منو
صفحه اصلی
ثبت نام
آموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت رایگان

آموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت رایگان

سرفصل‌های مقاله

آموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت رایگان اگر می خواهید جاوا اسکریپت را خودتان یاد بگیرید و به دنبال منابع رایگانی مانند کتاب، سایت و آموزش هستید، به جای درستی آمده اید.

برخی از بهترین دوره های آنلاین رایگان جاوا اسکریپت را که می توانید آموزش جاوا صفر تا صد برای یادگیری جاوا اسکریپت توسط خودتان، آموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت رایگان بر اساس برنامه زمانی خود و در محل خود بپیوندید.

به اشتراک بگذارم.پیش از این، بهترین دوره های جاوا اسکریپت و بهترین کتاب های جاوا اسکریپت را به اشتراک گذاشته ام و در این مقاله، می خواهم.

افراد زیادی در حال یادگیری جاوا اسکریپت هستند و هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود، و چرا که نه؟ این زبان شماره 1 توسعه وب است. همچنین دارای تعداد زیادی چارچوب و کتابخانه مفید مانند Angular، React Node.js، و jQuery است که توسعه وب را بسیار آسان می کند.

اگر به دنبال شغل یا راه اندازی وب سایت خود هستید، یادگیری جاوا اسکریپت تصمیم خوبی است. در دنیای امروز، من به شدت مردم را تشویق می‌کنم که کدنویسی را یاد بگیرند.

آموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت رایگان حداقل بدانند بهترین دوره جاوا اسکریپت که به تنهایی یک اپلیکیشن وب و اپلیکیشن موبایل بسازند، و با یادگیری جاوا اسکریپت می‌توانید این دو پرنده را در یک سنگ بکوبید.

آموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت رایگان

دوره جاوا اسکریپت

بله، شما همچنین می توانید یک برنامه تلفن همراه با استفاده از جاوا اسکریپت توسعه دهید. اگر این کار را نکنید، React Native یک کتابخانه جاوا اسکریپت است که به شما امکان می دهد یک برنامه تلفن همراه برای دستگاه های Android و iOS مانند iPhone و iPad در جاوا اسکریپت توسعه دهید.

حال، سوال بزرگ این است که کدام دوره ها را برای یادگیری جاوا اسکریپت باید آموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت رایگان HTML و CSS را در زمان بی سابقه ای دریافت کرده اید، بنابراین یادگیری JS در یک هفته نباید مشکل ساز باشد، درست است؟

جاوا اسکریپت احتمالاً اولین سفر شما با یک زبان برنامه نویسی خواهد بود، جاوا اسکریپت چیست در حالی که HTML و CSS به ترتیب زبان های نشانه گذاری و استایل هستند. این یک بازی توپ کاملاً متفاوت از HTML و CSS است.

برای مقابله با آن نیاز به زمان و صبر است. در این راه ناامیدی زیادی وجود خواهد داشت و پشتکار زیادی می طلبد. فکر می کنم بپرسم آیا می توانم جاوا اسکریپت را در عرض یک هفته یاد بگیرم؟ احتمالا سوال درستی نیست سفر برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده یک سفر طولانی است.

شما باید در مورد انگیزه های خود برای انتخاب JS فکر کنید. آموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت رایگان حتی زمانی که شغلی پیدا می کنید و می دانید برنامه نویس بودن چگونه است، پیشرفت حرفه ای و یادگیری مداوم بخش عظیمی از مهندس نرم افزار بودن است.

یادگیری کدنویسی یک مسابقه نیست. یادگیری زبان جاوا اسکریپت ممکن است محدودیت‌های زمانی از نظر نیاز به کار وجود داشته باشد، اما متأسفانه، نمی‌توان در این فرآیند عجله کرد.

دوره آموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت رایگان

حتی یک اعجوبه برنامه نویسی نتوانست جاوا اسکریپت را در یک هفته یاد بگیرد. زبان خیلی گسترده است و چیزهای زیادی برای استفاده وجود دارد. اب کنید؟ انتخاب های زیادی از نظر کتاب، آموزش، دوره های پولی و دوره های رایگان وجود دارد.

حتی وب سایت هایی وجود دارند که می توانید از آنها برای یادگیری جاوا اسکریپت آموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت رایگان به صورت تعاملی استفاده کنید. ممکن است بخواهید آنها را در پست قبلی من در مورد 5 وب سایت برای یادگیری جاوا اسکریپت بررسی کنید.

من این انتخاب را به شما واگذار می کنم و می خواهم 5 بهترین دوره رایگان برای یادگیری جاوا اسکریپت را در این مقاله به اشتراک بگذارم. اینها خوب هستند و توسط مربی آنها برای اهداف آموزشی رایگان ساخته شده اند و برای شروع عالی هستند.

آیا می توانید جاوا اسکریپت را در 2 هفته یاد بگیرید؟ آموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت رایگان اگر می‌پرسید که آیا می‌توانید جاوا اسکریپت را در عرض دو هفته یاد بگیرید، انگیزه شما برای انجام این کار را دوست دارم.

آیا شما یک توسعه دهنده با تجربه هستید که چندین زبان دیگر را در اختیار دارید؟ آموزش جاوا اسکریپت سپس می‌توانید ظرف چند هفته جاوا اسکریپت را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید، به خصوص اگر قرار است از آن به صورت روزانه در محل کار استفاده کنید.

حتی در این صورت هم به آن تسلط نخواهید داشت و همه چیزهای عجیب و غریب را درک نمی کنید. آموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت رایگان اگر تازه وارد دنیای کدنویسی شده اید و سعی می کنید تا دو هفته دیگر جاوا اسکریپت را یاد بگیرید، ممکن است با شگفتی روبرو شوید.

برای آماده شدن برای کار، باید ابزارهای دیگری را در طول مسیر یاد بگیرید. درک کنترل نسخه، چارچوب‌ها و نحوه برخورد با یک مشکل، همه بخش‌های مهمی از یک توسعه‌دهنده تمام وقت هستند. به طور کلی، یادگیری جاوا اسکریپت کافی نیست.

به خاطر داشته باشید که انتخاب Vanilla JS تنها اولین مانع است، آموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت رایگان برای به دست آوردن یک شغل مناسب، توصیه می کنم پس از آن React، Vue یا Angular را یاد بگیرید.

آیا می توانید جاوا اسکریپت را در یک ماه یاد بگیرید؟ از نظر بازه زمانی، یک ماه هنوز زمان کمی برای یادگیری جاوا اسکریپت است. یادگیری جاوا اسکریپت در یک ماه بسیار واقعی تر است، به خصوص اگر یک توسعه دهنده با تجربه باشید.

شما در این مرحله به زبان تسلط نخواهید داشت، اما پروژه های شخصی ساخته اید و شروع به درک خوبی از زبان خواهید کرد. گواهی الگوریتم‌های جاوا اسکریپت و ساختارهای داده آموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت رایگان 300 ساعت طول می‌کشد. بنابراین اگر 8 ساعت در روز کار می کردید، باز هم 37.5 روز طول می کشید.

از نظر تجربه، نمی‌توانید بازی A خود را به مدت 8 ساعت در روز بیاورید، بنابراین احتمالاً خیلی بیشتر طول می‌کشد. بسیاری از مردم در نهایت گواهینامه ها را تمام نمی کنند.

و به جای آن برای استفاده از منابع دیگر در طول مسیر، آموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت رایگان وارد و خارج می شوند. بنابراین به طور کلی به طور قابل توجهی بیشتر طول می کشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 19 =