ثبت نام
ثبت نام اسکرچ

ثبت نام اسکرچ چگونه است؟

سرفصل‌های مقاله

یک حساب معلم Scratch ویژگی های اضافی را برای مدیریت ثبت نام اسکرچ مشارکت دانش آموزان در Scratch در اختیار مربیان قرار می دهد، ثبت نام اسکرچ از جمله توانایی ایجاد حساب های دانش آموزی، سازماندهی پروژه های دانش آموزی در استودیوها، و نظارت بر نظرات دانش آموزان. ثبت نام اسکرچ در ویدیوی زیر درباره حساب های معلم بیشتر بدانید:

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ثبت نام سایت اسکرچ بپردازید.

چگونه می توانم یک حساب معلم درخواست کنم؟
برای درخواست حساب معلم، لطفاً به ثبت نام اسکرچ فرم درخواست حساب معلم بروید. آیا یک کلاس می تواند چندین معلم داشته باشد؟ یک کلاس فقط می تواند ثبت نام اسکرچ یک حساب معلم مرتبط با آن داشته باشد. چرا هنگام ثبت نام باید اطلاعات شخصی من را بدانید؟ برای دانلود اسکرچ اقدام کنید.

ما از این اطلاعات برای تأیید اینکه سازنده حساب یک معلم است استفاده می کنیم. ما این اطلاعات را با هیچ کس دیگری به اشتراک نخواهیم گذاشت و به صورت عمومی در سایت به اشتراک گذاشته نخواهد شد.
آیا Scratch با Google Classroom، Clever یا هر سرویس مدیریت کلاس دیگری مرتبط است؟ خیر، اسکرچ با هیچ خدمات مدیریت کلاس درس ارتباط برقرار نمی کند.

ثبت نام اسکرچ برای کودکان

آیا فضایی برای بحث در مورد حساب های معلم با معلمان دیگر وجود دارد؟ ثبت نام اسکرچ بله، می‌توانید با معلمان دیگر در ScratchEd، یک انجمن آنلاین برای مربیان Scratch، وارد بحث شوید. برای پیوستن به گفتگوها در مورد تعدادی از موضوعات، از جمله اما نه محدود به حساب‌های معلم، انجمن‌های آنها را بررسی کنید. ScratchEd توسط دانشکده تحصیلات تکمیلی هاروارد توسعه یافته و پشتیبانی می شود.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ورود به سایت اسکرچ بپردازید.

آیا حساب های Scratch Teacher به حساب های ScratchEd مرتبط هستند؟ خیر، حساب‌های Scratch Teacher به حساب‌های ScratchEd مرتبط نیستند. آیا این ویژگی وجود دارد و اگر نه، می توانید آن را اضافه کنید؟ بسیاری از ویژگی ها معمولا درخواست می شوند، از جمله:

تبدیل حساب های اسکرچ موجود به حساب های دانشجویی انتقال حساب های دانش آموز به حساب ها و کلاس های معلم ثبت نام اسکرچ دیگرداشتن حساب های دانشجویی در چندین کلاس یا مرتبط با چندین حساب معلم
ارتباط با سیستم های مدیریت کلاس درس مانند Google Classroom و Clever ویژگی های دانش آموزان را محدود کنید، مانند دیدن یا ارسال نظرات

در حال حاضر انجام هیچ یک از این کارها در اسکرچ امکان پذیر نیست. ما دوست داریم عملکرد Teacher Accounts را گسترش دهیم، و همه این ویژگی‌ها چیزهایی هستند که مایلیم اضافه کنیم. با این حال، Scratch یک سازمان کوچک است و منابع ما محدود است، بنابراین ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا بتوانیم هر یک از این تغییرات را اجرا کنیم.

حساب های دانشجویی

آیا باید هر یک از ایمیل های دانشجویی خود را تأیید کنم؟ خیر. آدرس ایمیل حساب معلم برای همه حساب‌های دانشجویی استفاده می‌شود، بنابراین نیازی به تأیید آدرس ایمیل دانش‌آموزان نیست. برخی از دانش‌آموزان من قبلاً حساب‌های Scratch دارند، چگونه آنها را به کلاس درس خود اضافه کنم؟

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آدرس سایت اسکرچ بپردازید.

امکان افزودن یک حساب کاربری Scratch موجود به کلاس درس وجود ندارد. شما باید با استفاده از حساب معلم خود یک حساب دانشجویی جدید برای آنها ایجاد کنید. گر دانش آموز رمز عبور خود را فراموش کند چه اتفاقی می افتد؟ می‌توانید به‌صورت دستی رمز عبور دانش‌آموز را از حساب Scratch Teacher خود بازنشانی کنید. ابتدا به My Classes (از بنر بنفش در صفحه اصلی یا در منوی کشویی کنار نماد کاربر خود) بروید.

از آنجا، کلاس صحیح را پیدا کنید و روی پیوند Students کلیک کنید. سپس ثبت نام اسکرچ می توانید رمز عبور را در سطح دانش آموز با استفاده از منوی تنظیمات بازنشانی کنید. آیا می توانم پروژه های دانشجویی اشتراک گذاری نشده را ببینم؟ حساب‌های معلم فقط می‌توانند به پروژه‌های مشترک دانش‌آموزی دسترسی داشته باشند. ثبت نام اسکرچ آیا می توانم حساب های دانشجویی را حذف کنم؟

شما نمی‌توانید با استفاده از حساب معلم، حساب دانش‌آموز را حذف کنید، اما وقتی وارد حساب دانشجویی هستید، می‌توانید حساب‌های دانشجویی را از طریق صفحه تنظیمات حساب حذف کنید. آیا یک دانش آموز می تواند در چند کلاس باشد؟ یک دانش آموز فقط می تواند بخشی از یک کلاس باشد.

آیا می توانم ثبت نام اسکرچ دانش آموزی را از یک حساب معلم یا کلاس به دیگری منتقل کنم؟ خیر، امکان انتقال دانش آموزان از یک کلاس یا معلم به کلاس دیگر وجود ندارد. اگر دانش‌آموز باید بخشی از کلاس جدید باشد، می‌توانید با استفاده از یک حساب معلم دیگر، یک حساب دانشجویی ثبت نام اسکرچ جدید برای دانش‌آموز ایجاد کنید.

وقتی کلاسم را «پایان می‌دهم» چه اتفاقی می‌افتد؟ وقتی کلاس را پایان می دهید، صفحه نمایه کلاس شما پنهان می شود و دانش آموزان شما دیگر نمی توانند وارد شوند (اما پروژه های آنها و استودیوهای کلاس همچنان در سایت قابل مشاهده خواهند بود). می توانید در هر زمان کلاس را دوباره باز کنید.

من می خواهم بیش از 250 دانش آموز را به یک کلاس اضافه کنم، چگونه ثبت نام اسکرچ می توانم این کار را انجام دهم؟ امکان اضافه کردن بیش از 250 دانش آموز به یک کلاس وجود ندارد. با این حال، می‌توانید یک کلاس جدید در صفحه کلاس‌های من ایجاد کنید و 250 حساب دانشجوی دیگر را به هر کلاس جدید اضافه کنید. Scratch چه داده هایی را در مورد دانش آموزان جمع آوری می کند؟

وقتی دانش‌آموزی برای اولین بار در Scratch ثبت‌نام می‌کند، ما اطلاعات اولیه جمعیت‌شناختی از جمله جنسیت، سن (ماه و سال تولد)، کشور، و یک آدرس ایمیل را برای تأیید می‌خواهیم. این داده‌ها (به صورت انبوه) در مطالعات تحقیقاتی به منظور بهبود درک ما از نحوه یادگیری افراد با Scratch استفاده می‌شوند.

ثبت نام اسکرچ چگونه است؟

هنگامی که یک مربی از یک حساب Scratch Teacher برای ایجاد حساب های دانشجویی استفاده می کند، دانش آموزان ملزم به ارائه آدرس ایمیل نیستند. ما شما را تشویق می کنیم برای اطلاعات بیشتر، سیاست حفظ حریم خصوصی Scratch را بخوانید. آیا Scratch با قوانین حریم خصوصی داده های محلی و فدرال ایالات متحده مطابقت دارد؟

Scratch عمیقاً به حریم خصوصی دانش آموزان و همه افرادی که از پلتفرم ما استفاده می کنند اهمیت می دهد متر ما رویه‌های فیزیکی و الکترونیکی را برای ثبت نام اسکرچ محافظت از اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌کنیم در نظر گرفته‌ایم. اگرچه ما در موقعیتی نیستیم که با هر نهادی که از محصول آموزشی رایگان ما استفاده می‌کند،

ضمانت‌های قراردادی ارائه دهیم، اما با تمام قوانین فدرال ایالات ثبت نام اسکرچ متحده که برای سازمان‌های غیرانتفاعی 501(c)(3) قابل اجرا هستند، مطابقت داریم. ما شما را تشویق می کنیم برای اطلاعات بیشتر، سیاست حفظ حریم خصوصی Scratch را بخوانید.

آیا می توانم یک کلاس خصوصی ایجاد کنم؟ خیر. تمام محتوای به اشتراک گذاشته شده در کلاس شما برای انجمن Scratch قابل دسترسی خواهد بود. دانش‌آموزان من می‌توانند با چه کسی در Scratch تعامل داشته باشند؟

حساب‌های دانشجویی دارای امتیازات اجتماعی مشابه یک حساب معمولی بازی اسکرچ هستند، مانند اشتراک‌گذاری پروژه‌ها، نظر دادن، ایجاد استودیو و موارد مشابه. به عنوان یک معلم، می‌توانید تمام فعالیت‌های دانش‌آموزان خود را ببینید و اقدامات اعتدالی سبک را در کلاس خود انجام دهید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.

آیا می توانم قابلیت دیدن و ارسال نظرات دانش آموزان را خاموش کنم؟ خیر، شما نمی توانید ویژگی نظر دادن را برای دانش آموزان خود در انجمن آنلاین غیرفعال کنید. می‌توانید به‌طور انتخابی امکان گذاشتن نظرات دیگران در نمایه‌های خود و هر پروژه جداگانه را غیرفعال کنید، اما یک ویژگی در سراسر سایت برای محدود کردن نظر دادن وجود ندارد.

اگر نظر دادن برای دانش آموزان شما مناسب نیست، ممکن است بخواهید از برنامه Scratch Desktop استفاده کنید که نسخه آفلاین ویرایشگر پروژه Scratch است که شامل انجمن آنلاین نمی شود. آیا می توانم دانش آموزانم را از بازی در اسکرچ مسدود کنم؟

ما پروژه‌هایی را که بازی هستند یا از بازی‌های ویدیویی محبوب الهام گرفته‌اند حذف نمی‌کنیم، مگر اینکه حاوی عناصر دیگری باشند که برای کودکان نامناسب است. ثبت نام اسکرچ ما معتقدیم که کودکان هنگام کار روی پروژه‌هایی در مورد چیزهایی که در زندگی خود به آنها علاقه دارند، بهترین چیزها را یاد می‌گیرند. یکی از چیزهایی که آنها اغلب به آن علاقه دارند بازی است.

اگر از پروژه های خاصی آگاه هستید که حاوی ثبت نام اسکرچ عناصر نامناسب هستند، لطفاً روی دکمه “گزارش” که در صفحه پروژه ظاهر می شود کلیک کنید تا بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.
می توانید نظرات و پروژه های نامناسب ایجاد شده توسط دانش آموزان خود را به صورت دستی حذف کنید. اگر محتوای نامناسب ایجاد ثبت نام اسکرچ شده توسط افراد غیردانشجو را پیدا کردید، لطفاً با کلیک بر روی دکمه “گزارش” به تیم Scratch اطلاع دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =