منو
صفحه اصلی
ثبت نام
آموزش اسکرچ رایگان

دوره آموزش اسکرچ رایگان

سرفصل‌های مقاله

دیگر کلاسی وجود ندارد. دیگر از مدرسه آموزش اسکرچ رایگان خبری نیست. دیگر تکلیف نیست. روزهای تابستانی طولانی و بی پایان که به نظر می رسد برای همیشه ادامه دارد. اما آموزش اسکرچ رایگان چگونه کودک خود را در این ماه های طولانی تابستان مشغول نگه دارید؟ شاید مهمتر از آن، چگونه فرزندتان را مشغول آموزش اسکرچ رایگان و هیجان زده نگه می دارید وقتی به او مهارت شغلی مهمی نسبت به کامپیوتر را آموزش می دهید؟

اگر به دنبال الهام هستید، نگران نباشید. پوششت دادم این شش پروژه را بررسی کنید که به کودک شما اصول محاسبات را آموزش می دهد، با لینوکس در مرکز همه آنها.با Kivy یک بازی یا برنامه تلفن بسازید
زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان برنامه نویسی مقدماتی است آموزش اسکرچ رایگان که در کلاس های علوم کامپیوتر در ایالات متحده و بریتانیا تدریس می شود، زیرا به دلیل نحو غیر پیچیده و یادگیری آسان است. یکی از مزایای پایتون نسبت به زبان های دیگر – مانند Scratch MIT (در ادامه به آن خواهیم پرداخت) – طیف گسترده پلاگین ها و کتابخانه های آن است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش آنلاین اسکرچ بپردازید.

آموزش اسکرچ رایگان

کتابخانه ها برای گسترش عملکرد یک برنامه استفاده می شوند. صدها هزار مورد از آنها برای پایتون وجود دارد. آموزش اسکرچ رایگان یک کتابخانه محبوب Kivy است که توسعه بازی ها و برنامه ها را برای دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه امکان پذیر می کند.با Kivy می توانید یک بازی موبایل پیچیده برای iOS و اندروید – مانند Pong – فقط با چند صد خط کد بسازید. حتی می توانید بازی ها و برنامه های دسکتاپ را برای ویندوز، OS X و لینوکس بسازید.

و چون پایتون است، شما همچنان از همان نحو ملایمی استفاده می کنید که ممکن است فرزندتان در مدرسه یاد گرفته باشد.یک نقطه شروع خوب برای یادگیری Kivy در اسناد رسمی Kivy است، جایی که آنها یک بازی ساده پنگ را راه اندازی می کنند. در اینجا می توانید یاد بگیرید که چگونه برخی از اشیاء کد را روی صفحه قرار دهید، فیزیک بازی را کنترل کنید و اصلاً امتیازات را حفظ کنید.این بازی آموزش اسکرچ رایگان آزمایشی تحت مجوز MIT – یک مجوز نرم افزار رایگان و مجاز است که به شما امکان می دهد تغییرات و کپی ها را انجام دهید .

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کلاس آنلاین اسکرچ بپردازید.

بنابراین می توانید آن را به بازی خود تبدیل کنید و آن را به صورت آنلاین بدون درخواست مجوز به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید فایل‌های APK اندروید بسازید، و بازی Kivy خود را در اپ استور اپل توزیع کنید. اما برای آموزش راهنمایی بیشتر آموزش اسکرچ رایگان برای کیوی، سخنرانی ریچارد جونز در PyCon Montreal را بررسی کنید.نصب Kivy در لینوکس آسان است. اگر از توزیع مبتنی بر دبیان استفاده می کنید، این کار را انجام دهید.

دستورالعمل‌های نصب اوبونتو برای OpenSUSE، Gentoo و Fedora را می‌توانید در اینجا بیابید.اصول اولیه “آموزش اسکرچ رایگان” کد را با اسکرچ بیاموزیداگر فرزند کوچکتری دارید که هنوز یک دوره رسمی علوم کامپیوتر را می گذراند و می خواهید او را با برنامه نویسی آشنا کنید، ممکن است بخواهید Scratch را نصب کنید – برای OS X، ویندوز و لینوکس موجود است.Scratch چگونه به بچه ها برنامه نویسی را از ابتدا آموزش می دهیم! بیشتر بخوانید یک زبان برنامه نویسی نیست که به شما یک حرفه برنامه نویسی پرسود بدهد.

چگونه یک زبان برنامه نویسی را برای یادگیری امروز انتخاب کنید و یک کار عالی در 2 سال ممکن است سال ها کار اختصاصی طول بکشد تا یک برنامه نویس واقعاً خوب شوید. پس آیا راهی برای انتخاب زبان مناسب برای شروع از امروز وجود دارد تا فردا از شما تجلیل شود؟ ادامه مطلب اما این خوب است. قرار نیست که باشد. برعکس، از آن برای یادگیری مفاهیم اساسی پشت علم کامپیوتر آموزش بازی اسکرچ رایگان استفاده می شود.Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری است.

بنابراین به جای نوشتن کد، بلوک های سازنده را برای برنامه نویسی آسان فشار دهید و رها کنید. این یک راه آسان و در دسترس برای آموزش نحوه ساخت نرم افزار و مفاهیم برنامه نویسی مانند اصطلاحات، تکرار و بازگشت به فرزندتان ارائه آموزش اسکرچ رایگان می دهد.اما اجازه ندهید ماهیت ساده خراش شما را بپوشاند. فقط به این دلیل که ساده است، به این معنا نیست که شما در چیزی که ایجاد می کنید محدود هستید. مردم همه چیز را ساخته اند، از بازی ها – مانند یک بازی پونگ چند نفره – تا انیمیشن ها – مانند یک کارت تبریک خنده دار – تا هنرهای تعاملی.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله هزینه کلاس اسکرچ بپردازید.

هنگامی که شاهکار خود را به پایان رساندید، می توانید آن را با انجمن خوش آمدید اسکرچ به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید، که بازخورد و تشویق را از طریق لایک ها و نظرات ارائه می دهد.و اگر در آنجا خسته شدید، آیا می توانید از Scratch برای ایجاد ترس در برنامه استفاده کنید؟ Scratch For Arduino Scratch 4 را امتحان آموزش اسکرچ رایگان کنید آردوینو به خاطراتی مانند من اجازه می دهد پروژه های هیجان انگیز آردوینو را با یک رابط بصری بسازند.

ساده است، سرگرم کننده است و اصول برنامه نویسی را به شما آموزش می دهد. پروژه های اینترنت اشیا مبتنی بر آردوینو را بیشتر بخوانید. باشه درسته؟خانه خود را با Raspberry Pi کنترل آموزش اسکرچ رایگان کنیدRaspberry Pi یک کامپیوتر کوچک، مقرون به صرفه و به اندازه کارت اعتباری است که می تواند لینوکس را اجرا کند. به هر حال، همچنین قادر به اجرای یک نسخه از کار افتاده ویندوز 10 ویندوز 10 است – بیاآردوینو با شما؟ بیشتر بخوانید، طراحی شده برای ساخت پروژه های اینترنت اشیا.

Pi یک جانور همه کاره است که بارها و بارها ثابت کرده است که قادر به انجام همه چیز از تاسیسات هنری گرفته تا سرورهای وب و حتی سرورهای Minecraft است.یکی از برنامه‌های کاربردی Raspberry Pi که توجه من را به خود جلب کرد، آموزش اسکرچ رایگان پروژه اتوماسیون خانگی جیمز بروس بود. اگر Raspberry Pi و Arduino دارید، اساساً می‌توانید به همان چیزی دست پیدا کنید.بروس از همه چیز از MongoDB استفاده می کند (که توسط Taylor Bolduc در اینجا توضیح داده شد.

چگونه یک پایگاه داده MongoDB می تواند داده های شما را بهتر سازماندهی کند. MongoDB (از “humongous”) یک پایگاه داده مستند گرا بین پلتفرم است که به عنوان جایگزینی برای MySQL استفاده می شود. اما این چه کاربردی دارد. بیشتر بخوانید)، در چارچوب توسعه وب جاوا اسکریپت NodeJS Node.JS چیست و چرا آموزش اسکرچ رایگان باید توجه کنم؟ [توسعه وب] جاوا اسکریپت فقط یک زبان برنامه نویسی سمت مشتری است که در مرورگر اجرا می شود، درست است؟ دیگر نه.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش گام به گام اسکرچ بپردازید.

Node.js راهی برای اجرای جاوا اسکریپت بر روی سرور است. اما خیلی بیشتر از این است. اگر … ادامه مطلب، به آردوینو. اما در مرکز همه اینها لینوکس و رزبری پای قرار دارد.ماهیت چند رشته ای این پروژه به این معنی است که کودک شما را با تعدادی از جنبه های فناوری اطلاعات مانند جاوا اسکریپت، مدیریت سیستم ها و الکترونیک آشنا می کند.اگر هنوز با Raspberry Pi بازی نکرده‌اید و به دنبال آموزش اسکرچ رایگان پروژه ساده‌تری برای وارد کردن دندان‌های شیری خود هستید.

چاپگر بی‌سیم Raspberry Pi کریستین کرالی را در نظر بگیرید چگونه چاپگر بی‌سیم خود را با Raspberry Pi به یک چاپگر قدیمی تبدیل کنید چاپگر بی‌سیم برای شبکه شما؟ در اینجا نحوه بی سیم کردن هر چاپگری با Raspberry Pi آورده شده آموزش اسکرچ رایگان است.یک ربات توییتر بسازیدبر کسی پوشیده نیست که من از طرفداران بزرگ زبان برنامه نویسی پایتون هستم.این بسیار قدرتمند و همه کاره است، و طیف گسترده پلاگین ها و کتابخانه ها به این معنی است که تقریباً می توانید هر کاری را انجام دهید.

پایتون به شما احساس یک ابرقهرمان را می دهد. فقط به چیزی فکر کنید و احتمال اینکه بتوانید آن را با پایتون بسازید زیاد است. اما من فقط در مورد بازی ها یا سیستم های اتوماسیون خانگی Raspberry Pi صحبت نمی کنم. حتی می توانید برنامه هایی بسازید که بر روی شبکه های اجتماعی آموزش اسکرچ رایگان موجود ساخته می شوند.بررسی فیس بوک. لینکدین. توییتر. همه آنها API دارند (رابط برنامه نویسی برنامه) APIها چیست، و APIهای باز چگونه اینترنت را تغییر می دهند.

آیا تا به حال فکر کرده اید چه برنامه هایی در رایانه شما و در وب سایت هایی که “با یکدیگر” صحبت می کنید وجود دارد؟ ادامه مطلب به شما امکان می دهد از داده ها و عملکرد این سایت به عنوان بخشی از برنامه های خود استفاده کنید. آنها می توانند در ابتدا کاملاً ترسناک باشند. اما آنها نیستند.تسلط بر آنها می تواند چندین ساعت کار ارزشمندی را به خود اختصاص دهد، اما آموزش اسکرچ رایگان هنگامی که نحوه استفاده از یک API خاص را یاد گرفتید، می توانید کارهای باورنکردنی انجام دهید.

برای مثال توییتر را در نظر بگیرید که به توسعه دهندگان اجازه می دهد از طریق سه API جداگانه به داده های خود دسترسی داشته باشند. Firehose API وجود دارد که دسترسی بی‌درنگ و نامحدود به هر توییت را ارائه می‌دهد، اما قیمت بالایی دارد که آموزش اسکرچ رایگان هزاران دلار است.همچنین دو API وجود دارد که استفاده از آنها رایگان است. توییتر دارای API استریم است که به شما امکان می دهد توییت ها را در زمان واقعی ردیابی کنید، اما بدون تضمین دریافت هر توییت.

همچنین جستجوی API وجود دارد که به شما امکان می دهد در پایگاه داده توییتر جستجو کنید، اما تعداد درخواست هایی که می توانید انجام دهید بسیار محدود است.API استریم بسیار جالب است زیرا می توانید برنامه هایی بسازید که به توییت ها در زمان واقعی پاسخ دهند. تعداد بی پایانی پروژه وجود دارد که آموزش اسکرچ رایگان می توانید بسازید.می‌توانید به عنوان مثال مکعب ال‌ای‌دی آردوینو جیمز بروس را در نظر بگیرید، اگر با پروژه‌های مبتدی آردوینو سر و کار داشته‌اید. جهت دانلود اسکرچ اقدام بفرمایید.

اما به دنبال چیزی دائمی و ثابت هستید، چگونه یک مکعب ال‌ای‌دی آردوینو پر جنب و جوش بسازید که شبیه آینده است. سطح بسیار متفاوت شگفت‌انگیز، سپس تاس‌های LED ساده 4 x 4 x 4 … ادامه مطلب، و زمانی که کسی توییتی با کلمه‌ای خاص پست می‌کند، آن را برجسته کنید. یا می‌توانید یک ربات توییتر بسازید که وقتی کسی چیزی را پست می‌کند، توئیت‌های اسپویل آموزش اسکرچ رایگان می‌کند: «تازه شروع به تماشای بازی تاج و تخت کردم.» یا می‌توانید رباتی بسازید که از Wolfram Alpha API برای پاسخ به سؤالات ساده‌ای مانند «پایتخت بورکینافاسو چیست؟» بسازید. “.

نصب شده است، نگران نباشید. همچنین می توانید Tweepy را به صورت دستی نصب کنید. برای این کار نیاز به نصب Git دارید.هیچ کمبودی در آموزش های آنلاین وجود ندارد که نحوه استفاده از Tweepy را به شما آموزش می دهد. یکی آموزش اسکرچ رایگان از بهترین مواردی که من پیدا کردم در PythonProgramming.net بود که همراه با یک آموزش ویدیویی همراه است.امکانات بی پایان هستند و از آنجایی که استفاده از API توییتر با Tweepy بسیار آسان است، نیازی به مدرک علوم کامپیوتر ندارید. شما فقط باید پایتون را بشناسید و یک ایده خارق العاده داشته باشید.

وب سایت بسازید.اگر به فرزندتان بیاموزید که کد بخواهد، و از او بپرسید که می‌خواهد چه کار کند، ممکن است بگوید یک اپلیکیشن موبایل. چگونه از ابتدا یک بازی آیفون بسازیم و در برخی مواقع، آرزو می کنید که ای کاش می توانستید بازی آیفون خود را بسازید. وقت آن است که از آرزو کردن و انجام آن دست بردارید. ادامه آموزش اسکرچ رایگان مطلب خوب – بگذارید باشد – بچه بعدی چه کاری را نمی خواهد انجام دهد Flappy Bird داستان کوتاه Flappy Bird [Weird & Wonderful Web] .

برخی از بازی های تلفن همراه در حال ورود به آگاهی جمعی جریان اصلی و راهی هستند که Flappy Bird انجام داد. در فولکلور اینترنتی این اتفاق می افتد، اما این ویدیوها به حفظ ویروسی بودن آن کمک می کند. بیشتر بخوانید؟ اما بعد از آن احتمالاً می گویند که در حال ساخت یک وب سایت هستند.مشکل اینجاست که وقتی برای اولین بار یاد می‌گیرید که چگونه در اینترنت بسازید، با مجموعه‌ای از فناوری‌های آموزش اسکرچ رایگان سرگیجه‌آور مواجه می‌شوید.

آیا باید برای برنامه آزمایش شده و آزمایش شده LAMP Stack برای میزبانی وب فقط SSH ثبت نام کنید؟ نگران نباشید – نصب آسان هر نرم افزار تحت وب آیا اولین چیز در مورد لینوکس با خط فرمان قدرتمند آن را نمی دانید؟ دیگه نگران نباش بیشتر بخوانید آموزش اسکرچ رایگان لینوکس، آپاچی، MySQL و PHP از چه چیزی استفاده می کنند؟ یا شاید چیزی کمی مدرن تر (و به جرات می توانم بگویم مد روز) مانند Ruby on Rails، Flask یا Node.js؟

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.

بدتر از آن، این دسته گسترده از فناوری‌ها می‌تواند به‌طور باورنکردنی حواس‌تان را پرت کند، وقتی که یک کدنویس آموزش اسکرچ رایگان ردیاب هستید، زیرا بین فریم‌ها و زبان با تمام تمرکز یک لابرادور رتریور پرواز می‌کنید.چیزهای زیادی برای پذیرش وجود دارد.اما من فکر می کنم مهم است که به یاد داشته باشید که یادگیری ساخت وب سایت چیزی است که اساساً چند رشته ای است.اساس هر وب سایتی HTML است. سپس با یک بازنگری لیبرال CSS به خوبی کار می کنید.

پس از تسلط بر اصول اولیه، ایجاد تعامل و پویایی آغاز می شود. شما شروع به یادگیری نحوه متحرک سازی HTML و CSS با استفاده از JavaScript و JQuery خواهید کرد.سپس با تداوم و ضرورت ذخیره اقلام در پایگاه داده برای بازیابی بعداً آشنا خواهید شد. بنابراین، شما در حال یادگیری در مورد MySQL، و شاید MongoDB هستید. شما در مورد طرحواره ها و اتمیزه کردن و روابط یاد آموزش اسکرچ رایگان می گیرید.سپس یاد خواهید گرفت که همه آن را با یک زبان برنامه نویسی سمت سرور مانند PHP، Python، جاوا اسکریپت (با Node.js) یا Ruby متصل کنید.

فیلم آموزش اسکرچ رایگان

و آن را بر روی سروری (اغلب لینوکس) سازماندهی کنید که به پیکربندی متخصص نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که ایمن و قابل اعتماد باقی می ماند.نکته ای که من سعی می کنم به آن اشاره کنم این است که یادگیری ساخت وب سایت یک فرآیند آموزش اسکرچ رایگان چند رشته ای است که بستگی به این دارد که چگونه فرد “پشته ای” از بسیاری از فن آوری های مختلف را یاد می گیرد و سپس آنها را به صورت ذهنی ترکیب می کند و می فهمد که چگونه با یکدیگر ارتباط دارند.

برای آموزش HTML، CSS و جاوا اسکریپت به فرزندتان، وارد CodeAcademy Codecademy شوید – Hands down ساده ترین راه برای کدنویسی یک آموزش برنامه نویسی تعاملی جدید وب سایت است که شما را با اصول اولیه جاوا اسکریپت راهنمایی می کند. در حالی که زمان زیادی طول نکشید، سایت در حال آموزش اسکرچ رایگان حاضر سر و صدای زیادی در … ادامه مطلب، که همه این فناوری ها را از طریق چالش های تعاملی توضیح می دهد، ایجاد کرده است. من متوجه شدم که این برای حفظ انگیزه عالی است، بنابراین نتایج و بازخوردهای فوری دریافت می کنید.

البته، CodeAcademy نمی تواند چیزی به بزرگی و پیچیده بودن CSS یا جاوا اسکریپت را درک کند. برای انجام این کار، باید فرزند خود را با مواد مرجع خوب آشنا کنید. من از W3Schools اجتناب می‌کردم، که معلوم بود حاوی اطلاعات نادرست یا کاملاً نادرست است. Mozilla Developer Network یک راهنمای کامل، دقیق و در دسترس برای همه موارد HTML، CSS و جاوا اسکریپت است آموزش اسکرچ رایگان و به شدت توصیه می شود.وقتی نوبت به انتخاب یک فناوری بک‌اند می‌رسد، من فرزند شما را تشویق می‌کنم PHP را یاد بگیرد، که منحنی یادگیری نرمی دارد.

اسناد زیادی در دسترس است. علاوه بر این، نصب سرور LAMP در اوبونتو فقط یک چیز است یا عبارت “sudo apt-get install lamp-server ^” را تایپ کنید.CodeAcademy یک دوره PHP دارد. Tuts + و Lynda هم همینطور. همه فوق العاده هستند اگرچه آموزش اسکرچ رایگان من شخصاً Larry Ullman’s را توصیه می کنم که PHP و MySQL را برای وب سایت های پویا توصیه می کند، که در زمان نوشتن با قیمت 28.90 دلار در آمازون در دسترس است. من خودم یک کپی تهیه کردم و متوجه شدم که راهنمای توسعه وب با استفاده از برنامه نویسی PHP در دسترس و قابل دسترس است.

من شک ندارم که یک نوجوان معمولی قادر به درک مطالب این کتاب خواهد بود.با این حال، هیچ چیز، راهنمای PHP را منتشر کرده است (که واقعاً توسط شما نوشته شده است)، که برای خواندن رایگان در اینجا در دسترس است. زبان واقعی که برای آموزش برنامه نویسی وب به مردم استفاده می شود. این فوق العاده ساده و در عین آموزش اسکرچ رایگان حال فوق العاده قدرتمند است. اما بیشتر از همه، فرزند شما دوست دارد یاد بگیرد که ساختن بر روی وب و فرآیند یادگیری چگونه است و به زمان و تعهد نیاز دارد.

برای حفظ انگیزه فرزندتان، ممکن است بخواهید پروژه ای را برای او راه اندازی کنید تا روی آن کار کند.وب سایت های ساده زیادی وجود دارند که می توانند توسط یک توسعه دهنده یادگیرنده ساخته شوند. شاید یک دفترچه مهمان آموزش اسکرچ رایگان یا یک سایت میکروبلاگینگ مانند توییتر.یکی از جنبه های نادیده گرفته شده یادگیری کدنویسی، بازخورد است. هنگام ساختن چیزی، حتما آنها را متقاعد کنید که آن را در Github به اشتراک بگذارند تا توسعه دهندگان با تجربه تر بتوانند نقد و راهنمایی کنند. Subreddit Learn Programming نیز برای آن بسیار خوب است.

و سپس، شاید به فرزند خود بیاموزید که چگونه با خرید یک DigitalOcean Drop وب سرور لینوکس خود میزبانی و مدیریت کند: بهترین میزبان VPS مجرد برای تازه کارها اگر به میزبانی VPS نیاز دارید و می‌خواهید خودتان مدیریت سرور را انجام دهید، در اینجا دلیل است که DigitalOcean بهترین گزینه شماست بیشتر بخوانید، که حداقل 5 دلار در ماه هزینه دارد.در یک کد کلاب آموزش اسکرچ رایگان ضبط.باشه من اینجا یخ زدم این به خودی خود یک پروژه نیست.

اما اگر می‌خواهید اصول IT را به فرزندتان بیاموزید و می‌خواهید این کار را به روشی ساختارمندتر و اجتماعی انجام دهید، باید او را به یک کلوپ کد ببرید.البته در دسترس بودن اینها بسته به محل زندگی شما متفاوت است. در بریتانیا Code Club وجود دارد، یک سازمان غیرانتفاعی که هدف آن کدگذاری آموزش اسکرچ رایگان کودکان بین 9 تا 11 سال است. کلوپ‌های کد را می‌توان در اکثر شهرها و شهرستان‌های بزرگ پیدا کرد، با شهریه‌هایی که به عنوان «شرایط» سازماندهی شده‌اند.

هر ترم جنبه متفاوتی از برنامه نویسی را آموزش می دهد، مانند Scratch، HTML و CSS، و Python، که با پیشرفت هر ترم، محتوای درسی پیچیده تر و پیچیده تر می شود.کلوپ های کد اغلب از Raspberry Pis در لینوکس آموزش اسکرچ رایگان استفاده می کنند، زیرا خرید آنها در مقایسه با رایانه های سنتی بسیار ارزان است.اما حوض چطور؟آمریکا سازمان‌های شبه کلوپ کد بسیار زیادی دارد که در یک مقاله نمی‌توان به آنها اشاره کرد. اما برخی هستند که برجسته هستند.

Code.org که توسط گیتس و زاکربرگ تامین می شود، بیشتر به دلیل پروژه کد ساعتی خود شناخته می شود، که به دنبال این است که بزرگسالان و کودکان یک ساعت در سال را صرف یادگیری کد کنند. اما آیا می‌دانستید که فهرست تقریباً جامعی از کلاس‌های علوم رایانه در ایالات متحده وجود دارد که بسیاری از آنها در کتابخانه‌ها، مراکز اجتماعی و مدارس موجود است؟اما اگر به کد آموزش اسکرچ رایگان مبتکرانه Black Girls اشاره نکنم که کار بسیار مهمی را انجام می دهد، غافل می شوم.

آنها سعی می کنند با ارائه کلاس های رایگان علوم کامپیوتر به دختران سیاه پوست در ایالات متحده، به شکاف شرم آور قومیتی و جنسیتی در زمینه STEM (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی) بپردازند. کلاس ها در تعدادی از شهرهای بزرگ بسته به در دسترس بودن در دسترس هستند. برای اطلاعات بیشتر آموزش اسکرچ رایگان وب سایت Black Girls Code را بررسی کنید.زمان برای کد باشه لیت تابستان رسما اینجاست. مدارس یا تعطیل هستند یا تعطیل. چه کار می کنی؟ آیا آنها را به یک کلوپ کد می برید یا به آنها Raspberry Pi می دهید و می بینید که تخیل آنها را به کجا می برد؟

در هر صورت، من می خواهم در مورد آن بشنوم. در زیر برای من کامنت بگذارید و به من اطلاع دهید.مذاکره بخشی از وجود هر مهارتی است. برای تغییر، نزدیک شوید تا با شخص دیگری پیدا کنید تا هر یک از شما از تأثیرات راضی آموزش اسکرچ رایگان باشید. آیا از مهارت خود در مذاکره آگاه هستید؟ اگر نه، چرا نگاه دقیق تری به خود نگیرید و در نتیجه به حداکثر رساندن تعاملات ما به مذاکره پی ببرید. می توانید با همسرتان در مورد اینکه برای شام به چه موقعیتی بروید مذاکره کنید.

شما در مورد روش تقسیم تصاویر با کارمندان خود مذاکره می کنید. شما در مورد هزینه ها با خریداران خود مذاکره می کنید و همچنین حقوق خود را با کارفرمای خود مذاکره می کنید. بیایید در مورد موارد ضروری صحبت کنیم، نگاهی به اجزای یک مذاکره. می خواهید بفهمید – اگر مذاکرات درستی انجام می دهید، می توانید با پیدا کردن تمایل جشن تولد دیگر شروع کنید. ساده ترین راه این است آموزش اسکرچ رایگان که وقتی این را فهمیدید، ادامه می دهید. شرط اولیه این است که مشخص شود فرد مقابل چه می خواهد.

اگر با شریک زندگی خود در مورد اینکه برای شام به کدام مکان ناهارخوری بروید بحث می کنید تا از اراده او مطلع شوید. آیا آنها می خواهند بیرون غذا بخورند یا می خواهند یک روز در جایی از هم جدا شوند؟ اگر بعداً، انتخاب های بالقوه خود را بارها و بارها بازسازی کنید. ترجیح خود را مشخص کنید – w.e.g. واضح آموزش اسکرچ رایگان است که آرزوی شما به جشن تولد دیگر می رود. به آنها اجازه دهید به وضوح بدانند که به دنبال چه هستید. در صورتی که رئیس شما بداند که میل فعلی شما در حقوق بالا نمی رود بلکه بیشتر است، به زودی پاسخ خواهد داد.

بعداً به عنوان مثال خواسته شما مشخص است. دستیابی به بیان – این نتیجه نهایی است که یکی از شما به دنبال آن است. اگر هرکس بتواند رویدادها را به دلخواه خود تعدیل کند تا همه انتظارات را برآورده کند، این نیز به راحتی قابل آموزش اسکرچ رایگان انجام است. انعطاف پذیری در این سطح به میزان علاقه هر یک از شما به مذاکره بستگی دارد. اگر هر یک از شما بدون آسیب رساندن به اتصال به نتیجه نیاز دارد، ابزار همه کاره یک نیاز شماره یک است. به روشی دیگر، در نظر بگیرید که یکی از شما کنار خواهد رفت.

توانایی شما به عنوان یک مذاکره کننده به این بستگی دارد که شما، جشن تولد مقابل را خوشحال کنید و نتیجه آموزش اسکرچ رایگان درستی بگیرید. شما فقط می خواهید مهارت ها، مهارت های ارتباطی را در یکی از شخصیت ها و آنچه آنها را به رفتار سوق می دهد گسترش دهید. خودتان را در مورد این مؤلفه ها بررسی کنید و یاد بگیرید که چگونه فقط یک مذاکره هستید؟ حرفه – استعدادهای مذاکره خود را بررسی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 1 =