ثبت نام
دانلود کتاب آموزش اسکرچ

دانلود کتاب آموزش اسکرچ

سرفصل‌های مقاله

اگر آموزش و یادگیری اسکرچ برای کودکان را شروع کرده اید آموزش اسکرچ pdf و به دنبال یک کتاب آموزش اسکرچ برای کودکان هستید آموزش اسکرچ pdf ایرانیان سایبر در مقاله کتاب آموزش اسکرچ لیستی از بهترین کتاب های آموزش اسکرچ برای کودکان ارائه می دهد.

اگر بچه‌های کوچک‌تری نسبت به برنامه‌نویس خود دارید، آموزش اسکرچ جونیور pdf آموزش گام به گام اسکرچ همچنان می‌توانید کتاب آموزش اسکرچ و آموزش اسکرچ pdf را به عنوان یک ابزار راهنمایی دریافت کنید.

کتاب آموزش اسکرچ برای کودکان و مبتدیان امری بسیار مهم و حیاتی است. آموزش گام به گام اسکرچ آیا یک کودک 6 ساله می تواند خراش دهد؟ سایت ایرانیان سایبر در این موضوع مطالب بیشتری را ارائه کرده است.

استفاده از Scratch توسعه تفکر منطقی را از طریق جستجوی راه حل های مختلف برای یک مشکل تشویق می کند. … سن توصیه شده برای شروع استفاده از اسکرچ 6-7 سال یا زمانی است که آنها شروع به خواندن روان کنند.

با کلیک بر روی عکس زیر می توانید آموزش اسکرچ را شروع کنید.

آموزش اسکرچ pdf

پیکان اشاره بالا

کتاب آموزش اسکرچ

Scratch یک محیط برنامه نویسی سرگرم کننده، رایگان و مبتدی است آموزش گام به گام اسکرچ که در آن بلوک های کد را برای ساختن برنامه ها متصل می کنید. در حالی که Scratch برای آشنا کردن بچه ها با برنامه نویسی معروف است.

ایرانیان سایبر آموزشگاه برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان است پیشنهاد می کنیم صفحه دوره های صفر تا صد برنامه نویسی مشاهده کنید.

آموزش اسکرچ جونیور pdf می تواند علم کامپیوتر را برای افراد در هر سنی قابل دسترس کند. به جای تایپ خطوط بی شمار کد در یک زبان برنامه نویسی مرموز، چرا از بلوک های دستوری رنگارنگ و اسپرایت های کارتونی برای ایجاد اسکریپت های قدرتمند استفاده نکنید؟

اگر به دنبال یک کتاب آموزش اسکرچ عالی برای کمک به کدنویس مبتدی خود آموزش اسکرچ pdf هستید با ما همراه باشید تا لیستی از کتاب ها را نام ببریم.

پیشنهاد می کنیم مقاله تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور را مطالعه کنید.

آموزش گام به گام اسکرچ با Learn to Program with Scratch

Learn to Program with Scratch کتاب آموزش اسکرچ

نویسنده ماجد مرجی در کتاب آموزش اسکرچ Learn to Program with Scratch برای توضیح مفاهیم ضروری برای حل مسائل برنامه نویسی در دنیای واقعی استفاده می کند. بلوک‌های برچسب‌گذاری شده و رنگ‌بندی شده به وضوح هر مرحله منطقی را در یک اسکریپت مشخص نشان می‌دهند.

با یک کلیک، حتی می‌توانید هر بخشی از اسکریپت خود را برای بررسی منطق خود آزمایش کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه:
– از قدرت تکرار حلقه ها و بازگشت استفاده کنید
-از عبارات if/else و عملگرهای منطقی برای تصمیم گیری استفاده کنید
– داده ها را در متغیرها و لیست ها ذخیره کنید تا بعداً در برنامه خود از آنها استفاده کنید
– ورودی کاربر را بخوانید، ذخیره کنید و دستکاری کنید
– پیاده سازی الگوریتم های کلیدی علوم کامپیوتر مانند جستجوی خطی و مرتب سازی حباب

پروژه‌های عملی شما آموزش گام به گام اسکرچ را به چالش می‌کشند تا شبیه‌ساز قانون اهم بسازید، آموزش اسکرچ pdf الگوهای پیچیده بکشید، برنامه‌های sprite برای تقلید از روبات‌های دنبال‌کننده خط، ایجاد بازی‌های سبک آرکید و موارد دیگر!

هر فصل این کتاب آموزش اسکرچ مملو از توضیحات مفصل، تصاویر مشروح، مثال‌های هدایت‌شده، رنگ‌های زیاد و تمرین‌های فراوانی است که به درس‌ها کمک می‌کند. این کتاب آموزش اسکرچ مکان مناسبی برای شروع سفر علم کامپیوتر شما بدون دردسر است.

پیشنهاد می کنیم مقاله اسکرچ جونیور چیست؟ را مطالعه کنید.

Coding for Kids in Scratch 3

با Scratch 3 به یک نابغه برنامه نویسی فوق العاده تبدیل شوید و پروژه های باورنکردنی ایجاد کنید. جدیدترین نسخه قدرتمندترین زبان برنامه نویسی برای کودکان! این راهنمای گام به گام با تصویری زیبا، خنده دار و جذاب برای کودکان (سن 8 سال به بالا) طراحی شده است.

برای یادگیری اصول برنامه نویسی و به کار بردن آنها در پروژه های خلاقانه شگفت انگیز. خوانندگان یاد می‌گیرند که از ویژگی‌های جدید و باورنکردنی Scratch 3 برای ساخت پروژه‌هایی استفاده کنند که نه تنها کدنویسی را به آن‌ها یاد می‌دهد، بلکه الهام‌بخش آن‌ها می‌شود تا هیجان‌انگیزترین مرزهای فناوری امروزی را دنبال کنند:
هوش مصنوعی
ربات های بازی های ویدیویی
فراگیری ماشین
واقعیت افزوده
بازی های کامپیوتری چند نفره

روش‌های آموزشی آزموده‌شده و واقعی ارائه‌شده در این کتاب آموزش اسکرچ توسط نویسنده راج سیدو توسعه آموزش اسکرچ pdf داده شده‌اند و برای آموزش کدنویسی به صدها هزار کودک در سراسر جهان استفاده شده‌اند.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله برنامه نویسی کودکان اسکراچ بپردازید.

Scratch 3 Programming Playground

Scratch 3 Programming Playground

آموزش اسکرچ جونیور pdf مقدمه ای پر از پروژه برای برنامه نویسی که به بچه ها نشان می دهد چگونه با آموزش گام به گام اسکرچ ساخت بازی های جالب برنامه بسازند.

Scratch، زبان برنامه نویسی رنگارنگ کشیدن و رها کردن، توسط میلیون ها دانش آموز در سراسر جهان استفاده می شود. Scratch 3 دارای یک رابط به روز شده، بلوک های برنامه نویسی جدید و قابلیت اجرا بر روی تبلت ها و گوشی های هوشمند است، بنابراین می توانید یاد بگیرید که چگونه در حال حرکت کدنویسی کنید.

در Scratch 3 Programming Playground، آموزش بازی اسکرچ pdf با ساخت بازی های جالب، کدنویسی را یاد خواهید گرفت. آماده شوید تا سیارک ها را نابود کنید، حلقه ها را شلیک کنید، و میوه ها را برش دهید و تاس کنید!

هر بازی شامل دستورالعمل‌های ساده با تصاویر تمام رنگی، سؤالات بررسی و چالش‌های کدنویسی خلاقانه است تا بازی را متعلق به خود کنید. آیا می خواهید سطوح بیشتری یا یک کد تقلب اضافه کنید؟ مشکلی نیست فقط یه کد بنویس

شما یاد خواهید گرفت که بازی هایی مانند:
• دونده پیچ و خم: فرار از پیچ و خم!
• Snaaaaaake: سیب را بخورید و از دم خود دوری کنید
• سیارک شکن: سنگ های فضایی را بشکنید
• Fruit Slicer: یک کلون Fruit Ninja
• Brick Breaker: بازسازی Breakout، کلاسیک آجر شکن
• Platformer: بازی با الهام از Super Mario Bros

یادگیری نحوه برنامه نویسی نباید خشک و خسته کننده باشد. با Scratch 3 Programming Playground که  آموزش گام به گام اسکرچ یکی از کتاب آموزش اسکرچ است، یک بازی از آن خواهید ساخت!

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله آموزش آنلاین اسکرچ بپردازید.

Scratch Coding Cards

Scratch Coding Cards

آیا می خواهید بچه ها را با برنامه نویسی به روشی سرگرم کننده و خلاق آشنا کنید؟ آموزش گام به گام اسکرچ با کارت‌های کدنویسی اسکرچ، آموزش اسکرچ pdf کودکان هنگام ایجاد بازی‌های تعاملی، داستان‌ها، موسیقی و انیمیشن‌ها کدنویسی را یاد می‌گیرند.

آموزش اسکرچ pdf

فعالیت‌های کوتاه و ساده، نقطه ورود دعوت‌کننده‌ای به Scratch، زبان برنامه‌نویسی گرافیکی است که میلیون‌ها کودک در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند.

بچه ها می توانند از این عرشه رنگارنگ 75 کارتی برای ایجاد انواع پروژه های برنامه نویسی تعاملی استفاده کنند. آنها نسخه مخصوص به خود را از Pong ایجاد می کنند، یک داستان تعاملی می نویسند، یک حیوان خانگی مجازی ایجاد می کنند، بازی Hide and Seek، و موارد دیگر!

هر کارت دارای دستورالعمل های گام به گام برای مبتدیان برای شروع کدنویسی با Scratch است. جلوی کارت فعالیتی را نشان می‌دهد که بچه‌ها می‌توانند با Scratch انجام دهند. مانند متحرک کردن یک شخصیت یا حفظ امتیاز در یک بازی.

قسمت پشتی نشان می دهد که چگونه می توان بلوک های کد را کنار هم قرار داد تا پروژه ها زنده شوند! در طول مسیر، بچه ها مفاهیم کلیدی کدنویسی، مانند توالی، شرطی ها و متغیرها را یاد می گیرند.

این مجموعه از کارت های فعالیت کدنویسی برای به اشتراک گذاری آموزش اسکرچ pdf در بین گروه های کوچک در خانه ها و مدارس عالی است.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله آموزش صفر تا صد نرم افزار اسکرچ بپردازید.

Coding for Kids: Scratch

دانلود کتاب آموزش اسکرچ رایگان

با انتخاب یک کتاب آموزش اسکرچ کدنویسی بازی های عالی را با Scratch یاد بگیرید یک راهنمای شروع سرگرم کننده برای کودکان 6 تا 10 سال است مفاهیم و مهارت های اصلی کدنویسی را کاوش کنید و بلافاصله شروع به ایجاد بازی های خود کنید!

کد نویسی برای کودکان: اسکرچ راهنمای کاملی است که تسلط بر زبان برنامه نویسی اسکرچ را برای کودکان سرگرم کننده و آسان می کند.

پیشنهاد میکنم مقاله دانلود اسکرچ مطالعه کنید.

آموزش اسکرچ جونیور pdf

از sprites و بلوک‌های کد گرفته تا اسکریپت‌ها و امتیازدهی، Coding for Kids: Scratch به شما کمک می‌کند هر چیزی را که برای ایجاد 10 بازی شگفت‌انگیز که شما و دوستانتان می‌توانید انجام دهید، بدانید، کشف کنید.

با دستورالعمل‌های گام به گام و دستورالعمل‌های واضح که همه چیز را ساده می‌کند، آموزش گام به گام اسکرچ رشد اعتماد به نفس خود را تماشا کنید – حتی اگر بازی‌هایی که می‌سازید چالش‌برانگیزتر شوند. بازی ادامه دارد!

برنامه نویسی برای بچه ها اصطلاحات و مفاهیم Scratch را یاد بگیرید، آموزش اسکرچ جونیور pdf سپس از آنها برای ساخت بازی هایی استفاده کنید که می توانید بلافاصله شروع به بازی کنید. 10 بازی ایجاد کنید – Cake Clicker، Dino Hunt، Crystal Keeper و موارد دیگر – 10 بازی جالب را کدنویسی کنید، بازی کنید و به اشتراک بگذارید.
Master Scratch—جهت‌های ساده، اسکرین‌شات‌های آموزش اسکرچ جونیور pdf تمام رنگی و پروژه‌هایی که سخت‌تر می‌شوند، تمرین Scratch را آسان می‌کنند. با این کتاب آموزش اسکرچ ، برنامه نویسی برای کودکان را سرگرم کننده و بازی کنید.

برای  مشاهده مقاله آموزش اسکرچ کلیک کنید.

Scratch Programming for Beginners

Scratch یک زبان کامپیوتری تصویری است که مخصوص بچه ها طراحی شده است و Scratch Programming for Beginners کتاب آموزش اسکرچ عالی برای آشنا کردن بچه ها با کدنویسی است!

مفاهیم اساسی Scratch را به روشی مناسب برای بچه ها توضیح می دهد و مملو از فعالیت های سرگرم کننده آموزش اسکرچ جونیور pdf و خلاقانه است. این کتاب آموزش اسکرچ با اصول برنامه نویسی اسکرچ شروع می شود.

به بچه ها آموزش می دهد که کدنویسی چیست، و همه چیز در مورد ابزارهای مختلفی که می توانند برای ساخت برنامه ها و بازی های خود استفاده کنند. هر فصل جنبه‌های متفاوتی از کدنویسی را آموزش می‌دهد.

با تمرین‌هایی که هرچه پیش می‌روند چالش‌برانگیزتر می‌شوند، آموزش گام به گام اسکرچ بنابراین بچه‌ها می‌توانند توانایی‌های خود را آزمایش کنند و تخیل خود را آزاد کنند. آنها حتی بازی خود را خواهند ساخت که در آن با یک اژدهای آتشین مبارزه خواهند کرد!

در داخل این کتاب آموزش اسکرچ برای مبتدیان ، خواهید دید: بدون نیاز به تجربه کدنویسی این کتاب برای مبتدیان برنامه نویسی طراحی شده است، با توضیحات مناسب برای کودکان، دستورالعمل های گام به گام، و تصاویر بسیار.
یک جعبه ابزار کدنویسی بسازید کودکان جعبه ابزار مهارت های خود را خواهند ساخت، نحوه نصب و استفاده از Scratch، نحوه عیب یابی هر گونه اشکال کدنویسی مزاحم را با راهنمای شکار اشکال، و زبان برنامه نویسی Scratch خود را با واژه نامه ای از اصطلاحات رایانه ای تمرین می کنند.

از بلوک‌هایی از کد استفاده می‌کند که مانند قطعات پازل در کنار هم قرار می‌گیرند، آموزش گام به گام اسکرچ بنابراین بچه‌ها می‌توانند نحوه تأثیر کدشان بر برنامه را در حین ساختن آن تماشا کنند.

اصولی که آنها در این کتاب یاد خواهند گرفت در مورد سایر زبان های برنامه نویسی نیز صدق می کند! آموزش اسکرچ جونیور pdf آموزش اسکرچ pdf به بچه ها ابزاری بدهید تا هر چیزی را که می توانند آموزش گام به گام اسکرچ رویایشان را بسازند، با راهنمای شروع کتاب آموزش اسکرچ .

کتاب آموزش اسکرچ چیست؟

آیا کتاب آموزش اسکرچ برای مبتدیان خوب است؟

Scratch بهترین مقدمه برای برنامه نویسی برای مبتدیان و کودکان خردسال است. به زبان ساده، این یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر بلوک است که به ساده سازی کدنویسی برای مبتدیان کمک می کند. یکی دیگر از جنبه هایی که Scratch را برای مبتدیان خوب می کند این است که شما همیشه برای شروع به کتابچه راهنمای کاربر نیاز ندارید.

آیا اسکرچ یک کدنویسی واقعی است؟

Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری است که توسط آزمایشگاه رسانه MIT در سال 2007 ایجاد شد. رابط کشیدن و رها کردن آن با بلوک های رنگارنگ آن را به یکی از بصری ترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری تبدیل می کند.

از چه سنی باید کدنویسی را شروع کرد؟

بچه های 7 ساله می توانند شروع به کدنویسی و یادگیری اصول برنامه نویسی کنند. در واقع، برنامه نویسی برای بچه ها در سال های اخیر به سرعت محبوبیت پیدا کرده است، زیرا فناوری به طور فزاینده ای بخشی از زندگی روزمره می شود. بچه‌هایی که در جوانی کدنویسی را یاد می‌گیرند، می‌توانند یک عمر فرصت‌های موفقیت برای خود فراهم کنند.

دانلود کتاب آموزش اسکرچ
کتاب آموزش اسکرچ e1646041542537

کارگردان: 1354 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2021-12-19 11:38

امتیازدهی ویرایشگر:
4.8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − چهار =