منو
صفحه اصلی
ثبت نام
جزوه آموزشی اسکرچ

جزوه آموزشی اسکرچ کامل

سرفصل‌های مقاله

بسیاری از والدین تعجب می کنند جزوه آموزشی اسکرچ که یادگیری برنامه نویسی Scratch را از کجا شروع کنند. مواد مطالعه و نمونه تمرین را از کجا می توانم پیدا کنم؟ می‌خواهم جزوه آموزشی اسکرچ شروع ماجراجویی خود را با برنامه‌نویسی برای شما آسان‌تر کنم، به همین دلیل یک دوره ویدیویی رایگان Scratch 3 ایجاد جزوه آموزشی اسکرچ کردم. در اولین درس، ساختار Scratch را یاد می‌گیریم، چگونه کد خود را بسازید و آن را اجرا کنید.

اولین برنامه را بنویسید؟ برای کار!اسکرچ چگونه ساخته می شود؟Scratch 3 تفاوت قابل توجهی با نسخه قبلی دارد. علاوه بر این، دارای عملکردهای کاملاً جدیدی است. در عکس قسمت هایی را که به اختصار به آنها می پردازیم شماره گذاری کرده ام. این جزوه آموزشی اسکرچ برای همه ضروری است تا درک بهتری از نحوه برنامه نویسی با Scratch داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ایده برای اسکرچ بپردازید.

جزوه آموزشی اسکرچ

در سمت چپ (شماره 1 در عکس) یک پالت فرمان (بلوک) وجود دارد. دستورات به دسته‌هایی دسته‌بندی شده‌اند تا یافتن بلوک مورد علاقه  آسان‌تر شود. اگر می‌خواهید دستورات موجود در یک دسته را ببینید، کافیست روی نقطه رنگی کلیک کنید. با کلیک کردن، متوجه می شوید که بلوک جزوه آموزشی اسکرچ های کد سمت راست (شماره 2 در عکس) تغییر کرده اند.بلوک های کد دستورالعمل هایی هستند که ما از آنها برای ایجاد برنامه خود استفاده خواهیم کرد.

اگر می خواهید از دستوری استفاده کنید، کافی است آن را با ماوس به مرکز برنامه بکشید (شماره 3 در تصویر). من مرکز اسکرچ را ویرایشگر صدا خواهم کرد. اینجاست که کد ما ایجاد می شود که با اتصال بلوک ها به یکدیگر ایجاد می کنیم.در سمت راست در گوشه بالا (شماره 4 در عکس) دو دکمه، یک پرچم سبز و یک علامت توقف وجود دارد. آنها برای شروع و توقف برنامه یا بازی ما جزوه آموزشی اسکرچ استفاده می شوند.یک پیش نمایش از برنامه ما در زیر دکمه ها وجود دارد.

به این می گویند صحنه (شماره 5 در عکس). می توانیم اسپرایت و پس زمینه را به صحنه اضافه کنیم. اینجاست که آثار کارمان را خواهیم دید. در زیر استیج دکمه هایی برای تغییر اسپرایت و پس زمینه وجود دارد.دوره ویدیویی “جزوه آموزشی اسکرچ” رایگان: مبانی برنامه نویسی برای کودکان در اسکرچ – درس 1ما اولین برنامه را ایجاد می کنیم ما قبلاً می دانیم که ابزارهای اساسی در Scratch کجا هستند، بنابراین می توانیم به ایجاد اولین مثال برویم. بسیار ساده خواهد بود.

جهت دانلود اسکرچ روی لینک کلیک بفرمایید.

از دسته حرکت اول، بلوک اول را انتخاب کرده و آن را 10 مرحله حرکت دهید. از ماوس برای انتقال بلوک به وسط ویرایشگر استفاده کنید و … هیچ اتفاقی نیفتاد. گربه خراش (شبح) روی صحنه حرکت نکرد. برای اینکه sprite دستور ما را اجرا کند باید آن را فعال کنیم. در حال حاضر، فقط روی بلوک کلیک کنید و جزوه آموزشی اسکرچ گربه 10 قدم حرکت می کند.تمرین 1سعی کنید تعداد مراحل را تغییر دهید و ببینید آیا اسپرایت شما به روش دیگری حرکت می کند یا خیر.

به یاد داشته باشید که می توانید یک علامت منفی در جلوی عدد بنویسید، به عنوان مثال -10، که باعث می شود اسپرایت به سمت دیگر راه برود.به طور پیش فرض، هر انیمیشن، بازی یا برنامه با دکمه سبز رنگ راه اندازی می شود. بنابراین، ارزش این را دارد که به گربه خود آموزش دهیم که هنگام کلیک بر روی دکمه سبز رنگ بالای صحنه، به چپ یا راست حرکت کند. خیلی راحته! جزوه آموزشی اسکرچ در دسته رویداد، وقتی روی پرچم سبز کلیک شد، بلوک را پیدا خواهید کرد.

اگر آن را به قسمت ویرایشگر منتقل کنید و بالای بلوک حرکت قرار دهید، آنها به طور خودکار مانند پازل به هم متصل می شوند. به این ترتیب ما کد خود را در Scratch ایجاد می کنیم! اگر روی پرچم سبز کلیک کنید، کد هر بار حرکت جزوه آموزشی اسکرچ می کند.خراش گربه مانند آفتاب پرست تغییر رنگ می دهد!نمونه دومی که با هم انجام خواهیم داد تبدیل یک گربه به آفتاب پرست است! 🙂 ما می خواهیم گربه با کلیک بر روی آن رنگ خود را تغییر دهد. اگر بلوک‌هایی در ویرایشگر خود دارید، آن‌ها را حذف کنید (بلوک بالایی را بگیرید و به سمت چپ بکشید).

زمانی که sprite کلیک شد، با اضافه کردن یک دستور شروع می کنیم. آن را در دسته رویدادها خواهید یافت. با تشکر از او، اسکرچ می داند که وقتی ماوس را روی اسپرایت خود کلیک می کنیم چه کاری انجام دهد. بنابراین کافی است که دستور تغییر رنگ اسپرایت را به کد خود اضافه کنیم. همانطور که می توانید به راحتی حدس بزنید، تغییر رنگ مربوط به ظاهر اسپرایت جزوه آموزشی اسکرچ ما است. روی دسته ظاهر کلیک کنید. این شامل یک دستورالعمل برای تغییر رنگ افکت 25 است.

دستورات را ترکیب کنید و آماده حرکت هستید! اکنون می توانید بررسی کنید که وقتی جزوه آموزشی اسکرچ ماوس را روی sprite ما کلیک می کنید چه اتفاقی می افتد. رنگش عوض میشه!تمرین 2مانند تمرین اول، سعی کنید عدد را برای تغییر افکت رنگ تغییر دهید. شما همچنین می توانید افکت را تغییر دهید. با کلیک بر روی کلمه رنگ، لیستی از سایر افکت های موجود ظاهر می شود. شما می توانید آنها را تست کنید!آموزش برنامه نویسی با اسکرچ به صورت آنلاین.

همانطور که می بینید، برنامه نویسی با Scratch بسیار آسان است. در درس های بعدی اولین بازی را می سازیم و عناصر اولیه زبان های برنامه نویسی را یاد می گیریم. علاوه بر این، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه پروژه های بزرگ را به بخش های کوچکتر تقسیم کنیم. به لطف این، شما می توانید هر بازی را ایجاد کنید، حتی اگر ایده ای برای انجام آن نداشته باشید. پس عضو کانال شوید تا درس های بعدی را از دست ندهید! همانطور که همه چیز جزوه آموزشی اسکرچ توسط پروژه GIMP ایجاد شده است.

این آموزش ها کاملاً توسط جامعه نوشته شده است. بنابراین، اگر هر آموزشی را ناقص می‌دانید، یا اگر حاوی خطا یا اطلاعات قدیمی است، بهترین کار این است که یک راه حل برای آن کمک کنید. علاوه بر این ما به گرمی از آموزش های جدید استقبال می کنیم. برای اطلاع از روش مشارکت کامل به زیر مراجعه کنید.مبتدیGIMP Quickiesاز GIMP برای جزوه آموزشی اسکرچ نیازهای ساده گرافیکی بدون نیاز به یادگیری روش های پیشرفته دستکاری تصویر استفاده کنید.

لوگوی شناور ساده این آموزش برخی از تکنیک‌های اولیه دستکاری تصویر و لایه را توضیح می‌دهد.ساخت تصویر دایره ای شکل نحوه ایجاد یک تصویر دایره ای شکل ساختن شکل قلب با انتخاب نحوه ایجاد یک شکل قلب با انتخاب ماسک های لایه ای مقدمه ای بر استفاده از ماسک های لایه برای جزوه آموزشی اسکرچ تغییر شفافیت یک لایه.منحنی های رنگ پایه اولین نگاهی به ابزار Curves و تنظیم تن رنگ در یک تصویر.نمایه GIMP شما (و شما)
نمایه GIMP چیست و چگونه از آن استفاده کنیم.

نمای کلی فرمت های تصویر انتخاب بهترین فرمت تصویر برای اهداف خود پوشه های دارایی گسترش GIMP با افزونه‌ها، اسکریپت‌ها، براش‌ها و موارد دیگر. ویرایش عکس تبدیل دیجیتال B&Wآموزش تبدیل دقیق برای ایجاد نتیجه B&W از یک تصویر رنگی.ماسک های لومینوسیتی استفاده از ماسک های چند لایه برای جداسازی صداهای خاص در تصویر برای ویرایش.نقشه برداری جزوه آموزشی اسکرچ تن با “رنگ ها / نوردهی”استفاده از عملیات “رنگ ها / نوردهی” GIMP با عمق بیت بالا برای افزودن جبران نوردهی به سایه ها و تون های میانی و در عین حال حفظ جزئیات برجسته.

گروه کانونی ماسک لایه و برنامه های کاربردی فیلتر خلاق.رنگ آمیزی برس های پارامتریک نگاهی به مزایا و انعطاف پذیری استفاده از براش های پارامتریک. برنامه نويسي GIMP Perl پایه نحوه نوشتن اسکریپت های ساده پرل با استفاده جزوه آموزشی اسکرچ از ماژول gimp-perl (فقط کاربران گنو / لینوکس) را بیاموزید. ویرایش خودکار استفاده از GIMP Python برای خودکار کردن یک گردش کار. ایجاد خودکار XCF از JPG تصاویر XCF را در یک فهرست در یک زمان وارد کنید.

کمک به آموزش های جدید یا اصلاحات برای شرکت در پروژه GIMP لازم نیست توسعه دهنده باشید. برخی از اعضای تیم در طراحی، مدیریت جامعه، تریاژ اشکال… و برخی در اسناد و آموزش کمک می کنند!تنها چیزی که از مشارکت‌کنندگان می‌خواهیم استفاده از مجوزهای Libre است که به هر کسی اجازه جزوه آموزشی اسکرچ می‌دهد تا آموزش‌ها را به اشتراک بگذارد، دوباره توزیع کند و تغییر دهد. این به دیگران امکان می‌دهد حتی سال‌ها بعد آموزش‌ها را اصلاح کنند، حتی اگر نویسنده اصلی دیگر در اطراف نباشد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.

این همان قوانینی است که برای کد ما وجود دارد و GIMP را به یک نرم افزار رایگان تبدیل می کند.مجوزهای پیشنهادی عبارتند از:هنر رایگان 1.3پس می خواهید مشارکت کنید؟ فرآیند ساده است، در اینجا یک مثال برای مورد فرضی است که در آن شما یک خطا در یک آموزش موجود پیدا کردید. در چنین موردی از ویرایش متن موجود، تغییر شما به طور خودکار در همان مجوزی است که توسط نویسنده اول انتخاب شده است:تمام محتویات آموزشی را می توانید جزوه آموزشی اسکرچ در مخزن وب سایت ما (گیتلاب) بیابید.

پس از کلیک بر روی این پیوند، برای درک ساختار فایل، راحت مرور کنید: هر آموزش در یک پوشه جداگانه فهرست شده است و هر پوشه دارای یک فایل به نام index.md است جزوه آموزشی بازی اسکرچ که حاوی متن آموزش است. فایل های بسیار دیگری مانند تصاویر، اسکرین شات ها و دارایی های مختلف همراه با آموزش داخل پوشه هستند.هنگامی که آموزشی را پیدا کردید که می‌خواهید آن را ویرایش کنید، روی پیوند index.md کلیک کنید و دکمه آبی رنگی را مشاهده خواهید کرد که می‌گوید «ویرایش».

hgmyhi

روی آن کلیک کنید (بدیهی است که ابتدا باید یک لاگین ایجاد کرده باشید و متصل باشید).Gitlab به شما پیشنهاد می کند که پروژه را به دلیل از دست دادن مجوزها “چنگال” کنید. “فشار” را فشار دهید.پس از انجام این کار، تغییرات خود را با استفاده از نحو Markdown انجام دهید.وقتی از ویرایش های خود راضی بودید، به پایین جزوه آموزشی اسکرچ صفحه ویرایش بروید، به قسمت “تعهد پیام” توجه کنید. اطلاعات مربوطه را برای توضیح آنچه انجام دادید پر کنید. روی “تعهد تغییرات” کلیک کنید.

صفحه “درخواست ادغام جدید” ظاهر می شود. روی “ایجاد درخواست ادغام” کلیک کنید.انجام شد! اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا یکی از اعضای اصلی تغییرات شما را بررسی و تایید کند.اگر جزوه آموزشی اسکرچ فقط نیاز به تغییر یک تصویر دارید (مثلاً به این دلیل که نسخه قدیمی GIMP را نشان می دهد)، می توانید تصویر را در Gitlab انتخاب کنید و روی دکمه «Replace» کلیک کنید. به شما پیشنهاد می‌کند که یک نسخه جدید را آپلود کنید و برای توضیح تغییر، یک “پیام تعهد” بنویسید.

لطفا مجوز Libre مورد نظر را برای تصویر در پیام commit بنویسید. سپس “Replace file” را بزنید.برای تغییرات پیچیده‌تر، یا اگر می‌خواهید آموزش‌های جدیدی ارائه دهید، ممکن است لازم باشد که حداقل اصول سیستم نسخه‌سازی منبع git را که استفاده می‌کنیم، درک کنید. از طرف دیگر، می‌توانید به سادگی آموزش خود را در یک فایل متنی جدید بر روی دستگاه جزوه آموزشی اسکرچ خود بنویسید (به دنبال نحو Markdown)، سپس به سادگی یک گزارش را باز کنید و همه فایل‌ها (فایل متنی و همچنین تصاویر و سایر منابع) را در این گزارش آپلود کنید.

فراموش نکنید مجوزی را که از لیست داده شده در بالا انتخاب کرده اید به ما بگویید.فهرستی از آموزش‌های قدیمی را می‌توانید در اینجا بیابید: فهرست همه آموزش‌های (میراث).به خاطر داشته باشید که این لیست به دلایل قدیمی ارائه شده استفقط آنها در اصل برای نسخه های بسیار قدیمی و از این جزوه آموزشی اسکرچ رو منسوخ GIMP ساخته شده بودند و اکثر آنها از مجوزهای Libre که اجازه ویرایش را می دهد استفاده نمی کنند.قسمت 1 این مجموعه را می توانید در اینجا بیابید.

در قسمت 1، به این موضوع پرداختیم که چرا باید از ابتدا یک پایگاه داده بسازید، و معماری و الزامات پایگاه داده ای که در این سری قصد ساخت آن را داریم.در این قسمت از مجموعه، ساختارهای داده و ذخیره سازی اشیا را پوشش می دهیم.بیا شروع کنیم!بیایید لحظه ای به آنچه در بخش 1 بحث کردیم، توجه کنیم.الزامات ما برای یک مؤلفه خاص در یک سیستم بزرگتر ما را به این نتیجه رساند که یک راه حل تمیز ایجاد کارآمد یک جزوه آموزشی اسکرچ پایگاه داده سفارشی PubSub-esque است.

که بسته های UDP حاوی نمونه های زمان واقعی را دریافت می کند و به طور دوره ای بلوک های انبوه را از طریق HTTP به API RESTful ارسال می کند.از آنجایی که قصد داریم از یک پایگاه داده اساساً باینری KeyValue (LMDB) به عنوان ذخیره پشتیبان اصلی استفاده کنیم، باید تصمیم بگیریم که چگونه شیء خود را در یک حباب باینری قابل ذخیره سازی بسته جزوه آموزشی اسکرچ بندی کنیم.اگر به راه حل های دیگر در فضا نگاه کنیم، می بینیم که MongoDB از BSON استفاده می کند (که خود را به عنوان “JSON باینری” توصیف می کند).

و برخی دیگر از راه حل های مبتنی بر protobuf (که به دلایل غیرقابل توضیحی به عنوان “XML، اما کوچکتر” نامیده می شود، استفاده می کنند. سریع تر و ساده تر “). هیچ یک از گزارش های خود حتی کوچکترین دقتی ندارند، اما نادیده گرفتن آنچه انجام می دهند؟در مورد protobuf، این اساساً جزوه آموزشی اسکرچ یک ساختار C تعریف شده است، که یک قالب بسته بندی سفارشی برای هر شی تعریف شده ایجاد می کند و یک رابط ORM مانند برای آن اشیا ارائه می دهد.

اگر به یک شی مسطح نیاز دارید، بسیار جالب است، اما اگر به یک آرایه چند بعدی یا به اشیاء تودرتو نیاز داشته باشید، همه چیز پیچیده می شود.با این حال، BSON یک سند Key-Value کلی‌تر تعریف می‌کند که در آن نوع، نام و داده‌ها با هم بسته‌بندی می‌شوند. این به شما امکان می دهد یک سند را بدون دانستن فرمت اول بارگذاری کنید، در حالی که به اسناد تودرتو و آرایه های چند بعدی اجازه می دهد، که شگفت انگیز است! با این حال، این جزوه آموزشی اسکرچ پیچیدگی افزوده به این معنی است که هم در تجزیه و هم در بسته بندی بسیار کندتر است.

و فضای بسیار بیشتری را اشغال می کند.پس چگونه می خواهیم توسعه پیدا کنیم؟ خوب، ما خوش شانس هستیم که کنترل کاملی بر این پروژه داریم زیرا در یک پروژه، هم فرآیندی را می سازیم که داده ها را ذخیره می کند و هم فرآیندی که آن را می خواند. بنابراین می توانیم کمی پایین تر برویم و همه چیز را مستقیماً در CType های پایتون تعریف کنیم. این به ما سرعت جزوه آموزشی اسکرچ و اندازه بهتری نسبت به Protobuf می دهد، در حالی که انعطاف پذیری مشابه BSON را ارائه می دهد.

در حالی که هیچ چیز رایگان نیست، بنابراین ما هزینه کاهش انعطاف پذیری را می پردازیم، مانند انتقال خودکار از قالب قدیمی به قالب جدیدتر.سازه های ساختمانی بنابراین بیایید مقداری کدگذاری انجام دهیم، شیئی که می خواهیم ذخیره کنیم، که به عنوان یک فرهنگ لغت نشان داده شده است، به شکل جزوه آموزشی اسکرچ زیر خواهد بود:گاهی اوقات یک سرگرمی بیشتر از یک سرگرمی می شود. برخی از کودکانی که در کلاس پنجم به مدرسه می روند ممکن است برای تحصیل در رشته نمایش در کالج تصمیم بگیرند.

پس از کالج، آنها می توانند به جوامع خود بازگردند تا هدایای نمایشی برای دیگران بیاورند. دانش آموز دبیرستانی که در دبیرستان ابتکار عمل خود را نشان می دهد می تواند پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان این دانش آموز را جزوه آموزشی اسکرچ پرورش دهد. همانطور که می گویند، بلوط های بزرگ از بلوط های کوچک رشد می کنند. اگر این درست است، ما با جوانی خود چه بلوط هایی می کاریم؟افراد خوب پیش دبستانی آزمایشگاه رسانه MIT این سوال را پرسیدند و به یک پاسخ خوب رسیدند: Scratc.

Scratch یک دانلود رایگان (برای مک یا ویندوز) است که به بچه ها اجازه می دهد بازی های تعاملی، انیمیشن ها و داستان های دیجیتالی خود را بسازند. پس از ایجاد آثار خود، کودکان می توانند آثار Scratch خود را از طریق اینترنت به اشتراک بگذارند. کودکان می توانند از یکدیگر بیاموزند، از یکدیگر الهام بگیرند و بر روی جزوه آموزشی اسکرچ موجودات خود بسازند.من برای اولین بار در مورد Scratch از کلاس سوم راهنمایی یاد گرفتم، زیرا تابستان قبل در یک اردوی تابستانی Scratch را یاد گرفتم.

او با غرور فراوان توضیح داد: «من دوست دارم چیزهایی را در اسکرچ بسازم. “من می توانم به شما یاد بدهم که چگونه این کار را انجام دهید.” چنین سخنانی را باید از جزوه آموزشی اسکرچ جوانی بشنویم. من عاشق شنیدن این جمله هستم که “من ایده هایی برای بهبود اسکرچ دارم” یا “یکی از دوستانم چند ترفند اسکریچ را به من نشان داد.”کسب درآمد توسط optAd360خراش بچه ها را روی صندلی راننده می نشاند. آنها بازیگر دنیا می شوند نه دنیا. چیزی که به عنوان یک سرگرمی کوچک شروع می شود می تواند بسیار کم اهمیت تر شود.

دانلود جزوه آموزشی اسکرچ

برای افزایش تعداد کودکان و بزرگسالانی که اسکرچ را می شناسند، Scratch Day 2009 توسط همان افرادی که اسکرچ را ایجاد کردند اختراع شد. در 16 می 2009، در مکان‌هایی در سرتاسر جهان، Scratch برای افرادی که قبلاً Scratch را ندیده‌اند نشان داده و جزوه آموزشی اسکرچ توضیح داده می‌شود.برای شروع سریع بازی اسکرچ، از صفحه منابع اسکرچ دارل برانسون دیدن کنید.دارل یک افسر با استعداد فناوری آموزشی مستقر در ویکتوریا، استرالیا است.

آموزش خراش تهیه شده توسط دانش آموزان در مدرسه ابتدایی EXPO For Excellence Magnet به خوبی انجام شده است. می توانید آنها را به صورت آنلاین از اینجا مشاهده کنید یا از طریق این لینک همه آنها را دانلود کنید.یک معرفی بسیار خوب اسپانیایی برای Scratch را می توان در یوتیوب یافت که توسط Pacho ساخته شده است.خوزه رامون از والنسیا، اسپانیا این جزوه آموزشی اسکرچ بررسی اسکرچ را به زبان اسپانیایی ایجاد کرد.میچل رزنیک، خالق Scratch را در این ویدیوی کوتاه یوتیوب و در این گفتگوی فناوری گوگل توسعه یافته، کاشت بذر برای جامعه ای خلاق تر، ملاقات کنید.

بلوط های بزرگ از بلوط های کوچک رشد می کنند. خانم ها و آقایان شروع به کاشت کنید. یک رویداد Scratch در این نزدیکی پیدا کنید یا رویداد Scratch خود را با یک فرزند ایجاد کنید. و سپس شاهد رشد همه چیز باشید.این جزوه آموزشی اسکرچ دیدگاه من است. اگر مواد آموزشی Scratch و Scratch را در بسیاری از رایانه‌های بازسازی‌شده بگنجانیم که برای بچه‌هایی که رایانه ندارند جذاب باشد، محیط‌های بدون موانع اقتصادی ایجاد می‌کنیم که فرهنگ‌های کاملاً جدیدی را ایجاد می‌کند.

افراد و سازمان های موجود در لیست پستی CompuMentor’s Computer Refurbishers نقطه شروع خوبی برای این امر هستند.فیل شاپیرو(این وبلاگ نویس به عنوان یک گیک در کتابخانه تاکوما پارک مریلند کار می کند و استادیار یک دانشگاه آمریکایی است. او در اوقات فراغت خود رایانه های اهدایی را به کودکان و بزرگسالانی که آنها را ندارند ارائه می دهد و یکی از جزوه آموزشی اسکرچ سازمان دهندگان این برنامه است. روز اسکرچ در مدرسه راهنمایی تاکوما پارک، سیلور اسپرینگ، مریلند. در آدرس philshapiroblogger@gmail.com موجود است)

نوشته های قبلی وبلاگ از نیوزویک خارج شوید – وارد مجله MAKE شویدپروژه های SketchUp برای کودکان – نقد و بررسی کتاب صد ساله ها در تبلیغات اپل کجا هستند؟یوتیوب هزار بار جالب تر از تلویزیون است Apple II زندگی ابدی در مرورگر به دست می آورد مرا به اوبونتو ببریدآیا کتابخانه های جزوه آموزشی اسکرچ عمومی باید به خانه ابتکار سلام کنند؟ راه آسان برای معرفی برنامه نقاشی Inkscape برای نوجوانان و بزرگسالاندومین محرک اقتصادی شما در راه است.

خلاقیت استثنایی راه خود را به YouTube پیدا می کند.بازدید از کافه Google Thoreauوزنیاک با رها می رقصدیوتیوب به یک میلیارد بازدید ویدیو در روز می رسدتهدید رایانه ای برای سیستم های صنعتی اکنون جدی تر شده است تهدید رایانه ای برای سیستم های جزوه آموزشی اسکرچ صنعتی اکنون جدی تر شده است یک محقق امنیتی یک کد حمله با کاربرد آسان را منتشر کرد که سیستم‌های SCADA صنعتی را هدف قرار می‌دهد.از فرزندان خود یک موتور جستجو برای کودکان بخواهید.

از فرزندان خود یک موتور جستجو برای کودکان بخواهیدAsk Kids یک موتور جستجوی منحصر به فرد برای جوانان 6 تا 12 ساله است.صفحات رنگ آمیزی من: برنامه رایگان ویندوز 10 برای کودکان صفحات رنگ آمیزی من: برنامه رایگان ویندوز 10 برای کودکان.My Coloring Pages یک برنامه ویندوز 10/8 است که بچه ها آن را دوست خواهند داشت. می توانید جزوه آموزشی اسکرچ از آن برای کشیدن 7 رنگ و تعداد زیادی الگوی صفحه رنگارنگ برای کودکان استفاده کنید.

یکی از شگفت انگیزترین چیزها در مورد کتابخانه یادگیری اسکیت پایتون این است که دارای یک الگوی مدل سازی 4 مرحله ای است که کدگذاری طبقه بندی کننده یادگیری ماشین را آسان می کند. در حالی که این آموزش از طبقه‌بندی‌کننده‌ای به نام رگرسیون لجستیک استفاده می‌کند، فرآیند کدگذاری در این آموزش برای طبقه‌بندی‌کننده‌های دیگر در sklearn (درخت تصمیم، K-Nearest Neighbors و غیره) اعمال می‌شود. در این آموزش از جزوه آموزشی اسکرچ رگرسیون لجستیک برای پیش‌بینی برچسب‌های رقمی بر اساس تصاویر استفاده می‌کنیم.

تصویر بالا دسته‌ای از ارقام آموزشی (مشاهدات) از مجموعه داده‌های MNIST را نشان می‌دهد که عضویت در دسته آنها مشخص است (برچسب‌های 0-9). پس از آموزش یک مدل با رگرسیون لجستیک، می توان از آن برای پیش بینی برچسب تصویر (برچسب های 0-9) یک تصویر استفاده کرد.رگرسیون لجستیک جزوه آموزشی اسکرچ با استفاده از Python Videoبخش اول این پست آموزشی به مجموعه داده‌های اسباب‌بازی (داده‌های رقمی) می‌پردازد تا الگوی مدل‌سازی 4 مرحله‌ای scikit-learn را به سرعت نشان دهد و رفتار الگورتم رگرسیون لجستیک را نشان دهد.

بخش دوم آموزش به یک مجموعه داده واقعی تر (مجموعه داده MNIST) می پردازد تا به طور خلاصه نشان دهد که چگونه تغییر پارامترهای پیش فرض یک مدل می تواند بر عملکرد (هم در زمان و هم در دقت مدل) تأثیر بگذارد.با آن، اجازه دهید شروع کنیم. اگر گم شدید، توصیه می کنم ویدیوی بالا را در یک برگه جداگانه باز کنید. کد استفاده شده در این آموزش در زیر موجود است رگرسیون جزوه آموزشی اسکرچ لجستیک رقمی (بخش اول کد آموزشی)رگرسیون لجستیک MNIST (بخش دوم کد آموزشی).

شروع (پیش نیاز)اگر قبلاً آناکوندا را نصب جزوه آموزشی اسکرچ کرده اید، به بخش بعدی بروید. توصیه می‌کنم آناکوندا را نصب کنید (یا Python 2 یا 3 برای این آموزش خوب کار می‌کند) بنابراین مشکلی در وارد کردن کتابخانه‌ها نخواهید داشت.شما می توانید آناکوندا را از سایت رسمی دانلود کرده و خودتان نصب کنید یا می توانید آموزش نصب آناکوندا را در زیر دنبال کنید تا آناکوندا را بر روی سیستم عامل خود راه اندازی کنید.Anaconda را در ویندوز نصب کنید: پیوند آناکوندا را در مک نصب کنید: پیوند.

Anaconda را در اوبونتو (لینوکس) نصب کنید: پیوندرگرسیون لجستیک در مجموعه داده اعدادبارگیری داده ها (مجموعه داده رقمی)مجموعه جزوه آموزشی اسکرچ داده اعداد یکی از مجموعه داده های scikit-learn است که نیازی به دانلود هیچ فایلی از وب سایت خارجی ندارد. کد زیر مجموعه داده اعداد را بارگیری می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 1 =