ثبت نام
ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون

ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون

سرفصل‌های مقاله

موسسه پایتون یک پروژه غیرانتفاعی مستقل است ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون که توسط گروه آموزش و توسعه باز برای ترویج زبان برنامه نویسی پایتون، آموزش ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون  نسل جدیدی از برنامه نویسان پایتون، و حمایت از مشاغل حرفه ای ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون در برنامه نویسی به زبان پایتون و در فن آوری های مرتبط

موسسه پایتون جامعه ای متعهد از متخصصان فناوری اطلاعات، ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون متخصصان برنامه نویسی، علاقه مندان به برنامه نویسی، مؤسسات آموزشی، سازمان های آموزشی، شرکت ها و داوطلبانی را گرد هم می آورد که برای توسعه کیفیت، تعالی ارزیابی و رواج برنامه نویسی به زبان پایتون تلاش می کنند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی پایتون چیست بپردازید.

 

ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون

یکی از اهداف اولیه موسسه پایتون، تعیین استاندارد استفاده از پایتون و مهارت های برنامه نویسی، و همچنین ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون ارائه فرصت های توسعه برای افرادی است که مایل به دنبال کردن حرفه ای مرتبط با برنامه نویسی پایتون هستند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی پایتون چگونه است بپردازید.

در راستای اهداف استراتژیک مرتبط با افزایش و توسعه مشاغل ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون در برنامه نویسی پایتون، موسسه پایتون یک چارچوب جهانی مستقل برای آزمون های برنامه نویسی پایتون فراهم می کند.

پایتون زبان برنامه نویسی است که “ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون” بیش از هر زبان دیگری درها را باز می کند. با دانش کامل پایتون، یک فرد می تواند در مشاغل و صنایع متعددی کار کند.

هر چه بیشتر پایتون را بفهمند، در قرن بیست و یکم کارهای بیشتری می توانند انجام دهند هرکسی که در IT کار ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون می کند باید آن را بداند، یا در همان سطح زبان مادری خود، یا حداقل تا سطح پایه.

مهارت های برنامه نویسی پایتون درها را به روی مشاغل تقریباً در ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون هر صنعتی باز می کند و برای ادامه نقش های مهندسی و توسعه نرم افزار پیشرفته تر و پردرآمدتر ضروری است.

مشاغلی که پایتون را درگیر می‌کنند ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون متنوع و جالب هستند: مهندس نرم‌افزار، توسعه‌دهنده نرم‌افزار، مهندس یادگیری ماشین، مهندس هوش مصنوعی، مهندس توسعه‌دهنده .

دانشمند داده/تحلیلگر داده، مدیر پروژه، مشاور مالی، مدرس، مدیر سیستم، مهندس امنیت، تستر، و بسیاری ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون دیگر.گواهینامه های خنثی فروشنده موسسه پایتون، مهارت ها و دانش برنامه نویسی یک نامزد را تأیید می کند.

best python courses alpharithms

و آنها را با تمام ابزارها و منابع اولیه برای دنبال کردن یک حرفه ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون موفق در برنامه نویسی پایتون و فناوری های مرتبط مجهز می کند.موسسه پایتون متعهد به توسعه یک استاندارد جهانی در صدور گواهینامه برنامه نویسی پایتون است.

که به برنامه نویسان مشتاق و همچنین متخصصان برنامه نویسی، توسعه دهندگان نرم افزار و متخصصان فناوری ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون اطلاعات از سراسر جهان اجازه می دهد تا مهارت های برنامه نویسی خود را به طور عینی و موثر ارزیابی و مستند کنند.

و به دلیل تخصص خود به ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون رسمیت شناخته شوند.موسسه پایتون یک مسیر صدور گواهینامه جهانی برای زبان برنامه نویسی پایتون تعریف کرده است و یک استاندارد بین المللی آزمون برنامه نویسی پایتون را توسعه داده است.

هدف دوره: شرکت کنندگان درک کاملی از اصول برنامه نویسی با استفاده از پایتون به دست خواهند آورد. آنها ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون می توانند به موضوعات برنامه نویسی پیشرفته تر پیشرفت کنند.

و الگوریتم هایی را که بخش جدایی ناپذیر متدولوژی های پیچیده تر ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون هستند، به عنوان مثال، هوش مصنوعی بررسی می کنند. شرکت کنندگان دانش نوشتن برنامه های مختلف پایتون و طراحی الگوریتم های دستکاری فایل ها.

و انواع مختلف داده ها از ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون جمله اعداد و متن را خواهند داشت.این مقدمه ای برای برنامه نویسی پایتون برای دانش آموزانی است که هیچ دانش یا تجربه قبلی برنامه نویسی ندارند.

دوره 5 روزه پیشنهادی جنبه های اساسی برنامه نویسی را پوشش می دهد که شامل انواع داده ها، عملگرهای ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون مختلف، ورودی/خروجی، شرایط، جریان کنترل، توابع و الگوریتم ها می شود.

تجربه یادگیری با تعدادی مثال و مجموعه مسائل (داده ها، رشته ها، ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون پردازش فایل و گرافیک ساده) که به صورت تعاملی در طول سخنرانی با مشارکت دانش آموزان حل می شود، افزایش می یابد.

قالب دوره شامل 3 ساعت ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون سخنرانی روزانه (2 ساعت سخنرانی و 1 ساعت آزمایشگاه) می باشد. به دانش آموزی که دوره را با موفقیت پشت سر بگذارد و در پایان دوره امتحان کوتاهی را برای ارزیابی دانش خود بگذراند.

گواهی پایان دوره اعطا می شود. نسخه های الکترونیکی مطالب درسی در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت. ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون همچنین به دانش آموزان مشاوره شغلی و توسعه مهارت ها ارائه می شود.

دوره به صورت آنلاین ارائه می شود و فضای محدود (25 نقطه) در دسترس ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون است. لطفا تا تاریخ 11 تیرماه ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، قبل از شروع دوره با اطلاعات جلسه مجازی و مطالب دوره تماس گرفته خواهد شد.

این دوره به گونه ای طراحی شده است که به ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون صورت آنلاین ارائه می شود و شرکت کنندگان باید از رایانه/لپ تاپ شخصی خود استفاده کنند.جزئیات عضویت به شرکت کنندگان ثبت نام شده ارسال می شود

این مقدمه ای برای برنامه نویسی پایتون برای دانش آموزانی است که هیچ دانش یا تجربه قبلی برنامه نویسی ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون ندارند. دوره 5 روزه پیشنهادی جنبه های اساسی برنامه نویسی را پوشش می دهد که شامل انواع داده ها.

عملگرهای مختلف، ورودی/خروجی، ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون شرایط، جریان کنترل، توابع و الگوریتم ها می شود. تجربه یادگیری با تعدادی مثال و مجموعه مسائل (داده ها، رشته ها، پردازش فایل و گرافیک ساده).

که به صورت تعاملی در طول سخنرانی با مشارکت دانش آموزان حل می شود، افزایش می یابد. فرمت ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون دوره شامل 3 ساعت سخنرانی روزانه است.دکتر علیرضا صادقیان از سال 1999.

در بخش علوم کامپیوتر دانشگاه رایرسون مشغول به ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون کار بوده و سمت پروفسور را بر عهده دارد. او همچنین یک دانشمند وابسته در مؤسسه دانش لی کا شینگ، بیمارستان سنت مایکل است.

و به عنوان رهبر موضوع ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون تحقیق هوش مصنوعی در مراقبت‌های بهداشتی و تجزیه و تحلیل در مؤسسه مهندسی، علم و فناوری زیست پزشکی خدمت می‌کند.دکتر صادقیان از سال 1384 تا 1394 ریاست گروه علوم کامپیوتر را بر عهده داشت.

وی مدیر مؤسس آزمایشگاه ابتکار هوش مصنوعی پیشرفته (AI2) است و دارای تخصص گسترده ای ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون در زمینه های هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق است.

نحوه ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون

برای کاربردهای صنعتی و پزشکی وی سرپرستی 9 دانشجوی ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون فوق دکتری، 8 دانشجوی دکتری و 24 دانشجوی کارشناسی ارشد و همچنین 60 دستیار پژوهشی را بر عهده داشته است.

او بیش از 150 نسخه خطی مجله، ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون مقالات کنفرانس داوری، و فصل کتاب، و همچنین دو کتاب ویرایش شده منتشر کرده است. او 2 افشای اختراع و 2 اختراع دارد.

دکتر صادقیان به طور فعال با تعدادی از هیئت های حرفه ای و دانشگاهی بین المللی از جمله هیئت فعالیت ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون آموزشی IEEE همکاری داشته است. در حال حاضر، او رئیس بخش انجمن فنی هوش محاسباتی IEEE، بخش تورنتو است.

دکتر صادقیان همچنین عضو هیئت تحریریه مجله است ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون و به عنوان ویرایشگر وابسته فعالیت می کند.گواهینامه برنامه نویسی پایتون دارای گواهینامه بر روی رویکرد برنامه نویسی شی گرا به پایتون تمرکز دارد و نشان می دهد.

که فرد با جنبه های ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون پیشرفته تر برنامه نویسی، از جمله موارد ضروری ملزومات ماژول ها و بسته ها، به استثنای آشنا است. مکانیزم مدیریت در OOP، عملیات پیشرفته روی رشته ها، درک لیست، لامبدا، ژنراتورها، بسته شدن و پردازش فایل.

گواهینامه به دارندگان آن در مهارت های برنامه نویسی خود اطمینان می دهد، به آنها کمک می کند تا در بازار کار ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون برجسته شوند، و به آنها برای آماده شدن و پیشرفت به سطح حرفه ای شروع کنند.

مدرک گواهینامه برنامه نویسی پایتون یک مدرک حرفه ای با ریسک ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون بالا است که توانایی داوطلب را برای انجام وظایف برنامه نویسی سطح متوسط ​​در زبان پایتون، از جمله توانایی طراحی، توسعه، اندازه گیری می کند.

اشکال زدایی، اجرا و اصلاح برنامه های چند ماژول پایتون، و همچنین سنجش مهارت ها و دانش آنها در رابطه با تحلیل و مدل سازی مسائل واقعی در دسته های با استفاده از مفاهیم ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون و تکنیک های اساسی موجود در رویکرد شی گرا.

گواهی نشان می‌دهد که فرد با مفاهیم زیر آشنا است: ماژول‌ها، بسته‌ها و PIP، رمزگذاری کاراکترها، رشته‌ها و ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون پردازش رشته‌ها، ژنراتورها، تکرارکننده‌ها، بسته‌ها، فایل‌ها، جریان‌های فایل، و پردازش فایل، سلسله مراتب استثنا، و استثنا.

کلاس ها و اشیاء، کار با ماژول های انتخاب شده کتابخانه استاندارد، و ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون مبانی رویکرد برنامه نویسی شی گرا.دریافت گواهی تضمین می کند که فرد به طور کامل با تمام ابزارهای اولیه ارائه شده توسط آشنا می شود .

تا آنها را قادر می سازد مطالعات خود را در سطح پیشرفته شروع کنند و مسیری را به سمت حرفه توسعه دهندگان باز کنند.گواهینامه یک گام موقت برای گواهی است، یک انگیزه عالی ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون برای خودسازی و خودسازی.

و مهمتر از همه – ابزاری برای به روز نگه داشتن مهارت های برنامه نویسی و نشان دادن آنها به دیگران. دریافت گواهی نشان‌دهنده علاقه داوطلب به توسعه سطح بالاتر مهارت ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون و درک عمیق‌تر پایتون.

را برای مدیریت مؤثرتر و برقراری ارتباط با تیم‌های تولید و توسعه درک کنند.تحلیلگر ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون ارشد داده های پزشکی قانونی در PwC استرالیا، سیدنی”اگر شما به عنوان یک تحلیلگر داده کار می کنید.

و می خواهید حرفه خود را به علم داده باز کنید، گواهی ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون ضروری است!”ایتون یا پردرآمدترین یا یکی از پردرآمدترین زبان‌های امروزی در تمام نقاط جهان است و حقوق آن بین 90000 تا 130000 دلار در سال است.

با اتکای روزافزون به اینترنت، و با ایفای نقش پایتون، تقریباً مطمئناً دستمزد ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون یک برنامه نویس معمولی پایتون افزایش خواهد یافت.در حال حاضر، بیش از 100000 شغل پایتون انجام نشده در سراسر جهان وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 7 =