ثبت نام
آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در زنجان

آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در زنجان

سرفصل‌های مقاله

ایرانیان سایبر اقدام به آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در زنجان می نماید. با برگزاری دوره های برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان 8 تا 18 سال گامی رو به جلو بر می دارد. برگزاری کلاس‌های برنامه نویسی در زنجان، علاوه بر ارتقاء دانش و مهارت‌های فنی جوانان، به توسعه صنعت فناوری اطلاعات، ایجاد فرصت‌های شغلی، ارتقاء سطح تحصیلی و فرهنگی، و توسعه فرهنگ کارآفرینی در این استان کمک خواهد کرد. با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگ، این کلاس‌ها می‌توانند یک گام مهم در راستای توسعه فناوری و ارتقاء اقتصادی و فرهنگی استان زنجان باشند.

برخی ویژگی های دوره های ایرانیان سایبر:

  • برگزاری کلاس های خصوصی برای دانش آموزان
  • گارانتی یک ماهه بدون قید و شرط
  • تکالیف هفتگی
  • پشتیبانی مداوم در طول دوره
  • فیلم های هفتگی
  • آموش تخصصی بر روی نوجوانان 8 تا 18 سال

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان در زنجان

خانواده هایی که در شهر زنجان و حومه زنجان زندگی می کنند، می توانند با شرکت در کلاس های آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در زنجان به کسب دانش و مهارت برنامه نویسی بپردازند.

شما می‌توانید با خیالی آسوده، در هر جای شهر زنجان و شهرستان های اطراف زنجان که هستید در دوره‌های آنلاین برنامه نویسی ایرانیان سایبر شرکت کنید. دوره های ایرانیان سایبر منتظر شما خانواده های عزیز زنجان است.

آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

ایرانیان سایبر با ارایه یک مسیر مشخص در ده ترم به آموزش برنامه نویسی صفر تا صد کودکان و نوجوانان 8 تا 18 سال می پردازد. دانش آموزان در ترم اول، مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی را می گذرانند. در این ترم به یادگیری زبان پایتون می پردازند. هر کدام از دوره ها به مدت 3 ماه برگزار می شود که شامل فیلم های آموزشی و جلسات خصوصی است.

این دوره های برنامه نویسی برای آماده سازی آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در زنجان برای ورود به دنیای برنامه نویسی و کسب درآمد از آن است. لذا آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در زنجان مهیای شما است.

کلاس برنامه نویسی در زنجان

کلاس برنامه نویسی در زنجان

استان زنجان با پتانسیل‌های فراوانی در حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات برخوردار است. باید بستر مناسبی برای آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در زنجان فراهم شود. اما، این پتانسیل‌ها به‌طور کامل به بهره‌برداری نرسیده‌اند و بسیاری از جوانان و علاقه‌مندان به علوم کامپیوتر و برنامه نویسی نیازمند محیطی مناسب برای یادگیری و توسعه است. به منظور تامین این نیاز، تدابیری برای برگزاری کلاس‌های برنامه نویسی در زنجان اهمیت دارد.

بدین منظور، برگزاری کلاس‌های برنامه نویسی در زنجان با هدف ارتقاء دانش و مهارت‌های فنی جوانان و ایجاد فرصت‌های شغلی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، گامی مهم به سوی توسعه فناوری و ارتقاء سطح فرهنگی و اقتصادی استان است. در این مقاله به بررسی اهمیت و ضرورت برگزاری کلاس‌های برنامه‌ نویسی در زنجان، هدف‌ها و فواید این کلاس‌ها، و همچنین برنامه‌ریزی برای اجرای این کلاس‌ها پرداخته خواهد شد.

اهمیت آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در زنجان:

1. ایجاد فرصت‌های شغلی: با توسعه مهارت‌های برنامه‌ نویسی در جوانان استان، فرصت‌های شغلی در شرکت‌ها و استارتاپ‌های محلی و حتی بین‌المللی افزایش می‌یابد.
2. توسعه صنعت فناوری اطلاعات: با ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های برنامه نویسی، امکان تولید نرم‌افزارهای محلی و ارائه خدمات فناوری اطلاعات در داخل و خارج از استان فراهم می‌شود.
3. ارتقاء سطح تحصیلی: ارائه کلاس‌های برنامه نویسی به جوانان زنجان، فرصت یادگیری و توسعه دانش و مهارت‌های فنی آنان را فراهم می‌کند و سطح تحصیلی آنان را ارتقاء می‌بخشد.
4. توسعه فرهنگ کارآفرینی: آموزش برنامه نویسی به جوانان، زمینه‌ساز توسعه فرهنگ کارآفرینی و راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا در حوزه فناوری می‌شود.

هدف‌ها و فواید کلاس‌های برنامه نویسی در زنجان:

1. ارتقاء دانش و مهارت‌های برنامه‌نویسی در جوانان و علاقه‌مندان به فناوری اطلاعات.
2. ایجاد فرصت‌های شغلی در حوزه برنامه‌نویسی و فناوری اطلاعات.
3. ارتقاء سطح تحصیلی و فرهنگ علمی و فناوری در استان زنجان.
4. توسعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد انگیزه برای راه‌اندازی کسب و کارهای فناوری محلی.

برنامه‌ریزی برای اجرای کلاس‌های برنامه نویسی زنجان

1. تشکیل تیم آموزشی مجرب و متخصص در حوزه برنامه نویسی.
2. انتخاب محتوا و فراهم‌سازی منابع آموزشی متنوع و کاربردی.
3. تبلیغات گسترده در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز جوانان برای جذب شرکت‌کنندگان.
4. برگزاری کلاس‌های تئوری و عملی با رویکرد کاربردی و پروژه‌محور.
5. ارتباط با صنعت و ایجاد فرصت‌های همکاری با شرکت‌ها و استارتاپ‌های محلی برای ارائه فرصت‌های شغلی به شرکت‌کنندگان.

سوالی دارید؟

ما برای کمک اینجا هستیم ، سوالات متداول دانشجویان را بررسی کنید.

چگونه در کلاس های برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در زنجان شرکت کنیم؟

برای ثبت نام در دوره های برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در زنجان، به صفحه ثبت نام بروید و اقدام به ثبت نام در دوره های برنامه نویسی کنید.

چه تضمینی برای کیفیت دوره های برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در زنجان وجود دارد؟

کیفیت دوره های برنامه نویسی ایرانیان سایبر در حدی است که یک ماه را گارانتی بدون قید و شرط می کنیم. دانش آموزان اگر در ماه اول آموزش از شرکت در دوره پشیمان شدند. می توانند با فعال کردن گارانتی کل وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت نمایند.

آیا امکان برگزاری کلاس های حضوری در زنجان وجود دارد؟

با توجه به بیماری کرونا، تمامی دوره ها حتی برای شهروندان تهرانی به صورت آنلاین برگزار می شود. تا پایان کرونا امکان برگزاری کلاس های حضوری وجود ندارد.

آیا پس از پایان کرونا، کلاس های برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان در زنجان به صورت آنلاین ادامه می یابند؟

ایرانیان سایبر نه تنها از ایران بلکه پذیرای دانش آموزان ایرانی از سراسر جهان می باشد. باطبع این کلاس ها برای شهروندان زنجانی نیز ادامه می یابد.

فرزند من 11 سالشه، آیا می تواند در دوره های برنامه نویسی ایرانیان سایبر شرکت کند؟

برای شرکت در دوره، دانش آموزان حتما باید کلاس پنجم دبستان را به پایان رسانده باشند.