ثبت نام
تحقیق در مورد اسکرچ

تحقیق در مورد اسکرچ کودکان

سرفصل‌های مقاله

در ادامه، لیلی فرنک گزارش می دهد که تحقیق در مورد اسکرچ چگونه به طور مستقل شخصیتی را در Scratch برنامه ریزی کرده است که به ورودی های دوستانه و پست تحقیق در مورد اسکرچ واکنش متفاوتی نشان می دهد. در اینجا پیوند به پیشنهاد یادگیری خارجی “مواد آموزشی هوش مصنوعی” پردیس هوش تحقیق در مورد اسکرچ مصنوعی و اینجا وب سایت AppCamps است که می توانید در آنجا ثبت نام کنید و به مطالب دسترسی پیدا کنید.

با Machine Learning for Kids UK و Scratch 3 می توانید به راحتی ربات چت خود را برنامه ریزی کنید که به اظهارات مثبت و منفی پاسخ می دهد. ابتدا یک پروژه ایجاد می‌شود، سپس روی «do» کلیک می‌کنید و Scratch 3 را باز می‌کنید. ابتدا  تحقیق در مورد اسکرچ کاراکتر خود را ترسیم می‌کنید که قرار است ربات چت را به صورت بصری نشان دهد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله محیط اسکرچ چیست بپردازید.

تحقیق در مورد اسکرچ

برای اینکه چت بات حالت های مختلف صورت را ایجاد کند، شما دو بار از صورت کپی می کنید و یکی از آنها را خنثی، شاد یا غمگین می کنید. بر این اساس، لباس‌هایی که توسط Scratch نامیده می‌شوند نیز به نام آن‌ها نامگذاری شده‌اند. این مهم است تا بتوانید بعداً به ربات بگویید دقیقاً چه زمانی باید چهره تحقیق در مورد اسکرچ را نشان دهد. سپس به بخش «اسکریپت‌ها» بروید. در اینجا می توانید چت بات را برنامه ریزی کنید و با مونتاژ بلوک های ساختمانی مختلف دستور دهید.

در سمت چپ دسته بندی های مختلفی وجود دارد که در زیر آنها می توانید بلوک های ساختمانی با دستورات مختلف را پیدا کنید. اگر می‌خواهید از یک ماژول خاص استفاده کنید، کافی است آن را به سمت راست در فیلد بین صفحه چت بات و انتخاب ماژول بکشید. بعد از آن زنجیره ای از بلوک های ساختمانی وجود خواهد داشت.به این ترتیب، بلوک‌های ساختمانی ردیف می‌شوند تحقیق در مورد اسکرچ که به چت بات می‌گویند دقیقاً چگونه به چه چیزی واکنش نشان دهد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله معرفی اسکرچ بپردازید.

به عنوان مثال، وضعیت اولیه باید چهره خنثی باشد که چت بات باید هنگام کلیک کردن بر روی پرچم سبز در گوشه بالا سمت راست نشان دهد. برای اینکه ربات بتواند این کار را انجام دهد، شما به سادگی بلوک های ساختمانی مناسب را به یکدیگر متصل “تحقیق در مورد اسکرچ” می کنید. سپس ماژول “پرسیدن (…)” را نیز انتخاب کرده، در قسمت ورودی “Write something…” را وارد کرده و آن را به ماژول های دیگر متصل کنید. برای اینکه به چت بات بگویید چگونه به جملات خوب و بد واکنش نشان دهد.

از بلوک‌های سازنده مناسب استفاده می‌کنید تا به آن بگویید که اگر کسی پاسخ دهد «تو عالی هستی»، باید لباس را «شاد» نشان دهد. دقیقاً دوباره همان کار را انجام می‌دهی و این بار با لباس «غمگین» به «تو احمقی» پاسخ می‌دهی. سپس چت بات باید سه ثانیه صبر کند تا بتوانید واکنش را از نزدیک ببینید. برای انجام تحقیق در مورد اسکرچ این کار، به دنبال بلوک ساختمانی مناسب می گردید و آن را در انتها قرار می دهید. برای اینکه ربات دوباره در موقعیت شروع قرار گیرد.

باید هر چیزی که بعد از فرمان پرچم می آید را با یک بلوک “تکرار مداوم” براکت کنید. این اساس چت بات است.با این حال، تا کنون او فقط می تواند به “تو عالی هستی” یا “تو احمقی” پاسخ دهد. به همین دلیل است که می‌توانید از یادگیری ماشینی برای آموزش آن استفاده کنید تا به عبارات دیگر نیز پاسخ دهد. برای این کار از ابتدا برای انواع عبارات «برچسب» ایجاد کنید. به تحقیق در مورد بازی اسکرچ عنوان مثال، شما یک برچسب برای “خوب” و یکی برای “متوسط” ایجاد می کنید، که در آن عبارات مناسب را می نویسید.

سپس شما فرآیند آموزش را آغاز می کنید. فرآیند آموزش هنگام برنامه نویسی هوش مصنوعی بسیار مهم است، زیرا از طریق آن اطلاعات را به هم متصل می کند و دسته بندی آن ها را یاد می گیرد. هنگامی که فرآیند به پایان رسید، داده های آموزشی را در قالب یک بلوک تحقیق در مورد اسکرچ ساختمانی مناسب بین بلوک های ساختمان در Scratch وارد می کنید. ربات چت اکنون می تواند به این عبارات واکنش نشان دهد و همچنین عبارات جدید و مشابه را شناسایی و طبقه بندی کند.

اگر اشتباهات زیادی همچنان اتفاق می افتد، می توانید عبارات بیشتری را به برچسب ها اضافه کنید، که سپس باید دوباره آموزش داده شوند، یا اجازه دهید ربات بپرسد که آیا این عبارت به درستی معنا شده است، اگر مطمئن نیست.حالا می توانید بگویید که چت بات خود را برنامه ریزی کرده اید! البته، شما همچنین می توانید از ربات بخواهید کارهای بیشتری تحقیق در مورد اسکرچ انجام دهد، مانند تشکر از شما برای تعارف یا ایجاد صدا برای تعاملات خاص. کلید این کار انواع بلوک های ساختمانی موجود است!

طراحی یک بازی کامپیوتری و یادگیری برنامه نویسی همزمان؟ بچه های مدرسه دانشگاه می توانند این کار را هفته آینده در طول روزهای پروژه آنلاین با Coding For Tomorrow انجام دهند. با زبان برنامه نویسی Scratch آنها با اصول برنامه نویسی آشنا تحقیق در مورد اسکرچ می شوند و پس از 4 ساعت کارگاه اول می توانند پروژه های هیجان انگیز خود را اجرا کنند – به عنوان مثال یک کمیک را متحرک کنند یا یک بازی را برنامه ریزی کنند – و نتایج را با انجمن Scratch به اشتراک بگذارند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ثبت نام سایت اسکرچ بپردازید.

با نرم افزار رایگان Scratch، کودکان و نوجوانان برنامه نویسی را به شیوه ای بازیگوش یاد می گیرند در حالی که پروژه های تعاملی خود را ایجاد می کنند.سیاست حفظ حریم خصوصی Scratch یک زبان برنامه نویسی و انجمن آنلاین است که به هر کسی اجازه می دهد داستان ها، بازی ها و انیمیشن های تعاملی خود را بسازد – و تحقیق در مورد اسکرچ سپس آنها را با دیگران در سراسر جهان به اشتراک بگذارد. جوانان خلاقیت، تفکر منطقی و کار گروهی را از طریق ایجاد و به اشتراک گذاری پروژه های اولیه یاد می گیرند.

تیم Lifelong Kindergarten Group در MIT Media Lab Scratch را توسعه داده و نگهداری می کند. این پیشنهاد برای همه رایگان است.بنیاد Vodafone آلمان از آزمایش مدرسه پشتیبانی می کندبرنامه نویسی برای فردا یک پیشنهاد برای آموزش دیجیتال از بنیاد Vodafone آلمان است. دانش آموزان، معلمان و خانواده ها در یادگیری نحوه استفاده مستقل، انتقادی و خلاقانه از فناوری های دیجیتال تحقیق در مورد اسکرچ حمایت می شوند.

به عنوان شریک مدرسه دانشگاه درسدن، بنیاد Vodafone آلمان نه تنها از کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان و معلمان پشتیبانی می کند، بلکه توسعه نرم افزار مدیریت آموزش و یادگیری خود مدرسه را نیز ترویج می کند.درباره مدرسه دانشگاه درسدن مدرسه دانشگاه درسدن پروژه مشترک مرکز ایالت تحقیق در مورد اسکرچ درسدن و دانشگاه فنی است. این یک مدرسه ابتدایی و متوسطه عمومی و رایگان است که توسط شهر اداره می شود، که در آن اشکال نوآورانه آموزش و یادگیری تحت نظارت علمی آزمایش می شود.

علاوه بر این، این مدرسه آموزش و آموزش بیشتر TU Dresden برای معلمان آینده و فعلی خواهد بود.مهارت‌های دیجیتال به عنوان بخشی از دیجیتالی شدن پیشرونده در تمام زمینه‌های زندگی اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کنند. بنابراین، این تحقیق در مورد اسکرچ مهارت ها و تفکر محاسباتی مرتبط (CT) باید در زمینه مدرسه مورد توجه و ترویج قرار گیرد. با این حال، تمرکز بر این حوزه نباید منجر به مهارت‌های اساسی دیگر دانش‌آموزان شود. این امر به ویژه در مورد مهارت های اجتماعی-عاطفی و ارتقای آنها در زندگی روزمره مدرسه صدق می کند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.

زیرا تعامل در کلاس های مدرسه نیز تحت تأثیر مهارت های فردی دانش آموزان است.’گزینه های خراش! سعی می‌کند این پل را بسازد تا ارتقای مهارت‌های دیجیتالی و اجتماعی-عاطفی متقابل متقابل نباشد، بلکه بر روی یکدیگر ساخته شده و مکمل یکدیگر باشند. در این پروژه، برنامه‌نویسی داستان‌های تعاملی با زبان برنامه‌نویسی تحقیق در مورد اسکرچ بسیار واضح و مناسب برای کودکان، اسکرچ (سیستم بلوک‌های ساختمان گرافیکی) پیرامون موقعیت‌های چالش برانگیز احساسی-اجتماعی.

و گزینه‌های راه‌حل آن‌ها باید دانش‌آموزان را در مهارت‌های اجتماعی-عاطفی و همزمان در CT آن‌ها حمایت کند.هدف توسعه، آزمایش و ارزیابی شکلی از ارتقای مشترک این مهارت‌ها (مهارت‌های CT و مهارت‌های عاطفی-اجتماعی) در ساختار کلاس است تا معلمان بتوانند به مداخلات مبتنی بر شواهد بازگردند. محتوا (موقعیت‌های چالش‌برانگیز اجتماعی-عاطفی) باید به چالش‌های خاص در کلاس بپردازد تحقیق در مورد دانلود اسکرچ و در نتیجه مداخلات سفارشی را امکان‌پذیر کند.

به طور خاص، جنبه های زیر باید مورد توجه قرار گیرد:چالش های اجتماعی-عاطفی در زمینه کلاس درس شناسایی موقعیت های چالش برانگیز اجتماعی-عاطفی از دیدگاه دانش آموزان و معلمان این موقعیت ها را در گروه های کوچک منعکس، شفاهی، تحقیق در مورد اسکرچ بحث و استدلال کنید برای این موقعیت ها گزینه های راه حل را شناسایی و توسعه دهیداستفاده از Scratch با SuSتوسعه بازی و آموزش کارکردها و امکانات زبان برنامه نویسی Scratch.

موقعیت های چالش برانگیز اجتماعی و احساسی و گزینه های راه حل را در قالب داستان های تعاملی با استفاده از Scratch تجسم کنید.ارزیابی و انتقال تجزیه و تحلیل اثرات بر روی CT و شایستگی های اجتماعی-عاطفی و تعاملات خاص بررسی انتقال مهارت های حل مسئله اجتماعی به فضای کلاس درس و تعاملات اجتماعی تحقیق در مورد اسکرچ ارزیابی اثرات بلند مدت توسعه ابزارهای اندازه گیری ابزارهای اندازه‌گیری خاص برای CT، شایستگی‌های اجتماعی-عاطفی، فضای کلاسی و غیره را توسعه، آزمایش و اعتبارسنجی کنید.

در گام اول، پروژه «گزینه‌های خراش» بر دانش‌آموزان کلاس‌های چهارم و پنجم متمرکز است، زیرا چالش‌های اجتماعی در این دو گروه سنی بسیار متفاوت است. بین کلاس های چهارم و پنجم، یک فرآیند انتقال شدید از مدرسه ابتدایی به دبیرستان در سیستم مدرسه اتریش اتفاق می افتد. بافت مدرسه در این دو سطح مدرسه بسیار متفاوت است، به ویژه در رابطه با تعاملات اجتماعی و الزامات تحقیق در مورد اسکرچ عملکرد.مفاهیم کارگاه‌هایی ایجاد می‌شوند.

که در آن‌ها (الف) موقعیت‌های چالش‌برانگیز اجتماعی-عاطفی و گزینه‌های راه‌حل با کودکان به شیوه‌ای مشارکتی بررسی می‌شوند و (ب) ارتباط بین مهارت‌های اولیه و اجتماعی-عاطفی آزمایش می‌شود. سپس یک نمونه اولیه از مداخله ایجاد خواهد شد که متعاقباً در سطح ملی و بین المللی اجرا و ارزیابی تحقیق در مورد اسکرچ خواهد شد.سازمان های شریک: FZIB و دانشگاه گراتس محققین:باربارا گاستیگر-کلیپرا، کاترینا مایتز، لیزا پالچک پایان نامه های کارشناسی ارشد: کلودیا دانیلوویتز، کاترینا دویچ، سوفیا کفر، مایکل استروبل.

دانشجویان کارشناسی ارشد از روش‌های تحقیق تجربی SE در آموزش فراگیر (ریکاردا درلر، استر اورلاوب، آرنلا هادزیومروویچ، اولا حمود، کاترینا کوخ والدنر، نینا کوواریک، بیرگیت لوکیچ، تانیا ناستر، لیزا پینت، لنا پرنیس، تحقیق در مورد اسکرچ فلوریان کوئیم)افراد تماس: Katharina Maitz, BA. بی.ا. MA. دکترا، دانشیار-استاد Mag.a لیزا پالچک، دکترا تحقیق در مورد خراش تحقیقات روی اسکرچ توسط تیم بنیاد اسکرچ انجام می شود. با اشتراک‌گذاری پروژه‌ها و شرکت در انجمن آنلاین اسکرچ، به ما کمک می‌کنید.

تا نحوه استفاده و یادگیری افراد با اسکرچ را بهتر درک کنیم. هر پروژه، نظر، یا سایر مطالبی که در سایت Scratch به اشتراک گذاشته شده است ممکن است در تجزیه و تحلیل تحقیقات، ارائه ها و گزارش ها گنجانده شود. ما هرگز اطلاعات قابل شناسایی شخصی را به اشتراک نمی گذاریم. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً کد اخلاقی پژوهشی بنیاد اسکرچ را مطالعه کنید. (در صورت تحقیق در مورد اسکرچ داشتن هرگونه سوال، لطفا از فرم تماس با ما استفاده کنید.)

android.scratch1231 7f751ed4 efe0 4c9c b506 bce2bfc2b7ac

همکاران پژوهشی قبلی شامل گروه مهدکودک مادام العمر در MIT، یاسمین کفایی در دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه پنسیلوانیا، کارن برنان در دانشکده تحصیلات تکمیلی هاروارد، بنجامین ماکو هیل در دانشگاه واشنگتن، آندرس مونروی هرناندز در تحقیقات مایکروسافت، میمی ایتو و کریستل مارتین تحقیق در مورد اسکرچ در دانشگاه کالیفرنیا، ایروین، کوین برک در کالج چارلستون، دبورا فیلدز در دانشگاه ایالتی یوتا، و کایلی پپلر در دانشگاه ایندیانا.

در زیر مقالات پژوهشی، ارائه‌ها و پایان‌نامه‌های منتخب در مورد اسکرچ و جامعه آنلاین اسکرچ، و به دنبال آن فهرستی از کمک‌های مالی بنیاد ملی علوم که برای حمایت از اسکرچ اعطا شده است، آمده است.برنامه نویسی پیچیده است و تحقیق در مورد اسکرچ فقط برای متخصصان کامپیوتر؟ این درست نیست – با زبان برنامه نویسی مبتنی بر بلوک Scratch می توانید به سرعت اولین برنامه های خود را با شخصیت های متحرک و جلوه های صوتی حتی بدون دانش قبلی ایجاد کنید.

برای اینکه بتوانیم این افکت‌ها را در دنیای آنالوگ نیز امتحان کنیم، رایانه‌ها را با اشیاء رسانا و کنترل‌کننده ورودی ویژه Makey Makey یا MocoMoco کنترل می‌کنیم. ما برنامه نویسی آنالوگ مبتنی بر رنگ و همچنین برنامه نویسی مبتنی بر بلوک را با روبات های کوچک Ozobots آزمایش خواهیم کرد.تجربه برنامه نویسی تحقیق در مورد اسکرچ برای این دوره لازم نیست – موارد زیر در اینجا صدق می کند: اگر می توانید بخوانید، می توانید برنامه نویسی هم کنید!

رویدادهای رایگان از 2 آگوست تا 4 آگوست 2021، از ساعت 9:00 صبح تا 3:00 بعد از ظهر (شامل استراحت ناهار) در مرکز تحقیقات دانشجویی Ilmenau (دانشگاه فنی Ilmenau، Ehrenbergstraße 29، 98693 Ilmenau) برگزار می شود. هزینه ناهار در غذاخوری بین 2.50 تا 4.00 یورو است.در طول Codeweek، مراکز تحقیقاتی دانشجویی یک کارگاه آزمایشی آنلاین برای تحقیق در مورد اسکرچ برنامه نویسی با Scratch ارائه می دهند. در این کارگاه به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید بازی های کوچک را با استفاده از زبان برنامه نویسی Scratch توسعه دهید.

اطلاعات مربوط به کارگاه.کارگاه مزه ساز در تاریخ 26 اکتبر 2021 از ساعت 14 الی 15:30 به صورت آنلاین برگزار می شود تا بتوانید از خانه شرکت کنید و برای گروه سنی 10 تا 14 سال برگزار می شود. مشارکت با والدین یا خواهر و برادر بسیار مورد تحقیق در مورد اسکرچ استقبال قرار می گیرد، برنامه نویسان اغلب در یک تیم کار می کنند. برای شرکت به دانش قبلی خاصی نیاز نیست، اما کامپیوتر یا لپ تاپ با بلندگو، میکروفون و دوربین وب و همچنین اتصال به اینترنت پایدار.

ما از پلت فرم BigBlueButton برای کارگاه آنلاین استفاده می کنیم.شما می توانید تا 24 اکتبر با ارسال یک ایمیل به با فرم ثبت نام تکمیل شده و اعلامیه حفاظت از داده های امضا شده ثبت نام کنید. از آنجایی که ثبت نام از طریق زیرساخت دانشگاه علوم کاربردی ارفورت انجام می شود، از شما می خواهیم برگه اطلاعات پردازش داده ها را تحقیق در مورد اسکرچ در دانشگاه علوم کاربردی ارفورت نیز مشاهده کنید. تعداد شرکت کنندگان محدود به 12 نفر می باشد.

تاییدیه ثبت نام و تمامی اطلاعات لازم را به موقع برای شما ارسال خواهیم کرد. ما مشتاقانه منتظر برنامه نویسی و آزمایش همه چیز با هم هستیم!رویداد آنلاین موفق به عنوان بخشی از روز دختر و پسر در روز دختر و پسر در سراسر آلمان تحقیق در مورد اسکرچ در 22 آوریل 2021، دپارتمان علوم کامپیوتر رویدادی را با Scratch ارائه کرد. این رویداد در کمترین زمان به طور کامل رزرو شد.کریستوف زینن و جوتا استراوبینگر از شرکت کنندگانی از سراسر آلمان 14 تا 16 ساله در این روز هیجان انگیز استقبال کردند.

چند تحقیق در مورد اسکرچ

رویداد تمام روز اصول اولیه ابزار کدنویسی Scratch را نشان داد. استقبال بسیار خوبی از سوی دانش‌آموزان شد که پس از مقدمه، اجازه داده شد خودشان یک داستان را برنامه‌ریزی کنند. سپس با دوربین یا صفحه نمایش تقسیم شده به دیگران ارائه شد. دانش‌آموزان بسیار خلاق بودند و داستان‌های فردی کوچکی را ساختند.قصد برانگیختن کنجکاوی در مورد علوم کامپیوتر و تحقیق در مورد اسکرچ دانشگاه علوم کاربردی تریر با این برنامه نویسی بازیگوش توسط اکثر شرکت کنندگان محقق شد.

شارلوت سی پس از این رویداد در ایمیلی نوشت: “(…) من روز دختران را بسیار خوب انجام دادم. بسیار متعادل و خسته نشدم. قطعاً علاقه من به علوم کامپیوتر برانگیخته شد. (… ) “در آینده چه خواهیم خورد؟ چگونه و کجا زندگی خواهیم کرد؟ از چه فناوری هایی استفاده تحقیق در مورد اسکرچ خواهیم کرد؟دانشگاه آموزش شویز (PHSZ) در ارتباط با هفته جهانی #Scratch در ماه می، چالشی در آینده با زبان برنامه‌نویسی محبوب اسکرچ ترتیب داد. دانش آموزان دبیرستانی باید برنامه ریزی کنند و ایده های خود را برای آینده ارائه دهند.

جوانان خلاقانه به مسائل مهم اجتماعی پرداختند، مفاهیم اولیه برنامه نویسی را به شیوه ای بازیگوش شناختند و با افراد همفکر تبادل نظر کردند.از همه کسانی که در چالش اسکرچ 2021 شرکت کردند سپاسگزاریم!
اجرای مجازی برای ما یک آزمایش بود و ما بسیار خوشحالیم که می توانیم بگوییم که در کل موفقیت آمیز بود: بیش از 700 دانش آموز از 18 مدرسه تحقیق در مورد اسکرچ مختلف از متنوع ترین کانتون های آلمانی زبان سوئیس و ایتالیا در آن شرکت کردند.

203 پروژه تیمی با موضوع “چشم انداز آینده” با اسکرچ ارسال شد که از نظر آموزش علوم کامپیوتر نیز می توانیم چیزهای زیادی از آنها بیاموزیم!تقدیرنامه های زیر اهدا شد. مشخصه پروژه های نامزد شده این است که آنها به خوبی برنامه ریزی شده اند و با موضوع تحقیق در مورد اسکرچ “چشم انداز آینده” به روشی پایدار یا غیرمنتظره و خلاقانه سروکار دارند. مورد علاقه مخاطبان توسط بازدیدکنندگان نمایشگاه دیجیتال انتخاب شد:نوآورانه ترین کلاس ها: کلاس 1c از Oberschule Centrum سنت گالن و کلاس 2.2. از مدرسه Buttisholz.

پایدارترین پروژه: الکساندرا، مالنا و فلورین از مدرسه کانتونی در گلاروس برای پروژه “داستان 2041”.خلاق ترین پروژه ها: تارا و لیا از OS Centrum برای پروژه “Labyrinth” و Laurin از مدرسه Unterägeri برای پروژه “Drone Soccer”مورد علاقه مخاطب: تاراگان و اریک از مدرسه کانتونی در گلاروس برای پروژه Fortnite به پروژه های تحقیق در مورد اسکرچ شناخته شده و همه شرکت کنندگانی که پروژه های هیجان انگیز و آینده نگر را در مدت زمان بسیار کوتاهی برنامه ریزی کرده اند تبریک می گویم!

مرکز تحقیقات پایداری دیجیتال همراه با شبکه دیجیتال تاثیر، دوره های مقدماتی Scratch را برای کودکان و جوانان ارائه می دهد. با زبان برنامه نویسی بصری Scratch، کودکان و نوجوانان (البته بزرگسالان نیز) می توانند برنامه نویسی به شیوه ای بازیگوش، ایجاد بازی های سرگرم کننده، کارهای ریاضی، شبیه سازی و بسیاری برنامه های عالی دیگر را یاد بگیرند. این دوره برای کودکان و نوجوانان 10 سال تحقیق در مورد اسکرچ و بالاتر برگزار می شود. کودکان کوچکتر نیز می توانند در صورت همراهی یک بزرگسال شرکت کنند. به ویژه از دختران و زنان استقبال می شود!

مواد آموزشی.پلتفرم Google Computer Science (CS) First برای درس ها استفاده می شود که نحوه برنامه نویسی بازی های خود را با فیلم های عملی و کارهای هیجان انگیز آموزش می دهد. این پلت فرم به صورت عمومی در دسترس است مدیریت تحقیق در مورد اسکرچ دوره این دوره توسط دکتر Dr. ماتیاس استورمر، مدرس مؤسسه انفورماتیک تجاری، و پسر 11 ساله اش لیونل، که حدود سه سال است برنامه های اسکرچ را توسعه داده است.

برخی از پروژه های قبلی او در اینجا منتشر شده است. این دو توسط آنجلا کلر، که به عنوان توسعه دهنده نرم افزار در مرکز تحقیقات پایداری دیجیتال کار می کند، پشتیبانی می شوند.آیا شما علوم طبیعی تدریس می کنید و در عین حال می خواهید دانش آموزان خود را برای جامعه دیجیتال آماده کنید؟ سپس حسگر نیرو تحقیق در مورد اسکرچ و شتاب Go Direct® همان چیزی است که شما نیاز دارید. دانش‌آموزان علاوه بر درس‌های سرگرم‌کننده و علوم آموزشی، برنامه‌نویسی را در اسکرچ می‌آموزند.

برنامه نویسی بخش مهمی از مهارت قرن بیست و یکم به نام “تفکر محاسباتی” است که دانش آموزان در جامعه به آن نیاز دارند.سنسور نیرو و شتاب Go Direct® مجهز به ژیروسکوپ، سنسور شتاب و نیرو است و یک دستگاه همه جانبه واقعی است. برای مطالعه اصطکاک یک کفش ورزشی را روی زمین بکشید، یا نیروی Go Direct® و شتاب سنج را به یک نخ ببندید و آن را دور سر خود بچرخانید تا تحقیق در مورد اسکرچ حرکت دایره ای را مطالعه کنید. یا سنسور را در دستگاه های LEGO® خود ادغام کنید و مزیت مکانیکی اهرم ها و رمپ ها را اندازه گیری کنید.

اگر از Scratch برای برنامه نویسی استفاده می کنید، می توانید از نیروی Go Direct® و شتاب سنج نیز برای یادگیری مهارت های اولیه برنامه نویسی استفاده کنید. وقتی دانش‌آموزان افزونه Go Direct Force و Acceleration را در Scratch 3 (آخرین نسخه Scratch) اضافه می‌کنند، به چندین بلوک و تحقیق در مورد اسکرچ دستور جدید دسترسی دارند که می‌توان از آنها برای کنترل sprites استفاده کرد. به عنوان مثال، دانش آموزان می توانند از بلوک کد Tilt به عنوان مختصات x برای موقعیت یک sprite استفاده کنند.

سپس، هنگامی که دانش آموزان سنسور را به جلو و عقب کج می کنند، اسپرایت از چپ به راست حرکت می کند. دانش‌آموزان همچنین می‌توانند کدی بنویسند تا از حسگر به‌عنوان یک ماشه برای شروع و توقف یک عمل استفاده کنند، یا تحقیق در مورد اسکرچ حتی از آن به عنوان یک منجنیق مجازی استفاده کنند.Scratch 3 همچنین از سخت افزارهای دیگری مانند میکروکنترلر BBC micro:bit™ و روبات های LEGO® پشتیبانی می کند. افزودن چندین افزونه به پروژه‌های اسکرچ به این معنی است.

که می‌توانید از حسگر نیرو و شتاب Go Direct® برای کنترل ربات LEGO® MINDSTORMS® EV3 خود استفاده کنید، یا از میکرو: بیت برای نمایش اندازه‌گیری‌های نیرو یا شتاب استفاده کنید. نیرو و شتاب‌سنج Go Direct® نیز به زودی در محیط mBlock Makeblock ادغام می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند که mBot خود و تحقیق در مورد اسکرچ بسیاری از سخت‌افزارهای دیگر Makeblock را ترکیب و مطابقت دهید و برنامه‌ریزی کنید.
تحقیقات علمی و فعالیت های کدگذاری کاملاً مکمل یکدیگر هستند.

تحقیقات علمی با حسگر نیرو و شتاب‌سنج Go Direct® به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا درک خود را از نیروها، حرکت و قوانین نیوتن گسترش دهند. فعالیت‌های کدگذاری با استفاده از حسگر یکسان، زمینه و انگیزه بیشتری را فراهم می‌کند و به دانش‌آموزان فرصتی برای بیان خلاق می‌دهد.Scratch یک زبان برنامه نویسی گرافیکی و رایگان است که برای آشنایی آسان کودکان با برنامه نویسی طراحی تحقیق در مورد اسکرچ شده است. اولین برنامه مشترک ایجاد شده به دانش آموزان کمک می کند تا با برخی از عملکردهای برنامه آشنا شوند.

با پیشرفت کارگاه، دانش آموزان برنامه اصلی را تغییر می دهند و ایده های خود را در بازی گنجانده اند. رهبر کارگاه می تواند از عملکرد “اشتراک گذاری صفحه” برای کمک در صورت بروز مشکل استفاده کند. اما دانش آموزان همچنین می توانند با استفاده از این تابع تحقیق در مورد اسکرچ ایده های برنامه نویسی خود را با یکدیگر مبادله کنند.شرایط کارگاه های آنلاین از مدرسه ای به مدرسه دیگر متفاوت است. خوشحال می شویم که کمک کنیم. به طور پیش فرض، ما کارگاه های خود را از طریق Cisco Webex برگزار می کنیم.

پس از مشاوره، کارگاه از طریق پلت فرم آموزشگاه نیز قابل انجام است.در کارگاه ما حیواناتی مانند کروکودیل و شیر را با هم تحقیق در مورد اسکرچ به زندگی می آوریم یا ارواح را از طریق قلعه ها تعقیب می کنیم. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه برنامه نویسی کنید.کار با Scratch به خصوص آسان است زیرا شما برنامه را از بلوک های کوچک می سازید. نه تنها نحوه برنامه نویسی را یاد خواهید گرفت، بلکه در نهایت حتی بازی ویدیویی کوچک خود را نیز خواهید نوشت. سپس می توانید آن را در یک وب سایت منتشر کنید و به خانواده یا دوستان خود نشان دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 1 =