منو
صفحه اصلی
ثبت نام
پروژه اپ اینونتور

5 پروژه اپ اینونتور

سرفصل‌های مقاله

اگر تلفن یا تبلت اندرویدی ندارید، همچنان می‌توانید با پروژه اپ اینونتور برنامه بسازید. پروژه app inventor پروژه اپ اینونتور یک شبیه‌ساز اندروید ارائه می‌کند که دقیقاً مانند اندروید کار می‌کند.

پروژه اپ اینونتور اما روی صفحه رایانه شما ظاهر می‌شود. پروژه app inventor بنابراین می‌توانید برنامه‌های خود پروژه اپ اینونتور را روی یک شبیه‌ساز آزمایش کنید.

و همچنان برنامه را حتی از طریق فروشگاه Play در بین دیگران توزیع کنید. برخی از مدارس و برنامه های بعد از مدرسه عمدتاً بر روی شبیه سازها توسعه می یابند و چند اندروید را برای آزمایش نهایی ارائه می دهند.

برای استفاده از شبیه ساز، ابتدا باید نرم افزاری را روی رایانه خود نصب کنید پروژه اپ اینونتور (این مورد برای راه حل wifi لازم نیست). دستورالعمل های زیر را برای سیستم عامل خود دنبال کنید، سپس به این صفحه بازگردید تا به راه اندازی شبیه ساز بروید

مهم: اگر نصب قبلی نرم افزار App Inventor را به روز می کنید، به نحوه به روز رسانی نرم افزار App Inventor مراجعه کنید. با مراجعه به صفحه App Inventor 2 Connection Test می توانید بررسی کنید که آیا رایانه شما آخرین نسخه نرم افزار را اجرا می کند یا خیر.

برای یادگیری اپ اینونتور و ساخت پروژه روی عکس زیر کلیک کنید.

پروژه های اپ اینونتور

پیکان اشاره بالا

چگونه پروژه اپ اینونتور را شروع کنیم؟

استفاده از شبیه ساز یا کابل USB نیاز به استفاده از برنامه ای به نام پروژه های اپ اینونتور دارد. این برنامه کمکی است که به مرورگر اجازه می دهد پروژه اپ اینونتور با شبیه ساز یا کابل USB ارتباط برقرار کند.

پیشنهاد می کنیم مقاله اپ اینونتور را مشاهده کنید.

برنامه aiStarter زمانی نصب شد که بسته App Inventor Setup را نصب کردید. پروژه app inventor اگر فقط از همراه بی سیم استفاده می کنید، به aiStarter نیاز ندارید.

در مک، aiStarter به طور خودکار با ورود به حساب خود شروع می شود و به طور نامرئی در پس زمینه اجرا می شود. در ویندوز، میانبرهایی برای aiStarter از دسکتاپ، از منوی Start، از All Programs و از Startup Folder وجود خواهد داشت.

اگر می‌خواهید از شبیه‌ساز با App Inventor استفاده کنید، باید هنگام ورود به سیستم، پروژه های اپ اینونتور را به‌صورت دستی بر روی رایانه پروژه اپ اینونتور خود راه‌اندازی کنید. می‌توانید پروژه اپ اینونتور را با کلیک کردن روی نماد روی دسک‌تاپ یا استفاده از ورودی در منوی شروع، راه‌اندازی کنید.

نماد پروژه اپ اینونتور در ویندوز برای راه اندازی aiStarter در ویندوز، روی نماد (نشان داده شده در بالا) دوبار کلیک کنید. با مشاهده پنجره ای مانند زیر، متوجه خواهید شد که aiStarter را با موفقیت راه اندازی کرده اید:برای راهنمایی با پروژه های اپ اینونتور، به راهنمای اتصال مراجعه کنید.

پروژه app inventor چیست؟

پروژه app inventor

مرحله 3. یک پروژه App Inventor را باز کنید پروژه اپ اینونتور و آن را به شبیه ساز متصل کنید ابتدا به App Inventor بروید و یک پروژه را باز کنید (یا یک پروژه جدید ایجاد کنید — از Project > Start New Project استفاده کنید و نام پروژه خود را انتخاب کنید).

سپس از منوی App Inventor (در نرم افزار مبتنی بر ابر App Inventor به آدرس پروژه های اپ اینونتور به منوی Connect بروید و روی گزینه Emulator کلیک کنید. پروژه خود را بر روی رایانه خود بسازید و آن را در زمان واقعی در شبیه ساز آزمایش کنید

اخطاری دریافت خواهید کرد پروژه app inventor که می گوید شبیه ساز در حال اتصال است. شروع شبیه ساز ممکن است چند دقیقه طول بکشد. هنگام راه اندازی شبیه ساز، ممکن است پروژه اپ اینونتور صفحه های به روز رسانی مانند زیر را مشاهده کنید:

شبیه ساز در ابتدا با یک صفحه سیاه خالی ظاهر می شود (#1). صبر کنید تا شبیه ساز با پس زمینه صفحه رنگی (#2) آماده شود. حتی پس از ظاهر شدن پس‌زمینه، باید منتظر بمانید تا تلفن شبیه‌سازی‌شده آماده‌سازی کارت SD خود را تمام کند:

پروژه های اپ اینونتور نام ببرید؟

در حالی که کارت آماده می‌شود، یک اخطار در بالای پروژه اپ اینونتور صفحه نمایش تلفن وجود خواهد داشت. پروژه های اپ اینونتور پس از اتصال، شبیه ساز راه اندازی می شود و برنامه ای را که در App Inventor باز کرده اید نشان می دهد.

Compass App از سنسور جهت گیری و Image Sprite برای ایجاد یک قطب نما ساده استفاده می کند. قسمت دوم حسگر موقعیت مکانی را برای ارائه پروژه اپ اینونتور در زمان واقعی عرض جغرافیایی، طول جغرافیایی و مسیر را شامل می شود.

برنامه ترسیم پرچم آمریکایی برنامه ای برای کاربر ایجاد کنید تا به صورت تعاملی پرچم آمریکا را روی صفحه بکشد. موارد استفاده: دکمه ها، بوم، ترتیبات صفحه، متغیرهای سراسری و تایمرها (ساعت) پروژه اپ اینونتور آموزش کالج ولزلی با مثال برنامه و بلوک

پروژه های اپ اینونتور یک بازی ساده حفظی که نحوه استفاده از لیست ها و حلقه ها را آموزش می دهد. نقشه برداری پردیس از حسگر مکان برای ردیابی حرکات خود بر روی نقشه استفاده کنید.

ارسال پیامک قرعه کشی به طور تصادفی شماره تلفن شرکت کننده پروژه اپ اینونتور را از لیست انتخاب کنید و با آن شماره تلفن تماس بگیرید (یا پیامک کنید). مؤلفه‌های تماس تلفنی و پیامک را نشان می‌دهد و استفاده مؤثر از فهرست‌ها را نشان می‌دهد.

خرید با دوستان این آموزش به شما می آموزد که چگونه با استفاده از پروژه اپ اینونتور یک پایگاه داده آنلاین ساده، داده ها پروژه app inventor را در وب به اشتراک بگذارید. اجزاء: داده های پایدار در وب، پروژه های اپ اینونتور.

تبادل کلید (ارتباط امن) این برنامه زیبا از روش تبادل کلید پروژه اپ اینونتور استفاده می کند که به دو طرفی که هیچ شناخت قبلی از یکدیگر ندارند اجازه می دهد تا پروژه اپ اینونتور ه طور مشترک یک کلید مشترک برای ارتباط امن ایجاد کنند.

همچنین ببینید: Crypto رنگی با استفاده از پروژه app inventor مورلی، برنامه نمونه پروژه اپ اینونتور کالج ترینیتی رمز رنگی این نسخه ی نمایشی یک سیستم رمزگذاری ساده را نشان می دهد که از رنگ پروژه های اپ اینونتور به عنوان کلید استفاده می کند.

لین توربک، پروژه app inventor برنامه نمونه کالج ولزلی پروژه اپ اینونتور مفاهیم انتزاع و تصادفی سازی اعداد را معرفی می کند. پروژه اپ اینونتور  با استفاده از الگو می توان آن را به موضوعات مختلف تعمیم داد.

با App Inventor چه اپلیکیشن هایی می توانید بسازید؟

می‌توانید تقریباً هر برنامه‌ای را که می‌توانید تصور کنید با App Inventor بسازید: بازی‌ها، برنامه‌های اطلاعاتی با داده‌های تولید شده توسط کاربر، برنامه‌های راحتی شخصی، برنامه‌هایی برای کمک به افراد در برقراری ارتباط، برنامه‌هایی که از حسگرهای تلفن استفاده می‌کنند، و حتی برنامه‌هایی که با سرویس‌های وب صحبت می‌کنند. توییتر.

چگونه یک پروژه در App Inventor ایجاد می کنید؟

اگر این اولین باری است که از App Inventor استفاده می کنید، صفحه پروژه های خالی را مشاهده می کنید. روی New در سمت چپ، نزدیک بالای صفحه کلیک کنید. نام پروژه HelloPurr (یک کلمه، بدون فاصله) را در کادر محاوره ای که ظاهر می شود وارد کنید، سپس روی OK کلیک کنید.

هدف اپ اینونتور چیست؟

پروژه MIT App Inventor به دنبال دموکراتیک کردن توسعه نرم افزار با توانمندسازی همه مردم، به ویژه جوانان، برای حرکت از مصرف فناوری به ایجاد فناوری است. تیم کوچکی از کارکنان و دانشجویان CSAIL به رهبری پروفسور هال آبلسون، هسته یک جنبش بین المللی مخترعان را تشکیل می دهند.

پروژه اپ اینونتور
پروژه اپ اینونتور

کارگردان: 1639 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-08-22 12:20

امتیازدهی ویرایشگر:
4.9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + دو =