ثبت نام
آموزش کد نویسی در گوشی

آموزش کد نویسی در گوشی

سرفصل‌های مقاله

توسعه دهندگان مشتاق دانش آموزش کد نویسی در گوشی هستند، مخصوصاً وقتی صحبت از یادگیری نوشتن کد ایمن بر اساس طراحی می شود. با این حال، آنها فاقد مهارت های لازم برای انجام صحیح این کار هستند، کد نویسی اندروید در گوشی زیرا هکرها اغلب از مزیت زمان برخوردار هستند.

آموزش امنیتی معمولاً یک عملیات با اولویت پایین است، اگرچه انتظار می‌رود توسعه‌دهندگان و DevOps کاملاً مطابق با نحوه نوشتن برنامه‌های ایمن باشند.

با این حال، لازم نیست که اینطور باشد، زیرا سازمان‌های بیشتری اهمیت آموزش کدنویسی امن را تشخیص می‌دهند. به خصوص زمانی که چنین تقاضایی وجود دارد.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله کد نویسی در گوشی بپردازید.

برخی از نظرات شخصی در مورد اینکه چگونه آموزش کدنویسی ایمن یک تجربه ارزشمند آموزش کد نویسی در گوشی و روشنگر برای توسعه دهندگان است، بخوانید.

انتشار نرم افزار امن

نظر شخصی و آگاهانه نویسنده این است آموزش کد نویسی در گوشی که نرم افزار ناامن نه تنها عملی نیست، بلکه مضر است. توسعه دهندگان باید از بهترین مهارت ها و دانش موجود خود برای ارائه محصولات ایمن استفاده کنند.

اگر احساس می‌کنند که فاقد مهارت‌ها یا آموزش‌های لازم برای دستیابی کد نویسی اندروید در گوشی به این اهداف اساسی هستند، باید به آموزش و پشتیبانی کارشناسان صنعت دسترسی داشته باشند.

آنها باید به طور کامل فعال شوند تا از رخنه های امنیتی افشا نشده یا انتشار در سرویس های باقی مانده جلوگیری شود.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله نرم افزار کد نویسی بپردازید.

اگر آنها آگاه باشند که برای انجام این مسئولیت آموزش ندیده اند (یا آموزش کافی دیده اند)، اساساً به طور مداوم و آگاهانه سازمان را در معرض خطر قرار می دهند. اما نرم افزار ناامن چیست و توسعه دهندگان چگونه می توانند مهارت هایی را برای اجتناب از آن به دست آورند؟

نرم‌افزار ناامن آن نوع نرم‌افزاری است که اکثراً راه‌های بدیهی و کمتر بدیهی اما قابل بهره‌برداری دارد.

با توجه به این روش‌های قابل بهره‌برداری، هیچ راه جداگانه یا جایگزینی برای جلوگیری از ایجاد خسارت فاجعه‌بار، از دست دادن اطلاعات مالی یا محرمانه یا رویدادهای تهدیدکننده زندگی توسط عوامل مخرب وجود ندارد.

پیشنهاد مطالعه آموزش کدنویسی رو داریم.

تولید نرم‌افزار ناامن واقعاً آسان است، بنابراین نیاز بیشتری برای توسعه‌دهندگان وجود دارد که درک کنند که باید با احتیاط اشتباه کنند. اگر شما یک توسعه دهنده هستید، در اینجا چند توصیه شخصی در مورد روش هایی که می توانید نیازهای اصول کدنویسی ایمن آموزش کد نویسی در گوشی را برآورده کنید، آورده شده است.

برنامه کد نویسی در گوشی

آموزش کد نویسی در گوشی

و بهترین بخش این است که هنگام ارائه ویژگی های جدید به مشتریان، حتی در مهلت مقرر، سرعت زیادی را از دست نخواهید داد. در اینجا لیستی از توصیه های شخصی برای یک محیط رمزگذاری ایمن اساسی آمده است:

استفاده از چارچوب‌های امنیتی ممیزی شده: استفاده آموزش کد نویسی در گوشی از چارچوب‌های استاندارد صنعتی مانند Ruby On Rails می‌تواند به شما در نوشتن نرم‌افزار ایمن با طراحی کمک کند. این به این دلیل است که بسیاری از سازمان ها از این چارچوب ها استفاده می کنند.

بنابراین، بسیاری از هکرها سعی می‌کنند از آنها سوء استفاده کنند یا راه‌هایی برای شکستن سیستم دفاعی خود بیابند که منجر به رفع آسیب‌پذیری‌ها به محض کشف می‌شود. استفاده از چارچوب استاندارد صنعتی به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا از مکانیسم‌های امنیتی اساسی که در آن ساخته شده‌اند اجتناب کنند.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله کد نویسی اندروید در گوشی بپردازید.

به طور طبیعی، هر از گاهی چارچوب کد ناامن تولید می کند. به عنوان اما این موارد کاملاً مستند و شناخته شده هستند.
استفاده از کتابخانه های رمزنگاری شده غربال شده: ضرب المثلی معروف در مهندسی نرم افزار وجود دارد: «از کتابخانه رمزنگاری خود استفاده نکنید». این منطقی ترین تصمیمی است که شما باید دائماً به عنوان یک توسعه دهنده بگیرید.

حقیقت واقعی این است که حتی برای نیازهای ساده، به‌طور پیش‌فرض درست کردن کد نویسی اندروید در گوشی کریپتو بسیار دشوار است. اگر کتابخانه های رمزگذاری خود را آزاد کنید، همیشه نرم افزار خود را در معرض خطر قرار می دهید.

خوشبختانه چندین کتابخانه رمزنگاری خوب و ایمن مانند لیب‌سودیوم یا Bouncy Castle وجود دارد. پیروی از این توصیه مانع از قرار دادن برنامه خود در معرض شکست استقرار می شود.

کد نویسی اندروید در گوشی

انجام بررسی های امنیتی منظم: در نهایت، باید به طور منظم بررسی های امنیتی خارجی برنامه خود را انجام دهید. این به این دلیل است که این بررسی‌ها اغلب باگ‌ها و ملاحظات امنیتی غیرعادی را آشکار می‌کنند. از آنجایی که هر روز آسیب پذیری های بیشتری در معرض دید قرار می گیرند، آموزش کد نویسی در گوشی هکرها می توانند به روش های بیشتری از آنها سوء استفاده کنند. بنابراین وجود آن بررسی ها به میزان زیادی احتمال ناامنی را کاهش می دهد.

حتی با وجود این چارچوب ها و وصله ها، حوادث امنیتی همچنان در فواصل زمانی منظم رخ می دهد. دلیل اصلی این اتفاق عدم آگاهی از شیوه های پیاده سازی ناامن هنگام توسعه نرم افزار است. برای کاهش این سناریوها، تیم های توسعه دهنده باید در جلسات CA شرکت کنند.

آرامش عمیق تر و جذاب تر در طول ساعات کار شما. ما برنامه آموزشی ایده آل زیر را برای پر کردن این شکاف پیشنهاد می کنیم.

پیروزی های کوچک در مقابل موفقیت های خاص آموزش کد نویسی در گوشی اگر در جلسات آموزشی کدنویسی ایمن به عنوان بخشی از Compliance شرکت کرده باشید، می توانید درک کنید که چقدر خسته کننده هستند.

در یک مورد از تجربه‌ام، مجبور شدم ارائه‌های تاریخ‌دار درباره رمزگذاری ایمن را یک‌باره، جلد به جلد بخوانم.

سؤالات چندگزینه ای در پایان جلسه برای فریب شما نوشته شده بود تا دانش شما را به چالش بکشد. وقتی بالاخره این آموزش را تمام کردم، خوشحال بودم که مجبور نیستم دوباره آن را انجام دهم.

این آموزش چک باکس نه تنها گمراه کننده است، بلکه خطرناک است. آیا می توانیم بهتر عمل کنیم؟ بله، با گذراندن درس های تعاملی کوچک و کوتاه به جای درس های طولانی و خسته کننده.

به این ترتیب، سودهای کوچکی به دست می آورید و آنها را به پاداش های قابل توجه تری تبدیل می کنید. به‌عنوان مثال، آموزش کد نویسی در گوشی به‌جای پیمایش در فهرست طولانی از اسلایدها برای درک XSS، بهتر است با چارچوبی مانند جنگو یا ریلز کار کنید تا چالش‌های کوچک را حل کنید.

در همان زمان، شما در حال یادگیری روش های کلی برای دفاع در برابر آسیب پذیری های XSS هستید. به این ترتیب، تجربه یادگیری جذاب‌تر، جالب‌تر، مرتبط‌تر و پربارتر است.

آگاهی سازمانی و فراتر از آموزش کد نویسی در گوشی

از نظر آگاهی عمومی امنیتی در یک سازمان، آموزش مداومی نیز وجود دارد که به همه کارکنان مربوط می شود. نه فقط توسعه دهندگان

این به این دلیل است که عوامل مخرب می توانند از مواردی مانند مهندسی اجتماعی و ایمیل های فیشینگ برای قرار دادن سازمان در معرض خطر سوء استفاده کنند.

در چنین مواردی، حفظ تلاش جمعی با استفاده از آموزش های تخصصی کوتاه و مختصر که در فواصل زمانی مکرر به کارکنان ارائه می شود، مناسب است. ما بارها تاکید می کنیم که این آموزش باید منظم و به روز باشد، زیرا بازیگران بد آموزش کد نویسی در گوشی مدام روش های جدید حمله را آزمایش می کنند.

نتیجه

چگونه می‌توانیم چنین مقاله کوتاه آموزشی کدنویسی ایمن را در زمانی که ریسک‌ها بسیار زیاد است، جمع‌بندی کنیم؟ با پیروی از این توصیه‌های آموزشی، توسعه‌دهندگان بینش اساسی در مورد چرایی نوشتن نرم‌افزار امن به دست خواهند آورد. آموزش کد نویسی در گوشی علاوه بر توصیه‌های این مقاله، ابزارهای آموزشی مداوم و منظم مرتبط با دستورالعمل‌های کد امن ضروری است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 16 =