ثبت نام
کمیاب ترین مکان های ماینکرافت

کمیاب ترین مکان های ماین کرافت چیست؟

سرفصل‌های مقاله

دنیای Minecraft یک قلمرو وسیع و بی پایان است که بازیکنان باید در حین کاوش منتظر چیزهای غیرمنتظره باشند. در این مقاله درمورد کمیاب ترین مکان های ماین کرافت و بایوم های ماین کرافت و مکان های مخفی ماینکرافت توضیح داده ایم.

با وجود بایوم های ماینکرافت و مناطق مختلف، این شانس وجود دارد که در کمیاب ترین مکان های ماین کرافت و مکان های مخفی ماینکرافت یک سازه یا ساختمان ایجاد شود. در این مقاله تعدادی از عکس های ماین کرافت هم اورده شده است خفن ترین عکس های ماینکرافت را در این صفحه مشاهده کنید.

سایت ایرانیان سایبر در این موضوع مطالب بیشتری را ارائه کرده است.

اکنون، آنچه که هست این است که می توانید از روستاهای دارای خانه و جاده، تا سیاه چال با راهروهای بی پایان و غیره لوکیشن عجیب برای زندگی در ماینکرافت و کمیاب ترین مکان های ماین کرافت و کمیاب ترین ماب های ماینکرافت و جاهای مخفی ماین کرافت دیدن فرمایید.

پیشنهاد ویژه : مشاهده مقاله خطرات بازی ماینکرافت.

هر کدام از کمیاب ترین مکان های ماین کرافت هدف عملی خود را برای بازیکن انجام می دهند. دهکده ها به بازیکنان این امکان را می دهند که با روستاییان معامله کنند و منابع را تهیه کنند. برخی دیگر، مانند قلعه‌ها، سناریوی پرخطری را ارائه می‌کنند که در آن تنها شجاع‌ترین افراد می‌توانند با غواصی سر به سوی ناشناخته از مزایای آن بهره ببرند.

در حالی که بازی دارای ده ها سازه و ساختمان و جاهای مخفی ماین کرافت است که منتظر کاوش هستند، باید توجه داشت که یافتن کمیاب ترین مکان های ماین کرافت و کمیاب ترین ماب های ماینکرافت دشوار است. با این وجود، پاداش و استفاده بالقوه از برخی از این ساختارها می تواند بیش از ارزش سفر باشد.

بنابراین، دوستان خود را جمع کنید، آن مشعل ها را در دست نگه دارید و مراقب باشید زیرا هرگز نمی دانید که در کدام کمیاب ترین مکان های ماین کرافت ممکن است یکی از این جواهرات پنهان را پیدا کنید.

اگر به دنبال رازهای عجیب درمورد بایوم های ماینکرافت هستی پادکست زیر را گوش بده

چگونه axolotl را در ماینکرافت

دریافت کنید؟
Axolotls را می توان با استفاده از سطل های ماهی گرمسیری در کمیاب ترین مکان های ماین کرافت پرورش داد. هنگامی که دو آکسولوتل بالغ را با هم داشتید، هر کدام را با استفاده از ماهی های استوایی تغذیه کنید.

کمیاب ترین مکان های ماین کرافت Giant Tree Taiga

تایگا (و همتایان برفی آن ها) خیلی غیر معمول نیستند و از “کمیاب ترین مکان های ماین کرافت” است – به احتمال زیاد در یکی از آن ها سرگردان شده اید، و اگر تا به حال به دنبال صنوبر رفته باشید مطمئناً با آنها برخورد خواهید کرد. این را نمی توان در مورد تایگا درخت غول پیکر گفت.

اگر دوست دارید وارد دنیای بازی سازی بشوید روی عکس زیر کلیک کنید

ترین مکان های ماینکرافت

پیکان اشاره بالا

بایوم های ماینکرافت 

تایگا درخت غول پیکر بسیار نادرتر از معادل معمولی خود، زیستی کاملاً متفاوت و یکی از جاهای مخفی ماین کرافت است. زمین با پودزول جایگزین شده است، درختان به مراتب بالاتر از درختان صنوبر معمولی هستند و زمین پر از تخته سنگ های خزه ای است. این زیستی است که ارزش آن را دارد که به تنهایی به دنبال آن باشید.

پیشنهاد ویژه : مشاهده مقاله آموزش بازی ماینکرافت.

بیوم ساوانای متلاشی شده Shattered Savanna

The Shattered Savanna Biome 1

مانند تایگا، بیوم ساوانا یک منظره نسبتاً رایج است. با این حال، گاهی اوقات، ممکن است به گونه ای بسیار قابل توجه تر (اما بسیار نادرتر) برخورد کنید. در یک ساوانای متلاشی شده، زمین، خوب… متلاشی شده است. کوه‌ها به مراتب بالاتر از حد معمول هستند، با لبه‌های تیز که زمین از هم جدا شده است.

خاک درشت هر اینچ از این کوه‌های چشمگیر را پوشانده است و آبشارهای باورنکردنی که از قله‌های ناهموار سرازیر می‌شوند نیز یک منظره رایج هستند. ساوانای متلاشی شده یکی دیگر از منظره های زیستی است که نمی خواهید از دست بدهید.

پیشنهاد ویژه : مشاهده مقاله آیا ماینکرافت بازی خوبی است.

بیوم دشت آفتابگردان Sunflower Plains

بیوم دشت آفتابگیردان

اگرچه کمی کمتر از نوشته های قبلی دراماتیک است، اما بیوم دشت آفتابگردان یکی از بایوم های ماینکرافت یک یافته نادر و هیجان انگیز است که یکی از کمیاب ترین مکان های ماین کرافت و جاهای مخفی ماین کرافت است اگر به طور تصادفی با آن برخورد کنید. همانطور که از نام آن پیداست، مانند یک بیوم دشت معمولی با یک عنصر کلیدی است – آفتابگردان.

این تنها جایی است که می توانید آنها را تهیه کنید، بنابراین یک مقصد مهم برای هر طرفدار گل است.گل آفتابگردان چند کاربرد دارد – بدیهی است تزئینات، و می توان آنها را به رنگ زرد تبدیل کرد. علاوه بر این، آنها بدون توجه به نحوه قرارگیری آنها همیشه رو به شرق خواهند بود، بنابراین می توانند راهی مفید برای جهت دهی به خود باشند.

بیوم خوشه های یخی Ice Spikes

بیوم خوشه های یخی

کمیاب ترین مکان های ماین کرافت بیوم خوشه های یخی تقریباً به همان اندازه چشمگیر است. میخ‌های کوتاه‌تر و سفت‌تر زمین را پر می‌کنند، که تنها با سوزن‌های شگفت‌انگیز و بلندتر قطع می‌شوند. این بیوم باورنکردنی به ندرت در سایر زیست‌های برفی یافت می‌شود – یکی از موارد کمیاب که می‌توانید در تندراهای Minecraft پیدا کنید.

علاوه بر ارائه پس‌زمینه‌ای حماسی برای هر چیزی که می‌سازید، بیوم خوشه‌های یخی به دلیل اینکه منبع فوق‌العاده‌ای از یخ بسته‌شده هستند، ارزش جستجو را دارند. این منبع کمیاب برای بزرگراه ها یا حمل و نقل اقلام حیاتی است، بنابراین بیوم خوشه های یخ قطعا مقصد خوبی هستند.

بیوم جنگل گل Flower Forest

اگر فکر می‌کردید که کمیاب ترین مکان های ماین کرافت دشت‌های آفتابگردان به نظر خوب می‌آیند، پس با جنگل گل خوشتان می‌آید. این گونه جنگلی کمیاب تا جایی که چشم کار می کند گل های درخشان و رنگارنگی دارد. تقریباً هر نوع گلی در بازی در اینجا تولید می‌شود، و این تنها جایی است که می‌توانید آلیوم‌های صورتی زیبا دریافت کنید.

جنگل گل یکی از بایوم های ماینکرافت همچنین دارای نرخ تخم ریزی افزایش یافته برای کندوهای زنبور عسل و جاهای مخفی ماین کرافت است، بنابراین منطقه مملو از موجودات کوچک مبهم است که تعداد زیادی گل را گرده افشانی می کنند. اگر می خواهید گیاهان کمیاب بخرید، دوستان زنبور عسل به دست آورید یا فقط یک بیوم زیبا را بررسی کنید، پس جنگل گل مکان مناسبی برای شماست.

پیشنهاد ویژه : مشاهده مقاله کتاب ماینکرافت فارسی رایگان.

بیوم بدلندز Badlands

بیوم بدلندز Badlands

بازیکنان قدیمی ممکن است این یکی را به عنوان mesa بشناسند، اما هر چه آن را بنامید، این یک بیوم خیره کننده پر از گنجینه های کمیاب و کمیاب ترین مکان های ماین کرافت است. بیشتر زمین از سفال ساخته شده است، بنابراین برای هر کسیکه به بلوک های سفالی ذوب شده نیاز دارد عالی است.

همچنین این تنها جایی در بازی است که شن های قرمز زیبا را به دست می آورد.علاوه بر این، طلا به مراتب بیشتر و در هر سطح Y تولید می شود. بنابراین، اگر به چیزهای براق نیاز دارید، ارزش یک سفر را دارد – به خصوص با توجه به اینکه میشفت‌های متروکه این ویژگی‌های افزایش فرکانس را به اشتراک می‌گذارند، که باعث می‌شود فقط از سطح سرگردان شوید و با پشته‌های طلا بیرون بیایید.

بیوم جنگل بامبو Bamboo Jungle

کمیاب ترین مکان های ماین کرافت جنگل‌ها هستند که برای شروع نادر هستند، اما جنگل‌های بامبو گونه‌ای هستند که گهگاه در آن‌ها تولید می‌شوند. بنابراین نه تنها باید به اندازه کافی خوش شانس باشید تا یک جنگل پیدا کنید، بلکه به اندازه کافی خوش شانس باشید تا جنگلی را پیدا کنید که در آن یک جنگل بامبو تولید شده است.

همانطور که اغلب اتفاق می افتد، بیوم نادر بودن آن را جبران می کند.زمین یک جنگل بامبو کاملاً از پودزول تشکیل شده است و هر کجا که نگاه کنید بامبوهای ارزشمندی وجود دارد. این باعث می شود آنها مکان های بسیار خوبی برای ذخیره این منابع مفید باشند. آنها همچنین مورد علاقه پانداها هستند، و جنگل های بامبو را به مکانی عالی برای گرفتن یک دوست سیاه و سفید دوست داشتنی تبدیل می کند.

بیوم بدلند فرسوده شده Eroded Badlands

بهترین خانه های ماین کرافت

مانند جنگل‌ها، سرزمین‌های بد نیز نوع کمیاب‌تری دارند که گاهی اوقات می‌تواند در بیوم اصلی ایجاد شود. زیست بوم‌های بدلند فرسوده شده حاوی چیزی نیست که سرزمین‌های بد معمولی ندارند، اما چشم‌انداز آن‌ها بیش از این جبران می‌کند. می توان گفت که این بیوم فک ترین بیوم در بازی است. میخ‌های عظیم و دراماتیک از زمین بالا می‌آیند و زیستی پر از مناره‌های دندانه‌دار غول‌پیکر ایجاد می‌کنند.

در ترکیب با رنگ های منحصر به فرد و زیبا، دیدن این قله ها دیدنی است. با در نظر گرفتن موارد نادر، واضح است که چرا سرزمین های بد فرسایش یافته چنین یافته خاصی هستند.

بیوم مزارع قارچ Mushroom Fields

بیوم مزارع قارچ

کمیاب ترین مکان های ماین کرافت ، از قضا، خانه یکی از نمادین ترین اوباش است. موشروم ها در بیوم مزارع قارچ زندگی می کنند، و تنها یکی از موارد جدید است که این منطقه را منحصر به فرد می کند. به جای خاک یا پادزول، زمین از میسلیوم منحصر به فرد بیوم ساخته شده است و درختان با قارچ های غول پیکر جایگزین می شوند.

قارچ یک مورد مفید اما غیر معمول در ماینکرافت است. بنابراین اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که با مزارع قارچ روبرو می شوید، مکان بسیار خوبی برای ذخیره سازی است. بیوم دارای یک ویژگی خاص دیگر است.

هیچ گروه متخاصمی نمی تواند در بیوم مزارع قارچ تولید کند، بنابراین اگر مایل به انجام چالش یافتن آن هستید، مکان مناسبی برای راه اندازی یک خانه امن است.

انواع بایوم های ماین کرافت

بایوم جنگل

بایوم های ماینکرافت بیوم جنگلی است که می‌تواند مکانی عالی برای شروع بازی بقا باشد، زیرا با وجود اینکه یکی بایوم های ماین کرافت از کوچک‌ترین بیوم‌ها است، منابع چوبی فراوانی وجود دارد. درختان بلوط و توس در اینجا رشد می‌کنند.

گل‌هایی (از آن برای تهیه رنگ استفاده می‌شود) در اطراف کمیاب ترین مکان های ماین کرافت پراکنده است و گاهی اوقات می‌توانید در بایوم های ماین کرافت قارچ‌هایی پیدا کنید که می‌توانید از آنها برای سوپ استفاده کنید.

مگر اینکه از مبارزه با اوباش متخاصم لذت ببرید، باید جنگل را ترک کنید یا در شب پناه بگیرید درختان دیدن اینکه چه کسی می آید در مکان های مخفی ماینکرافت باعث دشواری می شود و به راحتی می توانید توسط خزنده ها در کمیاب ترین مکان های ماین کرافت شگفت زده شوید.

در مورد اوباش دوستانه مانند گوسفند و خرگوش، بیشتر آنها را می توان در جنگل یافت. گرگ‌ها نیز در اینجا بایوم های ماین کرافت زندگی می‌کنند و با استفاده از استخوان‌ها می‌توانید یکی را رام کنید و در سفر با خود ببرید.

باتلاق بیوم
در باتلاق ها، انگورهایی را خواهید دید که از بلوط های بالغ آویزان شده اند، حوضچه های کم عمق آب راکد و علف های بی رنگ. ارکیده‌های آبی (که برای رنگ‌سازی استفاده می‌شوند) و پدهای سوسن (که می‌توانید روی آن‌ها راه بروید) فقط در بیوم‌های باتلاقی رشد می‌کنند.

مانند جنگل‌های تاریک در کمیاب ترین مکان های ماین کرافت گروه های متخاصم می‌توانند زیر درختان در باتلاق‌ها پنهان شوند، حتی در نور روز، و بایوم های ماین کرافت ممکن است با کلبه جادوگران، قلعه یا سیاه‌چال مواجه شوید. مانند همه اوباش و جادوگران متخاصم معمولی، Slimes در اینجا تخم ریزی می کنند، به خصوص در ماه کامل، بنابراین مراقب باشید.

جنگل
اغلب می توانید جنگلی را در کنار بیوم بیابان بیابید. در اینجا درختان بلند قرمز چوب به طور متراکم رشد می کنند و سفر در جنگل، یا فرار از اوباش متخاصم می تواند کار بسیار سختی باشد. تنه‌های درخت می‌توانند بلوک‌های 2×2 باشند.

، به این معنی که در حین حرکت باید از اطراف آن‌ها کمیاب ترین مکان های ماین کرافت و جاهای مخفی ماین کرافت طفره رفت، و پوشش برگ آنقدر در بایوم های ماین کرافت زیاد است که به راحتی می‌توان بدون اینکه متوجه شد، روی درختان بالا رفت.

جنگل‌ها ارزش کاوش را دارند، زیرا چیزهای مفید زیادی وجود دارد. اگر خربزه دوست دارید، جنگل برای شما مناسب است، زیرا آنها در اینجا رایج هستند. دانه های کاکائو فقط در کمیاب ترین مکان های ماین کرافت در درختان جنگل یافت می شود و می توانید از آن برای پخت کلوچه یا رنگ قهوه ای استفاده کنید.

در مورد اوباش جنگل، خبرهای خوبی درمورد بایوم های ماین کرافت وجود دارد، و اخبار خوب بیشتری وجود دارد. اول، خزنده ها نمی توانند در اینجا تخم ریزی کنند، بنابراین هیچ برخورد انفجاری برای بازیکنان در جنگل وجود نخواهد داشت.

دوم، اینجا جایی است که می‌توانید خود را یک گل سفید مکان های مخفی ماینکرافت رام کنید. هنگامی که یک اوسلوت را اهلی می کنید، گربه خانگی شما می شود و شما را دنبال می کند. خزنده‌ها گربه‌ها را دوست ندارند، بنابراین شما یک سیستم متحرک اجتناب از خزنده خواهید داشت.

معابد جنگل در این بیوم تولید می کنند و احتمالاً غارتی در داخل آنها وجود دارد. اگر در جنگل گم شدید، سعی کنید رودخانه ای پیدا کنید، برای خود یک قایق بسازید و به سمت پایین دست به سمت زیستی دیگر حرکت کنید.

بیوم ساحل
سواحل در جایی تولید می‌شوند که زیست‌های اقیانوسی به نوع دیگری از بیوم (مثلاً یک جنگل) می‌پیوندند. کمیاب ترین مکان های ماین کرافت آنها عمدتا از شن و بایوم های ماین کرافت ماسه و گاهی اوقات شن ساخته شده اند. در اینجا می توانید ماهیگیری کنید یا به دنبال نیشکر باشید که می توانید از آن برای غذا و کشاورزی استفاده کنید.

جزایر قارچ
جزایر قارچ یک بیوم کمیاب و منحصر به فرد هستند. سطح تپه ای آنها از میسلیوم مایل به خاکستری ساخته شده است که ظاهری عجیب و شبیه ماه به آنها می دهد. در مکان های مخفی ماینکرافت بیشتر اوقات، جزایر قارچ به تنهایی در اقیانوس یافت می شوند، نه به نوع بیوم دیگری در خشکی. همانطور که از نام آن پیداست، قارچ های غول پیکر در اینجا رشد می کنند.

اگر با بیوم جزیره قارچ مواجه شدید، خانه خود را در آنجا بسازید. آنها مکان بسیار امنی هستند، زیرا اوباش به طور طبیعی روی آنها یا در معادن زیر آنها تخم ریزی نمی کنند. با این حال، یک اوباش باز هم کار خواهد کرد، بنابراین در تئوری، اوباش ممکن است هنوز ظاهر شوند.

اگر بخواهید اینجا را با یک بیل معمولی بایوم های ماین کرافت حفاری کنید، میسلیوم به خاک تبدیل می شود. برای جلوگیری از این امر، بیل شما نیاز به یک طلسم لمسی ابریشمی دارد.

جزایر قارچ خانه ی اوباش قارچ های ارزشمند است. در کمیاب ترین مکان های ماین کرافت قارچ ها و گاوها هستند. می توان آنها را دوشید (در حالی که سطل در دست دارید روی قارچ کلیک کنید)، برای خورش قارچ دوشید (در حالی که کاسه در دست دارید کلیک راست کنید)، قیچی کنید و برای چرم و غذا بکشید.

برفی
دشت های یخی عمدتاً مسطح هستند و پوشیده از یخ و برف هستند. هر آبی که در معرض هوا باشد یخ می زند و رودخانه ها و برکه ها را به پیست اسکیت روی یخ تبدیل می کند. درختان در اینجا کمیاب هستند و یا بلوط یا صنوبر هستند.

گیاهان زیادی نمی توانند در دشت یخی رشد کنند، اما ممکن است در کمیاب ترین مکان های ماین کرافت با مقداری نیشکر روبرو شوید. این مکان دشواری برای زنده ماندن است.

گروه‌های غیرفعال در دشت‌های یخی نسبت به آب‌وهوای گرم‌تر احتمال تخم‌ریزی کمتری دارند. با این حال، در بایوم های ماین کرافت ممکن است به اندازه کافی خوش شانس باشید که یک خرس قطبی را ببینید، اگر در برابر دماهای انجماد مقاومت کنید. خرس های قطبی معمولاً خنثی کمیاب ترین مکان های ماین کرافت هستند، اما اگر به آنها حمله کنید یا خیلی به بچه هایشان نزدیک شوید،

می توانند تهاجمی شوند. 8 اسکلت از هر 10 اسکلتی که در یک دشت یخی تخم ریزی می کنند، ولگرد خواهند بود. ولگردها مانند اکثر اسکلت های دیگر عمل می کنند، اما تیرهای آنها شما را با یک معجون کندی به مدت 30 ثانیه مسموم می کند.

اگر در حین سفر در یک دشت یخی یک ایگلو دیدید، بروید و آن را کاوش کنید. نیمی از ایگلوها در زیر فرش خود دریچه ای دارند به صورت جاهای مخفی ماین کرافت که منجر به غارت می شود که از پیدا کردن آن خوشحال خواهید شد.

خوشه های یخ
بیوم دشت‌های یخی تغییری در دشت یخی است، اما آنقدر دیدنی است که فکر می‌کردیم سزاوار بخش بایوم های ماین کرافت کوچکی از خودش است. این بیوم غیرقابل انکار همان دشت یخی است، به جز یک تفاوت بزرگ.

در سراسر این محیط باورنکردنی میخ های عظیمی از یخ وجود دارد. ارتفاع برخی از آنها به 50 بلوک می رسد، در کمیاب ترین مکان های ماین کرافت هستند اما معمولاً بین 10 تا 20 بلوک ارتفاع دارند.

تایگا سرد
این گونه‌ای از بیوم تایگا با برف فراوان است. در کمیاب ترین مکان های ماین کرافت سرخس های معمولی تایگا، سرخس های غول پیکر و درختان صنوبر وجود دارند. گرگ گاه به گاه در اینجا تخم ریزی می کند، خرگوش نیز. ممکن است گل‌هایی را روی تپه‌های غلتان ببینید، و می‌توانید نگاهی اجمالی به یک ایگلو از میان درختان بیندازید.

سرد
ماین کرافت تپه های شدید در بیوم تپه های شدید، بسته به ارتفاع شما ممکن است باران یا برف ببارد. این به چشم انداز چشمگیر بایوم های ماین کرافت کوه های پوشیده از برف زیبا را می دهد، که می توانید برای کمیاب ترین مکان های ماین کرافت دیدن مناظر باورنکردنی از آنها بالا بروید.

مکان های مخفی ماینکرافت

مکان های مخفی ماینکرافت

قایق ها را می توان نام برد

سندان ها افزودنی عالی برای ماینکرافت بودند، در مکان های مخفی ماینکرافت به بازیکنان این امکان را می دادند که جادوها را بچسبانند و حتی به زره ها و حتی در کمیاب ترین مکان های ماین کرافت می توانند سلاح های خود نام دهند. با این حال، چیزی که بیشتر بازیکنان نمی‌دانند.

این است که در نسخه Bedrock Minecraft، سندان‌ها در واقع می‌توانند برای نام‌گذاری قایق‌ها نیز استفاده شوند. یک قایق را در اولین مربع در رابط کاربری سندان قرار دهید و یک نام برای آن تایپ کنید.

بنابراین، نام‌گذاری حیوانات مزرعه و اوباش را با برچسب‌های نام یا نام‌گذاری ابزار فراموش نکنید. با نامگذاری قایق ها، بازیکنان می توانند ناوگان کوچک قایق های مخصوص خود را بسازند. این مفیدترین ویژگی نیست، اما قطعاً چیزی است که بازیکنان نسخه جاوا فقط برای سرگرمی و خندیدن به کمیاب ترین مکان های ماین کرافت آن نیاز دارند.

اوباش را می توان با استفاده از ریل به دام انداخت

به دام انداختن اوباش یک مبارزه کلاسیک است که هر بازیکن ماینکرافت باید در مقطعی با آن دست و پنجه نرم کند. با اوباش منفعل، کار کمی ساده‌تر می‌شود، اما چه کسی می‌تواند بگوید که بازیکنان نمی‌توانند گروه‌های متخاصم را نیز به دام بیاندازند و یک برچسب نام بر روی آنها بگذارند تا یک دوست شرور دائمی به عنوان زندانی خود داشته باشند؟

در حالی که روش کلاسیک استفاده از قایق است، اوباش نیز می توانند در جاهای مخفی ماین کرافت با استفاده از ریل به دام بیفتند. از همه طرف با ریل هایی دور یک گروه اوباش متخاصم را احاطه کنید. مکان های مخفی ماینکرافت این کار به این دلیل کار می‌کند که اوباش همیشه نمی‌دانند

چگونه از طریق ریل عبور کنند، بنابراین با بستن آنها کمیاب ترین مکان های ماین کرافت در گوشه‌ای که توسط ریل احاطه شده است، هوش مصنوعی آنها گیج می‌شود. با این حال، برای مدت طولانی به این موضوع اعتماد نکنید، زیرا برخی گزارش‌ها بیان می‌کنند که در نهایت، اوباش می‌توانند از این تله فرار کنند.

Nether مکانی بسیار خطرناک است و زنده سوزاندن واقعیتی است که بسیاری از بازیکنان ماینکرافت خیلی سریع با کمیاب ترین مکان های ماین کرافت آن روبرو می شوند. با عدم عملکرد آب در Nether، تنها راه حل قابل قبول، ساخت معجون های مقاوم در برابر آتش است. یعنی، مگر اینکه کسی در Bedrock Edition بازی کند.

با استفاده از یک بطری آب پاشیده، بازیکنان می توانند در واقع خود را در حالی که در زیر زمین هستند خاموش کنند. بطری آب پاشش را روی پاهایتان بیندازید و آتش فورا ناپدید می شود. اگر فقط این در نسخه جاوا نیز وجود داشت.

پشم صورتی را می توان به طور طبیعی پیدا کرد

اکثر گوسفندان در دنیای ماین کرافت در رنگ های طبیعی سفید، سیاه، خاکستری و قهوه ای که در کمیاب ترین مکان های ماین کرافت وجود دارند هستند. با استفاده از رنگ، امکان تغییر رنگ هر گوسفندی در حال حرکت وجود دارد. با این حال، یک نوع بسیار خاص از گوسفند وجود دارد که اگر به اندازه کافی خوش شانس باشد، یک بار در ماه آبی تخم ریزی می کند.

گوسفند صورتی در میان اوباش نادر ماینکرافت جایگاهی افسانه ای دارد. یک گوسفند صورتی 0.1 درصد شانس تخم ریزی دارد که آن را به یکی از نادرترین گروه ها در کل بازی تبدیل می کند. نسخه نوزاد آن حتی نادرتر است، با احتمال تخم ریزی تقریبا 0.0082٪.

رنگ مه زیرزمینی زمان روز را نشان می دهد

به خصوص در اوایل بازی ماینکرفت ، دانستن زمان روز بسیار مهم است. مکان های مخفی ماینکرافت به خاطر کارایی، اکثر بازیکنان در اولین کمیاب ترین مکان های ماین کرافت شب های خود را بیدار در زیرزمین می گذرانند. با این حال، دانستن اینکه دقیقاً چه زمانی به بالا برگردید و دوباره در جهان ماوراء الطبیعه پرسه بزنید، می تواند دشوار باشد.

کسانی که مه روشن دارند، در واقع یک مزیت کوچک دارند. در زیر زمین، رنگ مه بستگی به زمان روز بالا دارد. مه تاریک به این معنی است که شب است، در حالی که مه خاکستری نشان می دهد که دوباره روز است. دفعه بعد مراقب آن مه باشید، زیرا ممکن است در وقت و تلاش شما صرفه جویی کند.

کل ساختمان ها را شبیه سازی کنید

به طور کلی دو نوع مختلف از بازیکنان ماینکرفت وجود دارد: کسانی که عاشق ساختن خانه در کمیاب ترین مکان های ماین کرافت هستند و تمام وقت خود را در حالت خلاقانه برای ساختن ساختمان‌ها و دهکده‌ها می‌گذرانند، و کسانی که تجربه RPG بقا را ترجیح می‌دهند. اگر شما بخشی از افراد قبلی هستید، تقلبی وجود دارد که کیفیت زندگی افراد خلاق را به شدت بهبود می بخشد.

هنگام ساختن شهرهای بزرگ یا شهرک‌ها، یا زمانی که می‌خواهید بدون نیاز به قرار دادن بلوک‌ها، دو مورد مشابه را به سرعت بسازید، تقلب دستور کلون بهترین دوست شماست. در چت، /clone (BEGIN) (END) (DESTINATION) را تایپ کنید. شروع و پایان مقادیر مختصات ساخت اصلی شما هستند.

محصولات خود را سریعتر رشد دهید

خوب بازیکنان بقا، گوش کنید. زمان آن رسیده که از همان ابتدا ساخت مزارع فقط گندم را در کمیاب ترین مکان های ماین کرافت متوقف کنید، به خصوص در مکان های مخفی ماینکرافت اگر محصولات دیگری مانند هویج و سیب زمینی دارید. به جای ساختن مزارع مجزای منظم برای همه آنها، آنها را با قرار دادن آنها در ردیف های متناوب (یا قرار دادن آنها به طور تصادفی) با هم مخلوط کنید.

این در واقع باعث می شود که محصولات در بازی سریعتر پیش بروند. در ابتدای بازی، جایی که کمیاب ترین مکان های ماین کرافت شما فقط می خواهید غذا را سریع دریافت کنید، این کمک بزرگی است. پس از مدتی، می توانید به ساختن زمین های جداگانه سازمان یافته برای هر محصول برگردید، اما در حالی که عجله برای غذا وجود دارد، چه کسی به سازماندهی اهمیت می دهد؟

قایق چوبی فروتن ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما می تواند بسیار بیشتر از آنچه که اکثر بازیکنان حتی من می توانند انجام دهند. تصور کنید قایق‌ها می‌توانند نه تنها به عنوان تله‌های اوباش برای اوباش متخاصم و غیرفعال رام‌پذیر عمل کنند، بلکه برای اینکه هرگز آسیبی به سقوط نبرند، مهم نیست که از چه ارتفاعی سقوط کنید، فوق‌العاده هستند.

بعلاوه، قایق ها روی یخ های بسته با سرعت بسیار بالایی حرکت می کنند. ساختن راهروهای یخی پر از یخ و سپس عبور از آن ها با استفاده از قایق، یکی از محبوب ترین بازیکنان در میان بازیکنان است. کمیاب ترین مکان های ماین کرافت سرعت حتی بیشتر از زمانی است که از Elytra استفاده می کنید، بنابراین دفعه بعد، کاربرد قایق فروتن خود را دست کم نگیرید.

سوئیچ به LAN، تقلب ها را فعال می کند

اگر تا به حال دنیای جدیدی را شروع کرده‌اید و متوجه شده‌اید که در واقع ترجیح می‌دهید در این ماینکرافت بسازید یا از تقلب‌ها برای کمک به خودتان استفاده کنید (ما قضاوت نمی‌کنیم!)، پس نگران نباشید زیرا می‌تواند چنین باشد. با باز کردن جهان به LAN در منوی بازی به راحتی انجام می شود. به منوی بازی رفته و Open to LAN را انتخاب کنید. Allow Cheats: On را انتخاب کنید.

این همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و بدون راه‌اندازی مجدد آن، سختی بازی را در یافتن کمیاب ترین مکان های ماین کرافت تغییر دهید. اگر همه چیز در دنیا اشتباه پیش می‌رود و احساس می‌کنید ترجیح می‌دهید در Peaceful بازی کنید یا به جای آن سختی را به Hard برسانید، یک شبکه ایمنی کوچک خوب است که باید به آن بازگردید.

تقلب را به آیتم بدهید

یکی دیگر از دستورات ضروری که برای بازیکنانی که از تقلب در دنیای خود اهمیتی نمی‌دهند یا فقط می‌خواهند مکان های مخفی ماینکرافت دوستان خود را ترول کنند مفید است، دستور /give است. بسته به مورد، حتی می توانید جزئیات یک آیتم را تغییر دهید، مانند جادو کردن شمشیر یا کلنگ.

کافی است /give (PAYER NAME) (ITEM NAME) (AMOUNT) و سپس هر گونه اطلاعات اضافی در مورد نوع موردی که می خواهید به بازیکن مورد نظر بدهید را تایپ کنید. هدیه دادن 64 بیل طلایی به دوست خود که با آن هیچ کاری انجام نمی دهند همیشه زمان خوبی است.

معابد جنگل تنها یکی از بسیاری از سازه هایی است که می توانید در حین کاوش در دنیای ماینکرافت خود پیدا کنید. معمولاً در کمیاب ترین مکان های ماین کرافت بیوم جنگل یافت می‌شود، و دارای راهرویی در طبقه پایین است که از چند سیم‌کش عبور می‌کند و به سینه‌ای در پشت با غنیمت‌های متفاوت می‌رود. با این حال، یک صندوق دوم نیز در معبد پنهان است.

دیوار را دقیقاً در کنار اهرم های کنار پله ها استخراج کنید و باید سینه دومی را پیدا کنید که توسط مکانیسم پنهان شده است. فراموش نکنید دفعه بعد که به معبدی بیابانی برخورد کردید، این غارت مضاعف را بردارید، زیرا هرگز نمی دانید که در صندوق دوم نیز چه نوع گنجینه هایی پنهان شده است.

برچسب‌های نام راهی سرگرم‌کننده در مکان های مخفی ماینکرافت و کمیاب ترین ماب های ماینکرافت برای دادن شخصیت به اوباش متخاصم و منفعل مورد علاقه شما هستند. در کمیاب ترین مکان های ماین کرافت دسته ای از نام ها نیز وجود دارد که به عنوان تخم مرغ عید پاک عمل می کنند. به عنوان مثال، نام بردن ویندیکاتور به عنوان جانی، او را نسبت به همه و همه چیز دشمنی می‌کند، حتی اوباش منفعل مانند گاو، گوسفند یا گروه‌های متخاصم.

کمیاب ترین ماب های ماینکرافت

در حال حاضر 31 ماب در ماین کرافت وجود دارد، بدون احتساب بازیکن. دسته‌های مختلفی از اوباش ماین کرافت وجود دارد، از جمله غیرفعال، خنثی، قابل رام، خصمانه، کاربردی، رئیس‌ها و استفاده نشده.

اژدهای اندر. Ender Dragon بدون شک یکی از نادرترین اوباش در ماین کرافت است همچنین بیبی زامبی هم یکی دیگر از کمیاب ترین ماب های ماینکرافت است.

عکس های ماین کرافت

عکس های خفن ماینکرافت

عکس های ماین کرافت

بهترین خانه های ماین کرافت

10 بهترین ایده خانه ماینکرافت برای خانه ای خنک تر
خانه مزرعه.
عمارت.
قلعه.
خانه مدرن.
خانه درختی.
خانه زیر آب.
خانه جزیره آسمان.
پایگاه زیرزمینی پنهان.

بهترین خانه ماینکرافت برای ساخت اگر چوب زیادی در اطراف دارید، می خواهید یک خانه چوبی بسازید. اگر غرق سنگ هستید، سنگ بهترین انتخاب خواهد بود. یکی از سریع ترین خانه هایی که می توانید بسازید کلبه های سنگی و چوبی است.

جاهای عجیب ماینکرافت کجاست؟

اگر به دنبال تجربه یک سازند زمین شناسی بسیار عجیب و جاهای عجیب ماینکرافت هستید، پس این دانه یکی از مواردی است که باید بررسی کنید.

Seed 969535336 ستون عظیمی از ستون‌های سنگی را ایجاد می‌کند که مجموعه‌ای از آبشارها و گله‌ای از گوسفند در اوج آن نشسته‌اند. چیز زیادی در راه چیزهای خوب پیدا نخواهید کرد، اما اگر از شگفتی طبیعت قدردانی می کنید، پس این دانه ضروری است.

در حالی که هیچ چیز با حالت بقا غیرممکن نیست، قطعاً توصیه می‌شود که این دانه را در حالت خلاقانه بازی کنید تا شگفتی آن را به راحتی تجربه کنید، زیرا اگر زمین خوردید خوب، این خوب نیست.

کمیاب ترین موجودات ماین کرافت

کمیاب ترین موجودات ماین کرافت

ماینکرافت یک بازی دیجیتال است که شامل یک دنیای مجازی با انواع مختلفی از موجودات و اشیاء است. این بازی شامل بسیاری از موجودات فانتزی و غیرفانتزی است که در آن دیده می‌شوند. اما در میان این موجودات، چند موجود کمیاب و خاص وجود دارند که ممکن است برای بازیکنان جذاب باشند. برخی از این موجودات شامل موارد زیر می‌شوند:

۱. ایکس‌الدر: این یکی از خطرناک‌ترین موجودات در ماینکرافت است. ایکس‌الدر یک اژدهای بسیار بزرگ و قدرتمند است که در دنیای این بازی وجود دارد.

۲. گربه‌های سیاه: این موجودات کوچک و نیمه شبیله‌ای به نام گربه‌های سیاه در جنگل‌های ماینکرافت یافت می‌شوند و بسیار کمیاب هستند.

۳. اسب‌های گره‌خورده: این اسب‌ها با دستگاه خاصی رنگین کمانی دارای زیبایی خاصی هستند و در دنیای ماینکرافت بسیار کمیاب می‌باشند.

4. اژدها: اژدهاها ممکن است در برخی از نسخه‌ها یا مودهای مخصوص وجود داشته باشند که از جمله موجوداتی کمیاب در ماینکرافت هستند.

5. فن‌فیش: این موجودات کوچک شبیه به ماهی‌های رنگارنگ در برخی از مودهای ماینکرافت یافت می‌شوند.

6. اسب‌های البرت: این اسب‌ها با ظاهر و رفتار خاصی در برخی از مودها یافت می‌شوند.

7. موجوداتی مانند “Endermite” یا “Shulker”: این موجودات نیز در برخی از نسخه‌ها یا مودها به عنوان موجودات کمیاب شناخته می‌شوند.

8. موجودات مرتبط با برخی از ساحره‌گری‌ها و باب‌ها: برخی از موجودات مخصوص و فرعی در برخی از نسخه‌ها و مودهای ماینکرافت وجود دارند که به عنوان موجودات کمیاب محسوب می‌شوند.

این تنها چند نمونه از موجودات کمیاب در ماینکرافت هستند و هنوز موارد دیگری نیز وجود دارند که ممکن است به چشم بازیکنان نخورده باشند.

کمیاب ترین مکان های ماین کرافت چیست؟

سرزمین های بدلندز Minecraft از کمیاب ترین مکان های ماین کرافت کجا هستند؟

بدلندها فاقد اوباش منفعل هستند، که خود را به یک بیوم منحصر به فرد در Minecraft تبدیل می کند. به دلیل آب و هوای گرم و خشک، معمولاً در نزدیکی بیوم‌های بیابانی، ساوانا و اقیانوس‌های گرم تخم‌ریزی می‌کند، اما موارد نادری وجود دارد که زیست‌های برفی در لبه‌های بیوم مسا ایجاد شود.

آیا دنیای مخفی در Minecraft وجود دارد؟

حالا شما وارد دنیای مخفی شده اید! در واقع به این حالت Debug Mode می گویند. این دنیا تمام احتمالات همه بلوک ها را در Minecraft نمایش می دهد! شما نمی توانید چیزی را در این دنیا قرار دهید، اما هنوز عالی است!

کمیاب ترین دانه در Minecraft چیست؟

دانه های Minecraft برای سازه های کمیاب عمارت جنگلی در یک روستا نسل زیبای جهان دژ زیر دهکده کلبه جادوگران چهارگانه

کمیاب ترین مکان های ماین کرافت
ترین مکان های ماین کرافت 1

کارگردان: 2150 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2021-12-06 22:07

امتیازدهی ویرایشگر:
4.9

1 دیدگاه دربارهٔ «کمیاب ترین مکان های ماین کرافت چیست؟»

  1. واقعاً عالی بود من سه یا چهار تاشو ندیده بودم بقیه شم دو سه تا دیده بودم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =