ثبت نام
برنامه کدنویسی اندروید

دانلود برنامه کدنویسی اندروید

سرفصل‌های مقاله

یادگیری کدنویسی در عصر برنامه کدنویسی اندروید امروز بسیار ضروری است. از آنجایی که فناوری راه خود را به همه جنبه‌های زندگی ما باز کرده است، دانش می‌تواند به برنامه کدنویسی اندروید شما پیشرفت قابل توجهی در حرفه‌تان بدهد یا به شما کمک کند تا با کمک یک برنامه راه‌هایی برای انجام برنامه کدنویسی اندروید کارها به‌طور کارآمدتر پیدا کنید.

5 برنامه برتر اندروید برای یادگیری کدنویسی راه‌های مختلفی برای شروع وجود دارد – می‌توانید کتاب تهیه کنید، ویدیوهای YouTube را تماشا کنید، یا به مسیر سنتی بروید و به کلاس‌های یک برنامه کدنویسی اندروید مؤسسه آموزشی بپیوندید. اما راحت ترین راه برای شروع سفر درست در کف دست شماست.

برنامه کدنویسی اندروید

چندین برنامه شگفت انگیز در فروشگاه Play وجود دارد که به برنامه کدنویسی اندروید شما در شروع یادگیری برنامه نویسی کمک می کند. در این مقاله، فهرستی از پنج مورد برتر که باید فوراً امتحان کنید، جمع آوری کرده ام. پس بیایید کار را کم کنیم و نگاهی به برخی از بهترین برنامه های اندروید برای یادگیری برنامه نویسی بیاندازیم.

1. قهرمان برنامه نویسی بیایید با Programming Hero شروع کنیم، یکی از بهترین برنامه ها برای یادگیری برنامه نویسی اگر مبتدی مطلق هستید. با این اپلیکیشن قادر خواهید بود با کدنویسی یک بازی ساده برنامه کدنویسی اندروید از ابتدا اصول برنامه نویسی را بیاموزید. سخت به نظر می رسد؟ به من اعتماد کن، اینطور نیست.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید بپردازید.

5 برنامه برتر اندروید برای یادگیری کدنویسی در سال 2019 5 برنامه برتر اندروید برای یادگیری کدنویسی این برنامه از ابتدایی ترین سطح شروع می شود، که آن را برای کسانی از شما که تجربه قبلی برنامه کدنویسی اندروید ندارند عالی می کند و سپس به سمت مفاهیم پیشرفته می رود.

از زبان Python3 برای آموزش مفاهیم اساسی برنامه نویسی استفاده می کند که می توانید با استفاده از هر زبان دیگری از آنها استفاده کنید.5 برنامه برتر اندروید برای یادگیری کدنویسی پس از اتمام یادگیری برنامه کدنویسی اندروید همه اصول، می توانید در مورد سایر اصول، ساختار داده، برنامه نویسی شی گرا و الگوریتم ها نیز بیاموزید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان بپردازید.

در نهایت، می توانید از هر آنچه که یاد گرفته اید برای کدنویسی یک بازی ساده استفاده کنید. این عالی نیست؟دانلود قهرمان برنامه نویسی2. ملخ
Grasshopper یک جایگزین عالی دیگر برای مبتدیان است که برنامه کدنویسی اندروید از جاوا اسکریپت برای آموزش اصول برنامه نویسی به شما استفاده می کند.

این برنامه رویکرد عملی تری برای آموزش اصول اولیه دارد و به جای کدنویسی بازی ها، یاد می گیرید که چگونه با استفاده از کد شکل ها را ترسیم کنید.در حالی که Programming Hero در طول مسابقات برای برنامه کدنویسی اندروید شما کد دارد، اپلیکیشن Grasshopper گزینه های متعددی را در طول آموزش در اختیار شما قرار می دهد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید برای کودکان بپردازید.

به این ترتیب سعی کنید مفاهیم را کمی راحت تر درک کنید. هنگامی که به مهارت های خود اطمینان پیدا کردید، می توانید به بخش تمرین بروید و دانش جدید خود را در عمل پیاده کنید.یکی از جالب‌ترین برنامه کدنویسی اندروید چیزها در مورد Grasshopper این است که به شما امکان می‌دهد بازی کنید و کد خود را در عمل ببینید.

علاوه بر این، این برنامه همچنین دارای بخش Code Playground است که می توانید پس از اتمام دوره، قطعه کد بنویسید و تمام کارهایی را که می توانید با آنچه یاد گرفته اید انجام دهید، بیابید.3. رمزگذاری کنید برنامه کدنویسی اندروید هدف برنامه نویسی Hero و Grasshopper آموزش اصول کدنویسی با استفاده از یک زبان خاص است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا بپردازید.

با این حال، Encode اپلیکیشنی است که قصد دارد سه زبان مختلف را همراه با اصول اولیه به شما آموزش دهد. شما می توانید پایتون، جاوا اسکریپت و HTML را از سطح مبتدی یاد بگیرید.این برنامه تقریباً برنامه کدنویسی اندروید همه چیز را پوشش می دهد، به این معنی که می توانید کدنویسی پیشرفته را به زبانی بدون هیچ تجربه قبلی با آن یاد بگیرید.

شما یک طراحی دوره ساختاریافته برای هر زبان پیدا خواهید کرد. مطمئن باشید که تا پایان دوره با عملیات پیشرفته کار خواهید کرد.هر ماژول با چالشی دنبال می‌شود که همه چیزهایی را که تاکنون آموخته‌اید برنامه کدنویسی اندروید آزمایش می‌کند و تمرین خوبی را به شما ارائه می‌دهد. همه سطوح در برنامه به صورت رایگان در دسترس هستند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید با پایتون بپردازید.

نرم افزار برنامه کدنویسی اندروید

و نسخه پولی برنامه برخی از چالش های اضافی را باز می کند برنامه کدنویسی اندروید تا به شما کمک کند مهارت های خود را آزمایش کنید.4. انکی اکنون، اگر کاملا مبتدی نیستید و فقط می خواهید به دنیای برنامه نویسی بپردازید، باید Enki را بررسی کنید. در طول راه اندازی اولیه، برنامه از شما می پرسد.

یک مسابقه برای تعیین سطح فعلی شما ارائه می دهد و سپس یک دوره آموزشی را بر اساس علایق شما تشکیل می دهد.با Enki، شما به اصول اولیه کدنویسی یا یادگیری زبان محدود نخواهید شد. و برنامه کدنویسی اندروید می‌توانید همه چیز را از SQL تا Blockchain را مستقیماً از برنامه کاوش کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساده ترین زبان برنامه نویسی اندروید بپردازید.

این برنامه همچنین تمرین‌های جذابی را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند مهارت‌های خود را آزمایش کنید، همراه با ماموریت‌های روزانه که به شما کمک می‌کند تا عادت کنید هر روز چیز جدیدی یاد بگیرید. و اگر برنامه کدنویسی اندروید می خواهید همه چیزهایی را که یاد گرفته اید پیگیری کنید، برنامه حتی دارای یک ویژگی نقشه مهارت است تا شما را به روز نگه دارد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت بپردازید.

5. میم تکمیل کننده لیست، Mimo است، یک برنامه عالی دیگر که یک رزومه شخصی ارائه می دهد تا به شما کمک کند کدنویسی را دقیقاً از جایی که متوقف کرده اید ادامه دهید. این برنامه حتی کتابخانه برنامه کدنویسی اندروید بزرگتری از دوره ها نسبت به Enki دارد که تعداد زیادی از زبان ها، موارد استفاده و پلتفرم های مختلف را پوشش می دهد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی سازی اندروید بپردازید.

بسته به چیزی که می خواهید یاد بگیرید، می توانید به راحتی دوره ای را بگذرانید و شروع کنید. با این حال، این برنامه تنها به شما امکان دسترسی به اصول اولیه هر دوره را در نسخه رایگان می دهد. برنامه کدنویسی اندروید اگر می خواهید به سطوح پیشرفته برسید، باید حق بیمه سنگینی بپردازید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید چیست بپردازید.

اگر تصمیم به سرمایه گذاری در برنامه دارید، می توانید مطمئن باشید که تا پایان دوره و آموزش، پروژه های شگفت انگیزی ایجاد خواهید کرد. درست مانند سایر برنامه‌ها، Mimo نیز چالش‌ها و آزمون‌هایی برنامه کدنویسی اندروید را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند آنچه را که تاکنون آموخته‌اید آزمایش کنید.با ماتریکس یکی شوید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساده ترین نرم افزار برنامه نویسی اندروید بپردازید.

بنابراین لیست برخی از بهترین برنامه های اندروید برای یادگیری برنامه نویسی را تکمیل می کند. می توانید بسته به سطح مهارت فعلی خود یکی را انتخاب کنید یا همه آنها را قبل از تصمیم گیری در مورد یکی برنامه کدنویسی اندروید امتحان کنید. من مطمئن هستم که اگر به اندازه کافی کوشا باشید و به تمرین روزانه ادامه دهید، در کمترین زمان می توانید اصول اولیه را یاد بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 11 =