ثبت نام
دانلود app inventor برای اندروید

نحوه دانلود app inventor برای اندروید

سرفصل‌های مقاله

وقتی به یک اپلیکیشن موبایل فکر می کنید، اولین دانلود app inventor برای اندروید کلمه ای که به ذهنتان خطور می کند چیست؟ آیا این یک شبکه اجتماعی، یک بازی یا شاید یک ردیاب بهره وری است؟ روی تبلت آیفون یا اندروید شماست؟صرف نظر از پلتفرم، اپلیکیشن ها راه طولانی را پیموده اند. بسیاری از مردم بر این باورند که برنامه های تلفن همراه با ایجاد اولین تلفن دانلود app inventor برای اندروید هوشمند چند لمسی (آیفون 1 اپل) سرچشمه گرفته اند، اما تاریخچه آنها بسیار بیشتر است.بیایید دانلود app inventor برای اندروید با تعریف برنامه های کاربردی تلفن همراه شروع کنیم.

این یک برنامه نرم افزاری است – به همین سادگی – ما نمی دانیم که آیا تعریف بهتری برای آن وجود دارد یا خیر.این برنامه طراحی شده توسط کامپیوتر برای کار بر روی دستگاه های تلفن همراه از جمله تبلت های iOS و اندروید و دستگاه های مختلف دیگر دانلود app inventor برای اندروید طراحی شده است.اپلیکیشن ها زندگی ما را آسان کرده اند و به جایی رسیده ایم که نمی توانیم زندگی خود را بدون این اپلیکیشن ها تصور کنیم. به خودتان اجازه دهید به چگونگی شروع همه چیز بپردازید، در اینجا یک مرور کلی از تکامل برنامه های کاربردی تلفن همراه است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود نرم افزار اپ اینونتور بپردازید.

برنامه های تلفن همراه: از آغاز فروتن.بسیاری از ما به یاد داریم که یک ماشین حساب «هوشمند» یا دانلود app inventor برای اندروید یک تلفن همراه آنتیک با بازی مار، مار، داشتیم.فرض بازی ساده بود. شما یک خط طولانی از پیکسل ها (یا نقطه ها) بودید که به چپ، راست، بالا یا پایین می چرخید و مجبور بودید نقاط کوچک دیگری را بخورید.هر نقطه ای که می خوردید “دم” شما را بلندتر می کرد و هدف شما این بود که تمام نقاط را بدون دست زدن به هیچ قسمتی از بدن خود بخورید. در دهه 80 و 90 خسته کننده بود.

جدا از بازی‌های واضح Snake، تیک تاک و پونگ، برنامه‌های ارائه شده در دستگاه‌های تلفن همراه در آن زمان بسیار محدود بودند.آن‌ها از سازندگان آهنگ زنگ گرفته تا کتاب‌های آدرس و ماشین‌حساب متغیر بودند. اگرچه ساده هستند، اما راه را برای برنامه‌های کاربردی مدرن‌تر و آسان‌تر امروزی هموار کردند.حقایق جالب در مورد تلفن های همراه اولیه:کاربران باید حداقل 10 ساعت تلفن همراه دانلود app inventor برای اندروید خود را شارژ می کردند تا باتری آن پر شود. دومی خیلی سریع فرسوده شد. در واقع، فقط 30 دقیقه طول کشید تا تلفن شما خاموش شود.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود اپ اینونتور بپردازید.

یکی دیگر از زمینه‌های نگرانی، مسائل مربوط به شبکه و محدوده بود، زیرا این امر به مردم اجازه نمی‌دهد بیش از چند نفر در نزدیکی تلفن تماس بگیرند.در آوریل 1973، دقیقاً در سومین روز همان ماه، مارتین کوپر از موتورولا اولین تماس “دانلود app inventor برای اندروید” تلفنی را با دکتر جوئل اس. انگل از آزمایشگاه بل برقرار کرد. وزن این ساز حدود 1.1 کیلوگرم بود.WAP – پروتکل برنامه بی سیم پروتکل برنامه بی سیم یا WAP، سیستمی برای دسترسی به اطلاعات از طریق یک شبکه تلفن همراه بی سیم است.

قبل از توسعه تلفن‌های هوشمندی که می‌توانستند از طریق اتصالات سلولی به اینترنت دسترسی داشته باشند، از WAP برای این امکان استفاده می‌شد تا مشتریان بتوانند هر برنامه اضافی ارائه شده توسط سازنده تلفن خود را دانلود کنند.از نظر تئوری ایده فوق العاده ای بود، اما در عمل نه چندان. کاربران به سرعت متوجه شدند که نه تنها می‌توانند دانلود app inventor برای اندروید برنامه‌های مخصوص سازنده گوشی خود (یا بدتر از آن: مدل گوشی خود) را دانلود کنند، بلکه بسیار گران بودند و دریافت برنامه‌ها کثیف و دشوار بود.

بسیاری از مردم به دلیل این مشکلات تلاش برای دانلود هر گونه محتوای اضافی در گوشی خود را متوقف کرده اند.معرفی آیفون معرفی آیفون توسط استیو جابز در 9 ژانویه 2007 و انتشار بعدی آن توسط اپل، نور جدیدی را بر صنعت تلفن روشن کرد.صفحه نمایش چند لمسی، فقدان صفحه کلید فیزیکی، یک مرورگر وب کاربردی، و این واقعیت که با چرخاندن به طرفین صفحه نمایش گسترده ای دانلود app inventor برای اندروید را ارائه می دهد، آن را به یک محصول انقلابی تبدیل کرده است.

اگرچه در زمان انتشار برای اضافه کردن در دسترس نبود، توسعه دهندگان مشتاق بودند ویژگی های شخص ثالث خود را برای کمک به بهبود تلفن و بهبود آن اضافه کنند. این شروع برنامه هایی است که امروز می شناسیم.در سال 2008، صنعت از انتشار برنامه دانلود app inventor برای اندروید های قابل دانلود از طریق اپ استور استقبال کرد. 552 برنامه در روز اول منتشر شد که 135 مورد از آنها دانلود رایگان بودند. تنها در یک هفته، بیش از 10،000،000 (ده میلیون) برنامه دانلود شد و بیش از 800 برنامه برای دانلود در دسترس بود.

برنامه های کاربردی در صنعت امروز.”برنامه ای برای آن وجود دارد.” کمپین اپل در سال 2009 هنوز هم تا به امروز صادق است. اپل اپ استور به تنهایی دارای بیش از یک میلیون برنامه است و تعداد آنها هر روز به طور تصاعدی در حال افزایش است.این حتی شامل فروشگاه Google Play یا Wind نیز نمی شود ows Phone Store یا هر یک از دانلود app inventor برای اندروید مناطق دیگر برای دانلود محتوای اضافی برای تلفن شما. در سال 2017، 197,000,000,000 (صد و نود و هفت میلیارد) برنامه دانلود شد.

بنابراین ما سعی می کنیم بگوییم که برنامه های تلفن همراه یک مسئله حیاتی هستند. اهمیت آنها فقط با گذشت زمان افزایش می یابد، و برای مرتبط ماندن، به طور فزاینده ای مهم است که کسب و کار شما برنامه اختصاصی خود را داشته باشد.در AxioCode، بخش راه حل های سازمانی ما با موفقیت برنامه های بومی، وب و ترکیبی را برای بسیاری از مشاغل ایجاد کرده است. آیا به دنبال دانلود app inventor برای اندروید مشاوره هستید؟ برای تشخیص تلفنی 30 دقیقه ای رایگان از گرفتن وقت قبلی با یکی از کارشناسان ما شک نکنید.

این تماس شما را به هیچ چیز متعهد نمی کند، هیچ فشاری، هیچ صورت حسابی. ما فقط امکان سنجی پروژه شما را با هم مطالعه می کنیم و به شما کمک می کنیم آن را با هدف بازگشت سریع سرمایه طراحی کنید.اگر به زمان سنتی دانلود app inventor برای اندروید طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های موبایل برگردیم، احتمالاً می‌توان دید که اولین اپلیکیشن‌های مورد استفاده عمدتاً تقویم‌های ماهانه، ماشین‌حساب‌ها و حتی بازی‌های توسعه‌یافته در چارچوب جاوا بوده‌اند.با این حال، جالب است بدانید که اولین گوشی هوشمند شناخته شده توسط IBM در سال 1993 عرضه شد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود App Inventor بپردازید.

دارای ویژگی هایی مانند کتاب تماس، تقویم، ساعت جهانی و ماشین حساب بود.چند سال بعد، در دانلود app inventor برای اندروید سال 2002، گوشی هوشمند بعدی، گوشی هوشمند بلک بری، عرضه شد. این یکی از دستاوردهای مهم در زمینه برنامه های تلفن همراه توسعه یافته است که نشان دهنده اهمیت Blackberry Limited است که به عنوان Research in Motion Limited (RIM) نیز شناخته می شود.این همان چیزی است که باعث ادغام مفهومی به نام ایمیل بی سیم شد.

تجارت و فروش.شرکت های بزرگ فرانسوی چالش توسعه و ایجاد برنامه های کاربردی در سطح تجاری را درک کرده اند. در واقع، 83٪ از آنها یک پروژه کاربردی تجاری دانلود app inventor برای اندروید برای ایجاد فروش تلفن همراه توسعه داده اند:34 درصد از معاملات تجاری جهانی از طریق اپلیکیشن موبایل انجام می شود.30 درصد از مشتریان فرانسوی قبلاً چیزی از یک شرکت از طریق یک برنامه تلفن همراه خریداری کرده اند.مقاله مشابه: 5 مزیت برای توسعه خدمات تلفن همراه شما.

حتی اگر ممکن است تعجب آور باشد، کاربران فرانسوی علاقه مند به تبلیغات شخصی هستند زیرا 68٪ از آنها اعلان های فشار تبلیغاتی دریافت می کنند.آمار در مورد برنامه های کاربردی تلفن همراه در سال 2017، روزانه بیش از 1000 اپلیکیشن دانلود app inventor برای اندروید توسعه و راه اندازی شد. توسعه اپلیکیشن بیش از 600000 شغل در ایالات متحده ایجاد کرده و حتی در کمتر از ده سال به صنعت خود تبدیل شده است. توسعه برنامه بسیار بزرگ است و هر سال در حال رشد است.

اگر این برای غافلگیری شما کافی نبود، در اینجا اطلاعات اضافی وجود دارد:85 درصد از کاربران موبایل، اپلیکیشن های موبایل را به صفحات وب ترجیح می دهنداز هر 3 کاربر گوشی هوشمند و تبلت، 2 نفر از دستگاه خود به رسانه های اجتماعی دسترسی دارند.اکنون زمان صرف شده در برنامه های تلفن همراه از میزان استفاده از وب در رایانه های رومیزی در ایالات متحده بیشتر است89 درصد دانلود app inventor برای اندروید از زمان استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت در داخل اپلیکیشن موبایل است.

224 میلیون کاربر هر ماه به طور فعال از برنامه ها در ایالات متحده استفاده می کنند بر اساس گزارش comScore، درصد دقیقه‌های تلفن همراه صرف شده روی برنامه‌های تلفن همراه بین 80 تا 90 درصد در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، اسپانیا، چین، ایتالیا، اندونزی، برزیل و مکزیک است.به طور متوسط، یک دانلود app inventor برای اندروید کاربر اینترنت 6 ساعت و 42 دقیقه در روز را صرف اینترنت می کند. فرانسوی‌ها بسیار معقول‌تر هستند، با (فقط) 4:38. فیلیپینی ها تنها افرادی هستند که بیش از 10 ساعت در روز را در اینترنت سپری می کنند.

امسال نیز سهم موبایل در حال افزایش است: 48 درصد از زمان صرف شده در اینترنت را شامل می شود. اگر این روند ادامه پیدا کند، موبایل باید در سال 2020 از دسکتاپ پیشی بگیرد.6.3 میلیارد کاربر تلفن های هوشمند در سال 2021تعداد دانلود app inventor برای اندروید کاربران گوشی های هوشمند در سال 2021 از 5.1 به 6.9 میلیارد نفر افزایش خواهد یافت. بنابراین، مدت زمان استفاده از 2600 میلیارد به 3500 میلیارد ساعت در مدت مشابه افزایش خواهد یافت (IDC Quarterly Phone Tracker).

ارقام کلیدی اینترنت در فرانسه.رقام کلیدی اینترنت در فرانسه در سال 2019 چیست؟ از 65.36 میلیون نفر دانلود app inventor برای اندروید جمعیت، عبارتند از:64.70 میلیون اشتراک تلفن همراه (99٪)60.42 میلیون کاربر اینترنت (92%)38 میلیون کاربر شبکه های اجتماعی (58 درصد)33 میلیون کاربر شبکه اجتماعی موبایل (50 درصد)نتیجه اپلیکیشن های موبایل دائما در حال توسعه هستند و بعید است در آینده نزدیک متوقف شوند.جالب‌ترین چیز این است که اپلیکیشن‌های موبایل روی طراحی و فرمت گوشی‌های هوشمند تاثیر گذاشته‌اند.

ظهور برنامه‌هایی با ویژگی‌هایی که نیاز به پیمایش مداوم دارند (مانند فیدهای خبری) استفاده از نسبت نمایشگر فوق‌عریض جدید 18.5:9 را آسان‌تر کرده است.به بیان ساده، الگوی دانلود app inventor برای اندروید حاکم بر کل صنعت موبایل در دهه گذشته تغییر کرده است. برای کاربران، UX موبایل اکنون از همه آن پردازنده‌های هشت هسته‌ای، گیگابایت رم و ماژول‌های دوربین اضافی مهم‌تر است.برخی در این سیل اطلاعات احساس گم شدن خواهند کرد. نگران نباشید، AxioCode می تواند به شما در فرآیند ایجاد یک برنامه تلفن همراه کمک کند.

شما یک پروژه دارید؟ بیایید در مورد آن صحبت کنیم!اگر می خواهید پشتیبانی شخصی برای دیجیتالی کردن شرکت خود، ایجاد یک برنامه تلفن همراه یا برنامه تجاری سفارشی خود را داشته باشید، تشخیص رایگان خود را با یکی از کارشناسان دانلود app inventor برای اندروید ما رزرو کنید.هیچ چیز از مد جریان سازی فرار نمی کند. موسیقی، ویدیو، بازی های ویدیویی، اکنون اپلیکیشن های موبایل نیز شروع به کار کرده اند. و این گوگل است که اولین مورد را با به روز رسانی نرم افزار “گوگل” خود برای اندروید راه اندازی کرد.

0d259e1e6b723604d495abc7fc566e2c6594e7bf

که ویژگی آن این است که می تواند برنامه ای را مستقیماً از نتایج جستجو اجرا کند، حتی اگر روی گوشی کاربر نصب نشده باشد.به عنوان مثال، هنگام جستجوی هتل، دسترسی به نرم افزار Hotel Tonight برای رزرو، از نتیجه گوگل امکان پذیر است. تنها تفاوت قابل مشاهده این است که پیام “App Streamed by Google (بتا)” در پایین دانلود app inventor برای اندروید صفحه ظاهر می شود. رابط کاربری مشابه برنامه کلاسیک است. راجا پاتل، مهندس مسئول این ویژگی در گوگل، بنابراین توضیح می دهد که “برای کاربر، انگار از برنامه استفاده می کند، اما در واقع از پلتفرم Google Cloud ما اجرا می شود.”

اگر همه اینها در حال حاضر فقط یک آزمایش باشد، مرد به ما اطمینان می دهد که این فناوری می تواند به خوبی با کل کاتالوگ Play Store که شامل بیش از یک میلیون برنامه است کار کند. در این بین، این سیستم پخش تنها با مجموعه کوچکی از برنامه ها (در مجموع نه) و در حال حاضر فقط در ایالات متحده سازگار است. سایر پیش نیازها: به شبکه وای فای متصل باشید و حداقل از دستگاه دانلود app inventor برای اندروید مجهز به اندروید در نسخه آب نبات چوبی استفاده کنید.

پس از ویندوز، مک و لینوکس، μTorrent به اندروید می‌رسد. شرکت مسئول مشتری P2P، BitTorrent Inc، نسخه بتای نرم افزار خود را در این هفته برای پلتفرم موبایل گوگل منتشر کرد. در حال حاضر رایگان، برنامه μTorrent برای اندروید دانلود app inventor برای اندروید در نهایت می تواند پرداخت شود.μTorrent: نرم افزار دانلود به اندروید می رسد در ابتدای پاییز 2005 نرم افزار همتا به همتا μTorrent به تدریج به سیستم عامل های اصلی دعوت شده است. یک سال بعد توسط BitTorrent Inc خریداری شد.

شرکتی که توسط مخترع پروتکل BitTorrent P2P تأسیس شد، مشتری متخصص در پیوندهای تورنت اکنون برای ویندوز، مک و لینوکس و همچنین بر روی پلت فرم تلفن همراه در دسترس است.تیم مسئول طراحی این برنامه روز سه شنبه از در دسترس بودن μTorrent در O.S خبر داد. از گوگل با مهر 1.8، نسخه دانلود app inventor برای اندروید موجود در Google Play هنوز در دست توسعه است. بنابراین این شرکت از کاربران دعوت می کند که در اظهار نظر در مورد برنامه، ارتباط با اشکالات و نقص های امنیتی و پیشنهاد ویژگی های جدید دریغ نکنند.

اگر برنامه μTorrent برای اندروید امروز رایگان باشد، سیاست BitTorrent Inc ممکن است زمانی که نسخه نهایی نرم افزار در دسترس باشد تغییر کند. این شرکت در توضیحات دانلود app inventor برای اندروید محصول خود می گوید که این برنامه “در حال حاضر رایگان” است، که به وضوح در را برای کسب درآمد بیشتر از برنامه باز می گذارد، حتی اگر هیچ چیزی به طور رسمی تصمیم گیری نشده باشد.برخلاف μTorrent Remote که امکان کنترل از راه دور کلاینت μTorrent نصب شده بر روی کامپیوتر خانگی را فراهم می کند.

μTorrent برای اندروید مستقیماً در گوشی هوشمند کاربر دانلود می شود. تنها شرط: باید حداقل اندروید 2.1 را روی گوشی یا تبلت خود نصب کرده باشید تا بتوانید از آن استفاده کنید.با این حال، BitTorrent Inc یادآوری می‌کند که دانلود از دانلود app inventor برای اندروید تلفن همراه نباید ساده گرفته شود. اپراتورها محدودیت هایی اعمال می کنند، به ویژه در مورد مقدار داده هایی که می توان هر ماه از یک اشتراک بارگیری کرد. همچنین ممکن است محدودیت هایی در سرعت دانلود ظاهر شود.

بنابراین این شرکت از کاربران دعوت می کند تا حد امکان از دسترسی WiFi به جای درخواست اتصال 3G خود استفاده کنند، که بسته به بسته می تواند در 1، 2 یا 3 گیگابایت محدود شود. به این ترتیب، کاربران تلفن همراه در معرض خطر پرداخت صورت‌حساب سنگین ناشی از غیر بسته‌بندی قرار نخواهند داشت.پس از چندین دانلود app inventor برای اندروید هفته بحث شدید و توسعه سریع، برنامه دولتی StopCovid که برای جلوگیری از گسترش کووید-19 در فرانسه با شناسایی تماس های نزدیک با افراد بالقوه مسری طراحی شده بود، اکنون در دسترس است.

نصب StopCovid برای دارندگان گوشی های هوشمند دارای اندروید امکان پذیر است: این برنامه در این آدرس در فروشگاه Google Play موجود است. در اپ استور اپل نیز موجود است: کاربران آیفون می توانند آن را از اینجا دانلود کنند.تیم‌های توسعه در اواسط روز توضیح دادند که انتظار می‌رفت ظهر روز سه‌شنبه 2 ژوئن، استقرار StopCovid به دلیل “تنظیمات” فنی که قبل از راه‌اندازی دانلود app inventor برای اندروید آن ضروری بود، چندین ساعت تاخیر داشت. پس از استقرار در فروشگاه Play در بعد از ظهر، StopCovid حدود ساعت 6 بعد از ظهر در فروشگاه App در دسترس قرار گرفت.

نحوه دانلود app inventor برای اندروید

برای خواندن این موضوع: آیا StopCovid را نصب کنیم یا خیر؟ این مناظره در یک مکالمه پیامکی خلاصه شد تشخیص موارد تماس نمایندگان پارلمان فرانسه در جریان رای گیری روز چهارشنبه 27 مه با این استقرار موافقت کرده دانلود app inventor برای اندروید بودند. به طور مشخص، همانطور که در حکمی مورخ 29 می تعیین شده است، StopCovid به کاربران خود اجازه می دهد تا این واقعیت را ثبت کنند که گوشی هوشمند آنها در نزدیکی گوشی هوشمند دیگری که به این برنامه مجهز است، مگر اینکه در فاصله یک متری، حداقل به مدت پانزده دقیقه قرار داشته باشد.

این تشخیص مجاورت با استفاده از فناوری بلوتوث انجام می شود که علاوه بر اپلیکیشن باید روی گوشی های هوشمند مورد نظر نیز فعال شود. اطلاعات مبادله شده با نام مستعار قابل مقایسه است: دنباله ای از اعداد مربوط به یک کاربر است که توسط دیگری قابل خواندن نیست.در برخی موارد، برنامه‌ها باید روی صفحه کاربر باز و فعال باقی بمانند تا این «تماس» ثبت شود: برای مثال، برای برنامه‌هایی دانلود app inventor برای اندروید که روی دو آیفون دو نفر متفاوت اجرا می‌شوند، این مورد صادق است تا بتوانند تماس طولانی‌مدت خود را به صورت متقابل ضبط کنند.

اگر صاحب یک گوشی هوشمند مجهز به این اپلیکیشن مبتلا به کووید-19 مثبت تشخیص داده شود، باید آن را مستقیماً در برنامه خود وارد کند: یک کد ارائه شده توسط تیم های پزشکی مجاز (توالی از کاراکترها یا یک کد QR) به او داده می شود. برای این. همچنین از او خواسته می شود که بگوید علائم بیماری از دانلود app inventor برای اندروید چه زمانی شروع شده است.با توجه به اسکرین شات های منتشر شده توسط دولت، سه شنبه، 26 مه، رابط StopCovid دعوت می کند تا واقعیت ابتلا به Covid-19 را اعلام کند.

با توجه به اسکرین شات های منتشر شده توسط دولت، سه شنبه، 26 مه، رابط StopCovid دعوت می کند تا واقعیت ابتلا به Covid-19 را اعلام کند.پس از این مانور، یک هشدار روی تلفن افرادی که بیمار حداقل پانزده دقیقه و کمتر از دانلود app inventor برای اندروید یک متر با آنها بوده است، در مدت حداکثر دو هفته قبل از ضبط تشخیص نمایش داده می شود.نمونه ای از اعلان ارسال شده توسط برنامه StopCovid، طبق اسکرین شات های منتشر شده توسط دولت فرانسه، سه شنبه 26 مه.

نمونه ای از اعلان ارسال شده توسط برنامه StopCovid، طبق اسکرین شات های منتشر شده توسط دولت فرانسه، سه شنبه 26 مه.سپس StopCovid به این افراد دستور می دهد که خود را ایزوله کنند و با پزشک خود تماس بگیرند: در واقع آنها در معرض خطر هستند که ناقل بیماری باشند – حتی اگر هنوز علائمی نداشته باشند – و بنابراین مسری هستند. از سوی دیگر، افراد مطلع نمی‌دانند فردی دانلود app inventor برای اندروید که در دو هفته گذشته به‌طور اولیه از طریق تشخیص بیماری کووید-19 از او عبور کرده است، چه کسی است.

همچنین بخوانید خیر، برنامه StopCovid “بی صدا” روی تلفن ها نصب نمی شودبدون اهداف کمی وزیر امور خارجه دیجیتال سدریک او که در هفته های اخیر تا حد زیادی از این پروژه حمایت کرده است، یکشنبه 31 مه در مصاحبه ای اطمینان داد: “از اولین بارگیری ها، برنامه از آلودگی جلوگیری می کند”. این برنامه دانلود app inventor برای اندروید توسط چندین شرکت فرانسوی (Capgemini، Dassault Systèmes، Lunabee Studio، Orange، Withings) با نهادهای عمومی (سازمان امنیت سیستم های اطلاعاتی ملی، Inserm و بهداشت عمومی فرانسه).

تحت نظارت دولت و تیم های تحقیقاتی ملی توسعه داده شده است. موسسه تحقیقات علوم کامپیوتر و اتوماسیون (اینریا).سدریک او از ارائه تعداد هدفی از تاسیسات StopCovid در روزهای آینده خودداری کرد، زیرا فرانسه، این دانلود app inventor برای اندروید سه شنبه، 2 ژوئن، “فاز 2” رفع محدودیت را آغاز می کند. وزیر امور خارجه روز یکشنبه گفت: «ما به بیشترین تعداد افراد ممکن برای داشتن آن نیاز داریم. او همچنین از این برنامه به عنوان یک “ژست مانع” جدید برای اتخاذ صحبت کرد – و دولت قصد دارد در مورد آن به طور گسترده ارتباط برقرار کند.

سدریک او با گوشی هوشمند مجهز به ژست می گیرد اپلیکیشن StopCovid در روز جمعه 29 اردیبهشت در پشت بام وزارت اقتصاد.سدریک او با گوشی هوشمند مجهز به اپلیکیشن StopCovid در روز جمعه 29 مه بر روی پشت بام وزارت اقتصاد عکس می گیرد. لودویک مارین / خبرگزاری فرانسه آقای O با اشاره به فرانسوی‌ها که از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنند، افرادی که به رستوران می‌روند دانلود app inventor برای اندروید یا می‌روند، تصریح کرد: «آنچه که ما در درجه اول هدف قرار می‌دهیم، افرادی هستند که در شهرها زندگی می‌کنند.

زیرا آنها کسانی هستند که ویروس را به گردش در می‌آورند». سوپرمارکت ها در زمان اوج مصرف».انتقادات متعددی هم در طول توسعه آن و هم در جریان بحث های سیاسی و انجمنی مربوط به این پروژه را هدف قرار داده است. منتقدان آن StopCovid را به دلیل ترویج ردیابی پزشکی عمومی در تلفن‌های هوشمند، که به دانلود app inventor برای اندروید طور بالقوه برای آزادی‌های عمومی خطرناک است، مورد انتقاد قرار می‌دهند، در حالی که به لطف فایل‌های Sidep و Contact Covid، نظارت بر موارد تماس قبلاً توسط مقامات پزشکی به‌طور مستقل در فرانسه انجام می‌شود.

همچنین بخوانید StopCovid: چه کسی طرفدار برنامه ردیابی است، چه کسی مخالف است و چرا نیکول بلوبت، وزیر دادگستری، وزیر دادگستری، نیکول بلوبت، در 27 مه، در برابر مجمع التماس کرد که دولت به نوبه خود اطمینان داد که “ضمانت های” پیرامون این برنامه کافی است: StopCovid “موقت، با نصب داوطلبانه، غیرقابل شناسایی و شفاف است”.CNIL، مؤسسه فرانسوی که به دانلود app inventor برای اندروید حفاظت از اطلاعات شخصی شهروندان اختصاص دارد، یک روز قبل نظر کلی مثبتی در مورد این دستگاه صادر کرده بود.

چندین روز است که کارشناسان امنیت رایانه نیز در تلاش هستند تا نقض های امنیتی احتمالی را شناسایی کرده و آنها را به تیم های توسعه پروژه گزارش دهند. آنها باید، در صورت لزوم، آنها را تعمیر کنند، و این اصلاحات را به صورت دانلود app inventor برای اندروید عمومی در “Gitlab” پروژه ثبت کنند – که همچنین امکان مشاهده کد منبع StopCovid را فراهم می کند.یک پروتکل “متمرکز”.محققان، دانشمندان و صنعت گران از نظر طراحی برنامه نیز اختلاف نظرهایی داشته اند: برخی پروتکل “متمرکز” برای جمع آوری داده های کاربر را تایید می کنند.

که توسط Inria انتخاب و پشتیبانی می شود. دیگران آن را به چالش کشیدند، و از یک رویکرد «غیرمتمرکز» دفاع کردند، مانند رویکرد ارائه شده توسط اپل و گوگل، که طراحی یک پروتکل مشترک را آغاز کردند که در نهایت توسط فرانسه حفظ نشد.برای درک همه چیز در مورد این بحث ها، و برای مشاهده نحوه ایجاد و عملکرد این دانلود app inventor برای اندروید برنامه، از شما دعوت می کنیم فایل اختصاصی ما به StopCovid و به طور خاص مقالات زیر را که در هفته های اخیر منتشر شده است بخوانید.

پاسخ به سوالات شما: “StopCovid همه گیری را متوقف نمی کند، اما می تواند بخشی از راه حل باشد” حفاظت از داده های شخصی: CNIL یک نظر کلی مثبت صادر می کندآخرین دانلود app inventor برای اندروید آزمایش ها و پیشرفت ها: مقاله برای مشترکین ما رزرو شده است قبل از مناظره در مجمع سدریک او می‌گوید، StopCovid بالاخره “آماده است” داستان بزرگ: مقاله برای مشترکان ما محفوظ است StopCovid، یک برنامه ردیابی در عرض دو ماه از ایده دیستوپیایی به مجمع منتقل شد.

همچنین گوش دهید آیا باید از StopCovid، برنامه «ردیابی» مورد نظر دولت بترسیم؟به گفته سدریک او، این برنامه تاکنون فقط حقوق دولت را برای مقامات دولتی که در توسعه آن مشارکت داشته اند هزینه داشته است: شرکت های مربوطه به سهم دانلود app inventor برای اندروید خود بدون درخواست پول در این پروژه شرکت کرده اند. اما با استقرار StopCovid برای عموم، “ما وارد یک دوره کمی عادی تر خواهیم شد”، سدریک او یکشنبه در رادیو J هشدار داد، زیرا لازم است برنامه را به روز کنید، عملکرد آن را بررسی کنید یا حتی میزبانی کنید.

برای “هزینه ای [که] بیش از چند صد هزار یورو در ماه نخواهد بود”. این میزبانی توسط Outscale اداره می شود – یک دانلود app inventor برای اندروید شرکت فرانسوی که توسط Dassault Systèmes تأسیس شده و توسط Anssi برای میزبانی داده های سلامتی تأیید شده است، می توانیم در وب سایت دولتی بخوانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =