منو
صفحه اصلی
ثبت نام
دانلود برنامه فلوچارت آماده برای گوشی

دانلود برنامه فلوچارت آماده برای گوشی

سرفصل‌های مقاله

دانلود برنامه فلوچارت آماده برای گوشی موضوع مورد بحث این مقاله است که در ادامه آن اختصاصا به دانلود برنامه فلوچارت کامل پرداخته ایم.فلوچارت ها فقط برای مهندسان، برنامه نویسان و مدیران نیستند. همه می توانند از یادگیری نحوه ساخت فلوچارت بهره ببرند، دانلود برنامه فلوچارت به ویژه به عنوان راهی برای ساده کردن کار و زندگی خود و حتی رهایی از عادت های بد موثر است.

تنها مشکل این است که دانلود بهترین برنامه فلوچارت چیست؟ گزینه های شگفت انگیز زیادی وجود دارد، اما نسبتاً گران هستند. خوشبختانه، برای دسترسی به ایجاد کننده فلوچارت عالی، نیازی به پرداخت هزینه اشتراک یا پرداخت یکباره گران ندارید. اگر نمی خواهید با استفاده از یک ابزار گران قیمت، فلوچارت های خیره کننده ایجاد کنید، بهتر است دانلود برنامه فلوچارت را از موارد زیر انتخاب کنید.

 

دانلود برنامه فلوچارت 

1. دیا
ابزار فلوچارت رایگان،Dia یک سازنده فلوچارت رایگان و با امکانات کامل است. همچنین کاملاً منبع باز تحت مجوز GPLv2 است که اگر به فلسفه منبع باز اعتقاد دارید عالی است. دانلود برنامه فلوچارت این قدرتمند، توسعه پذیر و آسان برای استفاده است.اگر به دنبال بهترین جایگزین رایگان برای مایکروسافت ویزیو هستید، دیا به همان اندازه نزدیک است که می خواهید به آن برسید.

ویژگی ها دانلود برنامه فلوچارت و نکات برجسته:رابط کاربری ساده و شهودی.ده ها شکل استاندارد، از جمله UML، مدار و پایگاه داده.اشکال سفارشی را با استفاده از XML و SVG اضافه کنید.اشکال و متن را با رنگ های استاندارد یا سفارشی رنگ آمیزی کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله معنی اشکال در فلوچارت برنامه نویسی چیست بپردازید.

2. yEd Graph Editor
دانلود برنامه فلوچارت رایگان ویرایشگر گراف،یک ابزار عالی و به روز برای فلوچارت ها، نمودارها، درختان، نمودارهای شبکه و موارد دیگر است. می توانید برنامه را به عنوان یک فایل JAR (که به جاوا در سیستم شما نیاز دارد) یا یک EXE (که شامل نصب کننده جاوا است) دانلود کنید. این قدرتمند و همه کاره است، اما مبادله آن یک رابط زشت و مبتنی بر Swing است.

ویژگی ها دانلود برنامه فلوچارت و نکات برجسته:تلاش بسیار کمی برای نمودارهای با کیفیت حرفه ای.تنظیم خودکار عناصر نمودار جریان از آشفته تا تمیز.
مسیریابی لبه ارگانیک و متعامد برای اتصالات.چندین گزینه صادرات از جمله PNG، JPG، SVG و PDF.

دانلود برنامه فلوچارت آماده برای گوشی

3. ThinkComposer
دانلود برنامه فلوچارت رایگان ThinkComposer یک برنامه فلوچارت برای حرفه ای ها است. علاوه بر فلوچارت ها، می تواند مدل های کسب و کار، نمودارهای کلاس، درختان شجره نامه، جدول زمانی، نمودارهای مورد استفاده و موارد دیگر را مدیریت کند. برای یک یا دو نمودار هر چند وقت یکبار کمی زیاده روی است، اما اگر با فلوچارت ها به صورت روزانه یا هفتگی سروکار دارید، انتخاب هوشمندانه ای است.

ویژگی ها دانلود برنامه فلوچارت و نکات برجسته:گره ها و اتصالات سفارشی، قابل استفاده مجدد ایجاد کنید.نمودارهای عمیق و چند سطحی برای بیان کامل بصری ایده ها.ترکیبات می توانند نمودارها و نمودارهای مختلف را با هم ترکیب کنند.بر اساس داده های خود گزارش های PDF، XPS یا HTML ایجاد کنید.
منبع باز و قابل توسعه با افزونه ها.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله فیلم آموزش فلوچارت از پایه به زبان ساده و مبانی کامپیوتر pdf بپردازید.

4. پروژه مداد
“دانلود برنامه فلوچارت” پروژه مداد، Pencil Project یک سازنده فلوچارت قدیمی است که به دلیل یک وقفه طولانی در توسعه مورد توجه قرار نگرفت، اما همه چیز در سال 2015 دوباره شروع شد و در سال 2019 نسخه 3.1.0 منتشر شد. اکنون همه چیز مدرن و به روز است، و برای هرکسی که به نمودارهای سریع و ساده با حداقل منحنی یادگیری نیاز دارد، گزینه ای عالی است.

ویژگی ها دانلود برنامه فلوچارت و نکات برجسته:هزاران شکل داخلی برای انواع نمودارها و رابط ها.اشکال خود را ایجاد کنید یا مجموعه های ساخته شده توسط دیگران را نصب کنید.چندین گزینه صادرات، از جمله PNG، SVG، PDF و HTML.هنر را از OpenClipart.org برای استفاده در نمودارها و نمودارها وارد کنید.

5. LibreOffice Draw
دانلود برنامه فلوچارت رایگان LibreOffice بدون شک بهترین جایگزین رایگان برای مایکروسافت آفیس برای پردازش کلمه، صفحات گسترده، ارائه ها و حتی نمودارهای بصری است. با LibreOffice Draw، می توانید به راحتی اشکال، نمادها، خطوط، اتصالات، متن، تصاویر و موارد دیگر را اضافه کنید. این کامل نیست، اما مطمئناً انعطاف پذیر است.

ویژگی ها دانلود برنامه فلوچارت و نکات برجسته:اندازه صفحه سفارشی، عالی برای انواع نمودار.نقشه صفحه کار بر روی نمودارهای متعدد را آسان می کند.دستکاری های پیشرفته شی، از جمله کنترل کننده 3 بعدی.می تواند فرمت Microsoft Visio را باز کند (اما نه در آن ذخیره کند).

6. طراح نمودار
طراح نمودار ویرایشگر فلوچارت رایگان، دانلود برنامه فلوچارت Diagram Designer یک نرم افزار نمودار رایگان تا حدودی ابتدایی است، اما اجازه ندهید که شما را دور کند! در تنظیمات ویندوز 10 من به خوبی اجرا می شود و برای ایجاد فلوچارت هایی که زیبا به نظر می رسند بسیار موثر است. ناگفته نماند که حتی ساده تر از ایجاد یک فلوچارت در Microsoft Word است. آیا می تواند بهتر باشد؟ البته. اما برای استفاده شخصی، عالی است.

ویژگی ها دانلود برنامه فلوچارت و نکات برجسته:رابط کاربری آسان برای کشیدن و رها کردن.بدون ویژگی های غیر ضروری که منحنی یادگیری را تندتر می کند.PNG، JPG، BMP، GIF، ICO و موارد دیگر را وارد و صادر کنید.

7. PlantUML
دانلود برنامه فلوچارت رایگان ،PlantUML بر خلاف سایر سازندگان فلوچارت در این لیست است. به جای یک رابط گرافیکی، نمودارهای خود را با استفاده از زبان برنامه نویسی PlantUML ایجاد می کنید. این یک ابزار عالی برای برنامه نویسانی است که کشیدن و رها کردن مبتنی بر ماوس را دوست ندارند. PlantUML به جاوا در سیستم شما نیاز دارد.

ویژگی ها دانلود برنامه فلوچارت و نکات برجسته:اشیاء و روابط را با استفاده از زبان برنامه نویسی PlantUML تعریف کنید.پشتیبانی می کند.بسیاری از انواع نمودارها: ترتیب، مورد استفاده، کلاس، گانت و غیره.نمودارها را به صورت PNG، SVG یا LaTeX صادر کنید.

سایر برنامه ها و ابزارهای مفید برای دانلود برنامه فلوچارت

پیدا کردن ایجادکننده فلوچارت مناسب قطعاً زمانی مفید است که می‌خواهید مجموعه‌ای از رویدادها یا ایده‌های طوفان فکری را نشان دهید. بهتر از آن، دانلود برنامه فلوچارت رایگان دسترسی به چنین ابزار مفیدی را آسان تر می کند.

دانلود برنامه فلوچارت برای گوشی

کانوا

دانلود برنامه فلوچارت لوگوی Canva، نمودار دایره ای، نمودار میله ای. تیم ها، فریلنسرها، مشاغل کوچک، دانشجویان. ویندوز، مک، iOS، اندروید، مبتنی بر وب. نمودارهای دونات سفارشی، نمودارهای ون، الگوهای از پیش ساخته شده ایجاد کنید. 

Draw.io

نمودارهای جریانی Draw_Logo، نمودارهای فرآیند، نمودارهای سازمانی، UML، ER و نمودارهای شبکه. توسعه دهندگان، طراحان، تحلیلگران فرآیند، و مدیران شبکه. آنلاین، دسکتاپ، موبایل و سازگار با همه مرورگرها. بکشید و رها کنید. دانلود برنامه فلوچارت تعداد زیادی قالب،واردات و صادرات در قالب های مختلف. رایگان و متن باز،نمودار شفاف

قرعه کشی هوشمند

دانلود برنامه فلوچارت SmartDraw_Logo ، پلان‌های طبقه، و نمودارهای دیگر برای هر کسی ایجاد کنید. مرورگر وب یا هر دستگاه دیگری (کامپیوتر، مک یا موبایل). قالب بندی هوشمند پلت فرم توسعه. همکاری از هر کجا. تک کاربر: 9.95 دلار در ماه چند کاربر:

نکاتی در مورد ایجاد فلوچارت های بهتر

در حالی که دانلود برنامه فلوچارت ها راهی عالی برای شفاف سازی در مورد فرآیند کسب و کار هستند، اما می توانند باعث سردرگمی یا گمراه کردن دیگران شوند. شما می توانید با پایبندی به یک طراحی فلوچارت خوب از این اشتباهات جلوگیری کنید.

از عناصر طراحی ثابت استفاده کنید – به عنوان مثال، اگر از یک بیضی برای نشان دادن شروع یک برنامه استفاده می کنید، باید از یک بیضی برای نشان دادن پایان نیز استفاده کنید. علاوه بر این، دانلود برنامه فلوچارت اندازه هر شکل را یکسان کنید و فاصله بین عناصر مختلف فلوچارت را یکسان نگه دارید.

سعی کنید همه چیز را در یک صفحه نگه دارید – تمام تلاش خود را بکنید تا همه عناصر فلوچارت را در یک صفحه قرار دهید. اگر احساس می‌کنید که با دانلود برنامه فلوچارت فضایتان تمام شده است، سعی کنید مقیاس فلوچارت خود را کاهش دهید. همچنین می توانید جهت جریان خود را تغییر دهید. برای مثال، می‌توانید عناصر را از چپ به راست در جریان قرار دهید، سپس برای شروع یک ردیف جدید به پایین حرکت کنید.

در دانلود برنامه فلوچارت از مسیرهای تقسیم به جای نمادهای تصمیم استفاده کنید – استفاده از رویکرد تقسیم در مقابل نماد الماس برای نشان دادن یک تصمیم به شما کمک می کند نمودار جریان خود را از چپ به راست حرکت دهید. این همچنین خواندن جریان فلوچارت شما را بدون نیاز به توضیح زیاد برای دیگران آسان تر می کند.

چرا برنامه های فلوچارت محبوب هستند؟

یکی از دلایل محبوبیت دانلود برنامه فلوچارت ها این است که آنها را برای کاربران آسان تر می کند تا نحوه برنامه ریزی آنها برای پیاده سازی الزامات تجاری برای یک فرآیند یا برنامه جدید را با هم ارتباط برقرار کنند. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا یک فرآیند را از ابتدا تا انتها تجزیه و تحلیل کنید. به این ترتیب، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که فراموش نمی‌کنید مراحلی را که ورودی‌ها، خروجی‌ها و رویه‌های حیاتی را پوشش می‌دهند، در نظر بگیرید.

دانلود برنامه فلوچارت آماده برای گوشی

انواع فلوچارت

فلوچارت های مسیر شنا

دانلود برنامه فلوچارت شنا عملکردهای مختلف را به خطوط جداگانه تقسیم می کنند. به عنوان مثال، می توانید فلوچارت خط شنا ایجاد کنید که شامل مسیرهایی برای فرآیندهای کاری انجام شده توسط سایر مناطق سازمانی مانند حسابداری، منابع انسانی و عملیات است.

فلوچارت های متقابل عملکردی

فلوچارت های متقابل عملکردی نشان می دهد که چه کسی مسئول اطمینان از اجرای توابع مختلف و زمان وقوع آنها است. دانلود برنامه فلوچارت هنگامی که با یک فرآیند پیچیده و گسترده که شامل افراد، تیم‌ها و بخش‌های متعدد است، برخورد می‌کنید، یک فلوچارت متقابل می‌تواند به بینندگان کمک کند تا بفهمند اطلاعات چگونه بین مناطق مختلف جریان دارد.

مهمترین بخش یک برنامه فلوچارت چیست؟

خوانایی احتمالاً مهمترین جنبه برای دانلود برنامه فلوچارت است. هدف فلوچارت به عنوان نمایش نموداری یک فرآیند، ارائه یک توصیف بصری از یک فرآیند است تا به ما در درک آنچه در حال وقوع است کمک کند. با این حال، فلوچارت‌ها می‌توانند کمی از کنترل خارج شوند و شما می‌توانید به چیزی به قدری پیچیده دست پیدا کنید که هدف از داشتن آن را شکست دهد.

دانلود بهترین برنامه فلوچارت چیست؟

7 بهترین سازندگان فلوچارت آنلاین رایگان لوسیدچارت. ترسیم کاکو گلیفی. جریان سیم. Textografo. نقشه های گوگل

بهترین برنامه برای دانلود فلوچارت برای گوشی چیست؟

8 بهترین فلوچارت و ابزار نمودار Lucidchart برای جایگزین Microsoft Visio (و سازگاری) Microsoft Visio برای کاربران قدرتمند آفیس. Textografo برای یک ابزار فلوچارت مبتنی بر متن. diagrams.net برای سازنده فلوچارت رایگان برای استفاده فردی. SmartDraw برای بزرگترین مجموعه از الگوهای نمودار.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =