ثبت نام
آموزش برنامه نویسی سی شارپ

مجموعه آموزش برنامه نویسی سی شارپ

سرفصل‌های مقاله

آموزش برنامه نویسی سی شارپ دات نت فناوری توسعه چند پلتفرمی مدرن مایکروسافت است. این دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ بسیار کامل از ابتدا شروع می‌شود.

و شما را به تمام دانش عرضی که برای موفقیت در برنامه‌نویسی با دات‌نت و آخرین نسخه زبان سی شارپ نیاز آموزش برنامه نویسی سی شارپ دارید، می‌رساند.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان روی لینک کلیک کنید.

چه در برنامه نویسی تازه کار باشید و چه با دات نت آموزش برنامه نویسی سی شارپ سنتی آشنا باشید، این دوره چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

اگر می خواهید دات نت و سی شارپ را خوب یاد بگیرید، این دوره ای است که باید بگذرانید.پلت فرم آموزش برنامه نویسی سی شارپ دات نت مایکروسافت رایگان، منبع باز و کراس پلتفرم است

آموزش برنامه نویسی سی شارپ

یادگیری “از طریق گوش” یا با “دستور العمل هایی” را فراموش کنید که واقعاً آنها را درک نمی کنید آموزش برنامه نویسی سی شارپ و به شما کمک نمی کند در دراز مدت یک حرفه ای خوب باشید.

این یک دوره آنلاین است که عمیق‌تر می‌شود و به دنبال درک واقعی شماست. مفاهیمی که یاد می گیرید در طول زندگی حرفه ای به شما کمک خواهد کرد.«یک دوره کامل با توسعه محتوایی ساختاریافته، شروع با مفاهیم اولیه و معرفی موضوعات پیچیده تر به عنوان مبانی.»

ویکتور راسس (مادرید)قرار است با این دوره آنلاین دات نت و سی شارپ چه چیزهایی یاد بگیرم؟هدف از این آموزش برنامه نویسی سی شارپ آموزش آنلاین دقیق این است.

پیشنهاد می کنیم مقاله کلاس های تابستانی برنامه نویسی را مشاهده کنید.

که شما دانش عرضی بسیار خوبی از پلت فرم دات نت و زبان سی شارپ در آخرین نسخه های آن به دست آورید، از جمله موارد زیر:تمام اصول دات نت و عملکردهای اصلی آن سینتکس و مفاهیم (حتی پیشرفته) زبان سی شارپ در آخرین نسخه آن: انواع، عبارات، انواع مقادیر و مرجع، تبدیل ها، عملگرها.

مکانیسم های کنترل جریان، کار با آرایه ها و ساختارها، روش ها و توابع، دسترسی و دامنه، روش های آموزش برنامه نویسی سی شارپ گسترش ، نمایندگان و رویدادهای …برنامه نویسی شی گرا با سی شارپ:

کلاس ها، ساختارها، رجیسترها، سازنده ها و تخریب کننده ها، ویژگی ها، کپسوله سازی، وراثت، انتزاع، پلی مورفیسم، کلاس های استاتیک… مفاهیمی که برای همیشه در خدمت شما هستند، نه فقط برای دات نت.ساختارها، رابط ها، کلاس های انتزاعی…عبارات منظم، قالب بندی رشته های پیشرفته.

برنامه نویسی چند رشته ای و ناهمزمان مسائل پیشرفته مانند: مدیریت جریان اطلاعات برای I/O، دستورالعمل آموزش برنامه نویسی سی شارپ های پیش پردازش، سریال سازی/خروج کلاسی، بازتاب، ارتباطات از طریق اینترنت، رمزنگاری و رمزگذاری داده ها…”این به من کمک کرد .

تا بسیاری از دانشی را که قبلاً می دانستم تقویت کنم، اما همچنین به من کمک کرد چیزهای جدید زیادی یاد بگیرم.”روبن آربولا دی هارو (بارسلونا)تمام مطالب استفاده شده در آموزش اصلی و منحصر به فرد campusMVP و به زبان اسپانیایی است.

آن شامل:12 ماژول جامع با بیش از 240 درس تئوری: با توضیحات واضح مفاهیم کلیدی، زیرا بسیاری آموزش برنامه نویسی سی شارپ از مفاهیم پیچیده به بهترین شکل از این طریق آموزش برنامه نویسی سی شارپ یاد می گیرند.

می توانید آن را در انتها به صورت PDF (بیش از 700 صفحه)، قابل چاپ و نمایه شده دانلود کنید تا برای مراجعه و بررسی بعدی در اختیار داشته باشید.

ویدئوهای کاربردی: بیش از 50 دمو با بیش از 16 ساعت توضیحات استفاده عملی از مفاهیم آموخته شده.کد نمونه قابل دانلود: بیش از 50 نمونه کامل.

ارجاعات متقاطع برای داشتن خودکار در صورت نیاز ارزشیابی مستمر: چندین خودارزیابی پراکنده تا بتوانید آموزش برنامه نویسی سی شارپ پیشرفت خود را اندازه گیری کنید و یک امتحان ارزیابی نهایی.

در طول دوره شما مستقیماً با نویسنده محتوا، روبن روبیو (نگاه کنید به قسمت) با تجربه واقعی گسترده در کار با این فناوری، تماس مستقیم خواهید داشت، که در طول دوره آموزشی به تمام سوالات شما در مورد محتوا پاسخ خواهد داد.

“بسیار خوب و خوب. استاد راهنما اطلاعات برجسته ای در مورد موضوعات مطرح شده در آموزش برنامه نویسی سی شارپ آن دارد.”الخاندرو فرناندز (سن سباستین، گیپوسکوآ) دانش مورد نیاز هیچ دانش برنامه نویسی قبلی لازم نیست،

اما باید تجربه و تسلط کافی در مدیریت سیستم عامل (ویندوز، macOS یا لینوکس)، نصب چیزها، با سیستم فایل و استفاده از خط فرمان در برخی موارد داشته باشید.

علاوه بر این، برای بخش دسترسی آموزش برنامه نویسی سی شارپ به داده، فرض بر این است که شما حداقل دانش اولیه زبان SQL برای ایجاد پرس و جو دارید، و می دانید که چگونه یک پایگاه داده را به هم متصل کنید و حداقل آن را مدیریت کنید.

و داده های SQL Server. اگر این مورد شما نیست، توصیه می کنیم با دوره آنلاین ما در آموزش برنامه نویسی سی شارپ مورد زبان SQL شروع کنید.اگر قبلاً سی شارپ و دات نت سنتی را می‌دانید یا با آن کار می‌کنید، همچنان می‌توانید.

از مزایای دوره استفاده کنید و دانش خود را عمیق‌تر کنید، اما ماژول‌های اولیه را سریع‌تر طی خواهید کرد، که همچنان باید برای تقویت مفاهیم کلیدی آن را ببینید.از آنجایی که ما می خواهیم آمادگی شما بسیار بالا باشد، این دوره در برخی از قسمت های خود بسیار شدید است.

بنابراین نیاز به زمان دارد تا بتوانید همه چیزهایی که توضیح داده شده را تمرین، درونی و تجمیع آموزش برنامه نویسی سی شارپ کنید (تخمین های اختصاصی که در پایان به شما می دهیم.

واقعی هستند: ما ساعت ها را افزایش آموزش برنامه نویسی سی شارپ نمی دهیم تا هزینه بیشتری از شما دریافت کنیم).الزامات فنی برای توسعه دوره از Visual Studio Code استفاده شده است.

دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ

لینک های لازم برای دانلود و همچنین توضیحاتی برای راه اندازی آن ارائه شده است. اگر ترجیح آموزش برنامه نویسی سی شارپ می‌دهید، می‌توانید از ویژوال استودیو در ویندوز استفاده کنید.

هر سخت افزاری در 10 سال گذشته باید این کار را انجام دهد.دوره های ما در داخل چگونه است آموزش برنامه نویسی سی شارپ ما از پلتفرم LMS خودمان استفاده می کنیم این دوره آنلاین از چه زمانی شروع می شود؟

اگر می خواهید دوره را از امروز شروع کنید. برای انجام این کار از هر کجای دنیا فقط به اتصال اینترنت نیاز دارید. دانشجویان ما در اسپانیا، آرژانتین، کلمبیا، مکزیک، شیلی، پرو هستند.پس از خرید دوره، ما تقریباً بلافاصله کدهای دسترسی را برای شما ارسال می کنیم.

اگرچه فرآیند بررسی و ثبت نام خرید به صورت دستی است، بنابراین اگر آن را در آخر هفته خریداری آموزش برنامه نویسی سی شارپ کنید، ممکن است تا 48 ساعت طول بکشد.

اگر سوالی دارید قبل از خرید از ما بپرسید.چرا با ما مطالعه کنید؟100٪ مواد خود و سخت ترین فرآیند بررسی. کیفیت بالا یا هیچی نه فقط ویدیوها تئوری، فیلم های عملی، تمرین ها، کدها، ارزیابی ها… هیچ چیز به شانس سپرده نمی شود.

تماس مستقیم برای سوالات در یک انجمن منتظر نمانید تا ببینید کسی پاسخ می دهد یا خیر: از همان آموزش برنامه نویسی سی شارپ متخصصی که دوره را ایجاد کرده است، با یک پاسخ تضمینی بپرسید.

ما به یادگیری شما علاقه مندیم از آنجایی که ماهانه از شما هزینه ای دریافت نمی کنیم، هدف واقعی ما این است که بیشترین بهره را از آن ببرید. ما شما را برای رسیدن به آن راهنمایی و نظارت می کنیم.

دوره تایید شده توسط campusMVPAn در پایان دوره، شما نه تنها مدرکی دریافت خواهید کرد که آنچه آموزش برنامه نویسی سی شارپ را که آموخته اید تایید می کند. در صورت تمایل، می توانید.

برنامه درسی دوره و سایر اطلاعات جالب را به صورت آنلاین در نمایه شخصی خود نمایش دهید. نمایه‌های گواهی‌شده قابل تأیید campusMVP گواهی دوره‌هایی است.

که با ما گذرانده‌اید و به شما امکان می‌دهد آموزش برنامه نویسی سی شارپ به راحتی آنها را به اشتراک بگذارید. نمایه‌های گواهی‌شده campusMVP آموزش یارانه ای برای شرکت ها در اسپانیا.

اگر برای یک شرکت اسپانیایی کار می کنید، این دوره می تواند از طریق آموزش یارانه ای عملا رایگان آموزش برنامه نویسی سی شارپ باشد.توجه: در این مورد و به دلیل الزامات خارج از کنترل ما، شروع دوره حداقل 2 روز پس از تاریخ خرید.

به تاخیر می افتد و همچنین تاریخ شروع و پایان آن نیست. میتونه تغییر داده بشه.همچنین تخفیف های ما را برای دانشجویان، بیکاران یا خریدهای حجمی کشف کنید. ASP.

NET یک چارچوب برای برنامه های کاربردی وب است که توسط مایکروسافت توسعه و به بازار عرضه آموزش برنامه نویسی سی شارپ شده است. توسط برنامه نویسان و طراحان برای ساخت وب سایت های پویا، برنامه های کاربردی وب و خدمات وب XML استفاده می شود.

صفحات ASP.NET که به طور رسمی به عنوان “فرم های وب” شناخته می شوند، بلوک اصلی برای آموزش برنامه نویسی سی شارپ توسعه برنامه های کاربردی وب هستند.

فرم های وب در فایل هایی با پسوند ASPX قرار دارند. در اصطلاحات برنامه نویسی، این فایل ها معمولا حاوی تگ های HTML یا XHTML ایستا هستند. و همچنین برچسب‌هایی را تعریف می‌کنند که کنترل‌های وب را که در سمت سرور رندر می‌شوند

و کنترل‌های کاربر که در آن توسعه‌دهندگان تمام کدهای ثابت و پویا مورد نیاز صفحه وب را در آن قرار می‌دهند.

علاوه بر این، کد پویا که بر روی سرور اجرا می شود را می توان در صفحه ای در یک بلوک قرار داد که آموزش برنامه نویسی سی شارپ بسیار شبیه به سایر فناوری های توسعه مانند PHP، JSP و ASP است. اما این عمل به‌جز برای مقاصد الزام‌آوری داده‌ها به‌طور کلی منع می‌شود،

زیرا هنگام ایجاد صفحه به تماس‌های بیشتری نیاز دارد.آموزش برنامه نویسی سی شارپ  امکان ایجاد اجزای قابل استفاده مجدد را از طریق ایجاد User Controls فراهم می کند. یک کنترل کاربر از ساختار یک فرم وب پیروی می کند.

برنامه نویسان می توانند ویژگی ها و روش ها و کنترل کننده های رویداد خود را اضافه کنند. یک آموزش برنامه نویسی سی شارپ مکانیسم رویداد حباب، این امکان را فراهم می کند

تا رویدادی را که توسط کنترل کاربر اجرا می شود به صفحه حاوی آن ارسال شود.زمان اجرا و زبان های برنامه نویسی در عصر بستر وب از اهمیت اساسی برخوردار هستند. ویندوز زبان های اجرایی خود را ارائه می دهد که بهتر با پلتفرم توسعه یافته سازگار می شوند.

اگر می خواهید به صورت حرفه ای در زمینه توسعه و برنامه نویسی آموزش ببینید این فرصت آموزش برنامه نویسی سی شارپ را برای دریافت این مدرک از دست ندهید،

به لطف روش آنلاین ما، به روشی راحت آموزش برنامه نویسی سی شارپ و انعطاف پذیر مطالعه کنید. با آموزش خود متمایز شوید و به مشاغل تخصصی در بخش فناوری اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =