ثبت نام
بهترین زبان برنامه نویسی اندروید

معرفی بهترین زبان برنامه نویسی اندروید

سرفصل‌های مقاله

با افزایش تقاضا برای برنامه های کاربردی موبایل، بهترین زبان برنامه نویسی اندروید  تقاضا برای توسعه دهندگان اپلیکیشن هر روز افزایش می یابد. افرادی که مهارت‌های توسعه اپلیکیشن اندروید و iOS دارند، بهترین زبان برنامه نویسی اندروید تقاضای زیادی دارند، زیرا هم کسب‌وکارهای بزرگ و هم کوچک، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن را برای ساخت بهترین زبان برنامه نویسی اندروید اپلیکیشن‌های موبایل استخدام می‌کنند.

راستش را بخواهید، توسعه اپلیکیشن برای مدت طولانی یک حرفه پرسود بوده است. از روزهای J2ME و نوکیا شروع شد، اما زمانی که اندروید و iOS عرضه شدند واقعا شکوفا شد.در حالی که زبان های برنامه نویسی زیادی وجود دارد، همه برای بهترین زبان برنامه نویسی اندروید توسعه برنامه مناسب نیستند، بنابراین مهم است که بدانید چه گزینه هایی در دسترس است و بهترین زبان برنامه نویسی را انتخاب کنید.

بهترین زبان برنامه نویسی اندروید

که نه تنها می تواند به شما در توسعه برنامه های اندروید و iOS کمک کند، بلکه توسعه دهنده برنامه های همه کاره تر نیز می شود.برای توسعه دهندگان برنامه های مبتدی، گزینه های زیادی برای شروع توسعه یک برنامه وجود دارد، به عنوان مثال بهترین زبان برنامه نویسی اندروید می توانید از جاوا و کاتلین برای شروع توسعه برنامه های اندروید استفاده کنید، یا می توانید از Swift برای ایجاد برنامه های iOS برای iPhone و iPad استفاده کنید.

یا می توانید از جریان اصلی استفاده کنید. زبانی مانند جاوا اسکریپت و React Native برای توسعه اپلیکیشن اندروید و iOS در چند پلتفرم.اگر عجله دارید و فقط می‌خواهید همین الان شروع کنید، پیشنهاد می‌کنم با جاوا اسکریپت و React Native، دو تا از محبوب‌ترین فناوری‌ها بهترین زبان برنامه نویسی اندروید برای یادگیری در سال 2021 شروع کنید.اگر به منابع نیاز دارید، دوره React Native – The Practical Guide .

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساده ترین زبان برنامه نویسی اندروید بپردازید.

توسط استفان گریدر در Udemy را توصیه می کنم. این یکی از جامع ترین و به روزترین منابعی است که به شما در یادگیری جاوا اسکریپت و توسعه برنامه React Native در سال 2021 کمک می کند. اکنون که ایده‌های اصلی گزینه‌های مختلف را به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی اندروید یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن در اختیار دارید، بیایید نگاهی دقیق‌تر بیندازیم و درباره اینکه کدام زبان برنامه‌نویسی برای توسعه اپلیکیشن موبایل بهترین است، بیشتر بیاموزیم.

1. جاوا اسکریپت باور کنید یا نه، جاوا اسکریپت زبان شماره 1 در وب است. ظهور فریمورک هایی مانند jQuery، Edgy، Vue، Thin و React.js باعث محبوبیت بیشتر جاوا اسکریپت شده است. از آنجایی که نمی توانید از وب دور بمانید، بهتر است بهترین زبان برنامه نویسی اندروید جاوا اسکریپت را زودتر یاد بگیرید.حتی اگر از Angular JS یا React JS استفاده نمی‌کنید، بسیاری از کتابخانه‌های دیگر مانند jQuery وجود دارند که مبتنی بر جاوا اسکریپت هستند.

و همچنین این زبان شماره یک برای اعتبارسنجی سمت مشتری است که باعث می‌شود جاوا اسکریپت ارزش یادگیری داشته باشد.بهترین چیز در مورد جاوا اسکریپت این است که واقعاً یک زبان توسعه کامل است، شما می توانید بهترین زبان برنامه نویسی اندروید رابط کاربری گرافیکی frontend، سرور بک اند و حتی برنامه های تلفن همراه را با استفاده از جاوا اسکریپت ایجاد کنید.

React Native، فریم ورک محبوب جاوا اسکریپت، به شما اجازه می دهد تا برنامه های چند پلتفرمی را برای دستگاه های موبایل اندروید و iOS ایجاد کنید. من به شدت توصیه می کنم جاوا اسکریپت را به دلیل جهانی بودن و محبوبیت آن انتخاب کنید. فرصت های شغلی بهترین زبان برنامه نویسی اندروید زیادی برای توسعه دهندگان خوب جاوا اسکریپت وجود دارد.اگر تصمیم دارید جاوا اسکریپت را یاد بگیرید.

این Masterclass جاوا اسکریپت مکانی عالی برای شروع است. این یک دوره آموزشی مبتنی بر پروژه است که به شما امکان می دهد جاوا اسکریپت را از ابتدا یاد بگیرید.اگر جاوا اسکریپت را انتخاب می‌کنید، یادگیری React Native را برای توسعه برنامه‌ها نیز بهترین زبان برنامه نویسی اندروید توصیه می‌کنم، و اگر به دوره‌ای نیاز دارید دوره React Native – The Practical Guide [نسخه 2021] توسط Stephen Grider در Udemy را توصیه می‌کنم.

و اگر مشکلی ندارید که از منابع رایگان یاد بگیرید، می توانید این لیست از دوره های رایگان جاوا اسکریپت برای مبتدیان را نیز بررسی کنید.2. جاوا ،جاوا یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی محبوب، قدرتمند و موثر با تقاضای بالا برای پیشرفت شغلی و شغلی است. بهترین زبان برنامه نویسی اندروید در حالی که جاوا در درجه اول یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است و برای ساخت سرورهای پشتیبان قوی استفاده می شود.

شما همچنین می توانید از زبان برنامه نویسی جاوا برای توسعه برنامه های اندروید استفاده کنید.یادگیری جاوا مزایای زیادی برای مبتدیانی دارد که به دنبال تبدیل شدن به یک توسعه دهنده برنامه هستند. شما نه تنها می توانید برنامه های اندرویدی ایجاد کنید، بهترین زبان برنامه نویسی اندروید بلکه با ایجاد یک Backend در جاوا به یک توسعه دهنده تمام عیار تبدیل شوید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله یادگیری زبان برنامه نویسی اندروید بپردازید.

از آنجایی که من یک توسعه دهنده جاوا هستم، کمی تعصب دارم، اما با توجه به تجربه 15 ساله ام در جاوا می توانم بگویم که یادگیری جاوا بهترین تصمیمی بود که گرفتم و بنابراین به هر مبتدی پیشنهاد می کنم جاوا را یاد بگیرد، حتی در هنگام توسعه یک بهترین زبان برنامه نویسی اندروید برنامه. .اگر می خواهید جاوا را یاد بگیرید و به منابع نیاز دارید،o MasterClass کامل جاوا مکانی عالی برای شروع است.

این یک منبع جامع و به روز است که به شما امکان می دهد در مورد جاوا اطلاعات بیشتری کسب کنید.و اگر برای شروع به دوره های آنلاین رایگان نیاز دارید، می توانید لیست دوره های رایگان جاوا را برای مبتدیان نیز بررسی کنید.3. سریع اگر به توسعه iOS، مانند بهترین زبان برنامه نویسی اندروید توسعه اپلیکیشن آیفون و آیپد فکر می کنید، باید به طور جدی در فکر یادگیری Swift در سال 2021 باشید.

سال این زبان جایگزین Objective C به عنوان زبان ترجیحی برای توسعه برنامه های iOS می شود. من عاشق سوئیفت هستم زیرا مرا به یاد پایتون می اندازد و همچنین این زبان برنامه نویسی رسمی iOS است که برای یادگیری زبان برنامه نویسی سوئیفت کافی بهترین زبان برنامه نویسی اندروید است.در اینجا به برخی از مزایای زبان برنامه نویسی سریع اشاره می کنیمSwift یک IDE عالی به نام Xcode دارد که مستقل است و اگر کتابخانه را هم در نظر بگیرید.

استفاده از فضاهای کاری بدون دردسر است.Swift یک زبان امن برای نوع است، خواندن، درک و کدگذاری آن آسان است و اکثر مبتدیان را با خطاهای زمان کامپایل جذب می کند.Swift را می توان برای اجرا روی سرور اعمال کرد. این هنوز یک مفهوم جدید بهترین زبان برنامه نویسی اندروید است و بسته به جایی که در آن کار می کنید پیاده سازی آن کمی دشوار است زیرا اکثر شرکت ها یا چارچوب خود را دارند یا از یکی از بزرگترها استفاده می کنند.

اگر به دنبال یادگیری سوئیفت هستید و به منابع نیاز دارید، به شدت توصیه می‌کنم به iOS & Swift بپیوندید – The Complete iOS App Development Bootcamp، یکی دیگر از دوره‌های عالی Udemy که ماه گذشته خریداری کردم.اگر برایتان مهم نیست بهترین زبان برنامه نویسی اندروید که از منابع رایگان یاد بگیرید، می‌توانید این فهرست دوره‌های رایگان iOS را نیز برای گزینه‌های بیشتر بررسی کنید.

بهترین زبان برنامه نویسی اندروید چیست؟

4. کاتلین اگر در مورد توسعه برنامه اندروید جدی هستید، Kotlin زبان برنامه نویسی است که باید در سال 2021 یاد بگیرید. این احتمالاً اتفاق بزرگ بعدی در دنیای اندروید است.حتی با وجود اینکه جاوا زبان مورد علاقه من است، Kotlin از پشتیبانی بومی بهترین زبان برنامه نویسی اندروید برخوردار است و بسیاری از IDE ها مانند IntelliJ IDEA و Android Studio از Kotile برای توسعه اندروید پشتیبانی می کنند.

در اینجا چند مزایا و معایب یادگیری Kotlin برای توسعه برنامه آورده شده است:زبانی واضح و مختصر با ویژگی های مدرن.امکان برنامه نویسی کاربردی با لامبدا را فراهم می کند Typesafe استثناهای مشخص شده ابزار خوب و پشتیبانی جامعه مزیت بزرگ بهترین زبان برنامه نویسی اندروید یادگیری Kotlin این است که زبان برنامه نویسی رسمی برای توسعه برنامه اندروید است و گوگل به ترویج آن ادامه خواهد داد.

اگر می خواهید Kotlin را برای توسعه برنامه در سال 2021 بیاموزید، احتمالاً دوره کامل برنامه نویس اندروید Kotlin بهترین دوره آنلاین برای شروع است.و اگر مشکلی ندارید که از منابع رایگان یاد بگیرید، می توانید لیست دوره های رایگان مبتدی کاتلین را نیز بهترین زبان برنامه نویسی اندروید بررسی کنید.5. دارت دارت یک زبان برنامه نویسی باز، شی گرا و جهانی است که توسط گوگل در سال 2011 توسعه یافت.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید بپردازید.

دارت از نحو سبک “C” استفاده می کند و به صورت اختیاری آن را به جاوا اسکریپت کامپایل می کند. از آن برای ساخت صفحات وب سمت مشتری و سرور استفاده می شود. دارت همچنین برای ساخت اپلیکیشن های موبایلی بومی و چند پلتفرمی استفاده بهترین زبان برنامه نویسی اندروید می شود.مهمترین دلیلی که می توانم برای یادگیری Dart فکر کنم Flutter است که ایجاد برنامه های پلت فرم را واقعاً آسان می کند.

اگر می خواهید فلاتر را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنم زبان برنامه نویسی دارت را انتخاب کنید.برخی از مزایا و معایب زبان برنامه نویسی دارت به شرح زیر است:هنگامی که برای نحو به سبک C استفاده می شود، یادگیری آسان است.کد را می توان در برنامه های بهترین زبان برنامه نویسی اندروید وب و موبایل به اشتراک گذاشت جامعه فوق العاده دوستانه و مفید ممکن است برای پشتیبانی از دامنه اصلی نیاز به نوشتن چندین بسته دامنه فرزند و عمومی داشته باشید.

و اگر مشکلی ندارید از منابع رایگان یاد بگیرید، می توانید دوره های رایگان Flutter و Gift for Beginners را نیز بررسی کنید.این همه در مورد 5 زبان برنامه نویسی برتر برای توسعه برنامه در سال 2021 است. شما می توانید هر چیزی را که می خواهید بهترین زبان برنامه نویسی اندروید انتخاب کنید، اما تا آنجا که به من مربوط می شود، پیشنهاد می کنم جاوا یا جاوا اسکریپت را یاد بگیرید زیرا هر دو زبان اصلی هستند و همچنین به شما اجازه می دهند برنامه های کاربردی بسازید.

شما نه تنها توسعه دهنده اصلی برنامه خواهید بود، بلکه یک بهترین زبان برنامه نویسی اندروید توسعه دهنده تمام عیار خواهید بود که حقوق بیشتری را طلب می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =