ثبت نام
رمز شهر ماین کرافت

رمز شهر ماین کرافت

سرفصل‌های مقاله

آیا می توانید مجرمان رمز شهر ماین کرافت را در این نقشه دستگیر کنید؟ چگونه در ماینکرافت شهر را پیدا کنیم اگر شما یک جنایتکار هستید، و رمز شهر ماین کرافت را نمی دانید احتمالاً باید همین حالا خواندن این را متوقف کنید و شروع به گریه کردن از ترس کنید.

کد ساخت شهر در ماین کرافت چیست؟ چگونه در ماین کرافت شهر پیدا کنیم؟ کد شهر در ماین کرافت به طور جدی وجود دارد؟ شما برای پیدا کردن رمز شهر ماین کرافت باید به خود تکانی دهید و مقاله را بخوانید.

پیشنهاد می کنیم مقاله خطرات بازی ماینکرافت چیست را مشاهده کنید

زیرا اخیراً به فراخوان واقعی خود در زندگی پی بردم – تبدیل شدن به یک جنگجوی بزرگ جنایت! من دقیقاً مثل بتمن خواهم بود، مگر با پول کمتر رمز شهر ماین کرافت /لباس های خفاش احمقانه/استعداد. سایت ایرانیان سایبر در این موضوع مطالب بیشتری را ارائه کرده است.

 در ادامه می خواهم بگویم چگونه کد شهر در ماین کرافت عشق جدید مبارزه با جرم و جنایت را کشف کردم؟ 

من نقشه را بارگذاری می کنم و برای لذت بردن از کاوش در شهر بزرگ آماده می شوم! یکی از راز و رمز شهر ماین کرافت این است من در یک ایستگاه پلیس تخم ریزی کردم. اوه اوه بیدار شدن در ایستگاه پلیس به ندرت خبر خوبی است.

اگر میخواهی بازی مثل ماینکرافت بسازی روی عکس زیر کلیک کن

کد شهر در ماین کرافت

پیکان اشاره بالا

برای فهمیدن کد شهر در ماین کرافت در این مورد به من اعتماد کنید من می خواهم فریاد بزنم “تو هرگز مرا زنده نخواهی گرفت!” و وقتی این پوستر را روی دیوار دیدم از پنجره ایستگاه پلیس بیرون پریدم:

جایزه 5000 دلاری؟ چگونه در ماین کرافت شهر پیدا کنیم؟ جرم و جنایت هزینه ای ندارد، اما ظاهراً متوقف کردن جنایت هزینه زیادی دارد. فقط فکر کن با 5000 دلار چیکار میتونم بکنم! من می توانم همه آن را به خیریه بدهم! یا همه آن را صرف شخص مورد علاقه من – من – کنم! آره بریم سراغ دومی حالا اگر نام من، “تام استون” را بشناسید.

چگونه در ماینکرافت شهر را پیدا کنیم از قبل می دانید که من با مبارزه با جرم و جنایت غریبه نیستم. کد ساخت شهر در ماین کرافت و کد شهر در ماین کرافت چیست؟ اما اگر قرار بود این هیولا را بگیرم، به یونیفرم مناسب رمز شهر ماین کرافت نیاز داشتم – بنابراین پوست افسر پلیس زندگی شهر را تجهیز کردم.

رمز شهر ماین کرافت چیست؟

رمز شهر ماینکرافت

پیشنهاد می کنیم مقاله کدهای ماینکرافت موبایل را مشاهده کنید

افسران پلیس در این ایستگاه با این تازه کار بسیار دوستانه هستند. آنها مدام جملاتی مانند “روز بخیر قربان!” و “حالت چطوره قربان؟” چقدر زیبا! من بیشتر به شنیدن چیزهایی مانند “آقا، آن بوفه برای همه بود” عادت دارم.

اگر الان اینقدر مودب هستند، فقط تصور کنید بعد از اینکه آن جنایتکار را گرفتم با من چگونه رفتار رمز شهر ماین کرافت می کنند! من خدای آنها خواهم بود.

کد شهر در ماین کرافت چیست؟

دوچرخه تصادف کرده ام پیاده می شوم و با بدبختی در خیابان هایی راه می روم که خیلی شکست خورده بودم. مردی فریاد زد: “من عاشق این شهر هستم!” در صورت من.

من هم همینطور رفیق من هم همینطور. روحیه بد من هیچ نشانه ای از بهبود را نشان نمی داد. به یک سالن سینما برخورد کردم. شاید دیدن یک فیلم باعث خوشحالی من شود؟ چگونه در ماین کرافت شهر پیدا کنیم .

باه! با دانستن شانس من، آنها احتمالا فقط چیزی شبیه به “کسی در حال انداختن بستنی بدون اینکه اولاً چیزی از آن را بخورد: فیلم” را نشان می دهند. بنابراین من تصمیم می‌گیرم به جای این مدرسه حرکت کنم:

شاید در تالارهای خوب این خانه آموزش بتوانم یاد بگیرم که چگونه کمتر احمق باشم؟ داخل سالن قدم می زنم و چند “قفسه” رمز شهر ماین کرافت در سالن پیدا می کنم (کلیدهایی که صندوقچه های حاوی کتاب های مدرسه و سیب را نشان می دهد – تمیز!)

سیب در دست، در نزدیکترین کلاس را با لگد باز می کنم و می نشینم. پاهایم را روی میز می‌گذارم و می‌گویم: «Sup Teach». “به من چند هوشمندی بیاموز!”

چه باحال! کد ساخت شهر در ماین کرافت این باید یک کلاس “روز توصیف” باشد! کد شهر در ماین کرافت اوه اوه بهتر است این را کنار بگذارم اگر رمز شهر ماین کرافت نمی‌خواهم فلانک کنم.

من به سرعت در دفترم یادداشت می کنم “چه روز زیبایی”. با این تفاوت که دفترچه ندارم، پس فقط آن را روی میزم می نویسم. با این تفاوت که من خودکار ندارم، بنابراین سعی می کنم آن را با کلنگم روی میز کارم حک کنم.

چگونه در ماین کرافت شهر پیدا کنیم ؟

ساخت شهر در ماین کرافت

راهنمای کد شهر در ماین کرافت: چگونه شهر باستانی را در اعماق پیدا کنیم اگر تقلب‌هایی در دنیای خود فعال کرده‌اید، می‌توانید به سادگی پنجره چت را باز کنید و دستور «/locate ancientcity» را تایپ کنید تا مختصات نزدیک‌ترین مورد را یاد بگیرید.

به دنبال هر دهانه غار بزرگی در این نزدیکی باشید و به سمت پایین حرکت کنید، اما مطمئن شوید که با آمادگی مناسب وارد شوید، زیرا اوباش فراوان خواهند بود. وقتی نوبت به شهرهای باستانی می‌رسد، این ساختارها منحصراً درون زیست‌های تاریک عمیق تولید می‌شوند.

من چندین جنایتکار را پیدا کرده ام که هر کدام از آنها بدتر از قبل هستند رمز شهر ماین کرافت و همه کد شهر در ماین کرافت در سلول ها پنهان شده اند. چه فوق‌العاده حیله‌گر و بدیهی است.

چگونه در ماینکرافت شهر را پیدا کنیم که آنها فقط وانمود می‌کردند که قفل شده‌اند. بدون شک لحظه‌ای که پشتم را برگردانند، زیر درهای سلول می‌لغزند و من را تا حد مرگ جیب بری می‌کنند!

خب این ممکن است افسران پلیس آموزش دیده نگهبان را فریب دهد، اما رمز شهر ماین کرافت من آن را نمی خریدم. تام استون استایل، به سوی کلیدها دویدم و تمام درهای سلول را باز کردم، تا مجرمان بتوانند بیرون بروند و طعم عدالت را بچشند!

به نظر می رسد تصور من ممکن است کمتر «درخشانه» و بیشتر کد شهر در ماین کرافت «احمقانه ترین اشتباهی باشد که کسی تا به حال در کل تاریخ زمان مرتکب شده است».

رمز شهر ماین کرافت چیست؟ زیرا به نظر می رسد که این جنایتکاران از آزاد شدن من خوشحال هستند. افسران پلیس ناامیدانه آنها را در اطراف زندان تعقیب می کنند، قمه های خود را تاب می دهند و سعی می کنند اشتباه وحشتناک من را برطرف کنند.

تصمیم گرفتم تا زمانی که گرما از بین برود در یکی از سلول ها پنهان شوم. کد شهر در ماین کرافت هی، حداقل من برای آن لباس مناسب می پوشم! هر ابری!

کد ساخت شهر در ماین کرافت

با کمک دستور مکان در ماینکرافت، می توانید از گزینه اره منبت کاری اره مویی برای ایجاد هر قسمت یا حتی ساختار کامل در هر نقطه از بازی استفاده کنید. به عنوان مثال – می توانید از گزینه اره منبت کاری اره مویی در دستور /place برای ایجاد سازه های بزرگ مانند دهکده ها یا شهرهای باستانی در بالای اقیانوس ها استفاده کنید که به وضوح به آنها تعلق ندارند.

شهر پایانی در ماینکرافت چیست؟ کد ساخت شهر در ماین کرافت چیست؟ An End City گروهی از سازه‌های مختلف ماینکرافت است که در جزایر شناور در بعد End ایجاد می‌شوند. آنها فقط در جزایر بیرونی اندر ظاهر می شوند که دور از جزیره اصلی که اژدهای اندر در آن زندگی می کند تخم ریزی می کنند.

چگونه در ماینکرافت به شهر برویم

اگر با تقلب ها بازی می کنید، می توانید از دستور /locate برای پیدا کردن یک شهر باستانی استفاده کنید. دستور کامل “/locate structure minecraft:ancient_city” مختصات یک شهر باستانی را برمی‌گرداند و به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی دریابید که برای کجا باید خط ارسال کنید.

الان پنج سال است که در این سلول زندان هستم. یا شاید پنج دقیقه گذشته است.با داشتن رمز شهر ماین کرافت ردیابی زمان در اینجا سخت است. مطمئنا، سلول زندان مکان ایده آلی برای زندگی نیست، اما بیایید با حقایق روبرو شویم – با من در اینجا شهر احتمالاً بسیار امن تر است.

چگونه در ماینکرافت شهر را پیدا کنیم

اولین چیزی که باید بدانید این است که برخلاف یادبودهای اقیانوس و عمارت های چوبی، هیچ نقشه شهر باستانی برای یافتن یا خرید در Minecraft وجود ندارد. این بار همه کار بر دوش شماست. بهترین کاری که می توانید برای محدود کردن جستجوی خود انجام دهید این است که بدانید به کجا و به چه نشانه هایی توجه کنید.

شهرهای باستانی علیرغم طبیعت وحشتناکشان، در جهان ماوراء الطبیعه واقع شده اند، بنابراین شما حتی نیازی به رفتن به زیرزمین برای ترساندن خود ندارید. این بدان معناست که برخلاف تصور رایج، هیچ پورتال شهر باستانی برای رسیدن به آنجا لازم نیست، و شما می توانید بلافاصله به دنبال آن بگردید (اگر به اندازه کافی شجاع باشید).

در عوض، ساختارهای زیرزمینی فقط در بیوم تاریک عمیق یافت می شوند که بسیار زیر اعماق سطح است. با وجود اقلام سیاه و فیروزه‌ای اسکالک، مانند Sculk Veins و Sculk blocks، متوجه خواهید شد که در یک بیوم تاریک عمیق قرار دارید، زیرا آنها فقط در این زیست انحصاری زیرزمینی تولید می‌شوند.

شهرهای باستانی نیز فقط در سطح Y -51 تولید می‌کنند، بنابراین توصیه ما برای یافتن خانه Warden این است که در آن سطح استخراج کنید و در صورت مشاهده بلوک‌های Sculk توجه ویژه‌ای داشته باشید. به این ترتیب زمان را تلف نمی‌کنید، زیرا بهترین سطح برای یافتن الماس‌های Minecraft و شهرهای باستانی است.

چگونه در ماینکرافت با کد شهر بسازیم

چگونه در ماینکرافت با کد شهر بسازیم

شهرهای باستانی برخلاف سازه‌های دیگر در ماینکرافت ، دقیقاً شبیه سازه‌های رداستون که به‌طور طبیعی تولید شده‌اند، نیستند فقط در معابد جنگل یافت می‌شوند. وقتی در نهایت یکی را پیدا کردید چیزهای زیادی برای کاوش وجود دارد، و احتمالاً مدتی طول کشید تا به آنجا برسید، بنابراین از آن نهایت استفاده را ببرید.

چگونه در ماینکرافت شهر را پیدا کنیم قبل از رفتن با همه چیزهایی که باید در مورد این سالن های عجیب و مقدس بدانید آشنا شوید و چشم و گوش خود را برای نگهبان نگه دارید. در اینجا موارد کلیدی وجود دارد که باید هنگام کاوش به آنها توجه کنید:

مجسمه مرکزی Warden: علامت گذاری مرکز شهر باستانی یک مجسمه غول پیکر است که چهره سرپرست را با بلوک های جدید تقویت شده Deepslate نشان می دهد. Reinforced Deepslate جالب به نظر می رسد اما متأسفانه نمی توان آن را استخراج کرد و این تنها جایی است که تولید می کند. در حالی که این بنای تاریخی مرکزی ممکن است مانند یک درگاه شهر باستانی به نظر برسد، اما شما را به جایی نخواهد برد، اما بالای درب مخفی رداستون قرار دارد.

اتاق مخفی رداستون: در مقابل بنای تاریخی مرکزی، یا یک صندوقچه غنیمتی با یک هویج یا سیب طلایی در داخل یا یک پل تراشه‌دار Deepslate پیدا خواهید کرد – اینها محرک‌هایی برای باز کردن درب مخفی رداستون هستند. راه رفتن روی پل یا خوردن غذای طلاکاری شده باعث ایجاد حسگر Sculk در زیر پای شما می شود و باید صدای باز شدن در را از پشت سر خود بشنوید. برای یک درس کوچک در مورد ابزارهای Redstone به داخل بروید.

جعبه‌های یخ: جعبه‌های یخ اتاق‌های کوچکی هستند که در خارج از تالارهای طولانی شهر باستانی قرار دارند و از وجود بلوک‌های یخی در بالای آن مشخص می‌شوند. آنها ارزش بررسی را دارند، زیرا صندوقچه غارتی زیر درب آن پنهان است. به سادگی صفحه فشار مناسب را فعال کنید تا باز شود. با این حال، صفحه فشار اشتباه را راه اندازی کنید، و ممکن است با صدای زنگ Note Blocks، سرپرست را عصبانی کنید.

بلوک‌ها: در حالی که نمی‌توانید نوع جدید Deepslate را جمع‌آوری کنید، تعداد زیادی بلوک جالب و منحصربه‌فرد دیگر برای جمع‌آوری در طول مدت اقامت در یک شهر باستانی وجود دارد. Soul Sand در شهرهای باستانی – تنها مکان خارج از تولید می شود.

چگونه در ماینکرافت شهر را پیدا کنیم  زیرا شعله های آبی درخشان آن شهر را روشن می کند. همچنین می‌توانید شمع‌ها و حتی سرهای اوباش اسکلت را از خرابه‌های شهر در اطراف خود جمع‌آوری کنید، در حالی که کف‌ها با فرش و بلوک‌های پشمی پوشیده شده‌اند تا قدم‌هایتان را نرم کنند و از تحریک حسگرهای Sculk جلوگیری کنند.

هنگامی که یک شهر باستانی را پیدا کردید، می خواهید تمام آن غارت های هیجان انگیز را به دست آورید. با این حال، شهرهای باستانی مملو از Sculk Shriekers هستند که نگهبان وحشتناک را احضار می کنند، و همچنین سنسورهای Sculk که می توانند Shrikers را از دورتر تحریک کنند.

مهم این است که از فعال کردن این موارد اجتناب کنید، زیرا هنگامی که سرپرست احضار شد، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که اجرا کنید. بلوک‌های اسکالک با نویز فعال می‌شوند، بنابراین برای جلوگیری از ایجاد هرگونه در حین حرکت، خمیده بمانید.

ساخت خیابان در ماین کرافت

ساخت خیابان در ماین کرافت

به طور مشابه، باز کردن سینه صدا تولید می کند، اما می توانید خود و سینه را با پشم احاطه کنید تا از ایجاد اسکالک جلوگیری کنید. پشم صدا را کاهش می دهد، به این معنی که هر گونه ارتعاش تولید شده توسط سینه (یا هر چیز دیگری) نمی تواند از طریق پشم حرکت کند تا هر Sculk را فعال کند، بنابراین می توانید با خیال راحت سینه ها را باز کنید.

قرار دادن و از بین بردن بلوک ها نیز صدا ایجاد می کند، اما پشم از این امر مستثنی است. اگر می‌خواهید در هر جایی ستون کنید، از پشم استفاده کنید تا از خطر افتادن شریکر جلوگیری کنید. در اصل، فقط مقدار زیادی پشم به همراه داشته باشید و باید بتوانید با خیال راحت شهرهای باستانی را کاوش کنید.

این ساخت نمونه کاملی از کارهایی است که می توانید با زمان و تلاش انجام دهید. همانطور که می بینید، فضای زیادی برای رانندگی ماشین ها وجود دارد که در هر طرف خانه ها و درختان وجود دارد.

ساخت خیابان در ماین کرافت جاده ها به اندازه کافی عریض هستند تا دو خط ترافیک در هر جهت داشته باشند، بنابراین برای علاقه مندان به اتومبیل که می خواهند اتومبیل های مختلفی در اطراف شهر خود بسازند بسیار مناسب هستند.

این فقط ساخت جاده ای است که در این ویدیو نشان داده شده است، اما یوتیوبر در حال ساخت یک شهر مدرن بزرگ است. اگر علاقه مند به دنبال کردن آن هستید یا حتی خودتان آن را ایجاد کنید.

همانطور که گفته شد، جاده شهر شما بستگی زیادی به نوع شهری دارد که می‌سازید. اگر جاده ها به جای ماسه یا تخته، از سنگفرش یا شن ساخته شده باشند، یک شهر جنگلی جن چوبی بهتر به نظر می رسد. درست مانند یک شهر مدرن با جاده هایی که از آجر یا سنگ ساخته شده اند بهتر به نظر می رسند.

با این حال، نوع شهری که می‌سازید نیز تعیین می‌کند که جاده‌های شما چه شکل و اندازه‌ای خواهند داشت. اگر مسیرها کاملاً مستقیم و بزرگ نباشند، یک شهر جنگلی بهتر به نظر می رسد، در حالی که یک شهر مدرن معمولاً دارای مناطق و خطوط مستقیم است تا ساخت و ساز و مسیریابی را آسان تر کند.

یک دقیقه به این فکر کنید که قصد دارید چه چیزی بسازید، ساخت خیابان در ماین کرافت کجا می خواهید عناصر مهم بسازید و احساس کلی شهر شما باید چگونه باشد. جاده های شما باید منعکس کننده شهر شما باشد، زیرا هر چیز دیگری ظاهری نامناسب و عجیب به نظر می رسد.

نوع جاده نیز عامل مهمی است، یک خیابان در حومه شهر باید متفاوت از خیابان اصلی یک شهر بزرگ باشد. این بدان معنا نیست که همیشه باید از بلوک‌های ساختمانی مختلف استفاده کنید، اما با تغییر جزئیات در جاده‌های خود، مانند تیر چراغ‌ها یا پیاده‌روها، جاده شما حس متفاوتی پیدا می‌کند و با آن قسمت خاص شهر سازگاری بیشتری پیدا می‌کند.

موادی که در ساختمان‌های کنار جاده استفاده کرده‌اید، به‌ویژه بلوک‌های پایینی، بر نحوه درک جاده شما تأثیر می‌گذارند. اگر آسمان خراش های بزرگ با پایه آجر سنگی ساخته اید، ساختن جاده ها از آجر سنگی نیز وحشتناک به نظر می رسد. ایجاد تضاد بین ساختمان‌ها و جاده‌ها مهم است، که بهتر است با ساختن پایه‌های ساختمان‌ها و جاده‌ها از بلوک‌های مختلف انجام شود.

وضعیت جاده شما می تواند کمی به نمای کلی شهر شما اضافه کند. اگر یک شهر جنگلی ایجاد کرده اید، جاده های عالی کمی عجیب به نظر می رسند.

ساخت خیابان در ماین کرافت با استفاده از بلوک‌ها و دال‌های پلکانی و همچنین بلوک‌های معمولی، یک جاده بسته به محیط اطراف می‌تواند شکسته یا بخشی از طبیعت به نظر برسد.
این در جنگل ها یا شهرهای متروکه عالی عمل می کند.

با مخلوط کردن مواد، جاده ها می توانند کثیف یا فرسوده به نظر برسند. زمانی که جاده های خود را از آجر سنگی یا سنگفرش می سازید، بهترین کار را انجام می دهد، زیرا آنها یک نسخه خزه دار و یک نسخه دال دارند. آجر سنگ نیز دارای ساخت خیابان در ماین کرافت یک نسخه ترک خورده است که فقط به ظاهر کثیف می افزاید.

همچنین می‌توان با مخلوط کردن خاک و شن، چه با یا بدون بلوک‌های سنگی، یک جاده خاکی عالی ایجاد کرد.

آیا می توانم Minecraft را به صورت رایگان بازی کنم؟

نسخه آزمایشی رایگان Minecraft Pocket Edition برای کاربران اندروید در دسترس است.

آیا Minecraft خشونت آمیز است؟

Minecraft حاوی خشونت، محتوای گرافیکی یا نامناسب بسیار کمی است، به عنوان مثال هیچ خونی در بازی وجود ندارد. با این حال، بازیکنان می‌توانند در حالت چندنفره به حیوانات یا یکدیگر ضربه بزنند یا بکشند، اما این تمرکز اصلی بازی نیست و گرافیک آن بسیار کارتونی است.

آیا Minecraft برای بچه ها خوب است؟

با توجه به اینکه Minecraft آموزشی است و در عین حال دارای ارزش سرگرمی زیادی است، بله، Minecraft را می توان برای بچه ها خوب در نظر گرفت. علاوه بر این، Minecraft مهارت های زندگی را افزایش می دهد، مهارت های مدرسه را تکمیل می کند و مهارت های شغلی را توسعه می دهد.

رمز شهر ماین کرافت
savory 9

کارگردان: 2396 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-06-17 12:13

امتیازدهی ویرایشگر:
4.9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + یک =