ثبت نام
برنامه نویسی اندروید با پایتون

آیا برنامه نویسی اندروید با پایتون ممکنه؟

سرفصل‌های مقاله

اندروید پس از گذشت برنامه نویسی اندروید با پایتون یک دهه از راه‌اندازی آن بسته می‌شود، اما این به این معنا برنامه نویسی اندروید با پایتون نیست که در هنگام یادگیری نحوه ساخت برنامه‌های اندروید، برنامه نویسی اندروید با پایتون قایق را از دست داده‌اید. در واقع هیچ زمانی بهتر از الان برای یادگیری وجود ندارد.

هرگز تا به حال این همه راه های موثر برای ایجاد برنامه های شگفت انگیز اندروید وجود نداشته است.و از آنجایی که همه کروم‌بوک‌های جدید از این پس می‌توانند برنامه‌های اندروید را نصب و اجرا کنند، همه برنامه نویسی اندروید با پایتون کروم‌بوک‌های جدید، برنامه‌های اندروید را اجرا خواهند کرد، همه کروم‌بوک‌های جدید، برنامه‌های اندروید را اجرا خواهند کرد.

برنامه نویسی اندروید با پایتون

همه کروم‌بوک‌های جدید راه‌اندازی شده در سال ۲۰۱۷ و بعد از آن، با دسترسی به فروشگاه Google Play به‌صورت استاندارد و بدون نیاز به به روز رسانی بیشتر بخوانید، بازار برنامه های اندروید در حال رشد برنامه نویسی اندروید با پایتون است. نگران دیر رسیدن نباشید – شما نیستید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که خود را محکم کنید.

یک نفس عمیق بکشید، زبان برنامه نویسی مناسب را انتخاب کنید و سفر خود را شروع کنید.اما کدام زبان برنامه نویسی برای شما مناسب است؟ هیچ کس نمی تواند به شما بگوید از چه چیزی برنامه نویسی اندروید با پایتون استفاده کنید. این به تاریخچه برنامه نویسی شما (یا فقدان آن) بستگی دارد و اینکه از کدام زبان ها راحت تر استفاده می کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید بپردازید.

خوشبختانه شما گزینه هایی دارید. در اینجا بهترین زبان ها برای استفاده از این مقاله وجود دارد اما کدام زبان برنامه نویسی برای شما مناسب است؟ هیچ کس نمی تواند به شما بگوید از چه چیزی استفاده کنید. این به برنامه نویسی اندروید با پایتون تاریخچه برنامه نویسی شما (یا فقدان آن) بستگی دارد و اینکه از کدام زبان ها راحت تر استفاده می کنید.

خوشبختانه شما گزینه هایی دارید. در اینجا بهترین زبان ها برای استفاده از این نگارش وجود دارد.1. جاوا هنگام ایجاد برنامه های اندرویدی نمی توانید با جاوا اشتباه کنید. این زبان رسمی سیستم است، برنامه نویسی اندروید با پایتون این دومین زبان فعال در GitHub است و بیش از 20 سال است که وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان بپردازید.

همه اینها به این معنی است که راهنمایی فراوان است و لازم نیست نگران باشید که زبان به زودی از بین می رود.از آنجایی که جاوا به طور گسترده در ده‌ها صنعت استفاده می‌شود، توصیه می‌کنیم برنامه نویسی اندروید با پایتون که با این کتاب‌ها در جاوا مخصوص اندروید شروع کنید. یکی از بهترین راه ها برای یادگیری برنامه نویسی از طریق کتاب است.

بنابراین در اینجا تعدادی از کتاب های عالی اندروید وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را بررسی کنید. ادامه مطلب البته، خود زبان جاوا بدون در نظر گرفتن یکسان است، اما برخی از پارادایم ها و اصطلاحات برنامه نویسی اندروید با پایتون وجود دارد که به ایجاد حس بهتری از توسعه برنامه اندروید کمک می کند، و این همان چیزی است که بیشتر کتاب ها قصد دارند پوشش دهند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید برای کودکان بپردازید.

توجه داشته باشید که جاوا به دلیل قدیمی بودن، فاقد ویژگی ها و عملکردهای زیادی در زبان های جدید است. اگر مبتدی هستید، احتمالاً این روی شما تأثیری نخواهد گذاشت، اما اگر از زبانی مانند سوئیفت برنامه نویسی اندروید با پایتون آمده‌اید، جاوا ممکن است احساس کلاستروفوبیک کند.2. کاتلین Kotlin زبانی است که برای اجرا بر روی ماشین مجازی جاوا طراحی شده است.

این بدان معنی است که برنامه های Kotlin در بایت کد جاوا کامپایل می شوند، به این معنی که برنامه های Kotlin را می توان بر روی هر ماشینی که از محیط اجرای جاوا پشتیبانی می کند، اجرا کرد. برنامه نویسی اندروید با پایتون و همانطور که اکثر ماشین ها می توانند، Kotlin یک راه نسبتا آسان برای ایجاد نرم افزار پلت فرم است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا بپردازید.

با Kotlin بهترین بخش های جاوا را بدون هیچ گونه معایبی دریافت می کنید. نحو و ویژگی های Kotlin مدرن، تمیز، سریع هستند و تجربه برنامه نویسی بسیار راحت تری را ارائه می دهند. در حالی که جاوا دست برنامه نویسی اندروید با پایتون و پا چلفتی و قدیمی به نظر می رسد، کاتلین احساس جدید و هوشمندی می کند.

آموزش برنامه نویسی اندروید با پایتون

و از برخی جهات، حتی می توانید Kotlin را به عنوان یک زبان طراحی شده برای توسعه برنامه اندروید در نظر بگیرید.پایین دست؟ کاتلین خیلی جوان است. این اولین بار در سال 2011 ظاهر شد و تا سال 2016 به طور برنامه نویسی اندروید با پایتون رسمی منتشر نشد. خبر خوب این است که Kotlin رایگان و منبع باز است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه کدنویسی اندروید بپردازید.

بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که نسبتاً سریع توسعه یابد، اما چند سال طول می کشد تا به عنوان یک انتخاب قابل اعتماد تبدیل شود. .C# یک زبان باورنکردنی است. در تجربه شخصی من، همه چیز برنامه نویسی اندروید با پایتون در مورد جاوا بدون هیچ یک از بخش‌های بد درست است، که با همه پیشرفت‌ها در بالا حتی بهتر شده است.

گویی مایکروسافت پتانسیل های جاوا را دید و تصمیم گرفت نسخه بهتر خود را از آن بسازد.برای مدتی، بزرگترین نقطه ضعف C# این بود که فقط می توانست بر روی سیستم های ویندوز اجرا شود، زیرا بر اساس برنامه نویسی اندروید با پایتون دات نت فریم ورک مایکروسافت بود. NET Framework: چرا به آن نیاز دارید و چگونه آن را در ویندوز مایکروسافت نصب کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساده ترین زبان برنامه نویسی اندروید بپردازید.

NET Framework: چرا به آن نیاز دارید و چگونه آن را در ویندوز نصب کنید باید آن را نصب یا به روز کنید. اما آیا می دانید دات نت فریم ورک چیست؟ ما به شما نشان خواهیم داد که چرا به آن نیاز دارید و چگونه برنامه نویسی اندروید با پایتون می توانید آخرین نسخه را دریافت کنید. ادامه مطلب اما همه چیز با افتتاح مایکروسافت تغییر کرد.

NET Framework 2014 و Xamarin 2016 را خریداری کرد، برنامه نویسی اندروید با پایتون شرکتی که Mono را حفظ می کند (پروژه ای که به برنامه های C # اجازه می دهد بر روی بسیاری از پلتفرم ها اجرا شوند).امروز می توانید از Xamarin.Android و Xamarin.iOS برای ایجاد برنامه های تلفن همراه داخلی با Visual Studio یا Xamarin Studio استفاده کنید.

این یک راه عالی است زیرا می توانید بعداً از زبان در زمینه های برنامه نویسی اندروید با پایتون دیگر استفاده کنید، مانند ایجاد بازی های پیچیده با Unity و C # 5 ابزارهای نرم افزار توسعه بازی رایگان برای ایجاد بازی های خود 5 ابزار نرم افزار توسعه بازی رایگان برای ایجاد بازی های خود سلامr بهترین برنامه ها و ابزارهای رایگان توسعه بازی هستند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی سازی اندروید بپردازید.

که می توانید برای شروع ساخت بازی رویایی خود از امروز استفاده کنید. ادامه مطلب نمونه ای از اپلیکیشنی که با Xamarin ساخته شده است؟ بازار.توجه داشته باشید که Xamarin قبلا هزینه داشت، اما مایکروسافت برنامه نویسی اندروید با پایتون این کار را رایگان انجام می داد!4. پایتون در حالی که اندروید از توسعه داخلی پایتون پشتیبانی نمی‌کند.

ابزارهایی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند برنامه‌ها را در پایتون ایجاد کنید و سپس آنها را به دستگاه‌های APK تبدیل کنید که با موفقیت در دستگاه‌های اندرویدی اجرا می‌شوند. این یک مثال عالی از پایتون به برنامه نویسی اندروید با پایتون عنوان یک زبان موثر در جهان است. حتی می توانید مانند آونگ از یک سر به سر دیگر تاب بخورید.

صرف نظر از این، پایتون زبانی است که دوسوگرا بودن آن دشوار است. بیشتر بخوانید، و این خبر خوبی برای طرفداران پایتون است که می خواهند برنامه ایجاد کنند اما نمی توانند در ویندوز جاوا بایستند.Kivy محبوب ترین برنامه نویسی اندروید با پایتون و قوی ترین راه حل برای این است. نه تنها منبع باز است و نه تنها علاوه بر اندروید از ویندوز، مک، لینوکس و iOS پشتیبانی می کند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید چیست بپردازید.

بلکه به گونه ای طراحی شده است که توسعه سریع برنامه را تشویق می کند. در هر صورت، می توانید از آن به عنوان یک ابزار نمونه اولیه استفاده کنید. شما می توانید کارهای زیادی را در چند خط کد انجام دهید.اما به برنامه نویسی اندروید با پایتون دلیل اینکه از حمایت ملی برخوردار نیست، مزایای داخلی دریافت نمی کنید. برنامه‌هایی که با Kivy ساخته می‌شوند.

منجر به فایل‌های APK بزرگ‌تر، راه‌اندازی کندتر و عملکرد کمتر از حد مطلوب می‌شوند. اما هر نسخه بهتر از نسخه قبلی است و امروزه دستگاه ها آنقدر قدرتمند هستند که زیاد مهم نیست، بنابراین اجازه ندهید که برنامه نویسی اندروید با پایتون شما را متوقف کند.نمونه هایی از برنامه های اندروید ساخته شده با Kivy شامل Barly است.

5. HTML5 + CSS + جاوا اسکریپت این سه زبان، که به‌عنوان سه‌گانه اصلی برای توسعه وب جلویی شروع شدند، از آن زمان به چیزی بزرگتر تبدیل شده‌اند. اکنون می‌توانید انواع برنامه‌ها را، چه موبایل و چه برنامه نویسی اندروید با پایتون دسکتاپ، با چیزی جز HTML5، CSS و جاوا اسکریپت ایجاد کنید. در اصل، شما یک برنامه وب ایجاد می کنید که به عنوان یک برنامه آفلاین از طریق جادوی پلتفرم ساخته شده است.

برای ایجاد برنامه های اندروید به این روش، می توانید از Adobe Cordova استفاده کنید، که یک منبع باز است که از iOS، Windows 10 Mobile، Blackberry، Firefox و غیره نیز پشتیبانی می کند. برنامه نویسی اندروید با پایتون اما به همان اندازه که Cordova مفید است، برای راه‌اندازی و راه‌اندازی یک برنامه نیمه مناسب نیاز به کار زیادی دارد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت بپردازید.

به همین دلیل است که بسیاری از مردم فریم‌ورک‌های Ionic را ترجیح می‌دهند (که از Cordova برای توزیع در پلتفرم‌های مختلف استفاده می‌کنند).نمونه هایی از برنامه های اندروید برنامه نویسی اندروید با پایتون عبارتند از Untappd و TripCase.یکی دیگر از گزینه های جداگانه استفاده از React native است. این کتابخانه می تواند در پلتفرم اندروید، iOS و یونیورسال ویندوز توزیع شود.

این توسط فیس بوک، اینستاگرام و سایر شرکت های بزرگ نگهداری و استفاده می شود، بنابراین می دانید که آزمایش و آزمایش شده است. منحنی یادگیری آسان نیست، اما زمانی که بتوانید از برنامه نویسی اندروید با پایتون اولین پوک غلبه کنید، تمام قدرت و انعطاف‌پذیری لازم را به دست خواهید آورد.6. لوا Lua یک زبان اسکریپت نویسی قدیمی است.

که در ابتدا برای تکمیل برنامه های نوشته شده با زبان های قوی تر مانند C، VB.NET و غیره طراحی شده بود. به این ترتیب، دارای تعدادی ویژگی است که آن را متمایز می کند، مانند آرایه های شروع 1 به جای 0 و کلاس های برنامه نویسی اندروید با پایتون بومی ندارند.همانطور که گفته شد، Lua می تواند در برخی موارد به عنوان زبان برنامه نویسی اصلی استفاده شود و Corona SDK نمونه خوبی است.

با Corona، می توانید برنامه های غنی را با استفاده از Lua ایجاد کنید که می توانند در Windows، Mac، Android، iOS و حتی Apple TV و Android TV توزیع شوند. همچنین دارای ویژگی‌های درآمدزایی داخلی برنامه نویسی اندروید با پایتون به‌علاوه یک بازار گسترده است که در آن می‌توانید دارایی‌ها و افزونه‌ها را خریداری کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساده ترین نرم افزار برنامه نویسی اندروید بپردازید.

Corona اغلب برای ایجاد بازی‌ها استفاده می‌شود (مثلاً Fun Run 2 و HoPiko) اما می‌توان از آن برای ایجاد ابزارهای عمومی و برنامه‌های تجاری (مانند My Days) استفاده کرد.7. C / C ++ گوگل دو بسته برنامه نویسی اندروید با پایتون توسعه رسمی برای ساخت برنامه های اندروید ارائه می دهد: SDK که از جاوا و NDK استفاده می کند که از زبان های بومی.

مانند C و C ++ 3 وب سایت ها برای شروع یادگیری زبان برنامه نویسی C ++ 3 وب سایت برای شروع یادگیری C + استفاده می کند. + زبان های برنامه نویسی یادگیری برنامه نویسی برای بسیاری برنامه نویسی اندروید با پایتون حتی با زبان های برنامه نویسی نسبتا ساده می تواند دشوار باشد. در حالی که شروع کار با جاوا آسان تر است (جایی که در اینجا مقالات زیادی در مورد MakeUseOf برای جاوا و … داریم.

بیشتر بخوانید. توجه داشته باشید که نمی توانید یک برنامه کامل با C یا C ++ و جاوا صفر ایجاد کنید. در عوض، NDK به شما اجازه می دهد. برای ایجاد یک کتابخانه داخلی که عملکردهای آن را می توان در برنامه نویسی اندروید با پایتون کد جاوا برنامه شما فراخوانی کرد.در بیشتر موارد، احتمالاً نیازی به استفاده از NDK ندارید.

شما نباید از آن استفاده کنید فقط به این دلیل که ترجیح می دهید در C / C ++ در مقابل جاوا کدنویسی کنید. در عوض، NDK برای زمانی وجود دارد که باید عملکرد بیشتری را بر اساس داده‌های محاسباتی برنامه نویسی اندروید با پایتون سنگین تغییر دهید. همچنین به شما امکان می دهد کتابخانه های C یا C ++ را در برنامه خود ادغام کنید.

اما در غیر این صورت باید تا حد امکان به جاوا بچسبید. توسعه برنامه اندروید با C / C ++ چندین برابر پیچیده تر از استفاده از جاوا است و شما اغلب بیشتر از آن بهره نمی برید.چه نوع برنامه ای می خواهید برنامه نویسی اندروید با پایتون بسازید؟پیام رسان چت. بازی ها. ماشین حساب. لپ تاپ ها پخش کننده موسیقی.

امکانات بی پایان هستند! و همه ممکن است با زبان ها و فریمورک های فوق لازم نیست همه چیز را به آنها آموزش دهید – فقط مواردی را که برای انجام کار به آنها نیاز دارید یاد بگیرید. اگر بعداً نیاز به گسترش برنامه نویسی اندروید با پایتون مهارت‌های خود داشتید، می‌توانید در زمان مناسب این کار را انجام دهید.علاوه بر این، توصیه می کنیم این وبلاگ ها را برای توسعه اپلیکیشن موبایل مطالعه کنید.

7 وبلاگ توسعه موبایل که برای طراحی یک برنامه پیشرفت باید بخوانید؟ 7 وبلاگ توسعه موبایل که باید بخوانید فضای موبایل آنقدر جدید است که روندها دائماً در حال تغییر هستند و هر روز بینش های جدیدی برنامه نویسی اندروید با پایتون به دست می آید. اگر قصد توسعه اپلیکیشن های موبایل را دارید، چگونه می توانید بدون عصبانیت ادامه دهید؟

ادامه مطلب آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا به یاد بیاورید که چه چیزی باعث موفقیت یک اپلیکیشن موبایل می‌شود و به شما کمک می‌کند بر موانعی که بدون شک با آن‌ها روبرو خواهید شد، غلبه کنید. برنامه نویسی اندروید با پایتون بنابراین چه نوع برنامه هایی را در نظر دارید؟ کدام زبان ها و چارچوب ها برای شما جذاب تر به نظر می رسند؟ آیا نکته دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ در یک نظر در زیر به ما اطلاع دهید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هشت =