منو
صفحه اصلی
ثبت نام
آموزش زبان پایتون

آموزش زبان پایتون

سرفصل‌های مقاله

ما خیلی هیجان زده ایم که تصمیم  آموزش زبان پایتون گرفتید سفر یادگیری پایتون را آغاز کنید! یکی از رایج ترین سوالاتی آموزش زبان پایتون که از خوانندگان آموزش زبان پایتون خود دریافت می کنیم این است که “بهترین راه برای یادگیری پایتون چیست؟”

من معتقدم که اولین قدم در یادگیری هر زبان برنامه نویسی این است که مطمئن شوید  آموزش زبان پایتون که چگونه یاد بگیرید. یادگیری نحوه یادگیری مسلما حیاتی ترین مهارت در برنامه نویسی کامپیوتر است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش پایتون بپردازید.

 

آموزش زبان پایتون

چرا دانستن نحوه یادگیری اینقدر مهم است؟ پاسخ ساده است: با تکامل زبان ها، کتابخانه ها ایجاد می شوند و ابزارها ارتقا آموزش زبان پایتون می یابند. دانستن نحوه یادگیری برای همگام شدن با این تغییرات و تبدیل شدن به یک برنامه نویس موفق ضروری است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش رایگان پایتون بپردازید.

در این مقاله، ما چندین استراتژی یادگیری را ارائه خواهیم داد که به شما کمک می کند تا سفر خود را برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس راک استار پایتون آغاز کنید!دانلود رایگان: آموزش زبان پایتون یک فصل نمونه از مبانی پایتون: مقدمه عملی پایتون 3 دریافت کنید.

تا ببینید چگونه می توانید از مبتدی به سطح متوسط ​​در پایتون با یک آموزش زبان پایتون برنامه درسی کامل و به روز برای پایتون 3.8 بروید.آن را بچسبانیددر اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا مفاهیم جدیدی را که به عنوان یک برنامه نویس مبتدی یاد می گیرید.

زمانی که در حال یادگیری یک زبان جدید هستید، ثبات بسیار مهم است. توصیه می کنیم هر روز به کدنویسی متعهد باشید آموزش زبان پایتون . شاید باورش سخت باشد، اما حافظه عضلانی نقش مهمی در برنامه نویسی دارد. متعهد شدن به کدنویسی روزانه واقعاً به توسعه آن حافظه عضلانی کمک می کند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کدنویسی پایتون در گوشی بپردازید.

اگرچه ممکن است در ابتدا دلهره آور به “آموزش زبان پایتون” نظر برسد، اما در نظر بگیرید که هر روز از 25 دقیقه کم شروع کنید و از آنجا به سمت بالا حرکت کنید.برای کسب اطلاعات در مورد راه‌اندازی و همچنین تمرین‌هایی برای شروع، راهنمای قدم‌های اول با پایتون را بررسی کنید.

نکته شماره 2: آن را بنویسید.همانطور که در سفر خود به عنوان یک برنامه نویس جدید پیشرفت می کنید، ممکن است تعجب کنید که آیا باید یادداشت برداری کنید. بله شما باید! در واقع، تحقیقات نشان می دهد که یادداشت برداری با آموزش زبان پایتون دست برای نگهداری طولانی مدت بسیار مفید است.

این امر به ویژه برای کسانی که در راستای هدف تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده تمام وقت تلاش می‌کنند مفید خواهد بود، زیرا بسیاری از مصاحبه‌ها شامل نوشتن کد روی تخته سفید است آموزش زبان پایتون .هنگامی که شروع به کار بر روی پروژه ها و برنامه های کوچک می کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش پایتون برای کودکان بپردازید.

نوشتن با دست نیز می تواند به شما در برنامه ریزی کد خود قبل از رفتن به کامپیوتر کمک کند. اگر بنویسید به کدام توابع و کلاس ها آموزش زبان پایتون نیاز دارید و همچنین نحوه تعامل آنها می توانید زمان زیادی را صرفه جویی کنید.

نکته شماره 3: برو تعاملی!چه آموزش زبان پایتون برای اولین بار در حال یادگیری ساختارهای داده پایه پایتون (رشته ها، لیست ها، فرهنگ لغت ها و غیره) باشید، یا در حال اشکال زدایی یک برنامه کاربردی باشید، پوسته پایتون تعاملی یکی از بهترین ابزارهای یادگیری شما خواهد بود.

ما در این سایت نیز از آن بسیار استفاده می کنیم!برای استفاده آموزش زبان پایتون از پوسته تعاملی پایتون (که گاهی اوقات به آن Python REPL نیز می‌گویند)، ابتدا مطمئن شوید پایتون روی رایانه شما نصب شده است. ما یک آموزش گام به گام برای کمک به شما در انجام این کار داریم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی پایتون بپردازید.

برای فعال کردن پوسته تعاملی پایتون، به سادگی ترمینال خود را باز کنید و بسته به نصب خود، پایتون یا پایتون 3 را اجرا کنید. شما می توانید جهت های خاص تر را آموزش زبان پایتون در اینجا پیدا کنید.اکنون که می دانید چگونه پوسته را شروع کنید.

python beginner tips

در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از پوسته در هنگام یادگیری آورده شده است:بیاموزید که چه عملیاتی را می توان روی آموزش زبان پایتون یک عنصر با استفاده از dir():توجه داشته باشید که ما متد upper() را فراخوانی کردیم. می توانید ببینید چه کار می کند؟

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کتاب آموزش پایتون بپردازید.

همه حروف رشته را با حروف بزرگ می کند! در مورد این روش‌های آموزش زبان پایتون داخلی در بخش «دستکاری رشته‌ها» در این آموزش بیشتر بیاموزید.نوع عنصر را بیاموزید:نکته 4: استراحت کنیدهنگامی که در حال یادگیری هستید.

مهم است که از مفاهیم فاصله بگیرید و مفاهیم را جذب کنید. تکنیک پومودورو به طور گسترده استفاده می شود و می تواند کمک کند: شما به مدت 25 دقیقه کار کنید آموزش زبان پایتون ، یک استراحت کوتاه داشته باشید و سپس این روند را تکرار کنید.

استراحت برای داشتن یک جلسه مطالعه موثر بسیار مهم است، به خصوص زمانی که اطلاعات جدید زیادی را دریافت می کنید.هنگامی که شما در حال اشکال زدایی هستید، وقفه ها بسیار مهم هستند. اگر به یک باگ برخورد کردید و کاملاً نمی‌توانید بفهمید آموزش زبان پایتون چه مشکلی دارد، استراحت کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش پایتون پیشرفته بپردازید.

از رایانه خود فاصله بگیرید، پیاده روی کنید یا با یک دوست چت کنید.در برنامه نویسی، کد شما باید دقیقاً از قوانین یک زبان و منطق پیروی کند، بنابراین حتی از دست دادن یک علامت نقل قول همه آموزش زبان پایتون چیز را خراب می کند. چشمان تازه تفاوت زیادی ایجاد می کند.

نکته شماره 5: شکارچی باگ بونتی شوید.در مورد برخورد با یک باگ صحبت می کنیم، زمانی که شروع به نوشتن برنامه های پیچیده می کنید، با اشکالاتی در کد خود مواجه آموزش زبان پایتون خواهید شد. این اتفاق می افتد ای همه ما اجازه ندهید اشکالات شما را ناامید کنند.

در عوض، این لحظات را با غرور در آغوش بگیرید و خود را به عنوان یک آموزش زبان پایتون شکارچی جایزه حشرات تصور کنید.هنگام اشکال‌زدایی، داشتن یک رویکرد روش‌شناختی برای کمک به شما در یافتن مکان‌هایی که در حال خراب شدن هستند، مهم است.

مرور کد خود به ترتیب اجرای آن و اطمینان از کارکرد هر قسمت، راهی عالی برای انجام این کار است.هنگامی که متوجه شدید آموزش زبان پایتون کجا ممکن است چیزها خراب شوند، خط کد زیر را در pdf import اسکریپت خود وارد کنید. pdb.set_trace() و آن را اجرا کنید.

آموزش زبان پایتون مقدماتی

این دیباگر پایتون است و شما را وارد حالت تعاملی می کند آموزش زبان پایتون . دیباگر را می توان از خط فرمان با python -m pdb <my_file.py> نیز اجرا کرد.آن را مشارکتی کنیدهنگامی که همه چیز شروع به چسبیدن کرد، یادگیری خود را از طریق همکاری تسریع کنید.

در اینجا چند استراتژی وجود دارد که به شما کمک می کند از کار با دیگران بیشترین بهره را ببرید.نکته 6: اطراف خود را با دیگرانی که در حال یادگیری هستند احاطه کنیداگرچه ممکن آموزش زبان پایتون است کدنویسی یک فعالیت انفرادی به نظر برسد، اما در واقع وقتی با هم کار می کنید بهترین کار را انجام می دهد.

زمانی که در حال یادگیری کدنویسی در پایتون هستید بسیار مهم است که اطراف خود را با افراد دیگری که در حال یادگیری آموزش زبان پایتون هستند نیز احاطه کنید. این به شما امکان می دهد نکات و ترفندهایی را که در طول مسیر یاد می گیرید به اشتراک بگذارید.

اگر کسی را نمی شناسید نگران نباشید. راه های زیادی برای ملاقات با دیگرانی که مشتاق یادگیری پایتون هستند وجود دارد! رویدادهای محلی یا Meetups را بیابید یا به PythonistaCafe بپیوندید، یک انجمن آموزش زبان پایتون یادگیری همتا به همتا برای علاقه مندان به پایتون مانند شما!

نکته 7: آموزش دهید می گویند بهترین راه برای یادگیری چیزی، آموزش آن است. این درست زمانی است که شما آموزش زبان پایتون در حال یادگیری پایتون هستید. راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد: وایت برد با دیگر دوستداران پایتون، نوشتن پست های وبلاگی که مفاهیم تازه آموخته شده را توضیح می دهند.

ضبط ویدیوهایی که در آن آموزش زبان پایتون چیزهایی را که آموخته اید توضیح می دهید، یا به سادگی با خودتان در رایانه صحبت می کنید. هر یک از این استراتژی ها درک شما را مستحکم می کند و همچنین هرگونه شکاف در درک شما را آشکار می کند.

نکته 8: برنامه جفت برنامه نویسی زوجی تکنیکی است که شامل دو توسعه دهنده است که در یک ایستگاه آموزش زبان پایتون کاری برای تکمیل یک کار کار می کنند. دو توسعه‌دهنده بین «راننده» و «ناوبر» بودن جابه‌جا می‌شوند. “راننده” کد را می نویسد.

در حالی که “ناوبر” به راهنمایی حل مشکل کمک می کند و کد را همانطور که نوشته شده است بررسی می کند. به طور مکرر تغییر دهید تا از مزایای هر دو طرف بهره مند شوید.برنامه نویسی جفتی مزایای آموزش زبان پایتون زیادی دارد: این فرصت را به شما می دهد که نه تنها از کسی بخواهید کد شما را بررسی کند.

بلکه همچنین ببینید که شخص دیگری ممکن است در مورد یک مشکل فکر کند. قرار گرفتن در معرض ایده‌ها و روش‌های آموزش زبان پایتون فکری متعدد به شما در حل مسئله کمک می‌کند زمانی که به تنهایی به کدنویسی بازگشتید.نکته 9: سوالات “خوب” بپرسید.

مردم همیشه می گویند چیزی به نام سوال بد وجود ندارد، اما وقتی صحبت از برنامه نویسی می شود، ممکن است سوال بدی مطرح شود. هنگامی که از کسی کمک می‌خواهید که زمینه آموزش زبان پایتون کمی در مورد مشکلی که می‌خواهید حل کنید یا اصلاً ندارد.

بهتر است با دنبال کردن این کلمه اختصاری سؤالات خوب بپرسید:G: در مورد کاری که می‌خواهید انجام آموزش زبان پایتون دهید، توضیح دهید و به وضوح مشکل را توصیف کنید.O: مواردی را که قبلاً برای رفع مشکل تلاش کرده‌اید، مشخص کنید.O: بهترین حدس خود را در مورد اینکه مشکل ممکن است چیست ارائه دهید.

این به شخصی که به شما کمک آموزش زبان پایتون می‌کند کمک می‌کند تا نه تنها بداند که به چه چیزی فکر می‌کنید، بلکه بداند که شما به تنهایی فکر کرده‌اید.د: نمایش آنچه در حال رخ دادن است. کد، پیام خطای ردیابی و توضیح مراحلی را که اجرا کردید که منجر به خطا شد را وارد کنید.

به این ترتیب، شخصی که کمک می کند نیازی به تلاش برای ایجاد مجدد آموزش زبان پایتون موضوع ندارد.سوالات خوب می توانند زمان زیادی را ذخیره کنند. نادیده گرفتن هر یک از این مراحل می تواند منجر به مکالمات رفت و برگشتی شود که می تواند باعث درگیری شود.

به عنوان یک مبتدی، می‌خواهید مطمئن شوید که سؤالات خوبی می‌پرسید تا در برقراری ارتباط با فرآیند فکر خود تمرین کنید آموزش زبان پایتون و افرادی که به شما کمک می‌کنند از ادامه کمک به شما خوشحال شوند.چیزی بساز.

اکثر، اگر نه همه، توسعه دهندگان پایتون که با آنها آموزش زبان پایتون صحبت می کنید به شما می گویند که برای یادگیری پایتون، باید با انجام کار یاد بگیرید. انجام تمرین‌ها فقط می‌تواند شما را تا این جا پیش ببرد: شما با ساختن بیشتر یاد می‌گیرید.نکته 10: چیزی بسازید، هر چیزی

برای مبتدیان، تمرینات کوچک زیادی وجود دارد که واقعاً به شما کمک می کند تا با پایتون اعتماد به نفس داشته باشید و همچنین حافظه عضلانی را که در بالا در مورد آن صحبت آموزش زبان پایتون کردیم، توسعه دهید. هنگامی که درک کاملی از ساختارهای داده اولیه (رشته ها، لیست ها، دیکشنری ها، مجموعه ها).

برنامه نویسی شی گرا، و کلاس های نوشتاری دارید، زمان شروع ساختن است!آنچه می سازید به اندازه نحوه ساختن آموزش زبان پایتون آن مهم نیست. سفر ساختن واقعاً چیزی است که بیشتر به شما یاد می دهد. شما فقط می توانید از خواندن مقالات و دوره های واقعی پایتون خیلی چیزها یاد بگیرید.

بیشتر یادگیری شما از استفاده از پایتون برای ساختن چیزی آموزش زبان پایتون حاصل می شود. مشکلاتی که حل خواهید کرد چیزهای زیادی به شما می آموزد.لیست های زیادی با ایده هایی برای پروژه های مبتدی پایتون وجود دارد. در اینجا ایده هایی برای شروع وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =