منو
صفحه اصلی
ثبت نام
مدرسه برنامه نویسی تهران

مدرسه برنامه نویسی تهران

سرفصل‌های مقاله

مانند بسیاری از مدرسه برنامه نویسی تهران دانش آموزان دبیرستانی، مدرسه برنامه نویسی داریوس تاپلت جونیور آکادمی جامعه ولز چیز زیادی درباره برنامه نویسی کامپیوتر نمی داند، مدرسه برنامه نویسی تهران مهارتی که به طور فزاینده ای به عنوان بلیطی برای زندگی خوب در نظر گرفته می شود.

اما نوجوان شیکاگو مزیتی دارد که همسالان در مناطق مدرسه ثروتمندتر در آن سهیم نیستند: همه دانش‌آموزان ولز، چه به دنبال فرصت باشند و چه نباشند، توانایی کدنویسی را دارند.

Taplet 17 ساله اخیراً پس از ایجاد یک برنامه ساده الهام گرفته از مدرسه برنامه نویسی تهران جنگ ستارگان در یک رویداد در مدرسه گفت: “آنها گفتند می توانید بازی خود را بسازید.

برای مشاهده دوره های برنامه نویسی متناسب با سن دانش آموزان روی عکس زیر کلیک کنید.

مدرسه برنامه نویسی

پیکان اشاره بالا

و من گفتم: “عالی! شاید در آینده بتوانم (طراحی بازی) را انجام دهم.” کد نویسی “وقتی آن را ساختم، شگفت انگیز بود، مدرسه برنامه نویسی هرگز متوجه نشدم که قرار است به این شکل ظاهر شود.”

پیشنهاد مطالعه آموزش برنامه نویسی در مدارس رو داریم.

مدرسه برنامه نویسی تهران

به گفته دولت فدرال، فناوری اطلاعات یکی از سودآورترین و سودآورترین بخش های اقتصاد آمریکا است و کارگران ماهر آنقدر کمیاب هستند که نیم میلیون شغل خالی باقی می ماند.

با این حال، بیشتر دانش‌آموزان به تحصیل در مدرسه ادامه می‌دهند، بدون اینکه در مدرسه برنامه نویسی تهران مورد این موضوع قرار بگیرند.

یک نظرسنجی به سفارش گوگل نشان داد که از هر 4 مدرسه راهنمایی و دبیرستان 3 دوره برنامه نویسی ارائه نمی دهند و آنهایی که معمولاً به دوره های Advanced Placement که دانش آموزان را برای پرداختن به این موضوع در کالج آماده می کنند نزدیک نیستند.

اما برخی از بخش‌های شیکاگو قول داده‌اند که با گسترش پیشنهادات خود و دوختن درس‌های کدنویسی به موضوعات دیگر، آن را تغییر دهند. مدارس دولتی شیکاگو حتی اعلام کرده‌اند که قصد دارند علوم کامپیوتر را به یک نیاز فارغ‌التحصیل تبدیل کنند و به همه دانش‌آموزان زمینه‌ای در این رشته بدهند.

چالش‌های فراوان شما را از یافتن معلمان واجد شرایط کافی برای متقاعد کردن مدیران برای مدرسه برنامه نویسی تهران سرمایه‌گذاری در موضوعی که توسط تست استاندارد پوشش داده نمی‌شود، باز می‌دارد.

اما برخی می گویند که تقاضا از سوی والدین و دانش آموزان به سرعت در حال افزایش است که به زودی می تواند به یک موضوع اصلی در کنار ریاضیات و علوم تبدیل شود.

پیشنهاد مطالعه آموزش کدنویسی درمدرسه رو داریم.

آموزش برنامه نویسی در مدارس

استیو سوتلیک ، مدرسه برنامه نویسی تهران  معلم دبیرستان دیرفیلد که بخش حومه شیکاگو انجمن معلمان علوم کامپیوتر را رهبری می کند، می گوید: «ما شروع به دیدن علوم رایانه بیشتری در مدارس کرده ایم، حتی اگر هنوز کاملاً خراب نشده باشد. “اما در شرف باز شدن است و به شکلی واقعا بزرگ.”

یکی از معیارهای نقش برنامه نویسی در آموزش K-12، آزمون AP در علوم کامپیوتر است که از سال 2010 داوطلبان بیش از دو برابر شده است. تعداد کمی از موضوعات به این میزان رشد نزدیک شده اند،

حتی اگر تعداد افرادی که شرکت کردند. این آزمون هنوز کسری از شرکت کنندگان آزمون مدرسه برنامه نویسی در دروس سنتی مانند انگلیسی، تاریخ و حساب دیفرانسیل و انتگرال است.

نشانه ای که نشان می دهد کسانی که در امتحان شرکت می کنند، از جمعیتی محدود می آیند. بر اساس داده های هیئت کالج، دختران تنها 22 درصد از کسانی را تشکیل می دهند که در آزمون علوم کامپیوتر AP شرکت می کنند. اسپانیایی ها و سیاهپوستان به ترتیب 9% و 3% را تشکیل می دهند.

پیشنهاد مطالعه کدنویسی در مدارس رو داریم.

برای گسترش این پایگاه، یک سازمان غیرانتفاعی به نام Code.org در تلاش است تا این موضوع را مدرسه برنامه نویسی تهران در هر مدرسه آمریکایی، از مهدکودک شروع کند.

این سازمان 2 ساله با حمایت برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری آمریکا، معلمانی را آموزش داده، دوره‌های نمونه طراحی کرده و با لابی‌گری با قانونگذاران ایالتی، محاسبات را به موضوعی برای فارغ‌التحصیلی از دبیرستان تبدیل کرده است.

بنیانگذار هادی پرتوی گفت مدرسه برنامه نویسی تهران که در حالی که یکی از اهداف این گروه تنوع بخشیدن به نیروی کار صنعت فناوری اطلاعات است، یکی دیگر از اهداف این گروه، ابهام زدایی از فناوری است که به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره تبدیل شده است.

او گفت: «همه باید بدانند اینترنت چگونه کار می کند، الگوریتم چیست. برای بیشتر بزرگسالان امروزی، همه اینها جادوی سیاه است.

Code.org با 90 منطقه از بزرگترین منطقه کشور ارتباط برقرار کرده است، اما پرتوی گفت که بلندپروازانه ترین مدرسه برنامه نویسی تهران چشم انداز در مدارس دولتی شیکاگو آمده است.

این منطقه طرحی را برای ایجاد یک برنامه علوم کامپیوتر K-12 اعلام کرد که در نهایت به یک نیاز فارغ التحصیل تبدیل خواهد شد.

ولسوالی می گوید تا کنون بیش از 100 مدرسه این برنامه را پذیرفته اند و بقیه در مسیر اجرای آن در چهار سال آینده هستند.

برندا ویلکرسون، مدیر برنامه های کامپیوتری مدرسه برنامه نویسی تهران منطقه، گفت: “چالش این است که مطمئن شوید که ارتباطی در سطح مدرسه با معلمانی دارید

که مایلند وارد شوند و وقت بگذارند و این برنامه درسی جدید را یاد بگیرند.” اما من هرگز روی هیچ پروژه ای کار نکرده ام که در آن این همه هیجان وجود داشته باشد.

یکی از اولین کسانی که پذیرفته شد، کونلی ابتدایی در شمال شهر است. نیکول زومپانو، مربی فناوری، گفت که مدرسه به تازگی کلاس های هفتگی کدنویسی را آغاز کرده است، که برخی از آنها در کلاس های ریاضی و علوم گنجانده شده اند.

کدنویسی چقدر سخته؟

نه، یادگیری کدنویسی سخت نیست. با این حال، مانند هر چیز جدید، شروع آن آسان نیست، و زمان دشواری برای یادگیری کدنویسی بر اساس تعدادی از عوامل متفاوت است. نکته این است که یادگیری کدنویسی غیرممکن نیست. یا، آنقدرها هم غیرممکن نیست که به نظر می رسد در مورد مشارکت دادن فرزندانتان.

آیا می توانم بدون مدرک برنامه نویس شوم؟

آیا می توانید بدون مدرک کار برنامه نویسی پیدا کنید؟ بله، تو میتونی. اگر علاقه بیشتری به شروع سریع حرفه ای در فناوری دارید، لزوماً نیازی به مدرک کدنویسی ندارید.

آیا یک دانش آموز متوسط می تواند کدنویسی را یاد بگیرد؟

بهترین چیز در مورد برنامه نویسی این است که هر کسی می تواند آن را یاد بگیرد، هیچ ضعیف، متوسط یا خارق العاده ای در آن وجود ندارد. همه چیز مهم است اگر تمرین کنید. گام اول یادگیری اصول اولیه هر زبان برنامه نویسی است که می خواهید.

مدرسه برنامه نویسی تهران
مدرسه برنامه نویسی تهران

کارگردان: کودکان

تاریخ ایجاد شد: 2022-07-07 20:52

امتیازدهی ویرایشگر:
5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =