منو
صفحه اصلی
ثبت نام
آموزش جاوا صفر تا صد

آموزش جاوا صفر تا صد برای نوجوانان

سرفصل‌های مقاله

آموزش صفر تا صد جاوا در این متن آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا رایگان آموزش جاوا صفر تا صد دقیقاً به شما خواهم گفت که در آموزش جاوا صفر تا صد مورد برنامه نویسی به زبان جاوا چه چیزهایی خواندم، آموزش جاوا صفر تا صد تماشا کردم و گوش دادم، با آموزش جاوا صفر تا صد دانش صفر در ابتدا: کدام دوره ها، منابع و منابع قابل توجه هستند و کدام یک می توانند باشند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش جاوا برای کودکان بپردازید.

این مطالب در مورد انگیزه نیست، اموزش جاوا از صفر شما باید آن را منحصراً خودتان داشته باشید. همچنین آموزش جاوا صفر تا صد درباره تجربه شخصی نیست: چگونه پس از کار در یک فروشگاه خرده فروشی تصمیم گرفتم زندگی خود را تغییر دهم و آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا رایگان توسعه دهنده برنامه های تلفن همراه شوم.

آموزش جاوا صفر تا صد

آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا رایگان

چرا جاوا؟من جذب توسعه موبایل هستم، آموزش صفر تا صد جاوا چشم اندازهایی برای خودم در آن می بینم. جاوا یک زبان سطح بالا است آموزش جاوا صفر تا صد که مفاهیم اولیه برنامه نویسی مانند OOP را پیاده سازی می کند. اموزش جاوا از صفر با یادگیری جاوا، می توانم به سمت توسعه اندروید حرکت کنم:

به عنوان مثال، زبان Kotlin را فرا بگیرم. یا به سمت توسعه بین پلتفرمی بروید: مطالعه آموزش جاوا صفر تا صد. شاید من از سویفت برای iOS استفاده کنم. شاید دستم را در توسعه سمت سرور یا برنامه نویسی دستگاه های آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا رایگان هوشمند امتحان کنم.

اموزش جاوا از صفر

خواهیم دید، زمان نشان خواهد داد. اما ابتدا به دانش اولیه نیاز دارید. درک کنید “آموزش جاوا صفر تا صد همه اینها برای چیست؟” – مهم. من فن‌آوری‌ها را با هدف خاص کاربرد آتی آن‌ها مطالعه می‌کنم. جاوا خوبه.

نحوه انتخاب کتاب من مدتهاست که به نویسندگان خارجی ترجیح داده ام: آموزش صفر تا صد جاوا چه در ادبیات خاص و چه در داستان. مراحل من در انتخاب کتاب های جاوا به شرح زیر بود:فهرستی از کتاب ها را در هر کتابفروشی یا بازار بزرگی باز کنید. در مورد من، اوزون بود.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا بپردازید.

تمام کتاب‌های موجود در فهرست را از شبکه دانلود کنید. اموزش جاوا از صفر من می خواهم بگویم که فقط “قطعات مقدماتی”، اما آموزش جاوا صفر تا صد اینطور نبود.در تمام کتاب‌های دانلود شده پیمایش کنید، فقط آن‌هایی را انتخاب کنید که مجذوب و محکم‌تر شده‌اند.

آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا رایگان

اموزش جاوا از صفر

دو یا سه مورد از بهترین ها را انتخاب کنید. آموزش جاوا صفر تا صد این کتاب ها را به صورت رسمی ترجیحا کاغذی خریداری کنید. بایگانی را با نسخه های غیرقانونی حذف کنید (راستش، من فقط این کار را کردم).جاوا و کاتلین هر دو در لیست من هستند. نیمی از کتاب ها به زبان انگلیسی هستند.

این چیزی است که من انتخاب کردم و اشتباه نکردم (از این پس – پیوندها ارجاع نیستند):جاوا. راهنمای مبتدیان. روش های آموزش جاوا صفر تا صد مدرن برای ایجاد، کامپایل و اجرای برنامه های جاوا (هربرت شیلد).

یادگیری جاوا (برت بیتس، کتی سیرا). آموزش صفر تا صد جاوا از نظر ارائه کتاب بسیار متفاوتی هستند. شیلد دانش بنیادی را به سبک کلاسیک “خطی” ارائه می دهد: به صورت آکادمیک و گاهی اوقات خشک.

من هر دو کتاب را آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا رایگان همزمان خواندم، آموزش جاوا صفر تا صد مکمل یکدیگرند. تکرار مطالب آشنا از یک کتاب، فاش کردن جزئیات آموزش جاوا صفر تا صد جدید از نویسنده دیگر، بسیار مفید بود.چگونه بخوانیم؟

متفکرانه، به آرامی، تکرار هر فصل (و حتی پاراگراف ها) آموزش صفر تا صد جاوا تا زمانی که درک کاملی از آنچه خوانده شده است. اموزش جاوا از صفر اگر نمونه کد وجود دارد: مطالعه کنید تا هر خط را به خاطر بسپارید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی جاوا چیست بپردازید.

آموزش صفر تا صد جاوا رایگان

آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا رایگان

سرعت مطالعه با سرعت درک مطلب برابر نیست. آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا رایگان بهتر است یک صفحه در روز یاد بگیرید و آن را به طور کامل درک کنید تا اینکه یک فصل را در یک ساعت پرواز کنید و باد را در سر خود رها کنید.

همچنین علامت گذاری نکات کلیدی با مداد مفید است. اموزش جاوا از صفر اگر برای به خاطر سپردن چیزی به متنی که آموزش جاوا صفر تا صد قبلاً خوانده اید برگردید – این قطعاً یک قطعه کلیدی است، آن را دایره کنید.

دوره های آموزشی به زبان روسی من قصد نداشتم از هیولاهای داخلی با روبل حمایت کنم، اما هیچ چیز مانع از نگاه کردن به منو نمی شود. چرا در نهایت از یکی از آن پیشنهادات وسوسه انگیز GeekBrains یا Skillbox استفاده نکردم؟ چون باور ندارم خیلی هم گران است. و بیشتر اوقات کار نمی کند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله تفاوت زبان جاوا و جاوا اسکریپت بپردازید.

دوره آموزشی اموزش جاوا از صفر شیک، مد روز و جوان به نظر می رسید. با تصاویر آموزش جاوا صفر تا صد زیبا و سبک غیررسمی ارائه: سخنرانی های متنی کوتاه و شبیه ساز تمرینات.

می توانید قسمت مقدماتی اولیه را به صورت رایگان طی کنید، آموزش صفر تا صد جاوا خرید ادامه به شما پیشنهاد می شود.طراحی در بالای صفحه قرار دارد که در مورد محتوا نمی توان گفت.

به نظرم رسید آموزش جاوا صفر تا صد که ارائه مطالب خیلی سطحی است و تمرین واقعی (پارادوکس) کافی نیست. آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا رایگان پس از چند ساعت آموزش، سخنرانی های متنی به موضوع پیچیده کلاس ها و روش ها رسید – خیلی زودرس.

اموزش کامل جاوا

آموزش برنامه نویسی جاوا

علاوه بر این، در یکی از فصل ها یک خطای نحوی در کد پیدا کردم که آن را به چت پشتیبانی فنی نوشتم. خطا بلافاصله آموزش جاوا صفر تا صد تصحیح شد، اما اشتباه تایپی که به دنبال آن بود، انجام نشد، نوع متغیر “مهلت” باقی ماند.

این رویکرد برای تصحیح مقالات هشدار دهنده است.جاروش سرویسی شبیه به اموزش جاوا از صفر دارد اما کیفیت مواد بهتر است که حتی در دوره مقدماتی و همچنین رایگان هم قابل مشاهده است.این هنوز همان سبک غیررسمی است که رویکرد بنیادی سعی می کند پشت آن پنهان شود.

خوشبختانه، نه همیشه با موفقیت: از طریق شوخی با جوک، دانش قطعاً به شما می رسد. آموزش در آموزش جاوا صفر تا صد قالب یک بازی ساخته شده است: با ماموریت ها و دستاوردها.

این سایت فقط بر روی جاوا متمرکز شده است، یک انجمن، اتاق های گفتگو، یک جامعه تمام عیار وجود دارد که وظایف و مشکلات را به شما می گوید.دوره مقدماتی برای من کافی بود، آموزش جاوا صفر تا صد من همچنین موفق به دریافت نسخه بتا یک برنامه حرفه ای تمام عیار شدم: در حالی که در حال آزمایش است،

به صورت رایگان در دسترس است.نه، این Steam نیست. اموزش جاوا از صفر جاروش به عنوان یک مربی اضافی آموزش جاوا صفر تا صد و راهی برای رفع ابهامات کتاب شیلد، مناسب بود و برخی از شکاف های دانش را برطرف کرد.

ممنون، آموزش صفر تا صد جاوا اما من هنوز اشتراک ماهانه نمیخرم. دلیل این امر خدمات زیر است، یعنی …آکادمی اموزش جاوا از صفر  زبان برنامه نویسی Kotlin را ابداع کرد، اما بیشتر به خاطر IDE های عالی آن شناخته شده است. از جمله IntelliJ IDEA، با نسخه رایگان انجمن است.

آموزش برنامه نویسی جاوا

آموزش برنامه نویسی جاوا رایگان

محیط توسعه برای جاوا عالی است و با افزونه Edu Tools از همان JetBrains، به شما امکان می دهد آموزش جاوا صفر تا صد ویرایشگر و سرویس آموزشی ایجاد شده توسط آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا رایگان را به هم متصل کنید.

مینیمالیسم و ​​هزاران دانش. فقط انگلیسی.این سرویس پولی است، دوره آزمایشی تنها هفت روز در دسترس است. اما اگر سرسختانه مطالعه کنید، دوره آزمایشی تمدید می شود: ابتدا یک ماه برای اولین مرحله تکمیل شده پروژه، سپس یک ماه دیگر برای یک پروژه کاملاً تکمیل شده.

من از اموزش جاوا از صفر ترفیع گرفتم، آنها سه ماه دیگر آموزش دادند اگر در تمام ماه هر روز فقط یک مشکل آموزش جاوا صفر تا صد را حل کنید. متأسفانه، به دلایل خانوادگی، مجبور شدم چند روز را از دست بدهم و پاداش کاهش یافت، اما این واقعیت به خودی خود مهم است:

شرکت واقعاً علاقه مند به آموزش شما است و هم پایگاه دانش و هم ابزارهایی برای این کار دارد.بخش‌هایی از تئوری برای هر پروژه و به دنبال آن تمرین ارائه می‌شود: ده‌ها کار عملی اجباری و همان تعداد اختیاری.

همه چیز طوری چیده شده است که آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا رایگان از همان دقایق اول یادگیری شروع به نوشتن کد کنید. آموزش صفر تا صد جاوا برای برخی آموزش جاوا صفر تا صد از کارها، شما باید در مرحله اولیه به طور جدی سر خود را بشکنید –

انجمن در اینجا با یک سیستم اشاره و موضوعات بحث کمک خواهد کرد.روند پیشرفت پروژه به این صورت است.این شرکت هنوز گواهی نمی دهد. قیمت اشتراک، رک و پوست کنده، نیش. اما حتی آنها چندین برابر ارزانتر از اموزش جاوا از صفر فوق الذکر و سایر موارد مشابه هستند.

یکی دیگر از نکات منفی Hyperskill این است که کاملاً به زبان انگلیسی است. من به شما توصیه آموزش جاوا صفر تا صد می کنم این را به عنوان یک مزیت در نظر بگیرید:

درک مفاهیم اساسی جاوا در نسخه اصلی نه تنها یک چالش، بلکه یک تجربه فوق العاده است آموزش جاوا صفر تا صد که قطعاً مفید خواهد بود.من قطعاً تا زمانی که بتوانم بدون آن اشتراک پولی می گیرم –

دو ماه قبل در آزمایشی “فریب” دادم.دوره های ویدیویی همین ایده (هوشمند؟) یادگیری کدنویسی از طریق ویدیو باعث اعتراض داخلی من شد.

من وبینارها و ویدیوهای آزمایشی آموزش صفر تا صد جاوا را در سه پلتفرم اصلی غربی تماشا کردم: Coursera، Stepik و Udemy. من بلافاصله آموزش جاوا صفر تا صد سخنرانان روسی زبان را رد کردم:

آنها بارها و بارها چیزی را در صفحه زیر لب زمزمه کردند ، فهمیدن آن دشوار بود ، سؤالاتی در مورد صلاحیت نویسندگان مطرح شد. شاید من فقط بدشانس باشم.با تنظیم فیلتر روی انگلیسی، دنیای دوره های ویدیویی تجاری باز شده است،

Udemy مانند یک انفجار از گذشته به نظر می رسد، اما دوره های زیادی در آنجا وجود دارد. آموزش جاوا صفر تا صد من در سرویس Udemy مستقر شدم، چندین دلیل برای این وجود دارد:قیمت.

لطفا توجه داشته باشید: تخفیف های زیادی در اسکرین شات وجود دارد. اموزش جاوا از صفر این یک تخفیف موقعیتی نیست – Udemy به طور مداوم تا 90٪ تخفیف می دهد، مهم نیست که چگونه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا رایگان می روم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله فواید زبان جاوا برای اندروید بپردازید.

و همچنین یک سخنران دلپذیر وجود دارد که به معنای واقعی کلمه همه چیز را در قفسه ها آموزش جاوا صفر تا صد می جود. او اینجاست.استراتژی. دیدن درخت یادگیری برای من راحت است.

قبل و بعد از تماشای چند ویدیو، آنچه را که در کتاب ها خواهم خواند، برنامه ریزی کنید. و چه تمریناتی را در همان روز در Hyperskill انجام خواهم داد.همه اینها به این معنی نیست که شما باید خود را به یک Udemy محدود کنید.

در همان Stepik، دوره های زیادی به زبان روسی وجود دارد: آموزش جاوا صفر تا صد آموزش صفر تا صد جاوا اگر می توانید الماسی را در میان هزاران الماس پیدا کنید، در نظرات بنویسید.

و در نهایت، یک داستان کوچک. آموزش صفر تا صد جاوا به عنوان پاسخ به این مقاله.خرید اولین کتاب من در جاوا با اتفاقات مهمی آموزش جاوا صفر تا صد در زندگی من مصادف شد.

من کارم را رها کردم، آپارتمانم را فروختم و یک آپارتمان دیگر خریدم. اموزش جاوا از صفر در انتظار نقل مکان، من و همسرم در حالی که آپارتمان جدید در حال بازسازی است، یک آپارتمان اجاره می کنیم.

در یک کلبه اجاره ای، همه چیز ناخوشایند است: یک میز گیج کننده کج، نور کم، نزدیکی از یک پنجره کوچک. من کتاب شیلد را برای مدت طولانی به تعویق انداختم و لپ‌تاپم را باز نکردم: بیا، من به اینجا نقل مکان می‌کنم و آنجا درست درس خواندن را شروع می‌کنم.

نحوه آموزش جاوا صفر تا صد

به هر حال، راحتی مهم است، اما در حال حاضر، می توانید با گوشی خود اسباب بازی بازی کنید.روزی فرا آموزش جاوا صفر تا صد رسید که همسرم از من پرسید که چرا چیزی مطالعه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا رایگان نمی کنم،

زیرا بالاخره همه چیز برای این کار دارم. شروع کردم به بهانه جویی بیهوده: من احساس ناراحتی می کنم، به یک میز، یک صندلی، یک لامپ نیاز دارم.همسرم حرفم را قطع کرد و با تندی گفت: «اگر می‌خواهی درس بخوانی، نگران شرایطی نباش که این کار را می‌کنی. وقت گرانبهای خود را هدر ندهید.

مشغول شوید. هر روز مهم است. اموزش جاوا از صفر یک میز معمولی و نور وجود دارد. دیگران هم این را ندارند. شما شروع آموزش جاوا صفر تا صد به مطالعه می کنید و دیگر به همه چیز در اطراف خود به جز جاوا خود توجه نمی کنید.چرا من؟

مهم نیست چه دوره هایی را می گذرانید.مهم نیست با کدام کتاب شروع کنید.مهم نیست کدام ویدیو را ابتدا تماشا می کنید.فقط شروع به تماشا و خواندن کنید،

حداقل چیزی. فقط شروع به نوشتن کد کنید، هر کدی، کدهای زیاد، کدهایی با اشکالات، کدهای مضحک و عجیبی که بارها و بارها معنی پیدا می کنند.

فقط از این طریق می توان به چیزی دست یافت. راه درازی در پیش است، اما من از قبل آموزش جاوا صفر تا صد درک کرده امtno: خیلی جالب خواهد بود!شما می توانید جاوا را به تنهایی و به صورت رایگان یاد بگیرید.

از کجا شروع کنیم و چه مطالعه کنیم؟ به کدام منابع اعتماد کنیم؟ مبتدیان چه اشتباهاتی مرتکب می شوند و چگونه از آنها اجتناب کنیم؟ برای پاسخ به این سؤالات، تجربیات سالمندان را مطالعه کرده و بهترین منابع یادگیری رایگان جاوا را گردآوری کرده ایم.

اگر نمی خواهید برنامه آموزشی خود را اختراع کنید، ما 3 دوره پردرآمد را انتخاب کرده ایم. آموزش صفر تا صد جاوا ما به آموزش جاوا صفر تا صد همراه یک متخصص، 18 دوره جاوا را از 11 مدرسه آنلاین گذراندیم و به این نتیجه رسیدیم که بسیاری از این دوره ها در سال 2022 مرتبط نیستند.

همانطور که مشخص شد، بسیاری از دوره ها مملو از تئوری هستند و تمرین برنامه نویسی واقعی را ارائه نمی دهند. ما سه دوره را انتخاب کردیم که نزدیک به ایده آل هستند: 20٪ تئوری و 80٪ عمل در یک محیط توسعه تجاری با پشتیبانی مربی.

این دوره برای چه کسانی است: برای مبتدیان از ابتدا، و همچنین برای افرادی با حداقل تجربه توسعه. این آموزش جاوا صفر تا صد دوره برای شما مناسب است اگر می خواهید یک برنامه ساختاریافته، تمرین توسعه و مربیگری در تمام راه های اشتغال داشته باشید.

قالب: هفته ای 2 درس ویدیویی تماشا کنید، 2 روز را صرف انجام کارهای عملی کنید، اموزش جاوا از صفر در آخر هفته ها – مشاوره وبینار با یک مربی برای کار بر روی اشکالات. مربی تکالیف را بررسی می کند و به سؤالات پاسخ می دهد.

به موازات آن، شما در یک گروه مشغول توسعه تیم هستید. مدت دوره 11 ماه می باشد. محتوا: آنها پایگاهی آموزش جاوا صفر تا صد را ارائه می دهند که در بازار تقاضا دارد، که هم در مصاحبه ها و هم در هنگام کار با یک پروژه واقعی مفید خواهد بود.

این برنامه شامل کار با کتابخانه ها، آموزش صفر تا صد جاوا مجموعه ها و جریان ها است. تست کد؛ پایگاه های داده و بازآفرینی کد؛ توسعه تیمی پروژه از یک مشتری واقعی؛ آمادگی برای مصاحبه فنی معلمان: فدور سازونوف، رئیس توسعه جاوا در Sberbank.

ایلیا سازونوف، توسعه دهنده ارشد باطن. منتورها و مربیان توسعه دهندگان جاوا از سطح متوسط آموزش جاوا صفر تا صد ​​و بالاتر هستند. تمرین: وظایف را در یک محیط واقعی و با ابزارهای توسعه دهنده واقعی، از اولین درس شروع کنید.

یاد بگیرید که اموزش جاوا از صفر مانند یک توسعه دهنده فکر کنید، نه اینکه فقط کد را کپی و جایگذاری کنید. کار دیپلم – دو پروژه در TK واقعی. قیمت / کیفیت: تعادل بهینه تئوری در تقاضا، 300+ ساعت تمرین و 2 پروژه در نمونه کارها.

هزینه کامل دوره 140 هزار روبل است، آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا رایگان آنها تخفیف و اقساط ارائه می دهند. دیپلم بازآموزی حرفه ای آموزش جاوا صفر تا صد استاندارد دولتی. آنها شما را در استخدام همراهی می کنند:

به شما کمک می کنند تا یک رزومه را به درستی بنویسید و برای مصاحبه فنی آماده شوید. آموزش صفر تا صد جاوا توصیه شده.این دوره برای چه کسانی است: افراد با تجربه برنامه نویسی در زبان دیگر، توسعه دهندگان جوان، و همچنین متخصصان فنی وابسته (به عنوان مثال، QA).

این دوره برای چه کسانی مناسب نیست: آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا رایگان ما آن را برای مبتدیان مطلق توصیه نمی کنیم، تسلط بر چنین آموزش جاوا صفر تا صد برنامه فشرده ای در 6 ماه می تواند مشکل ساز باشد.

فرمت: اموزش جاوا از صفر سخنرانی های از پیش ضبط شده با کیفیت استودیو آموزش صفر تا صد جاوا تکالیف آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا رایگان مشاوره با مربیان. محتویات: یادگیری عمیق Java Core، MySQL، Spring Boot، کار با Git.

آنها اموزش جاوا از صفر بر توسعه برنامه های وب و دسکتاپ، فول استک و داده های بزرگ تمرکز دارند. آموزش صفر تا صد جاوا تمرین: آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا رایگان یک موتور جستجو ایجاد کنید و یک آنالوگ Yandex را به مجموعه خود اضافه کنید.

آیا جاوا هنوز در سال 2022 ارزش یادگیری دارد؟

پاسخ ساده است: بله. همانطور که جهان بیشتر به سمت برنامه های تلفن همراه و راحتی حرکت می کند، جاوا به عنوان یک زبان بیشتر و بیشتر ابزاری می شود. این یکی از قوی‌ترین زبان‌هایی است که می‌بینیم، و در دو سال گذشته در رتبه سوم محبوب‌ترین زبان‌ها در بین استخدام‌کنندگان قرار گرفته است.

آیا می توانم جاوا را در 3 ماه یاد بگیرم؟

بله، یادگیری جاوا در 3 ماه امکان پذیر است. اگرچه، تسلط بر آن به زمان زیادی نیاز دارد، اما حداقل در عرض سه ماه می توانید دانش خوبی در مورد Java SE کسب کنید. من پیشنهاد می کنم بیش از سه ماه سرمایه گذاری کنید و سعی کنید یک پروژه کوچک با استفاده از جاوا بسازید، این روشی است که واقعاً می توانید آن را یاد بگیرید.

آیا می توانم جاوا را در 20 روز یاد بگیرم؟

شما قطعاً می توانید سینتکس را در 20 روز یاد بگیرید زیرا درک مفاهیم آسان است و اگر زبان های برنامه نویسی دیگری مانند C++ یا C را یاد گرفته باشید، مزیت خواهد بود. اما برای برتری در جاوا یا یادگیری ساختارهای داده در آن، لازم است. زمان. مهارت نیاز به زمان دارد و ممکن است چند ماه نیز طول بکشد.

آموزش جاوا صفر تا صد
جاوا صفر تا صد

کارگردان: نوجوانان

امتیازدهی ویرایشگر:
4.9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − سه =