ثبت نام
دوره آموزش برنامه نویسی پایتون

دوره آموزش برنامه نویسی پایتون

سرفصل‌های مقاله

زمانی که تقریباً 25 سال پیش برای اولین بار پایتون را یاد دوره آموزش برنامه نویسی پایتون گرفتم، بلافاصله تحت تأثیر قرار گرفتم که چگونه می توانم آن را به طور مؤثر در دوره آموزش برنامه نویسی پایتون انواع پروژه های کاری نامرتب به کار ببرم. یک دهه به سرعت به دوره آموزش برنامه نویسی پایتون جلو رفتم و متوجه شدم که همان سرگرمی را به دیگران آموزش می دهم.

نتیجه این آموزش این دوره است – یک درمان بیهوده با پایتون که از سال 2007 به طور دوره آموزش برنامه نویسی پایتون فعال به بیش از 400 گروه حضوری آموزش داده شده است. معامله گران، مدیران سیستم، ستاره شناسان، قلع و قمع ها، و حتی چند صد دانشمند موشکی که استفاده کردند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی پایتون بپردازید.

 

دوره آموزش برنامه نویسی پایتون

این چیه؟مطالبی که در اینجا مشاهده می کنید قلب یک دوره آموزشی پایتون به رهبری مربی است که برای دوره آموزش برنامه نویسی پایتون آموزش شرکتی و توسعه حرفه ای استفاده می شود. از سال 2007 در حال توسعه مستمر بوده است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی پایتون چه کاربردی دارد بپردازید.

و نبرد در کلاس های درس در دنیای واقعی آزمایش شده است. دوره آموزش برنامه نویسی پایتون معمولاً در طی سه یا چهار روز به صورت حضوری آموزش داده می‌شود که تقریباً به ۲۵ تا ۳۵ ساعت کار شدید نیاز دارد. این  شامل تکمیل تقریباً 130 تمرین کدگذاری عملی است.

مخاطب هدف.دانشجویان دوره آموزش برنامه نویسی پایتون این دوره معمولاً دانشمندان، مهندسان و برنامه نویسانی حرفه ای هستند که قبلاً حداقل در یک زبان برنامه نویسی دیگر تجربه دارند. هیچ دانش قبلی از پایتون مورد نیاز نیست.

اما دانش در مورد موضوعات برنامه نویسی رایج فرض می شود. اکثر شرکت‌کنندگان این دوره را چالش‌برانگیز می‌دانند – دوره آموزش برنامه نویسی پایتون حتی اگر قبلاً کمی برنامه‌نویسی پایتون را انجام داده باشند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله یادگیری برنامه نویسی پایتون بپردازید.

اهداف دوره.هدف این دوره پوشش دادن جنبه های اساسی برنامه نویسی پایتون با تاکید بر اسکریپت نویسی، دستکاری داده ها و سازماندهی برنامه است. در پایان این دوره، “دوره آموزش برنامه نویسی پایتون” دانش آموزان باید بتوانند به تنهایی شروع به نوشتن برنامه های مفید پایتون کنند.

یا بتوانند کد پایتون نوشته شده توسط همکاران خود را درک و اصلاح کنند.برای تکمیل دوره آموزش برنامه نویسی پایتون این دوره، به چیزی بیش از نصب اولیه پایتون 3.6 یا جدیدتر و زمان برای کار روی آن نیاز ندارید.

python programming course

آنچه این دوره نیست.این دوره آموزشی برای مبتدیان مطلق در مورد نحوه برنامه نویسی کامپیوتر نیست. فرض بر این دوره آموزش برنامه نویسی پایتون است که شما قبلاً تجربه برنامه نویسی در زبان برنامه نویسی دیگر یا خود پایتون را دارید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی پایتون از صفر تا صد بپردازید.

این یک دوره آموزشی در زمینه دوره آموزش برنامه نویسی پایتون توسعه وب نیست. این یک سیرک متفاوت است. با این حال، اگر دنبال این سیرک بمانید، باز هم کارهای جالبی خواهید دید – فقط چیزی که شامل حیوانات نمی شود.

این دوره آموزشی برای مهندسین نرم افزار در مورد نحوه نوشتن یا نگهداری دوره آموزش برنامه نویسی پایتون یک برنامه کاربردی یک میلیون خطی پایتون نیست. من چنین برنامه‌هایی را نمی‌نویسم، اکثر شرکت‌هایی که از پایتون استفاده می‌کنند، و شما نیز نباید چنین برنامه‌هایی بنویسم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی پایتون چیست بپردازید.

بحث جامعه.می خواهید در مورد دوره آموزش برنامه نویسی پایتون دوره بحث کنید؟ می توانید به گفتگو در Gitter بپیوندید. من نمی توانم قول پاسخ فردی بدهم، اما شاید دیگران بتوانند کمک کنند.

س: آیا ویدیوهای دوره ای وجود دارد که بتوانم تماشا کنم؟نه. این دوره در مورد نوشتن کد پایتون است نه اینکه دوره آموزش برنامه نویسی پایتون شخص دیگری را تماشا کنید.س: مجوز این دوره چگونه است؟

س: آیا می توانم از این مطالب دوره آموزش برنامه نویسی پایتون برای آموزش دوره پایتون خودم استفاده کنم؟بله، به شرطی که انتساب مناسب داده شود.س: آیا می توانم کارهای اشتقاقی بسازم؟بله، تا زمانی که چنین آثاری دارای شرایط مجوز یکسانی باشند و انتساب را ارائه دهند.

س: آیا می توانم این را به زبان دیگری ترجمه کنم؟بله، این عالی خواهد بود. وقتی کارتان تمام شد برای من دوره آموزش برنامه نویسی پایتون یک لینک بفرستید.س: آیا می توانم دوره را به صورت زنده پخش کنم یا یک ویدیو بسازم؟بله، به آن بروید! احتمالاً با انجام این کار پایتون زیادی یاد خواهید گرفت.

س: چرا مبحث X پوشش داده نشد؟فقط مواد زیادی وجود دارد دوره آموزش برنامه نویسی پایتون که می توانید ظرف 3-4 روز پوشش دهید. اگر پوشانده نشده بود، احتمالاً به این دلیل بود که یک بار پوشانده شده بود و باعث شد سر همه منفجر شود یا از ابتدا زمان کافی برای پوشاندن آن وجود نداشت.

همچنین، این یک دوره آموزشی است، نه یک راهنمای مرجع پایتون.س: آیا درخواست های کشش را می پذیرید؟گزارش اشکال قدردانی می شود و ممکن است از طریق ردیاب مشکل ثبت دوره آموزش برنامه نویسی پایتون شود. درخواست کشش جز با دعوت پذیرفته نمی شود.

علم داده رشته‌ای است که از روش‌ها، فرآیندها و الگوریتم‌های علمی برای استخراج اطلاعات، دانش دوره آموزش برنامه نویسی پایتون و بینش معنادار از داده‌های ساختاریافته و بدون ساختار استفاده می‌کند.

هدف از این دوره ارائه مقدمه ای دوره آموزش برنامه نویسی پایتون بر برنامه نویسی برای علم داده با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون است. این دوره به دنبال معرفی مبانی فرآیند علم داده، از جمع‌آوری داده‌ها، پیش پردازش آن (تمیز کردن/تصحیح آن).

انجام تجزیه و تحلیل داده‌های اکتشافی، تجسم داده‌ها و به اشتراک‌گذاری نتایج تحلیل است.برای تکمیل دوره آموزش برنامه نویسی پایتون تکلیف (و به منظور بهره مندی کامل از دوره)، دانش آموزان نیاز به دسترسی به رایانه ای با قابلیت اجرای نرم افزار منبع باز مورد استفاده در دوره و دسترسی به اینترنت دارند.

مقدار محدودی از زمان دوره آموزش برنامه نویسی پایتون کلاس به کار بر روی تکلیف کلاس اختصاص خواهد یافت، بنابراین دانش آموزان باید اطمینان حاصل کنند که خارج از کلاس به رایانه دسترسی دارند.

این دوره برای برنامه نویسی تعاملی پایتون به نوت بوک های Jupyter تکیه می کند زیرا به طور گسترده دوره آموزش برنامه نویسی پایتون در علم داده استفاده می شود.قبل از شرکت در این دوره، دانشجویان آینده نگر می دانند.

مبانی جبر خطی: ماتریس چیست و چگونه جمع و ضرب ماتریس دوره آموزش برنامه نویسی پایتون انجام می شود.مفاهیم اساسی زیر از آمار: میانگین، میانه، واریانس و انحراف معیار، محدوده بین چارکی مبانی جبر: اعداد حقیقی و مختلط، نمایی و لگاریتم و توابع مثلثاتی.

هفته 1: مقدمه ای بر علم دوره آموزش برنامه نویسی پایتون داده. تنظیم دوره مقدمه پایتون: اعداد هفته 2: اصول اولیه پایتون: انواع داخلی، توابع و متدها، دستور if هفته 3: ساختارهای داده پایتون: لیست، فرهنگ لغت، تاپل. برای … در حلقه ها.

هفته چهارم: NumPy و اکوسیستم SciPyهفته پنجم: پانداها برای علم داده Iهفته ششم: پانداها برای علم داده دوره آموزش برنامه نویسی پایتون IIهفته 7: تجسم داده ها: seabornهفته 8: برنامه نویسی شی گرا: کلاس ها، وراثت و برنامه های کاربردی.

هفته نهم: جمع آوری و پاکسازی داده ها. پیش پردازش متن برای دوره آموزش برنامه نویسی پایتون پردازش زبان طبیعی (NLP)هفته دهم: مقدمه ای بر طراحی آزمایشی و آزمون های آماری (SciPy و statsmodels).

همه دانش‌آموزان کلاس هفتگی  دوره آموزش برنامه نویسی پایتون می‌توانند در طول دوره خود به اعضای قرض‌گیرنده کتابخانه آموزش مداوم Rewley House تبدیل شوند. دانشجویانی که دوره های آنها هنوز شروع نشده است می توانند از کتابخانه برای مرجع استفاده کنند.

یک راهنمای برای دانش آموزان کلاس هفتگی وجود دارد که اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.در دوره آموزش برنامه نویسی پایتون دسترس بودن عناوین در فهرست خواندن (زیر) را می توان در SOLO، فهرست کتابخانه بررسی کرد.

دانش آموزانی که برای امتیازات CATS ثبت نام می کنند، پس از اتمام موفقیت آمیز ارزیابی دوره خود، رکوردی از امتیازات CATS دریافت خواهند کرد.برای کسب اعتبار (امتیاز CATS) باید ثبت نام کنید و 10 پوند هزینه دوره آموزش برنامه نویسی پایتون اضافی برای هر دوره بپردازید.

می توانید این کار را با علامت زدن کادر مربوطه در پایین فرم ثبت نام یا هنگام ثبت نام آنلاین انجام دهید.دوره آموزشی بخشی جدایی ناپذیر از تمام کلاس های هفتگی است و دوره آموزش برنامه نویسی پایتون از هرکسی که ثبت نام کرده اند انتظار می رود.

مجموعه دوره آموزش برنامه نویسی پایتون

که برای بهره مندی کامل از دوره، کار درسی انجام دهد. فقط به افرادی که برای اعتبار ثبت نام کرده باشند، امتیاز CATS برای دوره آموزش برنامه نویسی پایتون تکمیل کار با استاندارد لازم تعلق می گیرد.

دانش‌آموزانی که در طول فرآیند ثبت‌نام برای امتیاز CATS ثبت‌نام  دوره آموزش برنامه نویسی پایتون نمی‌کنند، می‌توانند قبل از شروع دوره خود برای امتیاز CATS ثبت نام کنند یا از اول ژانویه پس از اتمام سال تحصیلی کامل جاری، به صورت گذشته ثبت نام کنند.

اگر در گواهی آموزش عالی ثبت نام کرده اید، باید این را در فرم ثبت نام ذکر کنید، اما هزینه ثبت نام اضافی وجود دوره آموزش برنامه نویسی پایتون ندارد.ماسی یک مدرس دپارتمان با پنج سال تجربه تدریس دروس پایتون و علوم داده برای زبان آموزان بزرگسال است.

او دارای مدرک دکترا در مهندسی زیستی است و در حال دوره آموزش برنامه نویسی پایتون حاضر به عنوان مهندس نرم افزار در Mind Foundry، یک شرکت دانشگاه آکسفورد متخصص در راه حل های هوش مصنوعی کار می کند.

1. برای یادگیری جنبه دوره آموزش برنامه نویسی پایتون های اساسی برنامه نویسی پایتون برای علم داده.2. برای به دست آوردن قدردانی از فرآیند پایان به پایان به دست آوردن داده ها، پردازش آنها تا ارائه نتایج.

اهداف دوره:برای اینکه بتوانیم تا پایان دوره یک خط لوله پردازش داده ساده بسازیم.شیوه های آموزش جلسه هر هفته دوره آموزش برنامه نویسی پایتون شامل سخنرانی ها و تمرین های برنامه نویسی عملی، بحث های کلاسی و نمایش های برنامه نویسی تعاملی توسط مدرس خواهد بود.

نتایج یادگیری.در پایان دوره، دانشجو قادر خواهد بود با استفاده دوره آموزش برنامه نویسی پایتون از زبان پایتون و ابزارهای زیر کد رویه ای بنویسد:داده ها را از منابع محلی و/یا راه دور وارد کنید و آن را از قبل پردازش کنیداستخراج اطلاعات قابل توجه از داده های جمع آوری شده.

عملیات های اساسی پایتون مانند ایجاد دوره آموزش برنامه نویسی پایتون متغیر، عملیات عددی روی اسکالر، بردارها و ماتریس ها، تکرار از طریق یک مجموعه، دستکاری عناصر در یک مجموعه.نحوه استفاده از NumPy و پانداها برای وارد کردن.

یک مجموعه داده و استخراج آمار مهم از آن با استفاده از تکنیک‌هایی مانند split-apply-combine (به عنوان مثال، دوره آموزش برنامه نویسی پایتون یافتن میانگین، میانه یا حداکثر یک متغیر کمی برای هر دسته در یک متغیر طبقه‌ای).

با توجه به مجموعه داده، نحوه انتخاب نمودار تجسم دوره آموزش برنامه نویسی پایتون مناسب بسته به اطلاعاتی که باید منتقل شود، و استفاده از matplotlib و کتابخانه seaborn برای ترسیم آن و اضافه کردن عنوان، عنوان و افسانه های شکل.

نحوه ایجاد و اضافه کردن حالت و رفتار به یک کلاس در پایتون.نحوه استفاده از nltk یا spaCy برای پیش پردازش یک متن و تبدیل آن به یک نمایش عددی که می تواند دوره آموزش برنامه نویسی پایتون توسط الگوریتم های بازیابی اطلاعات دستکاری شود.

از دانش آموزان خواسته می شود تا یک نمونه کار از سه تمرین را برای تکلیف درسی خود ارسال کنند. اولین تمرین را دوره آموزش برنامه نویسی پایتون در هفته 5 برای ارسال زودهنگام انجام می دهم، تمرین دوم و سوم را در هفته های 8 و 9 انجام می دهم.

برای تکمیل تکلیف (و به منظور بهره مندی کامل از دوره)، دانش آموزان نیاز به دوره آموزش برنامه نویسی پایتون دسترسی به رایانه ای با قابلیت اجرای نرم افزار منبع باز مورد استفاده در دوره و دسترسی به اینترنت دارند.

فقط مقدار محدودی از زمان کلاس دوره آموزش برنامه نویسی پایتون به کار بر روی تکلیف اختصاص داده می شود، بنابراین دانش آموزان باید اطمینان حاصل کنند که خارج از کلاس به رایانه دسترسی دارند.

دانش‌آموزان باید هنگام ارسال آخرین کار خود، فرم تکمیل‌شده اعلامیه تألیف را در پایان دوره آموزش برنامه نویسی پایتون ترم ارسال کنند. امتیازات CATS بدون فرم فوق – فرم اعلامیه نویسندگی قابل اعطا نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =