ثبت نام
پروژه اسکرچ جونیور

نمونه پروژه اسکرچ جونیور

سرفصل‌های مقاله

با پایان دادن به دبیرستان در پروژه اسکرچ جونیور اواسط دهه 90، نمی دانستم برنامه نویسان و برنامه نویسی چیست. پروژه اسکرچ بله، ما یک سال موضوعی به نام “علوم کامپیوتر” داشتیم، اما بدون میل و کامپیوتر نمی شد پروژه های اسکرچ چیزی را فهمید.

اکنون، پروژه اسکرچ پس از مدت زمان طولانی، پروژه های اسکرچ می‌دانم که اگر در زمان ما فرصتی برای آموزش روی اسکرچ وجود داشت، همه چیز در زندگی من پروژه اسکرچ جونیور می‌توانست متفاوت باشد. سایت ایرانیان سایبر در این موضوع مطالب بیشتری را ارائه کرده است.

بنابراین، پروژه اسکرچ بیایید شروع کنیم به یادگیری اصول اولیه این محیط برنامه نویسی سرگرم کننده! پروژه های اسکرچ برای همه شما پروژه اسکرچ جونیور در این زمینه انفورماتیک آرزوی موفقیت دارم!

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه اسکرچ جونیور بپردازید.

و اگرچه محیط اسکرچ هنوز در کلاس های علوم کامپیوتر برگزار نمی شود، در حال حاضر در بسیاری از مدارس و دانشگاه های دانشگاه علوم پزشکی، حلقه هایی برای فعالیت های فوق برنامه برای مطالعه این برنامه وجود دارد.

همچنین پروژه اسکرچ جونیور معلمان مشتاقی وجود دارند پروژه های اسکرچ که پیشرفت های عمومی یا شخصی خود را در Scratch در درس های خود معرفی می کنند. از این گذشته، بسیاری از کودکان، و صادقانه بگویم، بزرگسالان، علاقه زیادی به بررسی این بلوک های چند رنگ دارند.

پروژه اسکرچ جونیور

اسکرچ چیست؟ بیایید با فاش کردن مهمترین سؤال مطرح شده در عنوان این مطالب شروع کنیم – “خراش چیست؟” به یاد داشته باشید که چگونه بلوک‌هایی را از مجموعه لگو جمع‌آوری کردید و در نهایت نوعی مدل از یک شی یا ساختمان را از آن‌ها مونتاژ کردید. همین اتفاق در اینجا رخ می دهد، فقط در این مورد، پروژه اسکرچ جونیور هر بلوک جداگانه اقدامات کاملاً خاصی را انجام می دهد که در نهایت منجر به نوعی نتیجه می شود. اما در اینجا تعداد تغییرات تقریباً بی پایان است.

به طور خلاصه، برنامه Scratch یک محیط برنامه نویسی بصری است که بر خلاف سایر زبان های برنامه نویسی (جایی که نیاز به نوشتن کد با دست دارید)، کد برنامه را از بلوک ها جمع آوری می کنید. علاوه بر این، نتیجه دستکاری های خود را بلافاصله پس از شروع برنامه بر روی صفحه نمایش و به وضوح مشاهده می کنید.

با این حال، نویسندگان Scratch را نه تنها برای یادگیری برنامه نویسی پروژه اسکرچ جونیور ، پروژه های اسکرچ بلکه برای کودکان نیز برای ایجاد پروژه های خلاقانه خود و به اشتراک گذاری آنها با دیگران تصور کردند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کلاس اسکرچ جونیور بپردازید.

بنابراین در اسکرچ می توانید انیمیشن و کارت های زنده بسازید، کارتون بکشید، موسیقی بنویسید، پروژه های چند رسانه ای بسازید و مواردی از این دست. به همین دلیل است که Scratch برای یادگیری، مدل سازی، کنترل دستگاه و سرگرمی بسیار مناسب “پروژه اسکرچ جونیور” است.

برای ایجاد پروژه های نرم افزاری، Scratch دارای تمام ابزارهای لازم است: یک زبان برنامه نویسی، یک موتور (مفسر) زبان، یک ویرایشگر گرافیکی، یک سیستم راهنما، پروژه های نمونه، یک کتابخانه نقاشی و فایل های صوتی.

همه چیز را می توان در اینجا – در خود برنامه و اکنون – بلافاصله بدون نصب برنامه های اضافی انجام داد. Scratch (از این پس گاهی اوقات از نام روسی استفاده خواهیم کرد – Scratch) یک برنامه رایگان توزیع شده آزاد است. بنابراین، تقریباً در همه جا قابل استفاده است.

نمونه کار با برنامه اسکرچ

این واقعیت و تعدادی از مزایای دیگر به برنامه پروژه اسکرچ جونیور فرصت کافی برای ترویج آن به توده ها می دهد. به همین دلیل است که بسیار محبوب و مورد تقاضا شده است. علاوه بر این، یک سکوی پرشی عالی برای انتقال آرام به دنیای برنامه نویسان واقعی است.

ما به شما نشان خواهیم داد که با کمک Scratch می توانید برنامه های کاملاً پیچیده ای بنویسید که همچنین باید سر خود را از بین ببرید. اسکرچ برای چه سنی مناسب است؟ خراش برای افراد کاملاً در هر سنی مناسب است.

شما می توانید کلاس های Scratch را حتی در سنین پیش دبستانی شروع کنید (حتی پیشرفت خاصی در Scratch Junior وجود دارد)، ترجیحاً در سطح متوسط، پروژه اسکرچ جونیور و هنگام مطالعه عناصر برنامه نویسی – در بین دانش آموزان دبیرستانی اجباری است.

پس از یادگیری اسکرچ، شما خودتان قادر خواهید بود پروژه های اسکرچ آن را برای عموم مردم حمل کنید و به سرعت اصول اولیه آن را به مادربزرگ یا برادر کوچکتر (خواهر) خود آموزش دهید. محیط آموزشی اسکرچ همه دانش آموزان جهان را گرد هم می آورد، بنابراین پروژه اسکرچ جونیور می توانید برنامه های خود را با کودکان ساکن در قاره های دیگر به اشتراک بگذارید.

چه کسی خراش را اختراع کرد؟ در سال 2003، گروه کوچکی از محققان به رهبری میچل رسنیک در آزمایشگاه رسانه MIT تصمیم گرفتند یک زبان برنامه نویسی بصری ایجاد کنند که برای بسیاری قابل درک باشد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دوره اسکرچ جونیور بپردازید.

Scratch را از کجا تهیه کنم؟ برای نصب Scratch بر روی کامپیوتر خود، پروژه های اسکرچ باید آخرین نسخه برنامه را دانلود کنید. تقریباً برای هر سیستم عامل کاربری نسخه هایی وجود دارد: Mac OS X، Mac OS 10.5 و بالاتر، ویندوز و لینوکس.

نسخه آنلاین برنامه اسکرچ روش دیگری برای کار در محیط برنامه نویسی اسکرچ وجود دارد. این سرویس به اصطلاح آنلاین است که در واقع پروژه اسکرچ جونیور شده است، جایی که می توانید کار کاملی را روی Scratch انجام دهید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.

علاوه بر این، در این مورد، شما فرصت های اضافی دارید: بدون نیاز به نصب برنامه بدون نیاز به به روز رسانی برنامه، می توانید به راحتی برنامه های جدید خود را با جامعه به اشتراک بگذارید.خوب، در جایی که دسترسی به پروژه اسکرچ جونیور اینترنت وجود دارد،

برای کپی کردن در رایانه شخص دیگری نیازی به استفاده از درایو فلش ندارید. فیلم های. به هر حال، نسخه آفلاین برنامه نیز امکان آپلود پروژه های تمام شده را از طریق یک حساب کاربری موجود در این سایت فراهم می کند.

ساخت پروژه اسکرچ

و ایده اصلی که Scratch بر اساس آن شکل گرفته و ایجاد شده است نه تنها برنامه نویسی، بلکه یک شبکه اجتماعی جهانی (http://scratch.mit.edu) است که افراد از سراسر جهان را متحد می کند. در اینجا می توانید پروژه های شخصی خود را منتشر کنید.

و همچنین پروژه های سایر شرکت کنندگان را مشاهده و پروژه اسکرچ جونیور مطالعه کنید.کلیه حقوق این مطالب منحصراً به وب سایت انفورماتیک تعلق دارد. اگر نقض شرایط کپی کردن مطالب ما تشخیص داده شود، تحریم های مناسبی علیه متخلفان اعمال می شود.

وقتی پسرمان آرتیوم 7 ساله شد و به مدرسه رفت، یک کامپیوتر به او دادیم تا بتواند با زندگی همراه شود. چندین ماه بازی های مختلفی انجام داد، لذت برد، خوش گذشت و …. من کمی آزرده شدم که چنین وسیله گران قیمت و پیچیده ای مانند رایانه فقط برای سرگرمی استفاده می شود و تصمیم گرفتم نحوه استفاده از رایانه را برای آموزش بیابم.

چه چیزی را می توان در رایانه یاد گرفت؟ البته پروژه اسکرچ جونیور برنامه نویسی! پروژه های اسکرچ در اینجا من عبارت گرامی “آموزش برنامه نویسی به کودکان” را در Yandex سوار کردم.

خراش بلافاصله پیدا نشد. حسی را که در اولین راه‌اندازی برنامه تجربه کردم، به یاد می‌آورم: «آه، حیف است که در کودکی من این اتفاق نیفتاد». با اجرای سریع بلوک‌های Scratch، از قابلیت‌های آن بسیار قدردانی کردم. نیم ساعت او را نوک زدم و با تغییر به زبان روسی، بچه را صدا کردم.

پس از نشان دادن چند بلوک، کودک از پروژه اسکرچ جونیور من خواست که کمی حرکت کنم و خودم ادامه داد.نیم ساعت بعد، گریه های وحشیانه گربه آپارتمان را پر کرد: “وای، بچه خودش صداها را فهمید.”

آرتیوم اسکراچ آن را دوست داشت، چندین ماه چندین ساعت در روز را با او سپری کرد. پروژه ها مانند یک مسلسل بلند شدند، تعداد آنها به صد قطعه نزدیک می شد. یک نکته جالب: کودک نمی خواست متغیرها را تشخیص دهد. او معتقد بود پروژه اسکرچ جونیور که می تواند بدون آنها کار کند و برای مدت طولانی این کار را انجام داد.

به او گفتم که متغیرها یک ویژگی مهم هستند، اما او باور نکرد. من باید برای او یک کار بنویسم که بدون متغیر حل نمی شود. به طور کلی، در کل کلاس اول، کودک با اسکرچ بازی می کرد و سعی می کرد در مدرسه درباره او صحبت کند.

هیچ کس متوجه صحبت های او نشد و از اینکه نمی تواند پروژه های خود را با کسی به اشتراک بگذارد احساس آزرده خاطر می کرد. من آن موقع اینترنت را به او نشان ندادم، و حتی بعد از آن، وقتی به او نشان دادم، پروژه های اسکرچ گفت که می خواهد با افراد واقعی ارتباط برقرار کند، نه از طریق اینترنت.

شروع کردم به فکر کردن که چگونه این مشکل را حل کنم. اولین فکر این بود: Scratch را روی نت‌بوک‌های پروژه اسکرچ جونیور کلاس نصب کنید، آن را به معلم نشان دهید، اجازه دهید بچه‌ها روی افزونه مطالعه کنند.

معلم بدش نمی آمد. من به Artyom یاد دادم که Scratch را از یک درایو فلش نصب کند. و به این ترتیب، یک روز عصر ما “برای کسب و کار” رفتیم. حدود 2 ساعت آن را روی 26 نت بوک نصب کردیم، از کار معمولی خسته شدیم، پس از آن پسر پروژه اسکرچ جونیور گفت که نمی خواهد مدیر سیستم.

شود.سازماندهی حلقه ای از برنامه نویسان جوان در اسکرچ متأسفانه، پروژه های اسکرچ در کلاس دوم، اسکرچ هرگز در گروه روز طولانی گنجانده نشد … سپس شروع به فکر کردن بیشتر کردم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله نصب اسکرچ جونیور بپردازید.

شروع به شبیه شدن به تمساح Gena کرد که به دنبال دوستان برای پروژه های اسکرچ بود. در کارتون، دوستان زمانی که یک تجارت مشترک را شروع کردند ظاهر شدند. ما همچنین تصمیم گرفتیم یک “کسب و کار” راه اندازی کنیم.

یک دایره Scratch را سازماندهی کنیم. کودک قبلاً به نقاشی در یک باشگاه جوانان رفت پروژه اسکرچ جونیور که من به مدیر آن مراجعه کردم.البته جا نبود، به همین دلیل به ما پیشنهاد شد که یکشنبه ها که کلاسی وجود ندارد، در کلاس موسیقی درس بخوانیم.

از آنجایی که من هیچ تجربه ای در اداره یک حلقه نداشتم، برای جذب حداکثری “دوستان” بالقوه، کلاس ها به صورت رایگان برگزار شد.نگاه مشکوک کارگردان و سوالش را به یاد می آورم: “چرا به این نیاز داری؟” یادم نمی‌آید که در آنجا چه زمزمه کردم، اما تصمیم گرفتیم تلاش کنیم.

باقی مانده است که افراد را جذب کنیم، برای این کار فعالیت های زیر انجام شد:-  پروژه های اسکرچ اطلاعیه روی غرفه در باشگاه؛- تبلیغات پروژه اسکرچ جونیور در یک انجمن محلی؛- توزیع قبل از شروع دروس در آموزشگاه تبلیغات.

جستجوی ادبیات آموزشی مناسب برای کودکان دبستانی چیزی به دست نیاورد. از آنجایی که هیچ پروژکتوری وجود نداشت، برای هر کدام سه برگه را از قبل چاپ کردم – بلوک های خراش با توضیحات.8 کودک 7-10 ساله به پروژه اسکرچ جونیور درس اول آمدند.

ما مستقر شدیم، شروع به نصب Scratch کردیم – در اینجا مهارت های Artyom در نصب برنامه با سرعت بالا، دریافت شده در مدرسه، بسیار مفید بود. از بین بچه هایی که آمدند، یک دختر که پدرش برنامه نویس است، از قبل کار در اسکرچ را بلد بود.

او به ما کمک کرد تا به بچه ها نشان دهیم که چگونه بلوک ها را جابجا کنند. بعد از 15 دقیقه، پروژه های اسکرچ همه به رابط عادت کردند و شروع به انجام آنچه در جزوات نوشته شده بود کردند. طبق معمول، در درس اول صدای میو بلند بود.

اما حالا یک اتفاق غیرقابل تصور در حال رخ دادن بود، 8 گربه همزمان فریاد می زدند! ما فوراً دکمه پروژه اسکرچ جونیور کاهش صدا را در لپ‌تاپ‌ها مطالعه کردیم. این درس 2 ساعت طول کشید، بچه ها خوشحال شدند. می‌توانید در Kodabra درباره لذت‌ها بیشتر بخوانید.

بلوک های اصلی تکمیل شد و بچه ها شروع به درخواست بازی کردند. توضیحات من که باید کمی صبر کنیم و چند بلوک دیگر مطالعه کنیم و هواپیمای مختصات قبول نشد. در جلسه مشترک با آرتیوم، تصمیم گرفته شد که روند یادگیری را تسریع کنیم، زیرا همه بچه ها باهوش بودند.

در ابتدا قصد داشتم در مورد مختصات درس پنجم صحبت کنم، پروژه های اسکرچ اما بدون مختصات نه کارتون ساخته می شود و پروژه اسکرچ جونیور نه بازی. وقتی معلوم شد که برخی از بچه های کلاس دوم از قبل می دانستند هواپیمای مختصات چیست، شگفت زده شدم.

با کلمات: “پدر برای من توضیح داد” – بچه ها بلافاصله شروع به استفاده از بلوک های مختصات کردند.آنها در درس دوم بازی نساخته اند، اما کارتون ساخته اند.برای شروع، روی پرچم سبز در مرکز صفحه کلیک کنید. چند تا تازه وارد دیگه پروژه اسکرچ جونیور اومدن درس دوم.

من درس اول را به آنها دادم، بقیه کارتون رفتند. با ساختن سریع یک کارتون، آنها شروع به اصلاح آن کردند پروژه های اسکرچ هفتم آنها شخصیت های دیگری را انتخاب کردند، عبارات مختلفی نوشتند و همه وانمود کردند که متوجه می شوند مختصات چیست.

ScratchJr Interface

بعد از چند درس متوجه این موضوع شدم. خیلی ها دوست داشتند بازی های خنده دار بسازند، مسخره کنند و خوش بگذرانند و برای اینکه با توضیحات خسته کننده خود را خسته نکنم، می گفتند همه چیز را فهمیده اند.

با همه تلاش های من، برخی از بچه ها مختصات را کاملا متوجه نشدند. اتفاقاً کسانی که مختصات پروژه اسکرچ جونیور را نمی فهمیدند پس از مدتی دایره را رها کردند. ستون فقرات دانش آموزان باهوش باقی ماند. آمار کلی بعد از سه ترم آموزشی تقریباً به این صورت است.

آنهایی که در تمام این مدت درس خوانده اند، 10 نفر، این ستون فقرات است. پروژه های اسکرچ در کل 40 نفر به کلاس رفتند، آنهایی که ترک کردند – هر کدام حدود 10 کلاس شرکت کردند، متوجه شدند که علاقه ای ندارند – و رفتند.لازم به ذکر است که تخیل کافی نداشتم تا هر هفته یک درس جدید ارائه دهم.

آرتیوم در این امر به من کمک کرد. دو نیم سال طول کشید و بعد خودم شروع به اختراع کردم. خیلی پروژه اسکرچ جونیور سخت است و بچه ها همه درس ها را دوست نداشتند.

هر درس از بچه ها می خواهم که برای درس بعدی موضوعی را مطرح کنند، پروژه های اسکرچ در تمام مدتی که 3-4 بار به من کمک کردند. اخیراً، به دنبال الهام گرفتن، اغلب به سایت scratch.mit.edu می روم، نمونه های جالب زیادی وجود دارد.

با الگوبرداری از Codabra، سعی پروژه اسکرچ جونیور می کنم قوانین آموزش را تدوین کنم.1. هر دقیقه کودک باید علاقه مند شود. اگر حداقل یکی علاقه نداشته باشد، یک بازی اضافی یا یک کارتون را روی لپ تاپ روشن می کند و بقیه به سمت او کشیده می شوند.

اگر کودک حوصله اش سر رفته است، همیشه می توانید یک جوک جدید را در اسکرچ به او نشان دهید، زیرا این یک برنامه بسیار عمیق و قدرتمند است.2. همه پیشنهادات کودکان برای بهبود بازی ها – در پایان درس. یک پسر وجود دارد، او نمی خواهد آنچه نوشته شده را انجام دهد،

اما بلافاصله شروع به ایده پردازی می کند. در نتیجه از طرح پروژه اسکرچ جونیور درس خارج می شود. فیلمنامه های خودش را خواهد ساخت. هیچ چیز برای او کار نمی کند و او شروع به پرت کردن حواس من می کند.

و درک کد شخص دیگری همیشه آسان نیست، حتی اگر توسط یک بچه 8 ساله نوشته شده باشد.3. همیشه کارهای اضافی در دست داشته باشید. برخی از بچه ها بسیار باهوش هستند، بلافاصله موفق می شوند و کلاس ها 2 ساعت نجومی به طول انجامید.

اگر کودک همه کارها را در یک ساعت انجام می دهد، باید چیز جالب دیگری به او بدهید.4. پروژه های اسکرچ کلاس های بیش از 1 ساعت نجومی نباید پروژه اسکرچ جونیور برگزار شود. 40 دقیقه، مانند مدرسه، بهینه است. علاوه بر این، تمرکز کودکان واقعاً بدتر می شود و آنها شروع به بدرفتاری می کنند.

5. آب و کلوچه با خود ببرید. جوایز کوکی واقعا کار می کند. پروژه های اسکرچ وقتی این موضوع در عمل تایید شد، متاثر شدم.ظاهر کتاب در روند ایجاد دروس، من دائماً اینترنت را در جستجوی ادبیات در مورد Scrath زیر نظر داشتم.

متأسفانه کتاب محترم اوگنی پروژه اسکرچ جونیور پاتارکین برای دوره ابتدایی نوشته نشده بود و من کتاب دیگری به زبان روسی پیدا نکردم. بعد از شش ماه اول کلاس، یک سری مطالب با درس داشتم و به همراه آرتیوم تصمیم گرفتیم کتاب بسازیم.

البته نوشتم و اسکرین شات گرفتم. آرتیوم با تمام ایده‌های درس‌ها و چند داستان در مورد تسئوس بچه گربه و خفاش Rousettus aegyptiacus (که، همانطور که مشخص شد، حامل ویروس ابولا است) آمد.

از آنجایی که چاپ کتاب ارزان نیست، تصمیم گرفته شد که این کار در قالب الکترونیکی epub انجام شود. در پروژه اسکرچ جونیور اینجا می‌توانید کتاب‌ها و مجلات مربوط به Scratch را که بین سال‌های 2013 و 2016 ایجاد شده‌اند، دانلود کنید.

اهداف اصلی نگارش کتاب1. به آرتیوم نشان دهید که “خدایان گلدان ها را نمی سوزانند”، که اگر هیچ کتابی در مورد خراش به زبان روسی برای مطالعه مستقل توسط کودکان دبستانی وجود نداشته باشد، می توان آن را اصلاح کرد.

2. به دانش آموزان دبستانی کمک کنید تا خودشان با اسکرچ مقابله کنند. پروژه های اسکرچ مامان و بابا فقط باید کتاب را در تبلت بارگیری کنند و سپس خود کودک باید بازی بسازد.3. به پروژه اسکرچ جونیور والدین دیگر کمک کنید تا حلقه های برنامه نویسان جوان را سازماندهی کنند.

4. افراد همفکری را پیدا کنید که در آموزش اسکرچ و برنامه نویسی به کودکان دخیل هستند.5. Scratch را به عنوان یک راه عالی برای یادگیری تبلیغ کنید. هدف نهایی این است که هر دانش آموز دبستانی در مورد وجود اسکرچ بداند.

پروژه اسکرچ جونیور سپس خود کودک خواهد فهمید که آیا آن را دوست دارد یا نه، اما او باید حداقل یک بار در زندگی خود بلوک ها را جابجا کند.نتیجه 1. در نمایشگاه کتاب NonFiction 2013، جایی که من و آرتیوم یک استاد کلاس در مورد اسکرچ برگزار کردیم، به او نشان دادند.

یکی از شرکت کنندگان در نمایشگاه و بدون صف وارد اتاق شدیم که طول آن 100 متر بود. من هرگز چنین حالت غرور آمیزی در چهره او ندیده بودم. و سپس، در کلاس استاد، او با اعتماد به نفس درخشید و با لذت فراوان به همه بچه ها Scratch را نشان داد.

2. کتاب بیش از 4500 بار به زبان روسی و 1700 پروژه های اسکرچ بار به زبان انگلیسی دانلود شده است. چندین پروژه اسکرچ جونیور بررسی مثبت وجود دارد. من امیدوارم که واقعا به برخی از بچه ها کمک کرده است که اولین قدم های خود را در Scratch بردارند.

3. چند نفر نوشته اند که قصد دارند لیوان های اسکرچ بسازند.4. حتی یک فرد بسیار محترم با دخترش به درس ما آمد تا از تجربه درس بگیرد. او همچنین حلقه ای را در مسکو باز کرد. در اینترنت، افراد بیشتری با علایق مشابه روبرو می شوند.

در مراحل نگارش کتاب، مشخص شد که کتاب های الکترونیکی قابل فروش هستند. از آنجایی که هیچ کس در کشور ما کتاب الکترونیکی نمی‌خرد، تصمیم گرفته شد پروژه اسکرچ جونیور که این کتاب به انگلیسی ترجمه شود تا طرح‌های توزیع الکترونیکی آزمایش شود.

این کتاب ها.نتیجه آرتیوم دوستان بیشتری دارد. بسیاری از کلاس او به محفل آمدند پروژه های اسکرچ و با اینکه ترک تحصیل کردند، اقتدار کودک بیشتر شد. با وجود اینکه او اکنون به ماین کرافت روی آورده است، من گاهی از او در مورد اسکرچ راهنمایی پروژه اسکرچ جونیور می خواهم.

من واقعاً امیدوارم که چند سال دیگر در مدرسه ابتدایی موضوع “مبانی برنامه نویسی در اسکرچ” وجود داشته باشد.در اینجا یک نمونه دیگر از یک بازی است که Artyom ساخته است.کارهای زیادی انجام شده است و اکنون اولین آموزش جهان در مورد اسکرچ و آردوینو ظاهر شده است.

آموزش پروژه اسکرچ جونیور

با کمیک! این مدرسه کاپیتان گرامپ نام دارد. مخصوصاً برای کسانی که به اسکرچ تسلط دارند و چیز بیشتری می خواهند. می توانید آن را در فروشگاه اینجا تهیه کنیداین کتاب و دو کتاب دیگر توسط Ridero منتشر شده و از طریق پروژه های اسکرچ در دسترس هستند.

با 20 درصد اول کتاب ها می توانید با لینک های پروژه اسکرچ جونیور ذکر شده آشنا شوید.وب سایت کتاب “مدرسه کاپیتان گرامپ”سایت کتاب خراش برای معلمان و والدین.وب سایت کتاب Meet Snap! محیط برنامه نویسی بلاک قدرتمندتر از اسکرچ است”.

به هر حال، اسنپ! یک چیز واقعا قدرتمند است تفاوت اصلی با Scratch توانایی پیشرفته ساخت بلوک های خود و همچنین لیست ها و توابع درجه یک است. این ویژگی های پروژه اسکرچ جونیور قدرتمند به شما امکان استفاده از اسنپ را می دهد!

نه تنها در مقطع ابتدایی، بلکه برای آموزش دانش آموزان دبیرستانی و دانش آموزان. من دوست دارم در کشور ما بسیار مورد استفاده قرار گیرد.همه بچه ها را به ماراتن های برنامه نویسی یک هفته ای در Scratch، Minecraft، Roblox، CoSpaces، Python، Scratch JR دعوت می کنم.

تا بتوانند زیر نظر معلم با این زبان های برنامه نویسی آشنا شوند و در Paint، Word، مهارت کسب کنند. در گوگل درایو به عنوان یک جایزه.در حال حاضر بیش از 16 دوره در زمینه برنامه نویسی کودکان و یک پروژه اسکرچ جونیور دسته ماراتن هفتگی IT در پلتفرم وجود دارد.

من حتی یک دوره نجوم ثبت کردم! من او را از 6 سالگی دوست داشتم، پروژه های اسکرچ زمانی که در اتاق زیر شیروانی یک کتاب درسی نجوم شوروی برای کلاس 10 پیدا کردم.

و در سن 10 سالگی آنها این کتاب را به من دادند – من آن را تا سوراخ ها خواندم.اطلاعات عمومی – خراش اسکرچ چیست؟اگر می خواهید نحوه ایجاد برنامه های کامپیوتری، برنامه های کاربردی موبایل، وب سایت ها، بازی ها یا هر نرم افزار دیگری را یاد بگیرید، باید برنامه نویسی را یاد بگیرید.

برنامه‌ها به زبان‌های برنامه‌نویسی نوشته شده‌اند، پروژه اسکرچ جونیور که به برنامه توانایی کار را می‌دهد – برای اجرا توسط رایانه، تلفن هوشمند یا سایر دستگاه‌های محاسباتی.

وقتی مردم در مورد زبان های برنامه نویسی فکر می کنند، به نظر می رسد که برای آنها یک دردسر دائمی در مورد نحوه یادگیری قوانین نحو، جایی که براکت ها و دونقطه قرار دهند، مشکل است. برخی از زبان ها تنها می توانند توسط تعداد کمی از توسعه دهندگان خود استفاده شوند.

برخی دیگر برای میلیون ها نفر در دسترس هستند.در اسکرچ، برنامه‌های رایانه‌ای تقریباً مانند سازنده‌های لگو ایجاد می‌شوند: پروژه اسکرچ جونیور بلوک‌های گرافیکی روی صفحه جمع می‌شوند که شخصیت‌های متحرک را کنترل می‌کنند.

به این ترتیب می توانید یک داستان یا یک بازی بسازید و با اتصال بلوک های گرافیکی رفتار شخصیت های مختلف را کنترل کنید. پروژه های اسکرچ درست مانند ساخت آجرهای لگو، می‌توانید داستان‌ها و بازی‌های تعاملی را با اسکرچ ایجاد کنید.

و مهمتر از همه، آنها پروژه اسکرچ جونیور را با بچه‌های سراسر جهان در وب‌سایت اسکرچ به اشتراک بگذارید.Scratch یک زبان برنامه نویسی ساده و آسان برای استفاده همه است.چرا برنامه نویسی امروزه مهم است؟امروزه نسل جوان تجربه و دانش زیادی در مورد استفاده از فناوری اطلاعات دارد.

اما در مورد ایجاد برنامه هایی با فناوری های جدید و بیان خود با فناوری های جدید بسیار کمتر است. تقریباً انگار می‌توانستند بخوانند، اما نمی‌توانستند با فناوری بنویسند.به تدریج، مردم به اهمیت مهارت های برنامه نویسی پی می برند. برنامه نویسی بسیاری از پدیده های جدید را برای کودکان باز می کند.

فرصت پروژه اسکرچ جونیور های جدیدی را برای یادگیری. درست مانند خواندن و نوشتن، اگر بتوانید بخوانید و بنویسید، می توانید چیزهای جدید و متفاوتی بیاموزید. ابتدا خواندن را یاد می گیرید و سپس بخوانید تا یاد بگیرید.

در مورد برنامه نویسی هم همین اتفاق می افتد: ابتدا برنامه نویسی را یاد می گیرید و سپس برای یادگیری برنامه ریزی می کنید. در دنیای دیجیتال مهمترین و ضروری ترین زبان، زبان برنامه نویسی است.برنامه نویسی سواد دوم است.و اگر من فرزند هفتم نمی خواهد برنامه نویس شود؟

وقتی می گویند یک فرد می تواند فکر کند، معمولاً منظورشان تفکر الگوریتمی توسعه یافته است. این نوع تفکر به پروژه اسکرچ جونیور رشد بسیاری از دانش ها و مهارت ها از جمله دروس مدرسه کمک زیادی می کند.

تفکر در الگوریتم های صحیح و بهینه کمک می کند تا همه چیز را سریعتر و به عنوان یک قاعده با کیفیت بهتر انجام دهید. بیشتر کودکانی که بر اساس الگوریتم‌های آزمایش‌شده زمان برای حل مسائل «روزمرگی» «زندگی را یاد می‌گیرند» پروژه اسکرچ جونیور نسبت به همسالان خود اعتماد به نفس بیشتری دارند و با هر مشکلی راحت‌تر کنار می‌آیند.علم کامپیوتر با درک و ساخت الگوریتم ها سر و کار دارد.

علوم کامپیوتر نیز خواص آنها را مطالعه می کند. پروژه های اسکرچ منطقی است که فرض کنیم مطالعه رشته های مرتبط با علوم کامپیوتر و برنامه نویسی، تفکر الگوریتمی را به بهترین شکل ممکن توسعه می دهد.

توسعه تفکر الگوریتمی دانش آموزان هر چه زودتر شروع شود موثرتر است.البته اکثر بچه هایی که اسکرچ را یاد می گیرند، برنامه نویس نمی شوند. اما یادگیری کدنویسی برای آنها نیز مفید خواهد بود: به آنها کمک می کند تا خود را خلاقانه تر بیان کنند، برای توسعه تفکر منطقی بسیار ارزشمند است.

و پروژه اسکرچ جونیور به آنها اجازه می دهد تا بهتر درک کنند که چگونه فناوری های جدیدی که ما را در زندگی روزمره احاطه کرده اند، کار می کنند. صرف نظر از اینکه فرزند شما می‌خواهد در آینده چه کسی باشد.

توانایی برنامه‌نویسی در Scarcth به او این امکان را می‌دهد که اقدامات خود را در آینده برنامه‌ریزی کند و اطلاعات لازم را برای حل مشکلات زندگی پیدا کند.مزایای اسکرچ به عنوان یک محیط آموزشی چیست؟برای موفقیت امروز، احتمالاً خیلی مهم نیست که می دانید، بلکه مهم این است.

که آیا می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید یا می توانید راه حل خلاقانه ای برای یک مشکل غیر استاندارد پروژه اسکرچ جونیور پیدا کنید. مردم به طور فزاینده ای با موقعیت های غیر استانداردی مواجه می شوند که در آنها باید خلاقانه فکر کرد.

بنابراین توانایی تفکر و عمل خلاقانه بیش از هر زمان دیگری مهم است. با اسکرچ، کودکان این فرصت را دارند که صدای خود را توسعه دهند، از کار دیگران الهام بگیرند و کاری مشابه اما خودشان انجام دهند، ایده های خود را بیان کنند و آنها پروژه اسکرچ جونیور را با دیگران در سراسر جهان به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این، با مطالعه برنامه نویسی به زبان اسکرچ، کودکان نه تنها تفکر منطقی و الگوریتمی، بلکه مهارت های کار با چند رسانه ای را نیز توسعه می دهند، شرایطی برای یادگیری فعال، جستجوگر، برنامه نویسی مختلف ایجاد می شود.

کودکان یاد خواهند گرفت که برنامه های کامپیوتری را درک کرده و ایجاد کنند، از رایانه برای حل مسائل مختلف استفاده کنند. بنابراین، از مفهوم منسوخ شده “کاربر کامپیوتر” (پلانکتون اداری) انتقالی به “خالق و نویسنده مشترک فضای اطلاعات” وجود خواهد داشت.

آیا فکر نمی کنید وقت آن رسیده است که پروژه اسکرچ جونیور به یادگیری برنامه نویسی فکر کنید؟پروفسور آزمایشگاه رسانه ای موسسه فناوری ماساچوست، در حال توسعه فناوری ها و فعالیت های جدید برای مشارکت دادن افراد (کودکان در وهله اول) در یادگیری خلاق است.

گروه تحقیقاتی Lifelong Kindergarten تحت رهبری او زبان برنامه نویسی Scratch و جامعه آنلاین را در scratch.mit.edu توسعه داده و توسعه می دهد که میلیون ها عضو در سراسر جهان دارد. این گروه با LEGO برای توسعه ایده ها و محصولات آموزشی جدید، پروژه اسکرچ جونیور از جمله کیت های ساخت ربات LEGO Mindstorms و پلت فرم رباتیک WeDo همکاری می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 19 =