ثبت نام
ایده برای اسکرچ

10 ایده برای اسکرچ

سرفصل‌های مقاله

در 16 می 2018، میچل رزنیک با معلمان بلاروسی در ایده برای ساخت بازی در اسکرچ ملاقات کرد، ایده برای اسکرچ جایی که خالق زبان برنامه نویسی Scratch در مورد اصولی صحبت کرد ایده برای اسکرچ که او و تیمش سعی کردند به بازی اسکرچ بیاورند. مانند هر محصول دیگری، Scratch محصول کار بسیار بود.

توسعه دهندگان با وظیفه ای مواجه شدند نمونه بازی اسکرچ که زبان برنامه نویسی بسازند که ایده برای اسکرچ از یک سو به کودکان کمک کند تا تفکر و تخیل خود را توسعه دهند و از سوی دیگر خود را بیان کنند ایده برای اسکرچ و دستاوردهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اسکرچ مقدماتی بپردازید.

ایده برای اسکرچ پروژه ها.مساعدترین محیط برای یادگیری و تقویت مهارت های شما، کار بر روی پروژه های جدی و مهم است. طوفان فکری، تولید ایده، توسعه مدل‌های آزمایشی و نمونه‌های اولیه، آزمایش بازار و بسیاری موارد دیگر ذاتی ایده برای ساخت بازی در اسکرچ کار فعال روی پروژه است. سایت ایرانیان سایبر در این موضوع مطالب بیشتری را ارائه کرده است.

ایده برای اسکرچ

میچل رسنیک: “در نگاه اول واضح نیست، اما همه ما بزرگسالان هر روز روی پروژه ها کار می کنیم نمونه بازی اسکرچ برای مثال، یک روزنامه نگار در ایده برای اسکرچ حال کار بر روی یک مقاله است،

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله سوالات اسکرچ مقدماتی بپردازید.

ایده برای اسکرچ و والدین در حال برنامه ریزی یک “پروژه” برای جشن تولد کودک هستند، در یک کلام، هر فعالیتی که درگیر آن هستیم، در هر مرحله با پروژه هایی روبرو می شویم. بنابراین، ما می خواهیم بچه ها با درک نحوه کار روی پروژه ها بزرگ شوند و یاد بگیرند – این یکی از ایده های اصلی Scratch است.

نمونه بازی اسکرچ هنگامی که کودکان و بزرگسالان پروژه های خود را در ایده برای ساخت بازی در اسکرچ ایجاد می کنند، در نوعی “قیف یادگیری خلاق” قرار می گیرند: اول، ایده برای اسکرچ تصور می کنند که دوست دارند در سطح ایده چه کاری انجام دهند.

سپس آنها پروژه خود را زنده می کنند، از نتایج کار خود خوشحال می شوند. ایده ها و پروژه های خود را با دیگر بچه ها به اشتراک بگذارند. هنگامی که سرخوشی ناشی از اجرای پروژه فروکش می کند، با تجزیه و تحلیل خلقت فرد جایگزین می شود – این انگیزه ای برای تفکر در مورد ایده های جدید، بهبودها و بهبودهای پروژه از قبل ایجاد شده می دهد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی و بازی سازی اسکرچ بپردازید.

همانطور که ممکن است حدس بزنید، بچه ها بارها و بارها به این سمت می روند و تجربه ارزشمندی ایده برای اسکرچ در فعالیت های پروژه به دست می آورند. این یک پدیده منحصربه‌فرد است، زیرا کودکان از تمام حلقه‌های زنجیره از ایده تا اجرا عبور می‌کنند – ایده‌هایی تولید می‌کنند.

ایده برای ساخت بازی در اسکرچ

ایده برای ساخت بازی در اسکرچ آنها را برای قدرت آزمایش می‌کنند، نمونه بازی اسکرچ آزمایش‌های مداوم با راه‌حل‌ها، جستجوی جایگزین‌ها و بحث درباره نتایج با جامعه‌ای مشابه افراد متفکر همه اینها به رشد تفکر خلاق کودکان و توانایی در نظر گرفتن یک شی از زوایای مختلف کمک می کند.

ایده برای ساخت بازی در اسکرچ

همسالان.فرآیند یادگیری به معنای سنتی، هم مطالعه مستقیم موضوع و هم فعالیت اجتماعی است. بسیاری ایده برای اسکرچ از کارشناسان به افزایش اثربخشی فرآیند آموزشی در گروه ها اشاره می کنند – در این راستا گفتگو مهم است تا افراد بتوانند ایده های خود را تبادل کنند، پروژه را به طور مشترک مدیریت کنند و پشتیبان و الگوی یکدیگر باشند.بنابراین اصل کار گروهی و تعامل موثر بین کودکان نیز در مرحله توسعه و اجرای اسکرچ به یکی از پیشروها تبدیل شده است.

میچل رسنیک: انجمن اسکرچ منبع دائمی الهام است – بچه‌ها می‌بینند که بچه‌های دیگر (از سرتاسر جهان) چه چیزی ایده برای اسکرچ خلق کرده‌اند و می‌توانند چیزی برای ایده‌ها و پروژه‌های خود بکشند، تجربه کسب کنند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. وقتی اسکرچ را ایجاد کردیم، می‌خواستیم مردم بتوانند با هم کار کنند و از یکدیگر بیاموزند.ده سال پیش، در کنار راه اندازی Scratch، یک انجمن آنلاین برای کاربران آن راه اندازی کردیم. این برای ما خیلی مهم بود.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله پروژه ساده اسکرچ بپردازید.

ما از همان ابتدا متقاعد شده بودیم که بچه ها باید با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، تبادل نظر کنند و همه ایده برای اسکرچ پروژه ها مخاطب خود را از افراد همفکر خود پیدا کرده اند.انجمن آنلاین نمونه بازی اسکرچ دو نقش را همزمان ایفا می کند. ایده برای ساخت بازی در اسکرچ اولاً، این پلتفرمی است که مخاطب و بازخورد ایجاد می کند:

وقتی بچه ها پروژه های خود را به اشتراک می گذارند، ایده برای اسکرچ بازخورد و پیشنهادهایی را از همتایان خود (و نه تنها) در جامعه دریافت می کنند. در همان زمان، جامعه دستاوردهای جدیدی را الهام می‌بخشد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.

وقتی بچه‌ها به پروژه‌های همسالان خود نگاه می‌کنند، می‌توانند ایده‌های جدیدی برای پروژه‌های خود ایده برای اسکرچ دریافت کنند (و حتی فیلمنامه‌هایی را قرض بگیرند). ما Scratch را طراحی کردیم تا افراد بتوانند در مورد پروژه های موجود تجدید نظر کنند و به یک ایده جدید نفس تازه ای بدهند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود اسکرچ بپردازید.

همه پروژه‌های موجود در انجمن اسکرچ توسط مجوز Creative Commons محافظت می‌شوند، بنابراین افراد می‌توانند آزادانه از طرح‌های سایر کاربران استفاده کنند، تا زمانی که اعتبار به نویسندگان داده شود.

چند ایده برای اسکرچ

نمونه کار با برنامه اسکرچ

این به این واقعیت کمک می کند که بیش از ¼ پروژه های جامعه اینترنتی اساساً “بازسازی” پروژه های دیگر هستند. بنابراین، این ایده برای اسکرچ قانون که هر چیز جدید به خوبی فراموش شده قدیمی است، به خوبی با نمونه بازی اسکرچ کار می کند.شور وقتی افراد با علاقه خالصانه روی پروژه ها کار می کنند، طولانی تر و با پشتکار بیشتر کار می کنند، در هنگام بروز مشکلات تسلیم نمی شوند و تمام تلاش خود را برای فتح قله های مورد نظر انجام می دهند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دوره اسکرچ مقدماتی بپردازید.

به همین دلیل است که جزء سوم پروژه اسکرچ است من علاقه واقعی به چیزی دارم که دوست دارم – و با مشاهده ایده برای اسکرچ پروژه های مختلف در وب سایت، لذت واقعی را تجربه می کنیم. این به وضوح نشان می دهد که بچه ها روی پروژه های Scratch کار می کنند که واقعاً دوست دارند.

این تنوع پروژه ها همچنین تنوع علایق و ایده های نسل جوان را برجسته می کند (که به طور سنتی مورد سرزنش قرار می گیرد). قابل توجه ترین اثر این است نمونه بازی اسکرچ که کیفیت آموزش در علوم فنی و دقیق افزایش می یابد اگر دانش آموزان با چشمان سوزان، اشتیاق و میل به “کشف قاره آمریکا” به کلاس ها بیایند.

بازی.شاید هیچ راه مطمئن تری برای سرگرم کننده تر کردن فرآیند یادگیری به جز ساختن آن “زیر سس” یک فعالیت ایده برای اسکرچ بازی وجود نداشته باشد. یادگیری اسکرچ آزمایش، جستجوی مداوم برای جایگزین، آزمون و خطا، حتی ریسک کردن را تشویق می کند! دوباره و دوباره.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله نرم افزار اسکرچ مقدماتی بپردازید.

ایده برای اسکرچ چنین آزادی عمل، ایده برای ساخت بازی در اسکرچ به معنای خوب کلمه، قطعا کودکان را مجذوب خود می کند.میچل رسنیک: “ما معتقدیم که شکل بازی باعث می شود روند یادگیری زنده تر و متنوع تر شود. هنگام ایجاد Scratch، ما امیدوار بودیم که بچه ها دامنه نامحدودی برای آزمایشات خود داشته باشند، که بتوانند و فراتر از محدودیت های معمول بروند.

وقتی اکثر مردم به یک بازی فکر می کنند، اولین چیزی که به آن فکر می کنند سرگرمی و سرگرمی است. اما ایده برای اسکرچ وقتی گروه تحقیقاتی ما در مورد بازی فکر می کند، درک ما در سطح کمی متفاوت است. بازی برای تیم ما دقیقاً رویکرد تعامل با دنیای خارج است.

ما بازی را به عنوان یک فرآیند آزمایش و تحقیق، آزمون و خطا، توانایی دیدن امکانات جدید می بینیم. این جنبه های بازی در فرآیند یادگیری خلاقانه نقش اساسی دارند. در حین توسعه Scratch، می‌خواستیم به بچه‌ها الهام دهیم تا یک بازی مفید با پروژه‌هایشان داشته باشند.

نمونه بازی اسکرچ

حتی بلوک های کاربردی نیز به گونه ای طراحی شده اند که بتوانید ساعت ها در جستجوی پروژه ایده آل خود ایده برای اسکرچ با آنها “سرهم” کنید.ما این پست وبلاگ را به جلسه میچل رسنیک با معلمان اختصاص دادیم، زیرا در بخش روباتیک خود “موضوع تکنیک ها” نظرات تیم توسعه Scratch را به طور کامل به اشتراک می گذاریم.

پروژه اسکرچ

 در عمل خود همه اصول کلیدی روش آموزشی را به نسبت های مختلف اعمال می کنیم.اگرچه درگاه های خبری معروف خارجی در مورد اسکرچ صحبت کردند که باعث شد وب سایت پروژه برای چند روز از دسترس خارج شود.

 بنابراین تصمیم گرفتم با انتشار ترجمه ای از آگهی ها سوء تفاهم ایده برای اسکرچ را اصلاح کنم. نمونه بازی اسکرچ این پروژه به نظر من قابل توجه است.پروژه رایگان اسکرچ توسط گروهی از دانشمندان دانشگاه MIT در حال توسعه است.

هدف اصلی این ایده برای اسکرچ پروژه تبدیل شدن به بخشی از برنامه آموزشی برای کودکان و نوجوانان، توسعه توانایی های خلاقانه، تفکر منطقی و آزادی در استفاده از فناوری اطلاعات است. همه اینها با مشارکت دادن دانش آموزان در فرآیند ایجاد ارائه ها / کارتون ها / بازی های تعاملی پیشنهاد می شود.

این اپلیکیشن دارای یک زبان برنامه نویسی گرافیکی، چندین افکت بصری، قابلیت افزودن صدا و یک ویژگی ایده برای اسکرچ جالب است: استفاده از کنترلرهای دست ساز از طریق پورت COM.پروژه های ایجاد شده را می توان برای مشاهده عمومی در وب (افزونه به زبان جاوا نوشته شده است) در وب سایت رسمی پروژه قرار داد.

ایده برای ساخت بازی در اسکرچ با Scratch ایجاد کنید امروزه، مردم از رایانه های خود به تعداد فوق العاده زیادی از بازی های تعاملی، داستان ها، انیمیشن ها، شبیه سازی ها و انواع دیگر داده های پویا و تعاملی دسترسی دارند.

اما برای بیشتر، این برنامه ها یک طرفه هستند نمونه بازی اسکرچ شما فقط می توانید کارهایی را که دیگران انجام داده اند ایده برای اسکرچ مشاهده و کلیک کنید. شما نمی توانید اثر هنری خود را طراحی و خلق کنید.

Scratch با گسترش امکانات طراحی روی رایانه، ترکیب گرافیک، عکس، صدا و موسیقی را در محتوای تعاملی آسان می کند. با Scratch می توانید شخصیتی بسازید که می رقصد، آواز می خواند و با دیگران تعامل دارد. یا تصویری ایجاد کنید که در پاسخ به حرکت ماوس می چرخد، می چرخد ​​و تغییر می کند.

یا ترکیب تصویر، موسیقی و جلوه های صوتی برای ایجاد یک کارت تبریک نمونه بازی اسکرچ برای یک دوست یا یک گزارش ای ایده برای اسکرچ ده برای اسکرچ تعاملی برای مدرسه.نام اسکرچ از خراشیدن گرفته شده است، تکنیکی که توسط دی جی های هیپ هاپ استفاده می شود.

که با دستان خود صفحات وینیل را به جلو و عقب می چرخانند تا موزیک ویدیوها را با هم ترکیب کنند. شما می توانید همین کار را با Scratch انجام دهید و انواع مختلف اطلاعات (گرافیک، عکس، موسیقی، صداها) را به روشی خلاقانه ترکیب کنید.

Scratch بر اساس یک زبان برنامه نویسی گرافیکی است که به شما اجازه می دهد تا کنش ها و تعاملات بین ایده برای اسکرچ انواع مختلف داده ها را کنترل کنید. برنامه نویسی در اسکرچ بسیار ساده تر از زبان های برنامه نویسی سنتی است: برای ایجاد یک اسکریپت، شما به سادگی بلوک های گرافیکی مانند بلوک های لگو یا قطعات پازل را در کنار هم قرار می دهید.

هنگامی که پروژه ای را در اسکرچ ایجاد کردید، می توانید آن را با دیگران در وب سایت اسکرچ به اشتراک بگذارید، ایده برای ساخت بازی در اسکرچ همانطور که می توانید ویدیوها را در یوتیوب یا عکس ها را در فلیکر به اشتراک بگذارید.

یا می توانید پروژه Scratch خود را به هر صفحه وب دیگری اضافه کنید – برای مثال، یک انیمیشن ایده برای اسکرچ تعاملی را به  صفحه مای اسپیس یا فیس بوک خود اضافه کنید.می توانید با مرور پروژه های دیگر کاربران در سایت پروژه اسکرچ ایده های جدیدی برای پروژه خود دریافت کنید.

نمونه بازی اسکرچ اگر هر شخصیت یا عکسی را دوست دارید، فقط پروژه را دانلود کنید و بخشی از آن را در خودتان استفاده کنید.با اسکرچ بیاموزید دانش‌آموزان وقتی یاد می‌گیرند چگونه داستان‌های تعاملی، انیمیشن‌ها، بازی‌ها، موسیقی و آثار خلاقانه را با اسکرچ خلق می‌کنند، چه می‌کنند؟

از نظر توانایی، ایده های ریاضی و محاسباتی را می آموزند که برگرفته از تجربه آنها با اسکرچ است. وقتی ایده برای اسکرچ دانش‌آموزان برنامه‌هایی را در اسکرچ ایجاد می‌کنند، تکنیک‌های محاسباتی اولیه مانند «تکرار» و «شرایط» را یاد می‌گیرند.

آنها همچنین درک مفاهیم مهم ریاضی مانند مختصات، کمیت ها و اعداد تصادفی را بهبود می بخشند.به طور گسترده تر، دانش آموزان مفاهیم را به روش های گویا و جذاب یاد می گیرند. هنگامی که دانش آموزان در کلاس های جبر سنتی مقادیر را مطالعه می کنند، معمولاً ارتباط شخصی کمی با مفاهیم احساس می کنند.

اما هنگامی که آنها مقادیر را در محیط اسکرچ یاد می گیرند، می توانند بلافاصله از آنها به روشی بسیار گویا استفاده کنند: برای کنترل ایده برای اسکرچ سرعت یک انیمیشن یا محاسبه امتیاز در یک بازی که ایجاد می کنند.وقتی دانش آموزان روی پروژه ای در اسکرچ کار می کنند، فرآیند طراحی را نیز یاد می گیرند.

ایده برای ساخت بازی در اسکرچ به طور معمول، یک دانش‌آموز با یک ایده شروع می‌کند، یک نمونه اولیه می‌سازد، آن را آزمایش می‌کند، زمانی که کار نمی‌کند آن را تغییر می‌دهد، از دیگران بازخورد می‌گیرد، سپس آن را اصلاح و دوباره کار می‌کند.

این یک مارپیچ پیوسته است: ما یک ایده می گیریم، پروژه ای ایجاد می کنیم که اساس ایده های جدید باشد، ایده برای اسکرچ که اساس پروژه های جدید خواهد بود و غیره در یک دایره.

این فرآیند مهارت‌های اساسی یادگیری قرن 21 را که برای موفقیت آینده ضروری هستند ترکیب می‌کند: نمونه بازی اسکرچ خلاقانه فکر کنید، واضح ارتباط برقرار کنید، به طور سیستماتیک تجزیه و تحلیل کنید، به طور مؤثر با دیگران تعامل کنید، به طور مکرر مرور کنید، به طور مداوم یاد بگیرید.

ایجاد پروژه‌ها در اسکرچ به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا سطح آزادی عمیقی در فناوری اطلاعات ایجاد کنند. ایده برای اسکرچ به زبان انگلیسی مسلط باشد اوه، اسپانیایی یا زبان دیگری، شما نه تنها باید یاد بگیرید که چگونه بخوانید، بلکه باید چگونه بنویسید – به عبارت دیگر، چگونه خود را به زبان دیگری بیان کنید.

همچنین، برای آزاد بودن در فناوری اطلاعات، باید نه تنها تعامل با رایانه، بلکه خلق کردن با آن را نیز بیاموزید. ایده برای ساخت بازی در اسکرچ البته اکثر دانش‌آموزان برنامه‌نویس حرفه‌ای نخواهند شد، همانطور که اکثر آنها نویسنده حرفه‌ای نمی‌شوند.

اما یادگیری برنامه نویسی برای همه مفید خواهد بود: به دانش آموزان این امکان را می دهد تا خود را کاملتر ایده برای اسکرچ و خلاقانه تر بیان کنند، به آنها کمک کند تفکر منطقی را توسعه دهند و به آنها کمک کند تا عملکرد فناوری های جدیدی را که در همه جا در زندگی روزمره با آن مواجه می شوند، درک کنند.

پیوندها بازاندیشی در یادگیری در عصر دیجیتال مشارکت برای مهارت های قرن 21 یادگیری با اسکرچ برنامه با اسکرچ اکثر مردم برنامه نویسی کامپیوتر را به عنوان یک کار خسته کننده و خاص می بینند که فقط برای کسانی که پیشینه فنی خوبی دارند در دسترس است.

در واقع، یادگیری زبان های برنامه نویسی سنتی مانند جاوا و سی پلاس پلاس بسیار ایده برای اسکرچ دشوار است.هدف نمونه بازی اسکرچ ، زبان برنامه نویسی جدید، تغییر آن است. Scratch از بهترین محاسبات و طراحی رابط استفاده می کند

تا تجربه برنامه نویسی را برای کودکان، نوجوانان و کسانی که می خواهند نحوه کدنویسی را یاد بگیرند جذاب تر و قابل دسترس تر کند. ویژگی های اصلی نمونه بازی اسکرچ برنامه نویسی را مسدود کنید برای ایجاد برنامه‌ها در Scratch، به سادگی بلوک‌های گرافیکی را در کنار هم قرار می‌دهید.

بلوک ها به گونه ای ساخته شده اند که می توانند فقط در ساختارهای صحیح نحوی مونتاژ شوند، که خطاها را از ایده برای اسکرچ بین می برد. انواع داده های مختلف اشکال مختلفی دارند که ناسازگاری را برجسته می کند.

ایده برای ساخت بازی در اسکرچ می‌توانید حتی در زمانی که برنامه در حال اجرا است، تغییراتی در پشته‌ها ایجاد کنید، و اجازه می‌دهد بارها و بارها با ایده‌های جدید آزمایش کنید.دستکاری داده. با ایده برای اسکرچ می توانید برنامه هایی ایجاد کنید که گرافیک، انیمیشن، موسیقی و صداها را دستکاری و ترکیب می کنند.

Scratch قابلیت های دستکاری داده های بصری را که در فرهنگ امروزی رایج است، گسترش می دهد – به ایده برای اسکرچ عنوان مثال، با افزودن قابلیت برنامه ریزی به فیلترهای فتوشاپ مانند.همکاری و اشتراک گذاری. سایت پروژه اسکرچ الهام و مخاطب ارائه می دهد:

می توانید به پروژه های افراد دیگر نگاه کنید، از تصاویر و اسکریپت های آنها استفاده و اصلاح کنید و پروژه خود را اضافه کنید. بزرگترین دستاورد، محیط و فرهنگ مشترکی است که حول اسکرچ ساخته شده است.

ایده برای اسکرچ کف های کم (آسان برای شروع)، سقف های بلند (قابلیت ایجاد پروژه های پیچیده) و دیوارهای ایده برای اسکرچ عریض (پشتیبانی از طیف گسترده ای از پروژه ها) را ارائه می دهد.

در کار بر روی Scratch، برای وضوح بیشتر، به سادگی توجه ویژه ای داشتیم، حتی گاهی اوقات به قیمت کارکرد.وقتی دانش‌آموزان روی پروژه‌ای در اسکرچ کار می‌کنند، این شانس را دارند که مفاهیم محاسباتی مهمی مانند تکرارها، شرایط، متغیرها، انواع داده‌ها، رویدادها و فرآیندها را بیاموزند.

نمونه بازی اسکرچ قبلاً برای معرفی این مفاهیم به دانش‌آموزان در سنین مختلف، از مدرسه ابتدایی تا دانشگاه، استفاده ایده برای اسکرچ شده است. برخی از دانش‌آموزان پس از نمایش برنامه‌نویسی در اسکرچ، از زبان‌های برنامه‌نویسی سنتی و مبتنی بر متن خارج شده‌اند.

Scratch بر اساس بهترین زبان برنامه نویسی نمونه بازی اسکرچ است. از کارهای قبلی در ایده برای ساخت بازی در اسکرچ الهام گرفته شده بود، اما قصد داشت ساده تر و شهودی تر باشد.Scratch یک پروژه متن باز است، اما یک تیم توسعه بسته است.

کد منبع به صورت رایگان در دسترس است، اما برنامه توسط تیم کوچکی از دانشمندان در آزمایشگاه ایده برای اسکرچ رسانه MIT در حال توسعه است.نسخه پایدار در حال حاضر: 1.1. نسخه هایی برای Windows و Mac OS X وجود دارد. انتظار می رود نسخه لینوکس تا پایان سال 2007 تکمیل شود.

ساده ترین بازی برای ساخت در اسکرچ چیست؟

Forest of Danger اولین بازی ما در 3 بازی برتر ما برای مبتدیان Scratch است. این یک بازی ساده است که به دانش آموزان می آموزد که چگونه جن ها را در اطراف صفحه نمایش در فضا حرکت دهند. گاهی اوقات می‌خواهیم اسپرایت‌ها سریع‌تر، گاهی آهسته‌تر روی صفحه حرکت کنند و گاهی اوقات می‌خواهیم اسپرایت خود را ناپدید کنیم و دوباره ظاهر شود.

Scratch با مثال چیست؟

Scratch یک زبان برنامه نویسی رایگان است که توسط MIT توسعه یافته است که ساخت داستان های تعاملی، انیمیشن ها، بازی ها، موسیقی و هنر و به اشتراک گذاری آثار خود را در وب آسان می کند. Scratch می تواند از داخل یک مرورگر وب مدرن اجرا شود یا به عنوان یک برنامه دانلود شود. نکته. Scratch روی اینترنت اکسپلورر یا هر گوشی هوشمندی اجرا نمی شود.

چند کد در اسکرچ وجود دارد؟

Scratch بیش از 100 بلوک کدنویسی دارد و هر کدام کاربرد منحصر به فردی دارند. همانطور که در زیر مشاهده می کنید، همه آنها در 9 دسته مختلف با کد رنگی کدگذاری شده اند: همچنین می توانید بلوک خود را در زیر بلوک های بیشتر ایجاد کنید.

ایده برای اسکرچ
برای اسکرچ

کارگردان: کودکان

تاریخ ایجاد شد: 2022-07-24 12:51

امتیازدهی ویرایشگر:
5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 15 =