ثبت نام
دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان

دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان رایگان

سرفصل‌های مقاله

دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان موضوعی جالب است. دانلود بازی اندروید بازی های کودکانه اندرویدی بنابراین، ما بیشتر بر روی بچه‌های 6 تا 10 سال متمرکز شدیم که ممکن است.

دانلود بازی اندروید بازی های کودکانه اندرویدی  همچنان به بازی‌های آموزشی و بازی‌هایی با مضامین مناسب کودک علاقه مند باشند و نیاز به دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان داشته باشند.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله دوره های صفر تا صد ایرانیان سایبر  بپردازید.

هر بازی در لیست دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان رایگان کاملاً ایمن است و در اکثر بازی های اندرویدی برای کودکان مطالبی که برای سن آنها مناسب نباشد وحود ندارد. در مقاله دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان ایرانیان سایبر این بازی ها را به صورت رایگان دانلود کنید.

لیست دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان

لیستی از بازی های اندرویدی برای کودکان بین دو تا هشت سال ارائه شده است. دانلود بازی اندروید این یک لیست دستچین شده بهترین بازی اندروید برای کودکان است که به طور مداوم برای دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان رایگان جدید و عالی به روز می شود.

Townscaper

Pokemon Playhouse

Molly of Denali

Daniel Tiger for Parents

sugar game

The Cat in the Hat Invents

پیشنهاد می کنیم صفحه بازی برنامه نویسی برای کودکان را مشاهده کنید.

Townscaper

Townscaper بازی اندرویدی برای کودکان

شهر بازی یک بازی sandbox است که جز لیست دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان است. که در مورد ساخت شهرهای زیبای ایتالیایی در وسط اقیانوس است. ساختن این شهرهای زیبا به سادگی اتفاق می افتد. به معنای واقعی کلمه، این طوراست.

و به آسانی یک کودک می تواند آن را انجام دهد، به همین دلیل است دانلود بازی اندروید که  یک بازی بسیارخوب برای کودکان است. دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان بازی از نظر افراد به نظرعالی می رسد.

بازی های کودکانه اندرویدی

همین طور خوب بازی می کند و هدفی هم وجود ندارد و این که هیچ احتیاجی به خواندن در این بازی نیست.و یک بازی عالی برای تمام سنین است که می توانند در آن فعالیت داشته باشند، و برای بوت کردن آن بسیار هیجان انگیزاست، پس حتما در این بازی شرکت کنید.

پیشنهاد می کنیم صفحه دانلود نرم افزار ساخت بازی اندروید را مشاهده کنید.

یک بازی سندباکس شهرسازی مستقل است که از ماه آگوست بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در دسترس است و این هفته به موبایل نیز راه پیدا کرده است.

دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان توسعه دهنده آن را به عنوان یک پروژه شور تجربی توصیف می کند، بازی های کودکانه اندرویدی و باید بگویم که با تجربه من مطابقت دارد. این یک بازی سنتی نیست، هیچ هدفی وجود ندارد.

اما یک جعبه ماسه‌بازی لذت‌بخش است که در آن می‌توانید شهرها و شهرهای زیبای مدیترانه‌ای را با ضربه زدن روی صفحه‌نمایش خود بسازید. این خیلی آسان است که یک کودک می تواند این کار را انجام دهد. در نهایت، این بخش از جذابیت، که هر کسی می‌تواند آن را انتخاب کند و بازی کند.

برای دانلود بازی اندروید برای کودکان کلیک کنید.

Pokemon Playhouse

Pokemon Playhouse دانلود بازی اندرویدی

برخلاف بیشتربازی‌های پوکمون در دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان ، Pokemon Playhouse کاملا رایگان است و برای کودکان طراحی شده است. بچه‌ها می‌توانند به آسانی با تعدادی پوکمون مختلف در هنگام بررسی در مکان‌های مختلف واکنش های مختلف داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم صفحه بهترین برنامه ساخت بازی اندروید را مشاهده کنید.

حتی از یک جهت آراستگی وجود دارد که مانند چیزی است دانلود بازی اندروید که در بازی تاماگوچی می بینید. بازی های کودکانه اندرویدی در کل این یک بازی اکتشافی که بعضی اوقات چند بازی کوچک را نشان می دهد،

دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان که تمام آنها برای هدف قرار دادن کودکان 3 تا 5 ساله طراحی شده‌اند، بنابراین  بهترین پیش زمینه برای کودکانی است که نمی توانند بخوانند.

برای دانلود بازی اندروید برای کودکان کلیک کنید.

Molly of Denali

Molly of Denali

محصولی مناسب برای برنامه تلویزیونی ایستگاه است. بازی های کودکانه اندرویدی این یک بازی کودکانه است که کودکان 4 تا 8 ساله را در نظر می‌گیرد و بازی‌های کوچکی را با موضوع نمایش عرضه می‌کند که در آن بازیکن  طبیعت را کشف می کند.

این یک نسخه رایگان است که شامل هیچ گونه خرید درون برنامه ای یا تبلیغاتی نمی شود. دانلود بازی اندروید بنابراین اگر به دنبال یک بازی منصفانه برای کودکان 4 تا 8 ساله هستید، این بازی از دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان بسیار مناسب است.

برای دانلود بازی اندروید برای کودکان کلیک کنید.

Daniel Tiger for Parents

Daniel Tiger for Parents

دانیل تایگر برای والدین ضروری نیست که به کودک خود بدهید تا بازی کند، زیرا بیشتر راهنمایی برای کمک به والدین است که در مورد موقعیت های خاص با فرزندان خود به شیوه ای درست صحبت کنند. شما ابتدا موضوعی را که می خواهید با کودک خود حمایت کنید.

پیشنهاد می کنیم صفحه بازی ساز حرفه ای اندروید را مشاهده کنید.

انتخاب می کنید تا از طریق خود برنامه یک ویدیو تماشا کنید یا به آهنگی در مورد موضوع گوش دهید. بازی های کودکانه اندرویدی بنابراین، اگرچه دانیل تایگر برای والدین ممکن است در کل یک بازی نباشد، اما هنوز به لطف رسانه‌های موجود در داخل، کاربرد زیادی در مورد کودکان دارد.

برای دانلود بازی اندروید برای کودکان کلیک کنید.

sugar game

بازی اندرویدی برای بچه ها رایگان

یکی دیگر از نسخه‌های حداقلی توسعه‌دهنده بازی شکر Bart Bonte است و به لطف ساختار ساده‌اش، بسیار درقابل دسترس است. دانلود بازی اندروید هدف، شکر را در فنجان ها بریزید.

دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان این قند از بالای صفحه می افتد و بازیکن خطوطی را رسم می کند تا شکر را به جایی که باید برود هدایت کند. در صورتی که بازی برای همه دارای رتبه E است.

زیرا این یک بازی پازلی است که در آن عدد روی فنجان ها نشان می دهد که چقدر شکر باید بریزد. بازیکن باید بتواند اعداد را برای بازی بخواند با این حال، بازی یک بازی داغ است و تقریباً هر بچه ای باید بتواند با این بازی کمی سرگرم شود.

برای دانلود بازی اندروید برای کودکان کلیک کنید.

The Cat in the Hat Invents

بازی های کودکانه اندرویدی یک بازی آموزشی است که برای علاقه مند کردن بچه ها به STEM طراحی شده است و بازی کاملاً رایگان است. به طور کلی، گربه فرزندان شما را درگیر حل مشکلات می‌کند،

که بخش بزرگی از STEM است،همین طور از ابزارهای مهندسی در سراسر آن استفاده می‌شود تا کودک شما به شرایط استاندارد این رشته عادت کند. مانند اکثر بازی های آموزشی، مینی بازی های زیادی برای کشف وجود دارد که باید بازیکنان را برای مدتی مشغول نگه دارد.

پیشنهاد می کنیم صفحه بازی سازی بدون کد نویسی اندروید را مشاهده کنید.

یک ربات بسازید و فرزندان خود را در یادگیری STEM غرق کنید! The Cat in the Hat Invents کودک پیش دبستانی شما را درگیر مهندسی و حل مسئله می کند.  بازی های PreK STEM وقتی با ربات خود چهار دنیای جدید را کشف می کنید سرگرم کننده هستند:

دانلود بازی اندروید

Machinea-ma-Zoo: قرقره ها و اهرم ها به شما امکان می دهند STEM و موارد دیگر را یاد بگیرید! دانلود بازی اندروید با این ماشین های ساده بازی کنید و با ربات خود در تعامل باشید تا به او کمک کنید تا از هر بازی های کودکانه اندرویدی مانع عبور کند.

Odds-n-Endsville: یاد بگیرید که چگونه خواص مواد مختلف کار می کنند. مواد نرم و سخت چگونه واکنش نشان می دهند؟ در حین کاوش، آزمایش و حل مشکلات به ربات خود کمک کنید تا به خط پایان برسد.

Windnasium: قدرت باد را با ربات خود کشف کنید. راه های جدیدی برای استفاده از باد برای حرکت ربات خود در بازی بسازید بازی های کودکانه اندرویدی و آزمایش کنید.

جزیره Coldsnap: بیاموزید که چگونه یخ برای یادگیری STEM خوب است. در این بازی زمستانی، کودک شما با ربات خود به سرعت یاد می گیرد که همه چیز روی یخ متفاوت حرکت می کند.

دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان با طراحی راه‌های جدیدی برای مهندسی ماشین‌ها در محیطی متفاوت، بیاموزید که چگونه ربات خود را از میان موانع یخی حرکت دهید.

ایرانیان سایبر برای شما 6 دانلود بازی اندروید برای کودکان را در این مقاله قرار داده است دانلود بازی اندروید امیدواریم از این مقاله و بازی ها لذت برده باشید. اگر دوست دارید خودتان بازی مورد علاقه تان را بسازید و طراحی کنید.

باید اول از آموزش برنامه نویسی شروع کنید. ایرانیان سایبر آموزشگاه برنامه نویسی است تخصص کار آن کودکان و نوجوانان است برای اطلاعات بیشتر از دوره ها و شرایط برگزاری کلاس ها با ما تماس بگیرید.

بازی های آموزشی برای دانش آموزان چیست؟
بازی‌های آموزشی بازی‌هایی هستند که به صراحت با اهداف آموزشی طراحی شده‌اند یا دارای ارزش آموزشی اتفاقی یا ثانویه هستند. … بازی ها بازی های تعاملی هستند که اهداف، قوانین، سازگاری، حل مسئله، تعامل را آموزش می دهند که همه به صورت یک داستان نمایش داده می شوند.

بهترین برنامه برای کودکان 8 ساله چیست؟
10 برنامه برتر برای کودکان 8 تا 12 ساله در سال 2019
1 – Froggipedia. Froggipedia توسط اپل به عنوان برترین برنامه iPad سال 2018 معرفی شده است. …
2 – جزیره جعبه. با افزایش جنبش STEM، بچه ها فرصت هایی برای یادگیری مهارت های جدید به روش های سرگرم کننده دارند. دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان چیست؟
3 – ریاضی مرمر
4 – دولینگو
5- اتاق تاریک

دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان بسیاری از والدین احتمالاً نمی دانند که Roblox همچنین می تواند ابزاری عالی برای آموزش مهارت های برنامه نویسی و کدنویسی به فرزندانشان باشد.

بازی شماره 1 اندروید چیست؟

GTAV شماره جهانی است. 1 بازی موبایلی و به طرق مختلف بازی جهان باز را دوباره تصور می کند.

بهترین بازی آنلاین برای اندروید کدام است؟

بهترین بازی های چند نفره آنلاین برای اندروید در بین ما. پس از انتشار Among Us، به نظر می رسد دوره طلایی بازی های اندروید واقعا فرا رسیده است. PUBG Mobile. فورتنایت. Garena Free Fire. کلش رویال.

کدام بازی بیشتر بازیکنان فعال دارد؟

در اوایل سال 2020، CS:GO به 24 میلیون کاربر فعال ماهانه دست یافت، و در همان سال، این عنوان با بیش از 1.3 میلیون بازیکن همزمان در صدر رده بندی بیشترین بازی های پخش شده در Steam قرار گرفت.

برخلاف بازی‌های دیگر، Roblox با برنامه‌نویسی در ذهن طراحی شده است دانلود بازی اندروید و از روی زمین با استفاده بازی های کودکانه اندرویدی از یک زبان کدنویسی ساده به نام Lua ساخته شده است.

دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان
بهترین بازی اندروید برای کودکان 1

کارگردان: کودکان

تاریخ ایجاد شد: 2022-07-07 17:55

امتیازدهی ویرایشگر:
4.98

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =