ثبت نام
چگونه می توانیم با آموزش آنلاین کدنویسی را یاد بگیریم؟

چگونه می توانیم با آموزش آنلاین کدنویسی را یاد بگیریم؟

سرفصل‌های مقاله

آموزش آنلاین کدنویسی و برنامه نویسی 

بهترین دوره های آنلاین برنامه نویسی و کلاس آنلاین برنامه نویسی امروزه وب سایت های آموزش آنلاین کدنویسی بسیار زیادی وجود دارد، و سایت برنامه نویسی انلاین در اینجا ما تعدادی از آنها را فهرست کرده ایم که می توانید از کلاس های آنلاین برنامه نویسی برای موفقیت در ورود خود به دنیای برنامه نویسی استفاده کنید.

کلاس برنامه نویسی انلاین حتی اگر قصد ندارید دوره آنلاین برنامه نویسی یک برنامه نویس حرفه ای شوید، آموزش آنلاین کدنویسی یادگیری یک زبان برنامه نویسی یک مزیت بسیار عالی و کاربردی است . سایت ایرانیان سایبر در این موضوع مطالب بیشتری را ارائه کرده است.

با پیشرفت سریع تکنولوژی و به خصوص ظهور اینترنت اشیا، نیاز بازار کار به برنامه نویسان و سایر مشاغل وابسته به برنامه نویسی و در کنار کار خود به یادگیری فشرده برنامه نویسی بپردازند و بهترین راه یادگیری آموزش آنلاین کدنویسی و کلاس آنلاین برنامه نویسی است.

بهترین دوره های آنلاین برنامه نویسی

آموزش آنلاین کدنویسی , کلاس برنامه نویسی انلاین و کلاس آنلاین برنامه نویسی سایت برنامه نویسی انلاین و کلاس های آنلاین برنامه نویسی حتی برای شمایی که از نظر زمانی مشکل دارید و دوست دارید کد نویسی را یادبگیرید راه حل عالی می تواند باشد.

آیا کدنویسی شغل خوبی است؟
دوره آنلاین برنامه نویسی بله، برنامه نویسی شغل خوبی است، آموزش برنامه نویسی آنلاین زیرا در آن فرصت وجود دارد، و بسیاری از این فرصت ها با دستمزد مناسب است.

برنامه نویسی همچنین می تواند با توجه به تأثیری آموزش آنلاین کدنویسی که بر دنیای روزمره دارد، شغلی مفید باشد و برای کسانی که به فهرست گسترده ای از موضوعات علاقه دارند، سرگرم کننده باشد.

آموزش آنلاین کدنویسی ، OpenClassrooms.com

Open Class Rooms به شما امکان دسترسی به بسیاری از دوره های “آموزش آنلاین کدنویسی” رایگان را می دهد که می توانید در هر زمان در آنها شرکت کنید. HTML، CSS، جاوا اسکریپت، PHP، MySQL، برنامه نویسی و کلاس های آنلاین برنامه نویسی دیگر هیچ رازی برای شما نخواهد داشت.

این پلتفرم بیش از 2 میلیون عضو دارد و کسانی که آماده رفتن به سطح بعدی هستند، کلاس آنلاین برنامه نویسی کلاس برنامه نویسی انلاین می توانند سایت برنامه نویسی انلاین دوره های آموزشی پیچیده تری را انتخاب کنند و در نتیجه گواهینامه هایی را که می توانند در دنیای اشتغال اعمال کنند، انتخاب کنند.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان بپردازید.

Learn-Php.org

کلاس برنامه نویسی برای کودکان

Learn Php سایتی برای کسانی است که می خواهند سایت برنامه نویسی انلاین زبان برنامه نویسی PHP را به صورت آنلاین یاد بگیرندو به سرعت متوجه خواهید شد که مکانی عالی برای شروع یادگیری شماست.

کلاس برنامه نویسی انلاین در صفحه اصلی، زیرنویس «آموزش اصولی» را با لیستی از دوره های مختلف آموزش آنلاین کدنویسی در دسترس خواهید دید. از اولی شروع کنید و تا انتها ادامه دهید.

کلاس برنامه نویسی انلاین و کلاس آنلاین برنامه نویسی در پایان هر دوره، پلتفرم تمرینی را به شما ارائه می دهد کلاس های آنلاین برنامه نویسی تا به شما امکان می دهد بررسی کنید دوره آنلاین برنامه نویسی سایت برنامه نویسی انلاین که به درستی متوجه شده اید.

پیشنهاد می کنیم صفحه آموزش برنامه نویسی از صفر تا صد را مشاهده کنید.

Skill share

Skill share یک سرویس مبتنی بر اشتراک است آموزش برنامه نویسی آنلاین که هزاران دوره در موضوعات مختلف ارائه می دهد. بسیاری از بهترین دوره های “آموزش آنلاین کدنویسی” آن توسط توسعه دهندگان وب در سطح جهانی مانند ریچل اندرو، کریستین هیلمن و جن لوکاس تدریس می شود.

کلاس های آنلاین برنامه نویسی دوره ها با مواد تکمیلی ساخته شده توسط مدرسان همراه است و شامل پروژه هایی است که شما می توانید مهارت های جدید خود را در آنها به کار ببرید. همچنین یک برنامه iOS یا Android وجود دارد که به شما امکان می دهد دوره های آموزشی را در حال حرکت پخش کنید.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد؟  بپردازید.

Bit Degree

Bit Degree

Bit Degree مکان بسیار خوبی برای یادگیری آنلاین کدنویسی است. این پلتفرم آموزش آنلاین کدنویسی دارای دوره هایی در زمینه زبان های برنامه نویسی مختلف از جمله HTML، CSS، جاوا اسکریپت، پی اچ پی، جی کوئری و Ruby on Rails می باشد. علاوه بر این، کلاس های کدنویسی برای موضوعاتی مانند توسعه بازی و علم داده وجود دارد.

آکادمی خان

یک شرکت غیرانتفاعی دیگر، آکادمی خان، منابع عالی برای مبتدیان و “آموزش آنلاین کدنویسی” ارائه می دهد. دوره آنلاین برنامه نویسی موضوعات عمدتاً اصول اولیه برنامه نویسی کامپیوتر، HTML، CSS، جاوا اسکریپت، jQuery و SQL هستند.

در حالی که این مجموعه به اندازه سایر سیستم عامل ها گسترده نیست، آموزش برنامه نویسی آنلاین برای توسعه دهندگان وب تازه کار کافی است. غیر از این، Khan Academy یک برنامه کوتاه و تعاملی به نام Hour of Code نیز دارد.

دوره آنلاین برنامه نویسی

کلاس برنامه نویسی انلاین و کلاس آنلاین برنامه نویسی در آنجا، دانش آموزان می توانند کدنویسی برای انیمیشن، ساخت وب سایت یا مدیریت داده ها را تمرین کنند.

پیشنهاد می کنم به مشاهده مقاله کلاس برنامه نویسی چیست و چگونه است بپردازید.

MIT Open Courseware

Open Courseware  امکان دسترسی رایگان به دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد MIT، از جمله دوره های برنامه علوم کامپیوتر را فراهم می کند. تازه کارها می توانند با دوره های آموزش آنلاین کدنویسی مقدماتی شروع کنند.

کلاس آنلاین برنامه نویسی در آنجا، آن‌ها می‌توانند کلاس های آنلاین برنامه نویسی تئوری‌های اساسی برای توسعه مهارت‌های برنامه‌نویسی، آموزش برنامه نویسی آنلاین مانند تفکر محاسباتی، و مقدمات زبان‌هایی مانند جاوا، پایتون، C و C++ را بیاموزند.

W3Schools

W3Schools

W3Schools به‌عنوان بزرگ‌ترین سایت توسعه‌دهنده وب در بازار، آموزش برنامه نویسی آنلاین به “آموزش‌ آنلاین کدنویسی” ، آزمون‌ها و تمرین‌هایی برای کمک به افرادی که کدنویسی می‌آموزند مجهز شده است.

کلاس برنامه نویسی انلاین و کلاس آنلاین برنامه نویسی با پوشش همه چیز از HTML گرفته تا پایتون، آموزش آنلاین کدنویسی همچنین یک منبع مرجع مفید برای توسعه دهندگان برای ساخت پروژه های خود است.

سایت برنامه نویسی انلاین

چیزی که در مورد W3Schools عالی است این است که وب سایت دارای یک تابع Google Translate داخلی است. دوره آنلاین برنامه نویسی به این ترتیب، غیر انگلیسی زبانان می توانند با استفاده از زبان مادری خود کدنویسی را یاد بگیرند.

بنتو

Bento وب‌سایت دیگری است که کلاس‌ها و آموزش‌های آنلاین کد‌نویسی را مدیریت می‌کند و کلاس های آنلاین برنامه نویسی آنها را به برنامه‌های درسی آسان برای دنبال کردن تبدیل می‌کند. بنیانگذار معتقد است.

آموزش آنلاین کدنویسی که هر کس بدون توجه به پیشینه خود باید بتواند کدنویسی را یاد بگیرد. سایت برنامه نویسی انلاین کاربران می توانند کلاس برنامه نویسی انلاین یک مسیر یادگیری را برای تسلط بر یک زبان برنامه نویسی یا موضوع انتخاب کنند.

کلاس آنلاین برنامه نویسی

دوره آنلاین برنامه نویسی هر کدام با آموزش های سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته ارائه می شوند. به این ترتیب، آنها می توانند به عنوان یک مبتدی کامل شروع به یادگیری کلاس آنلاین برنامه نویسی کدنویسی کنند و مانند یک حرفه ای آهنگ را به پایان برسانند.

زبان های کدنویسی تحت پوشش عبارتند از HTML، CSS، جاوا اسکریپت، SQL و Python. علاوه بر این، آموزش آنلاین کدنویسی دوره هایی در مورد استفاده از Sublime Text، GitHub و Shell برای کمک به حرکت آموزش آنلاین کدنویسی در خط فرمان وجود دارد.

آموزش برنامه نویسی آنلاین

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه با تمام سرعت خود کدنویسی کنید، Solo learn یکی از بهترین پلتفرم ها برای انجام این کار است. کلاس برنامه نویسی انلاین این وب سایت به بیش از 44 میلیون کاربر کمک کرده است تا در زمینه توسعه وب، علم داده و یادگیری ماشین فعالیت کنند.

Solo learn“` از یادگیری با اندازه کوچک استفاده می کند، دوره آنلاین برنامه نویسی کلاس های آنلاین برنامه نویسی که در آن هر بخش به جای پرداختن به چندین موضوع، فقط بر یک موضوع متمرکز است. این فرمت تجربه مطالعه بسیار قابل هضم تری را به خصوص برای مبتدیان ایجاد می کند.

آموزش آنلاین کدنویسی برای افرادی که تایم کمی سایت برنامه نویسی انلاین برای یادگیری برنامه نویسی دارند آموزش آنلاین کدنویسی کلاس آنلاین برنامه نویسی کلاس برنامه نویسی انلاین  بسیار مناسب است.

در کدام سایت میتوان ساخت انیمیشن،وب سایت و ... تمرین کرد؟

در حالی که این مجموعه به اندازه سایر سیستم عامل ها گسترده نیست، برای توسعه دهندگان وب تازه کار کافی است. غیر از این، Khan Academy یک برنامه کوتاه و تعاملی به نام Hour of Code نیز دارد. در آنجا، دانش آموزان می توانند کدنویسی برای انیمیشن، ساخت وب سایت یا مدیریت داده ها را تمرین کنند.

در کدام وب سایت می توانیم سوال های خود را بپرسیم

هنگام برنامه نویسی یک بلوک کد خاص به راحتی می توان گیر کرد. در کدنویسی، خطاها حتماً رخ می‌دهند، و زمانی که نمی‌توانید آن‌ها را خودتان برطرف کنید، اغلب ایده خوبی است که به متخصصان یا دیگر علاقه‌مندان برنامه‌نویسی مراجعه کنید. یکی از این وب‌سایت‌ها که فرصتی برای یافتن راه‌حل‌هایی برای سؤالات، تردیدها و سؤالات خود فراهم می‌کند، Stack Overflow است.

Open Class Rooms چه زبان هایی را یاد می دهد؟

Open Class Rooms به شما امکان دسترسی به بسیاری از دوره های "آموزش آنلاین کدنویسی" رایگان را می دهد که می توانید در هر زمان در آنها شرکت کنید. HTML، CSS، جاوا اسکریپت، PHP، MySQL، برنامه نویسی دیگر هیچ رازی برای شما نخواهد داشت.

آموزش آنلاین کدنویسی
می توانیم با آموزش آنلاین کدنویسی را یاد بگیریم؟

کارگردان: 2145 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2021-12-09 12:44

امتیازدهی ویرایشگر:
4.7

1 دیدگاه دربارهٔ «چگونه می توانیم با آموزش آنلاین کدنویسی را یاد بگیریم؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =