ثبت نام
کسب درآمد از بازی

كسب درآمد از بازی منچ و PS4 | زولا و …

سرفصل‌های مقاله

ایرانیان سایبر در این پست به بررسی کسب درآمد از بازی منچ و … می پردازد. خیلی از ما ذهن مان درگیر این است که برنامه نویسان از کجا درآمد دارند ، و یا کسب درآمد از بازی منچ به چه صورت است؟ و…

ایرانیان سایبر اینجاست تا با مقاله کسب درآمد از بازی سوالات شما عزیزان را پاسخ بدهد و شما را با مهارتی که امروزه تاثیر به سزایی در زندگی بسیاری از مردم دارد آشنا کند.

اگر دوست دارید خودتان بازی سازی را یاد بگیرید روی عکس زیر کلیک کنید

کسب درآمد از بازی

پیکان اشاره بالا

کسب درآمد از بازی

شما میتوانید به این مقاله که تحت عنوان کسب درآمد از بازی منچ است به دید قدم بزرگی به سوی عرصه تکنولوژی نگاه کنید.

امروزه بسیاری از نوجوانان و حتی کودکان علاقه بسیاری به استریمر و گیم دارند و چه بهتر که بتوانند کسب درآمد از بازی کنند

ما در دنیایی هستیم که به دست اینترنت ، گوشی و … میگردد و فقط کسب درآمد از بازی به استریمر شدن ختم نمیشود شما میتوانید با مهارت های برنامه نویسی و علم بازی های مختلف کسب درآمد از بازی کنید

شاید بسیاری از شما به این فکر کنید که ممکن است چه کسب درآمد از بازی دیگری وجود داشته باشد؟

برای پیدا کردن سوال هایتان در مورد کسب درآمد از بازی با ما همراه باشید …

سعی کنید كسب درآمد از بازی کنید

كسب درآمد از بازی میتواند کمکی به نوجوانان باشد

چگونه می توانم كسب درآمد از بازی داشته باشم؟

بازی های رایانه ای آنلاین این روزها اهمیت زیادی پیدا کرده اند. چرا کسب درآمد از بازی منچ مهم است؟

انجام بازی های تحت وب می تواند روشی باورنکردنی برای کسب درآمد از بازی باشد. نکته حیاتی برای كسب درآمد از بازی این است که بازی ها و مرحله مناسب را انتخاب کنید.

در بازی های خاص ، شما توکن دریافت می کنید اما به پول نقد تبدیل نمی شوید. در دنیای امروز ، می توان از بازی های ویدیویی کسب درآمد کرد ، اما حقیقت این است که کار سختی است.

پیشنهاد میکنم حتما مقاله کسب و کار خانگی برای نوجوانان با کامپیوتر بخوانید.

آیا بازی ها واقعا پول می دهند؟

آیا بازی ها واقعا پول می دهند؟

احتمالا می توانید از طریق بازی های آنلاین کسب درآمد از بازی منچ کنید. که شانس و تجربه نقش بسزایی دارند. کسانی که به صورت حرفه ای بازی می کنند به طور متوسط شش هزار دلار در سال درآمد دارند و افراد پردرآمد می توانند تا پانزده هزار دلار در ساعت درآمد داشته باشند.

بسیاری از بازی های آنلاین آنقدر سرگرم کننده هستند که حتی اگر دستمزد دریافت نمی کنید ، می خواهید بازی می کنید.

برخی از بازی های آنلاین اعداد خود را در مورد تعداد کاربران ، میزان پول پرداخت شده و درصد متوسط ​​پرداخت نشان می دهند. این می تواند تا حد زیادی تعیین کند که چقدر كسب درآمد از بازی می توانید به دست آورید.

پیشنهاد میکنم حتما مقاله كسب درآمد با گوشي براي نوجوانان بخوانید.

چگونه می توانم با بازی کردن درآمد کسب کنم؟

چگونه می توانم با بازی کردن درآمد کسب کنم؟

در کسب درآمد بازی چه می شود اگر بتوانید با بازیCall of Duty ، Fortnite یا هر یک از بازی های مورد علاقه خود امرار معاش کنید؟ خوب ، شاید تعجب کنید اگر بدانید میلیون ها نفر از طریق صنعت بازی های ویدیویی کسب درآمد می کنند.

بازی های ویدئویی باعث پولسازی می شون  اگر می دانید چه باید بکنید و چگونه در دنیای بازی های ویدئویی در کجا قرار دارید ، می توانید یک تکه از آن را تهیه کنید.

ما این لیست از راه های كسب درآمد از بازی های ویدئویی را گردآوری کرده ایم. شغلی را انتخاب کنید که مناسب استعدادهای شما باشد و برای دستیابی به رویاهایتان خوب باشند.

به خاطر داشته باشید که برای بازی های شانسی، هر چرخش بر اساس چرخه ی شماره تصادفی (RNG) است. اعداد به طور تصادفی تولید می شوند و سیستم نمی داند آیا شما فقط برنده شده اید یا ساعت ها بازی کرده اید.

پیشنهاد میکنم حتما مقاله کسب و کار انلاین برای نوجوانان بخوانید.

7 روش كسب درآمد از بازی  

7 روش كسب درآمد از بازی

7 روش کسب درآمد بازی شامل :

1.لایو استریم

2.بررسی بازی ها

3.ایجاد و راهنمای بازی

4.پادکست

5.فروش اقلام مورد نیاز بازی

6.آزمایش بازی ها

7.برنده مسابقات مسابقات و کسب حامی مالی

پیشنهاد میکنم مقاله کسب و کار در منزل برای نوجوانان را مطالعه کنید.

كسب درآمد از بازی منچ در پایان مقاله توضیح داده شده است.

لایو استریم

لایو استریم

لایو استریم به تکنولوژی میگویند که برای انتقال محتوا میگویند. هرکس می تواند تعامل خود را به طور مداوم برای جهان پخش کند.

اگر منظور شما ایجاد جمعیت عظیم یا وفادار است ، می توانید پول زیادی به همراه داشته باشید. Twitch و YouTube بزرگترین بستر برای پخش است.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله راه های کسب درآمد برای نوجوانان ایرانی بپردازید.

بررسی بازی

بررسی بازی ها

می توانید به یک سایت موجود بپیوندید یا سایت خود را راه اندازی کنید و شروع به نوشتن نظرات ، اخبار و مصاحبه ها برای آن بازی خاص کنید.

اگر در حال نوشتن برای یک سایت موجود هستید ، می توانید به عنوان یک فریلنسر درآمد کسب کنید و اگر سایت خود را دارید ، می توانید با تبلیغات و اشتراک Patreon از ترافیک خود کسب درآمد از بازی کنید.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان بپردازید.

ایجاد و راهنمای بازی

شما می توانید مسیرهای مختلفی را انتخاب کنید ، مانند ایجاد یک وب سایت برای راهنماهای نوشته شده ، بارگذاری راهنماهای ویدیویی و غیره. همچنین می توانید یک کتاب الکترونیکی منتشر کنید.

از آنجا که دو مورد قبلی با تبلیغات درآمدزایی می کنند ، می توانید درآمد کسب کنید و همچنین از طریق فروش کتاب الکترونیکی ، می توانید کسب درآمد از بازی کنید.

پادکست

سعی کنید با پادپخش یا تدوین صوتی و توضیع آن برنامه های روزانه ، هفتگی یا ماهانه مربوط به بازی به بازی ایجاد کنید.

چند مورد جالب اضافه کنید پادکست ها می توانند با تبلیغات و حمایت مالی کسب درآمد کنند.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله ۱۴ ساله هستم و می خواهم درآمد کسب کنم بپردازید.

Blackout Bingo

Blackout Bingo یک بازی جدید به سبک بازی لوتو که در آن می توانید پاداش های واقعی و جوایز نقدی را برنده شوید. این بازی دارای بیش از k13نظرات مثبت در فروشگاه App است. در سراسر جهان سفر کنید و در مکان های شگفت انگیز و عجیب و غریب بازی کنید.

Solitaire Cube

بازی یک نفره مکعب یک بازی اعتیاد آور است که در آن می توانید با تلفن خود بازی کنید. در Apple Store و Google Play Store موجود است.

شروع کار بسیار آسان است برای کسب درآمد از بازی و بازی شما را با سایر بازیکنانی که مهارت های یکسانی در زمان واقعی دارند مطابقت می دهد.

مکعب یک نفره شامل مسابقات و مسابقات رودررو با جوایز نقدی واقعی (در صورت وجود) است. در صورت واریز پول می توانید مسابقات نقدی را در مقابل سایر بازیکنان وارد کنید. وجوه نقد از طریق PayPal انجام می شود.

چگونه بازی کنیم؟ کارت ها را روی دسته قرار دهید تا با توجه به آن ها مرتب شوند. راحت به نظر می رسد؟ این است!

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله آموزش جستجوی سایت در گوگل بپردازید.

Blitz 21

بسیاری از ما در حال حاضر بازی های یک نفره را برای سرگرمی یا فقط برای گذراندن وقت انجام می دهیم.

آیا می خواهید ببینید آیا می توانید با آن پول واقعی بدست آورید؟ می توانید برنامه ای به نام 21 Blitz را مشاهده کنید که به شما امکان می دهد كسب درآمد از بازی  داشته باشید. برای هر برد می توانید تا 82 دلار پول بگیرید.

هیچ مشکلی وجود ندارد ، شما می توانید بازی در مسابقات با مشارکت بالا یا فقط برای سرگرمی را انتخاب کنید یا کسب درآمد از بازی داشته باشید. در هر بازی ، شما با 5 بازیکن دیگر با مهارت های برابر بازی خواهید کرد.

با نظرات جالب و بیش از k33.9 امتیاز مثبت در فروشگاه ، این یک برنامه بازی مناسب است که پرداخت پول دارد. مسابقات نقدی در AZ ، AR ، CT ، DE ، IN ، LA ، ME ، MT ، SC ، SD و TN در دسترس نیست ، اما هنوز می توانید جوایز شگفت انگیزی را برنده شوید!

Mistplay

Mistplay به شما پول می دهد تا بازی کنید ، در حقیقت این کار را نمی کند. در حالی که کسب درآمد از بازی شبیه یک رویا به نظر می رسد ، این برنامه به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید. چگونه کار می کند:

  1. یک بازی را در میکس لیست خود نصب کنید.
  2. برای شروع کسب درآمد ، آن بازی را انجام دهید.
  3. از واحدهای خود برای کارت هدیه رایگان استفاده کنید.

برای شروع می توانید برنامه اندروید را بارگیری کرده و شروع به بازی و کسب درآمد کنید.

پیشنهاد میکنم مقاله ایده های پولساز برای نوجوانان مطالعه کنید.

کدام بازی برای سرمایه گذاری بدون سرمایه مناسب است؟

از روزهای Pac-Man و Mario گرفته تا Fortnite و Overwatch ، بازی های محبوب بوده اند. به عنوان معیاری برای صرف اوقات فراغت بوده اند اما در حال حاضر به یک کار پولساز تبدیل شده است.

اگر شغل خود را به دلیل COVID-19 از دست داده اید یا خسته شده اید ، کسب درآمد از بازی های آنلاین را امتحان کنید. با تفریح ​​و سرگرمی ، كسب درآمد از بازی. سعی کنید یک بازیکن خوب باشید تا صورت حساب های معلق خود را پرداخت کنید. ما 10 تا از بهترین بازی هایی را انتخاب کرده ایم که بدون سرمایه گذاری پول واقعی به دست می آورند تا شما امتحان کنید.

اگرچه برخی از مردم تصور می کنند که این فقط یک کلاهبرداری است ، اما کسب درآمد از بازی های آنلاین پول قابل توجهی را به ارمغان می آورند. این مقاله برخی از برنامه ها یا وب سایت های بازی معتبر را پوشش می دهد که می توانید سرگرمی خود را با پول واقعی پول نقد کنید ، چه بهتر از كسب درآمد از بازی در خانه خود!

نتیجه

بهترین کلاس تابستانی برای بچه ها

خب. تا اینجا برخی از روش های کسب درآمد از بازی که می توان از طریق بازی کردن بدست آورد را توضیح دادیم. البته روش های ذکر شده در این مقاله، روش های قانونی و برنامه های قابل دسترس در ایران را توضیح می دهد.

دنیا به سمتی رفته است که حتی می توان از طریق بازی کردن که یک نوع صرف کردن اوقات فراغت است هم کسب درآمد کرد. در این زمانه برای پول درآوردن دیگر لازم نیست که از خانه بیرون بزنیم. به راحتی می توان حتی با بازی کردن هم پول درآورد.

خودتو آپدیت کن رفیق!

پیشنهاد میکنم مقاله آموزش بازی سازی به کودکان را مطالعه کنید.

سعی کنید كسب درآمد از بازی کنید.

كسب درآمد از بازی منچ می تواند کمکی به نوجوانان باشد.

كسب درآمد از بازی برای نوجوانان راهی عالی است.

شما با هیچ چیز جز گوشی خود نمی توانید درآمد کسب کنید. در زیر، بهترین توصیه ها را برای نحوه کسب درآمد از تلفن خود فهرست کرده ام.

برای روشن بودن، احتمالاً با این روش ها (حداقل نه سریع) ثروتمند شوید. ما گزینه هایی را که بیشترین پتانسیل را دارند، جمع آوری کردیم، حتی اگر کار اضافی انجام دهند.

به همین دلیل است که از گزینه های رایج مانند برنامه های نظرسنجی صرف نظر کردیم. کسب درآمد از بازی آنها با تلفن شما پول در می آورند، اما نرخ ساعتی تقریباً به خوبی لیست زیر نخواهد بود.

با قرار دادن چند برنامه مناسب، می توانید کسب درآمد از بازی یک سیستم سرمایه گذاری کامل راه اندازی کنید که از آینده شما مراقبت می کند. آنها را بررسی کنید:

Acorns: به شما امکان می دهد حداقل 1 دلار در ماه سرمایه گذاری کنید. این برنامه خریدها را به دلار بعدی جمع می کند و تفاوت را به طور خودکار سرمایه گذاری می کند. این به شما کمک می کند تا با مبالغ کمی شروع به سرمایه گذاری کنید که حتی متوجه کمبود پول نشوید.

هیچ حداقل حساب و هیچ هزینه اضافه برداشتی وجود ندارد. علاوه بر این، Acorns با بیش از 300 شرکت همکاری می کند که هنگام خرید از فروشگاه آنلاین آنها پاداش نقدی ارائه می دهند. پول به طور مستقیم به حساب سرمایه گذاری شما اعمال می شود.

Robinhood: اگر به چیزی کمی پیچیده تر علاقه مند هستید، Robinhood به شما امکان می دهد سهام، وجوه و سایر محصولات مالی را از طریق تلفن خود معامله کنید. و هیچ کارمزد کمیسیونی برای حساب های خودگردان وجود ندارد. این گزینه کاربرپسند به شما امکان می دهد تا حداقل 1 دلار در بیش از 5000 سهام، ETF و ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید.

اگر به دنبال تجارت رایگان از طریق تلفن خود هستید، کسب درآمد از بازی این برنامه را دریافت کنید.

Betterment: Betterment ترکیبی از سرمایه گذاری و کسب درآمد از بازی پس انداز است. شما اهداف شخصی ایجاد خواهید کرد (خرید خانه، پرداخت هزینه عروسی، پس انداز برای کالج، و غیره) و Betterment به شما کمک می کند یک برنامه سرمایه گذاری شخصی ایجاد کنید که برای سبک زندگی شما کار می کند.

شما می توانید سرمایه گذاری خود را پیگیری کرده و در برنامه سپرده گذاری کنید. Betterment هزینه سالانه 0.25% را دریافت می کند. کسب درآمد از بازی اگر می خواهید یک حساب سرمایه گذاری داشته باشید، برنامه ریزی کنید تا یک سپرده خودکار ماهانه راه اندازی کنید، و سپس هرگز دوباره به آن فکر نکنید، این یک گزینه فوق العاده است. بعد از چند سال از میزان پولی که به دست آوردید شوکه خواهید شد.

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

قبلاً برای سرمایه گذاری در املاک یا باید وام هنگفتی می گرفتید یا میلیون ها دلار در بانک داشتید. این فقط دیگر مورد نیست. اکنون، نه تنها می‌توانید از سرمایه‌گذاری‌های املاک و مستغلات برای کسب درآمد از تلفن خود استفاده کنید، بلکه می‌توانید این کار را با سرمایه‌گذاری اولیه نسبتاً کمی انجام دهید

به ای دلیل است که برنامه های سرمایه گذاری در املاک کسب درآمد از بازی و مستغلات هزینه املاک و مستغلات را بین هزاران کاربر به اشتراک می گذارند. به‌جای تأمین مالی یک فضای خرده‌فروشی یا ساختمان آپارتمانی جدید، بخشی از آن را با ده‌ها یا صدها سرمایه‌گذار دیگر تأمین می‌کنید. سپس هر کدام از شما بازده سرمایه گذاری خود را به اشتراک می گذارید.

در اینجا برخی از برنامه های املاک و مستغلات وجود دارد که باید به آنها نگاه کنید:

Fundrise یکی از ساده ترین و شناخته شده ترین اپلیکیشن های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. حداقل سرمایه گذاری در Fundrise 500 دلار است که با توجه به اینکه معمولاً باید صدها هزار (یا میلیون ها) برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بپردازید، نسبتاً کم است.

DiversyFund

DiversyFund ماموریت دارد تا به 99٪ (بقیه ما) کمک کند مانند ثروتمندترین افراد جهان سرمایه گذاری کنند. حداقل سرمایه گذاری نیز تنها 500 دلار است و آنها به شما اجازه می دهند از طیف گسترده ای از گزینه های املاک و مستغلات یک نمونه کار بسازید.

پاداش: داشتن بیش از یک جریان درآمد می تواند به شما در گذر از شرایط سخت اقتصادی کمک کند. با راهنمای رایگان نهایی من برای کسب درآمد کسب درآمد از بازی یاد بگیرید که چگونه شروع به کسب درآمد کنید

برای یک سرویس تحویل یا به عنوان یک کارگر گیگ کار کنید

اپلیکیشن‌های کسب درآمد از بازی اقتصادی Gig یکی از رایج‌ترین روش‌هایی است که مردم یاد می‌گیرند تا با تلفن خود کسب درآمد کنند.

این برنامه‌های ساده شما را با مشتریانی مرتبط می‌سازد که به انجام وظایف خاصی نیاز دارند (به فکر خشک‌شویی، تعمیر خانه یا خرید مواد غذایی هستند) و مایلند برای انجام آن‌ها به شخص دیگری پول پرداخت کنند.

کنسرت ها از مشاغل یکباره برای پرداخت اندک تا فرصت های پردرآمد یا حتی طولانی مدت با مشتریان محلی را شامل می شود.

در اینجا چند برنامه اقتصادی گیگ را پیشنهاد می کنیم

TaskRabbit

در سال 2017، TaskRabbit توسط برند مبلمان IKEA خریداری شد. این به این دلیل است که TaskRabbit، در میان چیزهای دیگر، به عنوان مکانی برای یافتن شخصی که بتواند مبلمان شما را جمع آوری کند، شناخته شده بود. علاوه بر این، می‌توانید برای کمک به افراد در جابجایی، تمیز کردن خانه‌هایشان، کسب درآمد از بازی انجام تعمیرات خانه و موارد دیگر استخدام شوید.

Thumbtack حتی بیشتر بر تعمیر خانه، حیاط کاری و پروژه های مشابه تمرکز دارد، کسب درآمد از بازی اما به آن محدود نمی شود. هر کسی از نقاش گرفته تا عکاس و مربی یوگا می تواند در Thumbtack ثبت نام کند و توسط مشتریان محلی استخدام شود.

اینستاکارت

اینستاکارت در کمک به مشتریان برای تحویل خواربارشان تخصص دارد. کسب درآمد از بازی به‌عنوان یک «خریدار» اینستاکارت، شما سفارش‌های مشتریان را می‌پذیرید، اغلب از فروشگاه مواد غذایی بازدید می‌کنید، خواربار آنها را می‌خرید و حتی آنها را تحویل می‌دهید.

كسب درآمد از بازی منچ

كسب درآمد از بازی منچ

منچ یک بازی محبوب و سرگرم‌کننده است که می‌توانید به راحتی از آن برای کسب درآمد استفاده کنید. اینجا چند ایده برای کسب درآمد از بازی منچ:

1. تدریس آنلاین: اگر شما یک بازیکن حرفه‌ای منچ هستید و دارای تجربه‌ی آموزشی می‌باشید، می‌توانید دوره‌های آموزشی آنلاین را برگزار کنید و به کسب درآمد از بازی منچ بپردازید. از طریق وب‌سایت‌هایی مانند Udemy یا Teachable، محتوای آموزشی خود را به فروش بگذارید.

2. فروش محصولات مرتبط با منچ: می‌توانید محصولاتی مانند تخته و قطعات منچ، لوازم جانبی مخصوص بازی و حتی لوازم جانبی طراحی شده برای بازی منچ را فروش دهید. می‌توانید این محصولات را از طریق فروشگاه آنلاین خود یا پلتفرم‌هایی مانند Etsy عرضه کنید. و به کسب درآمد از بازی منچ بپردازید.

3. بازی های تورنمنت منچ: برگزاری رقابت‌ها و تورنمنت‌های منچ با جوایز نقدی می‌تواند به شما کمک کند تا درآمد کسب کنید. از طریق جمع‌آوری شهرت و اعتبار، می‌توانید افراد را به شرکت در این رقابت‌ها جذب کنید و درآمد از هزینه ثبت‌نام و حمایت‌های مالی دیگر بدست آورید. و کسب درآمد از بازی منچ را گسترش دهید.

4. تبلیغات و همکاری با برندها: اگر شما یک بلاگر با تخصص در زمینه بازی‌ها یا یک تهیه‌کننده محتوای دیجیتال هستید، می‌توانید با برندها و شرکت‌هایی که محصولات یا خدمات مرتبط با بازی منچ دارند، همکاری کنید و برای آن‌ها تبلیغات انجام دهید. تا حتی از تبلیغات به کسب درآمد از بازی منچ روی بیاورید.

5. **استفاده از شبکه‌های اجتماعی**: با ایجاد محتوای مرتبط با بازی منچ، می‌توانید جامعه‌ی پرسنده را در شبکه‌های اجتماعی مانند Instagram و YouTube جذب کنید و از طریق تبلیغات و همکاری با برندها درآمدزایی کنید.

6. ساخت محتوای دیجیتال: اگر شما یک هنرمند دیجیتال هستید، می‌توانید محتوای دیجیتال مرتبط با بازی منچ، مانند طراحی‌های خنده‌دار یا تصاویر زمینه، را ایجاد کنید و آن‌ها را برای فروش ارائه دهید.

با استفاده از این ایده‌ها، می‌توانید به راحتی از علاقه‌ی خود به بازی منچ سود ببرید و درآمد کسب کنید.

آیا با کسب در آمد از بازی پول واقعی میگیریم؟

برای كسب درآمد از بازي ، باید برنامه ها یا سایت های مناسب و قانونی را پیدا کنید که برای انجام بازی های آنها پول واقعی به شما پرداخت کنند. البته به شما نقدی پرداخت نمی شود. در عوض ، برخی از سایت ها یا برنامه ها ممکن است از توکن های شبیه رمز ارز ها یا آنچه این سایت ها "سکه" نامیده اند استفاده کنند که می توانید آن ها را به کارت هدیه و موارد مشابه تبدیل کنید.

کسب در آمد از بازی فقط از راه پلی دادن صورت میگیرد؟

خیر شما میتوانید با 1.لایو استریم-2.بررسی بازی ها-3.ایجاد و راهنمای بازی-4.پادکست 5.فروش اقلام مورد نیاز بازی-6.آزمایش بازی ها- 7.برنده مسابقات مسابقات و کسب حامی مالی کسب درآمد از بای کنید

حقوق کسب درآمد بازی تا سقف چقدر هست؟

كسب درآمدی که از بازی های آنلاین می توان بدست آورید بر اساس ترکیبی از زمان ، شانس و تجربه بازی است. گیمرهای حرفه ای به طور متوسط 60،000 دلار در سال درآمد دارند و افراد پردرآمد می توانند تا 15،000 دلار در ساعت درآمد داشته باشند. بسیاری از بازی های آنلاین آنقدر سرگرم کننده هستند که حتی اگر دستمزد دریافت نمی کنید ، می خواهید بازی می کنید.

4 دیدگاه دربارهٔ «كسب درآمد از بازی منچ و PS4 | زولا و …»

  1. سلام من سرمایه اولیه ندارم چه طوری میتونم روی بازی سرمایه گذاری کنم؟

    1. از Pac-Man و Mario گرفته تا Fortnite و Overwatch ، به عنوان معیاری برای صرف اوقات فراغت بوده اند اما در حال حاضر به یک کار پولساز تبدیل شده است.
      ، بازی های آنلاین را حتما تجربه کتید. با تفریح ​​و سرگرمی ، كسب درآمد از بازی. سعی کنید یک بازیکن خوب باشید تا صورت حساب های معلق خود را پرداخت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − شش =