسکرچ است آدرس سایت اسکرچ که بر استفاده شما از scratch.mit.edu و تمام خدمات مرتبط، از جمله وب‌سایت‌های Scratch Day و ScratchX (مجموعاً «Scratch») محدود نمی‌شود. آدرس سایت اسکرچ تیم اسکرچ بخشی از گروه مهدکودک مادام العمر در آزمایشگاه رسانه در موسسه فناوری ماساچوست آدرس سایت اسکرچ  (“MIT”) است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ثبت نام سایت اسکرچ بپردازید.

لطفا شرایط استفاده را با دقت بخوانید. آدرس سایت اسکرچ با استفاده از Scratch تأیید می کنید که شرایط و ضوابط مندرج در شرایط استفاده را خوانده اید، آدرس سایت اسکرچ درک کرده اید و پذیرفته اید. اگر با هیچ یک از این شرایط موافق نیستید، لطفاً از Scratch استفاده نکنید.

حریم خصوصی شما برای ما مهم است. لطفاً خط مشی رازداری ما را بخوانید، که مشخص می کند تیم Scratch چگونه از اطلاعاتی که از طریق سرویس ها جمع آوری می کند استفاده، جمع آوری و ذخیره می کند. با استفاده از Scratch، علاوه بر این موافقت می کنید که با خط مشی رازداری Scratch راحت هستید.

آدرس سایت اسکرچ

Scratch برای کودکان و بزرگسالان در هر سنی باز است، آدرس سایت اسکرچ و ما از شما می خواهیم که هنگام استفاده از خدمات Scratch این را در نظر داشته باشید. وقتی از Scratch استفاده می کنید، موافقت می کنید که دستورالعمل های انجمن Scratch را رعایت کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ثبت نام اسکرچ بپردازید.

تیم اسکرچ ممکن است هر از چند گاهی شرایط استفاده را تغییر دهد. همیشه می‌توانید آخرین نسخه شرایط استفاده را در http://scratch.mit.edu/terms_of_use بیابید. تاریخ آخرین ویرایش ها در این صفحه ظاهر می شود. ادامه استفاده شما از خدمات به منزله پذیرش هرگونه تغییر یا تجدید نظر در شرایط استفاده است.

برای استفاده از برخی از ویژگی های سرویس ها، باید با Scratch ثبت نام کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. آدرس سایت اسکرچ ایجاد یک حساب کاربری اختیاری است، اما بدون حساب نمی توانید پروژه ها یا نظرات را در Scratch ذخیره یا منتشر کنید.

هنگام ثبت نام برای یک حساب شخصی، آدرس سایت اسکرچ از شما خواسته می شود اطلاعات شخصی خاصی مانند آدرس ایمیل، جنسیت، ماه و سال تولد و کشور خود را ارائه دهید. لطفاً سیاست حفظ حریم خصوصی Scratch را برای سیاست‌های حفظ داده و استفاده از Scratch ببینید. جهت دانلود اسکرچ کلیک بفرمایید.

شما مسئول مخفی نگه داشتن رمز عبور و امنیت حساب خود هستید. شما تنها مسئول هرگونه استفاده از حساب خود هستید، حتی اگر حساب شما توسط شخص دیگری استفاده شود. اگر هرگونه استفاده از حساب شما شرایط خدمات را نقض کند، ممکن است حساب شما به حالت تعلیق درآید یا حذف شود.

شما نمی توانید بدون اجازه از حساب اسکرچ شخص دیگری استفاده کنید. نام حساب ها را نمی توان تغییر داد. آدرس سایت اسکرچ اگر نام حساب دیگری می خواهید، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید و پروژه های موجود خود را به صورت دستی کپی کنید.

اگر دلیلی دارید که فکر می کنید حساب شما دیگر ایمن نیست (مثلاً در صورت گم شدن، سرقت یا افشای غیرمجاز رمز عبور خود)، سریعاً رمز عبور خود را تغییر دهید. اگر نمی توانید برای تغییر رمز عبور به حساب خود دسترسی پیدا کنید، به ما در help@scratch.mit.edu اطلاع دهید.

آدرس سایت اسکرچ برای کودکان

تیم اسکرچ از آزادی بیان حمایت می کند. آدرس سایت اسکرچ با این حال، اسکرچ برای مخاطبان گسترده در نظر گرفته شده است و برخی از محتواها برای جامعه اسکرچ نامناسب هستند. شما نمی توانید به هیچ وجه از سرویس Scratch استفاده کنید، که:

تعصب، تبعیض، نفرت یا خشونت علیه هر فرد یا گروهی را ترویج می کند. هر شخص دیگری را تهدید می کند، آزار می دهد یا ارعاب می کند، خواه آن شخص کاربر اسکرچ باشد یا نباشد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ورود به سایت اسکرچ بپردازید.

حاوی کلمات ناپسند یا حملات شخصی است. حاوی مطالب جنسی صریح یا خشونت آمیز است. دستورالعمل هایی را در مورد نحوه ارتکاب فعالیت های غیرقانونی یا به دست آوردن محصولات غیرقانونی ارائه می دهد.

به جز در ارتباط با سازماندهی رویدادهای روز Scratch، از هر کاربر دیگری اطلاعات شناسایی شخصی، اطلاعات تماس یا رمز عبور می خواهد. یا اطلاعات شناسایی شخصی، اطلاعات تماس یا رمز عبور هر شخص دیگری را بدون اجازه آن شخص فاش می کند.

شما موافقت می کنید که هنگام استفاده از Scratch از تمام قوانین و مقررات قابل اجرا پیروی کنید. شما نمی توانید از Scratch به هیچ روش غیرقانونی، آدرس سایت اسکرچ از جمله برای آزار، تعقیب یا بدنام کردن افراد دیگر استفاده کنید.

هنگام استفاده از خدمات نمی توانید جعل هویت، تقلید یا تظاهر به شخص دیگری باشید.  شما موافقت می کنید که از Scratch به هیچ وجه برای ایجاد اختلال در سرویس، دسترسی غیرمجاز به سرویس، یا تداخل در توانایی هر کاربر دیگر برای استفاده از سرویس استفاده نکنید. فعالیت های ممنوعه شامل، اما محدود به موارد زیر نیست:

ارسال محتوایی که عمداً برای خراب کردن وب سایت یا ویرایشگر Scratch طراحی شده است. پیوند دادن به صفحات حاوی ویروس یا بدافزار؛ استفاده از رمزهای عبور سرپرست یا تظاهر به مدیر بودن؛
ارسال مکرر مطالب مشابه یا “هرزنامه”؛ استفاده از حساب‌های جایگزین یا سازمان‌دهی گروه‌های رأی‌دهی برای دستکاری آمار سایت، مانند تلاش عمدی برای قرار گرفتن در ردیف‌ است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.

استفاده تجاری از Scratch، محتوای تولید شده توسط کاربر، و مواد پشتیبانی تحت مجوز مجاز است. آدرس سایت اسکرچ با این حال، تیم اسکرچ این حق را برای خود محفوظ می دارد که هرگونه استفاده تجاری از اسکرچ را که بنا به صلاحدید تیم اسکرچ برای جامعه مضر است، مسدود کند.

استفاده شامل ارسال هرزنامه یا تبلیغات مکرر از طریق پروژه‌ها، نظرات یا پست‌های انجمن است.

شما موافقت می‌کنید که پیوندی به محتوای خارج از وب‌سایت بازی اسکرچ ارسال نکنید، در صورتی که انجام این کار ناقض هر بخشی از شرایط استفاده باشد. برای اهداف شرایط استفاده، “محتوای تولید شده توسط کاربر” شامل هر پروژه، نظر، پست انجمن یا پیوند به وب سایت های شخص ثالث است آدرس سایت اسکرچ که کاربر به Scratch ارسال می کند.

تیم اسکرچ همه را تشویق می کند تا خلاقیت خود را با به اشتراک گذاری آزادانه کد، هنر، موسیقی و آثار دیگر تقویت کنند. با این حال، ما همچنین نیاز افراد و شرکت ها را برای محافظت از حقوق مالکیت معنوی خود درک می کنیم. شما مسئول اطمینان از داشتن حقوق، مجوزها یا مجوزهای لازم برای هر محتوای تولید شده توسط کاربر که به Scratch ارسال می کنید، هستید.

تمام محتوای تولید شده توسط کاربر که به Scratch ارسال می کنید دارای مجوز و از طریق Scratch تحت مجوز Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.0 هستند. این به دیگران اجازه می دهد تا محتوای شما را مشاهده کرده و دوباره میکس کنند.

این مجوز همچنین به تیم اسکرچ اجازه می دهد تا محتوای شما را در وب سایت اسکرچ، آدرس سایت اسکرچ از طریق کانال های رسانه های اجتماعی و جاهای دیگر نمایش، توزیع و بازتولید کند. اگر نمی خواهید محتوای خود را تحت این مجوز مجوز دهید، آن را در اسکرچ به اشتراک نگذارید.

شما فقط می توانید پروژه های تولید شده توسط کاربر را ارسال کنید که با (1) ویرایشگر وب سایت Scratch یا (2) یک کپی اصلاح نشده از ویرایشگر Scratch که از کد منبع شرح داده شده در بخش 5.3 جمع آوری شده است، ایجاد شده اند. شما نمی توانید هیچ پروژه ای را که توسط شما یا شخص دیگری با نسخه اصلاح شده ویرایشگر Scratch ایجاد شده است آپلود کنید.

اگرچه تیم اسکرچ از همه کاربران می خواهد که این شرایط استفاده را رعایت کنند، ممکن است برخی از محتوای نامناسب تولید شده توسط کاربر ارسال و در وب سایت اسکرچ نمایش داده شود. می‌دانید که وقتی از Scratch استفاده می‌کنید، ممکن است در معرض محتوای تولید شده توسط کاربر قرار بگیرید که به نظر شما قابل اعتراض یا توهین‌آمیز است.

اگر محتوایی را مشاهده کردید که دستورالعمل‌های انجمن یا شرایط استفاده را نقض می‌کند، لطفاً با استفاده از دکمه “گزارش این موضوع” به ما اطلاع دهید. شما فقط باید یک مورد را یک بار گزارش دهید. تیم اسکرچ هر روز محتوای گزارش شده را بررسی می کند.

تیم اسکرچ علاوه بر بررسی محتوای گزارش شده تولید شده توسط کاربر، این حق را برای خود محفوظ می دارد، اما موظف نیست بر تمامی استفاده های سرویس اسکرچ نظارت کند. تیم اسکرچ می‌تواند هر محتوایی را که شرایط استفاده یا دستورالعمل‌های انجمن را نقض می‌کند، بدون اطلاع قبلی ویرایش، انتقال یا حذف کند.

تمام محتوای تولید شده توسط کاربر همانطور که هست ارائه می شود. تیم اسکرچ هیچ ضمانتی در مورد صحت یا قابلیت اطمینان محتوای تولید شده توسط کاربر در دسترس از طریق اسکرچ نمی دهد و رویدادهای روز اسکرچ را تأیید نمی کند و اطلاعات ارسال شده در ارتباط با رویدادهای مذکور را بررسی یا تأیید نمی کند.

تیم اسکرچ هیچ دیدگاه، نظر یا توصیه ای را که در محتوای تولید شده توسط کاربر بیان شده است، تایید نمی کند. آدرس سایت اسکرچ شما موافقت می کنید که تیم اسکرچ را از هرگونه مسئولیت ناشی از محتوای تولید شده توسط کاربر و رویدادهای روز اسکرچ که ممکن است سازماندهی یا میزبانی کنید، خلاص کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه اسکرچ بپردازید.

به جز هر محتوای تولید شده توسط کاربر، تیم اسکرچ کلیه حقوق مربوط به کد اسکرچ، طراحی، عملکرد و معماری اسکرچ، و هر نرم افزار یا محتوای ارائه شده از طریق اسکرچ (مجموعاً «آی.پی. اسکرچ») را در اختیار دارد و حفظ می کند.

اگر می خواهید از اسکرچ به گونه ای استفاده کنید که توسط این شرایط استفاده مجاز نیست، ابتدا باید با تیم اسکرچ تماس بگیرید. به جز هر حقوقی که صراحتاً تحت این شرایط استفاده اعطا شده است، هیچ حقی در IP اسکرچ و به شما اعطا نمی شود.

Scratch مواد پشتیبانی از جمله تصاویر، صداها، آدرس سایت اسکرچ ویدئو و کد نمونه را برای کمک به کاربران در ساخت پروژه ها فراهم می کند. مواد پشتیبانی تحت مجوز Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.0 مجوز دارند. همچنین می توانید از اسکرین شات های Scratch تحت همین مجوز استفاده کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که این امر در مورد موادی که همچنین توسط تیم اسکرچ یا سایر طرف‌ها علامت تجاری دارند، همانطور که در قسمت‌های 5.4 و 5.5 در زیر توضیح داده شده است، اعمال نمی‌شود.
مجوز Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.0 از شما می‌خواهد که هر مطلبی را که استفاده می‌کنید به نویسنده اصلی نسبت دهید.

نام Scratch، آرم Scratch، آرم Scratch Day، Scratch Cat و Gobo علائم تجاری متعلق به تیم Scratch هستند. نام و نشان MIT علائم تجاری متعلق به موسسه فناوری ماساچوست است. مگر اینکه توسط Scratch تحت یک برنامه یا توافق نامه مجوز خاص مجوز داشته باشید، نمی توانید از این آرم ها برای برچسب زدن، آدرس سایت اسکرچ تبلیغ یا تأیید هر محصول یا خدماتی استفاده کنید.

می توانید از لوگوی اسکرچ برای مراجعه به وب سایت و زبان برنامه نویسی اسکرچ استفاده کنید.

کتابخانه مواد پشتیبانی Scratch ممکن است حاوی تصاویر و صداهایی باشد که علامت تجاری هستند توسط اشخاص ثالث این واقعیت که مطالب در کتابخانه مواد پشتیبانی Scratch گنجانده شده است، به هیچ وجه حقوق مالکیت معنوی، از جمله حقوق علامت تجاری را که در غیر این صورت در اختیار صاحبان مواد قرار می گیرد، محدود یا کاهش نمی دهد.

هیچ چیز در این شرایط استفاده یا مجوز Creative Commons 2.0 به عنوان محدود یا کاهش حقوق هر یک از طرفین در علائم تجاری معتبر آن طرف تفسیر نمی شود. آدرس سایت اسکرچ شما نمی توانید از این مواد برای برچسب زدن، تبلیغ یا تایید هر محصول یا خدماتی استفاده کنید. شما تنها مسئول هرگونه نقض حقوق مالکیت معنوی شخص ثالث ناشی از سوء استفاده شما از این مطالب هستید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =