منو
صفحه اصلی
ثبت نام
برنامه نویسی کامپیوتر c ++

برنامه نویسی کامپیوتر c ++

سرفصل‌های مقاله

آیا به فناوری اطلاعات علاقه برنامه نویسی کامپیوتر c ++ دارید و دوست دارید برنامه نویسی را یاد بگیرید؟ و چرا که نه، بالاخره! برنامه نویسی ممکن برنامه نویسی کامپیوتر c ++ است در ابتدا دشوار به نظر برسد، اما جهانی بسیار در دسترس تر از آن چیزی است که برنامه نویسی کامپیوتر c ++ به نظر می رسد!احتمالاً از خود می‌پرسید که از کجا شروع کنید.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله برنامه نویسی کامپیوتر چیست بپردازید.

اگر بهتر نیست با زبان دیگری شروع کنید. شما تعجب می کنید که آیا می توانید هر کاری را که می خواهید انجام دهید، نقاط قوت و ضعف C ++ چیست به یاد داشته برنامه نویسی کامپیوتر c ++ باشید: این یک دوره مبتدی است. هیچ دانش قبلی لازم نیست. حتی اگر هرگز در زندگی خود برنامه نویسی نکرده اید.

برنامه نویسی کامپیوتر c ++

تنها کاری که باید انجام دهید این است که این دوره را گام به گام بخوانید، بدون اینکه جلوتر بروید و به طور منظم همزمان با من تمرین کنید!برنامه ها اساس علم کامپیوتر هستند. برنامه نویسی کامپیوتر c ++ آنها کسانی هستند که به شما امکان می دهند اقداماتی را در رایانه خود انجام دهید.

به عنوان مثال شکل زیر را در نظر بگیرید که تصویری از کامپیوتر من را نشان می دهد. 3 پنجره مربوط به 3 برنامه مختلف وجود دارد. از پیش زمینه تا پس زمینه مرورگر وب Google Chrome، که برنامه نویسی کامپیوتر c ++ به شما امکان می دهد وب سایت ها را مشاهده کنید.کاوشگر فایل که به شما امکان می دهد فایل ها را در رایانه خود مدیریت کنید.

پردازشگر کلمه Microsoft Word که به شما امکان نوشتن نامه ها و اسناد را می دهد.همانطور که می بینید هر کدام از این برنامه ها برای هدف خاصی طراحی شده اند. همچنین می‌توانیم برنامه نویسی کامپیوتر c ++ به عنوان مثال بازی‌هایی را که برای سرگرمی در نظر گرفته شده‌اند ذکر کنیم: Starcraft II، World of Warcraft، Worms، Team Fortress 2 و غیره.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله انواع برنامه نویسی کامپیوتر بپردازید.

هر کدام از آنها مربوط به یک برنامه متفاوت است.همه برنامه ها لزوما قابل مشاهده نیستند. این مورد در مورد کسانی است که به روز رسانی های موجود برای رایانه شما یا تا حدی برنامه نویسی کامپیوتر c ++ آنتی ویروس شما را نظارت می کنند. همه آنها در “پس زمینه” اجرا می شوند، آنها همیشه یک پنجره نمایش نمی دهند. اما این مانع از فعالیت و کار آنها نمی شود!

بازی های ویدیویی (در اینجا Starcraft II) اغلب در C ++ توسعه می یابند ابتدا با اندازه گیری جاه طلبی های خود شروع کنید. بازی مانند Starcraft II به ده ها توسعه دهنده برنامه نویسی کامپیوترc ++ تمام وقت در طول چندین سال نیاز دارد. بنابراین خودتان را برای اهدافی که دستیابی به آنها خیلی سخت است، قرار ندهید.

از طرف دیگر، اگر این دوره را بگذرانید، پایه محکمی برای توسعه برنامه ها خواهید داشت. در طول یک آزمایشگاه، ما حتی مرورگر وب (ساده شده) خودمان را مانند موزیلا فایرفاکس برنامه نویسی کامپیوتر c ++ و گوگل کروم خواهیم ساخت! شما می دانید که چگونه با ویندوز برنامه ایجاد کنید.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست بپردازید.

با کمی کار اضافی، حتی اگر بخواهید می توانید برنامه نویسی کامپیوتر c ++ بازی های دو بعدی و سه بعدی بسازید. به طور خلاصه، با گذشت زمان و با پشتکار، می توانید راه های دورتری را طی کنید.بنابراین بله، سوال شما را فراموش نمی کنم: شما در تعجب هستید که چگونه برنامه ها را اجرا کنید.

برنامه نویسی یک جهان بسیار غنی است. از زبان های برنامه نویسی استفاده می شود که به رایانه اجازه می دهد تا به رایانه توضیح دهد که چه کاری انجام دهد. بیایید با برنامه نویسی کامپیوتر c ++ جزئیات بیشتر ببینیم زبان های برنامه نویسی چیست.کامپیوتر شما یک ماشین شگفت انگیز و پیچیده است. اساساً فقط یک زبان بسیار ساده متشکل از 0 و 1 را می فهمد.

آموزش برنامه نویسی کامپیوترc ++ جامع

بنابراین پیامی مانند این:101001001010001101010100101011101010001101001 می تواند به معنای چیزی مانند “نمایش پنجره روی صفحه” باشد.اگر مجبور بودیم به برنامه نویسی کامپیوتر c ++ این زبان بنویسیم (که ما آن را زبان باینری می نامیم)، طراحی بازی مانند Starcraft II سالها طول نمی کشد، بلکه هزاران سال طول می کشد.

برای آسان‌تر کردن زندگی، دانشمندان کامپیوتر زبان‌های میانی، ساده‌تر از باینری ایجاد کرده‌اند. امروزه صدها زبان برنامه نویسی وجود دارد. برای ایده گرفتن، می توانید به لیستی برنامه نویسی کامپیوتر c ++ از زبان های برنامه نویسی در ویکی پدیا مراجعه کنید. هر کدام از این زبان ها دارای ویژگی هایی هستند، ما به این موضوع باز خواهیم گشت.

همه زبان‌های برنامه‌نویسی هدف یکسانی دارند: به شما اجازه می‌دهند با کامپیوتر ساده‌تر از باینری صحبت کنید. هم اکنون به چگونگی کارکرد آن می پردازیم:شما دستورالعمل برنامه نویسی کامپیوتر c ++ هایی را برای کامپیوتر در یک زبان برنامه نویسی می نویسید (مثلا C ++).دستورالعمل ها با استفاده از برنامه “ترجمه” به باینری ترجمه می شوند.

سپس کامپیوتر می تواند باینری را بخواند و آنچه شما خواسته اید را انجام دهد!بیایید این مراحل را در یک نمودار خلاصه کنیم:معروف “برنامه ترجمه” در واقع کامپایلر نامیده برنامه نویسی کامپیوتر c ++ می شود. این یک ابزار ضروری است. این امکان را به شما می دهد تا کد خود را که در یک زبان برنامه نویسی نوشته شده است، به یک برنامه اجرایی واقعی تبدیل کنید.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله انواع زبان برنامه نویسی کامپیوتر  بپردازید.

بیایید به نمودار قبلی برگردیم و از واژگان یک دانشمند کامپیوتر واقعی استفاده کنیم:چیزی که از شما می خواهم فعلاً به خاطر بسپارید: خیلی پیچیده نیست، اما اساس دانستن برنامه نویسی کامپیوتر c ++ مطلق است!اما دقیقاً چگونه باید زبان برنامه نویسی را که قرار است استفاده کنم انتخاب کنم؟ خودت گفتی صدها نفر هستند!

کدام بهترین است ؟ آیا C ++ انتخاب خوبی است؟برنامه نویسان (که به آنها توسعه دهندگان نیز گفته می شود) به طور کلی چندین زبان برنامه نویسی را می شناسند، نه فقط برنامه نویسی کامپیوتر c ++ یک زبان. ما به ندرت بر روی یک زبان برنامه نویسی تمرکز می کنیم.البته باید با یکی از آنها شروع کنید.

خبر خوب این است که می توانید با هر چیزی که می خواهید شروع کنید! اصول زبان ها اغلب یکسان است، شما خیلی از زبانی به زبان دیگر سرگردان نخواهید بود.با این حال، بیایید با برنامه نویسی کامپیوتر c ++ جزئیات بیشتری ببینیم که چه چیزی C ++ را در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی مشخص می کند خوب بله، این یک دوره C ++ است فراموش نکنید!

C ++ چگونه با زبان های دیگر مقایسه می شود؟در میان صدها زبان برنامه نویسی که وجود دارد، برخی از آنها محبوب تر از بقیه هستند. بدون شک C ++ زبان بسیار محبوبی است. برنامه نویسی کامپیوتر c ++ سایت‌هایی مانند GitHub رتبه‌بندی پرکاربردترین زبان‌ها را حفظ می‌کنند، اگر این اطلاعات مورد علاقه شما باشد.

همانطور که خواهید دید، C، Java و C ++ به طور منظم در صدر رتبه بندی قرار دارند.سوال این است: آیا باید زبانی را به دلیل محبوبیت انتخاب کنیم؟ چند زبان بسیار جالب اما برنامه نویسی کامپیوتر c ++ کم استفاده وجود دارد. نگرانی زبان‌هایی که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند این است که یافتن افرادی برای کمک و راهنمایی در هنگام بروز مشکل سخت است.

این یکی از دلایلی است که C ++ انتخاب خوبی برای کسانی است که می خواهند شروع کنند: افراد زیادی در حال توسعه در C ++ هستند که لازم نیست نگران این باشید که خود برنامه نویسی کامپیوتر c ++ را تنها بیابید!البته غیر از محبوبیت معیارهای دیگری نیز وجود دارد. از نظر من مهمترین چیز سطح زبان است. زبان های سطح بالا و سطح پایین تر وجود دارد.

زبان سطح بالا چیست؟این زبان کاملاً دور از باینری (و در نتیجه از عملکرد دستگاه) است که به طور کلی به شما امکان می دهد به روشی انعطاف پذیرتر و سریع تر توسعه دهید.در برنامه نویسی کامپیوتر c ++ مقابل، یک زبان سطح پایین به عملکرد ماشین نزدیک‌تر است: معمولاً کمی تلاش بیشتری می‌طلبد، اما کنترل بیشتری بر کاری که انجام می‌دهید به شما می‌دهد.

این یک شمشیر دو لبه است.C ++؟ به عنوان بخشی برنامه نویسی کامپیوتر c ++ از دسته دوم در نظر گرفته می شود: این زبان به اصطلاح “سطح بالا” است. اما اجازه ندهید که شما را بترساند! حتی اگر برنامه نویسی در C ++ می تواند بسیار پیچیده باشد، شما یک زبان بسیار قدرتمند و به ویژه سریع در دستان خود خواهید داشت.

در واقع، اگر اکثریت قریب به اتفاق بازی ها در C ++ توسعه یافته اند، به این دلیل است که این زبان است که قدرت و سرعت را به بهترین نحو ترکیب می کند. این همان چیزی است برنامه نویسی کامپیوتر c ++ که آن را به یک زبان ضروری تبدیل می کند.نمودار زیر نشان دهنده برخی از زبان های برنامه نویسی است که بر اساس “سطح” طبقه بندی شده اند.

زبان های برنامه نویسی بر اساس “سطح”متوجه خواهید شد که در واقع امکان برنامه ریزی به صورت باینری با استفاده از یک زبان بسیار ابتدایی به نام اسمبلر وجود دارد. از آنجایی برنامه نویسی کامپیوتر c ++ که برای کدنویسی حتی یک ماشین حساب به تلاش های مافوق بشری نیاز است، اکثر مردم ترجیح می دهند از یک زبان برنامه نویسی استفاده کنند.

در برنامه نویسی، مفهوم “سطح” نسبی است. به طور کلی، می توان گفت که C ++ در مقایسه با پایتون “سطح پایین” است، اما از اسمبلر “سطح بالاتر” است. همه چیز به این بستگی برنامه نویسی کامپیوتر c ++ دارد که ما چه دیدگاهی داشته باشیم.بسیار گسترده است. همانطور که دیدیم، یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در این سیاره است.

بنابراین اسناد زیادی در اینترنت وجود دارد و ما به راحتی می توانیم در انجمن ها کمک بگیریم. حتی به نظر می رسد که افراد خوبی هستند که درس های مبتدی برنامه نویسی کامپیوترc ++ را روی آن می نویسند.این سریع، حتی بسیار سریع است، و آن را به زبان انتخابی برای برنامه‌های کاربردی حیاتی که به عملکرد نیاز دارند تبدیل می‌کند.

این امر به ویژه در مورد بازی های ویدیویی، بلکه در مورد ابزارهای مالی یا برنامه های نظامی خاص که باید در زمان واقعی عمل کنند، صادق است.قابل حمل است: همان کد منبع برنامه نویسی کامپیوترc ++ از نظر تئوری می تواند بدون هیچ مشکلی به یک فایل اجرایی تحت ویندوز، مک او اس و لینوکس تبدیل شود.

شما نیازی به بازنویسی برنامه خود برای پلتفرم های برنامه نویسی کامپیوتر c ++ دیگر نخواهید داشت!کتابخانه های زیادی برای C ++ وجود دارد. کتابخانه ها مانند افزونه ها، افزونه هایی برای زبان هستند. اساسا C ++ کار زیادی بلد نیست، اما با ترکیب آن با کتابخانه های خوب، می توانید برنامه های سه بعدی، شبکه ها، صدا، ویندوز و غیره ایجاد کنید.

این چند پارادایم است. این کلمه وحشیانه به این برنامه نویسی کامپیوتر c ++ معنی است که شما می توانید به روش های مختلف در C ++ برنامه ریزی کنید. شما هنوز کمی مبتدی هستید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − پنج =