ثبت نام
بهترین دوره جاوا اسکریپت

بهترین دوره جاوا اسکریپت

سرفصل‌های مقاله

اگر علاقه مند به توسعه بهترین دوره جاوا اسکریپت وب سایت هستید، جاوا اسکریپت همراه با HTML و CSS زبان انتخابی است. بهترین دوره جاوا اسکریپت همچنین می توانید برنامه های مبتنی بر وب و برنامه های بهترین دوره جاوا اسکریپت تلفن همراه را با جاوا اسکریپت برنامه ریزی کنید.

تکنولوژی فوق العاده همه کاره است. آموزش جاوا اسکریپت دوره جامع جاوا اسکریپت مهمتر از همه، جاوا اسکریپت به عنوان زبان وب بهترین دوره جاوا اسکریپت شناخته می شود – زیرا جاوا اسکریپت رفتار پویا تقریباً همه وب سایت ها را فعال و کنترل می کند.

بهترین دوره جاوا اسکریپت این بدان معناست که هر زمان که یک وب سایت می تواند چیزی یا چیزی حرکت کند، جاوا اسکریپت معمولا پشت آن است.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش طراحی سایت را مطالعه کنید.

بهترین دوره جاوا اسکریپت

دوره جامع جاوا اسکریپت

چرا دوره جاوا اسکریپت آموزش جاوا اسکریپت نظرات در مورد اینکه آیا جاوا اسکریپت زبان مناسبی برای شروع برنامه نویسی است یا خیر متفاوت است. جاوا اسکریپت مطمئنا ساده ترین زبان برای یادگیری بهترین دوره جاوا اسکریپت کدنویسی نیست.

اگر می خواهید جاوا اسکریپت را به عنوان یک مبتدی یاد بگیرید، مطمئناً منطقی است که ابتدا با اصول HTML و CSS آشنا شوید. دوره جامع جاوا اسکریپت برای اینکه ببینید چه چیزی را در عمل کدگذاری بهترین دوره جاوا اسکریپت کرده اید،

باید برنامه خود را در مرورگر قابل مشاهده کنید، و برای آن به مقداری HTML و CSS نیاز دارید. آموزش جاوا اسکریپت شما همچنین می توانید از جاوا اسکریپت برای دستکاری HTML و CSS وب سایت خود استفاده کنید و البته باید بدانید که برای انجام این کار چه می کنید.

برخی بهترین دوره جاوا اسکریپت از لینک های ذکر شده در این مقاله به اصطلاح لینک های شریک هستند. در صورت خرید از این لینک، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

هیچ هزینه اضافی برای شما وجود ندارد. این لینک ها با علامت * مشخص شده اند.به سرعت خواهید دید که اکثر دوره های جاوا اسکریپت در برنامه های دوره گسترده تریبهترین دوره جاوا اسکریپت برای توسعه وب یا توسعه برنامه تعبیه شده اند. این منطقی است.

پیشنهاد می کنیم مقاله کتاب آموزش جاوا اسکریپت را مطالعه کنید.

بررسی بهترین دوره جاوا اسکریپت

دوره آموزش جاوا اسکریپت

زیرا به این ترتیب شما بهتر متوجه خواهید شد که با جاوا اسکریپت چه کاری می توانید آموزش جاوا اسکریپت انجام دهید و دوره جامع جاوا اسکریپت در واقعیت حرفه ای به عنوان یک برنامه نویس چه کاربردهایی دارد.

نکته: اگر از طرف بهترین دوره جاوا اسکریپت دیگر فقط به درک منطق و مفاهیم برنامه نویسی علاقه دارید و اصلاً علاقه ای به توسعه وب سایت ها یا برنامه ها ندارید، توصیه می کنم.

مقدمه ای بر علوم کامپیوتر * یا یک دوره آنلاین در زمینه های اصولی. برنامه نویسی * و انتخاب یک زبان برنامه نویسی که به نظر من کمی بهتر از شما پشتیبانی کند.

دوره آموزش جاوا اسکریپت

آموزش جاوا اسکریپت و آن پایتون است.اما بهترین دوره جاوا اسکریپت اگر می خواهید وارد توسعه وب شوید، دوره جاوا اسکریپت برای مبتدیان انتخاب مناسبی است.

در اینجا بهترین دوره های آنلاین برای یادگیری جاوا اسکریپت وجود دارد:دوره جاوا اسکریپت برای مبتدیان تخصص طراحی وب برای همه – Coursera *با این دوره، بهترین دوره جاوا اسکریپت اولین خطوطم را در HTML، CSS و جاوا اسکریپت نوشتم.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش جاوا اسکریپت پروژه محور را مطالعه کنید.

من این تخصص را به ویژه به کسانی توصیه می کنم که هنوز جرات ندارند وارد جاوا اسکریپت شوند و هیچ دانش قبلی از HTML یا CSS ندارند. مدرس کولین گام های بسیار بهترین دوره جاوا اسکریپت کوچکی برمی دارد و واقعاً همه را جذب می کند.

اگرچه زمان مورد نیاز قابل مدیریت است، دوره ها پایه خوبی برای یادگیری عمیق جاوا اسکریپت با سایر دوره ها ایجاد می کنند.

این تخصص شامل 4 دوره و یک پروژه نهایی است. دو دوره اول در مورد HTML و CSS هستند، فقط در دوره سوم شما اولین قدم های خود را با جاوا اسکریپت بردارید.

دوره جامع جاوا اسکریپت

دوره جامع جاوا اسکریپت

بنابراین، آموزش جاوا اسکریپت این بهترین دوره جاوا اسکریپت تخصص واقعا برای مبتدیان مطلق مناسب است. دوره جامع جاوا اسکریپت دوره چهارم به موضوع مهم طراحی وب سایت واکنش گرا می پردازد.

در پروژه نهایی شما آنچه را که آموخته اید به کار می گیرید دوره جامع جاوا اسکریپت و اولین وب سایت خود را ایجاد می کنید.در Coursera، برای دوره‌ها یا تخصص‌های فردی اشتراک می‌گیرید.

اگر قصد دارید بهترین دوره جاوا اسکریپت در دوره های زیادی شرکت کنید، آموزش جاوا اسکریپت اشتراک سالانه 340 یورو * ممکن است برای شما مناسب باشد.

بیایید این را تجزیه کنیم. جاوا اسکریپت معمولاً به عنوان یک زبان برنامه نویسی سمت کلاینت برای توسعه front end استفاده می شود. به عبارت ساده، این بدان معنی است که توسعه دهندگان از جاوا اسکریپت برای ساختن بخشی از یک وب سایت استفاده می کنند.

که بازدیدکنندگان عادی می توانند آن را ببینند و با آن تعامل داشته باشند، همچنین به عنوان بهترین دوره جاوا اسکریپت شناخته می شود. در حالی که زبان برنامه نویسی از نظر فنی می تواند برای ایجاد برنامه های پیچیده استفاده شود، کاربرد اصلی آن در توسعه وب است.

برنامه نویسان فرانت اند معمولاً از جاوا اسکریپت همراه با دو زبان نشانه گذاری، HTML و CSS، برای ایجاد تمام عناصری که کاربر می تواند مستقیماً ببیند و با آنها تعامل داشته باشد، استفاده می کنند.

بهترین آموزش جاوا اسکریپت

دوره آموزش جاوا اسکریپت

اکثر اقدامات رایج مانند تراکنش ها، ارسال بازخورد مشتری و حتی ورود به سیستم توسط کد HTML تسهیل می شود. از سوی دیگر، CSS بیشتر بر روی قالب بندی و ظاهر تمرکز دارد.

این به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا توصیف کنند که HTML چگونه باید برای بازدیدکننده به نظر برسد. با این حال، هر دو ثابت هستند. تنها با HTML و CSS، یک صفحه وب بدون تغییر و نسبتا ساده است.

با جاوا اسکریپت، یک وب سایت پویا می شود. نه تنها فرآیندهایی را که کاربران در یک سایت فقط HTML باید به صورت دستی انجام دهند را خودکار می کند، بلکه به وب سایت اجازه می دهد تا به ورودی بازدیدکننده واکنش نشان دهد.

توابع تصحیح خودکار، نمایش اسلاید، گرافیک های تعاملی: بهترین دوره جاوا اسکریپت همه اینها را می توان به جاوا اسکریپت نسبت داد که به طور خستگی ناپذیر در پس زمینه کار می کند.

با این حال، جذابیت جاوا اسکریپت به عملکرد آن محدود نمی شود. همچنین یکی از بصری ترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری و استفاده است. اغلب، این یکی از اولین مواردی است که توسعه دهندگان تازه کار هنگام شروع به کدنویسی یاد می گیرند.

آموزش جامع جاوا اسکریپت

یکی از روزنامه نگاران فناوری برای وب پلتفرم می نویسد: «اجرای جاوا اسکریپت بسیار آسان است. دوره جامع جاوا اسکریپت تنها کاری که باید انجام دهید این است که کد خود را در سند HTML قرار دهید و به مرورگر بگویید که جاوا اسکریپت است.

سپس، جاوا اسکریپت به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به منتظر ماندن، بهترین دوره جاوا اسکریپت رابط‌های بسیار پاسخگو ایجاد کنید که تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد و عملکرد پویا را ارائه می‌کند.

سرور واکنش نشان دهد و صفحه دیگری را نشان دهد.» آموزش جاوا اسکریپت این سریع، همه کاره است و حتی می تواند به شناسایی و رفع مشکلات از طریق عملکردهای پشتیبانی مرورگر خود کمک کند.

به این دلایل، جاوا اسکریپت حضور قابل توجهی در بخش توسعه دارد و یک مهارت ارزشمند برای هر برنامه نویس وب مشتاقی است. اگر علاقه مند به رشد مجموعه مهارت های فنی خود هستید،

جاوا اسکریپت مدرن از ابتدا یک دوره محبوب در ایرانیان سایبر است که دانش آموزان را ملزم می کند آموزش جاوا اسکریپت دانش اولیه HTML و CSS را داشته باشند. این دوره با مانع نسبتاً کم برای ورود، انتخابی عالی برای تقریباً همه افرادی است.

که به دنبال یادگیری جاوا اسکریپت هستند. دوره جامع جاوا اسکریپت از اصول اولیه شروع می شود بهترین دوره جاوا اسکریپت و سپس به سمت مفاهیم پیشرفته تر حرکت می کند در حالی که به هیچ چارچوب یا کتابخانه ای تکیه نمی کند.

بهترین سایت اموزش جاوا اسکریپت

اگر می خواهید جاوا اسکریپت خالص زیادی یاد بگیرید، این ممکن است برای شما مناسب باشد. برای کسانی که علاقه مند به شروع حرفه ای با جاوا اسکریپت هستند، بهترین دوره جاوا اسکریپت این یک گزینه عالی است. این به شما تمام دانش و تخصص در جاوا اسکریپت را می دهد تا بتوانید روی پروژه های JS خود کار کنید.

اگر دانش خود را که به سختی به دست آورده اید در عمل به کار نبرید، در وهله اول یادگیری آن چه فایده ای داشت؟ در برخی مواقع، توسعه‌دهندگان مشتاق باید از آموزش‌ها به برنامه‌نویسی واقعی و صادقانه روی آورند. اما این تغییر همیشه هموار نیست.

فراتر از محدوده‌های راحت تکالیف گام به گام و ساختن دوره جامع جاوا اسکریپت یک برنامه از ابتدا می‌تواند بهترین دوره جاوا اسکریپت بسیار سخت باشد. اما اگر همچنان به دنبال آموزش باشید، هرگز فرصتی نخواهید داشت.

که خلاقیت خود را به کار ببندید بهترین دوره جاوا اسکریپت یا حتی اولین قدم خود را برای توسعه مستقل بردارید. بهترین راه برای یادگیری نحوه کدنویسی، برنامه نویسی است – اما برای انجام آن نیازی نیست از همان ابتدا وارد یک پروژه عظیم شوید.

از کوچک شروع کنید. وقتی احساس کردید که آماده به کار بردن مهارت های جاوا اسکریپت خود در یک پروژه واقعی هستید، سعی کنید به جای شروع یک برنامه دیگر از ابتدا، یک ویژگی را به برنامه ای که در یک آموزش ایجاد کرده اید اضافه کنید.

دوره جاوااسکریپت

یا در چارچوب موجود شروع کنید و بهترین دوره جاوا اسکریپت شروع به ساخت افزونه های کروم کنید. آموزش جاوا اسکریپت دوره جامع جاوا اسکریپت اگر به پشتیبانی نیاز دارید، سعی کنید پروژه ای را با یک دوست بسازید.

سخت ترین مرحله همیشه اولین تلاش برای حذف چرخ های آموزشی است. مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ تعدادی از پروژه های فهرست شده در زیر را امتحان کنید تا دانش جاوا اسکریپت خود را در یک پروژه جدید اعمال کنید!

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی وب است که برای ساخت صفحات وب تعاملی طراحی و استفاده می شود. تعاملی یک کلمه فانتزی است که می تواند به تعامل بین کاربر و صفحه وب خلاصه شود. این تعامل بر اساس عملکرد صفحات وب است و نه هر گونه مداخله دستی.

به عنوان مثال، فرض کنید در حال ساختن یک وب سایت هستید که امتیاز فعلی بازی کریکت را نشان می دهد. حالا، یک مسابقه کریکت تبدیل به یک میخ کوبنده در اورهای مرگ می شود.

به عنوان یک توسعه دهنده، می توانید دو رویکرد را دنبال کنید. ابتدا، فقط مقدار را در سرور به روز کنید بهترین دوره جاوا اسکریپت و کاربر در انتهای خود بازخوانی می کند که منعکس کننده آخرین مقادیر است یا می توانید با به روز رسانی مقدار در سرور، صفحه را در انتهای کاربر به طور خودکار بازخوانی کنید.

نیازی به گفتن نیست که مورد دوم توسط کاربر ترجیح داده می شود و کارآمدتر است. این کاری است که جاوا اسکریپت انجام می دهد. جاوا اسکریپت درد کاربر را کاهش می دهد و یک تجربه کاربری تعاملی ارائه می دهد.

امروزه، نمی‌توان یک صفحه وب وجود داشته باشد که کد جاوا اسکریپت را در آن تشکیل ندهد. این به بخشی از زندگی حرفه ای یک توسعه دهنده تبدیل شده است. در واقع روز به روز در حال رشد است.

اگرچه جاوا اسکریپت بسیار شناخته شده است که در داخل صفحات وب مورد استفاده قرار می گیرد و عملکرد آن را فراهم می کند، جاوا اسکریپت در مکان های دیگری نیز استفاده می شود که شامل جاوا اسکریپت نمی شود. اینها ممکن است شامل Node.js، Apache Couch-DB و Adobe Acrobat باشند.

امروزه مرورگرهای وب اصلی دارای موتور اجرای جاوا اسکریپت داخلی برای اجرای جاوا اسکریپت هستند. بهترین دوره جاوا اسکریپت اگر شما یک توسعه دهنده وب پررونق هستید، نمی توانید از مواجهه با جاوا اسکریپت فرار کنید.

امروز یا فردا باید با آن روبرو شوید. چرا از قبل به یک استاد جاوا اسکریپت تبدیل نمی شوید و زمانی که زمانش رسید برای آن آماده نیستید؟ این چیزی است که این آموزش برای شما به ارمغان می آورد.

1. اصول اولیه را با دقت بیشتری درک کنید

من با یک مفهوم و جمله بسیار ساده لوحانه شروع می کنم که شما از کودکی می شنوید. اصول را یاد بگیرید و تمرین کنید. خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که منطق را با کدنویسی اعمال می‌کنید، اما فراموش می‌کنید که یک تابع داخلی برای آن مانند برش دادن یک آرایه وجود دارد.

گاهی اوقات هنگام اجرای کد جاوا اسکریپت با خطا مواجه می شوید و به دلیل آن، بسیاری از عملکردهای دیگر نیز کار نمی کنند. فقط یک کولون کوچک یا کاما معکوس می تواند باعث این مشکل شود. این موارد به دلیل مبانی نامشخص اتفاق می افتد.

یک حلقه ساده مانند for، که یا do while بارها در یک برنامه واحد استفاده می شود. بهترین دوره جاوا اسکریپت حلقه ها چیزهای بسیار اساسی در داخل برنامه نویسی هستند. اگر با حلقه و دیگر اصول اولیه آشنا نیستید، کدنویسی و حتی فرصت استخدام در یک شرکت واقعاً بسیار سخت است.

بسیار مهم است که اصول اولیه خود را تقویت کنید، زیرا آنها به شما یک پایه قوی می دهند که می توانید منطق پیچیده یک راه حل و شهرت قوی را در بالای آن ایجاد کنید.

2. از توابع برای تعریف ماژول های مختلف، حتی اگر کوچک باشند، استفاده کنید

رویکرد کاربردی یک رویکرد عالی در برنامه نویسی است. چرا؟ این برنامه شما را در ماژول هایی تقسیم می کند که با هم کار می کنند اما هنوز از هم جدا هستند. بگذارید برای روشن شدن آن مثالی بزنم. تابعی برای محاسبه ریشه میانگین مربع اعداد وجود دارد.

برای این کار، باید بهترین دوره جاوا اسکریپت اعداد را مجذور کنید، میانگین آنها و جذر آنها را از میانگین بگیرید. سه مرحله در آن دخیل است. بنابراین، ما می توانیم از سه تابع استفاده کنیم. اما ببینید، همه این توابع به هم مرتبط هستند. خروجی یکی به دیگری می رود و ما جواب نهایی را می گیریم.

حال، فرض کنید به جای سه تابع، فقط از یک تابع برای محاسبه RMS با استفاده از متغیرهای مختلف استفاده می کنید. همانطور که می بینید، پاسخ نهایی اشتباه است. اکنون برای شما بسیار سخت خواهد شد که بررسی کنید در چنین عملکرد بزرگی چه اشتباهی رخ داده است.

در عوض، داشتن سه عملکرد کوچک به شما کمک می‌کند تا به سرعت آنالیز کنید. از این رو، از توابع برای تعریف ماژول های مختلف کد استفاده کنید، حتی اگر توابع کوچک باشند. این نکته مانند جادو عمل می کند تا به شما کمک کند استاد جاوا اسکریپت شوید.

شما می توانید این گواهینامه بهترین دوره جاوا اسکریپت را به عنوان مدرکی مبنی بر تخصص در زمینه اتوماسیون تست با جاوا اسکریپت در نظر بگیرید تا خود را قدرتمند کنید و شغل خود را ارتقا دهید.

3. سازگاری بین مرورگرها را در ذهن داشته باشید

هنگامی که در توسعه وب کار می کنید، مسئله اصلی که باید در نظر داشته باشید سازگاری بین مرورگرها است. سازگاری متقابل مرورگر به طور خلاصه به معنای نمایش وب سایت شما در مرورگرهای مختلف است.

همه وب‌سایت‌ها از کد جاوا اسکریپت یکسان استفاده نمی‌کنند و مرورگرهای مختلف جاوا اسکریپت را متفاوت ارائه می‌کنند که منجر به مشکلات سازگاری مرورگر می‌شود. هنگامی که وب سایت شما کامل شده است و شما آن را به صورت آنلاین بررسی نمی کنید، حل این مشکلات آسان نیست.

برای این کار، افراد قبلی از روش جامع و مرسوم بررسی وب سایت در مرورگرها و نسخه های مختلف بهترین دوره جاوا اسکریپت به صورت جداگانه استفاده می کردند. دیگر نه، امروزه ابزار تست سازگاری مرورگر آنلاین مانند LambdaTest این سردرد را برای شما برطرف کرده است.

سیستم های ting) که می خواهید وب سایت را روی آن آزمایش کنید. با این کار یک ماشین مجازی روی سرورهای LambdaTest ایجاد می‌شود و شما آماده هستید.

شما بهترین دوره جاوا اسکریپت یک گزارش دقیق به همراه اسکرین شات دریافت خواهید کرد و همچنین می توانید وب سایت خود را طوری اجرا کنید که گویی در مرورگر در حال اجرا است.

باید برای یادگیری زبان وقت بگذارید. تبدیل شدن به یک توسعه دهنده فرانت اند ممکن است کمتر از 3 ماه طول بکشد. این بیشتر دوره ها و تخصص ها را بهترین دوره جاوا اسکریپت پوشش می دهد.

با یک بهترین دوره جاوا اسکریپت اشتراک معمولی، دوره جامع جاوا اسکریپت پس از یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه، بسته به دوره، بین 35 تا 55 یورو در ماه پرداخت می کنید تا زمانی که تخصص را کامل کنید یا انصراف دهید.

این دوره بسیار دقیق و ایده آل برای یادگیری جاوا اسکریپت برای مبتدیانی است که ترجیح می دهند آموزش جاوا اسکریپت دوره جامع جاوا اسکریپت به زبان آلمانی یاد بگیرند. از نظر محتوا، بهترین دوره جاوا اسکریپت این دوره همچنین هر چیزی که در زمینه برنامه نویسی جاوا اسکریپت ضروری است را پوشش می دهد.

یادگیری جاوا اسکریپت چقدر طول می کشد؟

اگر به تنهایی یاد می گیرید، شش تا نه ماه طول می کشد تا در جاوا اسکریپت مهارت پیدا کنید. بخشی از این زمان صرف یادگیری نحوه تفکر مانند یک برنامه نویس می شود - برای زمانی که به یادگیری زبان های برنامه نویسی دیگر می روید مفید است.

آیا مبتدیان می توانند جاوا اسکریپت را یاد بگیرند؟

همچنین یکی از بصری ترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری و استفاده است. اغلب، این یکی از اولین مواردی است که توسعه دهندگان مبتدی هنگام شروع به کدنویسی یاد می گیرند. یکی از روزنامه نگاران فناوری برای وب پلتفرم می نویسد: «اجرای جاوا اسکریپت بسیار آسان است.

آیا جاوا و جاوا اسکریپت یکسان است؟

تفاوت های کلیدی بین جاوا و جاوا اسکریپت: جاوا یک زبان برنامه نویسی OOP است در حالی که جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی OOP است. جاوا برنامه هایی را ایجاد می کند که در ماشین مجازی یا مرورگر اجرا می شوند در حالی که کد جاوا اسکریپت فقط روی یک مرورگر اجرا می شود.

بهترین دوره جاوا اسکریپت
دوره جاوا اسکریپت

کارگردان: 1943 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-07-10 12:47

امتیازدهی ویرایشگر:
4.8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + سه =