منو
صفحه اصلی
ثبت نام
بازی ساز حرفه ای اندروید

بازی ساز حرفه ای اندروید سه بعدی

سرفصل‌های مقاله

Unreal Engine، Unity و CryEngine جزء اصلی بازی ساز حرفه ای اندروید موتورهای بازی هستند. ویژگی‌های قدرتمند و جامعه قوی آن‌ها آنها را به ابزارهای مورد علاقه برای توسعه‌دهندگان بازی در همه بازی ساز حرفه ای اندروید رشته‌ها تبدیل می‌کند. به این مجموعه گیم میکر استودیو اضافه شده است که به دلیل سهولت استفاده خود را به عنوان یکی از ابزارهای بازی ساز حرفه ای اندروید مورد علاقه توسعه دهندگان مستقل معرفی کرده است.

جمع آوری لیستی از نرم افزارهای توسعه بازی های ویدیویی بدون ذکر Unreal Engine کار سختی است. این نرم افزار که برای همه توسعه دهندگان برنامه های بازی های ویدیویی شناخته شده است، یک نرم افزار کلاسیک عالی است. اثبات: از آن بازی ساز حرفه ای اندروید برای توسعه بازی‌های معروفی مانند حماسه Borderlands یا Mass Effect استفاده شد.علاوه بر این، Unreal Engine به شما امکان می دهد بازی ها را بر روی پلتفرم های زیادی توسعه دهید.

بازی ساز حرفه ای اندروید

یک زبان برنامه نویسی مناسب برای مبتدیان؛ویژگی های قدرتمند؛ابزار ویرایش غنی؛ماژول های زیادی برای بهبود گرافیک در دسترس هستند.علاوه بر این، این ابزار به شما امکان دسترسی به جامعه‌ای از سازندگان از سراسر جهان را می‌دهد بازی ساز حرفه ای اندروید که در آن می‌توانید در صورت انسداد، راهنمایی و راهنمایی بخواهید.مبتدیان همچنین می توانند روی بیش از 160 ساعت آموزش حساب کنند تا نحوه کار با این ابزار را که یک پرچمدار در زمینه طراحی بازی های ویدیویی است، بیاموزند.

همانند Unreal Engine، Unity نیز مرجعی در میان نرم افزارهای بازی های ویدیویی است. همچنین برای طراحی آثار کلاسیک موفقی مانند The Forest، Endless Space و Verdun استفاده شده است.مناسب برای ساخت بازی ساز حرفه ای اندروید بازی های دو بعدی و سه بعدی، یک موتور بازی قدرتمند است که نسخه رایگان آن برای مبتدیان ایده آل است.

توسعه دهندگان پیشرفته ترجیح می دهند نسخه پولی را برای داشتن ویژگی های غنی تر انتخاب کنند.با این حال، Unity در درجه اول کاربران و فریلنسرهایی را هدف بازی ساز حرفه ای اندروید قرار می دهد که منابع کمی دارند. قیمت های نیمه حرفه ای آن بسیار مناسب است.چند پلتفرم، Unity به شما اجازه می دهد تا بر روی رایانه های زیر کار کنید:سیستم عامل مکینتاش؛SteamOS؛پنجره ها؛در وب.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی سازی اندروید بپردازید.

در کنسول هایی مانند Nintendo Wii U یا Xbox One و در پلتفرم های واقعیت مجازی.با این حال، پلتفرم مورد علاقه او اندروید است. تمرکز روی این پلتفرم به طور قابل توجهی به موفقیت Unity کمک کرده است زیرا سازندگان آن بر روی یک پلت فرم محبوب بازی ساز حرفه ای اندروید شرط بندی کرده اند. یکی دیگر از مزایای استفاده از Unity برای ایجاد بازی های ویدیویی: مدیریت آسان آن و یک گزینه کار تیمی جالب.

Cryengine که توسط CryTech ساخته شده است یک موتور سه بعدی ضروری در توسعه بازی های چند پلتفرمی است. این نرم افزار که در بازی های تیراندازی تخصص دارد، امکان ساخت بازی های سازگار با واقعیت مجازی و همچنین بر بازی ساز حرفه ای اندروید روی پلتفرم های رایانه شخصی و کنسول (PS4، Xbox One) را فراهم می کند.CryEngine به طور قابل توجهی ایجاد موفقیت های سیاره ای مانند سری Crysis یا Far Cry را فعال کرده است.

رایگان، به شما امکان می دهد به زبان C++ توسعه دهید.CryEngine در میان کامل‌ترین ویژگی‌های انتخابی ما، طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را گرد هم می‌آورد که به همان اندازه قدرتمند و متنوع هستند (انیمیشن، مدل‌سازی، طراحی سطح، صدا، رندر و غیره). بازی ساز حرفه ای اندروید قدرت واقعی آن در توابع جدید اختصاص یافته به واقعیت مجازی و سه بعدی و ابزارهای سینمایی آن نهفته است. می تواند توسط طراحان بازی استفاده شود.

GameMaker که در دنیای توسعه بازی های ویدئویی آماتور ضروری است، یکی از کامل ترین نرم افزارها در این بخش است. در واقع طیف وسیعی از عملکردهای مفید را در تمام مراحل طراحی برنامه بازی دو بعدی شما ارائه می دهد.نسخه آزمایشی بازی ساز حرفه ای اندروید رایگان 30 روزه فقط به شما امکان می دهد روی ویندوز کار کنید. با این حال، از نسخه پولی، باید مجوزهای اضافی برای دسترسی به صادرات در پلتفرم های مختلف موجود خریداری کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان بپردازید.

Android، Linux، macOS، iOS، HTML5 یا حتی Xbox One و Playstation 4.ویژگی های اصلی Game Maker به شرح زیر است:یک ویرایشگر تصویر قدرتمند و کامل که به شما امکان می دهد تصاویر و sprites را ایجاد و تغییر دهید.یک ویرایشگر کاشی که بازی ساز حرفه ای اندروید به شما امکان می دهد sprites را به کاشی تبدیل کنید.یک ویرایشگر شی برای متحرک سازی عناصر شما.یک فضای کاری بهینه شده با تمام ویژگی ها در نوک انگشتان شما.

برای بهینه سازی عملکرد بازی های شما و غیره.با فعال کردن طراحی بازی هایی مانند Miami یا RPG Undertale، GameMaker برای آماتورها و توسعه دهندگان با تجربه به طور یکسان مناسب است.مبتدیان واقعاً می توانند از گزینه “کشیدن و رها کردن” استفاده بازی ساز حرفه ای اندروید کامل کنند: فقط باید عناصر خود را با ماوس بکشید و رها کنید. علاوه بر این، زبان برنامه نویسی تمیز مورد استفاده توسط این پلتفرم به گونه ای طراحی شده است که آماتورها به راحتی آن را درک کنند.

GDevelop نرم‌افزاری است که در فرانسه ساخته شده و کاملاً فرانسوی‌زبان است. این به شما امکان می دهد بازی های دو بعدی و سه بعدی را برای ویندوز، لینوکس، macOs، تبلت ها و گوشی های هوشمند و همچنین برای وب طراحی کنید. این بازی ساز حرفه ای اندروید نرم افزار همچنین دارای بازی هایی است که “در همه جا کار می کنند” و “با یک کلیک می توان آنها را صادر کرد”.

مناسب برای مبتدیان در برنامه نویسی به لطف رابط بصری، سریع و کامل، مدیریت آن نیازی به دانش یک زبان برنامه نویسی ندارد.با این حال، GDevelop به دلیل عملکردهای قدرتمندش که به ویژه اجازه می دهد تا توسط خبره ها قدردانی شود:به طور بازی ساز حرفه ای اندروید کامل اشیاء، انیمیشن ها، برخورد آنها را مدیریت کنید.پشتیبانی از جعبه های 3D.به لطف تکنیک مسیریابی و غیره، رفتار هر شی را پارامتر کنید. این نرم افزار رفتارهای آماده برای استفاده را ارائه می دهد.

رویدادهایی را ایجاد کنید که بصری و آسان برای تنظیم باشند.بازی های خود را در پلتفرم های مختلف موبایل یا وب منتشر کنید.برای ادامه کار از یک افزونه در جاوا اسکریپت استفاده کنید.Game Salad که در میان موتورهای بازی رایگان قرار دارد، برای بازی ساز حرفه ای اندروید یادگیری اصول اولیه توسعه بازی خلاقانه مناسب است. استفاده از آن نیازی به کدنویسی ندارد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود نرم افزار ساخت بازی اندروید بپردازید.

علاوه بر این، به لطف عملکرد کشیدن و رها کردن، هر توسعه دهنده نوپایی می تواند ساخت بازی های اختصاص داده شده به دستگاه های اپل را تمرین کند.با این حال، حتی باتجربه‌ترین توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند از Game Salad برای آزمایش خلاقیت بازی ساز حرفه ای اندروید خود از طریق ابزار یکپارچه In-App Previewer استفاده کنند. دومی به شما امکان می‌دهد برنامه‌های بازی ویدیویی را روی دستگاه‌های اپل آزمایش کنید تا یک دید کلی از منطق و همه رفتارها داشته باشید.

در اینجا یک مرور سریع از ویژگی های اصلی سالاد بازی آورده شده است:رابط کاربری آسان، مناسب برای مبتدیان؛آموزش های یادگیری؛سازگاری با ویندوز، اندروید، Amazon Marketplace و iOS.امکان افزودن ویژگی های اجتماعی و همچنین گزینه بازی ساز حرفه ای اندروید های کسب درآمد.پشتیبانی فنی در اختیار شما و غیره از نظر قیمت، شما می توانید بین 3 بسته از 17 تا 25 با امکان بهره مندی از تخفیف 50 درصدی برای دانش آموزان، مربیان و اعضای ارتش آمریکا انتخاب کنید.

شما همچنین این فرصت را دارید که ابزار را به صورت رایگان برای مدت زمان محدودی امتحان کنید.با فعال کردن توسعه بازی های مستقل با کیفیت، موتور Godot دیگر ارائه نمی شود. این موتور خود را به عنوان یک جایگزین واقعی برای غول های Unity و Unreal Engine معرفی بازی ساز حرفه ای اندروید می کند.این بیشتر صادق است زیرا این یک موتور بازی است که برای توسعه دهندگان با تجربه در نظر گرفته شده است.

در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد این نرم افزار ساخت بازی 2D/3D بدانید آورده شده است.اول از همه، این نرم افزار به صورت رایگان و متن باز و تحت پلتفرم های مختلفی از جمله:پنجره ها؛لینوکس؛سیستم عامل مکینتاش.همچنین امکان توزیع بازی های بازی ساز حرفه ای اندروید شما را در دستگاه های تلفن همراه، رایانه و همچنین در وب ارائه می دهد.موتور گودو به ویژه برای:رابط گرافیکی و بصری آن؛بسیاری از ویژگی های آن از جمله ویرایشگر انیمیشن قدرتمند و مدیریت نورها و سایه های پویا.

پشتیبانی از مدل های سه بعدی؛امکان صادرات متعدد ارائه شده است.با استفاده از یک زبان برنامه نویسی داخلی، Godot Engine نرم افزار حرفه ای باقی می ماند. بنابراین دستکاری آن مستلزم داشتن مفاهیمی از کدگذاری است. علاوه بر این، استقرار بازی ساز حرفه ای اندروید در وب هنوز در انتظار است.Lumberyard که توسط غول آمازون راه اندازی شد، یک موتور بازی سه بعدی است. به‌طور دقیق‌تر، این بخش آمازون است که در توسعه بازی‌های ویدیویی تخصص دارد.

این ویرایشگر کامل تمام ویژگی های مورد نیاز برای توسعه یک برنامه بازی ویدیویی با کارایی بالا (بازی های AAA) را دارد:یک ویرایشگر کامل؛کد بومی مناسب برای مبتدیان؛تصاویری با کیفیت؛قابلیت کشیدن و رها کردن؛دسترسی به AWS (سرویس ابری آمازون)؛امکان بازی ساز حرفه ای اندروید ایجاد جامعه ای از طرفداران در توییچ).علاوه بر این، Lumberyard، منبع باز و کراس پلتفرم، به شما امکان می دهد بازی هایی برای رایانه شخصی، دستگاه های تلفن همراه و وب ایجاد کنید.

دسترسی به آن برای توسعه دهندگان و استودیوهای تخصصی رایگان است. با این حال، ذخیره سازی از طریق وب آمازون برای پخش آنلاین بازی پرداخت می شود.رایگان و منبع باز، Cocos2d-x پرکاربردترین موتور بازی دو بعدی است. این پلتفرمی است که امکان بازی ساز حرفه ای اندروید توسعه بازی های ویدیویی، برنامه های کاربردی تلفن همراه یا سایر برنامه های کاربردی تعاملی را فراهم می کند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بهترین برنامه ساخت بازی اندروید بپردازید.

این ابزار از OpenGL ES، یک API گرافیکی استفاده می کند که مزیت آن بهبود عملکرد برنامه های کاربردی تلفن همراه است.با استفاده از زبان C++ و سازگار با مرورگرهای HTML5، Cocos2d-x یکی از سریع‌ترین موتورهای دو بعدی شناخته می‌شود. و این بازی ساز حرفه ای اندروید با وجود رایگان بودن این برای توسعه بازی ها در انواع دستگاه های تلفن همراه، از جمله دستگاه هایی که از پلتفرم اندروید نسل قدیمی استفاده می کنند، مناسب است.

Cocos2d-x همچنین در ایجاد بازی های با کیفیتی مانند:شهر اژدها ؛خط تیره هندسی;قصه های آستریا;فاینال فانتزی یک پلتفرم رایگان ایجاد بازی دو بعدی، LÖVE هم برای توسعه دهندگان با تجربه و هم برای مبتدیان طراحی شده است. با این حال، به برخی بازی ساز حرفه ای اندروید مهارت های برنامه نویسی نیاز دارد.افراد مبتدی به ویژه نیاز به یادگیری زبان برنامه نویسی LUA دارند.

علاوه بر این، ابزارهای ارائه شده توسط این فریمورک به تازه‌کاران اجازه می‌دهد تا این زبان را یاد بگیرند و در عین حال اصول طراحی بازی‌های ویدیویی را یکپارچه کنند.بنابراین LÖVE راه حلی عالی برای تازه خوارانی است که می خواهند اولین قدم های خود را بازی ساز حرفه ای اندروید در حوزه توسعه بازی بردارند.توسعه دهندگان باتجربه قادر خواهند بود به یک ابزار قدرتمند و کامل تکیه کنند.

LÖVE یک نرم افزار چند پلتفرمی است. این پلتفرم روی موبایل (اندروید) و رایانه شخصی (MacOS، Linux یا Windows) در دسترس است.پلتفرم استراسبورگ برای ایجاد بازی های ویدیویی، Superpowers یک راه حل رایگان و متن باز است. بازی ساز حرفه ای اندروید امکان طراحی بازی ها به صورت دو بعدی و سه بعدی را فراهم می کند. کراس پلتفرم، از طریق ویندوز، لینوکس و macOS و در پلتفرم‌های تلفن همراه مانند اندروید و iOS در دسترس است.

همچنین به شما امکان می دهد بازی های وب HTML5 را به صورت تیمی توسعه دهید.Superpowers در واقع چارچوب مناسبی برای همکاری های تیمی است. فقط وارد شوید، آدرس سرور را به هر یک از اعضای تیم خود منتقل کنید و به هر کدام بازی ساز حرفه ای اندروید یک رمز عبور و voila بدهید!مزیت اصلی آن این است که یک پلتفرم فرانسوی است و به زبان فرانسه منتشر شده است.

یک معامله واقعی برای دانشجویان و غیر انگلیسی زبانان! این بیشتر صادق است زیرا این پلتفرم بازی ساز حرفه ای اندروید برای مخاطبان بی تجربه در نظر گرفته شده است. در واقع، ماژول ها را فراهم می کند و همچنین می توانید منابع را از اینترنت وارد کنید.نرم افزار توسعه بازی دو بعدی برای پلتفرم های iOS و اندروید و رایانه شخصی، Stencyl برای توسعه دهندگان مبتدی ایده آل است.

به لطف رابط بصری و عملکرد کشیدن و رها کردن، Stencyl به دانش کدنویسی نیاز ندارد. از این رو مخاطبان تازه کار را هدف گرفته است.با این حال، هنوز امکان نوشتن کد با Stencyl، با زبان برنامه نویسی Haxe وجود دارد. که آن را به نرم افزاری مناسب برای توسعه بازی ساز حرفه ای اندروید دهندگان پیشرفته تبدیل می کند.مشابه Construct 2، Stencyl با استفاده از Flash به جای HTML5 متفاوت است.

کاتالوگ منابع آن نیز با تصاویر، صداها و پلاگین هایی ارائه شده است که به دلخواه قابل دانلود هستند.اگر بازی های خود را برای مقاصد غیرتجاری به اینترنت صادر کنید، این ابزار رایگان است. با وجود ویژگی‌های محدود، Stencyl همچنان یک پلتفرم با دسترسی آسان بازی ساز حرفه ای اندروید است.نرم افزار متن باز، Natron در درجه اول برای ایجاد جلوه های ویژه در نظر گرفته شده است.

بهترین بازی ساز حرفه ای اندروید

به طور تخصصی در ترکیب ویدیویی، عمدتاً در دنیای هنر هفتم استفاده می شود، اما برای دنیای بازی های ویدیویی نیز مناسب است. بنابراین Natron یک ابزار استl علاوه بر یک موتور بازی برای افزودن جلوه های بصری به خلاقیت های بازی های ویدیویی شما بازی ساز حرفه ای اندروید استفاده می شود.در اینجا مروری بر بسیاری از ویژگی های آن است:تغییر شکل تصویر با چرخش، مقیاس بندی، کج کردن و غیره.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی سازی بدون کد نویسی اندروید بپردازید.

پردازش سه بعدی استریوسکوپی و چند نمایه.ردیابی ویدیو؛پیش نمایش رندر نهایی در زمان واقعی.امکان مدیریت چندین نمودار به صورت همزمان و غیره.به لطف یک رابط کاربری آسان، Natron برای مبتدیان قابل دسترسی است. علاوه بر این، ابزاری است بازی ساز حرفه ای اندروید که برای دانشجویان جلوه های ویژه یا مترجمان آزاد به عنوان جایگزینی برای نرم افزار حرفه ای و مجوز پولی در نظر گرفته شده است.

Natron یک نرم افزار قدرتمند است. بیشتر و بیشتر سازندگان ویدیو به موفقیت هایی با استفاده از آن دست یافته اند.بنابراین نسخه رایگان دسترسی به عملکردهای کاملاً قابل قبول را ارائه می دهد. با این حال، اگر می‌خواهید از این ابزار با تمام توان استفاده بازی ساز حرفه ای اندروید کنید، می‌توانید از بین تعرفه‌های موجود، تعرفه‌ای را که متناسب با نیازتان است انتخاب کنید.نرم افزار طراحی وب بازی های دو بعدی بدون دانش فنی، Construct 2 نیز یک ابزار رایگان است.

بنابراین، اگر دانش برنامه نویسی ندارید یا هیچ زبان برنامه نویسی نمی دانید، این نرم افزار گزینه خوبی است.به لطف یک رابط بصری با قابلیت کشیدن و رها کردن که قرار دادن اشیا، تعریف رویدادها یا رفتارهای مختلف را آسان می کند، این ابزار قطعاً برای تازه بازی ساز حرفه ای اندروید کارها در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، شما همیشه به ویژگی ها و همچنین پیش نمایش رندر نهایی دسترسی دارید.

اگر می‌خواهید در ساخت خود جلوتر بروید، Construct 2 افزونه‌هایی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که به شما امکان می‌دهند:حرکات از پیش تعریف شده برنامه؛مدیریت آهنگ صوتی؛ذرات یا جن و غیره را اضافه کنید.نسخه رایگان دسترسی به ویژگی‌های بازی ساز حرفه ای اندروید اساسی را برای اولین بار در برنامه‌نویسی بازی‌های ویدیویی HTML فراهم می‌کند (به شرطی که راهنماها و آموزش‌های ارائه شده به‌طور خودجوش توسط ابزار را بخوانید).

با این حال، برای ایجاد بازی های چند نفره یا صادرات به اندروید، iOS، macOS، ویندوز یا لینوکس، بهتر است نسخه پولی نرم افزار را انتخاب کنید.توسعه دهندگان پیشرفته همچنین می توانند حساب خود را با دستکاری Construct 2 پیدا کنند زیرا امکان نمونه سازی بازی ساز حرفه ای اندروید سریع یک بازی ویدیویی و توزیع آن برای دریافت بازخورد از کاربران را ارائه می دهد. بنابراین برای راه اندازی نسخه آزمایشی یک بازی ایده آل است.

RPG Maker MZ که در آگوست 2020 راه اندازی شد، مطابق با RPG Maker است. هدف اعلام شده آن؟ ساخت RPG را تا حد امکان در دسترس افراد قرار دهید. در انگلیسی Role Playing Game، RPG در زبان فرانسوی به معنای بازی نقش آفرینی بازی ساز حرفه ای اندروید است.بنابراین RPG Maker MZ نرم افزاری است که به شما امکان می دهد بازی های ویدئویی نقش آفرینی برای ویندوز و مک او اس بسازید.

به عنوان یادآوری، سری RPG Maker یک مجموعه نرم افزاری با منشاء ژاپنی است که عمدتاً برای ایجاد بازی های ویدئویی نقش آفرینی در نظر گرفته شده است. اولین بازی از این سری، RPG Maker 95 به سال 1997 باز می گردد.RPG Maker MZ آخرین خط است بازی ساز حرفه ای اندروید که جانشین RPG Maker MV می شود. اگر قبلاً از دومی استفاده کرده اید، نوآوری های ارائه شده توسط نسخه MZ به شما نمی رسد.

اما با تمرین، می توانید نکات زیر را تشخیص دهید:به عنوان مثال، ارگونومی بهبود یافته، به ویژه در نمایش رویدادها. دیگر نیازی به جستجو در نقشه نخواهید داشت.یک مدیریت کارت موفق تر که به شما امکان می دهد ساختار درختی کامل تری برای بازی خود ایجاد بازی ساز حرفه ای اندروید کنید.ویرایشگر شخصیت بهبودیافته با قابلیت جابجایی عناصر خاص صورت.امکان تغییر وضوح پروژه شما به طور مستقیم در ابزار.

یک رابط بهبود یافته برای استفاده دلپذیرتر از طریق دستگاه های تلفن همراه و غیره.مثبت واقعی؟ 19 آموزش برای مبتدیان برای یادگیری اصول اولیه این ابزار.احتمالاً ساده‌ترین ابزار در انتخاب ما، Pico-8 است که کمتر لذت‌بخش نیست. این ابزار که بازی ساز حرفه ای اندروید توسط Lexaloffle Games ایجاد شده است، ابزاری است که در SaaS از طریق مرورگر وب یا در نسخه قابل دانلود (در مقابل پانزده یورو) قابل دسترسی است.

Pico-8 ساده سازی فرآیند خلاقانه را علامت تجاری خود می کند. دوستداران بازی های قدیمی با این فریم ورک در خدمت شما خواهند بود!Pico-8 طیف وسیعی از محدودیت ها را تحمیل می کند:128 پیکسل برای عرض.حداکثر ارتفاع 128 پیکسل؛16 رنگ؛تعداد بازی ساز حرفه ای اندروید محدودی از جن.و غیره این محدودیت ها که ممکن است در نگاه اول محدود کننده به نظر برسند، با این وجود نقطه قوت این کنسول هستند.

مجازی Neophytes می تواند از آن برای غوطه ور شدن در اصول اولیه برنامه نویسی بازی استفاده کند. با تجربه ترین افراد می توانند خلاقیت خود را به لطف سادگی ابزار کشف کنند.نرم افزار ساخت شخصیت های بازی های ویدئویی شخصیت ها بخش مهمی از بازی ساز حرفه ای اندروید یک بازی ویدیویی خوب هستند. ابزارهای تخصصی ایجاد آنها را ممکن می کند. اینجا چندتایی هستند.

آیا در حال توسعه یک بازی دو بعدی هستید؟ برای ایجاد کاراکترهای دو بعدی خود به بازی ساز حرفه ای اندروید یک ابزار تخصصی نیاز دارید. Game Character Hub یکی از آنهاست. این پلتفرم به شما امکان می دهد منابع مختلفی را برای بازی های ویدیویی از جمله شخصیت ها و کاشی ها ایجاد و ویرایش کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + یازده =