ثبت نام
ساخت برنامه اندروید با پایتون

ساخت برنامه اندروید با پایتون چگونه است؟

سرفصل‌های مقاله

آیا در مورد توسعه ساخت برنامه اندروید با پایتون برنامه های اندروید کنجکاو هستید اما جاوا همراه شما نیست؟ ساخت برنامه با پایتون دنیای اندروید عمدتاً با استفاده از جاوا، کاتلین، فلاتر و کرونا با استفاده از ساخت برنامه اندروید با پایتون و ساخت برنامه های اندروید زبان لوا اسکریپت ساخته می‌شود.

ساخت برنامه ساده با پایتون در این سری از مقالات، ساخت برنامه آنلاین با پایتون نحوه تنظیم محیط مورد نیاز، ساخت برنامه با پایتون اصول اولیه توسعه یک برنامه اندروید، ارجاع به اسناد و نحوه پیشبرد پروژه های خود را بررسی خواهیم کرد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی سازی برای اندروید با پایتون بپردازید.

توسعه اندروید در پایتون تنها به دلیل کتابخانه منبع باز پایتون برای توسعه برنامه ساخت برنامه اندروید با پایتون های تلفن همراه ساخت برنامه های اندروید و سایر نرم افزارهای کاربردی چند لمسی که ساخت برنامه ساده با پایتون است امکان پذیر شده است.

آموزش ساخت برنامه اندروید با پایتون 

انتشار اولیه آن در سال 2011 و یک نسخه پایدار در سال 2019 بود! Kivy نه تنها از توسعه برنامه های اندروید پشتیبانی می کند، ساخت برنامه آنلاین با پایتون بلکه برنامه های آن را می توان بر روی iOS، Linux، OS X، Windows و Android اجرا کرد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش پایتون پیشرفته بپردازید.

به زبان Python و Cython نوشته ساخت برنامه اندروید با پایتون شده است و اکثر توسعه دهندگان اصلی از روسیه هستند.ما از Kivy برای قسمت جلویی برنامه زیاد استفاده خواهیم کرد، اما با بسته دیگری و اینکه چرا به آن بسته نیاز داریم به زودی پوشش داده خواهد شد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون بپردازید.

راه اندازی یک محیط جدید برای پروژه های جدید معمولاً تمرین خوبی است به شرح زیر است ساخت برنامه با پایتون :این به نگهداری نسخه های مختلف کتابخانه های مختلف کمک می کند.

به عنوان مثال، جریان ML به نسخه پایین‌تری از ساخت برنامه ساده با پایتون نیاز دارد و هنگامی که می‌خواهید ساخت برنامه اندروید با پایتون جریان ML را در فهرست اصلی نصب کنید، با کتابخانه‌های از پیش نصب شده در تضاد است و مدیریت نسخه‌های مختلف ساخت برنامه های اندروید را دشوار می‌کند.

این به جداسازی کدهای سفارشی کمک می کند و هنگام استقرار برنامه شما در هر پلتفرمی، کار را آسان تر می کند.من از مدیر بسته ساخت برنامه ساده با پایتون برای ایجاد و مدیریت محیط های خود استفاده می کنم.

ساخت برنامه های اندروید

ساخت برنامه های اندروید با پایتون

شما می توانید از هر بسته منیجر دیگری استفاده کنید ساخت برنامه اندروید با پایتون اما برای همراهی با من، می توانید از Conda استفاده کنید (برای راه اندازی Conda و Anaconda به این راهنما مراجعه کنید).

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید با پایتون بپردازید.

ترمینال Conda خود را باز کنید و تایپ کنید:«name-of-env» را با نام سفارشی و «نسخه» دلخواه خود اما بزرگتر از 3.5 جایگزین کنید. من از پایتون 3.7 استفاده خواهم کرد.

برای فهرست کردن تمام محیط های ساخت برنامه آنلاین با پایتون تایپ کنید:اطلاعات conda –envsخروجی ساخت برنامه اندروید با پایتون مشابه این خواهد بود:تصویر توسط نویسنده در اینجا پیوند به برگه تقلب Conda است، در صورتی که علاقه مند به بررسی بیشتر در مورد ساخت برنامه های اندروید این هستید.

حالا پس از بررسی نام در اینجا، محیط را به این صورت فعال کنید: ساخت برنامه ساده با پایتون ما آماده نصب کتابخانه های مورد نیاز هستیم. همانطور که ما از پایتون استفاده می کنیم، pip یک راه عالی برای نصب و مدیریت بسته های پایتون است.

ساخت برنامه ساده با پایتون

ساخت برنامه ساده با پایتون

برای نصب Kivy و ساخت برنامه اندروید با پایتون وابستگی های آن، دستور زیر را یک به یک تایپ کنید:یک نکته جایزه: فایلی به نام ساخت برنامه آنلاین با پایتون بسازید، خطوط بالا را در فایل کپی کنید، فایل را در یک مکان مشخص قرار دهید ساخت برنامه با پایتون و ترمینال اجرا شود.

این همه وابستگی ها را یکجا نصب می کند!ما آماده توسعه برخی از برنامه های کاربردی عالی هستیم، اما یک مشکل در اینجا وجود دارد. در ابتدا، به شما گفتم که ما به یک بسته اضافی برای استفاده با Kivy نیاز داریم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله سایت آموزش پایتون بپردازید.

فقط فعلاً آن را نصب کنید و بعداً در ساخت برنامه اندروید با پایتون مقاله درباره قسمت چرا بحث خواهیم کرد.قسمتی که مدتها منتظرش بودید اینجاست. من از ساخت برنامه ساده با پایتون برای کدنویسی استفاده می‌کنم.

زیرا کدنویسی برای من آسان است، اما شما ساخت برنامه های اندروید می‌توانید از ساخت برنامه با پایتون به دلخواه خود استفاده کنید. قبل از شروع، باید چند نکته را در اینجا درک کنیم:

یک برنامه اندروید دارای یک قسمت جلویی (UI / UX) یا قسمت تعاملی است که کاربر با ساخت برنامه اندروید با پایتون برنامه شما تعامل دارد و تمام ورودی ها از طریق این لایه داده می شود.ورودی ها به لایه Backend که کد پایتون ما است منتقل می شود.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش پایتون به زبان ساده بپردازید.

ساخت برنامه آنلاین با پایتون

این لایه پشتیبان جریان را کنترل می کند، خروجی ها و محتوای نمایش داده شده روی صفحه را پردازش می کند.در اینجا، برنامه نویسی شی گرا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر برنامه نویسی با استفاده از این مفهوم انجام می شود،

بنابراین اگر در ساخت برنامه اندروید با پایتون این زمینه کمبود دارید، ساخت برنامه آنلاین با پایتون پیشنهاد می کنم این ویدیوی کیث گالی را در ساخت برنامه ساده با پایتون دنبال کنید.اکنون به سرعت IDE خود را باز کنید و با این کد اصلی Hello World شروع کنید!

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله اندروید یا پایتون بپردازید.

پس از اجرای این برنامه این خروجی را مشاهده خواهید کرد:خروجی اول بگذارید ساخت برنامه با پایتون این ساخت برنامه های اندروید کد را خط به خط توضیح دهم:خط اول برنامه پایه را از کتابخانه Kivy وارد می کند.

ساخت برنامه با پایتون

ساخت برنامه با پایتون

حالا باید مقداری متن را روی صفحه نمایش دهیم و برای نمایش هر ساخت برنامه اندروید با پایتون متنی از قابلیت Label استفاده می کنیم و همانطور که گفتم اینها موارد UI/UX هستند، آنها را از دایرکتوری“kivy.uix” وارد می کنیم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله فیلم آموزش پایتون بپردازید.

خط سوم (به فاصله سفید نادیده گرفته شود) کد جایی است که مفهوم ساخت برنامه آنلاین با پایتون ما وارد عمل می شود. برنامه ای که ما از ساخت برنامه ساده با پایتون وارد کرده ایم، کلاس پایه برنامه است.

معنی آن این است که Kivy تمام موارد ضروری را برای اجرای برنامه ساخت برنامه اندروید با پایتون ما تنظیم می کند و ما باید این کلاس برنامه را به ارث ببریم، آن را تغییر دهیم و برنامه خود را بسازیم. نام این کلاس باید با حروف بزرگ شروع شود.

و همچنین به عنوان نام برنامه عمل می کند ساخت برنامه های اندروید که بعداً می توان آن را تغییر داد تا هر چیزی که می خواهید نام گذاری کنید.تابع ساخت def نقطه ورود برنامه است.

تمام مواردی که در اینجا تعریف شده اند ابتدا ساخته می شوند و صفحه اول صفحه اصلی ساخت برنامه اندروید با پایتون به اینجا منتقل می شود. برچسب را برمی‌گرداند، و دارای یک ویژگی متن است که دارای مقدار “Hello World” است. اطلاعات بیشتر در مورد برچسب ها را اینجا بخوانید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون بپردازید.

سپس خط آخر این کلاس اصلی را فراخوانی می کند و آن را اجرا می کند.ما اولین برنامه خود را اینگونه می سازیم، اما آیا متوجه یک چیز شدید که پس زمینه به طور خودکار ساخت برنامه با پایتون سیاه و متن سفید است؟

من حتی در کد به این موضوع اشاره ساخت برنامه اندروید با پایتون نکرده ام. ساخت برنامه ساده با پایتون آن را به طور پیش فرض می گیرد. اکنون به قسمت جالب می رویم، بیایید یک دکمه ساده بدون هیچ گونه پیشرفتی در ساخت برنامه آنلاین با پایتون بسازیم.

خروجی آن به این صورت است:یک دکمه ساده در کیوی ساخت برنامه های اندروید این یک ظاهر بسیار غیرجذاب است و تصور می کند از برنامه ای استفاده می کنید که دارای رابطی مانند این است.

من آن برنامه را حذف می کنم و حتی به آن امتیاز نمی دهم! بهبود ویژگی ها در Kivy یک فرآیند ساخت برنامه اندروید با پایتون خسته کننده است و نیاز به کد زیادی دارد. باور نمی کنی؟ برای ایجاد یک دکمه مسطح مستطیلی با حاشیه آبی، متن آبی و پس‌زمینه سفید، به کد نگاه کنید.

ساخت برنامه آنلاین با پایتون دکمه مسطح مستطیلی با استفاده از Kivy. منبع: ساخت برنامه ساده با پایتون کد را درک نکنید زیرا در حال حاضر فراتر از محدوده شماست، اما اکنون فقط به خروجی نگاه کنید:

تصویر توسط نویسنده الان خوب به نظر نمیاد!معرفی کیویمداکنون ما در مورد Kivy زیاد صحبت کرده‌ایم ساخت برنامه اندروید با پایتون و می‌دانیم که پلتفرم ساخت اپلیکیشن‌ها را فراهم می‌کند. ساخت برنامه ساده با پایتون مجموعه ای از ویجت های سازگار با متریال دیزاین.

برای استفاده با Kivy و تقریباً مشخصات طراحی متریال گوگل تا حد امکان نزدیک است ساخت برنامه با پایتون بدون اینکه سهولت استفاده یا عملکرد برنامه را به خطر بیندازد. این مبتنی بر Kivy است و کدنویسی آن آسان تر است.

این بسیار شبیه به Kivy است و فقط MD را در شروع ساخت برنامه اندروید با پایتون در هر عنصر و ویجت اضافه می کند، به علاوه دارای طیف گسترده ای از عناصر جدید دیگر است. حالا کد کیویمد را برای تولید همان دکمه خروجی ببینید.

ساخت برنامه اندروید با پایتون چگونه است

ساخت برنامه آنلاین با پایتون

سعی کنید این اسکریپت را اجرا کنید و همان خروجی را خواهید دید که توسط کد طولانی ساخت برنامه ساده با پایتون برگردانده شده است.چند چیز دیگر را در نظر بگیرید مشکلات عملکرد: برنامه ای که توسعه می دهید در دستگاه محلی شما کاملاً خوب کار می کند،

اما وقتی ساخت برنامه اندروید با پایتون می خواهید آن را در اندروید اجرا کنید، ساخت برنامه های اندروید انیمیشن ها چندان روان نیستند. بنابراین، اگر همچنان به عنوان نمونه ای از پایتون اجرا می شود، کند است.

تبدیل به اندروید: یکی از کارهای اصلی تبدیل برنامه پایتون Kivy به یک بسته اندرویدی ساخت برنامه ساده با پایتون است و این کار فقط در سیستم عامل لینوکس قابل انجام است.

بسته‌های اضافی مانند پایتون به اندروید، اندروید SDK، بولدوزر سنگین هستند و برای ساخت ساخت برنامه اندروید با پایتون و اشکال‌زدایی برنامه به زمان زیادی نیاز دارند. تمامی کتابخانه های ساخت برنامه آنلاین با پایتون تبدیل شده اند و توسط سیستم اندروید استفاده می شود.

این فرآیند معمولا با دقت بالایی انجام می شود.هنوز در حال توسعه: این یک پروژه منبع باز است و هنوز کارهای زیادی در حال انجام است. همیشه سعی کنید بسته ها را به روز کنید تا با مشکلی مواجه نشوید.

نتیجه گیری و بعد این یک درس مقدماتی ساخت برنامه اندروید با پایتون برای ساخت برنامه های اندروید در پایتون بود. ما یاد گرفتیم که Kivy چیست، چرا و چگونه از محیط‌ها استفاده کنیم.

یک برنامه پایه در ساخت برنامه ساده با پایتون را با نمونه‌ای از کد دکمه مقایسه کردیم. ساخت برنامه با پایتون در مقاله بعدی به سفر خود ادامه خواهیم داد و سایر عناصر کلیدی دیگر را در کیویمد بررسی خواهیم کرد.

اگر این مقاله را دوست داشتید، من را در رسانه دنبال کنید ساخت برنامه اندروید با پایتون تا ساخت برنامه آنلاین با پایتون در مورد قسمت های آینده اعلان دریافت کنید. با اون سایونارا گفت!می توانی من را اینجا پیدا کنی:لینکدین: پیوندGitHub: پیوندبه روز رسانی: قسمت 2 اینجا است.

برنامه شبیه سازی برای مدل های CAD مدل سازی ساخت برنامه های اندروید سه بعدی نقشی حیاتی در تحقیق، توسعه و نوآوری دارد. ساخت برنامه اندروید با پایتون خودروسازان، معماران و طراحان هواپیما مدت‌هاست.

امیدواریم همه شما با توسعه وب آشنایی داشته باشید. این یکی از اساسی ترین برنامه های کاربردی پایتون است. چیزی که پایتون را به یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای توسعه وب تبدیل می‌کند این است که پایتون با مجموعه وسیعی از چارچوب‌ها و سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) ارائه می‌شود.

ساخت یک برنامه ساده با پایتون

استفاده از پایتون برای توسعه وب چندین مزیت دیگر مانند امنیت، مقیاس پذیری آسان و راحتی در فرآیند ساخت برنامه ساده با پایتون توسعه را نیز ارائه می دهد. علاوه بر این، پایتون از پروتکل‌های مختلف وب مانند HTML، XML، پروتکل‌های ایمیل پرکاربرد، FTP پشتیبانی می‌کند.

پایتون همچنین یکی از بزرگترین مجموعه کتابخانه ها را دارد که ساخت برنامه اندروید با پایتون نه تنها عملکرد برنامه های کاربردی وب را بهبود می بخشد بلکه انجام این کار را آسان تر می کند.

2. توسعه بازی
در اشاره‌گر قبلی، ساخت برنامه آنلاین با پایتون در مورد اینکه چگونه پایتون توسعه وب را برای توسعه‌دهندگان آسان‌تر می‌کند، ساخت برنامه ساده با پایتون بحث کردیم. اما، اگر پایتون بتواند توسعه وب را انجام دهد، چه چیزی مانع استفاده از آن در توسعه بازی می شود؟

درست مانند توسعه وب، پایتون مجهز به زرادخانه ای از ابزارها و کتابخانه ها برای توسعه بازی است، و پسر، اگر بگوییم پایتون برای توسعه یکی از محبوب ترین شوترهای اوایل دهه ساخت برنامه اندروید با پایتون مورد استفاده قرار می گیرد، باورتان می شود.

با توجه به پیشرفت‌های اخیر، گفته می‌شود که یادگیری پایتون برای یک مسیر شغلی خوب ضروری است. اما سوال اینجاست: آیا تنها با یادگیری پایتون می توان یک شغل ابتدایی بدست آورد؟ آیا داشتن دانش پایتون، بدون دانستن مبانی علوم کامپیوتر، برای شکستن مصاحبه کافی خواهد بود؟

اگرچه شنیده‌ایم که یادگیری پایتون برای مبتدیان یک «ضرورت مطلق» است ساخت برنامه ساده با پایتون و دوره‌های آنلاین دانش برنامه‌نویسی پایه را به شما می‌دهند، این دانش برای رسیدن به یک شغل سطح پایه کافی نیست.

Vox Pop درباره پایتون
ما تالارهای گفتگو را استخراج کردیم تا ببینیم تمرین‌کنندگان در مورد آن چه می‌گویند. و این حکم است ساخت برنامه اندروید با پایتون در زمانی که فناوری به سرعت در حال پیشرفت است، ساخت برنامه آنلاین با پایتون دانستن تنها یک زبان برنامه نویسی یا ابزار فنی در سطح مقدماتی چندان مؤثر نیست.

صرفاً به این دلیل است که شرکت‌ها زمان سرمایه‌گذاری روی کارمندان را ندارند تا آنها را به مرحله پیشرفته برسانند. همچنین، استخدام‌کنندگان کارکنانی را می‌خواهند که بتوانند کار روی پروژه‌ها را شروع کنند و ایده‌ها را به تنهایی اجرا کنند.

اگر می‌خواهید به عنوان یک توسعه‌دهنده بک‌اند واجد شرایط شوید، باید درک کنید که پشته فناوری کامل به چه معناست. برنامه نویسان خودآموخته باید در زمینه پایگاه های داده، الگوهای طراحی، معماری، نوشتن کدهای قابل آزمایش، الگوریتم ها، پایگاه های داده، مستندات، مدیریت صحیح خطا، ثبت نام، فاکتورسازی کد اولیه و سایر مواردی که مهندسان نرم افزار باید بدانند، آموزش بیشتری ببینند.

هر شرکتی از برنامه نویسان خود انتظار دارد ساخت برنامه اندروید با پایتون که روی راه حل های واقعی در پایتون کار کنند ساخت برنامه آنلاین با پایتون و شروع به توسعه این مهارت ها کنند. در همان زمان، آنها انتظار دارند که شبکه پیوستن های جدید را ببینند تا بتوانند سرنخ هایی را وارد صنعت کنند.

کارفرمایان زمان لازم برای سرمایه گذاری ساخت برنامه ساده با پایتون در آموزش های پیشرفته را ندارند و معمولاً از کارکنان انتظار دارند ساخت برنامه اندروید با پایتون که خودشان روی راه حل ها کار کنند. انتظار می‌رود که یکی بر اساس یادگیری پایتون با پورتفولیوی GitHub ساخته شود.

تابلوهای شغلی محبوب با فرصت‌های توسعه‌دهنده پایتون پر شده‌اند. بنابراین، چه نوع نقش هایی را می توان با پایتون در رزومه خود پر کرد؟ مسئولیت های شغلی در درجه اول توسعه نرم افزار، نوشتن و پیاده سازی راه حل های نرم افزاری، یکپارچه سازی راه حل های داده و پشتیبانی از پروژه های جدید است.

آنها همچنین می توانند نقش تحلیلگران تحقیقاتی را پر کنند و از تکنیک هایی برای انجام تحقیقات بازار، درک رفتار مصرف کننده و ارائه بینش در مورد ابتکارات بازاریابی استفاده کنند.

ساخت برنامه اندروید با پایتون یکی از محبوب ترین نقش ها، ساخت برنامه آنلاین با پایتون نقش تحلیلگر داده است ساخت برنامه ساده با پایتون که به دانش آماری نیز نیاز دارد. برخی از برترین سازمان‌هایی که از پایتون استفاده می‌کنند، آمازون، ردیت، گوگل و فیس‌بوک هستند.

پایتون به عنوان یک زبان آسان برای یادگیری در سطح پایه شناخته شده است، همچنین باید دانش خاص صنعت را ایجاد کرد. برای مثال، باید نحوه ادغام پایتون در چرخه توسعه نرم افزار را نیز درک کرد. به گفته جف کاگزول، کارشناس فناوری، فرد باید نحوه انجام تست واحد را نیز بداند که یک عنصر اساسی برای توسعه نرم افزار در پایتون است.

اگر در منحنی خودآموزی هستید، این منبع عالی را بررسی کنید ساخت برنامه اندروید با پایتون تا در مورد برنامه های پایتون در توسعه وب و اینترنت، محاسبات علمی و عددی و برنامه های تجاری بیاموزید. ساخت برنامه ساده با پایتون Cogswell یک توصیه کلیدی ارائه می دهد.

اگر واقعاً علاقه مند به یادگیری توسعه نرم افزار با پایتون است، ساخت برنامه آنلاین با پایتون باید یاد بگیرد که چگونه از پایتون در فرآیند ساخت استفاده کند. برای این کار، شما نیاز به درک عمیق تری از پایگاه داده های مختلف و سایر فناوری ها نیز دارید.

برنامه نویسان کاملاً خودآموخته باید فراتر از دانستن و درک نحو پایتون بروند تا دانش خود را با توسعه نرم افزار نشان دهند. با توجه به اینکه Python چگونه بازی بزرگی در کلان داده و یادگیری ماشین پیدا می کند، یک مهارت ضروری است.

ساخت برنامه اندروید با پایتون دوره های آنلاین منبع بسیار خوبی هستند، اما همه چیز را پوشش نمی دهند، ساخت برنامه ساده با پایتون بنابراین سعی کنید با جامعه توسعه دهندگان تعامل داشته باشید و بیشتر شبکه کنید تا مجموعه مهارت های خود را افزایش دهید.

3. هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بدون شک از داغ ترین موضوعات این دهه هستند. ساخت برنامه آنلاین با پایتون اینها مغزهای پشت فناوری هوشمند هستند که امروزه برای کمک به ما در تصمیم گیری بهینه به آن ها تکیه می کنیم.

پایتون، همراه با تعداد انگشت شماری از زبان های برنامه نویسی دیگر، شاهد افزایش شدید استفاده ساخت برنامه ساده با پایتون از آنها برای توسعه راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی و ML بوده است.

ساخت برنامه آنلاین با پایتون سرعت پاکسازی و پیش پردازش داده های خود را با klib افزایش دهید توابع سفارشی شده و بسیار آسان قابل اجرا با مقادیر پیش فرض معقول تصویر توسط نویسنده بسته klib تعدادی توابع بسیار قابل اجرا با مقادیر پیش‌فرض معقول ساخت برنامه اندروید با پایتون را ارائه می‌کند.

که می‌توانند تقریباً در هر ساخت برنامه آنلاین با پایتون برای ارزیابی کیفیت داده‌ها، ساخت برنامه های اندروید ساخت برنامه با پایتون به دست آوردن بینش، انجام عملیات تمیز کردن و تجسم‌سازی استفاده شوند که منجر به کار بسیار سبک‌تر و راحت‌تر می‌شود.

آیا می توانم برنامه اندروید خود را ایجاد کنم؟

می توانید به سرعت برنامه اندروید خود را ایجاد کرده و آن را در فروشگاه Google Play منتشر کنید.

بهترین راه برای ساخت اپلیکیشن اندروید چیست؟

ابتدا تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه اندروید استودیو را نصب کنید. این محیط توسعه رسمی است - IDE برای توسعه برنامه های اندروید. به غیر از اندروید استودیو، محیط های دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آنها برای توسعه برنامه اندروید استفاده کنید.

آیا می توانم اپلیکیشن اندروید را به صورت رایگان توسعه دهم؟

هر کسی می‌تواند یک برنامه اندرویدی را به صورت رایگان ایجاد کند و با سازنده برنامه رایگان ما در فروشگاه Google Play منتشر کند

ساخت برنامه اندروید با پایتون
برنامه اندروید با پایتون

کارگردان: 1567 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-06-02 10:41

امتیازدهی ویرایشگر:
4.8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =