ثبت نام
آموزش کدنویسی با گوشی

آموزش کدنویسی با گوشی

سرفصل‌های مقاله

مرکز برنامه نویسی – برنامه نویسی، کدنویسی آنلاین و در برنامه را بیاموزید.برنامه یادگیری مرکز برنامه نویسی.
از میان بسیاری از برنامه های کدنویسی با گوشی که اکنون در دسترس هستند، برنامه نویسی Hub بدون شک معتبرترین برنامه در بخش فناوری جهانی است. در واقع، این برنامه تحقیقاتی اکنون دارای “مهر تایید” از فیس بوک و گوگل است. شکی نیست: برخی از بزرگ‌ترین بازیگران فناوری دوره‌های آموزشی در کتابخانه وسیع برنامه‌نویسی هاب را تحسین می‌کنند.

تمام دوره های حرفه ای کدنویسی با گوشی هاب شامل بازی های تعاملی برای حفظ انگیزه دانش آموزان است. فقط تعدادی از موضوعاتی که می توانید به صورت رایگان یاد بگیرید عبارتند از HTML، SEO و CSS. اگر عضویت حرفه ای پولی را انتخاب کنید، می توانید موضوعات پیشرفته بی شماری مانند Java Spring، SQL و هک اخلاقی را بیاموزید.

به عنوان یک امتیاز، یک گواهی الکترونیکی دریافت خواهید کرد که می توانید بعد از هر درس در پروفایل لینکدین خود نمایش دهید. از آنجایی که برنامه نویسی هاب در زمینه فناوری شهرت بالایی دارد، این امتیاز می تواند رزومه شما را تقویت کند.

کدنویسی با گوشی

برنامه یادگیری کد Codecademy Go.
Codecademy با بیش از 45 میلیون کاربر، بدون شک یکی از محبوب ترین پلتفرم های آموزش آنلاین برای کدنویسی با گوشی است. اگرچه Codecademy بیشتر به خاطر مجموعه های مبتنی بر وب خود شناخته شده است، اما اکنون یک برنامه شیک برای دستگاه های iOS و Android ارائه می دهد. دانش‌آموزان می‌توانند از برنامه «Codecademy Go» برای بررسی مفاهیم مرتبط با زبان‌های برنامه‌نویسی مانند HTML، CSS، Python و JavaScript استفاده کنند.

با این حال، استفاده از Codecademy Go به عنوان یک برنامه مستقل بهترین ایده نیست. در واقع، توسعه دهندگان فقط قصد داشتند از Codecademy Go در کنار پلتفرم وب خود استفاده کنند. بهتر است Codecademy Go را به عنوان یک “راهنمای مطالعه” در اندازه جیبی در نظر بگیرید که می تواند به شما کمک کند مفاهیم مهم را در لحظه مرور کنید.

FYI: برنامه Codecademy Go فقط به کاربران اجازه می دهد به یک تمرین در روز در حالت رایگان دسترسی داشته باشند. اگر می خواهید در مورد کدنویسی جدی تر باشید، باید برای برنامه Codecademy Pro هزینه بپردازید.

قهرمان برنامه نویسی با گوشی

برنامه کدنویسی موبایل برنامه نویسی Hero.
به جای انجام بازی های ویدیویی، چرا بازی های خود را روی برنامه Programming Hero نسازید؟ این برنامه سرگرم‌کننده برای گوشی‌های هوشمند به کاربران کمک می‌کند تا اصول کدنویسی با گوشی را یاد بگیرند و در عین حال یک بازی بین کهکشانی هیجان‌انگیز ایجاد کنند. علاوه بر توسعه بازی، کاربران برنامه در مورد موضوعات پیشرفته تری مانند Python، الگوریتم ها، ساختارهای داده و OOP نیز خواهند آموخت.

برنامه نویسی Hero همچنین از یک زمین بازی برنامه نویسی و یک انجمن پشتیبانی می کند که در آن کاربران می توانند چت کنند و پروژه های برنامه نویسی خود را به نمایش بگذارند. اگر این انگیزه کافی نبود، Code.org اخیرا برنامه Programming Hero را به عنوان یکی از برنامه های مورد علاقه خود فهرست کرده است!

انکی
Enki زمانی که به‌عنوان «برنامه روز» اپل معرفی شد، یک برنامه کدنویسی با گوشی محبوب است که از دوره‌های کوچک برای آموزش مفاهیم کدنویسی با گوشی استفاده می‌کند. هر روز، کاربران Enki می‌توانند مهارت‌های کدنویسی خود را با خواندن یک یادداشت توضیحی مختصر و انجام یک مسابقه تمرین کنند. این برنامه همچنین دارای چند بازی جدید به زبان های مختلف برنامه نویسی است تا شما را سرپا نگه دارد.

علاوه بر جاوا اسکریپت، HTML و CSS، برنامه Enki همچنین دارای دوره های پیشرفته ای مانند Git، Linux، SQS و Python است. اگرچه Enki چند کلاس رایگان ارائه می دهد، اگر می خواهید تجربه کامل را داشته باشید، باید هزینه اشتراک Pro را بپردازید.

دیتا کمپ
برنامه یادگیری داده دیتا کمپ
اگر در مورد حرفه برنامه نویسی خود جدی هستید، ممکن است زمان ثبت نام در Datacamp فرا رسیده باشد. برخلاف سایر برنامه‌های موجود در این لیست، Datacamp تنها سه زبان را آموزش می‌دهد: SQL، Python و R. افرادی که به یک حرفه علم داده علاقه دارند بیشترین بهره را از تمرکز تخصصی Datacamp خواهند برد.

اگرچه Datacamp یک نسخه رایگان ارائه می دهد، برای دسترسی به تمام اطلاعات این برنامه باید هزینه پرداخت کنید. در حالی که Datacamp فنی تر و پرهزینه تر از برنامه های دیگر است، ممکن است انتخاب خوبی برای برنامه نویسان متوسط علاقه مند به یک تجربه “بوت کمپ” باشد.

نکته پاداش: برنامه‌های کدنویسی با گوشی مورد تأیید بچه‌ها وجود دارد! برنامه های یادگیری منطق کد برای کودکان.
آیا در خانه خود “تکنولوژیک های کوچک” دارید؟ اگر چنین است، ممکن است بخواهید یکی از بسیاری از برنامه‌های کدنویسی با گوشی مناسب برای کودکان را دانلود کنید.

بله، برنامه های کدنویسی با گوشی زیادی برای بچه ها وجود دارد که می توانند اصول جاوا اسکریپت، HTML و حتی پایتون را آموزش دهند. هک، حتی چند اسباب بازی رباتیک وجود دارد که والدین می توانند از آنها برای برنامه نویسی کودکان خود استفاده کنند! چند برنامه مورد علاقه که باید در نظر بگیرید عبارتند از Tynker و Sprite Box. بسته به سطح مهارت خود، حتی ممکن است با استفاده از این برنامه ها یک یا دو چیز یاد بگیرید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =