منو
صفحه اصلی
ثبت نام
آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در همدان

آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در همدان

سرفصل‌های مقاله

ایرانیان سایبر اقدام به آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در همدان می نماید. با برگزاری دوره های برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان 12 تا 18 گامی رو به جلو بر می دارد.

برخی ویژگی های دوره های ایرانیان سایبر:

  • برگزاری کلاس های خصوصی برای دانش آموزان
  • گارانتی یک ماهه بدون قید و شرط
  • تکالیف هفتگی
  • پشتیبانی مداوم در طول دوره
  • فیلم های هفتگی
  • آموش تخصصی بر روی نوجوانان 12 تا 18 سال

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان در همدان

خانواده هایی که در شهر همدان و حومه همدان زندگی می کنند، می توانند با شرکت در کلاس های آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در همدان به کسب دانش و مهارت برنامه نویسی بپردازند.

شما می‌توانید با خیالی آسوده، در هر جای شهر همدان و شهرستان های اطراف همدان که هستید در دوره‌های آنلاین برنامه نویسی ایرانیان سایبر شرکت کنید. دوره های ایرانیان سایبر منتظر شما خانواده های عزیز همدان است.

آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

ایرانیان سایبر با ارایه یک مسیر مشخص در ده ترم به آموزش برنامه نویسی صفر تا صد کودکان و نوجوانان 12 تا 18 سال می پردازد. دانش آموزان در ترم اول، مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی را می گذرانند. در این ترم به یادگیری زبان ++C می پردازند. هر کدام از دوره ها به مدت 3 ماه برگزار می شود که شامل فیلم های آموزشی و جلسات خصوصی است.

این دوره های برنامه نویسی برای آماده سازی آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در همدان برای ورود به دنیای برنامه نویسی و کسب درآمد از آن است. لذا آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در همدان مهیای شما است.

سوالی دارید؟

ما برای کمک اینجا هستیم ، سوالات متداول دانشجویان را بررسی کنید.

چگونه در کلاس های برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در همدان شرکت کنیم؟

برای ثبت نام در دوره های برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در همدان، به صفحه ثبت نام بروید و اقدام به ثبت نام در دوره های برنامه نویسی کنید.

چه تضمینی برای کیفیت دوره های برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در همدان وجود دارد؟

کیفیت دوره های برنامه نویسی ایرانیان سایبر در حدی است که یک ماه را گارانتی بدون قید و شرط می کنیم. دانش آموزان اگر در ماه اول آموزش از شرکت در دوره پشیمان شدند. می توانند با فعال کردن گارانتی کل وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت نمایند.

آیا امکان برگزاری کلاس های حضوری در همدان وجود دارد؟

با توجه به بیماری کرونا، تمامی دوره ها حتی برای شهروندان تهرانی به صورت آنلاین برگزار می شود. تا پایان کرونا امکان برگزاری کلاس های حضوری وجود ندارد.

آیا پس از پایان کرونا، کلاس های برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان در همدان به صورت آنلاین ادامه می یابند؟

ایرانیان سایبر نه تنها از ایران بلکه پذیرای دانش آموزان ایرانی از سراسر جهان می باشد. باطبع این کلاس ها برای شهروندان همدانی نیز ادامه می یابد.

فرزند من 11 سالشه، آیا می تواند در دوره های برنامه نویسی ایرانیان سایبر شرکت کند؟

برای شرکت در دوره، دانش آموزان حتما باید کلاس پنجم دبستان را به پایان رسانده باشند.