منو
صفحه اصلی
ثبت نام
ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون

ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون

سرفصل‌های مقاله

وقتی برنامه‌ای را برای اندروید ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون توسعه می‌دهید، ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون انتخاب بسیار گسترده‌ای در مورد زبانی که می‌توانید ساخت اپلیکیشن با پایتون استفاده کنید دارید.

ساخت اپ موبایل ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون در اصل، ساخت اپلیکیشن با پایتون اندروید از زبان‌های جاوا و سی پلاس پلاس پشتیبانی می‌کند که زبان‌هایی هستند ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون و ساخت اپلیکیشن با پایتون که سیستم با آن‌ها ساخت اپ موبایل نوشته شده است.

به طور مستقیم پذیرفته است. علاوه بر این زبان ها، زبان های دیگری نیز با استفاده از ابزارهای خاص امکان پذیر است. پایتون یکی از آنهاست.

چارچوب‌هایی طراحی شده‌اند که ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون به توسعه‌دهنده اجازه می‌دهند برنامه‌ای را به زبانی که می‌خواهند بنویسند، سپس آن کد را به زبانی تبدیل کنند که پلتفرم هدف آن را بفهمد.

پیشنهاد می کنیم مقاله پایتون برای کودکان را مشاهده کنید.

ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون

ساخت اپلیکیشن با پایتون

با استفاده از این فریم ورک‌ها، می‌توان از زبان‌های ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون جدید برای ایجاد اپلیکیشن در اندروید استفاده کرد. این مورد دارت با چارچوب فلاتر یا جاوا اسکریپت با React Native است.

ساخت اپ موبایل ساخت اپلیکیشن با پایتون در پایتون نیز این امکان وجود دارد. پروژه BeeWare برای این هدف خاص ایجاد شده است.

جازه دادن به یک توسعه دهنده برای ایجاد یک برنامه کاربردی به زبان پایتون که در اندروید اجرا می شود. این فریم ورک ابزارهایی را که کد پایتون را در دستگاه اندرویدی است.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش پایتون پیشرفته را مشاهده کنید.

ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون تفسیر می‌کنند و ابزارک‌ها و قابلیت‌های دستگاه را به این زبان در دسترس قرار می‌دهند، گرد هم می‌آورد.

ساخت اپلیکیشن با پایتون

BeeWare از یک تران کامپایلر استفاده می کند که کد پایتون را به کد پایتون قابل حمل تبدیل می کند. ساخت اپلیکیشن با پایتون سپس، این کد را به کد جاوا قابل حمل ترجمه می کند که می تواند توسط ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون ماشین مجازی اندروید تفسیر شود. می توانید اطلاعات بیشتر را در وب سایت پروژه بیابید.

پیشنهاد می کنیم مقاله فیلم آموزش پایتون را مشاهده کنید.

همچنین راه حل دیگری برای نوشتن برنامه اندروید در پایتون وجود دارد: فریم ورک Kivy. با این فریم ورک می توانید اپلیکیشنی را توسعه دهید که روی اکثر سیستم عامل ها از جمله ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون اندروید کار می کند.

ساخت اپ موبایل از زبان پایتون برای همه کدهای منطقی برنامه شما استفاده می کند و آن را با زبان خود، زبان Kv، برای توصیف رابط ها ترکیب می کند.

پیشنهاد می کنیم مقاله یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون برای بچه ها را مشاهده کنید.

با مراجعه به این پروژه اطلاعات بیشتری در مورد پروژه پیدا خواهید کرداپلیکیشن های بومی قلب کاربران را تسخیر کرده اند. ارقام نشان می دهد که 90 درصد می شود.

طراحی اپلیکیشن با پایتون

از زمان اینترنت تلفن همراه ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون صرف برنامه های تلفن همراه می شود. 92 درصد از آن زمان به برنامه های بومی اختصاص می یابد.

با این حال، آنها هنوز به هدف مشابه وب نرسیده اند. مخاطب مرورگرهای گوشی های هوشمند بیشتر ساخت اپ موبایل از برنامه های بومی است.در اینجا نیز آمار این را ثابت می کند: اهمیت آن دو برابر ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون است.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش پایتون به زبان ساده را مشاهده کنید.

ساخت اپلیکیشن با پایتون  برای یک کاربر تلفن همراه، مزایای مرورگرها آشکار است: برای مرور و استفاده از خدمات وب ساخت اپ موبایل نیازی به دانلود نیست.

ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون چگونه است؟

ساخت اپلیکیشن با پایتون

برای یک کسب و کار، ایجاد برنامه ای مانند این مزایای واقعی را ارائه می دهد. در واقع، توسعه یک سایت یا یک برنامه وب بسیار ارزان تر است. علاوه بر این، امروزه PWA ها اوج ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون برنامه های وب هستند.

پیشنهاد می کنیم مقاله سایت آموزش پایتون را مشاهده کنید.

ساخت اپلیکیشن با پایتون PWA یک برنامه وب سطح بالا است.چرا اینقدر مرتبط است؟ PWA روی اندروید یا iOS کار می کند

و حتی اگر اصرار داشته باشیم که ویندوز موبایل … 0.6٪ از بازار را ارائه دهد. همچنین در نیمه راه بین برنامه بومی و برنامه وب قرار دارد. عملکرد برنامه های Android / iOS و فناوری ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون های وب را کاملاً ترکیب می کند. PWA تجربه کاربری را ارائه می دهد که قبلاً هرگز با یک برنامه وب به دست نیامده بود.

ساخت اپلیکیشن با پایتون کاربر به برخی از ویژگی های بومی موبایل دسترسی دارد. راه اندازی برنامه آنی است. ایجاد چنین اپلیکیشن موبایلی آسان است.

این به لطف SSR فعال می شود: ساخت اپ موبایل اولین بارگیری را ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون سرعت می بخشد. این بسیار سریع به تعاملات کاربر با حافظه پنهان پاسخ می دهد.

پیشنهاد می کنیم مقاله ساخت برنامه اندروید با پایتون را مشاهده کنید.

با تشکر از کارگران خدمات، محتوا را حتی در حالت آفلاین ارائه ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون می دهد. حسی شبیه به یک اپلیکیشن بومی دارد. تجربه کاربری کمتر غوطه ور نیست.یک PWA با چارچوب جنگو و جاوا اسکریپت توسعه دهید زبان پایتون، قدرتمند و همه کاره این یک زبان محبوب، قدرتمند، همه کاره و پویا است.

تقریباً 30 سال است که در بازار وجود دارد. امروزه تقریباً در همه جا به راحتی می توان آن را یافت. این الگوریتم ها را برای برنامه های کاربردی تلفن همراه وب و دسکتاپ می سازد.

همچنین ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون در یادگیری ماشین و سرورهای شبکه یافت می شود.گوگل، فیس بوک، مایکروسافت از آن برای وب سایت های خود استفاده می کنند.

مقاله یادگیری آسان پایتون برای کودکان به شما پیشنهاد می‌شود

نتفلیکس، ساخت اپ موبایل دراپ باکس، موزیلا و ناسا نیز به قدرت آن متکی هستند. ساخت اپلیکیشن با پایتون در نظر گرفته می شود که این زبان برای افراد مبتدی آسان است.

آموزش ساخت اپلیکیشن با پایتون 

طراحی اپلیکیشن موبایل

توسعه دهندگان از خطوط کد کمتری برای بیان ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون یک تابع استفاده می کنند. طبق StackOverflow Trends، این زبان از سریع ترین رشد در استفاده برخوردار است.

با این حال، این زبانی نیست که برای توسعه موبایل استفاده شود. به عنوان مثال، نمی توان آن را با React Native، ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون راه حلی که فیس بوک برای برنامه های موبایل است.

بومی ابداع کرده ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون است، ادغام کرد.جاوا اسکریپت در دهه 1990 به عنوان یک زبان برنامه نویسی ساده ایجاد شد.

امروزه یکی از سنگین‌وزن‌های فناوری‌های وب است. از طریق استفاده از آن در محیط های دیگر دموکراتیک شده است. ساخت اپلیکیشن با پایتون سرورهای Node.js، است.

برنامه های کاربردی ویندوز 8، نرم افزارهای ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون کراس پلتفرم بخشی از آن هستند. از جاوا اسکریپت می توان برای ساخت برنامه های iOS یا اندروید با React Native استفاده کرد.

با این حال، امکان ایجاد PWA وجود نخواهد داشت. برای این کار باید از جنگو استفاده کنید.چارچوب جنگو یک چارچوب وب رایگان و متن باز است که بر اساس زبان پایتون ساخته ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون ساخت اپ موبایل شده است.

ساخت اپلیکیشن با پایتون توسعه سریع، طراحی تمیز و عملی را تشویق می کند. با استفاده از جاوا اسکریپت، این یکی از بهترین راه حل ها برای ایجاد PWA است.

به عنوان چارچوب “کمال گرایان با ضرب الاجل” شناخته ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون می شود. جنگو با تمام ساختارهای مدرن برنامه های وب سازگار است. یکی از بهترین راه‌ها برای پشته‌سازی بک‌اند و فرانت‌اند، جنگو و جاوا اسکریپت است.چه چارچوب های دیگری در دسترس هستند؟

ویژوال استودیو به شما امکان کدنویسی با زبان های ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون مختلف را می دهد. می توان از جاوا اسکریپت و پایتون (از طریق یک افزونه) استفاده کرد. Visual Studio یک IDE است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است. این امکان توسعه برنامه های کاربردی ویندوز موبایل را فراهم می کند.

همچنین می توانید برنامه های وب، برنامه های اندروید و iOS را برای دستگاه های تلفن همراه توسعه دهید. Angular یک چارچوب متن باز است که توسط گوگل در سال 2010 رونمایی شد. ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون این فریم ورک همه ابزارها را برای ایجاد PWA فراهم می کند. این ویژگی کاملاً وب گرا بودن را دارد.

React مانند Angular یک چارچوب جاوا اسکریپت است. در سال 2013 توسط فیس بوک منتشر شد و بسته های مختلف زیادی را در خود جای داده است. عملکرد آن به سرعت توسعه دهندگان ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون را به خود جلب کرد، و همچنین اجزای قابل استفاده مجدد آن. یکی از افزونه های آن، فریم ورک React Native است.

یک زبان برنامه نویسی خاص برای برنامه های کاربردی بومی چگونه می دانید کدام زبان برای توسعه اپلیکیشن موبایل مناسب است؟ یک برنامه زمانی بومی است.

ساخت اپلیکیشن با پایتون  که به زبان سیستم عامل ساخت اپ موبایل ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون کدگذاری شده باشد. در اپ استور، برنامه‌های iOS با Objective-C یا Swift طراحی می‌شوند.

برنامه های اندروید از Play Store به زبان جاوا نوشته شده اند. از سال 2019، کاتلین بوده است سه راهی که توسط گوگل مطرح شد. جاوا اسکریپت، HTML و CSS برای ایجاد برنامه های ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون وب استفاده می شود.چگونه از ویژگی های بومی گوشی هوشمند بهره مند شویم؟

عملکردهای بومی دوربین، GPS، شتاب سنج و غیره هستند. برای اینکه یک برنامه بتواند از آنها استفاده کند، ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون باید بتواند APIهای مربوطه را بسیج کند.

باید به همان زبان سیستم ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون عامل موبایل کدگذاری شود. چگونه یک اپلیکیشن گوشی هوشمند با این پتانسیل ایجاد کنیم؟

یک App Builder به شما امکان می دهد یک برنامه اندروید، iOS یا PWA طراحی کنید. این برنامه ها می توانند از عملکردهای بومی دستگاه های تلفن همراه استفاده کنند.

ساخت اپ موبایل برنامه ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون های بومی را بدون کدنویسی توسعه دهیدآیا می دانستید که ابزارهای زیادی برای ایجاد اپلیکیشن اندروید وجود دارد؟

اولین آنها زبان های برنامه نویسی هستند. شناخته شده ترین آنها جاوا و کاتلین هستند. با این حال، شما باید به اندروید استودیو تسلط داشته باشید که از همه بیشتر استفاده می شود.

پایتون یک زبان فوق العاده همه کاره است. این جزء اصلی توسعه مدرن در نظر گرفته می شود. برای ساده‌ترین اسکریپت‌ها تا یادگیری ماشین پیچیده و الگوریتم‌های آموزش شبکه عصبی استفاده می‌شود.

اما شاید کاربرد کمتر شناخته شده پایتون استفاده از آن به عنوان وب سرور باشد. تحت الشعاع فریمورک های محبوب تری مانندساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون ، پایتون اغلب به عنوان یک انتخاب وب سرور برای اکثر توسعه دهندگان نادیده گرفته می شود.

به راحتی می توان از یادگیری پایتون به عنوان یک زبان برنامه نویسی معمولی به استفاده از آن برای ایجاد یک backend گام برد.
اگر قصد دارید بخش هایی از برنامه خود را که قبلاً در پایتون نوشته شده اند ارائه دهید، بهتر است از آن استفاده کنید (به عنوان مثال – ارسال یک فرم، ارزیابی ورودی از طریق یک مدل و برگرداندن خروجی به یک استفاده)

دارای اکوسیستم متنوعی از بسته‌ها و ابزارها برای کمک به شما در توسعه است، به غیر از جامعه بزرگ توسعه‌دهندگان (از آنجایی که این زبان برای مدت طولانی وجود داشته است)

هدف این مقاله نشان دادن چگونگی استفاده از پایتون برای ایجاد یک برنامه وب کامل استک است. ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون در این آموزش، من از Flask، یک “microframework” پایتون برای توسعه یک برنامه وب استفاده خواهم کرد.

نادیده انگاشتم که فریمورک‌های محبوب‌تر پایتون دیگری مانند جنگو وجود دارد، اما برای توسعه‌دهنده‌های نوپا مفید است، زیرا استخوان‌های خالی است و از توسعه‌دهندگان می‌خواهد که مؤلفه‌های مورد نیاز خود را در برنامه ایجاد/استفاده کنند.

نیاز آنها (به جای فراخوانی برخی از ابزارهای خط فرمان که 20 فایل را به طور خودکار تولید می کند. البته، من نحوه راه‌اندازی یک برنامه وب را به طور کامل از ابتدا توضیح نمی‌دهم، بلکه به شما یک مقدمه برای می‌دهم و سپس به نحوه استفاده از پروژه‌ای به نام برای رسیدن سریع به سرعت می‌پردازم. آینده.

طراحی اپلیکیشن موبایل چیست؟
به بیان بسیار گسترده، طراحان برنامه وظیفه دارند یک برنامه را خوب جلوه دهند، ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون در حالی که توسعه دهندگان آن را به درستی کار می کنند. طراحی اپلیکیشن موبایل هم رابط کاربری (UI) و هم تجربه کاربری (UX) را در بر می گیرد.

طراحان مسئول سبک کلی برنامه، از جمله مواردی مانند طرح رنگ، انتخاب فونت، و انواع دکمه‌ها و ابزارک‌هایی هستند که کاربر استفاده می‌کند. پس از کجا شروع میکنی؟ در آغاز.

ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون ابزار دیگری به نام App Builder نیز موجود است. این یک نرم افزار آنلاین است ساخت اپ موبایل که امکان توسعه برنامه های کاربردی بومی را بدون کدنویسی فراهم می کند.

آیا می توانم برنامه اندروید را با استفاده از پایتون توسعه دهم؟

مطمئناً می توانید با استفاده از پایتون یک برنامه اندروید توسعه دهید. و این موضوع نه تنها به پایتون محدود می شود، بلکه در واقع می توانید برنامه های اندروید را به زبان های بیشتری غیر از جاوا توسعه دهید.

چگونه پایتون در توسعه اپلیکیشن موبایل استفاده می شود؟

پایتون ایجاد نمونه اولیه برای برنامه ها را آسان تر می کند. این برنامه به طور کامل از توسعه نمونه اولیه پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد برنامه های کاربردی را مستقیماً از نمونه های اولیه با بازسازی آنها بسازید.

چرا پایتون برای توسعه موبایل خوب نیست؟

اساساً iOS و Android از زبان‌های مترجم پشتیبانی نمی‌کنند. این بدان معناست که نمی توانید برنامه پایتون را به صورت بومی اجرا کنید. به همین دلیل است که قبلاً ایجاد برنامه های تلفن همراه برای پایتون رایج نبود. با این حال، اکنون با ظهور چندین چارچوب، همه چیز متفاوت است.

ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون
ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون

کارگردان: نوجوانان

امتیازدهی ویرایشگر:
4.8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =