ثبت نام
من ۱۴ ساله هستم چگونه می توانم از کارم درآمد کسب کنم

من ۱۴ ساله هستم و در برنامه نویسی بسیار ماهرم

سرفصل‌های مقاله

کسب درآمد برای نوجوانان

چگونه می توانم از کارم درآمد کسب کنم ؟ نوجوانان با دغدغه ها و مشکلات مختلفی، به خاطر بازه سنی خاصی که دارند رو به رو می شوند. ایرانیان سایبر بر حسب وظیفه، کمکی برای حل این دغدغه ها و مشکلات ارایه می نماید. ایرانیان سایبر به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال می پردازد. ایرانیان سایبر به کار خود مطمئن است و در همین راستا به گارانتی ۱۰۰% یک ماهه بدون قید و شرط دورها می پردازد. فواید و مزایای برنامه نویسی، برای کودکان و نوجوانان بسیار است.

چگونه از برنامه نویسی کسب درامد کنیم

چگونه از برنامه نویسی کسب درامد کنیم

برنامه‌نویسی یکی از حوزه‌هایی است که می‌تواند به شما اجازه کسب درآمد بدهد. اینجا چند راه برای کسب درآمد از برنامه‌نویسی ذکر شده است:

1. کار به عنوان برنامه‌نویس در شرکت‌ها: شما می‌توانید به عنوان برنامه‌نویس در یک شرکت فعالیت کنید و به عنوان کارمند درآمدزایی کنید. این معمولاً شامل توسعه نرم‌افزار، تست، پشتیبانی و … می‌شود.

2. پروژه‌های آزاد: شما می‌توانید در پروژه‌های آزاد (Open Source) مشارکت کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد تا مهارت‌های خود را بهبود دهید و در عین حال شهرت و اعتبار حرفه‌ای کسب کنید که ممکن است به شما در یافتن شغل مطلوب کمک کند.

3. توسعه و فروش نرم‌افزارهای شخصی: شما می‌توانید نرم‌افزارهای شخصی توسعه دهید و آن‌ها را بفروشید. می‌توانید این نرم‌افزارها را در فروشگاه‌های آنلاین مانند App Store یا Google Play عرضه کنید یا حتی از طریق وبسایت خودتان فروش دهید.

4. بازی‌سازی: اگر علاقه‌مند به توسعه بازی‌های ویدئویی هستید، می‌توانید به عنوان یک بازی‌ساز فعالیت کنید. بازار بازی‌های ویدئویی بسیار بزرگ و پر درآمد است.

5. آموزش و مشاوره: اگر دارای تخصص خاصی در زمینه‌ای خاص هستید، می‌توانید آموزش‌ها و مشاوره‌هایی در این زمینه ارائه دهید. این می‌تواند شامل آموزش در وبسایت‌های آموزشی مختلف، نوشتن کتب یا حتی برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری باشد.

6. فروش قطعه‌نرم‌افزاری و خدمات: می‌توانید برنامه‌ها یا افزونه‌هایی برای سیستم‌ها و نرم‌افزارهای مختلف توسعه دهید و آن‌ها را بفروشید. همچنین می‌توانید خدماتی مانند سفارشی‌سازی و پشتیبانی برای این نرم‌افزارها ارائه دهید.

7. ساخت وبسایت و نرم‌افزارهای شخصی: شما می‌توانید وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای شخصی برای مشتریان و کسب و کارها توسعه دهید و آن‌ها را برای آن‌ها سفارشی‌سازی کنید.

به طور کلی، کسب درآمد از برنامه‌نویسی نیازمند توانایی ایجاد یک محصول یا ارائه خدماتی با ارزش است که مشتریان تمایل داشته باشند برای آن پول بپردازند. همچنین، مهارت‌های ارتباطی، بازاریابی، و مدیریت همچنین می‌تواند در این روند به شما کمک کند.

سوال

من ۱۴ ساله هستم و در برنامه نویسی بسیار ماهر هستم. چگونه می توانم از کارم درآمد کسب کنم و بعد باید چه چیزهایی یاد بگیرم؟

توانایی های سوال کننده

من 14 سال دارم ، در برنامه نویسی در C ، C # ، C ++ ، Python ، PHP ، Java ، Javascript ، batch ، vbscript بسیار خوب هستم و همچنین HTML ، CSS را می دانم. چگونه می توانم از کارم درآمد کسب کنم و بعد باید چه چیزهایی یاد بگیرم. با تشکر!

پاسخ ها

↵ میثم جهانی

چگونه می توانم از کارم درآمد کسب کنم برای یک نوجوان 14 ساله واقعا حیرت انگیز و بسیار قابل احترام است ، حتی اگر به نوعی در دستاوردهای خود اغراق کنید. تبریک می گویم!

از لیست شما ، من C و C ++ را به اندازه کافی می شناسم. درباره C ++:

آیا برنامه 1000 خطی را نوشتید و اشکال زدایی کردید؟ 10000 خط؟ با استفاده از بردارها ، نقشه ها ، مجموعه ها ، کلاس ها ، وراثت؟
C ++ را خوب می شناسید؟ وراثت الماس چیست؟ static_cast ، dynamic_cast ، const_cast ، reinterpret_cast چیست؟ چگونه عملگر پسوند و پیشوند را بیش از حد بارگذاری کنیم؟ کلاس انتزاعی چیست؟ تفاوت خصوصی و محافظت شده چیست؟
آیا کتابخانه استاندارد C ++ را می شناسید؟ آیا می توانید روی C ++ 11 کد موازی بنویسید؟
آیا کتابخانه تقویت را می شناسید؟
آیا سوالات متداول C ++  را خوانده اید؟
الگوریتم ها و ساختارهای داده

آیا مقدمه ای بر الگوریتم های کورمن ، لیزرسون ، ریوست ، استین را خوانده اید؟ سعی کرده اید برخی الگوریتم های کتاب را پیاده سازی کنید؟ آیا برای حل مشاغل تلاش کرده اید؟
1e6 نقطه قرمز و 1e6 نقطه سبز دارید (همه آنها به صورت مربع 1 * 1). برای هر نقطه قرمز ، باید نزدیکترین نقطه سبز را پیدا کنید. چگونه مشکل را حل می کنید؟

کار بعدی چیه

اکنون یادگیری ماشینی یک موضوع بسیار داغ است و چیزهای شگفت انگیزی وجود دارد. ممکن است بخواهید این موضوع عظیم را یاد بگیرید. از رگرسیون خطی از طریق درختان تصمیم گیری و جنگل های تصادفی گرفته تا شبکه های مختلف عصبی (و موارد دیگر در منطقه یادگیری ماشین وجود دارد). آنچه بیش از حد ، اعتبار سنجی و سایر مفاهیم است را بیاموزید. سعی کنید از ابتدا یک شبکه عصبی تکثیرپذیر ساده را پیاده سازی کنید و آن را به طبقه بندی حروف یا ارقام یا چیزهای دیگر وادار کنید. سپس با یادگیری عمیق ، یک شبکه عصبی کانولوشن پیاده سازی کنید و آن را فعال کنید. از کتابخانه های شبکه عصبی موجود تقلب نکنید.
برای یادگیری ماشین ، باید برخی از ریاضیات مانند تمایز را یاد بگیرید.
شاید شما بخواهید به طراحی وب بپردازید ، که یک جهت کاملاً متفاوت است ، یا بخواهید وارد کامپایلرها و تجزیه ها شوید.

پیشنهاد میکنم مقاله سن مناسب برای شروع برنامه نویسی چقدر است؟ مطالعه کنید.

↵ نسترین محبی

واقعاً بسیار خوب که علاقه مند به برنامه نویسی هستید. شما از سایر بچه های ۱۴ ساله پیشی گرفته اید.شما باید خوشحال باشید که می دانید که 🙂

چگونه می توانم از کارم درآمد کسب کنم روش های زیادی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد اما در زیر به برخی از روش های معتبر و قابل اعتماد اشاره شده است

با روش های مختلف می توانید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید: –

وبلاگ نویسی – وبلاگ خود را بسازید و شروع به نوشتن مقاله و درج تبلیغات در صفحات وب خود کنید. با استفاده از google adsense می توانید این کار را انجام دهید.
فریلنسینگ – وب سایت هایی مانند جابینجا و غیره به شما این امکان را می دهند تا پروژه ها را دریافت کنید و انجام دهید.
طراحی: – وب سایت های بسیاری وجود دارند که بابت طراحی محصولاتشان از قبیل فنجان ، بالش ، تی شرت ، ساعت و بسیاری دیگر به شما پول می پردازند.

شما دانش خوبی در مورد زبان های برنامه نویسی دارید اما برای جلوه و جذابیت بیشتر نرم افزارهای اینترنتی ، باید برخی از طراحی های بعدی را یاد بگیرید.

شما باید برخی از ابزارهای طراحی مانند فتوشاپ ، Adobe Flash ، Adobe Illustrator و برخی از دوره های انیمیشن را نیز یاد بگیرید.

امیدوارم کمک کند 🙂

پیشنهاد میکنم مقاله آیا ۱۲ سالگی برای برنامه نویسی خیلی زود نیست؟مطالعه کنید

↵ علی رضا سلطانی

چگونه می توانم از کارم درآمد کسب کنم توصیه می کنم همین الان یک رزومه حرفه ای برای خودت درست کن،  مطالبی رو که بلدی در آن مطرح کن و برای شرکت های برنامه نویسی بفرست و شروع به کار کن. رایگان کار نکن، حتما مبلغی رو دریافت کن. با این کار هم پول در میاری و هم در برنامه نویسی پیشرفت می کنی.

↵ ایمان ملکی

چگونه می توانم از کارم درآمد کسب کنم برای درآمدزایی می توانید کار مستقل انجام دهید.

اما نکته مهم در برنامه نویسی ، دانستن کلی زبان برنامه نویسی نیست. بهتر روی یک زبان تمرکز کنی به جای این که بخوای با همه آنها خودت درگیر کنی.

داشتن یک پایگاه خوب در الگوریتم و ساختار داده ها ضروری است (“الگوریتم های Grokking” کتاب بسیار خوبی است )

شما باید به یک زبان تسلط داشته باشید (در مورد زبانی که می خواهید تسلط داشته باشید ، تحقیق خود را انجام دهید.

همچنین باید کد خوبی بنویسید (در مورد کد تمیز تحقیق کن)

پیشنهاد میکنم مقاله نوجوان ۱۵ ساله چگونه برنامه نویسی را یاد بگیرد؟ مطالعه کنید.

↵ اکبر مینایی

خوب ، چرا HTML را یاد گرفتید؟ برای ایجاد یک وب سایت (یا کنجکاوی …). با یک وب سایت می توانید درآمد کسب کنید .. از گوگل (البته نه واقعاً)! می توانید تبلیغات را در وب سایت خود قرار دهید و از طریق کلیک درآمد کسب کنید. برای ایجاد یک وب سایت جذاب می توانید از تمام زبان های برنامه نویسی دیگری که js ، PHP ، Python و css که یاد گرفته اید، استفاده کنید. همچنین می توانید تبلیغات را روی برنامه های تلفن همراه یا برنامه های دسک تاپ قرار دهید. می توانید در گوگل جستجو کنید و درباره تبلیغات بیشتر بدانید. فقط AdSense را تایپ کنید.

↵ سحر خرمی

چگونه می توانم از کارم درآمد کسب کنم اگر واقعاً در توسعه مهارت دارید ، و نه فقط برنامه نویسی ، تجزیه و تحلیل ، طراحی ، هوش  و غیره … بروید یک فرد تجاری موفق پیدا کنید که بتواند از مهارت های شما برای درآمدزایی بیشتر استفاده کند یا یک بازار بزرگتر ایجاد کند (شاید در سراسر جهان) ، مهارت های خود را ارائه دهید ، هرگز برای اثبات مهارت های خود به صورت رایگان کار نکنید ، توانایی شما در مذاکره تصمیم می گیرد که چقدر می توانید درآمد حاصل کنید …  وقت خود را برای یادگیری فناوری که همیشه در حال پیشرفت است و به سرعت منسوخ می شود تلف نکنید ، … پروژه را به ماژول های قابل تحویل کوچکتر تبدیل کنید که با وجود اینکه هنوز کل پروژه را به پایان نرسانده اید ، قابل استفاده هستند.

↵ امیر آقایی

بیایید با قسمت ناخوشایند پاسخ من شروع کنیم. لوس نشو! فروتن باش!!

درک ساختار داده ها و الگوریتم ها مهمتر از زبان برنامه نویسی است که فقط یک ابزار است.

بنابراین مگر اینکه شما یک اعجوبه نوجوان باشید که ساختارهای پیچیده داده ، الگوریتم ها ، تجزیه و تحلیل الگوریتم ها ، OOP را درک کنید … نمی گویم دانستن بسیاری از زبان های برنامه نویسی مسئله بزرگی است. ناگفته نماند که نوشتن کد ساده و پیش پا افتاده به حساب شما نمی آید ، یادآوری می کنم که حتی مهندسان نرم افزار باتجربه هنوز هم با برخی از زبان های برنامه نویسی مشکل دارند و در 2-3 زبان مهارت دارند.

نکته مثبت این است که شما کنجکاو هستید و اقداماتی انجام می دهید تا از این طریق دانش بیشتری بدست آورید ، بر الگوریتم ها و ساختار داده ها تمرکز کنید و سعی کنید آنها را به زبان مورد علاقه خود پیاده کنید. سعی کنید پروژه های کوچکی برای خود یا خانواده خود بسازید.

موفق باشید

پیشنهاد مطالعه مقاله ycombinator، این مقاله به زبان انگلیسی می باشد.

نشر پاسخ ها توسط ایرانیان سایبر، به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان است.