منو
صفحه اصلی
ثبت نام
فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید

دانلود فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید

سرفصل‌های مقاله

با مشارکت StartUniversity WebApp، در اینجا اولین دوره اندروید متولد شده فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید در ایتالیا است که هدف آن ایجاد توسعه دهندگان اندروید است. آیا فکر می کنید برنامه نویسی در جاوا یا کاتلین و فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید ایجاد برنامه های کاربردی برای اندروید چیزهای گیک است؟ نه، و حالا دلیلش را توضیح می دهم!در سال 2011، ما شروع به فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید ایجاد اولین دوره آنلاین اندروید در ایتالیا کردیم.

با آموزش های اولیه و ویدیو، برای یادگیری نحوه ایجاد برنامه های کاربردی در اندروید، بدون دیوانه شدن با کتاب ها فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید و دوره های کلاسیک که در همه جا آنلاین پیدا می کنید.درک آسان درس ها، آموزش های رایگان، به صورت ویدئویی و پی دی اف، کاملا قابل دانلود، ساخته شده توسط من، توسط حرفه ای ها و علاقه مندان به اندروید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد بپردازید.

فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزش هایی که با زبانی ساده نوشته شده و حتی برای کسانی که زبان برنامه نویسی کمی دارند فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید قابل درک است. مجموعه ای از آموزش ها برای شروع یادگیری نحوه توسعه برنامه های کاربردی برای گوشی های هوشمند و تبلت ها بر اساس اندروید و گوگل تی وی.اگر اضافه کنیم که دنیای توسعه APP حتی در وب نیز بسیار سریع در حال تکامل است، Angular را ببینید، تصویر کامل است. یک نقطه شروع برای کسانی که مایل به تعمیق این مسائل هستند نیز می توانند با دنبال کردن این آموزش های Angular پیدا شوند.

دوره اندروید موجود در سایت عمداً پایه و رایگان است، اما، اگر آب و هوا اجازه دهد، و همچنین فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید به لطف کمک بی‌نظیر Eng. Davide Copelli بنیانگذار اولین Web StartUniversity در زمینه فناوری های وب از طریق ویدیو، که به من کمک می کند تا آن را ساده و قابل درک کنم، امیدوارم به لطف کمک شما، برای ایجاد یک دوره آموزشی واقعی، با آموزش های جدید غنی شود. به طور مستقیم توسط کاربران انجام می شود. بنابراین من فقط باید برای شما یک دوره خوب آرزو کنم!

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر بپردازید.

ایجاد برنامه های اندروید و جاوا – جدیدترین آموزش ها.دوره AsyncTask برای دانلود تصویر در اندروید.حوه فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید دانلود و مشاهده تصویر از راه دور در یک Android Activity.دوره مدیریت ویندوز چندگانه و قابل تغییر اندازه در اندروید نحوه مدیریت حالت Multi-Window که برای اولین بار در اندروید نوقا معرفی شد. نحوه غیرفعال کردن آن در API قدیمی و نحوه فراخوانی فعالیت های جدید به طور مستقیم در جاوا. خبر اصلی نسخه جدید اندروید N (Nougat / Torrone) که توسط گوگل در آگوست 2016 منتشر شد.

دوره Google Maps در یک برنامه اندروید.در این آموزش خواهیم دید که چگونه به راحتی یک فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید نقشه ساده گوگل را با استفاده از سرویس های گوگل و فرگمنت ها پیاده سازی کنیم.دوره رابط ها در جاوابسیاری از کدهای جاوا که برای یک برنامه اندرویدی توسعه یافته اند، مفهوم اساسی برنامه نویسی شی گرا، یعنی رابط کاربری را در نظر می گیرند. در این آموزش خواهیم دید که آنها چه هستند و چگونه خود را تعریف می کنند.دوره Keytool برای تولید کلیدهای اشکال زدایی SHA-1.

در این آموزش مینی اندروید، نحوه تولید کلید SHA-1 را برای استفاده از خدمات گوگل و شناسایی فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید منحصربفرد اپلیکیشن خود خواهیم دید.مشکلات رایج دوره آموزشی دستگاه مجازی اندروید صفحه ای اختصاص داده شده به مشکلات کلاسیکی که کاربران در راه اندازی و پیکربندی یک دستگاه مجازی در اندروید – AVD با آن مواجه می شوند.دوره استفاده از mipmap در پروژه های اندروید مراحل به روز رسانی منابع مربوط به پوشه drawable را در پروژه های اندرویدی که با نسخه های قبل از 4.3 ایجاد شده اند مشاهده خواهیم کرد.

دوره ایجاد طرح بندی یک کشو ناوبری در 5 مرحله.در این آموزش خواهیم دید که چگونه فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید با استفاده از کتابخانه های معرفی شده با Material Design و کامپوننت NavigationView، طرح یک منوی پاپ آپ جانبی را که به طور گسترده در برنامه های امروزی استفاده می شود، ایجاد کنیم. همه از یک پروژه خالی اندروید شروع می شود.دوره طراحی متریال و ساخت اپلیکیشن با API های قدیمی متریال دیزاین در اندروید 5 (Lollipop) معرفی شد، اما از اندروید 6 (مارشملو) و اکنون با اندروید 8 (اوریو) با ویژگی های جدیدی غنی شده است.

در این آموزش ما مراحل لازم برای ایجاد برنامه‌ای را خواهیم دید که از طراحی متریال بهره می‌برد و فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید از چه اقدامات احتیاطی برای اطمینان از نمایش صحیح آن حتی در دستگاه‌هایی با API پایین‌تر استفاده کنیم.البته سطح API پروژه را در اندروید استودیو تغییر دهیدما روش تغییر سطح API را برای آزمایش برنامه ها در Android Studio نشان می دهیم دوره برگرداندن داده ها به یک فعالیت با 
در این آموزش مکانیزمی را مشاهده خواهیم کرد که به ما امکان می دهد داده ها را پس از فعال کردن یک فعالیت فرعی به یک Activity برگردانیم.

دوره نحوه استفاده از خدمات Google Play در برنامه خود.Google Play Services یک پروژه نرم‌افزاری فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید است که کتابخانه‌ها، APIها و عملکردهای مختلف را در یک بسته ارائه می‌کند که با آن برنامه‌های موجود در دستگاه Android می‌توانند با سرویس‌های وب Google تعامل داشته باشند.دوره ثبت درخواست برای پاسخ به قصد ضمنی در این آموزش خواهیم دید که چگونه فرآیند انتخاب فعالیتی که باید فراخوانی شود انجام می شود، به طوری که یک برنامه می تواند به ارسال Intent های ضمنی توسط برنامه های دیگر پاسخ دهد.

دوره ایجاد برنامه برای ارسال و دریافت داده در GET و POST از طریق HTTP.اکثراز برنامه‌های Android که فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید هر روز استفاده می‌کنید، می‌توانند با صفحات وب یا سرویس‌های وب راه دور برای تبادل اطلاعات ارتباط برقرار کنند. در این آموزش، نحوه ایجاد بخشی از یک برنامه با قابلیت ارسال داده های وارد شده توسط کاربر از طریق شبکه از طریق HTTP را خواهید آموخت.دوره اندروید و مکان یابی جغرافیایی با طول و عرض جغرافیایی.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید غیر حضوری بپردازید.

موقعیت جغرافیایی عبارت است از تشخیص موقعیت جغرافیایی یک دستگاه، بیان آن در مختصات فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید دو بعدی به نام طول و عرض جغرافیایی. در این آموزش کوچک خواهیم دید دوره آموزشی ایجاد اپلیکیشن برای اندروید با هدف آموزش به کاربران برای توسعه برنامه های کاربردی برای دستگاه های تلفن همراه مبتنی بر سیستم عامل اندروید از طریق مجموعه اندروید استودیو می باشد. این دوره از طریق مثال ها و تصاویر کاربردی، تمام ابزارهای لازم را برای کسانی که می خواهند یک برنامه نویس اندروید شوند و برنامه های کاربردی را به صورت حرفه ای توسعه دهند، فراهم می کند.

دوره آموزشی برای توسعه دهندگان اندروید با مبانی (تاریخچه اندروید، نصب و پیکربندی محیط توسعه) فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید شروع می شود و سپس به جنبه های کاربردی و عملیاتی برنامه نویسی برای اندروید می پردازد و مسیر را با درسی اختصاص داده شده به توزیع برنامه ها از طریق گوگل به پایان می رساند. بازی (بازار گوگل).این دوره برای توسعه دهندگان اندروید برای کسانی توصیه می شود که قبلاً برخی از مبانی برنامه نویسی را دارند، به طور دقیق تر دانش مقدماتی زبان های جاوا و XML توصیه می شود.

پس از پایان دوره، کاربر اصول برنامه نویسی اندروید را آموخته و می تواند از فرصت های بی شمار فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید بازار کار استفاده کند یا به عنوان یک توسعه دهنده اندروید یک شغل آزاد را آغاز کند.با تشکر از دوره آنلاین برنامه نویسی اندروید (بسته توسعه دهنده) شما یاد خواهید گرفت که چگونه سایت های پویا و برنامه های وب سازگار با اندروید، سیستم عامل دستگاه های تلفن همراه توسعه یافته توسط گوگل، ایجاد کنید.این دوره آنلاین تحصیلی برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده خبره موبایل در اندروید شامل بسته ای از دوره ها است.

ما با مطالعه جاوا، یک زبان برنامه نویسی بسیار موفق، که تقاضای زیادی در دنیای کار برای توسعه نرم افزار فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید در زمینه های مختلف دارد، شروع خواهیم کرد.به این ترتیب اولین مفاهیم برنامه نویسی را یاد خواهید گرفت، مخصوصاً برای کسانی که از صفر با این زبان شروع می کنند یا به طور کلی برنامه نویسی را شروع می کنند و برای هرکسی که می خواهد برنامه نویسی را یاد بگیرد تا یک توسعه دهنده موبایل شود.بعداً برنامه نویسی برای اندروید را یاد خواهید گرفت که ابزارهای مفید و ضروری برای ساخت برنامه های این سیستم عامل را به تصویر می کشد.

متعاقباً نحوه ایجاد رابط کاربری را با استفاده از عناصری مانند Activity و Widget به شما نشان فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید خواهیم داد و الگوی Adapter و AdapterView را تا ادغام یک پایگاه داده SQLite در برنامه کاربردی که عملیات معمولی برای آن انجام می شود، شرح خواهیم داد. CRUD برای دستکاری داده ها در داخل آن نشان داده شده است.شما متوجه خواهید شد که چگونه می توان به خدمات وب شخص ثالث متصل شد تا داده های جالبی را برای استفاده در برنامه ها به دست آورد، همچنین به طور عمیق فرمت های اصلی را که در آنها به ما ارائه می شود.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید بپردازید.

(XML و JSON) و یاد خواهید گرفت که از این داده ها در برنامه های اندرویدی ما سوء استفاده فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید کنید.در نهایت به شما آموزش می دهیم که از ابزارهای تعاملی اولیه به صورت حرفه ای استفاده کنید، یعنی کنسول توسعه دهندگان گوگل و خدمات گوگل پلی.آیا شما بخشی از یک شرکت هستید؟ آیا می خواهید از تخفیف های اختصاصی برای خرید دوره های متعدد مطلع شوید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیشنهادات آموزشی شرکتی ما با ما تماس بگیرید!

دوره اندروید به منظور ارائه پشتیبانی مناسب برای همه طرفداران دنیای موبایل و برنامه نویسی برای فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید ایجاد برنامه های بومی برای دنیای اندروید طراحی و توسعه یافته است. با شرکت در برنامه نویسی برنامه ما، نحوه برنامه نویسی یک APP را با تعریف هر دو بخش مربوط به رابط کاربری و قسمت پشتیبان یاد خواهید گرفت. فرم را پر کنید و برگه دوره برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید را دانلود کنید.دوره توسعه اپلیکیشن با اندروید اکنون به صورت رایگان دانلود کنید.

دوره اندروید بهترین راه حل برای کسانی است که می خواهند شروع به یادگیری نحوه ایجاد فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید برنامه های کاربردی برای تلفن های هوشمند و تبلت ها کنند یا حتی برای کسانی که قبلاً برنامه نویس برنامه اندروید هستند، باید مهارت های برنامه نویسی و توسعه خود را بهبود بخشند. اندروید تا به امروز محبوب ترین سیستم عامل برای ایجاد برنامه ها باقی مانده است.موفقیت بزرگ این سیستم عامل به تطبیق پذیری بسیار زیاد آن و سازگاری با دستگاه های مختلف موجود در بازار، صرف نظر از سازنده یا تک دستگاه، مرتبط است.

به همین دلیل، کار توسعه‌دهنده اندروید ساده‌تر و فوری‌تر است. این مجموعه از ویژگی ها بدان معناست فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید که برنامه های برنامه نویسی برای اندروید در حال تبدیل شدن به یکی از انعطاف پذیرترین و سودآورترین فعالیت ها برای متخصصان این بخش است.«ساخت اپلیکیشن اندروید» یا «دوره ایجاد اپلیکیشن» در واقع پرکاربردترین کلمات کلیدی هستند هم برای کسانی که به هر قیمتی می خواهند به صورت حرفه ای وارد این دنیا شوند و هم برای کسانی که از طرف دیگر فقط می خواهند ایجاد یک APP حتی به تنهایی هدف شخصی.

اگر یک برنامه نویس کامپیوتر هستید و می خواهید نحوه ایجاد یک برنامه را بیابید، آیا دنیای برنامه نویسی اندروید شما فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید را مجذوب خود می کند و می خواهید بدانید که پشت توسعه برنامه چیست تا یاد بگیرید که چگونه برنامه ها را با استقلال کامل ایجاد کنید یا خیر. به سادگی جذب دنیای فناوری اطلاعات شده اید و به دنبال دوره ای برای ایجاد برنامه ها هستید تا علاقه خود را به یک فرصت حرفه ای مبتکرانه و سودآور تبدیل کنید، دوره اندروید یک نقطه شروع مهم برای شما است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید با سی شارپ بپردازید.

در پایان دوره توسعه اپلیکیشن اندروید، یک برنامه آموزشی با رویکردی بسیار کاربردی و عملیاتی، با فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید تبدیل ایده های خود یا مشتریان خود به اپلیکیشن هایی که در پلتفرم گوگل پلی توزیع می شوند، دانش لازم برای ایجاد اپلیکیشن را کسب خواهید کرد. . شما با تمام مراحلی روبرو خواهید شد که منجر به تولد اولین برنامه شما می شود: تفاوت بین برنامه ترکیبی یا برنامه بومی، توسعه و طراحی عناصر اصلی سازنده برنامه، ایجاد پوسته های جذاب و کاربر پسند، استفاده از ویجت ها. تا انتشار و به اشتراک گذاری برنامه در فروشگاه.

دوره برنامه نویسی اندروید در واقع به گونه ای طراحی شده است که صرف نظر از سطح دانش فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید اولیه و اهداف شخصی و حرفه ای که باید به آن دست پیدا کند، آمادگی معتبری برای حرکت مستقل در تمام مراحل توسعه اپلیکیشن اندروید به هر کسی ارائه دهد.علاوه بر این، برای تسهیل دسترسی به مشتریان گسترده‌تر به یکی از دوره‌های برنامه‌نویسی بسیار درخواستی، همچنین به لطف فرصت‌های شغلی متعدد به عنوان توسعه‌دهنده اندروید، ما یک روش آموزشی جدید طراحی و معرفی کرده‌ایم که کیفیت آموزش سنتی در کلاس را در نظر می‌گیرد.

و پتانسیل فوق العاده وب برای برنامه نویسی در اندروید.امروزه در واقع می توانید دوره اندروید را بصورت فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید آنلاین نیز بگذرانید.تمرینات عملی مستمر و تاریخچه موارد، رویکرد به دوره برنامه اندروید را منحصر به فرد و به یاد ماندنی خواهد کرد.ما از حریم خصوصی شما در برابر هرگونه اقدام هرزنامه محافظت می کنیم – با کلیک بر روی دکمه، شما اجازه پردازش داده های من را مطابق با قانون حفظ حریم خصوصی می دهید (فرمان قانونی 196/2003). اطلاعات کامل اینجا را کلیک کنید.

برای کسانی که به دنبال دوره های برنامه نویسی اندروید هستند تا در خانه یا محل کار شما راحت دنبال فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید شوند، آموزش از راه دور با استاد زنده ارائه کرده ایم. به لطف یک پلتفرم پیشرفته، در واقع، برای دانش‌آموز و معلم این امکان وجود دارد که از تمام مزایای آموزش حضوری مشترک در حالی که در ایستگاه کاری خود می‌نشینند، بهره‌مند شوند.در طول کلاس‌های آنلاین آندرودی فردی، گوینده و دانش‌آموز می‌توانند با تکیه بر وب‌کم و میکروفون به‌صورت بلادرنگ صحبت کنند.

می‌توانند صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارند و درخواست پشتیبانی از راه دور کنند و همچنین فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید تک تک قرارها را ضبط کنند. به طور خلاصه، ایجاد اپلیکیشن های اندروید به صورت آنلاین برای دانش آموز ساده و پویا خواهد بود. همچنین امکان ایجاد یک کتابخانه دیجیتالی حاوی تمامی دروس برگزار شده وجود خواهد داشت تا هر زمان که صلاح بداند قابل دسترسی باشد.همچنین امکان بررسی کیفیت دوره آنلاین اندروید از طریق اولین درس نمایشی رایگان وجود دارد. اکنون آن را رزرو کنید، اینجا را کلیک کنید!

یک برنامه اندروید ایجاد کنید: به همین دلیل است.یادگیری برنامه نویسی اندروید در دنیای برنامه های فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید رایانه ای اساسی شده است.در واقع، برنامه‌های کاربردی تلفن همراه نقش حیاتی فزاینده‌ای در فعالیت‌های تجاری، چه کوچک و چه بزرگ، ایفا می‌کنند، به‌ویژه در دوره‌ای تاریخی که در آن، عملی بودن دسترسی بر اساس تقاضا به اطلاعات و راه‌حل‌ها چیزی است که مشتریان به دنبال آن هستند.ناگفته نماند، مانند هر گرایشی که به خود احترام می گذارد.

در جستجوی توسعه دهندگان اپلیکیشن اندروید یا IOS یا آژانس های توسعه اپلیکیشن که می توانید فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید وظیفه ایجاد یک اپلیکیشن برای کسب و کار خود را به آنها بسپارید، جستجوی واقعی وجود دارد. اندروید، IOS یا ویندوز: کدام یک از این پلتفرم ها توصیه می شود؟ صرف نظر از این که پس از توسعه ایده داشتن برنامه شخصی خود، توصیه می شود برنامه را برای IOS و Android توسعه دهید (از این طریق می توانید تجربه عالی را برای مشتری خود تضمین کنید)، پیشنهاد می شود. برای شروع از اندروید با گذراندن دوره توسعه برنامه.

فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان

به همین دلیل ایجاد یک برنامه اندروید راه حل معتبر و مهمی است.اندروید منبع باز است: اندروید به فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید عنوان یک پلتفرم منبع باز، موانع نسبتاً کمی برای ورود دارد، بنابراین به توسعه دهندگان اجازه می دهد برنامه های اندروید را با قیمت های پایین تر برنامه ریزی کنند بدون اینکه بر کیفیت و سفارشی سازی خود برنامه تأثیر بگذارند.رابط کاربری قابل تنظیم: موفقیت یک برنامه همچنین توسط رابط گرافیکی مشخص می شود زیرا اولین عنصری است که کاربر با آن در تماس است.

برنامه نویسی برنامه های اندروید به این معنی است که می توانید رابط کاربری را به سرعت و به راحتی فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید شخصی سازی کنید و در نتیجه یک تجربه کاربری پیشرفته را ارائه دهید.موانع کم برای ورود: اندروید دارای موانع کمی برای ورود است، که استفاده از هر دستگاه رایانه ای را آسان می کند و برنامه های شگفت انگیزی را ایجاد می کند که تجربه کاربری پیشرفته ای را ارائه می دهد. علاوه بر این، برای توزیع جهانی برنامه اندروید، باید یک حساب کاربری کنسول برنامه‌نویس Google Play داشته باشید که یکبار هزینه آن 25 دلار است.

فرآیند تأیید آسان برنامه: ایجاد یک برنامه اندروید مرحله قبل از انتشار آن در Google Play است. فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید برخلاف فروشگاه‌های دیگر، انتشار در Google Play بسیار ساده است. با خط‌مشی‌های ارسال انعطاف‌پذیر و فرآیند تأیید سریع، می‌توانید برنامه اندروید خود را به راحتی در دسترس جهانیان قرار دهید.توزیع چند شبکه ای: علاوه بر فروشگاه Google Play، برنامه های اندروید را می توان از طریق فروشگاه های برنامه شخص ثالث نیز توزیع کرد که به شما کمک می کند تأثیر زیادی داشته باشید و به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید بپردازید.

با دوره برنامه نویسی اندروید چه کاری می توانم انجام دهم؟مهارت های به دست آمده به لطف فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید درس های اندروید به شما این امکان را می دهد که برنامه های مختلف را به طور مستقل توسعه دهید طبیعت با تشکر از دوره ایجاد برنامه های اندروید به صورت آنلاین، شما این فرصت را خواهید داشت که از ویترین APP توسعه دهید تا به عنوان یک عنصر ارائه برای شرکت هایی از محصولات یا خدماتی که قصد فروش آنلاین را ندارند، از بازی های ویدیویی سرگرم کننده گرفته تا برنامه ها استفاده کنید. اختصاص داده شده به رزرو یا خرید آنلاین.

دوره اندروید: اپلیکیشن خود را بسازید.برنامه نویسی اندروید از طریق Eclipsecreate یک کار فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید پروژه در انتهای دوره آموزشی اندروید به طور مستقل برنامه اندروید ایجاد کنیدفرصت های شغلی در پایان دوره توسعه اندروید چندین مسیر وجود دارد که داوطلبان می توانند طی کنند.از شغل آزاد گرفته تا کار وابسته، حرفه ای اندروید یک منبع بسیار مهم و درخواستی است.اگر می‌خواهید مسیر کار مستقل را طی کنید، در پایان دوره توسعه اپلیکیشن‌ها، می‌توانید خود را به‌عنوان فریلنسری برای پروژه‌های مرتبط با ایجاد اپلیکیشن‌ها و استارت‌آپ‌ها معرفی کنید.

برای کسانی که از طرف دیگر مسیر یک همکار را دنبال می کنند، توانایی کار در یک تیم و مدیریت فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید بهتر پلت فرم توسعه برای رفع نیازهای کسب و کار اساسی خواهد بود.آیا می خواهید در مورد دوره بیشتر بدانید؟ما از حریم خصوصی شما در برابر هرگونه اقدام هرزنامه محافظت می کنیم – با کلیک بر روی دکمه، شما اجازه پردازش داده های من را مطابق با قانون حفظ حریم خصوصی می دهید (فرمان قانونی 196/2003). اطلاعات کامل اینجا را کلیک کنید

شما قبلاً اطلاعات زیادی در مورد نحوه ادامه کار در دنیای توسعه برنامه برای اندروید داشته اید، اما فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید مطمئناً می خواهید بدانید که چگونه برنامه خود را ایجاد کنید. بدانید که 4 مرحله اساسی وجود دارد: بیایید آنها را با جزئیات ببینیم.»مرحله اولیه ایجاد اپلیکیشن این مرحله اول نیاز به تأیید ایده، صنعت و فناوری تلفن همراه شما دارد. قبل از اینکه شروع به جستجوی توسعه دهندگان یا طراحان کنید، کارهایی برای انجام دادن وجود دارد. بیایید با اولین تماس واقعی با ایده شما شروع کنیم. اولین چیزی که نیاز دارید این است که یک ایده خوب داشته باشید.

بر اساس آن تصمیم خواهید گرفت که چگونه برنامه های اندرویدی ایجاد کنید. مناسب این است فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید که نیازی را برآورده کند، مشکلی را که کاربران موبایل ممکن است داشته باشند حل کند. اگر برنامه‌های اندرویدی وجود دارند که قبلاً این نیاز را برآورده می‌کنند، آنها را بهتر کنید. این ایده را تا زمانی که آن را قابل اجرا تلقی کنید، بهبود دهید. هنگامی که ایده شما مشخص شد، روی کاغذ ترسیم کنید که برنامه شما چگونه باید باشد. آن را ساده، اساسی و بدون عناصر طراحی کنید.

همه چیز باید عملکرد اساسی و تعامل کاربر را منعکس کند. سعی کنید درک آن را برای کاربر آسان و فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید آسان کنید.»مرحله برنامه ریزی کسب و کار در این مرحله دوم از ایده به پروژه حرکت می کنیم. در حال حاضر ما برنامه اندروید را برنامه نویسی نمی کنیم. در عوض، ما باید پروژه را به روشی گسترده تر و دقیق تر تعریف کنیم. وقت آن است که مدل کسب و کار اپلیکیشن اندروید خود را تعریف کنید. ایجاد یک برنامه فقط برای سرگرمی منطقی نیست.

می خواهید با آن به چه چیزی برسید؟ چگونه می توان به این امر دست یافت؟ ما در مورد این فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید و روش های کسب درآمد صحبت می کنیم. ما آنها را در این مرحله قرار می دهیم زیرا باید قبل از شروع مرحله توسعه و طراحی برنامه تعریف شوند. توصیه می کنیم سندی ایجاد کنید که شامل تمام جنبه های برنامه اندروید شما باشد. از ساده ترین بخش مانند ماکت ها گرفته تا روش کسب درآمد یا رنگ های لوگویی که برای برند خود انتخاب کرده اید. اگر 100% کامل نباشد، ممکن است برخی از قسمت‌ها ناقص باقی بماند. برای مثال اگر به طراحی خاص یا مشاوره تخصصی نیاز دارید.

»مرحله توسعه و طراحی اپلیکیشن اندروید.این طولانی ترین مرحله از کل فرآیند ایجاد یک برنامه فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید کاربردی برای اندروید یا هر سیستم عامل دیگری است. بیایید به قلب خود توسعه برویم. ما از جمله کسانی هستیم که فکر می کنیم وقتی وارد یک تجارت می شوید، باید آن را به خوبی انجام دهید. ایجاد یک برنامه اندروید بدون تفکر دقیق، بدون توسعه مناسب یا بدون انجام تبلیغات کافی بی فایده است. بنابراین ما شروع به یافتن متخصصان اندرویدی می کنیم که برای شما مناسب هستند.

ضروری است که طراحی اپلیکیشن را در ذهن داشته باشید. در مورد طراحی اپلیکیشن های بومی اندروید باید فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید به نحوه عملکرد این سیستم عامل فکر کنید. به عنوان مثال انیمیشن های طراحی متریال، اعلان های هوشمند و غیره. به طور کلی طراحی اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید مدعی سادگی بصری است. قطعاً به کسی نیاز خواهید داشت که به شما در مدیریت فرآیند ایجاد اپلیکیشن اندروید کمک کند. نه به این دلیل که ممکن است نتوانید این کار را انجام دهید، بلکه برای ساده کردن عملیات.

به این ترتیب می توانید روی مسائل مهم تر تمرکز کنید و نه مسائل فنی تر.»مرحله راه اندازی هنگامی که فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید تمام مراحل فرآیند را طی کردید، برنامه شما تقریباً آماده انتشار است. قبل از راه اندازی آن دشما به برخی از جنبه ها توجه می کنید تا تا حد امکان کمتر آسیب زا باشد. نکته این است که هفته اول یک برنامه در فروشگاه برای به دست آوردن دید و شروع موقعیت بسیار مهم است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 2 =