ثبت نام
نرم افزار اسکرچ مقدماتی

نرم افزار اسکرچ مقدماتی

سرفصل‌های مقاله

Scratch بزرگترین انجمن نرم افزار اسکرچ مقدماتی برنامه نویسی در جهان برای کودکان و یک زبان برنامه نویسی با یک رابط بصری ساده است که نرم افزار اسکرچ مقدماتی به جوانان اجازه می دهد داستان های دیجیتال، بازی ها و انیمیشن ها بسازند. اسکرچ توسط نرم افزار اسکرچ مقدماتی بنیاد اسکرچ، یک سازمان غیرانتفاعی، طراحی، توسعه و تعدیل می شود.

پیشنهاد میکنم مقاله برنامه نویسی اسکرچ مقدماتی مطالعه کنید.

Scratch تفکر محاسباتی و مهارت های حل مسئله را ارتقا می دهد. آموزش و یادگیری خلاق؛ ابراز وجود و همکاری؛ و عدالت در محاسباتScratch همیشه رایگان است نرم افزار اسکرچ مقدماتی و به بیش از 70 زبان در دسترس است.اطلاعات برای والدین اطلاعات برای مربیان چه کسی از Scratch استفاده می کند؟

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود اسکرچ بپردازید.

نرم افزار اسکرچ مقدماتی

اسکرچ به ویژه برای سنین 8 تا 16 سال طراحی شده است، اما توسط افراد در هر سنی استفاده می شود. میلیون‌ها نفر در حال ایجاد پروژه‌های Scratch در محیط‌های مختلف، از نرم افزار اسکرچ مقدماتی جمله خانه‌ها، مدارس، موزه‌ها، کتابخانه‌ها و مراکز اجتماعی هستند.آموزش کدنویسی، کدنویسی برای یادگیری.

توانایی کدنویسی برنامه های کامپیوتری بخش مهمی از سواد در جامعه امروزی است. وقتی افراد کدنویسی را در اسکرچ یاد می گیرند، استراتژی های مهمی برای حل مشکلات،  برنامه اسکرچ مقدماتی طراحی پروژه ها و انتقال ایده ها یاد می گیرند.Scratch در بیش از 200 کشور و منطقه مختلف استفاده می شود و به بیش از 70 زبان موجود است.

پیشنهاد میکنم مقاله سوالات اسکرچ مقدماتی مطالعه کنید.

برای تغییر زبان، روی منوی پایین صفحه کلیک کنید. یا در ویرایشگر پروژه، روی کره در بالای صفحه کلیک کنید. برای افزودن یا بهبود ترجمه، به صفحه ترجمه مراجعه کنید.دانش‌آموزان نرم افزار اسکرچ مقدماتی در همه سطوح (از مدرسه ابتدایی تا کالج) و در رشته‌های مختلف (مانند ریاضی، علوم کامپیوتر، هنرهای زبان، مطالعات اجتماعی) با Scratch یاد می‌گیرند.

منابع آموزشی در صفحه Scratch For Educators موجود است.تیم اسکرچ ایمیل های زیادی از جوانان، والدین و مربیان دریافت کرده است که در آن از اسکرچ تشکر می کنند. نرم افزار اسکرچ مقدماتی می خواهید ببینید مردم چه می گویند؟ شما می توانید مجموعه ای از نقل قول هایی که دریافت کرده ایم را بخوانید.

گروه Lifelong Kindergarten و همکاران در حال تحقیق در مورد چگونگی ایجاد، همکاری و یادگیری جوانان با Scratch هستند. برای بررسی اجمالی به مقاله کدنویسی در چهارراه و نرم افزار اسکرچ مقدماتی کتاب مهدکودک مادام العمر مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از Scratch، به صفحه آمار و گزارش سالانه Scratch مراجعه کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.

دوره آموزشی نرم افزار اسکرچ مقدماتی

Scratch به لطف حمایت اهداکنندگان ما به صورت رایگان در دسترس است. این حمایت به ما کمک می‌کند تا فرصت‌هایی برای تصور، خلق و به اشتراک گذاشتن کودکان در سراسر نرم افزار اسکرچ مقدماتی جهان فراهم کنیم. می توانید با اهدای کمک مالی در اینجا از اسکرچ حمایت کنید.

با Scratch می توانید داستان ها، بازی ها و انیمیشن های تعاملی خود را برنامه ریزی کنید. چه شما تازه کار Scratch یا یک کاربر قدیمی هستید، از شما دعوت می کنیم تصور کنید که نرم افزار اسکرچ مقدماتی می خواهید چه چیزی بسازید. ما امیدواریم که ماه اسکرچ روحیه بازیگوشی را برای کسانی که در سرتاسر جهان خراش می کنند به ارمغان بیاورد!

پیشنهاد میکنم مقاله ایده برای اسکرچ مطالعه کنید.

در ماه می، تیم اسکرچ یک سری تم های هفتگی را به اشتراک گذاشت. از افراد در هر سنی دعوت شد تا پروژه هایی را بر اساس هر یک از موضوعاتی که الهام بخش آنها باشد، ایجاد نرم افزار اسکرچ مقدماتی کنند. می توانید تم های زیر را مشاهده کنید!از چیزهایی که در سطل بازیافت خود پیدا می کنید چیزهای سرگرم کننده بسازید!

پیشنهاد میکنم مقاله دوره اسکرچ مقدماتی مطالعه کنید.

تازه شروع شده؟ صفحه ایده‌های اسکرچ مکانی عالی برای یافتن نکاتی برای شروع، آموزش‌ها، کارت‌های کدنویسی اسکرچ و موارد دیگر، قبل از پرش به تم‌های ماه اسکرچ است.دسترسی نرم افزار اسکرچ مقدماتی به اینترنت محدود دارید یا اصلاً دسترسی ندارید؟ برنامه Scratch قابل دانلود به کاربران امکان می دهد پروژه ها را با یا بدون اتصال به اینترنت ایجاد و ذخیره کنند.

برای کودکان کوچکتر: ScratchJr یک برنامه کدنویسی خلاقانه رایگان برای کودکان (سنین 5 تا 7 سال) است تا داستان ها و بازی های تعاملی خود را برنامه ریزی کند. صفحه نرم افزار اسکرچ مقدماتی ScratchJr Teach فعالیت ها و منابع آموزشی را برای مشارکت دادن کودکان در انواع فعالیت های ScratchJr ارائه می دهد.

ScratchJr روی تبلت های iPad یا Android کار می کند. این یک راه عالی برای خواهر و برادرهای کوچکتر برای شرکت در بازی اسکرچ Month است!تم های ماه اسکرچ برای نرم افزار اسکرچ مقدماتی جرقه زدن ایده های پروژه و یادگیری از طریق کدنویسی خلاقانه در خانه طراحی شده اند.

پیشنهاد میکنم مقاله پروژه ساده اسکرچ مطالعه کنید.

تم ها موضوعات مختلفی را برای درگیر کردن بسیاری از علایق، سبک ها و توانایی ها ارائه می دهند. استودیوها همچنین مکانی عالی برای الهام گرفتن هستند! از فراگیران دعوت نرم افزار اسکرچ مقدماتی می‌کنیم تا از استودیوهای Scratch Month دیدن کنند تا پروژه‌هایی را که به نظرشان جالب می‌آیند ریمیکس کنند.

ریمیکس کردن، یا کپی کردن یک پروژه و اصلاح آن برای افزودن ایده های جدید، راهی عالی برای یادگیری برنامه نویسی و ایجاد پروژه های منحصر به فرد است.#ScratchAtHome به ارائه نرم افزار اسکرچ مقدماتی ایده هایی برای مشارکت در فعالیت های کدنویسی خلاقانه برای خانواده ها و مربیان ادامه خواهد داد. به طور مرتب با ایده ها، رویدادها و منابع جدید به روز می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 15 =