ثبت نام
بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است

بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است؟

سرفصل‌های مقاله

بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است ؟ رده سنی بازی ماینکرافت چقدر است؟  قبل از انکه به این سوال جواب دهیم باید بررسی کنیم بازی ماینکرافت چیست؟ ماینکرافت یک بازی ویدئویی ماجراجویی سندباکس است. این سبک “جعبه شن” نامیده می شود زیرا حالت جعبه شنی منظره ای خلاقانه بدون هدف ثابت و امکانات بی پایان ارائه می دهد.

این کودکان را در تفکر خلاق، هندسه، و حتی کمی زمین شناسی و مهندسی غرق می کند، زیرا آنها دنیایی از ساختارهای بلوک تخیلی را می سازند و کشف می کنند. طراحی بلوکی آن نیز تقریباً بچه گانه است: سر شخصیت‌ها مربع است، رنگ‌ها به صورت تکه‌ای ظاهر می‌شوند و حتی درختان به نظر می‌رسند که در آزمایشگاه لگو رشد کرده‌اند از این جمله می توان نتیجه گرفت بازی ماینکرافت برای کودکان می تواند مناسب باشد.

چگونه متوجه بشیم بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است ؟ مانند هر زمین بازی، ماینکرافت با دستورالعمل همراه نیست و برداشتن و بازی کردن آن نسبتاً ساده است. شما این بازی را از طریق کاوش، آزمایش، تماشای ویدیوهای یوتیوب و خواندن سایر محتوای ایجاد شده توسط طرفداران یاد می گیرید (مقدار زیادی از آن به صورت آنلاین وجود دارد).

پیشنهاد می کنیم مقاله خطرات بازی ماینکرافت چیست را مشاهده کنید.

فرزند شما از چه سنی می تواند Minecraft بازی کند؟بازی Minecraft دارای امتیاز PEGI 7 است، یعنی برای کودک از 7 سالگی مناسب در نظر گرفته شده است. سایت ایرانیان سایبر در این موضوع مطالب بیشتری را ارائه کرده است.

بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است ؟ از آنجایی بازی ماینکرافت بازی خیلی واقع گرایانه نبود و صحنه های خشونت محدود بود، سازمان PEGI بازی در آن سن را قابل قبول دانست.

بازی ماینکرافت چگونه است؟ بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است ؟ اولین کاری که در بازی انجام می دهید این است که یک دنیا بسازید و نام آن را نام گذاری کنید. سپس شروع به کاوش در آن و ساخت و ساز در حین حرکت می کنید. ممکن است مقداری چوب از یک درخت بردارید و آن را به صورت دسته ای از چوب خرد کنید.

می توانید چوب بیشتری به چوب ها اضافه کنید و کلنگ درست کنید. با کلنگ می توانید مقداری سنگ برای ساختن خانه استخراج کنید. و چرخه بازی به همین ترتیب پیش می رود. داستان در ماینکرافت هر چیزی است که می خواهید باشد و می توانید آن را به تنهایی یا با دیگران به صورت چند نفره بازی کنید.

بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است ؟

بریم تا به سوال بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است پاسخ دهیم. به دلیل پیچیدگی، احتمال خشونت خفیف و جامعه آنلاین برای پاسخ به سوال بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است ، ماینکرافت را برای کودکان ۸ سال به بالا توصیه می‌کنیم. اگر بچه های کوچکتری دارید که می خواهند بازی کنند اما کاملا آماده نیستند، گزینه هایی دارید.

این جایگزین های ماینکرافت می توانند آنها را با سبکی بسیار مشابه، بدون برخی از چیزهای سخت تر، اشغال کنند. و اگر تصمیم دارید به بچه های کوچکتر اجازه بازی بدهید، پیشنهاد می کنیم با آنها بازی کنید یا بازی آنها را در یک فضای مشترک نگه دارید که بتوانید نظارت کنید.

البته این تصمیم مختص هر خانواده و حتی هر بچه است.PEGI یک شاخص بسیار محبوب است، اما این به شما بستگی دارد که تصمیم خود را بگیرید. اگر هنوز تصمیم نگرفته اید بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است؟ با ما همراه باشید.

در هر سنی که هستی می توانی با کلیک بر روی عکس آموزش بازی سازی را شروع کنی

رده سنی بازی ماین کرافت

پیکان اشاره بالا

آیا ماینکرافت امن است؟

ایا کودکان می توانند بازی کنند بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است ؟ آیا می توان با خیال راحت بازی کرد؟ ماینکرافت را می توان با خیال راحت بازی کرد. به عنوان مثال، در حالت تک نفره Creative در تنظیمات صلح آمیز، هیچ تعاملی با دیگران وجود ندارد و هیچ درگیری وجود ندارد.

اما در نهایت، بیشتر بچه‌ها می‌خواهند با دیگران بازی کنند و بازی چند نفره خطراتی را به همراه دارد. اگرچه جوامع ماینکرافت عموماً استقبال می‌کنند و مدیران سرور مسئول منظم نگه داشتن کارها هستند، بچه‌ها می‌توانند در معرض زبان تند، قلدری و حتی سخنان نفرت باشند.

اگر می خواهید تصمیم بگیرید که بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است ؟ می توانید این ویژگی ها را در نظر بگیرید. بازی ماینکرافت از شکارچیان نیز مصون نیست. و از آنجایی که طرفداران بازی از سنی تا بزرگسالان رنج می برند، محیط های ساخته شده توسط بازیکن می تواند شامل نبردهای خونین (اما نه وحشتناک)، سناریوهای جنسی و سایر محتوای بزرگسالان باشد.

اگر می‌خواهید به فرزندتان اجازه دهید چند نفره بازی کند و در عین حال امکان قرار گرفتن در معرض زبان، محتوا و تعاملات نامناسب برای سن را کاهش دهید، بهترین راه این است که او به یک «قلمرو» بپیوندد، یک سرور ماینکرافت شخصی فقط دعوت‌شده برای حداکثر 10 نفر. بازیکنانی که توسط شخصی که می شناسند ساخته شده اند.

در غیر این صورت، سرور خود را برای نظارت بر اینکه چه کسی با بچه های شما بازی می کند ایجاد کنید. شما همچنین می توانید یک سرور تاسیس شده با مدیران بسیار خوب پیدا کنید، مانند یکی از این سرورهای ماینکرافت بررسی شده یا فقط برای بچه ها.

به ریسک‌هایی که باید در نظر گرفته شوند توجه کنیم، در مورد اینکه کدام سن حداقل برای بازی ماینکرافت مناسب است ؟ با در دست داشتن تمام اطلاعات می توانیم جواب سوال های بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است؟ و رده سنی بازی ماینکرافت چند است؟ را پیدا کنیم.

پیشنهاد می کنیم مقاله هدف بازی ماینکرافت را مشاهده کنید.

رده سنی بازی ماین کرافت چند است ؟

رده سنی بازی ماین کرافت چند است

رده سنی بازی ماینکرافت چقدر است؟ بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است ؟ ماینکرافت دارای یک سیستم “دستگاه سازی” منحصر به فرد است، به این معنی که برای ایجاد آیتم های جدید باید موارد دیگری را قبلا جمع آوری کرده باشید. به عنوان مثال برای ساختن کمان به چوب و نخ نیاز دارید که خود با جمع آوری منابع دیگر به دست می آیدهر کاردستی از نظر مواد و دستور ساخت آن متفاوت است.

پیشنهاد می کنیم مقاله کدهای ماینکرافت موبایل را مشاهده کنید.

این مقاله در مورد اینکه چرا ماینکرافت برای چندین سال موفق بوده است می تواند اطلاعات بیشتری در مورد محتوای بازی در اختیار شما قرار دهد که خلاصه کردن آن در چند کلمه بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است دشوار است. حالت های مختلف بازی همچنین باید قبل از اینکه جلوتر برویم، این است که چندین حالت بازی در Minecraft وجود دارد.

که به هر بازیکن اجازه می‌دهد سبک دلخواه خود را پیدا کند.این احتمالاً می تواند برای شما مفید باشد تا کودک خود را به سمت حالت بازی کمتر “خطرناک” هدایت کنید.

حالت بقا: این حالتی است که قبلاً برای شما توضیح دادم و بیشترین استفاده را دارد. بازیکن با هیچ چیز شروع می کند، در دنیایی بکر. این به او بستگی دارد.

آیا بازی ماینکرافت رایگان است؟

ماینکرافت رایگان نیست. ممکن است تبلیغاتی را برای دانلود رایگان ماینکرافت در اینترنت ببینید، اما آنها کلاهبرداری هستند. نسخه های کامپیوتری ماینکرافت حدود 30 دلار قیمت دارند. قیمت نسخه های کنسول متفاوت است. ماینکرافت همچنین خریدهای درون بازی برای لوازم جانبی بازی مانند پوسته (با نام مستعار لباس)، بافت (برای بهبود ظاهر اشیا) و دنیاهایی که توسط بازیکنان دیگر ایجاد شده است، دارد.

بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است ؟ اگر فکر می کنید برای کودکتان مناسب است می توانید یک حساب کاربری در Minecraft Marketplace ایجاد کنید و از Minecoins برای خرید آیتم های اضافی استفاده کنید. اگرچه این خریدها به شما کمک می‌کنند تا دنیای خود را شخصی‌سازی کنید – و جذاب به نظر برسید آن‌ها همان تقاضای مورد تقاضا برای آیتم‌ها را در بازی‌های دیگر ندارند.

مانند Fortnite، که نسخه‌های انحصاری آن رقابت را افزایش می‌دهند و حتی تفاوت‌های اجتماعی-اقتصادی بین بازیکنان را برجسته می‌کنند. اگر فقط می خواهید ماینکرافت را آزمایش کنید تا ببینید آیا برای فرزند شما مناسب است یا خیر، می توانید یک نسخه آزمایشی رایگان ماینکرافت را دانلود کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله دانلود بازی ماینکرافت را مشاهده کنید.

آیا ماینکرافت خشونت آمیز است؟

آیا ماینکرافت خشونت آمیز است

ماینکرافت می تواند خشن باشد، اما لزومی ندارد. برای مثال، حالت خلاقانه خشونت ندارد: با اوباش متخاصم روبرو خواهید شد، اما آنها حمله نمی‌کنند. در سطوح دشواری بالاتر، باید از موجودات ترسناک مختلف، از جمله اژدهای بدنام Ender، جلوگیری کنید و گاهی آن‌ها را بکشید. اگر بچه‌ها چند نفره بازی می‌کنند و جواب سوال بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است را می دانید به نکات توجه کنید بازیکنان دیگر می‌توانند تهاجمی باشند و برای شخصیت شما تله‌هایی بگذارند که باید از آنها بجنگید.

نسخه‌ای از بازی وجود دارد که می‌توانید در حالت «هاردکور» بازی کنید، که به‌طور بی‌رحمانه بازیکنانی را که می‌میرند، حذف می‌کند، به‌جای اینکه به آن‌ها اجازه می‌دهد مانند سطوح آسان‌تر دوباره تخم‌ریزی کنند. اما به طور کلی، گرافیک بلوک تجربه بصری را ملایم و به هیچ وجه واقعی نمی کند.

برای بازی با بچه های خود و هم از طریق اینترنت برای بازی با بازیکنان دیگر ارائه می دهد. صدها سرور مختلف وجود دارد که هر کدام ویژگی ها، حالت های بازی و جامعه خاص خود را دارند.

آیا کودکتان در ماینکرافت می توانند باهم بازی کنند؟

بله، این امکان وجود دارد که کودک شما با دوستان خود بازی کند. در نسخه‌های کنسول آسان‌تر است، زیرا فقط باید برچسب بازی یا شناسه بازیکن دوستان خود را بدانید تا آنها را به جلسه خود اضافه کنید. در رایانه شخصی و سیستم های تلفن همراه ممکن است کمی پیچیده تر باشد، زیرا هر دو باید روی یک سرور باشید.

آیا ماین کرافت آموزشی است؟

تا اینجا متوجه شدیم که بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است حالا بررسی کنیم که مزایا بازی ماینکرافت چیست؟ بازی‌هایی مانند ماینکرافت که امکان کاوش و خلاقیت را فراهم می‌کنند، می‌توانند برای یادگیری مفید باشند. آنها تفکر انتقادی، حل مسئله و تفکر سیستمی را تحریک می کنند (یادگیری نحوه کار با هم).

تمرکز ماینکرافت بر ساختن می‌تواند مفاهیم هندسه را تقویت کند، زیرا مهارت‌های منطقی، خلاقیت و حتی همکاری بازیکنان را تقویت می‌کند. اما ارزش آموزشی هر رسانه ارتباط زیادی با هدایت کننده یادگیری دارد. سعی کنید تا زمانی که می توانید با هم بازی کنید و از فرزندتان سؤالاتی در مورد آن بپرسید، مانند: “چرا آن را ساختید؟”، “چطور آن را ساختید؟” و “وقتی یک سازه باحال می سازید چه احساسی دارید؟” ”

آیا ممکن است کودکان به ماینکرافت معتاد شوند؟

آیا ممکن است کودکان به ماینکرافت معتاد شوند

از آنجایی که ماینکرافت نقطه پایانی ندارد، می تواند فوق العاده قانع کننده باشد. جواب این سوال بستگی به سوال این دارد که بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است اما با وجود اینکه برخی از بچه‌ها زمان بسیار سختی دارند که خود را از بازی‌های خاصی دور کنند – و برخی می‌گویند که به آنها احساس «اعتیاد» می‌کنند، این احتمالاً به دلیل عوامل دیگری مانند آنچه در زندگی‌شان می‌گذرد، به جای وابستگی واقعی است.

با همه رسانه‌ها، مهم است که به فرزندتان کمک کنید تا خودتنظیمی را یاد بگیرد، زیرا شما همیشه برای قطع ارتباط با او در کنار او نخواهید بود. با گفتگو در مورد تمام وظایف روزانه آنها شروع کنید و بفهمید که چقدر زمان بازی با آنها سازگار است. یک تقویم ایجاد کنید، از آنها بخواهید تایمر تنظیم کنند و به آنها برای پایبندی به محدودیت های زمانی پاداش دهید.

اگر این کار را امتحان کرده‌اید و می‌خواهید کنترل بیشتری روی زمان نمایش آن‌ها داشته باشید، یک برنامه کنترل والدین را نصب کنید که به شما امکان می‌دهد محدودیت‌های روزانه صفحه نمایش را برای برنامه‌های مختلف تعیین کنید.

آموزش بازی ماینکرافت در یوتویوب چگونه است؟

بچه ها به دلایل مختلفی دوست دارند مردم را در حال بازی ماینکرافت تماشا کنند: یادگیری تکنیک های جدید، لذت بردن از مهارت های دیگران، مطلع شدن از آخرین اخبار و احساس عضوی از یک جامعه. اما ارزش سرگرمی احتمالاً بزرگترین مزیت است: بازیکنان برتر ماینکرافت در دنیای بازی دارای موقعیت مشهور هستند و می توانند خنده دار، جالب و حتی با شخصیت باشند.

تا زمانی که کودک شما کانال‌های متناسب با سنش را تماشا می‌کند و زمان صفحه نمایش خود را با سایر فعالیت‌ها متعادل می‌کند، تماشای بازی‌های ویدیویی از مردم مانند هر ورزش تماشاچی است.

آیا در ماینکرافت شکارچیانی وجود دارد؟

بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است ؟ همیشه این احتمال وجود دارد که بازیکنان در برخی سرورها با شکارچیان برخورد کنند، به خصوص اگر اعتدال ضعیف باشد. ایمن‌ترین کار این است که روی یک سرور شناخته شده و مستقر به جای پیوستن به یک سرور تصادفی، بازی کنید. ماینکرافت به شما این امکان را می دهد که بازیکنان را بی صدا و مسدود کنید و آنها را برای رفتار نامناسب گزارش دهید. اگر کودکتان چند نفره بازی می کند، همه تنظیمات بازی را با او مرور کنید.

سرور ماینکرافت چیست؟

سرور یک راه اندازی نرم افزاری است که به بازیکنان اجازه می دهد بازی های چند نفره را سازماندهی و کنترل کنند. اگر چند نفره بازی می‌کنید، یا باید نام سروری را که می‌خواهید به آن بپیوندید، بدانید یا توسط میزبان دعوت شوید. هر کسی می‌تواند یک سرور راه‌اندازی کند، اما کمی فنی است—و مسئولیت بزرگی است زیرا میزبان مسئول محیط بازی است.

در حالی که برخی از افراد سروری را فقط برای دوستان یا یک جلسه یک بازی راه اندازی می کنند، سرورهای اختصاصی ماینکرافت زیادی وجود دارد، برخی فقط برای بچه ها، خانواده ها یا گروه های دیگر. به عنوان مثال، Autcraft یک سرور ماینکرافت است که فقط برای کودکان در طیف اوتیسم طراحی شده است، و Famcraft سروری است که خانواده پسند است.

افرادی که پشت این سرورهای تاسیس شده ماینکرافت هستند، تلاش زیادی برای ایجاد جوامع در سراسر دنیاهایی که می‌سازند انجام می‌دهند و تجربه بازی را برای مخاطبان خاص خود طراحی می‌کنند.

در پایان بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است میخواهیم بگوییم که بازی ماینکرافت برای سنین 8 سال به بالا مناسب است یعنی کودکان هم می توانند با نظارت شما بازی کنند بدون اینکه اسیبی ببینند.

آیا ماینکرافت برای کودکان مناسب است؟ بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است ؟ ماینکرافت دارای رتبه E10+ (همه 10+) با یک توصیفگر محتوا برای خشونت فانتزی است.

همچنین دارای عناصر تعاملی برای کاربران تعامل (به این معنی است که بازیکنان می توانند در صورت تمایل به صورت آنلاین با هم ارتباط برقرار کنند) و خریدهای درون بازی (به این معنی که بازی توانایی مبادله ارزهای واقعی را با ارز یا آیتم های درون بازی ارائه می دهد).

ماینکرافت محتوای خشونت آمیز یا ترسناک درون بازی ندارد. دشمنان و سایر موجودات به سادگی ناپدید می شوند و زمانی که شکست می خورند، بازیکنان می توانند حیوانات غیر تهدید کننده را برای منابع غذایی بکشند، این نمایش ها مورد تمجید قرار نمی گیرند.

موادی مانند کلنگ و دینامیت برای منفجر کردن زمین و دشمنان استفاده می‌شود، اما اینها ماهیت بلوکی و کارتونی دارند. در حالت بقا، بازیکنان می توانند از گرسنگی، سوختن، غرق شدن، افتادن، یا مورد حمله موجودات متخاصم و سایر سرنوشت ها از بین بروند. با این حال، این‌ها نشان داده نمی‌شوند، و بازیکنان به سادگی می‌توانند پس از تسلیم شدن در برابر عناصر، مجدداً بازپخش کنند.

رده سنی ماینکرافت چیست؟

با توجه به "هیئت رتبه بندی نرم افزار سرگرم کننده" (ESRB)، Minecraft برای کاربران بالای 10 سال مناسب است. به دلیل «خشونت فانتزی»، ESRB بیان می کند که این رتبه بندی به این صورت داده شده است.

آیا ماینکرافت برای کودکان 6 ساله خوب است؟

چه سنی برای Minecraft مناسب است؟ Minecraft معمولاً برای سنین 8 سال به بالا توصیه می‌شود، زیرا بازی‌ای است که خیلی خشن یا حتی یادگیری نحوه استفاده از آن دشوار نیست. در واقع، برای بسیاری از کودکان، این یکی از اولین تجربه‌های بازی ویدیویی آنلاین آنها بود.

آیا Minecraft برای کودکان 4 ساله خوب است؟

برخی توصیه می کنند بازیکنان حداقل 8 سال سن داشته باشند، در حالی که برخی دیگر سن 10 سال را توصیه می کنند. هیئت رتبه بندی نرم افزار سرگرمی به Minecraft امتیاز هر 10+ را می دهد.

بازی ماینکرافت برای چه سنی مناسب است
ماینکرافت برای چه سنی مناسب است

کارگردان: 1486 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-06-17 12:31

امتیازدهی ویرایشگر:
5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 1 =