ثبت نام
کسب درآمد برای دانش آموزان

راه های کسب درآمد برای دانش آموزان

سرفصل‌های مقاله

می خواهیم به تحلیل راه های کسب درآمد برای دانش آموزان و کسب و کار اینترنتی برای دانش آموزان بپردازیم. برخی دانش آموزان به دنبال روش هایی برای کسب درآمد برای دانش آموزان و کسب ثروت هستند. اما گزینه های پول درآوردن واقعاً برای دانش آموزان در 15 سالگی باز است.

موانع قانونی هنوز امکان کار تمام وقت را برای نوجوانان 15 ساله غیرممکن می کند، اما اگر انگیزه و زمان دارید، دلیلی وجود ندارد که نتوانید دو برابر کنید.سایت ایرانیان سایبر در این موضوع مطالب بیشتری را ارائه کرده است.

ایده های متعدد برای پول نقد اضافی برای مدرسه یا فقط بودجه آن لپ تاپ جدید. حتی می توانید ایده هایی برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی کوچک در اوقات فراغت خود بیابید.

برنامه نویسی یکی از راه های کسب درآمد برای دانش آموزان است. پیشنهاد می کنم حتما به مشاهده این کلیپ بپردازید تا با دوره های برنامه نویسی ایرانیان سایبر آشنا شوید.

اگر می خواهی در دوران مدرسه به کسب درآمد برسی روی عکس زیر کلیک کن

راه های کسب درآمد برای دانش آموزان

پیکان اشاره بالا

راه های کسب درآمد برای دانش آموزان

نگهداری از کودکان

نگهداری از کودکان یکی از راه های کسب درآمد برای دانش آموزان است که نوجوانان زیر 14 سال می توانند انجام دهند. این کنسرت شامل مراقبت از کودکان کوچکتر برای همسایگان یا اقوام نزدیک است. به گفته Healthy Children، مهم است که شخصاً کودک یا کودکانی را که قرار است از آنها مراقبت کنید، بشناسید، زیرا می تواند در آینده شغل دیگری برای پرستاری از کودک پیدا کند.

 

تدریس خصوصی

کسب و کار اینترنتی برای دانش آموزان تدریس خصوصی یک کنسرت جانبی عالی برای دانش آموزانی است که در دروس خاص عالی هستند. کودک باید به اندازه کافی صبور باشد تا به کودکان کوچکتر یا حتی کودکان در گروه سنی خود آموزش دهد. پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله راه های کسب درآمد برای دانش آموزان بپردازید.

راه های کسب درآمد برای دانش آموزان مزیت آن نیز بیمه درمانی و اجتماعی است. اگر کسب و کاری دارید و هنوز در مدرسه هستید، نیازی به پرداخت هزینه آن ندارید. پس از اطلاع شرکت راه های کسب درآمد برای دانش آموزان بیمه سلامت خود از استودیو است.

خود در مدت هشت روز پس از شروع یک تجارت، کسب و کار شما به عنوان راه های کسب درآمد برای دانش آموزان یک فعالیت جانبی در نظر گرفته می شود. بنابراین نیازی به پرداخت پیش پرداخت نخواهید داشت و کل بیمه را تنها از محل سود به دست آمده پرداخت راه های کسب درآمد برای دانش آموزان خواهید کرد.

کسب و کار برای دانش آموزان

نشستن در خانه

نشستن در خانه شامل مسئولیت هایی مانند آبیاری گیاهان، مراقبت از حیوانات خانگی، نظافت، نگهداری عمومی و غیره است. پرستار خانه معمولاً در خانه ساکن می شود، اما برخی از مشاغل فقط نیاز به بازدید چند ساعته در روز دارند، در حالی که صاحب خانه نیست. این مسئولیت زیادی را می طلبد. خانه نشینان ممکن است اجازه نداشته باشند خانه را ترک کنند و به جای دیگری بروند.

پیشنهاد میکنم حتما مقاله کاربرد ریاضی در برنامه نویسی بخوانید.

مسیر کاغذ

اگر راه خود را در شهر می شناسید و هر روز صبح زود از خواب بیدار می شوید، به کار تحویل روزنامه یا کارهای مسیر کاغذی فکر کنید. مسیر کاغذی از راه های کسب درآمد برای دانش آموزان که می توانید برای روزنامه روزانه یا هفتگی یک کار تحویل بگیرید و به ازای هر تحویل یا ساعتی پول دریافت کنید.

اگر در مکان‌هایی زندگی می‌کنید که فاصله زیادی بین خانه‌ها وجود دارد، دوچرخه ضروری است. مسیر کاغذ از راه های کسب درآمد برای دانش آموزان است.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله خلاقیت در برنامه نویسی بپردازید.

کارهای دانش آموزی

کارگر خرده فروشی (فقط برای مشاغل والدین)

کسب و کار اینترنتی برای دانش آموزان نوجوانان 12 ساله می توانند با کمک به مشتریان، مرتب کردن موجودی و تمیز کردن منطقه در مغازه های خرده فروشی کار کنند. با این حال، به دلیل محدودیت های قانون، یک کودک زیر 14 سال فقط می تواند در تجارت والدین خود کار کند.

 

مشاغل نقاشی

صاحبان خانه معمولاً در تابستان برای بازسازی خانه برنامه ریزی می کنند. این باعث ایجاد راه های کسب درآمد برای دانش آموزان می شود. شما و دوستانتان می توانید کارهای نقاشی دیوارهای داخلی و خارجی را پیدا کنید. رنگ کردن نرده ها نیز گزینه ای است که اگر خانه ها برای رنگ آمیزی تمام شده باشد. شایان ذکر است که قبل از شروع، باید بهترین نوع رنگ برای استفاده در سطوح مختلف را بشناسید.

 

تعمیر و نگهداری استخر

یکی دیگر از برنامه های جانبی عالی برای نوجوانان، تمیز کردن و نگهداری استخرها است. مسئولیت شما برای این کار این است که سطح استخر را برس بکشید، زباله های موجود در آب را پاک کنید و زباله ها را در قسمت پایین استخر جاروبرقی بکشید.

این کار همچنین ممکن است شامل تمیز کردن فیلترهای استخر و بعداً حفظ سطوح شیمیایی پس از بزرگتر شدن باشد. تعمیر استخر جزو راه های کسب درآمد برای دانش آموزان می باشد.

 

بازیگر سینما شوید

آیا می‌دانستید که مکالی کالکین، بازیگر «تنها در خانه» تنها ده ساله بود که برای اولین بار نقش کوین مک کالیستر را بازی کرد؟ کودکان زیر 14 سال به طور قانونی مجاز به کار به عنوان بازیگر در فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌های رادیویی هستند.

اگر یک بازیگر عالی هستید به راه های کسب درآمد برای دانش آموزان میتوانید عمل کنید. می‌توانید برای نقش‌هایی در ایستگاه‌های مختلف یا ارائه‌دهندگان نمایش تست کنید. اگر به طور جدی به بازیگری به عنوان یک حرفه فکر می کنید، جذب یک نماینده راه خوبی برای شروع است.

مزایای مالیات بر درآمد کسب و کار اینترنتی با گوشی برای دانش آموزان است. اگر  شغل آنلاین برای دانش آموزان باشد.

هر کارآفرینی کار نیمه وقت برای دانش آموزان می تواند برای تخفیف مالیات دهندگان درخواست دهد. با این حال، دانشجویان همچنین می توانند در پایان دوره مالیاتی در کار تابستانی برای دانش آموزان پسر اظهارنامه مالیات بر درآمد خود از تخفیف دانشجویی درخواست کنند.

در صورتی کار دانش آموزان که دانشجو فقط بخشی از یک دوره را مطالعه کرده باشد، می تواند برای هر راه های کسب درآمد برای دانش آموزان ماه تقویمی که شرایط را داشته باشد، 1/12 تخفیف اعمال کند.

این فقط توسط شخصی که در دوره ای که کار های دانش آموزی تخفیف برای آن اعمال می شود تحصیل کرده است می تواند اعمال شود. او باید در یک مدرسه کسب و کار برای دانش آموزان دولتی به رسمیت شناخته شود و باید زیر 26 سال سن داشته باشد.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله مدرک برنامه نویسی بپردازید.

کار نیمه وقت برای دانش آموزان

کانال یوتیوب خود را اجرا کنید

کسب و کار اینترنتی برای دانش آموزان اگر هدف شما ایجاد ویدیو است، راه اندازی کانال یوتیوب خود راه خوبی برای کسب درآمد است. شما باید جایگاهی را برای تمرکز بر تولید محتوای خود انتخاب کنید. این کنسرت ممکن است به سخت افزار اضافی برای ضبط و ویرایش صدا و تصویر نیاز داشته باشد.

راه های کسب درآمد برای دانش آموزان قبل از اینکه بتوانید برای کسب درآمد از YouTube درخواست دهید، باید حداقل 4000 ساعت تماشای عمومی در 12 ماه گذشته، بیش از 1000 مشترک و یک حساب AdSense معتبر داشته باشید.

 

فروش آب در رویدادها (با نظارت)

کسب درآمد برای دانش آموزان فروش آب بطری می تواند جریان درآمد خوبی را در رویدادهای محلی فراهم کند، زمانی که مردم برای خرید آب یا غذا اذیت نمی شوند. برای جلوگیری از خطرات سلامتی برای مشتریان خود، دریافت منابع خود از یک تامین کننده آب مورد اعتماد ضروری است. نظارت بزرگسالان ممکن است در برخی ایالت ها مورد نیاز باشد.

 

نظافت منزل

کسب درآمد برای دانش آموزان امروزه با سرعت زیاد فعالیت‌های مردم، افراد زیادی مشغول نظافت خانه‌های خود هستند. اگر نوجوانی هستید که به دنبال راه هایی برای کسب درآمد هستید، می توانید خدمات نظافت خانه را به همسایگان خود ارائه دهید. سخت ترین قسمت پیدا کردن افرادی است که به خدمات شما علاقه مند هستند. قیمت به تعداد اتاق خواب ها و متراژ خانه نیز بستگی دارد.

 

بازی های ویدئویی را اجاره کنید

اگر یک گیمر هستید و یک مجموعه بازی عالی در کتابخانه خود دارید، کسب درآمد برای دانش آموزان اجاره این بازی ها به سایر گیمرها می تواند درآمد بیشتری به همراه داشته باشد. این برای افرادی که می خواهند قبل از خرید واقعی بازی ابتدا بازی را امتحان کنند عالی است. اگر بازیکن خوبی هستید، شروع به جمع آوری اقلام کمیاب کنید و آن ها را به بازیکنانی که ممکن است علاقه مند باشند بفروشید.

پیشنهاد میکنم حتما مقاله برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند؟ بخوانید.

کار تابستانی برای دانش آموزان پسر

تمیز کننده پارکینگ

تمیز کردن گاراژ برای اکثر بزرگسالان دردناک است، اما یک فرصت عالی برای درآمد برای نوجوانان است. وظایف می تواند به سادگی تمیز کردن منطقه یا به سختی سازماندهی مجدد چیزها باشد. اگر می خواهید درآمد بیشتری کسب کنید، می توانید خدمات بیشتری مانند شستشوی ماشین اضافه کنید.

 

فروش در Etsy (به صورت رایگان)

کسب و کار اینترنتی برای دانش آموزان کسب درآمد برای دانش آموزان Etsy بهترین مکان برای فروش صنایع دستی یا مواد هنری در اینترنت است. اگر استعداد هنر دارید، یا اگر در منطقه ای هستید که مواد هنری مانند صدف دریایی فراوان است، فرصتی برای درآمد اضافی در Etsy وجود دارد. خردسالانی که حداقل 13 سال سن دارند نیاز به نظارت مستقیم والدین یا قیم قانونی دارند.

 

Swagbucks

سایت هایی مانند Swagbucks به شما امکان می دهند با شرکت در نظرسنجی یا انجام کارهای کوچک درآمد کسب کنید. پس از هر نظرسنجی موفق، Swagbucks به شما امتیاز SB می دهد. این امتیازها را می توان با کارت های هدیه از فروشگاه های آنلاین مانند آمازون، Best Buy و eBay مبادله کرد.

 

Survey Junkie

کسب و کار اینترنتی برای دانش آموزان Survey Junkie بسیار شبیه Swagbucks است: برای استفاده از سایت و شروع کسب درآمد باید حداقل 13 سال سن داشته باشید. راه اصلی کسب درآمد پاسخ دادن به نظرسنجی ها و گرفتن امتیاز است، هر 1000 امتیاز معادل 1 دلار است که می توانید از طریق PayPal آن را نقد کنید یا از طریق فروشگاه های آنلاین محصولات را خریداری کنید.

نکته جالب در مورد این سایت این است که حتی اگر برای نظرسنجی رد صلاحیت شده باشید، باز هم برای تلاش خود چند امتیاز کسب خواهید کرد.

 

خدمات Fiverr

اگر بیشتر به مشاغل آنلاین علاقه دارید، یکی از سایت های فریلنسری ممکن برای افراد 13 ساله Fiverr است. اگر مردم خدمات شما را می خواهند، برای ترتیب پروژه با شما تماس خواهند گرفت. تا زمانی که خدمات ارائه شده غیرقانونی، کلاهبردار، زشت و مزخرف نباشد، نوجوانان می توانند در Fiverr پول بیشتری دریافت کنند.

 

Errand Runner

کسب درآمد برای دانش آموزان یک Errand Runner وظیفه خواهد داشت تا برای افرادی که مشغول هستند یا قادر به انجام آن کار نیستند، وظایف خود را انجام دهد. این وظایف معمولا شامل خدمات باغبانی، رویدادها و موارد دیگر می شود. دونده های Errand نیز برای کمک به سالمندان در خرید مواد غذایی، برف روبی و سایر کارهای چالش برانگیز فیزیکی به کار گرفته می شوند.

آموزش زبان خارجی

در روشی مشابه با آموزش انگلیسی، شاید شما دو زبانه (یا حتی سه زبانه) باشید. در این صورت می توانید به آموزش زبان خارجی به انگلیسی زبانان توجه کنید. اگر می‌توانید به یک زبان خارجی مورد تقاضا (مانند اسپانیایی، ماندارین یا عربی) صحبت کنید که خیلی بهتر است.

بسته به زبان و سطح تجربه شما، انتظار داشته باشید که از 10 تا 35 دلار در ساعت درآمد داشته باشید. ابتدا مطمئن شوید که به زبانی که تدریس می کنید واقعاً مسلط هستید. در مرحله بعد، برای تدریس در وب سایتی ثبت نام کنید.
از طرف دیگر، می توانید در جامعه خود به دنبال افرادی بگردید که می خواهند زبانی که شما صحبت می کنید یاد بگیرند.

ترجمه

اگر بتوانید کسب و کار اینترنتی برای دانش آموزان یک زبان خارجی را روان بنویسید و اصول ترجمه حرفه ای را درک کنید، می توانید به عنوان یک مترجم آزاد درآمد خوبی کسب کنید. مترجمان انواع اسناد (از اسکریپت گرفته تا کتابچه راهنمای آموزشی) را می گیرند و آنها را به زبان دیگری ترجمه می کنند. و با افزایش بازارهای ترجمه، دریافت کار ترجمه آسان تر از همیشه است.

با این حال، دستمزد شما بر اساس تجربه و پیچیدگی کسب درآمد برای دانش آموزان پروژه هایی که روی آن کار می کنید، متفاوت خواهد بود. نحوه دریافت شغل: ابتدا باید حداقل به دو زبان مسلط باشید. فراتر از آن، باید بدانید که ترجمه چگونه کار می کند. این به خودی خود یک مهارت است. در حالت ایده آل، شما یک دوره در آن را در دانشگاه خود می گذرانید.
بعد، خدمات خود را در وب سایت های فریلنسری ارسال کنید و این راهنمای تبدیل شدن به یک مترجم آزاد را بررسی کنید.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

کسب و کارها باید حضور خود را در رسانه های اجتماعی حفظ کنند تا با طرفداران خود درگیر شوند و آگاهی از برند خود را گسترش دهند. با این حال، اکثر صاحبان مشاغل در مورد نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی چیزی نمی دانند. بازاریابان رسانه های اجتماعی را وارد کنید، که از دانش خود در مورد رسانه های اجتماعی و بهترین شیوه های بازاریابی استفاده می کنند تا نتایج را برای مشتریان خود به دست آورند.

با نگاهی به پروفایل ها در Upwork، به نظر می رسد که 20 تا 25 دلار در ساعت یک کسب درآمد برای دانش آموزان نرخ استاندارد برای بازاریابی/مدیریت رسانه های اجتماعی آزاد است.
با این حال، برخی از فریلنسرها تا 70 دلار در ساعت دریافت می کردند.
نحوه دریافت شغل:

حداقل، باید بدانید که چگونه از تمام پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی (از جمله تمام ویژگی‌های تجاری یا حرفه‌ای) استفاده کنید.
شما همچنین باید اصول بازاریابی را بدانید. خواندن این کتاب و شرکت در این دوره را برای شروع توصیه می کنم.
بعد از اینکه اصول اولیه را کسب درآمد برای دانش آموزان انجام دادید، می توانید خدمات خود را در پلتفرمی مانند Upwork یا Fiverr پست کنید.
ورود داده ها
رایانه ها در پردازش داده ها بهتر از همیشه هستند، اما هنوز با تبدیل اسناد دست نویس به دیجیتال مشکل دارند. کسب درآمد برای دانش آموزان به همین دلیل، هنوز هم می‌توانید با وارد کردن داده‌ها، درآمد مناسبی کسب کنید.

کسب و کار اینترنتی برای دانش آموزان

کسب و کار اینترنتی برای دانش آموزان

در اصل، ورود داده فقط به معنای گرفتن داده ها از یک منبع/فرمت و رونویسی آن به دیگری (معمولاً یک صفحه گسترده یا سیستم مدیریت پایگاه داده است.) به شرطی که جزئیات گرا و کارآمد باشید، این کاری است که تقریباً هر کسی می تواند کسب درآمد برای دانش آموزان انجام دهد.

آنچه پرداخت می کند: با این حال، من از صحبت با دوستان می‌دانم که می‌توان دو برابر این مقدار درآمد کسب کرد، به خصوص اگر در استفاده از اکسل مهارت داشته باشید.
نحوه کسب درآمد برای دانش آموزان :

برای انجام این کار به مهارت های زیادی نیاز ندارید. مسلط به زبان انگلیسی، مهارت های تایپ و درک صفحات گسترده تنها چیزی است که نیاز دارید.
بهترین شرط شما برای یافتن یک کنسرت ورودی داده این است که خدمات خود را در پلتفرمی مانند Fiverr یا Upwork پست کنید.
برای افزایش قابلیت استخدام، این دوره آموزشی را در مورد نحوه استفاده از اکسل بگذرانید.
آربیتراژ خرده فروشی
آربیتراژ خرده فروشی فرآیند مراجعه به یک فروشگاه، خرید اقلامی که قیمت کمتری نسبت به آنلاین دارند و فروش مجدد آن اقلام به صورت آنلاین برای کسب سود است.

این یک کسب درآمد برای دانش آموزان کار صرفاً «آنلاین» نیست زیرا شما را ملزم به بازدید از فروشگاه‌های فیزیکی و ارسال اقلام می‌کند. اما اگر به شکار مقرون به صرفه علاقه دارید، راهی برای تبدیل علاقه خود به درآمد اضافی است.

آنچه پرداخت می کند: از آنجایی که این یک کار «کارآفرینانه» است، یافتن داده‌هایی در مورد درآمد متوسط ​​دشوار است. اما اگر این کار را به اندازه کافی منظم انجام دهید (و در آن مهارت داشته باشید)، به راحتی می توانید چند صد دلار اضافی در ماه (یا بیشتر) به دست آورید.
نحوه دریافت شغل: سپس، از آن برنامه برای اسکن محصولات استفاده کنید و متوجه شوید که آیا می توانید آنها را با قیمت کمتری نسبت به آمازون خریداری کنید.
در نهایت، محصولات را بخرید و سپس آنها را در آمازون برای سود بفروشید.
یک سایت طاقچه راه اندازی کنید
با ادامه در حوزه فعالیت های کارآفرینی، راه دیگری برای کسب درآمد از راحتی اتاق خوابگاه خود، راه اندازی یک سایت خاص است. این فقط به معنای سایتی است که بر روی یک موضوع خاص (یا “طاقچه”) متمرکز شده است.

اگر بتوانید به اندازه کافی خوانندگان جذب کنید، کسب درآمد برای دانش آموزان می توانید با استفاده از تبلیغات یا بازاریابی وابسته (که در آن شرکت در ازای توصیه یک محصول به شما پول می دهد) از سایت درآمد کسب کنید.

آنچه پرداخت می کند: درآمدها بسیار متفاوت است، اما معقول است که از سایتی که مقدار کار مناسبی روی آن انجام داده اید، چند صد در ماه بیشتر به دست آورید.
این امکان وجود دارد که سایت شما به یک شغل تمام وقت تبدیل شود (این چیزی است که زمانی اتفاق افتاد نحوه کسب درآمد برای دانش آموزان : برای شروع، باید یاد بگیرید که چگونه یک وبلاگ ایجاد کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کسب درآمد از وبلاگ، این راهنما را از Smart Passive Incom توصیه می کنم.
آیا تبلیغاتی را می شناسید که هر بار که در اینستاگرام یا گوگل جستجو می کنید، نمایش داده می شوند؟ کسی باید آن تبلیغات را ایجاد و مدیریت کند، که به طور گسترده به عنوان بازاریابی PPC (پرداخت به ازای کلیک) شناخته می شود.

در حالی که پیچیده و ترسناک به نظر می رسد، کسب درآمد برای دانش آموزان کار اصلی PPC فقط به شما نیاز دارد که از نرم افزارها و صفحات گسترده ساده استفاده کنید. شما به پیشینه علوم کامپیوتر یا حتی دانش کدنویسی نیاز ندارید.

آنچه پرداخت می کند:

با توجه به PayScale، میانگین دستمزد ساعتی برای یک بازاریاب PPC 25 دلار است.
با این حال، حتی با تجربه محدود (به دلیل تقاضای زیاد برای این کار و کمبود افراد واجد شرایط برای انجام آن) می توانید دو برابر آن درآمد کسب کنید.

فروش هنر

دوران قدیم که فقط از یک گالری می توانستید آثار هنری بخرید، گذشته است. این روزها بدون توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید آثار هنری را از طریق اینترنت خریداری کنید. اگر هنرمند هستید، این یک فرصت است.

اگر هنر پاره وقت می فروشید، می توانید انتظار داشته باشید که چند صد دلار اضافی در ماه به دست آورید.
اما واقعاً بستگی به این دارد که چه چیزی می فروشید و چقدر زمان/تلاش برای تولید نیاز است.
به عنوان مثال، چیزی مانند چاپ کار شما بر روی یک تی شرت، نسبت به یک قطعه اصلی به تلاش کمتری برای فروش نیاز دارد.

نحوه دریافتکسب درآمد برای دانش آموزان: من می‌خواهم فرض کنم که شما قبلاً مهارت‌های هنری دارید و روی بخش فروش/بازاریابی معادله تمرکز می‌کنید. داشتن یک اینستاگرام برای هنر شما و همچنین یک وب سایت ضروری است.

از آنجا، می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید کار خود را در سایت خود بفروشید یا در یک پلتفرم شخص ثالث مانند Etsy.
دستیار مجازی (VA)
بسیاری از افراد پرمشغله به کمک نیاز دارند، اما آنها پولی برای استخدام یک دستیار شخصی در IRL ندارند. اینجا جایی است که دستیاران مجازی وارد می شوند. آنها کارهایی مانند پاسخ دادن به ایمیل، رزرو قرار ملاقات و اساساً هر کار دیجیتالی دیگری را انجام می دهند که یک فرد پرمشغله برای آن وقت ندارد.

طبق گفته کسب درآمد برای دانش آموزان ، دستیار مجازی مستقر در ایالات متحده به طور متوسط ​​16 دلار در ساعت درآمد دارد.
با این حال، ممکن است تا 10 هزار دلار در ماه به عنوان VA درآمد کسب کنید.
نحوه دریافت شغل:

سازماندهی قوی و مهارت های ارتباطی مهم ترین چیزی است که باید داشته باشید. از آنجا می توانید خدمات خود را بر روی پلتفرمی مانند Upwork یا Fiverr ارائه دهید. از طرف دیگر، می توانید به یک آژانس VA مانند Zirtual مراجعه کنید (فقط مطمئن شوید که برنامه کلاس شما با ساعات مورد نیاز مغایرت ندارد).

برای راهنمایی گام به گام، این دوره را از دوست ما (و سابق College Info Geek VA) Kayla Sloan بررسی کنید. کسب و کار اینترنتی برای دانش آموزان یادداشت های خود را بفروشید یادداشت برداری عالی یک مهارت است. اگر این مهارت را دارید، می توانید هنگام فروش یادداشت های خود آن را به پول تبدیل کنید. نگران نباشید – همه اینها کاملاً قانونی است و شروع آن آسان است.

آنچه پرداخت می کند: در عمل، احتمالاً کمتر از آن درآمد خواهید داشت، کسب درآمد برای دانش آموزان اما اگر در حال حاضر یادداشت‌های خوبی می‌گیرید، این روش هنوز هم راه خوبی برای کسب درآمد است.
نحوه دریافت شغل:

ابتدا برای یک حساب کاربری در StudySoup ثبت نام کنید.
از آنجا، دوره های واجد شرایط را جستجو کنید و ثبت نام کنید کسب و کار اینترنتی برای دانش آموزان تا یادداشت برداری برای آنها باشید.
یادداشت های خود را به صورت هفتگی بارگذاری کنید.
قبل از امتحانات، یک راهنمای مطالعه را بر اساس یادداشت های خود آپلود کنید.
شما 3 تا 5 روز بعد از هر امتحان حقوق دریافت خواهید کرد.

3 کار نیمه وقت برای دانش آموزان در خانه ؟

1- تدریس خصوصی آنلاین یک کار جانبی برای دانش آموزانی است که در دروس خاص عالی هستند. 2- بلاگری و سئو 3- خرده فروش آنلاین

3 ایده کسب و کار دانش آموزی را نام ببرید!

1) فروش آب در رویدادها - فروش آب بطری می تواند جریان درآمد خوبی را در رویدادهای محلی فراهم کند، زمانی که مردم برای خرید آب یا غذا اذیت نمی شوند. 2) گل فروشی- به‌عنوان کارمند سوپر مارکت، شما وظیفه دارید از مراقبت مناسب از گل‌های فروخته شده در بخش گل آن‌ها اطمینان حاصل کنید. 3) پخش تراکت در مسیر پیاده روی به مدرسه یا ...

راه های کسب درآمد برای دانش آموزان
make money online for student

کارگردان: دانش آموزان

تاریخ ایجاد شد: 2022-03-10 10:21

امتیازدهی ویرایشگر:
4.88

6 دیدگاه دربارهٔ «راه های کسب درآمد برای دانش آموزان»

  1. سللم خسته نباشید
    من دانش آموز هستم و از ۶ سالگی به کلاس فوتبال رفتم و تا همین حالا به کلاس فوتبال میروم و فوتبال را از ۰ تا ۱۰۰ برای کودکان ۶ تا ۱۰ سال میتوانم آموزش دهم و سپس به مربی های بالا رتبه انتقال دهم
    ولی نمیدانم کارم را از کجا و چطور شروع کنم!
    لطفا کمی راهنمایی بفرمایید.
    با تشکر از عوامل خوب سایت

    1. بهتر چند جلسه به صورت رایگان تدریس کنید بعد که حس کردید طرف مقابل جذب شده. ازشون بخوایین برای گذاشتن کلاس های بیشتر براشون هزینه ای رو تقبل کنند.
      اینجوری هم نمونه کارت رو دیدند ، هم تجربه واقعی آموزش داشتی ، هم میتونی درامد داشته باشی

  2. سلام
    من دانش اموز هستم و تولید محتوا بلدم می خواستم اموزش بدم ولی نمیدونم چه جوری میتونم اینکارو انجام بدم

    1. سلام شما میتونید فیلم های اموزشیتون رو اماده کنید و در یوتویوب یا اپارات بارگذاری کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =