ثبت نام
آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزش برنامه نویسی اندروید

سرفصل‌های مقاله

چشم انداز برنامه های آموزش برنامه نویسی اندروید تلفن همراه همیشه در حال تغییر است. هر آنچه امروز یاد می گیرید ممکن است در عرض چند ماه یا چند سال آموزش برنامه نویسی اندروید منسوخ یا حتی قدیمی شود. فضای موبایل آنقدر جدید است که روندها دائماً در حال تغییر هستند و هر روز بینش آموزش برنامه نویسی اندروید های جدیدی ایجاد می شود.

اگر قصد دارید اپلیکیشن‌های موبایلی توسعه دهید، آموزش برنامه نویسی اندروید چگونه می‌توانید بدون عصبانیت به راه خود ادامه دهید؟این منطقه ای است که وبلاگ ها بسیار مفید هستند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، وبلاگ نویسان 7 وبلاگ را برنامه ریزی می کنند که اگر دانش آموز برنامه نویس هستید باید واقعا بخوانید.

برای مشاهده جزئیات بیشتر دوره مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی بر روی لینک کلیک کنید.

آموزش برنامه نویسی اندروید

خوشبختانه، وبلاگ نویسی یک رسانه آسان در دسترس است که شما را در جریان نگه می دارد. ادامه مطلب بهترین راه برای یادگیری اصول توسعه نیستند، اما برای اخبار، تحقیق و تکمیل آموزش برنامه نویسی شما مفید هستند.هدف این وبلاگ ها توسعه دهندگان موبایل است. اگر این جایگاه شماست و قبلاً آموزش برنامه نویسی اندروید مشترک این منابع نشده اید، برای خود ناخوشایند می کنید.

ما TutsPlus را در مقاله خود در مورد شروع توسعه برنامه اندروید برجسته کردیم بنابراین، آیا می خواهید برنامه های Android را توسعه دهید؟ چگونه یاد بگیریم که چگونه برنامه های اندروید را توسعه دهیم؟ آموزش برنامه نویسی اندروید چگونه یاد بگیریم پس از سال‌ها، می‌توان فکر کرد که بازار موبایل اکنون از هر برنامه‌ای که برای انسان قابل تصور است اشباع شده است اما اینطور نیست.

جاهای زیادی وجود دارد که هنوز نیاز به … ادامه مطلب و آنقدر وب سایت ارزشمندی است که در اینجا شایسته تقدیر است. توجه داشته باشید که TutsPlus فقط برای اندروید نیست!TutsPlus خانه بیش از 16000 آموزش است آموزش برنامه نویسی اندروید که طیف گسترده ای از موضوعات را شامل می شود، از جمله طراحی وب، عکاسی، گرافیک دیجیتال و بله، همه انواع برنامه نویسی.

برای مشاهده جزئیات بیشتر دوره طراحی سایت بر روی لینک کلیک کنید.

این در درجه اول مجموعه ای از آموزش است، اما نکته مهم این است که در واقع یک وبلاگ است که باعث می شود با مقالات جدید ارتباط برقرار کنید.در صورت تمایل می‌توانید در دسته‌های خاصی مشترک شوید آموزش برنامه نویسی اندروید به عنوان مثال بخش توسعه تلفن همراه – و در صورت تولید برنامه‌های آموزشی مرتبط با روندهای جدید همراه باشید.

به عنوان مثال، اپل اخیرا یک زبان برنامه نویسی جدید به نام Swift معرفی کرده است. زبان برنامه نویسی جدید اپل چگونه بر من تأثیر می گذارد؟ زبان برنامه نویسی جدید اپل چه تاثیری بر من آموزش برنامه نویسی اندروید می گذارد؟ از همان ابتدا، توسعه دهندگان می دانستند که سوئیفت جدید اپل بزرگ خواهد بود. اما چرا باید اهمیت دهید؟

ادامه مطلب را بخوانید و TutsPlus به تازگی مجموعه آموزشی در مورد آن را شروع کرده است.این یک منبع بازی سازی فوق العاده است 4 سایت رایگان که در آن می توانید اصول بازی سازی را بیاموزید 4 سایت آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان که در آن می توانید اصول بازی سازی را بیاموزید هنگامی که به دنبال یک سری آموزش ساخت بازی خوب هستید، کسی را می خواهید که آموزش دهد.

برای مشاهده جزئیات بیشتر دوره های صفر تا صد برنامه نویسی بر روی لینک کلیک کنید.

شما تمرین و ذهنیت کدنویسی خوب را دارید زیرا می توانید این شیوه ها را به هر زبان یا پلتفرمی انتقال دهید. همچنین بیشتر بخوانید، بنابراین اگر می‌خواهید یک توسعه‌دهنده بازی موبایل باشید، این بهترین وبلاگ آموزش برنامه نویسی اندروید برای به‌روز ماندن در مورد روندهای هر دو جهان است.برای آن دسته از شما که برنامه نویس اندروید هستید.

وبلاگ توسعه دهندگان اندروید یک وبلاگ متراکم اما به ندرت به روز شده است که مسائل به روزی را پوشش می دهد که ممکن است بر حوزه توسعه اندروید شما تأثیری نداشته باشد. به طور متوسط، آنها 1-2 پست آموزش برنامه نویسی اندروید جدید در هفته اضافه می کنند و غذای کافی برای سوزاندن مغز شما فراهم می کنند.

فقط در ماه گذشته، آنها موضوعاتی مانند Android TV و Google Cast، Android L و Android Studio، خدمات Google Play و ابزارهایی را برای توسعه دهندگان بازی اندروید پوشش داده اند. این فقط سطح چیزی آموزش برنامه نویسی اندروید است که این وبلاگ ارائه می دهد.آنچه قابل توجه است این است که بلاگ توسعه دهندگان اندروید از سال 2007 به طور مداوم فعال بوده است.

آموزش برنامه نویسی اندروید به زبان ساده

اگر از دنبال کردن وبلاگ هایی که سرعت آنها کند شده و بعد از مدتی به روز رسانی متوقف می شود خسته شده اید، نترسید. منطقی است که فرض کنیم تا زمانی که اندروید یک سیستم عامل تلفن همراه مرتبط آموزش برنامه نویسی اندروید باشد، این وبلاگ وجود خواهد داشت.یکی از خوانندگان ما، آلونسو وگا، توصیه کرد که هفته‌نامه iOS Dev Weekly را بررسی کنیم و چه توصیه‌ای شایسته به نظر می‌رسد.

این یک وبلاگ انفرادی نیست، بلکه یک نشریه هفتگی است که برخی از بهترین مقالات مربوط به توسعه iOS را در طول هفته ارائه می کند.چرا باید دنبالش کنی؟ زیرا مجموعه ای جامع از تمام موارد مربوط به iOS است. آموزش برنامه نویسی اندروید همانطور که شما این مطلب را می نویسید، آخرین شماره شامل پیوندهایی به تاریخچه کامل در اپ استور اپل.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش جاوا برای کودکان را مشاهده کنید.

تجزیه و تحلیل ویژگی های فرار سوئیفت، کانون توجه گروه، یک کتاب آنلاین رایگان، تعداد انگشت شماری از آموزش های کد و حتی برخی از لیست های شغلی است.شما می توانید به دو روش دنبال کنید: با آدرس آموزش برنامه نویسی اندروید ایمیل خود ثبت نام کنید (این یک قول غیر هرزنامه است) یا می توانید با استفاده از ویژگی Push Notifications Safari مشترک شوید.

یکی دیگر از وبلاگ های توصیه شده توسط خوانندگان، NSHipster یک وبلاگ مبتنی بر iOS است که بیشتر به سمت پیشرفته طیف برنامه نویسی گرایش دارد. همانطور که عنوان توضیح می دهد، NSHipster بر روی “جنبه آموزش برنامه نویسی اندروید های نادیده گرفته شده” Objective-C، Swif تمرکز می کند.t و کاکائو، و هر هفته یک پست جدید منتشر می شود.

یک ویژگی جالب استاندارد “NSHipster Quiz” است که مجموعه‌ای از سوالات است که همه چیز را از چیزهای بی‌اهمیت تصادفی اپل گرفته تا سوالات مرتبط با فناوری تاریک را پوشش می‌دهد که کمتر کسی آن را آموزش برنامه نویسی اندروید درک می‌کند. این یک تمرین سرگرم کننده است که می توانید از آن برای اندازه گیری دانش نسبی خود استفاده کنید و به شما انگیزه دهد تا درک خود را از توسعه iOS گسترش دهید.

آیا شیفته زبان برنامه نویسی جدید اپل هستید؟ بلاگ رسمی اپل سوئیفت وبلاگی برای شماست. هر چند روز یک بار، یک پست جدید با نکات، ترفندها و توصیه هایی در مورد اینکه چگونه می توانید از زبان سوئیفت آموزش برنامه نویسی اندروید برای انجام کارها به بهترین شکل استفاده کنید منتشر می شود.

در آینده، سوئیفت به تدریج به زبان منتخب برای توسعه برنامه‌های کاربردی در iOS و سیستم‌عامل تبدیل خواهد شد، بنابراین زمانی بهتر از اکنون برای غواصی وجود ندارد.بخش دیگری از سایت به همراه وبلاگ با آموزش برنامه نویسی اندروید مجموعه ای از منابع وجود دارد که ممکن است به عنوان مطالب اضافی برای شما مفید باشد.

راهنماها، ویدیوها و کدهایی وجود دارد که می‌توانند به شما کمک کنند تا نحوه استفاده از Swift را به روشی راحت یاد بگیرید. از آنجایی که این وب سایت رسمی این زبان است، منطقی است انتظار داشته باشیم آموزش برنامه نویسی اندروید که پیوندهای بیشتری در طول زمان ایجاد شود.Windows Phone هنوز iOS و Android را نشنیده است.

اما قطعاً در حال افزایش است و ارزش توجه کردن را دارد. اگر به توسعه WP8 علاقه مند هستید، در حال حاضر وبلاگ های توسعه زیادی وجود ندارد که قابل ذکر باشد، اما Building Apps For Windows یک استثنا قابل آموزش برنامه نویسی اندروید توجه است.این وبلاگ چند بار در هفته به روز می شود و مطالب زیادی برای جویدن و هضم در اختیار شما قرار می دهد.

علاقه مند به ارسال نکات و مشاوره به فروشگاه ویندوز هستید؟ آیا در مورد روند برنامه های Windows Phone کنجکاو هستید؟ آیا می خواهید از اخبار ویندوز فون مطلع شوید؟ این وبلاگ یکی از بهترین مکان ها برای آموزش برنامه نویسی اندروید همه این موارد است.پس از صرف تمام وقت خود برای توسعه اپلیکیشن موبایل خود چه می کنید؟

دروس را می توان در سراسر هیئت استفاده کرد.کدام آموزش برنامه نویسی اندروید وبلاگ های توسعه موبایل را دنبال می کنید؟ آیا جواهری پنهانی وجود دارد که شما دوست داشته باشید؟ اگر چنین است، لطفا آنها را در نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید!

داستان به همین جا ختم نمی شود. باید اپلیکیشن را در اختیار عموم قرار دهید. شما باید یک پایگاه کاربری و یک برند بسازید. شما باید خود را از رقبای خود متمایز کنید و به بازار هدف خود وفادار شوید. همه اینها تحت آموزش برنامه نویسی اندروید بازاریابی قرار می گیرند و این وبلاگ در مورد آن است.از بسیاری جهات، این مرحله حیاتی ترین مرحله توسعه اپلیکیشن موبایل است.

اگر کسی از آن اطلاعی نداشته باشد، مهم نیست که بهترین برنامه جهان را ایجاد و نگهداری کنید. چگونه کاربران را پیدا و جذب می کنید؟ کدام فیلم های پیش زمینه در فروشگاه های اپلیکیشن بهتر کار می کنند؟ آموزش برنامه نویسی اندروید چگونه یک برنامه را صیقل می دهید و آن را از خوب به خوب ارتقا می دهید چه iOS، چه اندروید و چه ویندوز، از خواندن این وبلاگ لذت خواهید برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =