ثبت نام
هک سایت با پایتون

هک سایت با پایتون

سرفصل‌های مقاله

1| توسعه ابزارهای هک اخلاقی با پایتون. هک سایت با پایتون توسعه ابزارهای هک اخلاقی با پایتون آموزشی است هک سایت با پایتون که توسط Cybrary ارائه شده است. Cybrary این دوره را برای زبان آموزان رایگان ساخته است که  هک سایت با پایتون در آن شما یاد خواهید گرفت که ابزارهای خود را در پایتون توسعه دهید. سایت ایرانیان سایبر در این موضوع مطالب بیشتری را ارائه کرده است.

که به شما در ارزیابی امنیت سایبری هک سایت با پایتون کمک می کند.متوجه خواهید شد که چرا تحلیلگران امنیت سایبری و تسترهای نفوذ به پایتون نیاز دارند. موضوعات این دوره شامل مروری بر فرآیند معمولی PenTesting، نوشتن کی لاگرها، گذرواژه‌های ZIP اجباری و غیره است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کدنویسی پایتون در گوشی بپردازید.

هک سایت با پایتون

2| آموزش کامل هک پایتون.آموزش کامل هک پایتون یک آموزش ویدیویی سه و نیم ساعته در یوتیوب است که هک سایت با پایتون در آن با موضوعات مختلفی از جمله نصب VirtualBox، نصب کالی لینوکس، نصب افزونه‌های مهمان، پایتون در ترمینال کالی، Bruteforcing Gmail.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش طراحی سایت با پایتون رایگان بپردازید.

یافتن دایرکتوری‌های مخفی، کنترل رشته‌ها و موارد دیگر آشنا می‌شوید. بیشتر. همچنین مراحل و تکنیک‌های چگونگی سرقت رمزهای عبور ذخیره‌شده بی‌سیم توسط هکرها را یاد خواهید گرفت هک سایت با پایتون و به نوبه خود به شما کمک می‌کند تا در مورد فرآیند و روش‌ها بیشتر بدانید.

3| هک با پایتون: راهنمای مبتدی نهایی.این یک کتاب الکترونیکی است که در آن یاد می‌گیرید چگونه از پایتون برای ایجاد ابزارهای هک خود استفاده کنید و از منابع موجود نهایت استفاده را ببرید. این کتاب همچنین شما را از طریق درک مفاهیم اولیه برنامه نویسی و پیمایش هک سایت با پایتون کدهای پایتون راهنمایی می کند.

این کتاب همچنین به عنوان راهنمای شما در درک متدولوژی هک سایت با پایتون های رایج هک و نحوه استفاده هکرهای مختلف از آنها برای سوء استفاده از آسیب پذیری ها یا بهبود امنیت خواهد بود. همچنین می‌توانید اسکریپت‌های هک خود را با استفاده از پایتون ایجاد کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش کدنویسی پایتون بپردازید.

از ماژول‌ها هک سایت با پایتون و کتابخانه‌هایی استفاده کنید که از منابع شخص ثالث در دسترس هستند، و یاد بگیرید که چگونه اسکریپت‌های هک موجود را برای رفع نیازهای محاسباتی خود تغییر دهید.

4| پایتون برای هک اخلاقی: سطح مبتدی تا پیشرفته.این یک آموزش رایگان سه ساعته است که در آن یاد خواهید گرفت هک سایت با پایتون که چگونه از پایتون برای ایجاد ابزارها و اسکریپت های هک اخلاقی استفاده کنید.

از طریق این دوره، برخی از مفاهیم اساسی برنامه نویسی پایتون هک سایت با پایتون مانند عبارات if، else-if تا مفاهیم پیشرفته مانند ایجاد کلاینت های TCP را درک خواهید کرد.این دوره شامل ایجاد ابزار و اسکریپت برای هک اخلاقی، استفاده از بسته های از پیش ساخته شده پایتون.

برای ایجاد ابزار و اسکریپت، چاپ متغیرها و عملیات ریاضی بر روی اسکریپت، ساخت اسکنر شبکه Nmap برای اسکن پورت/IP خاص و موارد دیگر است.5| شروع هک اخلاقی هک سایت با پایتون با پایتون.شروع هک اخلاقی با پایتون یک کتاب الکترونیکی است که توسط سانجیب سینها نوشته شده است.

این کتاب برای افرادی در نظر گرفته شده است که کاملا مبتدی در برنامه نویسی هستند و چیزی در مورد  هک سایت با پایتون هیچ زبان برنامه نویسی نمی دانند اما می خواهند هک اخلاقی را یاد بگیرند. موضوعات این کتاب شامل هک و شبکه اخلاقی، پایتون 3 و هک اخلاقی.

نصب VirtualBox، دستورات پایه، ترمینال لینوکس، عبارات منظم و … می باشد.6| آموزش نحوه یادگیری هک اخلاقی با پایتون و کالی لینوکس.این یک ویدیو آموزشی 10 ساعته در یوتیوب است که در آن شما هک سایت با پایتون تمام مفاهیم اساسی، فرآیندها و رویه های هک را یاد خواهید گرفت و درک خواهید کرد.

data science hacks article

شما با مفاهیم مختلف هک اخلاقی آشنا خواهید شد و مقدمه ای با اصول مدیریت ریسک و بازیابی بلایا دریافت خواهید کرد.همچنین درک جامعی از ارزیابی آسیب پذیری و هک سایت با پایتون ابزارهای مورد استفاده در این فرآیند به دست خواهید آورد.

با مفاهیم زیر مانند انکار سرویس، انکار سرویس توزیع شده و نحوه انجام حملات انکار سرویس و توزیع شده آشنا خواهید هک سایت با پایتون شد.7| پایتون و هک اخلاقی را از ابتدا یاد بگیرید.در این دوره رایگان برنامه نویسی پایتون و هک اخلاقی را به طور همزمان یاد خواهید گرفت.

این دوره به تعدادی بخش تقسیم شده است که در آن شما یاد هک سایت با پایتون خواهید گرفت که چگونه یک برنامه پایتون بنویسید تا از نقاط ضعف سوء استفاده کرده و سیستم را هک کنید.موضوعات شامل مشکلات مدل‌سازی، راه‌حل‌های طراحی و پیاده‌سازی آن‌ها با استفاده از پایتون.

نوشتن برنامه‌های چند هک سایت با پایتون پلتفرمی که بر روی ویندوز، OS X و لینوکس کار می‌کنند، طراحی آزمایشگاه آزمایش برای تمرین هک و برنامه‌نویسی ایمن و موارد دیگر است. در پایان دوره، شما در سطح متوسط ​​بالایی خواهید بود که می توانید هر دوی این مهارت ها را ترکیب کنید.

و برنامه های پایتون را برای هک کردن سیستم های کامپیوتری بنویسید.8| هک اخلاقی با پایتون.در این آموزش هک سایت با پایتون شما از اصول اولیه هک و پایتون شروع خواهید کرد. متوجه خواهید شد که چرا از پایتون برای هک استفاده می شود، چگونه پسوردها را می توان هک کرد و غیره.

انواع هکرها و پیاده سازی ساده هک رمز عبور را با استفاده از زبان پایتون خواهید آموخت.به عنوان یک مهندس علوم کامپیوتر که جهان را رمزگذاری می کند، باید بدانید که فعالیت های هک چگونه انجام می شود. و ما باید در محافظت از دنیای خود در برابر مجرمان سایبری جلو بایستیم.

دسترسی به سیستمی که قرار نیست به آن دسترسی داشته  هک سایت با پایتون باشید به عنوان هک شناخته می شود. به عنوان مثال، ورود به یک حساب ایمیل بدون مجوز به عنوان هک آن حساب در نظر گرفته می شود. دسترسی به یک کامپیوتر راه دور بدون مجوز، هک کردن آن کامپیوتر است.

بنابراین می بینید که روش های زیادی برای هک کردن یک سیستم وجود دارد و کلمه هک می تواند به تعدادی چیز اشاره کند اما مفهوم اصلی یکسان است. به دست آوردن دسترسی  هک سایت با پایتون یا توانایی انجام کارهایی که قرار نیست قادر به انجام آنها باشید، هک محسوب می شود.

هک اخلاقی:برای شکستن رمزهای عبور یا سرقت اطلاعات؟ نه، خیلی بیشتر از این است. هک اخلاقی برای اسکن آسیب هک سایت با پایتون پذیری ها و یافتن تهدیدهای بالقوه در رایانه یا شبکه ها است. یک هکر اخلاقی نقاط ضعف یا حفره های موجود در یک کامپیوتر.

برنامه های کاربردی وب یا شبکه را پیدا کرده و آنها را به سازمان هک سایت با پایتون گزارش می دهد. بنابراین، بیایید گام به گام درباره هک اخلاقی بیشتر بررسی کنیم.اینها انواع مختلفی از هکرها هستند:هکرهای کلاه سیاه:در اینجا، سازمان به کاربر اجازه آزمایش آن را نمی دهد.

آنها به طور غیراخلاقی وارد وب سایت می شوند و داده ها را از پنل مدیریت سرقت می کنند یا داده ها را دستکاری می کنند. آنها فقط بر روی خود و مزایایی که از داده های شخصی برای هک سایت با پایتون منافع مالی شخصی به دست خواهند آورد تمرکز می کنند.

آنها می توانند با تغییر کارکردها آسیب بزرگی به شرکت وارد کنند که منجر به از دست دادن شرکت به میزان بسیار  هک سایت با پایتون بالاتری می شود. این حتی می تواند شما را به عواقب شدیدی برساند.

هکرهای کلاه سفید:در اینجا، ما به دنبال اشکالات می گردیم و از هک سایت با پایتون نظر اخلاقی آن را به سازمان گزارش می دهیم. ما به عنوان یک کاربر مجاز به آزمایش اشکالات در یک وب سایت یا شبکه و گزارش آن به آنها هستیم.

هکرهای کلاه سفید معمولاً هک سایت با پایتون تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد برنامه یا شبکه را برای آزمایش از خود سازمان دریافت می کنند. آنها از مهارت های خود برای آزمایش آن استفاده می کنند قبل از اینکه وب سایت فعال شود یا توسط هکرهای مخرب مورد حمله قرار گیرد.

3. هکرهای کلاه خاکستری:آنها گاهی اوقات به داده ها دسترسی پیدا می کنند و قانون را نقض می کنند. اما هک سایت با پایتون هرگز نیت مشابهی با هکرهای کلاه سیاه ندارند، آنها اغلب برای منافع عمومی عمل می کنند.

تفاوت اصلی این است که آنها از آسیب پذیری به صورت عمومی هک سایت با پایتون سوء استفاده می کنند در حالی که هکرهای کلاه سفید این کار را به صورت خصوصی برای شرکت انجام می دهند.چرا برنامه نویسی پایتون برای هک.

آموزش هک سایت با پایتون

پایتون یک زبان برنامه نویسی همه هک سایت با پایتون منظوره و سطح بالا است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. پایتون یک زبان بسیار ساده و در عین حال زبان اسکریپت نویسی قدرتمند است، منبع باز و شی گرا است.

و کتابخانه های خوبی دارد که هم برای هک کردن و هم برای نوشتن برنامه های معمولی بسیار مفید به غیر هک سایت با پایتون از برنامه های هک می توان از آن استفاده کرد. در آینده و عصر حاضر، پایتون بسیار محبوب است و یادگیری آن آسان است.

یادگیری هک با پایتون سرگرم کننده خواهد بود و برنامه نویسی پایتون را به بهترین شکل یاد خواهید گرفت. تقاضای زیادی برای توسعه دهندگان پایتون در بازار وجود دارد.چگونه رمز عبور هک می شودهمه می دانند که  هک سایت با پایتون گذرواژه ها یک متن ساده در پایگاه داده وب سایت ذخیره نمی شوند.

اکنون می‌خواهیم ببینیم که چگونه هک سایت با پایتون می‌توان پسورد متن ساده را هک کرد، وقتی رمز عبوری با فرمت هش (md5) پیدا کردید. بنابراین ما input_hash (رمز عبور هش شده در پایگاه داده) را می گیریم.

و سعی می کنیم آن را با هش md5 ​​از هر رمز عبور متن ساده ای که در یک فایل رمز عبور (pass_doc) است مقایسه کنیم و وقتی هش هک سایت با پایتون ها مطابقت دارند، به سادگی رمز عبور متن ساده را نمایش می دهیم.

فایل رمز عبور (pass_doc). اگر رمز عبور در فایل رمز ورودی وجود نداشته باشد، می گوید رمز عبور پیدا نشد، این فقط در صورتی اتفاق می افتد که سرریز بافر رخ ندهد. این نوع حمله را می توان یک هک سایت با پایتون حمله فرهنگ لغت دانست.

در میان هکرهای اخلاقی، نوشتن اسکریپت‌های خوب و خودکار کردن هر فرآیند ساختاری، از اسکن‌های شبکه کوچک گرفته تا شناسایی بسته‌های شبکه گسترده، رایج است. در سال های اخیر، پایتون به زبان انتخابی برای چنین  هک سایت با پایتون کارهایی تبدیل شده است و دلایل خوبی برای این امر وجود دارد.

در این مقاله در مورد هک اخلاقی با استفاده از پایتون، به دلایلی می پردازیم که این دو را به زوج درخشانی تبدیل می کند.اصطلاح هک قدمت زیادی دارد. به طور دقیق، همه چیز از باشگاه  هک سایت با پایتون راه آهن MIT شروع شد، جایی که هر دو اصطلاح “هک” و “هکر” برای اولین بار ابداع شدند.

اکنون تقریباً 50 سال از آن زمان می گذرد و هک کردن به یک رشته در عصر کنونی تبدیل شده است. با افزایش آگاهی در مورد هک سایت با پایتون حفاظت از داده ها و حریم خصوصی داده ها، امروزه هک به عنوان یک فعالیت غیرقانونی تلقی می شود.

در صورت دستگیری، این احتمال وجود دارد که بسته به میزان آسیب وارده، هک سایت با پایتون مدتی تحت پیگرد قانونی قرار بگیرید.با این حال، برای محافظت از خود در برابر انواع هکرها، استفاده از هکرهای اخلاقی به یک روش رایج در بین سازمان ها تبدیل شده است.

هکرهای اخلاقی مسئولیت یافتن و رفع نقص های امنیتی یک سازمان خاص را قبل از اینکه هکرهای کلاه سیاه آنها را پیدا کنند، هک سایت با پایتون داده می شود. برای بررسی بیشتر در مورد هک اخلاقی، دوره آموزشی هک اخلاقی ما را طی کنید.

این دوره جدیدترین تکنیک ها، ابزارها و روش های هک را که هکرها استفاده می کنند هک سایت با پایتون را به شما آموزش می دهد.پایتون چیست؟لوگوی پایتون – برگه تقلب پایتون برای مبتدیان-EdurekaPython یک زبان برنامه نویسی همه منظوره است.

که به دلیل سادگی و هک سایت با پایتون کتابخانه های قدرتمندش محبوبیت زیادی در بین حرفه ای ها و مبتدیان به دست آورده است. پایتون فوق العاده همه کاره است و تقریباً برای هر نوع برنامه نویسی قابل استفاده است.

از ساخت اسکریپت‌هایی در مقیاس کوچک که برای انجام کارهای پیش پا افتاده هستند هک سایت با پایتون تا برنامه‌های کاربردی سیستم در مقیاس بزرگ – پایتون را می‌توان در هر کجا و همه جا استفاده کرد. در واقع، ناسا در واقع از پایتون برای برنامه نویسی تجهیزات و ماشین آلات فضایی خود استفاده می کند.

پایتون همچنین می تواند برای پردازش متن، نمایش اعداد یا تصاویر، حل معادلات علمی و ذخیره داده ها استفاده شود. به طور هک سایت با پایتون خلاصه، پایتون در پشت صحنه برای پردازش بسیاری از عناصری که ممکن است در دستگاه‌های خود نیاز داشته باشید یا با آن‌ها مواجه شوید، استفاده می‌شود.

چرا از پایتون برای هک اخلاقی استفاده کنیم؟پایتون بیشتر به دلیل کتابخانه  هک سایت با پایتون های بسیار قدرتمند و در عین حال آسان برای استفاده، محبوبیت خود را به دست آورده است. مطمئنا پایتون خوانایی فوق‌العاده‌ای دارد و واقعاً ساده است.

آیا می توانیم با پایتون وب سایت را هک کنیم؟

پایتون یک زبان بسیار ساده و در عین حال زبان اسکریپت نویسی قدرتمند است، منبع باز و شی گرا است و دارای کتابخانه های عالی است که هم برای هک کردن و هم برای نوشتن برنامه های معمولی بسیار مفید به غیر از برنامه های هک می تواند استفاده شود.

آیا هکرها باید پایتون را یاد بگیرند؟

پایتون یک زبان برنامه نویسی ضروری برای هر کسی است که به دنبال حرفه ای در تست نفوذ است.

آیا پایتون برای امنیت سایبری خوب است؟

پایتون یک زبان برنامه نویسی سودمند برای امنیت سایبری است زیرا می تواند بسیاری از عملکردهای امنیت سایبری از جمله تجزیه و تحلیل بدافزار، اسکن و تست نفوذ را انجام دهد. کاربرپسند است و سادگی ظریفی دارد که آن را به انتخاب زبانی عالی برای بسیاری از متخصصان امنیت سایبری تبدیل می کند.

هک سایت با پایتون
سایت با پایتون

کارگردان: 1924 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-08-11 22:11

امتیازدهی ویرایشگر:
4.8

2 دیدگاه دربارهٔ «هک سایت با پایتون»

  1. ممنون از مقاله زیباتون سخنی با دوستان برای هکر شدن شما باید سه چیزو یاد بگیرین 1برنامه نویسی 2شبکه 3لینوکس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 5 =