منو
صفحه اصلی
ثبت نام
انواع سوالات اسکرچ مقدماتی

انواع سوالات اسکرچ مقدماتی

سرفصل‌های مقاله

در اینجا چند مفهوم سوالات اسکرچ مقدماتی و نمونه سوالات اسکرچ برای تجربه بهتر Scratch در زبان های بومی وجود دارد که قبلاً به سوالات اسکرچ مقدماتی اعضای تیم ارائه کردیم. نمونه سوالات برنامه اسکرچ من این را به زبان انگلیسی می نویسم، سوالات اسکرچ مقدماتی زیرا همه نویسندگان آلمانی ما آن را می فهمند.

پیشنهاد میکنم مقاله نرم افزار اسکرچ مقدماتی مطالعه کنید.

جان و کارن واکنش مثبتی نشان دادند و از جامعه فعال آلمانی ما و هدف آنها برای ایجاد ساختارهایی که حتی می تواند به سایر گروه های غیر انگلیسی زبان کمک کند، خرسند بودند. نمونه سوالات اسکرچ سوالات اسکرچ مقدماتی پلاگین را با ورودی و خروجی چند زبانه مسدود می کند جاناتان تقریباً ایده خود را برای ایجاد یک نسخه بزرگ شده.

نمونه سوالات اسکرچ مقدماتی

نمونه سوالات اسکرچ

از نمونه سوالات اسکرچ با ورودی و خروجی چند زبانه به پایان رسانده است. او هنگام ملاقات با او در از ایده هایی استفاده کرد که همراه با  همانطور سوالات اسکرچ مقدماتی که می دانید پلاگین اصلی بلوک در ویکی و فروم اسکرچ انگلیسی و آلمانی برای ویرایش کد اسکرچ به صورت متنی ساده.

استفاده می شود. این یک مزیت بزرگ در برابر سوالات اسکرچ مقدماتی ایجاد و وارد کردن بیت مپ از هر اسکریپت اسکریپتی است که می خواهید در ویکی یا فروم نشان دهید. جاناتان قبلاً ترجمه آلمانی را اضافه کرده بود، اما او این کار را با ترجمه دستی نمونه سوالات اسکرچ تمام عبارات در کد منبع افزونه انجام داد.

پیشنهاد میکنم مقاله برنامه نویسی اسکرچ مقدماتی مطالعه کنید.

در نسخه جدید تقریباً تمام شده، او از فایل‌های از سرور ترجمه Scratch برای ایجاد یک جدول زبان کامل، پیدا کردن زبان ورودی و رندر کردن بلوک‌های گرافیکی در زبان خروجی نمونه سوالات اسکرچ سوالات اسکرچ مقدماتی استفاده می‌کند، که می‌تواند توسط زمینه یا پارامترهای کد از پیش تنظیم شود.

به عنوان مثال کد متن را می توان به زبان A نوشت، اما شما بلوک ها را در زبان B می بینید. پیش تنظیم زبان خروجی می تواند مبتنی بر زمینه باشد، به طوری که در ویکی یا انجمن آلمانی خروجی سوالات اسکرچ مقدماتی به صورت خودکار یا دستی با پارامتر زبان در متن آلمانی باشد.Bitmaps بین المللی در سیستم راهنمای محیط توسعه Scratch

دو پیشنهاد به سیستم کمکی محیط توسعه.می‌دانید چه کمکی می‌توانید از سمت راست محیط توسعه Scratch 2.0 دریافت کنید؟ یک مزیت این است که متن نوشته شده این سوالات اسکرچ مقدماتی راهنما بخشی از سرور ترجمه است و بنابراین قبلاً توسط ما عمدتاً به آلمانی ترجمه شده است.

نقطه ضعف این است که تمام بیت مپ های این راهنما، نمونه سوالات بازی اسکرچ اسکریپت ها و سایر گرافیک ها، امروزه قابل ترجمه نیستند. به جای بیت مپ می توانید از نسخه جدید پلاگین بلوک استفاده سوالات اسکرچ مقدماتی کنید ، بنابراین هر اسکریپت به طور خودکار ترجمه می شود. اما بسیاری از بیت مپ های کمکی فقط اسکریپت نیستند.

پیشنهاد میکنم مقاله دوره اسکرچ مقدماتی مطالعه کنید.

دانلود نمونه سوالات اسکرچ 

بلکه گرافیک های دیگر با متون انگلیسی هستند. بنابراین بهترین ایده این بود که به مدیر ترجمه هر گروه زبانی اجازه دسترسی به فهرستی فقط خواندنی با تمام بیت مپ های انگلیسی و سوالات اسکرچ مقدماتی دسترسی خواندن و نوشتن به دایرکتوری را بدهیم که بتواند بیت مپ های ترجمه شده را به زبان مادری خود قرار دهد.

بسته به زبان انتخابی، اگر یک بیت مپ بومی وجود داشته باشد، سیستم راهنما جستجو می‌کند و در غیر این صورت به انگلیسی بازمی‌گردد. این باید بسیار آسان برای پیاده سازی، در سوالات اسکرچ مقدماتی ساده ترین راه با دسترسی ساده ftp باشد.

سیستم‌های کمکی نمونه سوالات اسکرچ در محیط توسعه Scratch 2.0 شروع خوبی است، اما مطمئناً برای پاسخ به تمام سؤالاتی که Scratchers می‌توانند داشته باشند کافی نیست.

بنابراین خوب است سوالات اسکرچ مقدماتی که پیوندهای اطلاعات بیشتر را به هر مقاله سیستم کمکی اضافه کنید. این می تواند منجر به نمونه سوالات اسکرچ شود.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود اسکرچ بپردازید.

اگر موضوعی که در سیستم راهنما به طور خلاصه توضیح داده شده است با جزئیات بیشتر توضیح داده شود. این پیوند اضافی به نمونه سوالات اسکرچ همچنین می تواند جامعه را تقویت کند.

سوالات اسکرچ مقدماتی و: می‌تواند از یک ویژگی نمونه سوالات اسکرچ یکپارچه با یک افزودنی کوچک در ویکی اسکرچ انگلیسی استفاده کند.

پیشنهاد میکنم مقاله برنامه نویسی و بازی سازی اسکرچ مطالعه کنید.

اگر زبان دیگری (مثلاً آلمانی در محیط توسعه انتخاب شده باشد، پیوند به ویکی اسکرچ می‌تواند به ویکی اسکرچ آن زبان هدایت شود، اگر پیوند اینترویکی در مقاله ویکی انگلیسی ارجاع سوالات اسکرچ مقدماتی شده به آن زبان وجود داشته باشد.بحث های بعدی که متأسفانه با توجه به موضوع کمکی به ما نکرد.

خواندن این همه انگلیسی در ویکی آلمانی زبان بسیار دلهره آور است. من هم اعتراف می کنم، نمونه سوالات اسکرچ من فقط آن را کوتاه کردم. برای من رمز و راز این است که چرا آن را در ویکی انگلیسی پست سوالات اسکرچ مقدماتی نکردید؟

من می خواستم به شما – به عنوان نویسندگان ویکی اسکرچ DACH – این فرصت را بدهم که قبل از انتشار رسمی آن، در این مورد فکر کنید. شاید ایده های بهتری هم داشته باشید، یا اصلاحاتی وجود دارد؟

همانطور که در بالا نوشتم: “من این را به انگلیسی می نویسم، زیرا همه نویسندگان آلمانی ما آن را درک خواهند کرد سوالات اسکرچ مقدماتی و بنابراین مجبور نیستم آن را دو بار بنویسم.” بنابراین خوشحال می شوم نظراتی را در مورد مطالب دریافت کنم که البته می تواند به زبان آلمانی باشد.

من فکر می کنم وقتی صحبت از ارتباطات داخلی در مورد کار با ویکی انگلیسی اسکرچ می شود، انگلیسی مشکلی ندارد. علاوه بر این، من البته پشت این بیانیه هستم: “کسی که مطالبه سوالات اسکرچ مقدماتی می کند، حمایت می کند”هوم باشه، اگر اینطور بحث کنید، منطقی است. الان چیزی به ذهنم نمیرسه.

پیشنهاد میکنم مقاله پروژه ساده اسکرچ مطالعه کنید.

رابط کاربری Scratch به سه قسمت اصلی تقسیم می‌شود: نمونه سوالات اسکرچ یک ناحیه مرحله، پالت بلوک، و یک منطقه کدگذاری برای قرار دادن و مرتب کردن بلوک‌ها در اسکریپت‌ها که با فشار دادن سوالات اسکرچ مقدماتی پرچم سبز یا کلیک کردن روی خود کد قابل اجرا هستند.

کاربران همچنین می‌توانند بلوک‌های کد خود را ایجاد کنند و این کدها در «بلاک‌های من» ظاهر می‌شوند. منطقه صحنه شامل نتایج (به عنوان مثال انیمیشن ها، گرافیک لاک پشت ها، در اندازه کوچک یا معمولی، با گزینه تمام صفحه نیز در دسترس است)

و تمام تصاویر کوچک جن در قسمت سوالات اسکرچ مقدماتی پایین لیست شده است. نمونه سوالات اسکرچ صحنه از مختصات x و y استفاده می کند که 0،0 مرکز صحنه است.

برنامه ای برای تغییر پس زمینه و صحبت کردن یک کاراکتر با کلیک کردن هنگامی که یک sprite در پایین ناحیه مرحله‌بندی انتخاب می‌شود، بلوک‌های فرمان را می‌توان با کشیدن سوالات اسکرچ مقدماتی آن‌ها از پالت بلوک به ناحیه کدگذاری روی آن اعمال کرد. تب Costumes به کاربران اجازه می دهد تا ظاهر جن را تغییر دهند.

پیشنهاد میکنم مقاله ایده برای اسکرچ مطالعه کنید.

هنگام ایجاد اسپرایت و پس‌زمینه، نمونه سوالات اسکرچ کاربران می‌توانند اسپرایت خود را به صورت دستی ترسیم کنند، یک اسپرایت را از کتابخانه انتخاب کنند یا یک تصویر را آپلود کنند.

نمونه سوالات اسکرچ جدول زیر دسته بندی سوالات اسکرچ مقدماتی بلوک های برنامه نویسی را نشان می دهد:یادداشت های دسته بندی یادداشت های دسته بندی.

حرکت حرکات جن ها مانند سنسورهای زاویه و موقعیت اسپرایت ها می توانند با محیط تعامل داشته باشند Looks گرافیک عملگر sprite عملگرهای ریاضی، مقایسه را کنترل می کند

سوالات اسکرچ مقدماتی صدا فایل‌ها و جلوه‌های صوتی نمونه سوالات اسکرچ را از متغیرهای متغیر و فهرست‌های استفاده و تخصیص پخش می‌کند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.

رویدادها نمونه سوالات اسکرچ توابع خاصی که سوالات اسکرچ مقدماتی توسط کاربر ایجاد شده و توسط بلوک های دیگر در هنگام تعریف اسکریپت ها تعریف شده اند.شرایط کنترل و حلقه ها و غیره. پسوندها در زیر توضیح داده شده اند.

ساده ترین بازی برای ساخت در اسکرچ چیست؟

Forest of Danger اولین بازی ما در 3 بازی برتر ما برای مبتدیان Scratch است. این یک بازی ساده است که به دانش آموزان می آموزد که چگونه جن ها را در اطراف صفحه نمایش در فضا حرکت دهند.

آیا اسکرچ می تواند بازی های سه بعدی بسازد؟

حتی اگر از نظر فنی نمی‌توانید بازی‌های سه بعدی را در اسکرچ بسازید - این در واقع یک پلتفرم دو بعدی است - این توهم سه بعدی را امکان پذیر می‌کند.

در اسکرچ چه کدی باید بنویسم؟

Scratch یک پلتفرم کدنویسی رایگان مبتنی بر بلوک است که به شما امکان می دهد بازی ها، داستان ها و انیمیشن های خود را بسازید.

سوالات اسکرچ مقدماتی
انواع سوالات اسکرچ مقدماتی

کارگردان: کودکان

تاریخ ایجاد شد: 2022-05-31 06:29

امتیازدهی ویرایشگر:
4.9

1 در مورد “انواع سوالات اسکرچ مقدماتی”

  1. سلام، خسته نباشید
    من در اسکرچ یک بازی درست میکنم به اسم نبرد موشک و صخره و مشکلی که دارم اینه که شکلک موشک با حرکت دست من و لمس کردن حرکت نمیکنه، من این مشکل رو در درست کردن خیلی از بازی های دیگه داشتم و در درست کردن اونها شکست خوردم، من باید چی کارکنم و از چه کدی استفاده کنم؟؟ ممنون میشم بگین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − پنج =