منو
صفحه اصلی
ثبت نام
آموزش بازی ماینکرافت

آموزش بازی ماینکرافت در گوشی

سرفصل‌های مقاله

آموزش بازی ماینکرافت چیست؟ ماین کرافت با گوشی چیست؟ بازی ماین کرافت با گوشی چگونه است؟ آموزش بازی ماین کرافت یک بازی در آموزش بازی ماینکرافت یا آموزش بازی ماین کرافت مورد استخراج و اموزش بازی ماینکرافت جمع آوری مواد خام و همچنین ایجاد و ساخت آموزش بازی ماینکرافت آموزش ماین کرافت ساختمان های خود است.

سایت ایرانیان سایبر در این موضوع مطالب بیشتری را ارائه کرده است.

نکته ویژه در مورد آموزش بازی ماین کرافت این است آموزش ماین کرافت که کل چشم انداز سه بعدی از بلوک های مکعبی شکل آموزش بازی ماینکرافت تشکیل شده است. اموزش بازی ماینکرافت یا آموزش بازی ماین کرافت بازیکن می‌تواند این بلوک‌ها را با دست از بین ببرد.

♥ پیشنهاد ویژه : مشاهده مقاله خطرات بازی ماینکرافت.

و ابزارها و بسیاری چیزهای مفید دیگر را از آنها بسازد، که سپس می‌تواند تقریباً تمام ساختارهای قابل تصور را بلوک به بلوک بسازد. “آموزش بازی ماینکرافت” آموزش ماین کرافت یا آموزش بازی ماین کرافت به عنوان مثال، سنگ ها به منظور ایجاد کوره از آنها استخراج می شوند آموزش بازی ماینکرافت که به نوبه خود می توان از آنها برای ذوب شن و ماسه به شیشه استفاده کرد.

آموزش بازی ماینکرافت

در نهایت، بازیکن می‌تواند آزادانه انتخاب کند که آیا جهان را کاوش کند و از هیولاهای شبانه در مکان‌های مخفیگاه پناه بگیرد، یا فوراً به سمت قلعه خود آموزش بازی ماینکرافت پیش برود تا مزارع بزرگ و پرورش گاو.معنی نام آموزش بازی ماین کرافت چیست؟ آموزش ماین کرافت این نام به معنای “صنعت معدن” یا “تجارت معدن” است.

اگر دوست داری آموزش بازی سازی را شروع کنی روی عکس زیر کلیک کن

کمیاب ترین مکان های ماینکرافت

پیکان اشاره بالا

بازی ماین کرافت با گوشی چگونه است؟ و در اصل بازیکن را در نقش یک استاد معدن حرفه ای در دنیای فانتزی قرون آموزش بازی ماینکرافت وسطایی قرار می دهد. اموزش بازی ماینکرافت یا آموزش بازی ماین کرافت در روز اول برنامه نویسی بازی غارهایی وجود داشت و عنوان کاری آن “Cave Game” بود. بلافاصله پس از آن، نام آموزش بازی ماین کرافت پیدا شد ماین کرافت با گوشی (برای تاریخچه پیدایش نام، به Pre-Classic مراجعه کنید).

ساخت اشیاء در بازی (کاردستی) خیلی دیرتر اتفاق افتاد. در طول سال‌ها، بازی به قدری همه‌کاره شده است که معادن و غارها تنها یکی از راه‌های بسیاری برای بازی امروز هستند. با این حال، این نام ثابت آموزش بازی ماینکرافت مانده است و مدت طولانی است که یک برند شناخته شده جهانی و علامت تجاری ثبت آموزش بازی ماینکرافت در گوشی شده است.

♥ پیشنهاد ویژه : مشاهده مقاله آیا ماینکرافت بازی خوبی است.

Minecraft از طریق لانچر شروع می شود، جایی که شما باید به صورت آنلاین در صفحه ورود اموزش بازی ماینکرافت به سیستم وارد شوید تا ثبت نام بررسی شود. در صورت تمایل می توانید در آینده به صورت آفلاین نیز بازی کنید.آموزش بازی ماینکرافت همچنین می‌توانید از لانچر برای انتخاب و پخش نسخه‌های قدیمی Minecraft که به روزهای اولیه بازمی‌گردد، استفاده کنید.

آموزش بازی ماینکرافت به طور کامل

آموزش بازی ماینکرافت به طور کامل

اگر Minecraft را راه اندازی کنید، بازی ماین کرافت با گوشی چگونه است؟ در منوی اصلی قرار می گیرید. دکمه پایین سمت چپ با کره در حباب گفتار به انتخاب زبانی منجر می‌شود که با آن می‌توانید همه متون را به زبان دلخواه نمایش دهید. این انتخاب آموزش بازی ماینکرافت را می توان در گزینه های زیر “زبان” نیز یافت. در زبان آلمانی نیز دکمه های “Single Player”، “Multiplayer”، “Options” و “End Game” در منوی اصلی وجود دارد.

با “تک نفره” و “چند نفره” می توانید یک بازی را شروع کنید یا به آن بپیوندید. گزینه های تنظیمات زیادی در اموزش بازی ماینکرافت یا آموزش بازی ماین کرافت زیر “گزینه ها” وجود دارد، از جمله: تنظیمات گرافیک و صدا از طریق یک بازی آموزش بازی ماینکرافت در حال اجرا نیز می توان به منوی گزینه ها دسترسی داشت. با “پایان بازی” شما آموزش بازی ماین کرافت را ترک می کنید.

♥ پیشنهاد ویژه : مشاهده مقاله کمیاب ترین مکان های ماینکرافت.

شما بین بازی های تک نفره و چند نفره حق انتخاب دارید. اساساً هیچ تفاوتی وجود ندارد، به جز اینکه در بازی های تک نفره شما به تنهایی در دنیایی که در رایانه آموزش بازی ماینکرافت شخصی شما ذخیره شده است و در بازی های چند نفره با دیگران (یا علیه یکدیگر) در دنیایی که روی سرور ذخیره شده است، بازی می کنید.

والپیپر ماینکرافتی

منوهای مربوطه به طور قابل توجهی متفاوت هستند، زیرا می توانید جهان های جدیدی را در منوی تک نفره ایجاد کنید یا یک دنیای از قبل ایجاد شده را انتخاب کنید، در حالی که در منوی چند نفره باید آموزش بازی ماینکرافت آدرس سروری را وارد کنید که قبلاً یک جهان در آن ایجاد شده است.اگر هنوز دنیایی را خلق نکرده اید، می توانید دنیای جدیدی خلق کنید.

♥ پیشنهاد ویژه : مشاهده مقاله کتاب ماینکرافت فارسی رایگان.

می توانید تنظیمات زیادی را در اینجا انجام دهید. شما می توانید آموزش بازی ماینکرافت هر نامی به جهان بدهید و بعداً آن را تغییر دهید. حالت های بازی “Survival”، “Creative” و “Hardcore” در دسترس هستند. هنگام ایجاد یک جهان، می توانید سختی و قوانین بازی را نیز تعیین کنید.

اگر قبلاً یک جهان ایجاد کرده‌اید، می‌توانید آخرین آموزش بازی ماینکرافت بازی ذخیره‌شده را انتخاب کنید و به بازی ادامه دهید یا نام جهان را تغییر دهید یا حذف کنید.حالت پیش فرض بازی حالت بقا است. همانطور که از نام آن پیداست، بقا هدف اصلی است. اگر در Peaceful Difficulty بازی نمی کنید.

آموزش بازی ماینکرافت در گوشی

ماین کرافت با گوشی

باید سعی کنید تا شب قبل از اینکه هیولاها روی سطح ظاهر شوند، یک پناهگاه بسازید. شما با ماین کرافت با گوشی یک موجودی خالی شروع می کنید و بنابراین آموزش بازی ماینکرافت باید (تقریبا) همه چیز را خودتان بسازید. علاوه بر این، هنگام بازی در خارج از سطح دشواری صلح آمیز، باید آموزش بازی ماین کرافت مراقب نشانگر گرسنگی خود باشید که به آرامی خالی می شود و فقط با خوردن می توان دوباره آن را پر کرد.

بازی ماین کرافت با گوشی چگونه است؟ حالت خلاق نوعی گودال شنی است که می توانید در آن پرواز کنید و تمام آموزش بازی ماینکرافت بلوک ها را به دلخواه خود قرار دهید. حالت خلاق برای اجرای پروژه های بزرگ ایده آل است.حالت هاردکور شبیه حالت بقا است، اما سطح دشواری روی سخت تنظیم شده است و قابل تغییر نیست.

بازیکنان آموزش بازی ماین کرافت در مقایسه با پلیرهای PE و Bedrock دارای مزیت بزرگی از نظر seed هستند. این مزیت پورتال های پایانی آماده برای استفاده است. تعدادی seed در Minecraft Java وجود دارد که با End Portals که با 12 Eyes of Ender فعال هستند دنیاهایی را ایجاد می کنند. متأسفانه بجز این بذر هیچ جایگزین بستری برای این بذر وجود ندارد.

آموزش ماین کرافت چگونه است؟

حال، اگر از این seed در نسخه جیبی Minecraft استفاده کنید، دنیای خوبی به شما می دهد تا از بازی لذت ببرید. اما، اگر از این دانه برای بازدید از پورتال پایان نفرین شده استفاده کنید، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود. آموزش ماین کرافت میلیون‌ها بلوک از تخم‌گذاری فاصله دارد، بنابراین به نظر می‌رسد که نسل ساختار کلی بازی در اینجا دچار مشکل شده است.

می توانید پورتال پایانی را در مختصات زیر پیدا کنید، اما فقط بصری و غیر کاربردی خواهد بود. سپس، این واقعیت وجود دارد که حتی می توانید به دلیل اشکالات از طریق برخی از بلوک ها سقوط کنید. بنابراین، از نظر تئوری، نادرترین دانه PE Minecraft است اما عملاً بی فایده است.ایجاد حلقه در Minecraft به هیچ وجه کار آسانی نیست.

و، دره های درون بازی معمولاً ساختارهای مستطیلی شکل طولانی هستند. با این حال، آموزش بازی ماین کرافت این دانه یک دره دایره ای نادر برای ما به ارمغان می آورد که عمیق است و مستقیماً به گدازه منتهی می شود. در حالی که از دره بالا می روید، می توانید متوجه شوید که میل مین از بلوک های خاصی در حال تلاقی با این دره است.

اکنون، به خاطر داشته باشید، این مکان نزدیک تخم ریزی شما نیست. اما غنیمت از Mineshaft و ماین کرافت با گوشی این ساختار کمیاب باعث می شود که ارزش تلاش شما برای بارگیری در این دانه را داشته باشد. همچنین، سعی نکنید در زیر گدازه حفاری کنید، آموزش ماین کرافت زیرا چیزی جز بستر وجود ندارد.

 بذر روستای بیابانی عمودی 

بازی ماین کرافت با گوشی چگونه است؟ دانه بعدی یک دهکده کویری کمیاب دارد که حتی می توانید آن را در بهترین دانه های دهکده جاوا Minecraft پیدا کنید. اگرچه، دهکده های عمودی کمیاب تنها در دشت های پراکنده تخم ریزی می کنند. اما این دانه یک دهکده بیابانی عمودی و چند سطحی را برای شما به ارمغان می آورد و یکی از خوش شانس ترین دانه ها در Minecraft PE است.

روستای عمودی منظره شگفت انگیزی را ایجاد می کند زیرا هم روستاییان و هم کشاورزان راه خود را در لبه های شیب دار پیدا می کنند. برای جالب‌تر کردن همه چیز، بلندترین خانه روستایی روی کوه برفی ایجاد می‌شود و به پشت روستا متصل می‌شود. در همین حال، آنهایی که در پایین هستند در تقاطع سرزمین های بد و بیابان تخم ریزی می کنند.

ورودی بعدی ما در فهرست بهترین دانه‌های Minecraft PE یک منطقه آموزش بازی ماین کرافت تخم‌ریزی جنگلی جالب را برای ما به ارمغان می‌آورد. درست در کنار محل تخم ریزی، دهکده ای بزرگ با روستاییان فراوان، گولم آهنی، و بسیاری از صندوقچه ها و مزارع اولیه برای غارت وجود دارد. اما با نزدیک‌تر شدن به روستا، می‌توانید عمارت بزرگ خصمانه را در پشت آن ببینید.

بدتر از همه، حتی پلی وجود دارد که این دو را از طریق رودخانه به هم وصل می کند. بنابراین، می توانید انتظار داشته باشید که تعدادی از اوباش عمارت راه خود را به روستا پیدا کنند. سپس، یک روستای مشابه دیگر نیز وجود دارد که چندان دور نیست. پس از اتمام غارت دهکده ها، وقت آن است که آماده شوید و عمارت جنگلی را غارت کنید.

در این بذر در کنار دهکده ای عظیم در میان جنگل تخم ریزی می کنیم. در یک طرف روستا یک دشت و در طرف دیگر رودخانه ای در امتداد جنگل وجود دارد. این احتمالاً بزرگترین دهکده ای است که من در نسخه جیبی Minecraft دیده ام. اما این چیزی نیست که ما اینجا هستیم.

آموزش ماین کرافت اگر خود را به یک مکان خاص (مختصات زیر) در این دانه انتقال دهید، یک دره خراب خواهید دید. ما آن را glitched می نامیم زیرا الگویی تکراری از بلوک های شکسته ایجاد می کند، و این هرگز در مورد Minecraft صدق نمی کند.

برای اضافه کردن برجستگی‌ها، کل سطح این دره گدازه‌ای است و حتی اگر جرأت داشته باشید می‌توانید چند سنگ معدنی را در زیر پیدا کنید. ماین کرافت با گوشی در حین پایین رفتن، می توانید چندین دهانه به یک میل مین نیز پیدا کنید، که این دانه را به یک نعمت نفرین شده برای بازیکنان تبدیل می کند. فراموش نکنیم، دره ای بی پایان است.

به دلایلی، اشکال در اینجا متوقف نمی شود و ممکن است چند مانع وجود داشته باشد. اما اگر همچنان گدازه را دنبال کنید، حتی زمانی که زیر آب می رود یا بیوم ها تغییر می کنند، پایانی وجود نخواهد داشت.

این دانه بعدی یکی از بهترین دانه های پلی اتیلن Minecraft برای ثبت تغییرات زیستی است

مس ما دو بیوم با زمین مشابه اما حالات متضاد در کنار یکدیگر دریافت می کنیم. در یک طرف، ما یک جنگل گل عظیم داریم که یک بیوم دشت آن را احاطه کرده است. این احتمالا یکی از بزرگترین جنگل های گل است که می توانید در نسخه جیبی Minecraft پیدا کنید.

و در طرف مقابل، ما یک بیوم بزرگ ساوانا داریم. ما درست در وسط، در کنار این آموزش بازی ماینکرافت انتقال بیوم و نزدیک یک درخت تخم ریزی می کنیم. این درخت دارای طرح‌های رنگی هر دو بیوم است و آن را به یکی از بهترین دانه‌ها برای درک مکانیک بیوم Minecraft تبدیل می‌کند. همچنین زنبورها و گوسفندان در این منطقه هستند که به حرکت بین دو بیوم ادامه می دهند.

 زمین کوهستانی 

بنابراین آنها دیگر به نسل کوهستانی که ظاهر ماین کرافت با گوشی معمولی دارند گیر نمی‌دهند. آموزش بازی ماین کرافت با این حال، اگر به‌روزرسانی را دانلود نکرده‌اید و می‌خواهید پیک‌های بزرگی در Minecraft PE خود داشته باشید، این یکی برای شما در نظر گرفته شده است.

در جنبه ساده‌تر بهترین دانه‌های Minecraft PE، این یکی نسل کوهستانی نامنظم و در برخی سطوح عجیب و غریب را به ما ارائه می‌کند. برخی از این تپه ها در اینجا شناور هستند. سپس، در صورتی که بخواهید این دانه را در حالت بقا امتحان کنید، یک دره بزرگ نیز درست در کنار تخم ریزی ما وجود دارد. در مورد منابع، آموزش بازی ماین کرافت می توانید از یک خرابه بزرگ سرد یا یک دهکده دشتی واقع در نزدیکی بازدید کنید.

پس از طی چند ده بلوک، این نسخه جیبی Minecraft غیرممکن را انجام می دهد. ما نه تنها یک دژ در معرض دید به دست می آوریم، بلکه سنگری را نیز بدست می آوریم که آشکارا در یک دره ایجاد می شود. سپس، برای بهتر شدن آن، درست در کنار یک روستا قرار دارد. برای حمایت از سفر شما به این دهکده هیجان‌انگیز، مکان تخم‌گذاری دارای یک پورتال ویران شده با آیتم‌های مسحورکننده است.

همانطور که می توانید انتظار داشته باشید این سنگر دارای آموزش بازی ماینکرافت غارت هیجان انگیز نیز می باشد. اما بله، متأسفانه، هیچ چشمی از Ender از قبل نصب نشده است. همچنین، دره از نظر اندازه بزرگ نیست. آموزش ماین کرافت اما به اندازه کافی عمیق است، به طوری که شما فقط باید کمی حفاری کنید تا سنگ معدن الماس را روی سطح آن بیابید.

این نسخه جیبی Minecraft احتمالاً عجیب‌ترین مکان را برای پاسگاه Pillager موجود است. با یک گولم آهنی به دام افتاده، این پاسگاه در وسط یک دره گدازه تخم ریزی می کند. هنوز از یک طرف به زمین متصل است، بنابراین لازم نیست نگران افتادن در گدازه هنگام بالا رفتن از پست باشید. اگرچه، هل دادن اوباش به درون گدازه می تواند در این زمینه مفید باشد.

خوب، ما در کنار پاسگاه Pillager تولید نمی کنیم، اما هر بازیکن Minecraft دوست دارد برای دیدن این هیولا سفر کند. آموزش بازی ماینکرافت برخلاف این، ما در نزدیکی کندوی زنبور عسل در یک منطقه جنگلی نسبتاً آرام تخم ریزی می کنیم. هنگامی که غارت پاسگاه را تمام کردید، می توانید دره را که تا سطح سنگ معدن الماس پایین می رود، آموزش بازی ماین کرافت کاوش کنید.

همه ما می‌توانیم موافق باشیم که دانه‌هایی که دارای یک دژ آشکار در دره هستند عالی هستند. با این حال، این نسخه ماین کرافت با گوشی جیبی Minecraft آن را به سطح بالاتری می برد. آموزش ماین کرافت همانطور که می توانید انتظار داشته باشید، این دانه دارای یک دهکده خوب در کنار یک دژ در دره است.

آموزش بازی ماین کرافت  اما در داخل روستا یک پاسگاه Pillager نیز دارد. بنابراین، شما می توانید انتظار داشته باشید که یک قتل عام مناسب در دهکده در جریان باشد تا زمانی که به آنجا برسید تا قلعه را غارت کنید.

علاوه بر این، هیچ چشمی از Ender در پورتال پایانی در این دنیا وجود ندارد، اما غارت هنوز ارزش کاوش را دارد. این دانه پلی اتیلن از بسیاری جهات هیجان انگیز است. اگر قصد دارید تنها یکی از بهترین دانه ها را برای Minecraft PE امتحان کنید، بگذارید این یکی باشد.

دانه بعدی ما یکی از جدیدترهای اضافه شده آموزش بازی ماینکرافت در بازی را برای ما به ارمغان می آورد – دهکده ای برفی. بسیاری از بازیکنان هنوز یکی را در بازی خود کشف نکرده اند، و ممکن است این دانه باشد که ممکن است معامله را برای آنها شکست دهد. دهکده در حال تخم ریزی نیست، اما سفر به آن بیشتر نیازهای منابع شما را برآورده می کند.

این یکی از بزرگترین تخم ریزی های روستایی است که می توانید در Minecraft با آنها روبرو شوید. به غیر از آن، آموزش بازی ماین کرافت درست در بالای یک دژ اصلی نیز تخم ریزی می کند. این یک تخم ریزی نادر است زیرا معمولاً در روستاهای دشت تخم ریزی می کنند. سپس، این واقعیت که این یک نوع روستایی نسبتاً جدید است، حضور یک سنگر را هیجان انگیزتر می کند.

مورد بعدی در لیست بهترین دانه های ما برای Minecraft PE یک سری تصادفات خوب است. این یکی دیگر آموزش بازی ماینکرافت از خوش شانس ترین دانه های پلی اتیلن Minecraft است که می توانید در سال 2021 امتحان کنید. ما در جزیره ای فرود می آییم که در هنگام تخم ریزی توسط خرابه های سرد در هر اندازه احاطه شده است. به طور خودکار به 4 گنج مدفون موجود در سواحل این جزیره منجر می شود.

سپس، اگر کمی به سمت شمال غربی سفر کنید، جزیره ای با یک روستا را کشف خواهید کرد. اطراف آن را یک جنگل گل احاطه کرده است و آن را به یکی از دیدنی ترین مکان ها تبدیل کرده است. اما نقطه برجسته این بذر، بنای یادبود اقیانوس واقع در سمت مقابل روستا است. آموزش ماین کرافت اگر بخواهید قبل از به خطر انداختن جان خود در بنای یادبود، آن را کشف کنید، یک کشتی غرق شده نیز در این منطقه وجود دارد.

ورودی دژ آشکار و کتابخانه در روستا

این تخم‌ریزی احتمالاً نادرترین تخم‌ریزی است که می‌توانید در بازی‌های sandbox مانند Minecraft پیدا کنید. ماین کرافت با گوشی در اینجا، ما یک دهکده بزرگ در دامنه تپه تایگا با روستاییان مختلف، یک گولم آهنی و غیره داریم. در وسط این روستا، اما، یک کتابخانه غول پیکر در معرض دید قرار دارد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است آموزش بازی ماینکرافت که دیوار آجری آموزش بازی ماین کرافت آن را بشکنید تا وارد آن شوید. سپس درست در کنار آن پلکانی باز است که به دژ منتهی می شود. حتی هیچ بلوکی مانع ورود آن نمی شود، فقط آب است. حتی می‌توانید روستایی‌هایی را ببینید که گاهی در این Minecraft PE Seed به قلعه راه پیدا می‌کنند.

 معبد صحرایی و 4 روستای نزدیک اسپاون

بازی ماین کرافت با گوشی چگونه است؟ تخم ریزی در نزدیکی یک روستا معمولاً اولین ویژگی است که اکثر بازیکنان Minecraft در هر دانه خوب Minecraft به دنبال آن هستند. آموزش ماین کرافت آموزش بازی ماینکرافت این بذر نه تنها یک روستا بلکه چهار روستا را برای ما فراهم می کند و همه آنها در چند صد بلوک تخم ریزی قرار دارند. سه تای آنها روستاهای دشتی و یکی روستای ساوانا است.

اما قبل از شروع غارت تمام روستاها، ممکن است بخواهید معبد بیابانی واقع در نزدیکی تخمگذاری ما را کاوش کنید. از بسیاری جهات، ماین کرافت با گوشی این دانه بهترین منابع را برای شروع یک بقای خوب در نسخه Minecraft Pocket در اختیار ما قرار می دهد.

مجموعه ای از روستاهای خوش شانس

در ادامه قدردانی ما از دهکده ها، بهترین نسخه جیبی Minecraft بعدی ما بهترین آموزش بازی ماینکرافت انواع دهکده ها را در بازی می گیرد و آنها را در یک منطقه قرار می دهد. برای شروع، ما نه چندان دور از یک دهکده دشت نسبتاً بزرگ تخم ریزی کردیم، که بر روی یک دژ ساخته شده است که می توان با استفاده از دره روستا پیدا کرد.

سپس در نزدیکی آن روستا معبدی بیابانی با غارت های جالب قرار دارد. آموزش بازی ماین کرافت اما اگر برای منابع بهتر حریص هستید، معبد بیابانی دیگری در کنار یک دهکده بیابانی در همان زیست بوم وجود دارد.

در نهایت، اکنون که منابع کافی در اختیار دارید، زمان شروع ماجراجویی ما فرا رسیده است. آموزش ماین کرافت برای این کار، می توانید به سرگردانی در صحرا ادامه دهید تا زمانی که یک دهکده صحرایی زامبی با اندازه مناسب و با غارت خوب پیدا کنید.

آموزش بازی ماین کرافت چیست؟

آموزش بازی ماین کرافت

وقتی در این دانه تخم ریزی می کنیم، کاملا طبیعی به نظر می رسد. یک پورتال ویران شده و آموزش بازی ماین کرافت یک روستای دشتی تقریباً هزار بلوک دورتر از تخم ما وجود دارد. آموزش بازی ماینکرافت هر دوی آنها دارای غارت هستند که می توانید از آنها برای شروع سفر Minecraft خود استفاده کنید. اما تمرکز اولیه روی این دانه این نیست. اگر راه خود را به یک مکان خاص پیدا کردید (مختصات زیر)، با یک شگفتی روبرو هستید.

در اینجا، دهکده ای برفی خواهید یافت که توسط اقیانوس یخ زده و خوشه های بلند احاطه شده است. مکان از نظر مکان یابی شبیه یک فیلم سینمایی است. اگر می‌خواهید یک پایگاه یا پادشاهی برفی ایجاد کنید، این نسخه Minecraft Pocket Edition برای شما بهترین است. در حالی که به سمت این مختصات می روید، می توانید یک کلبه جادوگر را نیز در بیوم بزرگ باتلاق پیدا کنید.

پس از بررسی کامل لیست بهترین دانه‌ها برای Minecraft PE، ممکن است قلعه‌های در معرض دید را نادر ببینید. اما به ندرت به طور تصادفی با آنها مواجه می شوند. خوب، این دانه با تخم ریزی سنگر در بالای مزرعه ای در کنار رودخانه، آن را کمیاب تر می کند. حتی تقریبا نیمی از زمین های کشاورزی را در اختیار می گیرد.

اکنون، اگر دیوارها را بشکنید، آموزش بازی ماینکرافت می توانید مستقیماً وارد یک کتابخانه روی زمین در سنگر شوید. پس از آن، یافتن پورتال باید کار ساده ای باشد. این روستای شگفت انگیز در نقطه تخم ریزی ما نیست، آموزش ماین کرافت اما به لطف وجود یک گولم آهنی، یک زره پوش و البته دژ مستحکم، ارزش سفر به آن را دارد.

10 دهکده و 7 آهنگر در اطراف اسپاون

بیایید با روشن کردن مسائل شروع کنیم. تمام روستاهای این بذر مستقل هستند. بازی ماین کرافت با گوشی چگونه است؟ هیچ کدام از آنها ترکیبی از دو روستا نیست که در یکدیگر ادغام شده اند. بسیاری از آنها دارای ویژگی های اضافی مانند پورتال های ویران شده، معابد بیابانی، خرابه های سرد، و Mineshafts در اطراف خود هستند. برای رسیدن به برخی از آنها باید چند صد بلوک را طی کنید، اما ارزش وقت گذاشتن را دارد.

فراموش نکنید، از هر 10 روستا، 7 روستا آهنگر دارند تا تمام آهن مورد نیاز بازی را در اختیار شما قرار دهند. ایده آل برای ذخیره کنندگان آموزش بازی ماینکرافت منابع، شما می توانید به معنای واقعی کلمه هر آیتمی را که برای آماده شدن برای ساختن یک پورتال Nether نیاز دارید، در حالی که به صورت غیر فعال در این دانه بازی آموزش بازی ماین کرافت می کنید، پیدا کنید.

اما برای اینکه شما را تحت فشار نگذاریم، مختصات چند روستا را برای کشف شما ماین کرافت با گوشی کنار می گذاریم. در همین حال، می توانید با استفاده از این مختصات، مکان های جالبی را پیدا کنید.

بعد از این همه پیچ و خم، آموزش بازی ماینکرافت وقت آن است که با نسخه بعدی Minecraft Pocket Edition استراحت کنیم. شما را در کنار رودخانه‌ای که مسیرش را در میان دشت‌ها، جنگل‌ها و بیوم‌های کوهستانی می‌چرخاند. این بذر در بیشتر شرایط ساده است، و اگر می‌خواهید در حین استراحت، دنیای Minecraft را کشف کنید، عالی است.

شما باید یک قایق در Minecraft بسازید تا از این دانه نهایت استفاده را ببرید. اگرچه، آموزش بازی ماین کرافت برای بازیکنانی که به دنبال دانه‌های معیوب یا منحصربه‌فرد هستند، یک دهانه دایره‌ای کوچک نیز دارد که می‌توانید بررسی کنید. تقریباً در همه اندازه‌ها برابر است و باعث می‌شود به جای تخم‌ریزی طبیعی احساس شود که سفارشی ساخته شده است.

زمستان اینجاست. و این دانه مطمئن می شود که آن را احساس می کنید. ما را در بیوم سرد برفی تاندرا تخم ریزی می کند. آموزش بازی ماینکرافت در کنار آن کوه های برفی و خوشه های یخی قرار دارد. با این حال، چیزی که این دانه پلی‌اتیلن Minecraft را جالب می‌کند، تکه‌های شناور زمین در کنار خوشه‌های یخ است. 3 دهکده و 3 پورتال ویران در این بیوم وجود دارد که می توانید آنها را کاوش کنید.

هنگامی که کار با بیوم یخی تمام شد، آموزش بازی ماینکرافت تپه های جنگلی اطراف تخم ریزی شما می توانند در بقیه منابع به شما کمک کنند. از طرف دیگر، می‌توانید 3 دره بزرگ در نزدیکی تخم‌گذاری خود را نیز کاوش کنید. منطقه مبتنی بر برف به اندازه‌ای بزرگ است که می‌توانید در Minecraft به یک شهر کامل تبدیل شوید. فقط باید ابتدا راهی برای مقابله با تعداد زیاد خرس های قطبی در این منطقه پیدا کنید.

سه آهنگر و یک سنگر

آهنگرها نوع روستایی مورد علاقه هر بازیکن آموزش بازی ماین کرافت هستند. سینه آنها ابزار و شمش آهنی دارد و منبع مجانی گدازه است. اگر در اوایل بازی آنها را پیدا کنید، یک جایزه اضافی دریافت خواهید کرد. دهکده موجود در این دانه PE Minecraft نه یک بلکه سه آهنگر دارد که گدازه ها ماین کرافت با گوشی و سینه هایشان آماده غارت است. با این حال، آنها در نزدیکی تخمگذاری قرار ندارند، بنابراین شما باید راه خود را پیدا کنید یا به آنها انتقال دهید.

این دهکده، همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، نسبتاً بزرگ است و همچنین بسیاری از منابع مفید آموزش بازی ماینکرافت یا آموزش بازی ماین کرافت دیگر را ارائه می دهد. اما چیزی که این بذر را خاص می کند وجود سنگری در زیر روستاست. پورتال نهایی واقعی در آن نیز به راحتی یافت می شود زیرا دقیقاً در زیر دهکده قرار دارد.

همه بیوم ها در اطراف تخم ریزی می شوند
نمای نقشه برداری شده
بازی ماین کرافت با گوشی چگونه است؟ بیایید به سراغ یک دانه مبتکر و آموزش بازی ماینکرافت منحصر به فرد برای بازیکنان Minecraft PE برویم. در آن، ما در ساحلی در کنار تپه های جنگلی تخم ریزی می کنیم. و در اطراف ما، در 2000 بلوک احتمالاً تمام بیوم های Minecraft وجود دارد. آموزش بازی ماین کرافت من توانستم 60 بیوم و زیر بیوم را در آن منطقه تأیید کنم (همچنین در نقشه بالا نشان داده شده است). ماین کرافت با گوشی اگر کاوش کنید، ممکن است بتوانید چیزهای بیشتری کشف کنید.

اگر بمیرید آموزش بازی ماینکرافت سیو بازی شما برای همیشه پاک خواهد شد. بنابراین آموزش بازی ماینکرافت منطقی است که یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.Multiplayer نسخه مبتنی بر سرور آموزش ماین کرافت است که در آن چندین بازیکن می توانند با هم در یک جهان بازی کنند.

آیا می توانید از ماینکرافت یاد بگیرید؟

با توجه به نسخه آموزشی ماینکرافت، معلمانی که از ماینکرافت به عنوان یک ابزار آموزشی استفاده می‌کنند، «پیشرفت‌های قابل‌توجهی در خلاقیت، همکاری، مهارت‌های حل مسئله و تفکر محاسباتی» در دانش‌آموزان خود یافته‌اند.استفاده و بازی ماینکرافت در کلاس درس نیز می تواند باعث تقویت یادگیری اجتماعی و عاطفی شود.

آیا نسخه آموزشی ماینکرافت بازی کامل است؟

ماینکرافت یک نسخه آموزشی از ماینکرافت است که به طور خاص برای استفاده در کلاس طراحی شده است. این استودیو توسط Mojang Studios و Xbox Game Studios ساخته شده است و دارای ویژگی هایی است که استفاده از Minecraft را در محیط کلاس درس آسان می کند. بازی کامل در تاریخ 1 نوامبر 2016 منتشر شد.

آیا ماینکرافت به طور خطرناکی اعتیاد آور است؟

بازی محبوب بچه ها; ماینکرافت مدتی است که به عنوان یکی از بازی های آنلاین مورد علاقه آنها در بین کودکان جایگاه خود را حفظ کرده است. اگرچه بازی به اندازه Roblox خطرناک نیست، اما بسیار اعتیاد آور است که خطر افزایش زمان نمایشگر را به همراه دارد.

آموزش بازی ماینکرافت در گوشی
آموزش بازی ماینکرافت

کارگردان: 1896 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-01-22 15:19

امتیازدهی ویرایشگر:
5

1 در مورد “آموزش بازی ماینکرافت در گوشی”

  1. سلام وقت بخیر، قبلا این بازی رو نصب کردم و قد ماینکرافتم کوتاه و بلند میشد (انگار می‌نشست و بلند میشد و قدش حتی به ابر ها هم میرسید). ولی الان اصلا اینطوری نیست و نهایتا میتونه از درخت ها بلند بشه. میشه بگید دلیلش چی بوده و باید چکار کنم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =